Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 1 och 9 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Varierande tider mitt på dagen och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Vår ambition är att ta More Than Love till nya höjder, och för att lyckas med det så söker vi nu drivna säljare som är redo att ta sig an nya utmaningar. Är du en social, driven och engagerad person som gillar att träffa människor? Vi söker just nu nya återförsäljare till våra inspirerande homepartyn! Du behöver ingen tidigare erfarenhet – vi ger dig stöd och material för att komma igång. Bli en del av vårt positiva och energifyllda team! Söker du ett jobb som enkelt går att kombinera med vardagen? Våra homepartyn hålls ofta på kvällar och helger – perfekt för dig som vill jobba extra när det passar dig. Din roll hos oss innebär att du kommer att hålla partyn hemma hos människor som tillsammans med sina vänner förväntar sig en lustfylld kväll där du som vårt ansikte utåt säljer våra vuxenleksaker och skapar en lång och personlig relation med kunden. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö med stora möjligheter för personlig utveckling. Om oss More Than Love startade mer eller mindre i ett garage i Västerlanda i slutet av 2005. Grundaren Åsa jobbade då till största del som homepartysäljare men kände ett kall för att göra mer och kunna hjälpa fler. More Than Love har i snart 20 år byggt upp ett rykte som en pålitlig och tillförlitlig vuxen leksaksaffär, både i den fysiska butiken i Trollhättan, på webben samt via våra uppskattade homepartyn. Vi ser fram emot att höra ifrån just dig!
Vill du ta nästa steg i din karriär och kombinera praktiskt arbete med en ledande roll inom produktion? Habasit i Hindås söker nu en engagerad och strukturerad Team Lead Fabrication (TLF) till vår fabrikation. Som Team Lead Fabrication ansvarar du för att planera, leda och fördela det dagliga arbetet i vår produktion. Du jobbar nära produktionsteamet och är själv delaktig i det operativa arbetet. I din roll ingår också samordning med andra avdelningar som kundservice, inköp och logistik. Arbetsuppgifter: Leda, planera och fördela det dagliga arbetet i fabrikationen. Fastställa daglig bemanning och kapacitet. Planera och orderbereda den dagliga verksamheten i samarbete med exempelvis kundservice, inköp och logistik. Uppdatera orderstatus i SAP löpande. Ansvara för och leda avdelningsmöten inom fabrikation. Delta i morgonmöten med kundservice. Planera och beordra övertid vid behov. Planera och hantera montage, samt säkerställa att montörer följer arbetsmiljöåtgärder (inkl. genomföra riskbedömningar före montage). Hantera reklamationer och interna avvikelser, inklusive dokumentation och återkoppling. Arbeta med nyckeltal (KPI): samla in, registrera och analysera utfall. Säkerställa att arbetsmiljöföreskrifter (AFS) följs och att delegerade uppgifter relaterat till arbetsmiljö och ergonomi utförs. Ansvara för och arbeta med delegerade uppgifter och åtgärder från Operations Manager. Vi söker dig som: Har erfarenhet av ledande roller inom produktion, gärna från tillverkningsindustri. Har god organisatorisk förmåga och trivs i en samordnande roll. Har förståelse för produktionsplanering, arbetsmiljö och kvalitetsarbete. Är kommunikativ, lösningsorienterad och trygg i att fatta beslut. Har erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna SAP. Behärskar svenska i tal och skrift. Vi erbjuder: En viktig roll i ett välrenommerat, internationellt företag. Möjligheten att påverka och utveckla både verksamheten och ditt eget ledarskap. Ett stabilt företag med stark teamkänsla och god arbetsmiljö. Kollektivavtal, marknadsmässiga förmåner och utvecklingsmöjligheter. Om tjänsten: Team Lead Fabrication (TLF) Plats: Habasit, Hindås Anställningsform: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse
Isolerab växer och söker nu en driven Platschef till vår expanderande installationsavdelning! Isolerab är en ledande helhetsleverantör inom isolering, ventilation och mögelbehandling. Vår affärsidé är att erbjuda friskare inomhusklimat och lägre energikostnader till våra kunder - och vi har verkligen lyckats. Med flera tusen nöjda kunder runt om i Dalarna, Gästrikland, Västmanland, Uppsala, Örebro, Östergötland, Värmland och Stockholm är vi mycket stolta över våra första 14 år. Vi har haft en snabb tillväxt i företaget – och den fortsätter. Nu ser vi fram emot en mycket ljus framtid, både på existerande och framtida marknader. Jobbet som Platschef på Isolerab Nu söker vi dig som vill vara vår representant i Göteborg - som brinner för ledarskap och som drivs av utmaningar. Rollen som platschef innebär att du planerar och styr det dagliga i ortens verksamhet när det gäller installation och utförande. Uppföljning av ekonomi, mål och produktivitet. Vi erbjuder dig en härlig företagskultur med glädje och energi. Som Platschef får du: Kontinuerlig utbildning inom ledarskap och personlig utveckling Stora utvecklingsmöjligheter inom vårt växande företag Förmånsbil Kollektivavtal Roliga event och motiverande tävlingar i form av utlandsresor mm Friskvårdsbidrag & friskvårdsaktiviteter Förmånsportal Vem söker vi? Du är en person med erfarenhet av att leda och driva team. Vi ser gärna att du har erfarenhet från en liknande bransch. Som person är du en naturlig ledare med goda kommunikativa egenskaper och besitter förmågan att skapa resultat genom andra. Du tycker om att se andra lyckas/ växa i sin roll och teamets resultat och mående är viktigt för dig. Du har en positiv inställning, är lyhörd & ser utmaningar som något positivt där du använder ditt driv till att vilja lösa dem. Du är kommunikativ, målmedveten och har en god förmåga att strukturera och organisera ditt arbete. Du har förmågan att bygga långsiktiga relationer och motivera dina team till att uppnå sina mål. Du trivs med att jobba i ett högt tempo där dagen inte alltid blir som man planerat. Du har en strävan efter att få utvecklas och ta ansvar och ser dig som en del av Isolerabs ansikte utåt. Urval och intervjuer för tjänsten sker löpande, så ansök redan idag för din chans att bli en del av vår framgångsrika organisation! Hos oss ansöker du snabbt och enkelt via mobil eller dator. Vi ser fram emot att höra från dig!
Moberg Bil är inte bara Göteborgs största aktör inom köp och försäljning av begagnade bilar – vi är också en av Sveriges topp 10 inom branschen. Och med en ny anläggning på gång trampar vi gasen i botten för att fördubbla försäljningen och sikta mot en miljard i omsättning! Nu letar vi, tillsammans med Oddwork, efter två skickliga bilmekaniker som vill bli en del av vårt drivna verkstadsteam. Är du redo att ta plats under huven och se till att varje bil får den omtanke och precision som krävs – från första felsökning till sista provtur? Om rollen Som bilmekaniker hos oss på Moberg Bil kör du hela vägen – från elektriska och mekaniska reparationer till felsökning och inbytestester. Du hanterar både bensin- och dieselfordon, men också laddhybrider och elbilar. Oavsett om det handlar om inbytestest eller att hitta felet ingen annan ser, är det du som håller jämnt tempo mellan verktygslådan och diagnosskärmen. Du jobbar metodiskt, har skruvdragen koll och vet när det är dags att gasa – och när det är läge att finjustera. Tack vare dig rullar våra kunders bilar ut från verkstaden i toppskick, redo för nya mil med kvalitet och trygghet i tanken. Vi söker dig som… …inte backar för att kavla upp ärmarna och dyka rakt ner I motorutrymmet, oavsett om det gäller en envis felsökning eller en elbil som behöver kärlek. Du är trygg i din erfarenhet, van att ta dig an både enklare reparationer och mer avancerade utmaningar. Har du dessutom jobbat med elbilar? Då blir vi extra nyfikna! Men viktigast för oss är att du är en lagspelare – hjälpsam, nyfiken och alltid med viljan att utvecklas. Hos oss blir du en viktig del av teamet, någon vi kan lita på och som bidrar till att vardagen rullar på, både i verkstaden och för våra kunder. Vi ser att du har: Erfarenhet av avancerade reparationer och felsökning B-körkort, ett krav hos oss Erfarenhet av arbete med elbilar är ett extra plus i kanten Uttrycker dig obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift Varför välja Moberg Bil? Hos oss blir du en nyckelspelare i ett snabbväxande team där innovation, ansvar och strävan efter att alltid bli bättre går hand i hand. Vår kultur är varm, hjärtlig och fylld med både driv och humor – vi tycker nämligen att jobbet ska vara roligt! På Moberg Bil kommer du att få ta plats, utvecklas och verkligen göra skillnad på vår resa mot att bli den självklara platsen för begagnade bilar i Sverige. START: Enligt överenskommelse PLATS: Göteborg OMFATTNING: Heltid LÖN: Fast lön KONTAKT: Head of Recruitment Delivery, Ellinor Hellberg, [email protected] (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) SISTA ANSÖKNINGSDAG: 2025-07-26 Är du redo att växla upp karriären? Hoppa in och ansök – och låt oss göra den här resan tillsammans! Som ledande byrå inom employer branding och rekrytering är vi här för att revolutionera vår bransch, matcha talanger med företagskulturer och stärka organisationers arbetsgivarvarumärken. Nyfiken på att veta mer? Välkommen in iOddworksvärld genom att klicka här eller hitta fler karriärmöjligheter här.
Ärendehandläggare till Center mot människohandel Räddningsmissionen är en idéburen organisation som sedan början av 50-talet bedriver socialt arbete utifrån en kristen värdegrund genom ett 30-tal olika verksamheter. Vi drömmer om en stad där ingen lämnas utanför. Där alla människor kan leva ett värdigt liv. Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team på Center mot människohandel, tillsammans med oss mot vår vision: ett värdigt liv för alla! Center mot människohandel Vi har nyligen startat upp ett center mot människohandel där vårt primära mål att personer som utsatts för prostitution och människohandel ska få sina rättigheter tillgodosedda som brottsoffer. Vi arbetar både nära klienter och med samhällspåverkan – från ledsagning och uppsökande arbete till samverkan med myndigheter och opinionsbildning. Arbetet sker i nära samverkan med Göteborgs stad och andra aktörer som arbetar med målgruppen. Läs mer om Räddningsmissionens arbete: Center mot människohandel Om tjänsten Som ärendehandläggare hos oss blir du en viktig pusselbit i vårt arbete för människors rättigheter. Du kommer att arbeta självständigt med egna processer men alltid i nära avstämning och samverkan med kollegor och chef. Ditt bidrag och kompetens kommer stärka vårt arbete med de mest komplexa ärendena och utveckla verksamheten vidare. Arbetsuppgifter Medverkan i opinionsbildning och samhällspåverkan Föreläsningar och påverkansarbete Samverkan med exempelvis advokater, polis, socialtjänst, regionskoordinatörer och Migrationsverket Uppsökande arbete, både IRL och digitalt Praktiska och administrativa göromål kopplat till klientarbete Delta i öppna verksamheter Kvalifikationer Vi söker dig som tror på möten i ögonhöjd och varje människas rätt till ett värdigt liv. Du har: Högskoleutbildning eller annan likvärdig utbildning kopplad till yrkesområdet Flerårig erfarenhet, utifrån yrkeskompetens, av arbete med människors rättigheter för målgruppen. Du har så hög kunskap inom ditt yrkesområde i relation till vårt arbete och målgrupp att du kan dela med dig av din kunskap. Samtalsmetod God kännedom om samhällets olika instanser och hur man samverkar med dem. Erfarenhet av samtalsmetodik. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Körkort med trygghet och vilja att köra i stadstrafik. Ett starkt engagemang för målgruppen. Delar Räddningsmissionens värdegrund. Meriterande Tidigare arbete med offer för människohandel och prostitution. Fördjupad erfarenhet från klientarbete. Erfarenhet av att föreläsa eller skriva debattartiklar. Intresse för politiskt påverkansarbete. Specialistkunskap från exempelvis juridik, migration, socialt arbete eller hälso- och sjukvård. För att trivas hos oss behöver du ha ett starkt engagemang för människors rättigheter och alla människors lika värde. Du är trygg i dig själv och möter andra med empati och respekt. Samtidigt är du självständig och tar ansvar för dina uppgifter, utan att tappa vikten av samarbete – du uppskattar ett prestigelöst arbetsklimat där vi stöttar varandra och arbetar tillsammans mot gemensamma mål. Vi tror att du är en modig person som inte backar för det svåra, och som orkar hålla ut även när vägen är krokig. Du har förmågan att hålla hoppet levande – både i det lilla och det stora – och tror på att förändring är möjlig för människor i mycket utsatta situationer. I mötet med andra är du diplomatisk och lyhörd, men du har också nära till skratt och använder gärna humor som en styrka i vardagen. Vårt team består idag främst av kvinnor – därför ser vi gärna manliga sökande för att bidra till en mer jämn könsfördelning. Anställningsvillkor Placering: Centrala Göteborg Anställningsform: Tillsvidare, med 6 månaders provanställning Omfattning: 100% Arbetstid: Dagtid, viss kvällstjänstgöring kan förekomma Tillträde: 1 januari 2026 Kollektivavtal: Vi är anslutna till arbetsgivarorganisationen Fremia och tillämpar kollektivavtal “Hälsa, vård och övrig omsorg” Rekrytering: Inför anställning tar vi referenser samt begär utdrag ur belastningsregistret. Sista ansökningsdag: 24 augusti 2025 Räddningsmissionen erbjuder Vi vill att våra medarbetare ska må bra! Du kommer till en varm prestigelös arbetsplats med kompetenta kollegor där värdegrunden är central och genomsyrar både arbetsmiljön och bemötandet mot de vi är till för. Förutom att du får ett jobb med en större mening erbjuds du som anställd bland annat friskvårdsbidrag och psykosocialt personalstöd via telefon. Varmt välkommen med din ansökan! Madeleine Forsén Verksamhetschef Agora, Center mot människohandel
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Göteborgs universitet arrangerar årligen akademiska högtider och ceremonier som bland annat doktorspromotion och jubeldoktorhögtid. Vi tar även emot officiella besök, nobelpristagare och medverkar vid invigningar och konferenser. Medverkan på arenor för forskningskommunikation som Vetenskapsfestivalen, Bokmässan och West Pride är också en del av vår evenemangsverksamhet. Under hösten 2025 har vi en tillfällig vakans och behöver därför anställa en evenemangssamordnare som ska bistå i planering och genomförande av våra evenemang. Du får en assisterande roll nära två projektledare som har huvudansvaret. Placeringen är på Kommunikationsenheten som är en del av universitetets gemensamma förvaltning. Här får du 38 kollegor som arbetar med kommunikation inom många olika områden: studentkommunikation, press, sociala medier, evenemang, digitala kanaler, systemförvaltning, visuell identitet, strategiskt kommunikationsstöd till ledning och verksamhet. Kommunikationsenheten har sina lokaler i Vasastan i centrala Göteborg. Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara inom akademiska högtider med fokus på doktorspromotion, jubeldoktorhögtid och officiella besök. Det ingår också att bistå i planering och genomförande av populärvetenskapliga seminarier, besök av Nobelpristagare och andra evenemang. Din roll är att delta i planering, administration och genomförande av de olika evenemangen med allt vad det innebär: bokning av program, underhållning, gästlistor, mat och dryck, lokaler, inbjudningar, beställa trycksaker med mera. Du ska både arbeta med förberedelserna och vara med under själva evenemangen. En stor del av tjänsten är administrativt arbete som till exempel att uppdatera register, lägga körscheman, hantera utskick och mailkorrespondens. Vi arbetar i systemen Trippus, Ladok, Filemaker, Excel för eventplanering och Drupal, SharePoint och Teams för webbpublicering och samarbeten. Du arbetar självständigt men inte ensam. Förutom nära kollegor så innebär tjänsten samarbeten med många olika grupper av människor – forskare, studenter, universitetsledning, samarbetspartners, Nobelpristagare, hattmakare, blomsterleverantörer och servicepersonal. Universitetet verkar i en internationell kontext med samarbeten och gäster från många olika delar av världen. Kvalifikationer • Krav på minst tvåårig eftergymnasial utbildning inom projektledning, evenemang, kommunikation eller administration • Krav på att ha arbetat med liknande arbetsuppgifter • Krav på goda kunskaper i administrativt arbete • Krav på mycket goda kunskaper i svenska och förmåga att uttrycka sig väl i tal och skrift • Krav på goda kunskaper i engelska i tal och skrift • Krav på att kunna tala inför folk på både svenska och engelska • Meriterande med kunskaper i administrativa system, t ex bokningssystem eller liknande • Meriterande med erfarenhet av arbete inom universitets- och högskolesektorn • Meriterande med arbete inom offentlig sektor • Meriterande med B-körkort Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som initiativkraft, ansvarskänsla, samarbetsförmåga och stresstålighet. Du behöver ha ett prestigelöst förhållningssätt och med entusiasm ta dig an både de mer analytiska delarna och de mer praktiska delarna av jobbet. Anställning Tjänsten är en särskild visstidsanställning på heltid (100 %). Tillträde i augusti eller september 2025 och t.o.m. den 31 december 2025. Anställningen är på sektionen för redaktionellt innehåll, evenemang och studentkommunikation som är en del av Kommunikationsenheten. Placering i Göteborg. Arbetet innebär ibland oregelbundna arbetstider och intensiva arbetstoppar. Detta varvas med lugnare perioder. Den 15–17 oktober kommer att vara särskilt arbetsintensiva dagar och kvällar då högtiden doktorspromotionen genomförs. Övrigt Göteborgs universitet är en statlig myndighet. Vi tar ansvar för samhällsutvecklingen och bidrar till en hållbar värld. Som arbetsplats kännetecknas vi av kreativitet, högt i tak, frihet under ansvar och stora möjligheter att utvecklas. Du har möjlighet att arbeta på distans upp till 40 procent av arbetstiden. Du har tillgång till en rad förmåner och försäkringar som du kan läsa mer om här: https://www.gu.se/jobba-hos-oss/formaner-och-forsakringar-vid-goteborgs-universitet Universitetet främjar jämställdhet, jämlikhet och mångfald vid rekrytering. Kontaktuppgifter för anställningen Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta sektionschef Maria Eriksson, 0733–807630 / [email protected] eller projektledare Elin Lööv, 0766–185767 / [email protected]. Fackliga organisationer Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande Ansökan Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Ansökan ska innehålla: - CV - Personligt brev - Intyg på eftergymnasial utbildning - Övriga handlingar som kan vara av relevans för tjänsten Ansökan ska vara inkommen senast: 2025-08-05 Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Stadsfastighetsförvaltningen skapar miljöer där livet får ta plats genom att planera, bygga, hyra in, förvalta och utveckla lokaler och utemiljöer för Göteborgs Stads verksamheter. Varje dag är hundratusentals göteborgare verksamma i förskolor, skolor, vård- och omsorgsboenden och andra lokaler som vi sköter om. Gemensamt med stadsmiljöförvaltingen, exploateringsförvaltningen och stadsbyggnadsförvaltningen har vi ett samordnat ansvar för stadsutvecklingen i Göteborgs stad. Detta innebär en delad ansvarsfördelning och roller utifrån skeden: planering; genomförande och förvaltning med mål att bidra till en sammanhållen, effektiv och transparent stadsutveckling för boende, besökare och näringsliv i staden. ARBETSUPPGIFTER Avdelningen drift och underhåll ansvarar för tillsyn, reparation samt drift av områdena utemiljö, byggnad och installationer över tid med god teknisk status och nöjda kunder. Detta uppnås genom ett nära samarbete med kund, förvaltningens övriga avdelningar samt andra organisationer i staden. Avdelningen ansvarar för att genomförandet av besiktningar som myndigheter kräver samt bidrar till utvecklingen av energisparåtgärder. Vi utför de uppdrag som beställs av våra kunder. Verksamhetsområde byggs uppdrag består av tillsyn, skötsel, reparationer, kunduppdrag samt mindre underhållsåtgärder i Göteborgs stads skolor, förskolor, äldreboende och andra fastigheter. I enhetens uppdrag ingår att ansvara för förebyggande arbete och hantering av felanmälningar samt utföra mindre lokalanpassningar/kunduppdrag på byggnader i det geografiska området. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar inom enheten Byggstöd och Utveckling som tillhör verksamhetsområde Bygg, där du bidrar till att stadens byggnader uppfyller höga krav på kvalitet, säkerhet och funktion. Som uppdragsledare hos oss arbetar du i en beställarroll för bygguppdrag där du kommer att ha det yttersta ansvaret för planeringen och genomförande. Det innebär bl.a.: • Du kommer att ansvara för projekt som kan kräva bygglov samt hantera förnyade konkurrensutsättningar (FKU). • Ta fram kostnadsbedömningar utifrån beställarens önskemål samt rapporterar kontinuerlig till beställaren. • Planerar och driver uppdraget i projektform under uppdragets utförande/färdigställande. • Uppföljningen av uppdragets ekonomiska resultat. • Ansvarar för genomförande av startmöte, sammankallar arbetsgrupper/team samt entreprenörer för att driva uppdraget framåt. Hos oss driver du mindre renoveringar, underhållsprojekt/uppdrag, åtgärder efter besiktningar inom ramen för enkelt avhjälpta hinder samt åtgärder efter skador. I uppdraget ingår också att vara byggtekniskt stöd till beställaren internt samt externt i staden. Du följer byggbranschens utvecklingsområde och inhämtar aktivt kunskap samt medverka i att höja område byggs kompetens inom fackområdet. Du bevakar och utvecklar förvaltningskrav i enlighet med de tekniska anvisningarna för område bygg. Du utmanar oss i att se nya möjligheter och metoder samt våga tänka nytt. Du har fokus på bästa tekniska, funktionella, och långsiktiga ekonomiska lösningar. KVALIFIKATIONER Du som söker har relevant utbildning på högskolenivå eller motsvarande utbildning med flerårig erfarenhet inom området som arbetsgivaren bedömer likvärdig. För denna tjänst vill vi att du har arbetat inom byggområdet, samt självständigt drivit uppdrag/projekt inom området. Vi ser gärna att du har erfarenhet av uppdrag inom el, bygg eller rör. Har du erfarenhet av arbete i en fastighetsförvaltande organisation, ser vi det som mycket meriterande. Som medarbetare på drift och underhåll arbetar du för organisationens och slutkundens bästa ur ett helhetsperspektiv. Du arbetar utifrån ett lösningsorienterat förhållningssätt på ett strukturerat sätt där du är tydlig i kommunikationen med andra. För att vara framgångsrik i rollen behöver du vara drivande och handlingskraftig. Du sätter kvalitetsmedvetenhet i fokus, arbetar med en service och kundinriktat förhållningssätt. Du värdesätter att ha kontakt med andra, bygga relationer och känner ett personligt ansvar för dina arbetsuppgifter. Du har förmåga att engagera, förmedla och bidra till andras lärande inom område bygg på Stadsfastighetsförvaltningen ÖVRIGT Vi erbjuder en arbetsplats i utveckling och med framåtanda. Våra medarbetare har breda och varierande kompetenser. Vi arbetar i trevliga lokaler och erbjuder medarbetarförmåner såsom flexibel arbetstid, friskvårdsbidrag och cykelförmåner. Stadsfastigheter arbetar för ett hållbart arbetsliv där du ska kunna kombinera ett spännande och givande arbetsliv med ett rikt liv också utanför arbetet. Vi erbjuder dig ett utvecklings- och innovationsklimat som ger dig goda möjligheter till karriärutveckling. Inom förvaltningen tillämpar vi ett tillitsbaserat ledarskap som grundar sig i den inkluderande arbetsplatsen. Vi strävar efter att ha en jämn fördelning mellan kvinnor och män och en spridning när det gäller ålder på vår förvaltning. Vi vill att vår arbetsplats ska präglas av öppenhet och respekt för olikheter och vi tror att mångfald bidrar till att utveckla vår verksamhet. Till dig som företräder bemannings- och rekryteringsföretag: Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Vi på Gr8 Partner Group söker nu erfaren bilplåtslagare till kund Göteborg. Vi söker dig som har rätt kompetens och erfarenhet för att utföra noggranna och kvalitativa arbeten på avdelning för skadereparationer av personbilar. Vi söker dig som har: Yrkesvana och arbetslivserfarenhet av plåtreparationer på bilar. Sinne för ordning och struktur på arbetsplatsen. God förmåga att samarbeta med kollegor i team. Förmåga att arbeta effektivt både i team och självständigt. En kvalitetsmedveten inställning. God fysik. B-körkort Om oss Gr8 Partner Groups arbetssätt präglas av personligt engagemang. Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar mot hållbara och långsiktiga personallösningar inom bygg och industri. Som ett mindre företag arbetar vi nära varandra, vilket gör att varje individ blir en värdefull del av vårt team. Vi fokuserar på att bygga starka och förtroendefulla relationer – både med våra medarbetare och våra kunder. Genom att noggrant matcha rätt kompetens med rätt arbetsplats skapar vi förutsättningar för långsiktiga samarbeten där både företag och anställda kan utvecklas och växa. Varje medarbetare är för oss mer än bara en resurs – vi fokuserar på människan bakom kompetensen och arbetar tillsammans för en hållbar och långsiktig framtid. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Obs! Märk din ansökan med "Bilplåtslagare Göteborg". Omarkerade ansökningar kommer ej att kunna hanteras. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi på GR8 Partner Group söker nu en erfaren servicetekniker med stark problemlösningsförmåga till vår kund i Göteborg. Du kommer att ha ansvar för service, reparation och underhåll av truckar och liftar – både i verkstad och ute hos kund. Du blir en nyckelperson i teamet och bidrar aktivt till att utveckla verksamheten i regionen. Arbetsuppgifter: Avancerad felsökning, underhåll och reparation av truckar och liftar. Installationer och säkerhetskontroller. Dokumentation och kvalitetsuppföljning. Fältservice och teknisk rådgivning hos kunder. Stöd till juniora tekniker och samordning i verkstaden. Vi söker dig som: Har flera års erfarenhet av service och reparation av el-fordon eller el-maskiner. Har en teknisk utbildning i grunden, gärna inom fordonsteknik. Har goda kunskaper inom elektronik, hydraulik och mekanik. Innehar B-körkort. Är van att använda dator i arbetet. Har förmåga att arbeta självständigt och planera din arbetsdag effektivt. Är lösningsorienterad och arbetar mot uppsatta mål. Är social, serviceinriktad och pålitlig. Trivs med att skapa goda relationer med både kunder och kollegor. Om oss Gr8 Partner Groups arbetssätt präglas av personligt engagemang. Vi är ett bemannings- och rekryteringsföretag som arbetar mot hållbara och långsiktiga personallösningar inom bygg och industri. Som ett mindre företag arbetar vi nära varandra, vilket gör att varje individ blir en värdefull del av vårt team. Vi fokuserar på att bygga starka och förtroendefulla relationer – både med våra medarbetare och våra kunder. Genom att noggrant matcha rätt kompetens med rätt arbetsplats skapar vi förutsättningar för långsiktiga samarbeten där både företag och anställda kan utvecklas och växa. Varje medarbetare är för oss mer än bara en resurs – vi fokuserar på människan bakom kompetensen och arbetar tillsammans för en hållbar och långsiktig framtid. Intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum. Obs! Märk din ansökan med "Trucktekniker Göteborg". Omarkerade ansökningar kommer ej att kunna hanteras. Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer