Städpersonal(extrajobb)
Catch Me AB
Städare

Catch Me är en digital bemanningsplattform som kopplar ihop företag med kvalitetssäkrad personal – snabbt, smidigt och enkelt via vår app. Vi erbjuder flexibla uppdrag inom flera branscher över hela Sverige. Om uppdraget Vi söker dig som vill arbeta med flyttstädning på avrop. Uppdragen varierar i omfattning och skickas ut via vår app. Arbetsuppgifter Flyttstädning enligt checklista Självständigt eller i team Säkerställa god kvalitet och nöjda kunder Krav Erfarenhet av städning, gärna flyttstäd B-körkort och tillgång till egen bil Noggrann och pålitlig Tillgång till smartphone och Catch Me-appen Så funkar det När ett uppdrag finns i ditt område får du en notis i appen. Du accepterar enkelt och får direkt all info du behöver. Ett flexibelt jobb för dig som vill styra din egen tid! Ansökan Skicka din ansökan till [email protected] – intervjuer sker löpande, så vänta inte! Du kan även registrera dig direkt i Catch Me-appen eller läsa mer på www.catchme.se.

73 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Städpersonal(extrajobb)
Catch Me AB
Städare

Catch Me är en digital bemanningsplattform som kopplar ihop företag med kvalitetssäkrad personal – snabbt, smidigt och enkelt via vår app. Vi erbjuder flexibla uppdrag inom flera branscher över hela Sverige. Om uppdraget Vi söker dig som vill arbeta med flyttstädning på avrop. Uppdragen varierar i omfattning och skickas ut via vår app. Arbetsuppgifter Flyttstädning enligt checklista Självständigt eller i team Säkerställa god kvalitet och nöjda kunder Krav Erfarenhet av städning, gärna flyttstäd B-körkort och tillgång till egen bil Noggrann och pålitlig Tillgång till smartphone och Catch Me-appen Så funkar det När ett uppdrag finns i ditt område får du en notis i appen. Du accepterar enkelt och får direkt all info du behöver. Ett flexibelt jobb för dig som vill styra din egen tid! Ansökan Skicka din ansökan till [email protected] – intervjuer sker löpande, så vänta inte! Du kan även registrera dig direkt i Catch Me-appen eller läsa mer på www.catchme.se.

73 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Städpersonal(extrajobb)
Catch Me AB
Städare

Catch Me är en digital bemanningsplattform som kopplar ihop företag med kvalitetssäkrad personal – snabbt, smidigt och enkelt via vår app. Vi erbjuder flexibla uppdrag inom flera branscher över hela Sverige. Om uppdraget Vi söker dig som vill arbeta med flyttstädning på avrop. Uppdragen varierar i omfattning och skickas ut via vår app. Arbetsuppgifter Flyttstädning enligt checklista Självständigt eller i team Säkerställa god kvalitet och nöjda kunder Krav Erfarenhet av städning, gärna flyttstäd B-körkort och tillgång till egen bil Noggrann och pålitlig Tillgång till smartphone och Catch Me-appen Så funkar det När ett uppdrag finns i ditt område får du en notis i appen. Du accepterar enkelt och får direkt all info du behöver. Ett flexibelt jobb för dig som vill styra din egen tid! Ansökan Skicka din ansökan till [email protected] – intervjuer sker löpande, så vänta inte! Du kan även registrera dig direkt i Catch Me-appen eller läsa mer på www.catchme.se.

73 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personliga assistenter sökes på Gotland inför sommaren 2025
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vi söker personer som vill arbeta som personliga assistenter på Gotland i sommar! Nordström assistans söker personliga assistenter som kan arbeta under sommarmånaderna juni, juli och augusti på Gotland. Vi kan erbjuda allt från extra/vid behov, deltid och heltid. Arbetstiderna är varierande beroende på tjänst och hos vem du arbetar, men det är önskvärt att du kan arbeta dag- och kvällstider, och/eller nätter samt under helger. Att arbeta som personlig assistent innebär att vara en annan persons armar och ben. Du kommer utföra sådant som personen inte kan göra själv i sin vardag. Arbetet innebär att man arbetar i kundens hem och arbetsuppgifterna kan exempelvis innefatta att man är behjälplig med personlig omvårdnad, medicinhantering, vardagssysslor, hushållssysslor, inköp, matlagning och aktiviteter. Arbetet som personlig assistent är i regel ett ensamarbete även om dubbelbemanning i vissa fall kan förekomma. Du som söker ska vara framåt, flexibel och ha ambitionen att göra det lilla extra för våra kunders vardag. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden, vilket kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet.  Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

73 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Personliga assistenter sökes till en kille i Visby inför sommaren 2025
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu personliga assistenter till en rullstolsburen kille med flera funktionsvariationer, som är bosatt i Visby. Tjänsterna är tidsbegränsade anställningar under sommarperioden. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja i dagliga rutiner, förflyttningar av olika slag, personlig hygien samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Hos denna kund är det dygnspass 08.15-08.30 (dagen efter), med ca. 6 timmar väntetid/natt. Viss dubbelbemanning förekommer också.  Om kunden Denna kund bor i Visby i en egen lägenhet, går på daglig verksamhet, och den personliga assistenten deltar i alla hans aktiviteter. Han är en glad kille som tycker om att ha roligt. Han gillar musik och att gå på konserter, att bowla, bada och allt annat som sommaren har att erbjuda. Om dig Söker du ett roligt, inspirerande och givande sommarjobb är detta någonting för just dig. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är engagerad, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift.  Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Innehar B-körkort.  Omfattning: Deltid under sommarperioden.  Antal tjänster: 2.  Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kommer att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

73 dagar sedan
Sista ansökan:
22 augusti 2025
Städpersonal(extrajobb)
Catch Me AB
Städare

Catch Me är en digital bemanningsplattform som kopplar ihop företag med kvalitetssäkrad personal – snabbt, smidigt och enkelt via vår app. Vi erbjuder flexibla uppdrag inom flera branscher över hela Sverige. Om uppdraget Vi söker dig som vill arbeta med flyttstädning på avrop. Uppdragen varierar i omfattning och skickas ut via vår app. Arbetsuppgifter Flyttstädning enligt checklista Självständigt eller i team Säkerställa god kvalitet och nöjda kunder Krav Erfarenhet av städning, gärna flyttstäd B-körkort och tillgång till egen bil Noggrann och pålitlig Tillgång till smartphone och Catch Me-appen Så funkar det När ett uppdrag finns i ditt område får du en notis i appen. Du accepterar enkelt och får direkt all info du behöver. Ett flexibelt jobb för dig som vill styra din egen tid! Ansökan Skicka din ansökan till [email protected] – intervjuer sker löpande, så vänta inte! Du kan även registrera dig direkt i Catch Me-appen eller läsa mer på www.catchme.se.

73 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Leg. Optiker till Synsam Visby & Hemse, del- eller heltid

Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter till våra fina butiker i vackra Hemse och Visby på Gotland! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du:  Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Mer om rollen Tjänsten kan anpassas till hel- eller deltid, beroende på vad som passar dig bäst. Start enligt ök. Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel- eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.

76 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025
Leg. Optiker till Synsam Visby & Hemse, del- eller heltid

Är du en passionerad Leg. Optiker som brinner för ögonhälsa och vill utvecklas i ett innovativt bolag som tar ansvar med kunden i fokus? Då kan det vara dig vi letar efter till våra fina butiker i vackra Hemse och Visby på Gotland! Vad innebär rollen? Som optiker hos Synsam är du hjärtat i vår verksamhet. Du lyssnar, förstår och guidar våra kunder till bästa möjliga lösningar för deras syn och ögonhälsa. Med toppmodern utrustning är din huvuduppgift att noggrant genomföra synundersökningar samt ordinera och rekommendera synhjälpmedel till våra kunder på högsta kliniska nivå. Du blir en del av ett engagerat team med Store Manager och Style and Customer Advisors – tillsammans inspirerar ni våra kunder till lyckade inköp och gör deras upplevelse hos oss något att minnas. Vi söker en optiker som: Värdesätter att möta människor och bygga starka och långsiktiga kundrelationer. Är lyhörd för kundens behov och har en utpräglad kvalitetsmedvetenhet. Kommunicerar pedagogiskt och tryggt med kunderna. Är ansvarstagande och lösningsorienterad. Har optikerlegitimation – med eller utan DO/magisterexamen. Givetvis ser vi även att du har en passion för ögonhälsa! Varför Synsam? På Synsam jobbar du i ett kompetent team i ett marknadsledande företag. Synsam strävar ständigt efter att vara det mest innovativa företaget i branschen och har stora tillväxtambitioner inom ögonhälsa, torra ögon, Ortho-K, sport och myopikontroll. Du har stora chanser till vidare karriär inom Synsam då vi ständigt satsar på att utbilda våra optiker i både klassrum och online. Utöver detta erbjuds du:  Friskvårdsbidrag Personalrabatt Bonussystem Vi erbjuder alla våra optiker att årligen delta på Optometridagarna inklusive resa och boende Mer om rollen Tjänsten kan anpassas till hel- eller deltid, beroende på vad som passar dig bäst. Start enligt ök. Om rekryteringsprocessen Vi rekryterar löpande, så vänta inte – klicka på länken och sök rollen som Leg. Optiker redan idag! Det är enkelt och smidigt: svara på några snabba frågor bland annat om du önskar arbeta hel- eller deltid, bifoga ditt CV eller LinkedIn-profil (och om du inte har det redo nu, kan du komplettera senare). Vi ser fram emot att ta emot din ansökan! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025
Fastighetsmäklare till Svensk Fastighetsförmedling i Visby

Vi söker dig som är registrerad mäklare eller befinner dig i slutskedet av din fastighetsmäklarutbildning och som vill utmana dig själv i mäklarrollen. Vi erbjuder dig flexibilitet, ett fantastiskt team som ställer upp för varandra och dem bästa verktygen för att du ska kunna fokusera på just det du är utbildad på - att vara mäklare. DIN NÄSTA UTMANING Svensk Fastighetsförmedling i Visby består i dagsläget av ett team på fyra personer med en familjär atmosfär. Hos oss fokuserar vi på att uppnå uppsatta mål samtidigt som vi har roligt på jobbet, vi söker dig som är driven, lyhörd, social och en lagspelare. Vi tror att du trivs i en kultur som präglas av högt tempo, affärsmässighet, laganda, tydliga mål och glädje. Dessutom finns det möjlighet för rätt person att på sikt bli partner i verksamheten. Att vara fastighetsmäklare på Gotland är mer än ett yrke – det är en passion för öns unika charm och möjligheter. Med vidsträckta stränder, pittoreska gränder och en ständigt levande kultur, erbjuder Gotland en marknad fylld av drömmar att förverkliga. Här får du chansen att inte bara sälja hem, utan hjälpa människor att hitta sitt paradis på Sveriges vackraste ö. KRAVPROFIL - Är registrerad mäklare med tillhörande fastighetsmäklarutbildning eller är i slutskedet på utbildningen till fastighetsmäklare - Bor på Gotland - Har B-körkort Meriterande: - Har lyckats att driva igenom lyckade försäljningar. VI ERBJUDER - Marknadens största kundregister, ett lukrativt område och tyngden av att tillhöra ett etablerat och välkänt varumärke med över 85 års branscherfarenhet samt med stora samarbetspartners - Vår framgångsrika försäljningsmetod, kontinuerlig kompetensutveckling och moderna digitala system - Stöd från interna resurser, vad gäller ekonomi-, juridik-, marknad-, IT-, försäljning-, HR- och rekryteringsfrågor - En stark gemenskap och väletablerad erfarenhet som finns inom kedjan, landet runt Vi ger dig dessutom goda förutsättningar och verktyg för att du ska lyckas som mäklare. Detta genom att vi ligger i framkant vad gäller förändringar för att möta framtidens barriärbrytande mäklartjänst. OM OSS Svensk Fastighetsförmedling är Sveriges största rikstäckande och oberoende mäklarkedja. Hos oss blir du en del av ett engagerat team med 1250 kollegor som stöttar varandra och utvecklas tillsammans. Vi är stolta över att flera år i rad ha utsetts till en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare. Som medarbetare erbjuds du löpande utbildningar, unika verktyg och möjligheten till delägarskap. Vårt fokus är att vara ledande idag och i framtiden. Läs mer om hur det är att jobba hos oss via jobb.svenskfast.se. KONTAKT Är du nyfiken och vill veta mer om tjänsten? Du är varmt välkommen att kontakta Franchisetagare Sofi Pedersen på 076 947 14 24 eller [email protected] eller TA-Partner Sofia Lundberg på [email protected], 076-771 92 32 eller skicka in din ansökan via knappen "Skicka ansökan". Naturligtvis behandlar vi din kontakt konfidentiellt. Läs mer om oss här Svensk Fastighetsförmedling Instagram

77 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025
Fysioterapeut/Sjukgymnast sökes på timme SÄBO
Attendo Sverige AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Vill du ha ett flexibelt och utvecklande arbete? Vill du arbeta i team med ett härligt HSL-gäng? Vill du ha en närmaste chef med rehabkompetens som är väl insatt i ditt arbete? Vi söker en leg. fysioterapeut/sjukgymnast som kan stötta oss på timme vid sjukskrivning samt vid behov vid ledigheter.  Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. Du kommer att arbeta tillsammans i team med arbetsterapeut och/eller fysioterapeut som närmaste kollega. Teamarbete sker även med sjuksköterskor, omvårdnadspersonal och gruppchefer. Din närmaste chef har fysioterapeutisk kompetens och är väl insatt i ditt praktiska arbete.  Beskrivning av tjänsten: Tjänsten är en timanställning vid behov, arbetstid mån-fre dagtid enligt överenskommelse. Tillträdesdatum enligt överenskommelse. Du kommer att jobba mot tre särskilda boenden med somatisk och demensinriktning på Södra Gotland; Hemse Äldreboende, Iliansgården och Sudergården. I arbetsuppgifterna ingår bedömning och behandling av sjukdomar/skador i rörelse-stödjeorganen, fallförebyggande arbete, förskrivning av medicintekniska produkter, riskanalyser, handledning av personal, delegering av HSL-uppgifter etc.  Vi arbetar i flera digitala system såsom; Appendo, Treserva Hälsoärende, Appva MCSS, Websesam Krav: * Legitimation som Fysioterapeut/Sjukgymnast * Körkort * God språkkunskap i svenska Meriterande: * Minst 2 års erfarenhet inom yrket * Erfarenhet inom äldreomsorg eller multisjuka patienter * Arbetat inom Treserva Hälsoärende * Tidigare förskrivarerfarenhet * Erfarenhet inom demenssjukdomar Varmt välkommen med din ansökan! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 15/5 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje.

77 dagar sedan
Sista ansökan:
27 september 2025