🌱 Vill du göra något nytt – men fortfarande ha människan i fokus? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, fysioterapeut eller arbetsterapeut och nyfiken på ett nytt arbetssätt där du får använda din kompetens på ett mer hållbart och förebyggande sätt. I din framtida roll arbetar du med att stärka människors hälsa genom strukturerade samtal och uppföljningar – både digitalt och fysiskt. Du följer individer över tid och hjälper dem att förändra sina vanor inom sömn, stress, återhämtning och livsstil. Det är vård, men med tid, frihet och mänsklighet i fokus. ✅ Du får: Hög fast ingångslön Möjlighet till distansarbete Vidareutbildning inom samtalsmetodik och hälsa En långsiktig och trygg arbetsgivare – inte bemanning 👤 Vi söker dig som: Är villig att investera i en ny karriärmöjlighet Är legitimerad sjuksköterska, fysioterapeut eller arbetsterapeut Är trygg i samtal med patienter Vill ha en mer hållbar arbetsmiljö Har ett intresse för hälsa, livsstil och långsiktig förändring Trivs med frihet under ansvar 💬 Ansök idag Vi hanterar ansökningar löpande och tar gärna ett inledande samtal med dig som är nyfiken.
Patia söker samordnare till stödboende i Helsingborg Vill du vara med och göra skillnad – på riktigt? Patia växer, och vi söker nu en engagerad och driven samordnare till vår stödboendeenhet i Helsingborg. Om verksamheten Vi tar emot vuxna personer med beroendeproblematik, kriminalitet, psykisk ohälsa, samsjuklighet eller annan social problematik som innebär svårigheter att hantera vardagen. Vårt mål är att erbjuda ett stödboende med hög kvalitet där varje individ får rätt stöd, i rätt tid – för att kunna ta nästa steg mot självständighet. Om rollen Som samordnare får du ett spännande och varierat uppdrag där du kombinerar klientnära arbete med administrativa arbetsuppgifter. Du är en nyckelperson i verksamheten, med ansvar för att samordna det dagliga arbetet, stödja personalen och säkerställa att insatserna genomförs i enlighet med klientens vårdplan och verksamhetens kvalitetsmål. Du kommer att: samordna enhetens dagliga arbete och vara ett stöd till personalgruppen delta aktivt i det klientnära arbetet vägleda och stötta kollegor i social dokumentation, genomförandeplaner, riskanalyser och månadsrapporter följa upp att arbetet sker enligt gällande rutiner, kvalitetsmål och lagstiftning samverka med socialtjänst, interna samordnare och andra externa aktörer bidra till att utveckla och kvalitetssäkra enheten tillsammans med verksamhetschef Din profil Vi söker dig som är självständig, lösningsfokuserad och professionell, med ett genuint engagemang för målgruppen. Du har: Minst tvåårig eftergymnasial utbildning inom exempelvis socionom, socialpedagog, beteendevetare eller likvärdigt Minst två års erfarenhet av socialt arbete God vana av dokumentation och myndighetskontakt B-körkort Det är meriterande om du har: Erfarenhet av arbetsledning eller samordningsansvar Arbetat med IBIC, MI, lågaffektivt bemötande eller återfallsprevention Intresse för marknadsföring eller utvecklingsarbete Vi värdesätter god kommunikationsförmåga, samarbetsvilja och servicekänsla – gentemot både klienter, kollegor och socialtjänst. Övrigt Vi begär utdrag ur misstanke- och belastningsregistret. Tjänsten är en heltid med provanställning i sex månader. Individuell lönesättning tillämpas. Rekrytering sker löpande – vänta inte med din ansökan! Vill du vara med och skapa en verksamhet där kvalitet, individfokus och utveckling står i centrum? Välkommen med din ansökan till Patia – där vi gör skillnad, tillsammans.
Gör skillnad. Varje dag. Verksamhetsområde obstetrik och gynekologi i Helsingborg och Ängelholm har cirka 300 medarbetare. Den vårdadministrativa enheten är en egen enhet inom verksamhetsområdet där medarbetarna är organisatoriskt samlade under en enhetschef. På enheten arbetar ett 30-tal engagerade medicinska sekreterare, administratörer, operationskoordinatorer, SVF-koordinator, IT-administratör, administratör med chefsstödsuppdrag och enhetschef. Inom verksamhetsområdet finns det vårdadministrativa medarbetare på specialistmödravårdsmottagningen, förlossningsavdelningen, BB-avdelningen samt den gynekologiska mottagningen, akutmottagningen och vårdavdelningen. Vår verksamhet i Helsingborg finns både i sjukhusets huvudbyggnad på plan 02 och i Vita huset på plan 01. Till oss hör även den gynekologiska mottagningen i Ängelholm. ARBETSUPPGIFTER Vi välkomnar nu en medicinsk sekreterare till vårt team på gynekologiavdelningen i Helsingborg för ett vikariat som sträcker sig över knappt ett år. Hos oss erbjuds du en intressant tjänst med varierande arbetsuppgifter inom kvinnohälsa. Du har ett nära samarbete med såväl vårdpersonal och läkare som med positiva och erfarna sekreterarkollegor. Arbetet kräver att man kan jobba självständigt men samtidigt fungera väl i en grupp. En viktig del i vårt arbete är kommunikation och samarbete. Som medicinsk sekreterare hos oss arbetar du bland annat med: • Vårddokumentation i Melior, till exempel epikriser, daganteckningar, operationsberättelser. • Hantering av in- och utskrivning av patienter i olika program. • Kvalitetsregister. • Diagnosregistrering och kodning. • Cancervård, skriva diktat på nyupptäckta cancerfall, skriva remisser för multidisciplinär konferens (MDK) och boka röntgentider enligt standardiserade vårdförlopp (SVF). • Dagliga pulsmöten och avstämning tillsammans med vårdpersonal. • Telefonkontakt med patienter och vårdpersonal. • Hantering av post och provsvar. Vi har regelbundna gemensamma sekreterarmöten för hela vårdadministrationen. Du deltar även i tvärprofessionella möten, arbetsplatsträffar (APT) och utvecklingsarbeten. Oavsett om du är nyutexaminerad eller erfaren medicinsk sekreterare/vårdadministratör ser vi till att du kommer in i arbetet på ett tryggt sätt. Känns det intressant och du vill veta mer så är du varmt välkommen med din ansökan. KVALIFIKATIONER Vi välkomnar dig som har godkänd utbildning i hälso- och sjukvårdsadministration (80p KY eller 400p YH) alternativt motsvarande godkänd utbildning till medicinsk sekreterare. Du har också goda språkkunskaper i svenska i såväl tal som skrift och goda kunskaper i medicinsk terminologi. Hos oss värdesätter vi ett gott medarbetarskap och en god arbetsmiljö där ansvarskänsla och arbetsglädje präglar vår vårdadministrativa enhet. Du har en god känsla för service och förmåga att se helheten samt är ansvarstagande och noggrann. Arbetet som medicinsk sekreterare förutsätter även att du är flexibel med god förmåga att prioritera och organisera ditt arbete, likaså att du har god kommunikationsförmåga och ett gott bemötande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Välkommen att söka till en trivsam arbetsplats där du har möjlighet att utvecklas inom din profession! Om du vill veta mer om arbetet innan du skickar in din ansökan är du varmt välkommen att besöka eller kontakta oss enligt kontaktuppgifter nedan så berättar vi gärna mer om vår verksamhet. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval, varmt välkommen med din ansökan redan idag. ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Helsingborgs lasarett är en mångsidig arbetsplats med puls. Här bedriver vi akutsjukvård och specialistsjukvård dygnet runt. De flesta medicinska specialiteterna är representerade och det finns både intensivvård, förlossning och neonatalvård. Vi har även verksamhet på sjukhusen i Ängelholm och Landskrona. I Ängelholm utför vi en stor del av våra planerade operationer. Vi är en lärande organisation i ständig utveckling. Hos oss får du goda möjlighet att växa och bredda ditt perspektiv i tvärprofessionella samarbeten med kollegor från olika verksamheter. Möjligheterna att kombinera forskning med kliniskt arbete är mycket goda och spännande forskningsprojekt bedrivs inom flera områden. Vi har ett omfattande utbildningsuppdrag, hos oss genomgår många av morgondagens kollegor sin kliniska utbildning. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vi söker dig som vill arbeta som maskinoperatör hos ett väletablerat industriföretag. Som maskinoperatör ansvarar du för att driva och övervaka maskiner i produktionen. Du utför även materialpåfyllning, kvalitetskontroller och dokumenterar arbetet enligt rutiner – både på svenska och engelska. Arbetsuppgifter • Köra, övervaka och justera produktionsmaskiner • Utföra materialpåfyllning och enklare underhåll • Säkerställa att rätt produkt levereras med god kvalitet • Dokumentera produktionsdata enligt instruktion • Följa säkerhetsrutiner och hygienkrav Kvalifikationer • Tidigare erfarenhet som maskinoperatör eller från liknande industriell miljö • Grundläggande tekniskt kunnande och datorvana • Goda kunskaper i svenska, både tal och skrift • Förståelse för enklare instruktioner på engelska • Körkort B och tillgång till bil Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann, ansvarstagande och lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team, och är van att följa standardiserade arbetsrutiner. Vi erbjuder • Ett långsiktigt arbete i en stabil och växande verksamhet • Skiftarbete med förmånliga villkor • Trygg anställning med kollektivavtal • Stöd från Centum under hela rekryteringsprocessen Välkommen att skicka in din ansökan Märk din ansökan med “Maskinoperatör ” Urval sker löpande – vänta inte med att skicka in din ansökan!
Vi på Barona söker nu en fakturaassistent till NSVA, Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp,. Du blir anställd av Barona och arbetar som konsult ute hos NSVA. Tjänsten är ett vikariat på heltid med start så snart som möjligt och pågår till och med 2026-12-31. Detta är ett uppdrag för dig som vill ha en viktig roll i en samhällsbärande verksamhet med fokus på kundservice och fakturering. Du blir en del av ett engagerat team med hög kompetens och god stämning.Tjänsten är som tidigare nämnt placerad i Helsingborg och innebär arbete 100 % på kontoret. De som arbetar på NSVA, Nordvästra Skånes Vatten och Avlopp, vet att de har ett av de viktigaste jobben som finns. De ska se till att det kommer rent vatten ur kranen och att det vatten de släpper följer de lagar och krav som finns. Det är en uppgift som inte bara kräver den yppersta av kompetenser utan även ett stort ansvar från var och en. Vilken uppgift du än har på NSVA så är din delaktighet och arbetsinsats en viktig del i det pussel som gör att de kan leverera det resultat som samhället förväntar sig. Med öppna dialoger och aktivt kunskapsutbyte sätter de fundamentet för ett företag där kompetens, ansvar och arbetsglädje driver dem framåt. De är idag cirka 230 medarbetare. Om tjänsten Du kommer att arbeta i fakturaservicegruppen som tillhör avdelningen Kund och Kommunikation. De arbetar med att utföra tjänster till sina ägarkommuner inom områdena kundservice, växel och reception, fakturering och kravhantering gällande bruknings- och anläggningsavgifter, planering, kundkommunikation samt intern och extern kommunikation.Fakturaservicegruppen ansvarar för fakturering och kravhantering av anläggnings- och brukningsavgifter, kundärenden rörande fakturor samt ekonomisk uppföljning. Arbetsuppgifter Som fakturaassistent kommer du bland annat att:Planera och genomföra fakturering av bland annat bruknings- och anläggningsavgifter. Hantera påminnelser och krav gällande obetalda fakturor Hantera kundärenden via telefon och mejl som rör fakturor samt brukningsavgifter i VA-taxan Stötta andra grupper inom avdelningen vid behov Delta i utvecklingsarbeten för tjänster och produkter inom fakturaservice Vi värdesätter ett aktivt medarbetarskap där du tar ansvar för helheten, samarbetar i team och bidrar till både din egen och andras kompetensutveckling. Vem är du? Vi söker dig som är ansvarstagande, strukturerad och lösningsorienterad. Du har förmåga att prioritera rätt saker och jobbar målmedvetet för att nå resultat. Du är noggrann i ditt arbete, har ett öga för detaljer och är inte rädd för att rycka in där det behövs.Du trivs i sociala sammanhang, har lätt för att kommunicera och är serviceinriktad. Rollen kräver god samarbetsförmåga och ett prestigelöst förhållningssätt. Kvalifikationer Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller likvärdig bakgrund Minst 3 års erfarenhet av arbete inom ekonomiadministration, fakturering eller motsvarande God datorvana,sam har erfarenhet av bokföringssystem och Officepaketet Du behärskar svenska flytande i både tal och skrift Erfarenhet av affärssystemet EDP Future är meriterande Mer information Tjänsten är en visstidsanställning med start enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt, och sträcker sig till och med 2026-12-31. Tjänsten är på heltid, under tiderna 08.00-16.30 och man arbetar från NSVAs kontor placerat centralt i Helsingborg.Processen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu! Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Carina Stjerström, [email protected] Välkommen med din ansökan! Om Barona Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.Läs mer på https://barona.se/om-barona/ INDGEN
Want to influence the bigger picture? At Saab, you can realise amazing innovations that keep people and societies safe. Together, we can truly make an impact - and your part matters. Your role We are seeking a senior .NET developer with a background in microservice architecture to join our team in Helsingborg. In this role, you will have the opportunity to design, develop, and maintain scalable applications and services for submarines and surface ships using C# and .NET, contributing to projects that have a significant impact. The ideal candidate will demonstrate a proven track record of creating and deploying high-performance systems across diverse industries and technologies. What You Will Do * Full Lifecycle Involvement: Engage in every phase of the development process, from initial architecture and design to development and final commissioning. * Cross-Functional Collaboration: Work closely with diverse teams to define and implement new features, ensuring alignment with project goals and stakeholder needs. * Performance Optimization: Ensure that applications and services are optimised for performance, quality, and responsiveness, meeting the high standards required for submarine and surface ship systems. * Problem-Solving: Identify and resolve performance bottlenecks and bugs, maintaining the reliability and efficiency of the systems. * Code Quality Management: Implement automated testing and continuous integration practices to maintain a robust, efficient, and scalable codebase, ensuring the reliability and performance of submarine and surface ship systems. * Team Support: Participate in code reviews and provide support to other team members, contributing to a collaborative and knowledge-sharing environment. What We Offer * A dynamic and innovative work environment - you will work closely with product managers and stakeholders to define product features. * The chance to work on cutting-edge technologies and projects that make a real difference - you will stay current with industry trends and technologies. Your profile Qualifications * Education: Bachelor's degree in Computer Science, Engineering, or a related field. * Experience: * Demonstrated expertise as a senior .NET developer with a strong background in microservice architecture and deep knowledge of C# and .NET. * Working with product development and Agile methodologies. * Technical Proficiency: Experience with Git, Azure DevOps (or similar), RabbitMQ (or other message que frameworks) and familiarity with containerization technologies such as Docker and Kubernetes * Personal qualities: We are seeking a candidate who is highly adaptable and results-driven, with strong analytical and problem-solving skills. The ideal candidate excels in communication and teamwork, understanding the broader impact of their work. * Experience in the defence sector is a plus but not required. This position requires that you pass a security vetting based on the current regulations around/of security protection. For positions requiring security clearance additional obligations on citizenship may apply. What you will be part of Behind our innovations stand the people who make them possible. Brave pioneers and curious minds. Everyday heroes and inventive troubleshooters. Those who share deep knowledge and those who explore sky-high. And everyone in between. Joining us means making an impact together, contributing in our own unique ways. From crafting complex code and building impressive defence and security solutions to simply sharing a coffee with a colleague, every action counts. We encourage you to take on challenges, to create smart inventions and grow in our friendly and tech-savvy workspace. We have a solid mission to keep people and society safe. Saab is a leading defence and security company with an enduring mission, to help nations keep their people and society safe. Empowered by its 25,500 talented people, Saab constantly pushes the boundaries of technology to create a safer and more sustainable world. Saab designs, manufactures and maintains advanced systems in aeronautics, weapons, command and control, sensors and underwater systems. Saab is headquartered in Sweden. It has major operations all over the world and is part of the domestic defence capability of several nations. Read more about us here Om du är intresserad av vilka förmåner som du kan ta del av som anställd på Saab i Sverige, kan du läsa om dem här
Är du tekniskt intresserad och trivs med praktiskt, noggrant arbete i ett sammansvetsat team? Hos MilDef blir du en viktig del av monteringsarbetet bakom robust IT-utrustning som används i kritiska försvars- och säkerhetssammanhang. I en strukturerad och tekniknära miljö bidrar du med din noggrannhet och ditt engagemang. Om tjänsten Det här är ett heltidsuppdrag som sträcker sig från den 1 september till årets slut, med goda möjligheter till förlängning. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos MilDef Products AB. Om företaget MilDef är en global systemintegratör och helhetsleverantör som specialiserar sig på stryktålig IT för försvars- och säkerhetssektorn. MilDef levererar hårdvara, mjukvara och tjänster som skyddar kritiska informationsflöden och system – där och när det är som mest avgörande. MilDefs lösningar används av över 200 kunder världen över, och verksamhet bedrivs i bland annat Sverige, Norge, Finland, Danmark, Storbritannien, Tyskland, Schweiz, USA och Australien. Företaget grundades 1997 och är sedan 2021 noterat på Nasdaq Stockholm. Som montör kommer du att vara baserad på MilDefs huvudkontor i Helsingborg. Då företaget är verksamt inom försvars- och säkerhetssektorn kräver både rollen och verksamheten att du är svensk medborgare. Arbetsuppgifter Som montör hos MilDef arbetar du med montering av robust IT-utrustning som datorer, switchar och routrar. Till en början kommer du att arbeta med tydligt avgränsade och upprepande moment där du avlastar ordinarie personal. Du ingår i ett team där ni ansvarar för att färdigställa serier om upp till hundra enheter – när en serie är klar, går ni vidare till nästa. Arbetet är instruktionstyrt med tydliga anvisningar för varje steg. Du arbetar med skruvmejslar, avdragare och andra verktyg i en tyst och ordnad produktionsmiljö. Arbetet omfattar även moment som lagerplockning och bevakning kopplat till monteringsprocessen. Montera robust IT-utrustning som datorer, switchar och routrar Utföra tydliga och upprepande monteringsmoment enligt instruktioner Arbeta i team för att färdigställa serier om upp till 100 enheter Delta i lagerplockning och bevakning kopplat till monteringsflödet Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Avslutad gymnasieutbildning God läsförståelse på svenska och engelska Meriterande med erfarenhet av montering, produktion eller arbete med teknisk utrustning Intresse för teknik och praktiskt arbete För att trivas i rollen som montör hos MilDef ser vi att du har ett intresse för teknik och trivs med praktiskt, noggrant och strukturerat arbete i en miljö där kvalitet står i fokus. Du är ansvarsfull, detaljorienterad och har förmågan att leverera med hög precision – även när arbetet är repetitivt. Vidare arbetar du metodiskt och lösningsfokuserat, och du samarbetar gärna med dina kollegor för att nå gemensamma mål. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang gör dig till en viktig del av teamet. Övrig information Start: 1 september Plats: Helsingborg Lön: Enligt GFL Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Solectro AB är ett stabilt och innovativt familjeföretag och säljer produkter som främjar utvecklingsmöjligheterna inom elektronik, mekanik och automation i Norden. Solectro representerar flera tyska företag inom dessa verksamhetsområden och omsätter runt 20 miljoner. Atmosfären på Solectro präglas av ett stort kunnande, nytänkande och engagemang och kontoret är beläget i Lomma, ca. 10 minuter från Malmö och Lund. Läs gärna mer på solectro.se Junior Teknisk Säljare till familjeföretaget Solectro - Lomma Älskar du att prata med kunder och har ett stort tekniskt intresse? Vill du jobba på ett litet familjärt företag med säte i Lomma där du blir en viktig kugge i teamet? Här ges du möjligheten att bli en del av ett litet och sammansvetsat team, där din roll är bred och du får vara delaktig i mycket. Du kommer få axla ansvaret för kontakter, samt göra besök till nya och befintliga kunder. Företaget växer och vi söker efter dig som vill ha ett roligt och kreativt arbete där den ena dagen inte är den andra lik. I din roll som Säljare ansvarar du för försäljning av maskiner och automationskomponenter samt alla dessa olika tillbehör. I området ingår även viss försäljning av utsug- och filtersystem som anpassas för våra och andra maskiner i tillverkningsindustrin. Vi vill att du planerar in besök hos både nya och befintliga kunder. Vi ser att det är viktigt och förtroende ingivande att du på ett proffsigt sätt kan informera, till viss del demonstrera och även ge viss utbildning till våra kunder. Dina arbetsuppgifter: Besök hos både nya och befintliga kunder Guida kunder i att välja rätt produkt för deras behov, till ett visst projekt eller reservdelar till en maskin Informera, demonstrera och utbilda våra kunder. Delta på mässor, seminarium, utställningar mm. Hjälpa till att marknadsföra våra produkter med din expertis och ditt engagemang. Din bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig och har ett intresse för sälj och servicekontakt med kunder. Du har ett tekniskt intresse inom elektronik, mekanik och automation. Du har en god datorvana och behärskar gärna mer än Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har B-körkort och är beredd att resa. Som person är du självgående, men också en stor del i vårt team. Du kan prioritera din tid så att både försäljning till nya kunder och uppföljning av tidigare kunder blir utförda. Du tycker att det är kul att jobba med teknik och maskiner, du visar ditt engagemang genom teknisk kreativitet och idéer. Du gillar att jobba med många olika uppgifter samtidigt, både högt och lågt. Vi ser att du är engangerad och handlingskraftig med glad och positiv attityd. Du är villig och tycker det är spännande att lära dig nya saker. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Placering i Lomma. I denna rekrytering samarbetar Solectro med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372. Välkommen med din ansökan!
Solectro AB är ett stabilt och innovativt familjeföretag och säljer produkter som främjar utvecklingsmöjligheterna inom elektronik, mekanik och automation i Norden. Solectro representerar flera tyska företag inom dessa verksamhetsområden och omsätter runt 20 miljoner. Atmosfären på Solectro präglas av ett stort kunnande, nytänkande och engagemang och kontoret är beläget i Lomma, ca. 10 minuter från Malmö och Lund. Läs gärna mer på solectro.se Junior Teknisk Säljare till familjeföretaget Solectro - Lomma Älskar du att prata med kunder och har ett stort tekniskt intresse? Vill du jobba på ett litet familjärt företag med säte i Lomma där du blir en viktig kugge i teamet? Här ges du möjligheten att bli en del av ett litet och sammansvetsat team, där din roll är bred och du får vara delaktig i mycket. Du kommer få axla ansvaret för kontakter, samt göra besök till nya och befintliga kunder. Företaget växer och vi söker efter dig som vill ha ett roligt och kreativt arbete där den ena dagen inte är den andra lik. I din roll som Säljare ansvarar du för försäljning av maskiner och automationskomponenter samt alla dessa olika tillbehör. I området ingår även viss försäljning av utsug- och filtersystem som anpassas för våra och andra maskiner i tillverkningsindustrin. Vi vill att du planerar in besök hos både nya och befintliga kunder. Vi ser att det är viktigt och förtroende ingivande att du på ett proffsigt sätt kan informera, till viss del demonstrera och även ge viss utbildning till våra kunder. Dina arbetsuppgifter: Besök hos både nya och befintliga kunder Guida kunder i att välja rätt produkt för deras behov, till ett visst projekt eller reservdelar till en maskin Informera, demonstrera och utbilda våra kunder. Delta på mässor, seminarium, utställningar mm. Hjälpa till att marknadsföra våra produkter med din expertis och ditt engagemang. Din bakgrund Vi söker dig som är tekniskt kunnig och har ett intresse för sälj och servicekontakt med kunder. Du har ett tekniskt intresse inom elektronik, mekanik och automation. Du har en god datorvana och behärskar gärna mer än Windows program. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Du har B-körkort och är beredd att resa. Som person är du självgående, men också en stor del i vårt team. Du kan prioritera din tid så att både försäljning till nya kunder och uppföljning av tidigare kunder blir utförda. Du tycker att det är kul att jobba med teknik och maskiner, du visar ditt engagemang genom teknisk kreativitet och idéer. Du gillar att jobba med många olika uppgifter samtidigt, både högt och lågt. Vi ser att du är engangerad och handlingskraftig med glad och positiv attityd. Du är villig och tycker det är spännande att lära dig nya saker. Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde så snart som möjligt eller efter överenskommelse. Placering i Lomma. I denna rekrytering samarbetar Solectro med Standby Workteam. Vi arbetar med löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam, tel. 0709-605372. Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Helsingborg. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Att arbeta som dealer är ett väldigt roligt och spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Ingen tidigare erfarenhet krävs, då vi lägger större vikt vid dina personliga egenskaper. Cherry är anslutna till Visita och arbetar enligt kollektivavtal. Vi erbjuder lön enligt gällande avtal. Ingångslön från 155,58 kr per timme, beroende på tidigare erfarenhet från yrket. Utöver grundlönen tillkommer ersättning för OB, provision samt semesterersättning. Lönen är även pensionsgrundande. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämna du enkelt din ansökan på www.cherry.se/jobba/ Har du några frågor kan du kontakta Sebastian Sadowski som är Platschef i Helsingborg. Men observera att själva ansökan inte kan lämnas via telefon. Cherry Spelglädje AB har sedan 1963 - genom seriositet, ansvar och engagemang - levererat spelglädje på restauranger, lounger, barer, hotell och nattklubbar över hela Sverige, från Ystad i Söder till Kiruna i Norr och är uppdelat på tre regioner med kontor i Göteborg och Stockholm. Cherry Spelglädje AB ingår i Cherry With Friends koncernen. Spelglädje AB är den största operatören i landet av Landbaserat Kommersiellt spel och innehar över 80 procent av marknaden. Genom tillväxt av egen kraft i kombination med strategiska förvärv har Cherry Spelglädje idag en mycket god geografisk täckning. Vidare är landet uppdelat i ett 40-tal distrikt och Cherry Spelglädje har 600 anställda, dom flesta tillsvidareanställda på deltid.
Välj ett jobb för att visa detaljer