Junior Säljare för heltidstjänst!

Bli en nyckelspelare i Swedish Brands team! Swedish Brands, en dynamisksälj- och marknadsföringsbyrå, söker nu toppsäljare som dig för att förstärka vårt team. Vi är på en spännande resa mot att bli branschledare och vi vill att du blir en del av vårt framgångsrika team där varje dag är en möjlighet till personlig och professionell utveckling. Varför Swedish Brands? Vårt uppdrag är att revolutionera försäljnings- och marknadsföringsbranschen med nyskapande strategier. Vi fokuserar på att skapa varaktiga resultat och starka kundrelationer. Din roll hos oss: Du blir en central spelare i vår försäljningsstrategi och affärsutveckling, med fokus på outbound via telefon. Du kommer att använda ditt kunnande för att etablera och underhålla långsiktiga kundrelationer via telefonförsäljning. Du representerar våra innovativa tjänster och bidrar aktivt till vårt gemensamma mål. Vi söker dig som: Har bevisad erfarenhet inom försäljning och är målmedveten, särskilt inom telefonbaserad försäljning. Besitter stark affärskunskap och är strategisk i ditt tänkande. Är en skicklig kommunikatör och förhandlare, med starka färdigheter i telefonkommunikation. Trivs i en snabb och dynamisk miljö, och kan hantera flera projekt parallellt. Talar och skriver svenska flytande. Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus generös provisionsmodell. Ett professionellt och stöttande arbetsklimat. Ett modernt kontor i hjärtat av Helsingborg. Exceptionella möjligheter för karriärutveckling. Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka din ansökan idag. Vi genomför intervjuer löpande och ser fram emot att välkomna dig till vår spännande resa.

28 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Slipare Helsingborg

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Är du slipare och söker efter nya utmaningar och möjlighet att utvecklas? Då har vi tjänsten för dig eftersom vi just nu söker slipare till vår kund som är ett ledande tillverkningsföretag inom automationsindustrin. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst bestå av att slipa/polera rostfritt stål, läsa av tekniska ritningar och specifikationer och korrigera avvikelser. Du kommer få en utmanande och varierad arbetsplats i en väletablerad organisation där du får möjlighet att arbeta med ytbehandling med hjälp av kemikalier. Här kommer du också få kontinuerlig utbildning för att hålla dig uppdaterad med de senaste teknikerna och metoderna. Här erbjuds du en positiv och stöttande arbetsmiljö där du verkligen kommer kunna utvecklas! OMFATTNING: Heltid, tillsvidare ARBETSTIDER: mån-tor 7-16, fre 7-14:45. PLACERING: Helsingborg Din profil För att lyckas i rollen som slipare hos vår kund ser vi gärna att du har minst 1 års erfarenhet av betning (ytbehandling) med hjälp av kemikalier samt att du har kunskapen som krävs för att läsa av tekniska ritningar och specifikationer. Vidare har du en god förståelse för arbetsprocessen och kan arbeta både säkert och effektivt. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet eftersom du kommer arbeta i ett mycket sammansvetsat team där det är viktigt att man är hjälpsam och samarbetsvillig. Därmed är det viktigt att du har en mycket god kommunikativ förmåga och kan kommunicera väl med dina kollegor. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: - Kunna prata och förstå svenska obehindrat. - Kunna läsa tekniska ritningar - Tidigare erfarenhet av slipning För övrigt är det meriterande om du: - Kan tala och förstå engelska. - Erfarenhet av betningsarbete - Truckkort Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

28 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Svetsare Helsingborg

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Är du svetsare och söker efter nya utmaningar och möjlighet att utvecklas? Då har vi tjänsten för dig eftersom vi just nu söker svetsare till vår kund som är ett ledande tillverkningsföretag inom automationsindustrin. Huvudsakliga arbetsuppgifter kommer främst bestå av TIG svetsning, läsa av tekniska ritningar och specifikationer och korrigera avvikelser. Du kommer få en utmanande och varierad arbetsplats i en väletablerad organisation där du får möjlighet att arbeta med modern svetsutrusning och verktyg. Här kommer du också få kontinuerlig utbildning för att hålla dig uppdaterad med de senaste teknikerna och metoderna. Här erbjuds du en positiv och stöttande arbetsmiljö där du verkligen kommer kunna utvecklas! OMFATTNING: Heltid, tillsvidare ARBETSTIDER: mån-tor 7-16, fre 7-14:45. PLACERING: Helsingborg Din profil För att lyckas i rollen som svetsare hos vår kund ser vi gärna att du har minst 1-2 års erfarenhet av att svetsa med TIG/MIG teknik samt att du har kunskapen som krävs för att läsa av tekniska ritningar och specifikationer. Vidare har du en god förståelse för arbetsprocessen och kan arbeta både säkert och effektivt. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet eftersom du kommer arbeta i ett mycket sammansvetsat team där det är viktigt att man är hjälpsam och samarbetsvillig. Därmed är det viktigt att du har en mycket god kommunikativ förmåga och kan kommunicera väl med dina kollegor. För att vara aktuell för tjänsten behöver du: - Kunna prata och förstå svenska obehindrat. - Har tidigare erfarenhet av svetsning, gärna TIGsvets och rostfritt stål. - Har erfarenhet av att läsa av ritningar. För övrigt är det meriterande om du: - Kan tala och förstå engelska. Låter detta som en tjänst för dig? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

28 mars 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Kategoriansvarig Frukt & Grönt Helsingborg

Vill du vara med och påverka sortimentet inom frukt och grönt på ICA Sverige? Vi söker nu en Kategoriansvarig inom affärsområde Frukt, Grönt och Blommor som tillsammans med oss vill driva utvecklingen i detta framtidssortiment. Det här är en roll för dig som gillar högt tempo, att ha många bollar i luften samt trivs i en föränderlig miljö där ingen säsong är den andra lik. Om jobbet som Kategoriansvarig Som Kategoriansvarig inom Frukt och Grönt ansvarar du för att utveckla ett lönsamt och attraktivt sortiment för dina kategorier utifrån ICA Sveriges strategier, konsumenternas preferenser och utifrån befintlig kategoriplan. Du håller dig informerad om de senaste trenderna och tendenserna inom kundernas preferenser för sortimentet och medverkar till att dessa kunskaper genomsyrar sortimentsutvecklingen. Som Kategoriansvarig projektleder du all produktutveckling inom dina kategorier, vilket innebär arbete med allt från produktspecifikationer, produktens masterdata till smak och utseende av produkten. Inom rollen faller även ansvar för nyhetslanseringar. Du kommer jobba nära både Kategorichef och Inköpare, men även nära ICA-handlare, butiksmedarbetare och våra leverantörer. Affärsområde Frukt, Grönt och Blommor är det området inom ICA Sverige som ansvarar för att leverera frukt och grönt i världsklass till våra ICA-butiker. Vi arbetar säsongsbaserat, där ingen säsong är den andra lik, vilket gör att vi behöver vara snabbfotade och anpassningsbara. Är du den vi söker? Vi söker dig som har flera års erfarenhet av produktutveckling och är van att arbeta i team. Du är van vid att arbeta i system och har god förståelse för processer och struktur. Det är meriterande om du tidigare har arbetat inom dagligvaruhandeln och/eller butik, samt om du har erfarenhet av att arbeta med Frukt och Grönsaker. Du uttrycker dig obehindrat i såväl svenska som engelska i tal och skrift. För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven och analytisk person med förståelse för affären och helheten. Du har ett strukturerat arbetssätt och drivs av att se resultat. Eftersom vi agerar i ett säsongsbaserat område och i en bransch med snabb utvecklingstakt ser vi att du har ett agilt förhållningssätt och gillar förändring. Det är även viktigt att du har lätt för att samarbeta med andra samt har en god kommunikativ förmåga. Vill du göra varje dag lite enklare ihop med oss? Om du vill jobba inom supply chain får du rätt utmaningar hos oss på ICA. Gillar du komplexa logistikflöden? Eller är du mer inne på att sätta ihop rätt produktsortiment? Eller du kanske trivs med att göra stora inköpsaffärer med rätt leverantörer? Oavsett vilket så handlar det i grund och botten om att butikerna ska kunna ha ett riktigt starkt erbjudande till konsumenterna. Det är där du kommer in i bilden. Och oberoende av vilken inriktning du har, eller hur komplext det är bakom kulisserna, handlar allt vi gör om en och samma sak: att göra varje dag lite enklare för kunderna. Anställningsform Visstidsanställning Sista dag för ansökan Välkommen med din ansökan senast 14:e april. Urval sker löpande. Vi vill också uppmärksamma dig på att tester kan förekomma i processen samt att vi tillämpar drogtestning i samband med rekryteringen. Kontaktperson Vid frågor om tjänsten kontakta rekryterande chef Jacob Rudolv på [email protected]. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Erik Brodin på [email protected] Vill du veta mer så klicka in på nedan länk: https://www.icagruppen.se/karriar

28 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Vi söker drivna medarbetare inför sommaren!

Letar du efter ett spännande sommarjobb där du får kombinera teknisk kunskap med en stark serviceinriktning? Då är detta uppdraget för dig! Din framtida arbetsgivare Effektiv söker dig som trivs med att leverera högklassig service och som har en naturlig fallenhet för att skapa och upprätthålla relationer. Du är en kommunikativ person som inspirerar förtroende hos andra och har en pedagogisk ådra som gör det enkelt för dig att förklara tekniska koncept för olika målgrupper. Förmågan att vara praktiskt lagd och att hantera olika uppgifter hands-on är en fördel. Du drivs av utmaningar och är väl rustad för att hitta kreativa lösningar när det behövs. Dina språkkunskaper inkluderar en stark kompetens i svenska och engelska, både i tal och skrift. För att kunna utföra arbetet krävs det att du har ett B-körkort. Som en del av Effektivs team kommer du att ha möjlighet att arbeta ute hos en av våra kunder under sommaren, från juni till augusti. Vi söker engagerade och självgående personer med en passion för att lösa problem och skapa positiva kundupplevelser. Om du är redo att anta utmaningar, utveckla dina färdigheter och vara en del av ett framgångsrikt team - skicka in din ansökan idag och bli en del av Effektiv! Vad erbjuder rollen? Detta spännande uppdrag innebär att du kommer att arbeta ute hos en av våra kunder under sommaren, från juni till augusti. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och bidra till att säkerställa en smidig och effektiv drift för kunden. Vem är du? - Högt fokus på service och relationsskapande - Orädd - Händighet och praktisk förmåga - Motiverad av utmaningar och lösningsorienterad - Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, med ytterligare språkkunskaper som en merit - B-körkort Är detta din perfekta match? Om du känner igen dig i dessa egenskaper och är redo att anta nya utmaningar, ser vi fram emot din ansökan för att bli en del av vårt team hos Effektiv. Observera: Du måste vara tillgänglig för utbildning under vecka 16 för att vara kvalificerad för denna position Om Team Effektiv Effektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del. Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag. För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period med chans till förlängning. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är xx xx xxxx. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Anna på [email protected].

28 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
Säljande Konsultchef till Aditro i Helsingborg

Om oss Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden. Vad vi erbjuder dig Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag. Arbetsuppgifter Hos Aditro sätter vi stort värde på en positiv och dynamisk arbetsmiljö där utmaningar tas med en gnutta glädje och där alla medarbetare bidrar till en rolig gemenskap. Vi är stolta över vår öppna företagskultur med högt i tak, vilket erbjuder varje medarbetare chansen att påverka och bidra till förändringar. Vårt mål är att skapa mervärde för både våra konsulter och kunder, vilket ligger i kärnan av allt vi gör. I rollen som säljande konsultchef hos Aditro innehar du en omfattande position där ditt ledarskap är avgörande för ditt teams framgång och individuella utveckling. Lagarbete är fundamentalt för oss, och vi strävar efter att gemensamt identifiera och placera våra konsulter i utmanande uppdrag inom lager, logistik men också inom produktion och industrisektorn. Din förmåga att självständigt ta initiativ och driva affären framåt är viktig, och du ges stor frihet att utforma din arbetsdag för att uppnå bästa möjliga resultat. Ett annat väsentligt inslag i ditt arbete blir att utveckla relationer med såväl nya som befintliga kunder, samtidigt som du spelar en central roll i rekryteringsprocessen genom att intervjua kandidater och säkerställa en effektiv matchning. Din förmåga att nätverka och skapa långsiktiga relationer är därför en nyckel till framgång i denna roll. Aditro erbjuder dig en plats i en framåtblickande organisation där din insats inte bara uppskattas utan också har en direkt påverkan på vår gemensamma framgång. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team, där du får möjlighet att växa tillsammans med oss och bidra till att forma framtidens marknad. Din profil Aditro lägger stor vikt vid snabbhet i tanken, modet att ta initiativ och förmågan att skapa och underhålla relationer. För oss är effektiv kommunikation i olika situationer avgörande, och vi ser det som en framgång när du bidrar till andras tillväxt och framgång. Din bakgrund inom lagerhantering, logistik samt industri och produktion är av stor betydelse för oss, och ditt nuvarande nätverk är nyckeln till att utvidga vår verksamhet. Ditt engagemang, driv och affärskänsla imponerar på oss varje dag. För att trivas i denna roll behöver du kunna etablera förtroendefulla relationer med människor på olika nivåer, från de nyutexaminerade till erfarna konsulter och klienter. Erfarenhet inom försäljning och ledarskap, företrädesvis inom bemannings- eller konsultsektorn, eller inom logistik, produktion och industri, är att föredra. Du kommer också att ha ansvar för försäljning och resultat, med uppgiften att utveckla ditt team av konsulter och kunder. Vi söker dig som har: • Erfarenhet som säljansvarig eller liknande roller, med en bakgrund inom konsultbranschen eller relevant säljerfarenhet. • Ett pragmatiskt, uppmärksamt och engagerat ledarskap med starka kommunikativa färdigheter. • Intresse för att kontinuerligt följa marknaden för att anpassa konsultutbudet efter dess behov. • Stark affärsmässighet och förmåga att arbeta målinriktat, både på kort och lång sikt, för att föra organisationen framåt. • En flexibel och lösningsfokuserad inställning till att rekrytera talanger, samt en kreativ metod för att uppnå önskade resultat. • God datorvana, med förmåga till noggrann planering och organisering av ditt arbete. Aditro erbjuder: • En konkurrenskraftig fast lön. • Tjänstepension och friskvårdsbidrag. • Tillgång till branschens noga utvalda affärssystem och verktyg för en effektiv arbetsdag. • Ett positivt arbetsklimat med stödjande kollegor. • Utvecklingsmöjligheter inom företaget. Om du vill vara med och forma framtiden hos Aditro i Helsingborg, tveka inte att skicka in din ansökan idag! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och intervjuer sker löpande.

28 mars 2024
Sista ansökan:
13 april 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

28 mars 2024
Sista ansökan:
22 april 2024
Vacant söker sjuksköterskor till häkten och anstalter över hela Sverige!

Har du erfarenhet av att arbeta på häkten och anstalter? Är du sjuksköterska och vill jobba som konsult hos våra kunder? Har du erfarenhet och vill arbeta inom kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande?  Varmt välkommen med din ansökan via denna annons eller kontakta oss här!  Annonsen avser både hel- och deltidstjänster och uppdragen finns runtom i hela Sverige.    För att anmäla ditt intresse behöver vi följande: CV med personnummer Kontaktuppgifter till två referenser, varav minst en chef Krav: Minst 2 års erfarenhet som sjuksköterska Meriterande: Tidigare erfarenhet av kriminalvård, LVU, rättspsykiatri eller liknande  Erfarenhet av arbete på vårdcentral   Alla som arbetar inom häkten och anstalter måste ge samtycke till att genomgå en säkerhetsklassning av SÄPO. Är du intresserad så är du välkommen att maila ditt CV, personnummer samt kontaktuppgifter till två referenser varav minst en chef. Milersättning utgår med 25kr/mil om du har längre en 50 km enkel resa från din hemort. Max 10 mil enkel väg. Vi bekostar inte boende på detta uppdrag. Ser fram emot ditt svar! Intresserad av andra uppdrag? Välkommen att registrera dig hos oss och ladda upp ditt CV här! Om oss Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens! - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer! Vacant Vårdbemanning AB etablerades i Sverige år 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS, vilka har funnits i branschen i Norge sedan år 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000.

28 mars 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
AnnSam söker Sjuksköterskor! Natt 🔆 v18-35 Äldrevård i Helsingborg

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterskor för Sommar🔆 uppdrag inom Äldrevård i Helsingborg!   Perioden: 2024.05.04 - 2024.09.02 Arbetstid: Måndag-söndag natt kl.23-07. Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Vana av arbete i hemsjukvård. Journalsystem: Procapita Ev. övrigt:  Körkort B. Ref.nr: 240328 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

28 mars 2024
Sista ansökan:
3 april 2024
AnnSam söker Sjuksköterskor! Kväll 🔆 v27-35 Äldrevård i Helsingborg

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterskor för Sommar🔆 uppdrag inom Äldrevård i Helsingborg!   Perioden: 2024.07.01 - 2024.09.01 Arbetstid: Måndag-söndag kvällar kl.15-23.30. Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Vana av arbete i hemsjukvård. Journalsystem: Procapita Ev. övrigt:  Körkort B. Ref.nr: 240328 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

28 mars 2024
Sista ansökan:
3 april 2024