Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som lagermedarbetare i Hästveda! I denna roll är dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Manuellt orderplock med handscanner Packning och kvalitetskontroll av varor För att lyckas i rollen som lagermedarbetare behöver du vara ansvarstagande, flexibel och trygg i dig själv. Vidare ser vi även att du att du har en god arbetsmoral och känsla för kvalitet. Då rollen innebär manuellt orderplock innebär det att du kommer stå och gå stora delar av din arbetsdag. Därför är det viktigt att du känner dig bekväm med fysiskt arbete. Vi söker dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Det kan vara studier (ej SFI), annat arbete eller eget företag. Krav: Behärskar svenska i tal och skrift Annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% (studier, annat arbete, eget företag) B-Körkort och tillgång till bil Mer om ansökan: Anställningen är ett extrajobb på Logent Bemanning som ambulerande bemanningskonsult, med möjlighet till heltid under sommarperioden. Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan!
Om tjänsten: Vi söker nu kvinnliga personliga assistenter för timanställning hos en kvinna som bor i en villa i Sösdala. Hon har svårigheter med talet, vilket innebär att tålamod och systematik är av yttersta vikt i denna roll. Du kommer att hjälpa till med bland annat sondmatning, personlig hygien, samt att assistera henne med att lösa korsord, läsa tidningar och titta på TV. Förflyttningar kommer att ske med hjälp av en lift. I hemmet finns katt, så det är viktigt att du inte är allergisk mot pälsdjur. Tjänsten innebär att arbeta extra vid behov för att täcka upp i schemat. Under sommaren kan det även finnas ett ökat behov av extra arbetspass. Vem söker vi? För att passa i rollen som personlig assistent är det viktigt att du som söker är en positiv och initiativtagande person med tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans. Egenskaper som att vara lugn och ha en god humor uppskattas mycket. Tål pälsdjur. Rökfri. Flytande i svenska, både tal och skrift. Erfarenhet av hjälpmedel såsom PEG, kateter och sondmatning. Omfattning: Timanställning vid behov för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro på grund av sjukdom eller ledighet. Under semesterperioden kan det även finnas möjlighet att arbeta som vikarie. Arbetspassen följer ett rullande schema, och även vakna nätter kan förekomma. Du får en inskolning innan du börjar för att se om jobbet passar dig. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Ett generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess/ anställningsvillkor Vi hör löpande av oss till dem som är aktuella för ett första samtal. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person för oss. Bakgrundskontroller genomförs som en rutin för de kandidater som är aktuella i processen och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. ENKV arbetar enligt Barnkonventionen så om tjänsten du söker innefattar arbete med en minderårig uppdragsgivare kommer rekryteringen innehålla ytterligare steg där barnets vilja och önskemål kring rekryteringen säkerställs. Villkor för anställning: Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa kompetens och kvalitet i assistansutförandet ska nyanställda genomgå en webbaserad introduktionsutbildning, som tar cirka en timme, inom en månad från anställningens start, men helst redan innan anställningen påbörjas. Läs mer här. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker nu en glad och energisk lastbilschaufför som ska köra mest link från Göteborg eller Helsingborgs hamn.Men även för container och trailer körningar , också från Göteborg eller Helsingborg/Malmö. I arbetet ingår transport av gods, med utgångspunkt i Göteborg eller Helsingborg/Malmö. Krav: CE-Körkort Giltigt YKB Tidigare erfarenhet , truck-kort är inget krav, men väldigt meriterande. Vi söker dig som är noggrann, älskar yrket och kör på ett trafiksäkert sätt. Ansökan: Ansökan görs via mail. Skicka in ditt cv och personligt brev till [email protected]. Har du frågor eller funderingar kan du kontakta oss på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!
Maskinoperatör till industri i Hörby Är du noggrann, ansvarsfull och har du erfarenhet av att arbeta som maskinoperatör? Då kan det här vara ett jobb för dig! Om tjänsten: Vi söker nu en maskinoperatör till vår kund i Hörby. I denna roll kommer du bland annat att sköta och övervaka maskiner, fylla på material samt ställa om och justera maskinerna vid behov. En del av arbetet innebär också att kontrollera färdigproducerade detaljer, förpackningar och bipacksedlar. Dessutom kommer du att arbeta med dokumentation på både svenska och engelska. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda 5-skift alternativt 3-skift- Vem söker vi? Vi söker dig som är positiv, framåt och självgående. Eftersom arbetet kräver noggrannhet och tålamod är det viktigt att du är noga med detaljer och kan arbeta självständigt. Då arbetsplatsen är verksam inom den medicintekniska branschen, ställs det höga krav på kvalitet och precision, så tidigare erfarenhet från en kvalitetsmedveten industri är ett plus. Du måste också vara rök- och snusfri för att kunna arbeta hos oss. Krav för tjänsten: - Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. - Datorvana och erfarenhet av dokumentation. - Erfarenhet som maskinoperatör eller annan teknisk bakgrund. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänken nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se. Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot lediga uppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se
Snabbstartat konsultuppdrag för erfaren administratör med kunskap inom bygg- och anläggning! Vi söker en ekonomiadministratör med kunskap från byggbranschen för konsultuppdrag i Hässleholm eller Eslöv med start omgående. Ditt anställningserbjudande Vi erbjuder nu ett utvecklande konsultuppdrag hos ett välkänt företag inom bygg- och anläggningsbranschen. Du blir anställd av TNG och får chansen att arbeta med erfarna och prestigelösa kollegor i ett högt tempo där din insats verkligen gör skillnad. Hos oss får du trygghet och stöd genom hela uppdraget – med närvarande konsultchef och smidig uppföljning. Tjänsten erbjuder flexibilitet (75–100 %), och du kan välja placering i Hässleholm eller Eslöv. Körkort krävs. Uppdraget startar snarast och erbjuder möjlighet till förlängning. Dina arbetsuppgifter • Hantera ekonomiadministration inom bygg, såsom byggmoms och fakturering • Granska och hantera leverantörsfakturor och kundfakturering • Utföra interna omföringar och administrativa uppgifter • Stötta teamet med andra administrativa uppgifter vid behov Värt att veta Du blir anställd av TNG och uthyrd som konsult under uppdraget på minst 3 månader, med möjlighet till förlängning. Placeringsort är Hässleholm eller Eslöv – körkort och tillgång till bil är ett krav eftersom kontoren ligger lite avsides. Uppdraget startar omgående och omfattar 75–100 % av en heltid, beroende på din tillgänglighet och lokalisering. Du kommer att arbeta nära ett härligt team bestående av platschefer, arbetsledare och arbetschef. Våra förväntningar Vi söker dig som har dokumenterad erfarenhet av administration inom byggbranschen, särskilt med ekonomifokus som byggmoms och fakturering. Du trivs i högt tempo, är självgående och tar snabbt till dig nya system och rutiner – här används bland annat Agresso, Insight och C7 men det räcker med att du har systemvana och gärna erfarenhet från olika system. Körkort och tillgång till bil är ett krav, och vi ser gärna att du är en prestigelös lagspelare som gillar att bidra till ett gott samarbetsklimat. Intresserad? Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Om tjänsten: Vi söker nu kvinnliga personliga assistenter för timanställning hos en kvinna som bor i en villa i Sösdala. Hon har svårigheter med talet, vilket innebär att tålamod och systematik är av yttersta vikt i denna roll. Du kommer att hjälpa till med bland annat sondmatning, personlig hygien, samt att assistera henne med att lösa korsord, läsa tidningar och titta på TV. Förflyttningar kommer att ske med hjälp av en lift. I hemmet finns katt, så det är viktigt att du inte är allergisk mot pälsdjur. Tjänsten innebär att arbeta extra vid behov för att täcka upp i schemat. Under sommaren kan det även finnas ett ökat behov av extra arbetspass. Vem söker vi? För att passa i rollen som personlig assistent är det viktigt att du som söker är en positiv och initiativtagande person med tidigare erfarenhet av att arbeta inom personlig assistans. Egenskaper som att vara lugn och ha en god humor uppskattas mycket. Tål pälsdjur. Rökfri. Flytande i svenska, både tal och skrift. Erfarenhet av hjälpmedel såsom PEG, kateter och sondmatning. Omfattning: Timanställning vid behov för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro på grund av sjukdom eller ledighet. Under semesterperioden kan det även finnas möjlighet att arbeta som vikarie. Arbetspassen följer ett rullande schema, och även vakna nätter kan förekomma. Du får en inskolning innan du börjar för att se om jobbet passar dig. Vad erbjuder vi dig? Att arbeta som personlig assistent är mer än ett jobb – det är ett sätt att underlätta vardagen för någon annan och samtidigt känna att du bidrar med något viktigt. Vi uppskattar din kompetens och ditt engagemang, och vi ser varje individ som en värdefull del av vårt team. Hos oss erbjuds du: Interna utbildningar för att stärka din kompetens och trygghet i rollen. Handledning och stöd i vardagen från vårt erfarna team. Förmånliga anställningsvillkor enligt kollektivavtal. Ett generöst friskvårdsbidrag för dig med fast tjänst. Hos oss blir du en viktig del av ett arbetslag där alla strävar mot samma mål. Du får en arbetsplats där du blir sedd, uppskattad och där din insats är betydelsefull. Vill du veta mer om oss på ENKV och vårt arbetssätt? Läs gärna mer om vår vision och våra värderingar här! Rekryteringsprocess/ anställningsvillkor Vi hör löpande av oss till dem som är aktuella för ett första samtal. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt person för oss. Bakgrundskontroller genomförs som en rutin för de kandidater som är aktuella i processen och polisutdrag begärs alltid ut vid anställning hos minderårig. ENKV arbetar enligt Barnkonventionen så om tjänsten du söker innefattar arbete med en minderårig uppdragsgivare kommer rekryteringen innehålla ytterligare steg där barnets vilja och önskemål kring rekryteringen säkerställs. Villkor för anställning: Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du att behöva styrka din identitet och att du har rätt att arbeta i Sverige. För att kunna signera ditt anställningsavtal och kommande tidrapporter krävs att du har ett BankID. För att säkerställa kompetens och kvalitet i assistansutförandet ska nyanställda genomgå en webbaserad introduktionsutbildning, som tar cirka en timme, inom en månad från anställningens start, men helst redan innan anställningen påbörjas. Läs mer här. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Ser du fram emot att spela en viktig roll i en medmänniskas liv och samtidigt växa professionellt? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av vårt stödjande team! Varmt välkommen med din ansökan!
Tillsvidareanställning: Anställningsform: Provanställning 6 mån, sedan tillsvidare Deltid/Heltid Gärna deltid, även heltid Anställningsform: Provanställning 6 mån, sedan tillsvidare eller ev. andra förslag. Arbetstid: Flexibel enl. ök vardagar mellan kl 8.00-17.00 Lön: Fast månads- vecko- eller timlön Tillsvidareanställning: Anställningsform: Provanställning 6 mån, sedan tillsvidare Arbetsuppgifter Vi söker en ordningsam administratör med kunskap i bokföring och lönearbete samt orderhantering. Hos oss kommer du att hantera 3 företag och du ansvarar för kund- och leverantörsreskontra, hyreskontrakt, löpande bokföring, avstämningar, skattekonto, momsdeklaration, lönearbete, krav- och inkassohantering samt andra administrativa sysslor inom företagen, ex. digital uppdatering av prislistor Företagspresentation Vi säljer värmeprodukter och har en del uthyrningsverksamhet. Din profil Vi söker dig som har några års erfarenhet från liknande arbete och som trivs i en roll där du får ta mycket personligt ansvar. Du sitter ensam på kontoret och därför är det viktigt att du hanterar egna prioriteringar och är van vid att jobba självständigt. Gärna äldre sökanden Arbetslivserfarenhet Administrativ assistent med datorvana och flerårig erfarenhet inom bokföring och lönearbete och har vana vid att jobba självständigt. Kompetenser Bokföringsvana (Krav), Visma/SPCS 1000 eller 2000, Visma 500 Löneadministration, Samt ev. önskvärd kunskap om Bokio och Fortnox affärssystem. Excel och Word Språk : Svenska (Krav) Lön: Fast månads- vecko- eller timlön Anställningsvillkor Deltid/Heltid, gärna deltid, även heltid Var ligger arbetsplatsen? Backagården 302, 28193 Finja, Hässleholms kommun, Skåne län Körkort och tillgång till egen bil eller liknande krävs då arbetsplatsen ligger ca 2km från närmsta busshållplats. Arbetsgivaren FinjaBo AB, webbplats www.finjabo.se Kontaktperson: Ace Stepanofski Ansökan endast via mejl : Mejla din ansökan till [email protected] Sista ansökningsdag: Snarast Ange referens Kontor-25 i din ansökan Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Har du en passion för systemutveckling och vill jobba i en spännande bransch där IT möter logistik? Nu har du chansen att bli en del av PipeChain SCM Tyringe och utveckla innovativa lösningar för digitalisering av affärsrelationer. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Som systemutvecklare hos PipeChain SCM Tyringe blir du en del av ett team på sju personer som tillsammans utveckla för kunderna inom logistik och handelsbranschen. Du kommer arbeta i en semi-agil miljö med två veckors sprintar enligt scrum. Inför varje ny sprint samlas teamet för att planera, granska uppgifter och estimera tidsåtgång. Rollen innebär nära samarbete med integrationskonsulterna för att förstå kundernas behov och omvandla dessa till effektiva tekniska lösningar. Tillsammans utvecklar ni funktioner och säkerställer att systemen fungerar optimalt. När du blivit varm i kläderna ingår du i ett rullande supportschema var tredje vecka på dagtid, eller fungerar som bakjour för att stötta supportansvarig för att öka kundvärdet. Om PipeChain SCM Tyringe PipeChain SCM Tyringe är ett innovativt bolag som utvecklar molnbaserade system för Supply Chain Management. Företaget erbjuder abonnemangstjänster som hjälper företag att digitalisera sina affärsprocesser och optimera sina logistikflöden. Deras lösningar används av globala aktörer, främst inom fordonsindustrin och handeln, där de bidrar till en smidigare och mer effektiv leveranskedja. Med kontor i Tyringe präglas arbetsplatsen av en familjär atmosfär, korta beslutsvägar och en företagskultur där varje medarbetare får ta stort ansvar. De uppmuntrar personlig utveckling och ser till att deras anställda har möjlighet att växa både tekniskt och professionellt. Vem söker vi? Vi söker dig som är trygg i dig själv och vågar ta plats, samtidigt som du är ödmjuk och lyhörd. Du är disciplinerad och van att ta eget ansvar, då mycket av arbetet sker självständigt. Att be om hjälp när det behövs ser du som en självklarhet. För att trivas på PipeChain SCM Tyringe behöver du även vara kommunikativ och bekväm med att samarbeta både internt inom teamet och externt med konsulter och andra intressenter. Skallkrav: •YH- eller treårig högskoleutbildning inom objektorienterad programmering •Flytande svenska och engelska i tal och skrift Meriterande: •Erfarenhet av Java och JavaScript •Kunskap i React •Tidigare arbetslivserfarenhet •Kunskap inom tull och logistik Om oss Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst förmedlar vi på Framtiden kontakten men du kommer att bli anställd direkt hos PipeChain SCM Tyringe AB. Villkor Startdatum: Enligt överenskommelse Placeringsort: Tyringe Arbetstider: 08:00 – 17:00 Omfattning: Heltid
Vill du arbeta i en personlig klinik med stort patientfokus och nära samarbete i teamet? Närtandvården Tyringe växer och söker nu en legitimerad tandläkare till vårt team! Om tjänsten Vi erbjuder en tillsvidareanställning med en sysselsättningsgrad på 80–100%, beroende på vad som passar dig. Hos oss får du arbeta i en stabil och välfungerande verksamhet där kvalitet, omtanke och långsiktiga patientrelationer står i centrum. Vi erbjuder: • Tillsvidareanställning • Fast lön • Trygg arbetsmiljö med gott kollegialt stöd • Moderna lokaler och utrustning • Möjlighet till kompetensutveckling • Ett nära och engagerat team med stark lokal förankring Kvalifikationer: • Svensk tandläkarlegitimation • Erfarenhet är meriterande, men vi välkomnar även nyutexaminerade • Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift • Du är engagerad, ansvarstagande och har ett professionellt bemötande Placeringsort: Närtandvården, Tyringe – en mindre ort med närhet till både natur och större städer. Ansökan Skicka din ansökan och CV till Edona Gashi på [email protected] senast 31 juli 2025. Urval sker löpande, så vänta inte med att höra av dig! Välkommen till Närtandvården Tyringe – där närhet och kvalitet går hand i hand!
Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Välj ett jobb för att visa detaljer