Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad IT-konsult med erfarenhet av support och drift? Vi söker nu flera IT-konsulter på olika nivåer till en av våra myndighetskunder, där behovet varierar över tid. Behovet är löpande, vilket innebär att vi kontinuerligt söker kompetenta medarbetare för olika roller inom IT-support och drift. Ibland efterfrågar kunden drifttekniker med fokus på infrastruktur och underhåll, medan det vid andra tillfällen behövs supporttekniker som kan hantera användarsupport och incidenthantering. Oavsett roll kommer du att arbeta i en samhällsviktig verksamhet och bidra till en stabil och säker IT-miljö. Vill du vara en del av detta viktiga arbete? Läs vidare och ansök redan idag! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I denna roll i Härnösand arbetar du med IT-support och/eller drift inom en myndighetsorganisation. Du blir en del av ett team som ansvarar för att säkerställa att IT-miljön fungerar smidigt och effektivt. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken roll du har men kan innefatta bland annat: - Felsökning och hantering av incidenter inom IT-support - Drift och underhåll av IT-system och infrastruktur - Installation, konfigurering och uppgradering av mjuk- samt hårdvara - Hantering av användarkonton och behörigheter - Dokumentation av processer och lösningar Din profil och kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år och vi ser helst att det var ditt senaste jobb. Du har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Vidare har du en serviceinriktad inställning och god kommunikationsförmåga. Krav - Minst ett års dokumenterad erfarenhet av arbete inom Windows-miljöer, Active Directory och Office 365 - Erfarenhet av IT-support och/eller IT-drift, gärna inom offentlig verksamhet - Erfarenhet av klienthantering och felsökning - Flytande svenska i både tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av ITIL-processer - Erfarenhet av arbete i en säkerhetsklassad miljö Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]
Premicare driver nio hälsocentraler på uppdrag av Region Västernorrland och Region Gävleborg. Vi har idag 60 000 patienter och en personalstyrka bestående av 230 medarbetare med olika kompetenser. Vi arbetar med både fysisk och digital vård. Genom vår vision Connected Care Anywhere! vill vi skapa stolta medarbetare och innovativa arbetssätt för en hållbar och jämlik vård där vi hjälper människor till en bättre hälsa vart än i världen man befinner sig. Vi arbetar efter vår värdegrund där omtanke, passion, kvalitet och innovation är våra ledstjärnor i vardagen och en viktig del i att skapa en positiv företagskultur. Premicare är en del av Prima Vård. Vi söker nu en kurator till Premicare Johannesberg. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innefattar bedömning och behandling av psykisk ohälsa, både enskilt och i grupp. En viktig del i ditt arbete är att vara med och hitta nya arbetssätt och skapa ett bättre flöde för våra patienter. Du kommer att vara med i uppstarten av ett samverkansteam inom psykisk ohälsa där syftet är att vi ska ta hand om våra patienter gemensamt med nya arbetssätt för att möta det ökade vårdbehovet. Möten med patienterna sker på plats på hälsocentralen och digitalt. Det är ett självständigt arbete där du sköter din egna mottagning och du har ett tätt samarbete med våra psykiatrisjuksköterskor, övriga kuratorer och läkare. Samverkan sker även med andra myndigheter. Vad kan vi erbjuda dig? Vi är ett härligt gäng som nu ser fram emot att välkomna en ny medarbetare. Vi kan erbjuda en utvecklande och trivsam arbetsmiljö där vi använder innovativa arbetssätt för en god personcentrerad vård. Introduktionen planeras utifrån dina behov och önskemål. Premicare omfattas av kollektivavtal och som anställd har du flera förmåner. Några exempel är friskvårdsbidrag, föräldrapenningtillägg och extra semesterdagar från det att du fyller 40. Är du den vi söker? Vi söker dig som har socionomexamen eller utbildning som bedöms likvärdig samt utbildning inom kognitiv beteendeterapi (KBT), minst steg 1. B-körkort är ett krav. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet som kurator och det är meriterande om du tidigare har jobbat inom primärvård samt om du har arbetat i 1177 med "Stöd och behandling". Du är van vid att arbeta självständigt likväl som i team och du är trygg i din yrkesroll. Som person är du ansvarstagande och du har en god organisationsförmåga samt ett gott bemötande. Du gillar utmaningar och vill vara delaktig i hälsocentralens utveckling. Du har ett särskilt intresse av att vara med i vår utvecklingsresa att införa digitala verktyg i våra arbetssätt på enheterna. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Arbetstid: Vikariat till och med 2026-01-31. Heltid, 100 %. Vi tillämpar provanställning. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdatum: Urval och intervjuer sker löpande. Sista ansökningsdag: 2025-05-30.
Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Höga kusten Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Höga kusten-området. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning med kollektivavtal. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!
Härnö pizzeria i Härnösand söker pizzabagare för arbete under 3 månaders tid med start så snart som möjligt. Heltidsanställning Gratis boende, ett möblerat rum finns. Du som söker tjänsten bör ha minst ett års erfarenhet av pizzabakning. Är du intresserad av tjänsten maila ditt mobilnummer.
A Teknik Group fokuserar på avancerad mekanisk tillverkning och består av tre verksamheter lokaliserade i Trollhättan, Robertsfors, Grästorp och Härnösand. Till Härnösand och Öbako AB vill vi nu förstärka teamet med en platsansvarig Produktionschef, Tekniker och Säljare. Arbetsbeskrivning: I denna roll är du ansvarig på plats i Härnösand. Det innebär att du ansvarar för ledning av verksamheten som utgör en produktionsanläggning med ca 10 personer. Du arbetar i en bred roll som utöver arbetsledning och planering innebär produktionsteknik, beredning, anskaffning och försäljning i samverkan med dina två kollegor på plats inom teknik och sälj. Rollen innebär dessutom ett nära samarbete med kollegor på övriga orter inom koncernen samt koncernens operativa ledningsgrupp som du blir en del av. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person med sinne för struktur och detaljer. Du känner dig bekväm att leda och coacha dina medarbetare och ditt team så att laget och individerna presterar samtidigt som de växer och utvecklas. Tillsammans med dina kollegor utgör du en helt central funktion för att skapa kundnöjdhet och effektivitet i företaget. Detta genom att på ett strukturerat sätt ständigt förbättra verksamheten med fokus inom dessa områden. Du har förmågan att strukturera och prioritera ditt arbete utefter långsiktiga mål och ärenden som uppkommer. Att hantera nya förutsättningar som uppkommer ser du som en naturlig del av uppdraget. Vi jobbar i lag på alla nivåer och du förstår styrkan i att arbeta självständigt men samverka som ett lag. Utöver att leda din eget lag ser vi att du själv är en lagspelare med energi och engagemang vilket yttrar sig i att du både stöttar gemensamma beslut, bidrar i det gemensamma förbättringsarbetet samt kommer med egna förbättringsförslag. Verksamheten har mycket goda kundrelationer och möjligheten att växa med dem är stor. Nya investeringar är påbörjade. Vi hoppas att du med lämplig profil ser detta som något spännande och att du därmed inkommer med din ansökan. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en barn-kund på 11 år bosatt i Härnösand? Har goda fysik då du behöver kunna vistas på golvet och möta kunden. Är nyfiken och öppen för att prova nya aktiviteter och nya sätt att kommunicera. Det är även meriterande om du: Har erfarenhet av tecken-stöd Erfarenhet av arbete i skolan Delar kundens intressen Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Timanställning" och tjänsten innebär under dagtid och kvällstid. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Enligt överenskommelse Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Marlene Kangaskorte-Forslin marlene [email protected]
Hej Vi söker pizzabagare med minst ett års erfarenhet i branschen. Det gäller en heltidstjänst. KRAV: Enbart du som har minst ett års erfarenhet av pizzabakning är välkommen att höra av er. Boende: Rum finns att hyra.
Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Höga kusten Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Sokol Security söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Höga kusten-området. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning med kollektivavtal. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Utbildning för SSG-kort (vid behov) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan!
Är du en lösningsorienterad och serviceinriktad IT-konsult med erfarenhet av support och drift? Vi söker nu flera IT-konsulter på olika nivåer till en av våra myndighetskunder, där behovet varierar över tid. Behovet är löpande, vilket innebär att vi kontinuerligt söker kompetenta medarbetare för olika roller inom IT-support och drift. Ibland efterfrågar kunden drifttekniker med fokus på infrastruktur och underhåll, medan det vid andra tillfällen behövs supporttekniker som kan hantera användarsupport och incidenthantering. Oavsett roll kommer du att arbeta i en samhällsviktig verksamhet och bidra till en stabil och säker IT-miljö. Vill du vara en del av detta viktiga arbete? Läs vidare och ansök redan idag! Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter I denna roll i Härnösand arbetar du med IT-support och/eller drift inom en myndighetsorganisation. Du blir en del av ett team som ansvarar för att säkerställa att IT-miljön fungerar smidigt och effektivt. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken roll du har men kan innefatta bland annat: - Felsökning och hantering av incidenter inom IT-support - Drift och underhåll av IT-system och infrastruktur - Installation, konfigurering och uppgradering av mjuk- samt hårdvara - Hantering av användarkonton och behörigheter - Dokumentation av processer och lösningar Din profil och kvalifikationer För att vara aktuell för tjänsten ska du ha arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst ett år och vi ser helst att det var ditt senaste jobb. Du har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat. Vidare har du en serviceinriktad inställning och god kommunikationsförmåga. Krav - Minst ett års dokumenterad erfarenhet av arbete inom Windows-miljöer, Active Directory och Office 365 - Erfarenhet av IT-support och/eller IT-drift, gärna inom offentlig verksamhet - Erfarenhet av klienthantering och felsökning - Flytande svenska i både tal och skrift Meriterande - Erfarenhet av ITIL-processer - Erfarenhet av arbete i en säkerhetsklassad miljö Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]
Vi söker en serviceinriktad och positiv servitris till vår restaurang! **Om tjänsten:** Vi erbjuder deltidsanställning på 50% eller 75%, där du blir en del av vårt trevliga team. Dina arbetsuppgifter inkluderar att välkomna gäster, ta beställningar, servera mat och dryck samt säkerställa en trivsam restaurangupplevelse. **Vi söker dig som:** - Har erfarenhet av servering (meriterande men inget krav) - Är serviceinriktad och stresstålig - Trivs med att arbeta i ett team - Har god kommunikationsförmåga, gärna på svenska och engelska **Vi erbjuder:** - En trevlig arbetsmiljö - Flexibla arbet
Välj ett jobb för att visa detaljer