Kickstarta karriären i rollen som kundtjänstmedarbetare
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du arbetssökande och vill kickstarta sommaren med ett nytt arbete? Vill du utvecklas inom service och ta del av stora utvecklingsmöjligheter?Då har vi tjänsten för just dig! Vi på Sprio söker nu nya kundservicemedarbetare till olika uppdrag hos Teleperformance med placering på Backaplan iGöteborg. Som kundservicemedarbetare kommer du att: Leverera högkvalitativ kundservice med tålamod & förståelse för kunden Registrera, logga och lösa kundernas problem under pågående samtal Hantera mjukvara, verktyg och använda dator & telefon som dina främsta arbetsverktyg Vi söker dig som: Är serviceminded och sätter kunden i fokus Trivs med kundkontakt över telefon Är villig att lära dig och utvecklas Är flytande i tal och skrift på svenska och engelska Har en fullständigt gymnasieexamen Kan arbeta heltid Vi erbjuder dig: Stora möjligheter att växa såväl privat som professionellt Ett glatt team med en stark gemenskap Fullt betald utbildning i början av din anställning Fräscha kontorslokaler Lön och förmåner enligt kollektivavtal Tjänsterna är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider där även helger kan förekomma.Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Låter detta intressant och skulle du vilja veta mer? Tveka då inte på att inkomma med din ansökan redan idag!

163 dagar sedan
Sista ansökan:
26 april 2025
Business Consultant Dynamics 365 Supply Chain Management – Göteborg
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Har du erfarenhet av Dynamics 365 och/eller AX2012, särskilt inom supply chain management? Vill du hjälpa våra kunder att maximera potentialen i deras D365-lösningar genom att utmana och vägleda dem? Om du är en duktig kommunikatör som vill vara en trusted digital advisor för dina kunder, kan du vara den vi söker Vad kommer du att göra?I den här rollen kommer du att jobba nära våra kunder och bygga långsiktiga relationer samtidigt som du hjälper dem att implementera Dynamics 365 och utveckla sin verksamhet. Du blir kundens "go-to person" när det gäller att maximera nyttan av deras D365-lösning och nå deras fulla potential. Det är du som identifierar deras behov och kopplar dessa till tekniska möjligheter och Microsofts senaste releaser. Du kommer att vara involverad i flera olika faser – från implementering, rådgivning och förfrågningar till att hantera förändringar i takt med att kundens verksamhet växer och de behöver stöd i sin D365-plattform. Vi tror starkt på att delad kunskap är den bästa kunskapen, så du blir också en del av ett globalt nätverk av kollegor där ni utbyter era erfarenheter, så kallade SME-grupper. Vårt affärsområde Dynamics är mitt uppe i en spännande tillväxtresa, och vi ser en stark ökning av globala kunder med spännande och utmanande uppdrag. Du kommer att ha din lokala bas på något av våra kontor i Stockholm, Malmö eller Göteborg. Dina arbetsdagar kommer att vara varierande – ibland jobbar du in-house på kontoret och ibland är du ute hos kund. Ingen dag är den andra lik Vem är du? Vi tror att du har cirka tre års erfarenhet av att implementera D365 och/eller AX2012, med särskilt fokuspå supply chain management. Du har förmågan att förstå uppgifter både på en strategiskoch operativ nivå. Helst ser vi att du har tidigare erfarenhet av rollen som konsult.Du behärskar engelska och svenska flytande då det är språken våra kunder kommunicerar på. Vi söker dig som är kundfokuserad, självständig och som gillar att drivainitiativ för våra kunder. Och självklart uppskattar vi om du, precis som vi, tycker att det är viktigt att ha roligt och må brapå jobbet! Ansökan och nästa steg Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan anställning eller eventuellt erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till Miriam Fidler. Intervjuer kommer hållas löpande. Om ColumbusVi har i över 30 år erbjudit kunder digitala lösningar, och för att skryta lite – har vi gjort det väldigt framgångsrikt. Vi är stolta över den feedback vi får av våra kunder. På Columbus har vi en omfattande branschkunskap som kombineras med ett stort utbud av digitala lösningar och en rejäl dos kundförståelse. Vår strävan är att bli kundens Trusted Advisor och vi hjälper och vägleder kunden i alla delar av processen. Vi bygger, implementerar och förvaltar affärslösningar, lägger strategi och inspirerar! Summa summarum, så hjälper vi våra kunder att forma lösningar i toppklass efter branschspecifika behov så att de kan nå sin fulla digitala potential. Columbus är ett värdestyrt bolag med engagerade medarbetare som stöttar varandra i både framgång som motgång. Att ha en god balans mellan arbete och fritid är en självklarhet. Det kan vara allt från hämtning och lämning på förskola till väntan av det där paketet som ska levereras hem ”någon gång mellan 10-19”. Vi lämnar utrymme för återhämtning och ser till att arbeta proaktivt med blicken på horisonten. Dessutom så är vi riktigt bra på att fira framgångar och det är inte ovanligt med fika, lyxfrukost och AW på kontoret Vi lever efter våra värdeord – Stay Curious, Build Trust, Collaborate och Deliver Customer Success Jobba på ColumbusSpana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
26 april 2025
Senior rådgivare inom Dynamics 365 - Göteborg
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Har du erfarenhet inom D365 och/eller AX2012? Vill du vara med och utmana och guida våra kunder till att nå deras fulla potential inom deras D365 lösning? Har du god förmåga att kommunicera och strävar efter att vara vår kunds Trusted Digital Advisor? Då kan du vara vår nästa kollega inom affärsområdet Solution Optimization. Vi letar efter en Senior Business Conusltant inom Microsoft Dynamics 365 med inriktning Solution Optimization. I år blev vi korad till Microsofts partner of the year inom D365 F&O, något vi såklart är superstolta över! Med andra ord, finns det alla möjligheter att utvecklas inom området tillsammans med oss. Du kommer att tillhöra något av våra centrala kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm men man kan egentligen sitta var som helst i landet, eftersom vi erbjuder remote arbete! Vad ska du göra i rollen?I rollen kommer du arbeta nära våra kunder, där du bygger långsiktiga och trygga relationer i samband med att du utvecklar deras verksamhet och D365-lösning. Du kommer vara kundens go-to person när det kommer till att hjälpa dem nyttja och nå deras fullapotential inom deras D365-lösning.Du ärden som identifierar vår kunds behov, och därifrån kan matcha dessa med tekniska möjligheter och Microsofts senaste releaser. Du kommer vara inblandad i flera faser, såsom rådgivning, förfrågningar och förändringar från våra kunder i takt med att deras verksamhet växer och att de är i behov av hjälp med sin D365-plattform. Vi tror också på att delad kunskap är den bästa kunskapen, därav kommer du också vara en del avett nätverk med globala kollegor där ni delar varandras kärnkompetenser.Vårt affärsområde Solution Optimizationär på en spännande tillväxtresa, och i nuläget ser vi en ökning av spännande och utmanande globala kunder. Vi vill att du ska följa med på denna resa! Du fördelar din tid mellan kontoret (eller vardagsrummet) och våra kunder tillsammans ditt projektteam, vilket skapar en varierande arbetsmiljö! Vill du veta mer om vad som utmärker vårt område Solution Optimization? Spana in dethär Vad vi tror om dig: 5+ års erfarenhet av att arbeta inom D365 och/eller AX2012 Du har expertis inom någon av följande områden: Finance, Supply Chain, Manufacturing, Integration eller Security Flytande i engelska, meriterande om du även är flytande i svenska Vi letar efterdig som är kundorienterad, självständig och tar eget ansvar. Du har förmåga att hantera uppgifter på taktisk, operativ och gärna även strategisk nivå. Viktigast av allt, du trivs med att ha roligt på jobbet! Vad vi erbjuder dig:Dynamics har flera spännande projekt och fler är på väg in! Du kommer tillhöra ett av de affärsområden som växer mest inom Columbus där du får utvecklas både som person och professionellt, och få tillgång till vår egna plattform Columbus Academy som innehåller utbildningar inom t.ex Change management. Utöver det har vi sk. ERFA-grupper, både lokala och globala, där vi delar med oss av erfarenheter och kompetens. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen och så även engagemanget hos medarbetare.Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 4000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1 samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg: Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Det ska vara smidigt! Vi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Om du har några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidlerellerrekryterande chef Richard Streijffert. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester i våra rekryteringsprocesser.Vi ser fram emot din ansökan! Om Columbus: Columbus är ett IT-konsultbolag med ca 1800 medarbetare runtom i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt . Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus: Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
26 april 2025
Strategisk Problemlösare inom D365 Finance & Operations - Göteborg
Columbus Sweden AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Vill du verka som vår strategiska FSA inom D365? Vi har flest projekt inom Dynamics 365 i Norden och vi behöver bli fler!Är det din grej att jobba i projekt och utveckla processer och verksamheter? Motiveras du av tanken att jobba i Nordens främsta D365-organisation? Då har vi något för dig! Vi letar efter en Functional Solution Architect (FSA)inom Microsoft Dynamics 365 med inriktning Finance & Operations.I år blev vi korad tillMicrosofts partner of the year inom D365 F&O, något vi såklart är superstolta över!Med andra ord, finns det alla möjligheter att utvecklas inom området tillsammans med oss. Du kommer att tillhöra något av våra centrala kontor i Malmö, Göteborg och Stockholm men man kan egentligen sitta var som helst i landet,eftersom vi erbjuder remote arbete! Vad ska du göra i rollen?I rollen som FSA inom Dynamics 365 F&O arbetar du med implementation och viss del förvaltning. Du kommer att spela en viktig roll eftersom du med din erfarenhet hjälper kunden att optimera sina processer. Hos oss jobbar du aldrig ensam – du arbetar i team tillsammans konsulter, lösningsarkitekter och projektledare Du kommer att föra kontinuerlig dialog med kunden och coacha kring deras strategier och vilka KPI:er de behöver för att analysera och styra sin verksamhet framåt. I rollen behöver du vara både specialist och rådgivare och därför är det viktigt med systemkunskaper inom D365. Du fördelar din tid mellan kontoret (eller vardagsrummet) och våra kunder tillsammans ditt projektteam, vilket skapar en varierande arbetsmiljö! Vad vi tror om dig:Vi tror att du har flerårig ekonomikunskap på koncernnivå från internationella bolag och förstår kundens hela process. Du har arbetat med Dynamics 365 i ca 3 år Du kommunicerar på ett tydligt sätt, både externt och internt Du talar och skriver flytande svenska och engelska Kanske är du ekonom idag och vill jobba med finansprocesser och Dynamics? Eller så är du redan konsult och vill jobba i Nordens ledande Dynamics-organisation med internationella, spännande och komplexa projekt Vad vi erbjuder dig: Dynamics har flera spännande projekt och fler är på väg in! Du kommer tillhöra ett av de affärsområden som växer mest inom Columbus där du får utvecklas både som person och professionellt, och få tillgång till vår egna plattform Columbus Academy som innehåller utbildningar inom t.ex Change management. Utöver det har vi sk. ERFA-grupper, både lokala och globala, där vi delar med oss av erfarenheter och kompetens. Våra ledare har fått höga betyg i senaste medarbetarundersökningen och så även engagemanget hos medarbetare. Vår kultur kännetecknas av nyfikenhet, kunskap, samarbete och att ha riktigt kul på vägen. Vi erbjuder, utöver en arbetsplats med en personalomsättning lägre än branschens genomsnitt, bl.a: Fast lön + bonus, 30 dagars semester, friskvårdsbidrag på 4000kr/år, privat pensionsförsäkring motsvarande ITP1 samt sjukvårdsförsäkring. Ansökan och nästa steg:Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. Det ska vara smidigt! Vi erbjuder heltidsanställning med tillträde efter överenskommelse. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Miriam Fidler. För att göra så objektiva bedömningar som möjligt tillämpar vi logik- och personlighetstester i våra rekryteringsprocesser. Om Columbus:Columbus är ett IT-konsultbolag med ca 1800 medarbetare runtom i världen. Det vi gör allra bäst är utveckling, implementering och underhåll av digitala affärslösningar. Vår uppgift är att guida kunder i deras digitala transformation så att deras företag kan fortsätta att vara framgångsrikt en lång tid framöver. De senaste 30 åren har över 5000 kunder anlitat oss. Det går bra, helt enkelt . Om du frågar oss är hemligheten att vi sitter på ett stort utbud av tekniska lösningar, djup branschkunskap, omfattande teknisk expertis och en rejäl dos kundförståelse. Våra medarbetare är engagerade i sitt arbete och företaget präglas av en stark entreprenörsanda. Detta tack vare de möjligheter som faktiskt finns att vara med och påverka både vår egen och våra kunders verksamhet. Nu behöver vi bli fler och vill ha dig med på färden! Jobba på Columbus:Spana in vårt Insta-flöde för att få en bild av hur det är att jobba hos oss genom våra kollegor. Klicka på bilden för att komma till Instagram-kontot. Helt ofiltrerat har vi samlat in omdömen från nuvarande och tidigare kollegor. Klicka nedan för att läsa mer.

163 dagar sedan
Sista ansökan:
26 april 2025
Restaurangchef
Göteborgsfamiljen AB
Restaurang- och kökschefer

Bar Etzy är en Jewish style Espresso Bar som har öppet från tidigt till sent alla dagar i veckan. Här samlas folk för att avnjuta allt från frukost, till cocktails in på småtimmarna. Bodega är en krog där tapas, cava och god stämning är i fokus! Restaurangerna ligger vägg i vägg och delar många gemensamma ytor. Vi söker en driven och ansvarstagande person till vårt gäng. Du är positiv, kvalitetsmedveten och vill ta nästa steg i din karriär. I rollen som restaurangchef visar du vägen för dina medarbetare och är en förebild i ditt kunnande såväl som med din positiva energi. Vi söker dig som växer med utmaningar, är positiv och lösningsorienterad. Du har ett coachande ledarskap och tillsammans med ditt team jobbar ni med tydlig kommunikation och är lyhörda mot varandra samt era gäster. I ditt ledarskap är du ödmjuk, tillitsfull och du är inte rädd för att hugga i när det behövs. Du är den naturliga ledaren som brinner för service och med din flexibilitet så tar du dig an utmaningar med ett leende på läpparna. Arbetstiderna styrs av verksamheternas öppettider. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som inleds av sex månaders provanställning med start omgående. www.Baretzy.se www.Bodegagbg.se

163 dagar sedan
Sista ansökan:
26 april 2025
Jobba med kundservice för PostNord i Göteborg
Sprio AB
Kundtjänstpersonal

Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem. Bli en del av ett stort och sammansvetsat team som tillsammans jobbar för att nå mål och tävla mot andra avdelningar. Kontoret som är helt nytt ligger med tillgång till bra kommunikationer vid Backaplan i Göteborg. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 8:00–20:15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider. Vem är du? Du är engagerad och har hög arbetsmoral Är social och vill arbeta med kundbemötande Trivs med att arbeta i team Har en fullständig gymnasieexamen Vad får du? Fullt betald utbildning & stora utvecklingsmöjligheter Bli en del av ett stort sammansvetsat team Heltidsanställning måndag till fredag Anställningen är hos Teleperformance PostNord erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. Framåt väntar enspännande resa och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans – samt visa att de levererar service i världsklass. Inför anställning genomförs en bakgrundskontroll. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!

163 dagar sedan
Sista ansökan:
25 april 2025
Driven Teamledare till lager sökes till expansiv kund i Mölnlycke!
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en erfaren teamledare eller orderplockare med kunskap om 5S och erfarenhet av lagerflytt?Vi söker dig som vill ta nästa steg i karriären och stötta vår kund i att optimera lagerprocesser under en spännande expansionsfas. Kunden planerar att flytta sitt lager från Mölnlycke till Landvetter våren 2025, och i rollen får du en central plats i ett växande företag där du arbetar både operativt och utvecklande i lagerteamet! Om tjänsten Vägleda teamet i dagliga arbetsuppgifter och säkerställa effektiva orderplocks- och lagerflöden. Arbeta med 5S och skapa ordning och reda för att underlätta arbetsflöden. Stödja och delta i lagerflytt genom planering och strukturerad arbetsmetodik. Arbeta operativt med lageruppgifter och samtidigt bidra till att utveckla lagerprocesser i nära samarbete med logistikchefen. Om digVi söker dig som har: Erfarenhet av orderplock och tidigare lagerarbete. Praktisk erfarenhet av att arbeta med 5S eller liknande strukturer för förbättringsarbete. Erfarenhet av lagerflytt eller omstrukturering, där du bidragit till en smidig övergång. Förmåga att både leda och delta i operativa uppgifter samt stödja kollegor i deras dagliga arbete. En lösningsorienterad inställning, med god kommunikations- och samarbetsförmåga. Direktrekrytering: Under den här rekryteringsprocessen samarbetar kunden med DFDS Professionals. Tjänsten är en direktrekrytering till Kunden. Urval sker löpande och tjänsten kan kommas att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde enligt överenskommelse. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på:[email protected] sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Göteborg | Transport | Logistik | Orderplock| 5s

163 dagar sedan
Sista ansökan:
25 april 2025
Undersköterska- Bli en av oss!
Attendo Sverige AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Välkommen till Attendo Lundby Park där du kan göra skillnad Attendo Lundby Park ett nybyggt modernt äldreboende med inriktning mot Sport & Spa och Kultur & Nöje. Här står aktiviteter och välmående i fokus.Boendet har 99 trivsamma och ljusa lägenheter fördelat på tio avdelningar med stora balkonger och fina gemensamma utrymmen för samvaro. Här skapas omsorg på kundernas sätt. Boendet ligger nära butiker, restauranger och spårvagnen stannar precis utanför. Här finns även möjlighet till parboende. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Vi söker dig med undersköterskeutbildning och som har erfarenhet av omvårdnadsarbete. Vi har flera tjänster lediga och söker både medarbetare till natten och dig som vill jobba dag/kväll. Tjänstgöringsgraden ligger på ca. 80%.Kravprofil Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Att ha en arbetsledande roll är stimulerande och du gillar att handleda dina kollegor i hälso- och sjukvårdsfrågor. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård, samt andra förmåner via förmånsportalen Benify. Före anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation uppvisas. Om du blir kallad till intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har giltigt medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Välkommen till oss – Tillsammans för framtidens omsorg!

163 dagar sedan
Sista ansökan:
25 april 2025
Köksmästare med oslagbart driv och full koll på restaurangverksamhet? Hö...
NR drift AB
Köksmästare och souschefer

Nu finns chansen att ta över en liten enhet iGöteborg perfekt för dig som idag jobbar som köksmästare och vill ta nästa steg i karriären. Tjänsten är en kombinerad Enhetschef och kökschefs tjänst. Kort om tjänsten Vi söker en glad personlighet med ett stänk entreprenörskap och som har stor passion för mat och smaker, gillar högt tempo, ordning och reda och som tillsammans med resten av teamet vill driva verksamheten framåt.Idialog med våra gäster vill vi att du kanengagera och vara kreativ i frågor som matsvinn och växtbaserade alternativ. Till din hjälp har du en egen grupp av garanterat trevliga kockar, kallskänkor och köksbiträden En vanlig dag kan du exempelvis pyssla med: Planering av menyer och bokningar Inköp av livsmedel Inventering Ansvara för egenkontrollprogram avseende livsmedelshygien Introduktion av personal i köket Gästkontakt Kassarapporter Fakturering och enklare bokföring Tillsammans med gruppchef ansvarar du för att viföljer bolagets rutiner, policys samt lagkrav. Vad säger kollegorna om Nordrest ”Hos oss arbetar alla tillsammans i ett team mot ett gemensamt mål: att leverera bra mat med riktigt bra service. Samtidigt har vi alltid roligt och skrattar mycket! ” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag. Möjlighet att delta i motionslopp. Stor kick-off för alla varje år. Möjlighet till kompetensutveckling. Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ. Vem är då denna multibegåvade individ vi letar efter? Vi tror att du är en matkreatör med fem till tio års erfarenhet av att leda och utveckla medarbetare i restaurangkök. Som person är du driven med ett starkt kundfokus och positiv attityd och har en närmast magisk förmåga att se möjligheter och hitta olika typer av lösningar. Du har en viss datorvana och kan grundläggande ekonomi och administration. Låter det som du? Bra! Uppfyller även följande punktermåste vi verkligen ta en kaffe: Minst tre års arbetslivserfarenhet som köksmästare. Tidigare erfarenhet av arbetsledande funktion Tidigare erfarenhet av menyplanering och administrativa uppgifter Kunskap i Office-paketet Goda kunskaper i svenska och engelska Ett gediget intresse och gärna kunskap och av hållbarhetsarbete då restaurangen är både miljö- och kvalitetscertifieras enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Känner du dig redan som en i gänget? Vi ser fram mot din ansökan! Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Arbetstider: Dagtid måndag-fredag, men kvällar och helger kan förekomma vid beställningar, catering och andra evenemang. Ansökan: Skicka din ansökan så snart som möjligt men senast 20 november. Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Lön: Enligt överenskommelse Kollektivavtal: Unionen

164 dagar sedan
Sista ansökan:
25 april 2025
Glad och serviceinriktad kock till Volvo Cars Torslanda
NR drift AB
Kockar och kallskänkor

Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag, somarbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Vi är ett värderingsstyrt företag där vi varje dag vill leverera en schysst måltidsupplevelse genom att servera god mat i trevliga miljöer samtidigt som vilever efter våra värderingar: sprida glädje, vara tillgängliga och överraska positivt.Vi tillhandahåller ettsystematiseratentreprenörskap vilket innebär att vi bistår med ledningssystem, inköpsrutiner och administrativa rutiner men vi kombinerar det med lokalt beslutsfattande. Vi uppmuntrar och uppskattar entreprenörsandan! På Volvo Cars Torslanda driver Nordrest flera restauranger och kiosker. Nu söker vi en duktig kock till en av våra restauranger som tillsammans med köksmästaren och övrig personal ska fortsätta att utveckla vår populära lunch och middagsservering. Tjänsten är tillsvidare med 6 månaders provanställning. Vi söker: Dig som har ett brinnande intresse för matlagning ochgillar att jobba med råvaror som gör en meny lockande. Fokus på street food och modern husman. Du har erfarenhet av kock- och serviceyrket och är van vid att skapa bra relationer och kontakter med gäster. Som person är du ansvarsfull, ambitiös och du är respektfull mot din omgivning. Arbetstiderna är främst dagtid måndag-fredag. Vi vill att du har: 3-årig gymnasial kockutbildning eller motsvarande Minst tre års arbetslivserfarenhet som kock Goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort (ej krav) Det är meriterande om du har: Erfarenhet av menyplanering och varubeställning Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är både KRAV-certifierad ochmiljö- och kvalitetscertifierad enligt ISO 9001 samt ISO 14001 Omfattning:Heltid Ansökan:Skicka din ansökan senast 30 november.Ansökningarna behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare. Lön:Enligt överenskommelse Kollektivavtal:HRF Nästa steg i rekryteringsprocessenNär du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen.Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet.Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

164 dagar sedan
Sista ansökan:
25 april 2025