Familjärt säljteam Hofors

Är du ute efter ett arbete där du kan ha kul på jobbet och även bli framgångsrik så passar du in i vårt team. Hos oss får du har möjligheten att ingå i ett sammansvetsat team med oss där vi stöttar och gläds åt varandras framgångar. Försäljning är ett fantastiskt roligt arbete med nya erfarenheter och upplevelser varje dag . Det vi erbjuder Dig är: *Grundlig försäljningsutbildning *Vidareutbildning, feedback och stimulans *Goda möjligheter att avancera inom företaget. Skräddarsytt efter dina önskemål *Du har betalt för varje kundbesök du gör Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer. Vi söker dig som ser saker från den positiva sidan och har ett leende på läpparna. Du är framåt, nyfiken och gillar utmaningar. Att du har någon erfarenhet av försäljning är en merit men inget vi kräver. Däremot så är humor och envishet ett stort plus. Du har körkort & tillgång till egen bil. Som försäljare kommer du att sälja Clear Sky som är ett av världens mest hälsosamma Luftreningssystem. Man kan även skura golv, putsa fönster, kemtvätta helt utan kemikalier mm. Gå gärna in på vår hemsida och läs mer. Dina besök bokas upp av vår bokningsavdelning. Det innebär att du som säljare åker ut på förbokade besök, anpassade efter ett schema som du är med och utformar tillsammans med oss veckovis. Ansökningarna bearbetas löpande och för den som är tillgänglig redan nu, finns möjligheten att matchas mot uppdrag omgående. Bifoga Cv och ditt personliga brev i din ansökan! Välkommen med din din ansökan redan idag! Produkten: Världshälsoorganisationen (WHO) uppskattar att mer än en byggnad av fyra har problem med inomhusluftkvalitet. Inomhusluften är mer förorenad än utomhusluften (5 till 100 gånger, US EPA). Luftföroreningar inomhus rankas som en hög prioriterad hälsorisk - det är rankat på 5:e plats som en orsak till ohälsa i världen (WHO). 90% av vår tid spenderar vi inomhus. Clear Sky är en unik kvalitetsprodukt med en av marknadens bästa garantier och är en portabel luftrenare med flera funktioner. Den har funnits på marknaden i över 25 år och säljs idag i 25 länder över hela världen. Clear Sky tilldelades 2016 Plus X Award för sin höga kvalitet, design, användarvänlighet och funktion. #workatclearsky Lönetyp: Heltid 24 500 kr + provision på allt du säljer.

15 april 2024
Sista ansökan:
29 april 2024
Mekaniker Ovako i Hofors, Valsverket

Vår medarbetarresa  På Ovako tror vi att arbetet är mer än bara ett jobb - det är en möjlighet att vara en del av något meningsfullt. Vi främjar en öppen och vänlig atmosfär där varje individ är värdefull och där det finns möjligheter till personlig och professionell utveckling. Många av oss finner tillfredsställelse i vetskapen om att vårt arbete bidrar till att göra världen till en bättre plats. Som en nordisk global ledare inom hållbart stål är Ovako inte bara en arbetsplats, det är en gemenskap som formar en bättre framtid. Medan vissa kanske kallar oss blygsamma, är sanningen den att vi inser att verklig förändring börjar med oss själva. Följ med oss på denna förändringsresa, där naturens skönhet bara är runt hörnet. Var en katalysator för positiv förändring på Ovako. Arbetsuppgifter Som mekaniker ingår du i ett team med både elektriker och mekaniker som i första hand arbetar med förebyggande arbete och förbättringar. Du deltar i den ständiga utvecklingen av FU-planen som dokumenteras i vårt underhållssystem. Vid behov arbetar du även med akuta arbetsuppgifter för att säkerställa driften och minimera stopptiderna. Då du alltid sätter säkerheten främst i ditt arbete använder du dig av checklistor när du tar dig an de uppdrag du tilldelas genom arbetsorder från driften. Skiftformen är för närvarande kontinuerlig dagtid, men andra skiftformer kan förekomma. Utbildning Vi söker dig med 3-årig gymnasieutbildning med inriktning mot mek/industri, men du kan även ha införskaffat dig likvärdiga kunskaper och erfarenheter genom tidigare arbeten. Du har flera års erfarenhet av arbete som industrimekaniker. Kunskap inom hydraulik är meriterande. Din profil Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper som utmärks av att du är självgående, säkerhetsmedveten och har ett systematiskt arbetssätt samt tar ansvar för ditt arbete utifrån ett helhetsperspektiv, samtidigt som du besitter god samarbetsförmåga och är ordningsam. Du är kommunikativ, då arbetsuppgifterna innebär många kontakter inom företaget men också med entreprenörer. Att du har god datavana och B-körkort är förutsättningar som behövs för tjänsten samtidigt som du talar och skriver obehindrat på svenska och du behärskar engelska i tal och skrift. Vi arbetar aktivt för att skapa en arbetsplats som präglas av mångfald och inkludering. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan. Om Ovako På Ovako specialiserar vi oss på rent, högkvalitativt specialstål, skräddarsydda efter behoven hos våra kunder inom lager, transport och tillverkningssektorer. Vårt högkvalitativa stål säkerställer lätta och tåliga produkter samt möjliggör mer hållbara och miljövänliga lösningar. Med ett starkt engagemang för hållbarhet, uppnådde vi i januari 2022 koldioxidneutral produktion baserad på återvunnet stål och fossilfri elektricitet. Med 2900 dedikerade medarbetare och en global närvaro som sträcker sig över 30 länder samt cirka 1,1 miljarder euro i omsättning står Ovako, ett dotterbolag till Sanyo Special Steel och en stolt medlem av Nippon Steel Corporation, i framkant av stålindustrin. Vårt syfte är tydligt: Tillsammans skapar vi stål för ett hållbart samhälle. Upptäck mer om våra innovativa lösningar på  http://www.ovako.com/, http://www.sanyo-steel.co.jp/ och http://www.nipponsteel.com/. Se gärna vår företagsfilm – https://www.youtube.com/watch?v=YnuPRPCUgLQ

15 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Manlig personlig assistent till kille i Torsåker

Jag är en kille på 23 år som söker en personlig assistent. På vardagarna är du med mig på mitt jobb. Jag gillar utelivet och spenderar gärna tiden ute med kompisar på helgen. Jag fiskar gärna. Tycker om att resa. Ett annat intresse jag har är att spela spel. Jag vill att du som söker är en man som är lite äldre än mig, men ganska nära min egen ålder. Runt 25-40 år. För mig är det viktigt att jag själv får bestämma hur min dag ska se ut. Därför är det viktigt att du är flexibel och vill finnas vid min sida och anpassar dig efter hur jag vill ha det. Det är viktigt att du är öppen och positiv inför de aktiviteter som jag vill göra. För att kunna ta dig hem till mig så behöver du ha körkort och tillgång till egen bil. Det är viktigt att du behärskar det svenska språket mycket bra för att kommunikationen ska fungera bra. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Arbetstiden är förlagd på dygnspass med väntetid. Tjänstgöringsgraden är sommarjobb samt extra vid behov OP Assistans erbjuder personlig assistans grundad på respekt, kompetens och helhetssyn i Gästrikland, Hälsingland och NordUppland. Vi erbjuder en assistans som tydligt utgår ifrån kundens behov och önskemål samtidigt som vi prioriterar god arbetsmiljö för våra medarbetare. OP Assistans har idag 53 kunder och ca 400 medarbetare som är anställda på hel- eller deltid. Kontoret finns i centrala Gävle.Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.opassistans.se För anställning hos oss på OP Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Du behöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Områdeschef Individ och familjeomsorg

Hofors är en liten naturskön kommun med stora möjligheter. 35 minuter väster om Gävle och 25 minuter från Falun hittar du Hofors med framgångsrika industrier och serviceföretag i en bra boendemiljö och en väl utbyggd samhällsservice. Här bor du billigt och lever rikt – oavsett om du väljer tätorten Hofors eller det mer lantliga Torsåker. Med stort utbud av idrott, kultur, natur och föreningsliv inpå knuten finns goda förutsättningar för dig och din kompetens att utvecklas. En sådan tillvaro kallar vi vänlig. Kommunen har cirka 9600 invånare och ungefär 1000 anställda. Hofors kommun ingår i förvaltningsområde för finska och vi ser positivt på om du som söker arbete hos oss är finsktalande. Gemensamt arbetar Hofors kommuns medarbetare efter värdegrunden respekt, professionalism och ansvar. Läs mer på www.hofors.se ARBETSUPPGIFTER Socialnämnden genomför en omorganisation och i och med det inrättas tjänsten som områdeschef för individ och familjeomsorgen, IFO. Du kommer att vara med och bygga upp och implementera den nya organisationen. Vi söker dig som vill vara med att leda en verksamhet som är i ständig utveckling. Din roll innebär ansvar för verksamhet, ekonomi och personal. Du kommer att ansvara för enhetschefer inom IFO som innefattar vuxenenheten, ekonomiskt bistånd, barn- och familj, öppenvård, alkoholhandläggare, arbetsmarknadsenheten samt integration. Du är en del av socialnämndens ledningsgrupp och rapporterar direkt till socialchef. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen behöver du ha mångårig erfarenhet av arbete i ledningsfunktion inom individ och familjeomsorg, samt ha goda kunskaper om lagstiftning och andra styrdokument som rör verksamheten. Det är meriterande om du har erfarenhet av att leda chefer. Vi tror också att det är viktigt att: • Du har god förmåga att planera, organisera och strukturera ditt arbete. • Du är anpassningsbar och kan se möjligheterna i förändringar. • Du har god samarbetsförmåga. • Du är tydlig i din kommunikation. ÖVRIGT OBS! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hofors kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

15 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Allmänspecialist till Hofors Din HC

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften. Till oss på Hofors hälsocentral välkomnas vuxna och barn i behov av vård. Vi har 7900 listade patienter och tillsammans bedriver vi primärvård med läkarmottagning, barnavårdscentral (BVC), distrikts- och sjuksköterskemottagning samt undersköterskemottagning med provtagning. Vi erbjuder en positiv och familjär arbetsplats med stort patientfokus och möjlighet att följa patienten genom livets olika faser. Vi är cirka 40 medarbetare som tillsammans arbetar för att göra en bra vård ännu bättre och vi fokuserar på det som är värdefullt för patienterna; från medicinsk kvalitet till bra öppettider och ett gott bemötande. Hos oss får du som medarbetare chansen att arbeta i ett tvärprofessionellt team med öppet och tillåtande arbetsklimat där det finns förståelse för individuella behov. Varmt välkommen! ARBETSUPPGIFTER Som allmänspecialist arbetar du i nära teamsamverkan med övriga professioner såsom distriktssköterskor, undersköterskor, sekreterare och vårt psykosociala team. Du kommer vara del av en engagerad och trygg arbetsgrupp där vår styrka ligger i det goda och nära samarbetet med samtliga kollegor. Vi arbetar preventivt med hälsosamtal tillsammans med vår hälsovetare, PST-teamet, fysioterapeut, arbetsterapeut och rehabkoordinator. Din specialistkompetens är en viktig förutsättning för vårt gemensamma uppdrag i att stödja, behandla och vägleda människor mot ett friskare liv. Som allmänspecialist hos oss kommer du bland annat att arbeta med • mottagningsarbete med akuta besök, nybesök och återbesök • SÄBO, LSS och BVC • handledning av läkare under utbildning • utveckling av teamarbete tillsammans med övriga yrkeskategorier. Hos oss får du • en viktig roll i vårt gemensamma utvecklingsarbete med korta beslutsvägar • personligt inflytande genom flexibel arbetstid och tjänstgöringsgrad • vara del av en engagerad och trygg arbetsgrupp med bred kompetens inom allmänmedicin där vår styrka ligger i det goda och nära samarbetet med samtliga kollegor. Vi är mån om dig som medarbetare och vi arbetar därför aktivt med riktade friskvårdsinsatser för att främja en hälsosam livsstil. Läs mer om våra förmåner på Region Gävleborgs hemsida! https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen som allmänspecialist hos oss är det viktigt att du trivs att jobba tillsammans med andra människor. Du har god förståelse för hur människor tar till sig kunskap och ser till patienternas olika förutsättningar när du anpassar ditt sätt att förmedla budskap. Vidare ser vi att du agerar lugnt i pressade lägen och fokuserar på rätt saker. Vi ser gärna att du trivs med struktur och arbetar organiserat. Efter en tid ser vi gärna att du är självgående men innan dess är vi mån om att du får en bra start och rätt förutsättningar att lyckas. I rollen som allmänspecialist ska du inneha • svensk läkarlegitimation • specialistbevis inom allmänmedicin. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

15 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Omsorgsbiträde som har egen EPA-traktor/mopedbil/moped eller cykel

Hofors är en liten naturskön kommun med stora möjligheter. Hofors har framgångsrika industrier och serviceföretag i en bra boendemiljö och en väl utbyggd samhällsservice. Här bor du billigt och lever rikt oavsett om du väljer tätorten Hofors eller det mer lantliga Torsåker. Med stort utbud av idrott, kultur, natur och föreningsliv inpå knuten finns goda förutsättningar för dig och din kompetens att utvecklas. En sådan tillvaro kallar vi vänlig. Kommunen har cirka 9600 invånare och ungefär 1000 anställda. Gemensamt arbetar Hofors kommuns medarbetare efter värdegrunden respekt, professionalism och ansvar. Läs mer på www.hofors.se ARBETSUPPGIFTER I denna tjänst blir du anställd som omsorgsbiträde inom Hemtjänsten. Uppdraget som omsorgsbiträde inom hemtjänsten i kommunen är brett och innefattar många delar. I denna roll kommer arbetsuppgifter som social tid, städning, diskning, inköp och att hjälpa till med tvätt ingå. Denna tjänst innefattar inget som är kopplat till det omvårdande i yrkesrollen och är en tillfällig anställning för att vi ska kunna hantera perioder av höga arbetsbelastningar under framförallt semesterperioderna under sommaren. Tjänsten innefattar att åka på hembesök till de som har behov av vår hjälp. Vårt område sträcker sig över hela kommunen. Hemtjänsten är uppdelad i två områden, Hofors och Torsåker. KVALIFIKATIONER För att trivas i denna roll är det viktigt att du trivs med sociala kontakter. Du har lätt för att prata med äldre människor och tycker om att hjälpa till. Då det kan vara längre sträckor som vi kan behöva åka behöver du i denna tjänst ha tillgång till ett eget fordon samt givetvis godkänt körkort för att framföra EPA-traktorn/mopedbil/moped. Fordonet ska vara godkänt, försäkrat och i förekommande fall kontrollbesiktat. Vårdnadshavare ska godkänna användande av fordon i tjänsten. I Hofors ser vi att områdena kan fördelas så att centrum-området kan nås med cykel. Vi söker därför även dig som kan tänka dig att cykla till och från besöken. Separat ersättning utgår för eget fordon som används i tjänsten. Ersättning för cykel utgår ej. Vi tror att denna tjänst passar dig som är 16 (född 2007) och 17 år som verkligen brinner för att hjälpa andra. Jobbet behövs framförallt veckorna 25-33. Du som fyllt 18 år före 1/7 2024 uppmanar vi att söka ordinarie semestervikariat i kommunen. Arbetstider kommer att vara mellan kl 09.00-15.00 efter överenskommelse med arbetsgivare. Före semestervikariatet kommer en introduktion att hållas vilken ingår i anställningen och är obligatorisk för att kunna genomföra jobbet. Introduktionen planeras in tillsammans med respektive enhetschef. Skriv gärna i din ansökan vilka veckor du vill/kan jobba hos oss. Vi ser fram emot att få jobba med dig i sommar! ÖVRIGT OBS! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hofors kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

12 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Områdeschef vård och omsorg

Hofors är en liten naturskön kommun med stora möjligheter. 35 minuter väster om Gävle och 25 minuter från Falun hittar du Hofors med framgångsrika industrier och serviceföretag i en bra boendemiljö och en väl utbyggd samhällsservice. Här bor du billigt och lever rikt oavsett om du väljer tätorten Hofors eller det mer lantliga Torsåker. Med stort utbud av idrott, kultur, natur och föreningsliv inpå knuten finns goda förutsättningar för dig och din kompetens att utvecklas. En sådan tillvaro kallar vi vänlig. Kommunen har cirka 9600 invånare och ungefär 1000 anställda. Hofors kommun ingår i förvaltningsområde för finska och vi ser positivt på om du som söker arbete hos oss är finsktalande. Gemensamt arbetar Hofors kommuns medarbetare efter värdegrunden respekt, professionalism och ansvar. Läs mera på www.hofors.se ARBETSUPPGIFTER Socialnämnden genomför en omorganisation och i och med det inrättas tjänsten som områdeschef för vård och omsorg. Du kommer att vara med och bygga upp och implementera den nya organisationen. Vi söker dig som vill vara med att leda en verksamhet som är i ständig utveckling. Din roll innebär ansvar för verksamhet, ekonomi och personal. Du kommer att ansvara för enhetschefer inom äldreomsorg, sjuksköterske- och rehabteam samt LSS och psykiatri. I uppdraget ingår också rollen som verksamhetschef HSL. Du är en del av socialnämndens ledningsgrupp och rapporterar direkt till socialchef. Vi är glada över att bygget av vårt nya äldreboende precis har startat och förväntas vara färdigställt våren 2026. I och med detta kommer verksamheter att slås ihop vilket medför att nya arbetssätt behöver arbetas fram där du kommer ha en ledande roll. KVALIFIKATIONER För att lyckas i rollen behöver du ha tidigare erfarenhet av arbete i ledningsfunktion samt ha kunskap om lagstiftning och andra styrdokument som rör verksamheten. Då rollen även innefattar verksamhetschef HSL söker vi dig som har utbildning som sjuksköterska/fysioterapeut/arbetsterapeut. Specialistutbildning inom yrkesområdet samt arbetslivserfarenhet inom kommunal verksamhet är meriterande. Vi tror också att det är viktigt att: • Du har god förmåga att planera, organisera och strukturera ditt arbete. • Du är anpassningsbar och kan se möjligheterna i förändringar. • Du har god samarbetsförmåga. • Du är tydlig i din kommunikation. ÖVRIGT OBS! För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Hofors kommun samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via offentliga jobb och inte via e-post eller pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

12 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Resande Eventsäljare i Norr!

DRIVS DU AV: Den oslagbara känslan som infinner sig efter varje lyckad försäljning? Att skapa kontakter och möta nya människor? Ta ansvar för din egen framgång och lön? -Då är detta rätt plats för dig. Ansök idag och bli en del av vårt vinnande team! VI GER DIG: Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats genom södra Norrland. Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionsresaöppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du – här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander076-425 35 70 [email protected]

11 april 2024
Sista ansökan:
28 september 2024
Lokalvårdare

Var 660:e person som går till arbetet i Sverige är en ISS-medarbetare och det är vi stolta över. Vi är ett av Sveriges och Nordens största tjänsteföretag samt har över 450 000 medarbetare världen över. Det är våra medarbetare som är kärnan i vår verksamhet och förutsättningen för att kunna leva upp till vårt syfte, Connecting people and places to make the world work better. På ISS Facility Services skapar vi platser och miljöer som bidrar till bättre prestationer och en enklare, mer effektiv och trivsam tillvaro - levererade med omtanke och hög kvalitet av engagerade medarbetare. Vill du också bli en del i vår globala organisation där ditt jobb verkligen gör skillnad? ISS söker en engagerad och positiv lokalvårdare som brinner för service. Vill du vara med och leverera service i världsklass? Då tycker vi att du ska söka vår tjänst som Lokalvårdare på ISS! Om rollen Som Lokalvårdare har du och dina kollegor en viktig roll i att ansvara för helhetsupplevelsen i kundens lokaler. Tillsammans skapar ni en miljö som förmedlar en säker, attraktiv, modern och hållbar arbetsplats att vistas på för de anställda och alla besökare. Du arbetar främst med städning kundens lokaler, samt även andra arbetsuppgifter som kan förekomma såsom konferensservice, påfyllning av vatten/kaffemaskiner och skötsel av växter. Tjänsten är ett sommarvikariat på heltid. Vi erbjuder Du kommer att arbeta nära kompetenta medarbetare som du får stort utbyte av, då vi värnar om att hjälpa och utveckla varandra. ISS storlek och breda tjänsteutbud bidrar till att det finns goda utvecklingsmöjligheter såväl nationellt som globalt. Vårt fokus ligger i att ta hand om och utveckla våra medarbetare, för vi tror på att ”People make places”. ISS erbjuder bland annat utbildningar och talangprogram – allt för att du ska engageras och utvecklas på jobbet. Vi värderar mångfald och inkludering högt. Hos ISS är alla människor lika mycket värda och har samma rättigheter och möjligheter. Våra medarbetare speglar samhällets mångfald, vilket både är en konkurrensfördel och en tillgång i vårt långsiktiga hållbara arbete. Vår inkluderande företagskultur stärker våra medarbetare, gör oss mer kreativa och produktiva samt skapar en attraktivare arbetsplats. ISS värderingar, som är fundamentala i hur vi arbetar, är kvalitet, ansvar, ärlighet, entreprenörskap och gemenskap. Därför är det viktigt att du känner att du står för ett arbetssätt och ett förhållningssätt som är i enlighet med dessa Vem söker vi? Vi söker dig som är serviceinriktad, lyhörd, ansvarsfull och initiativtagande. Du trivs i rollen som företagsrepresentant och delar ISS vilja att leverera service i världsklass. Det innebär att du ska ha en hög servicenivå, god överblick över ditt städområde och kan komma med förslag till förbättringar hos kunden. Det är viktigt att du är lyhörd för kundens behov. Du har lätt för att skapa goda relationer med såväl kunder som medarbetare. Därutöver har du en förmåga att samarbeta då arbetet kan vara både enskilt och i grupp. Vi ser gärna att du har erfarenhet från serviceyrken eller branscherfarenhet. Det är viktigt att du behärskar svenska språket. Gymnasieutbildning är ett krav. Din ansökan Vi hoppas att vi väckt ditt intresse! Vi ser fram emot din ansökan, dock senast 30/4. Vi har en pågående rekryteringsprocess och vill anställa så snart som möjligt, med hänsyn till eventuell uppsägningstid. I din ansökan bifogar du CV och ett personligt brev. Pga. GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via mail. Vi rekryterar kompetensbaserat vilket innebär att processen innehåller tester, intervjuer och referenser. Bakgrundskontroller och säkerhetsprövningar kan komma att genomföras vid kundbehov. Vid eventuella frågor om processen, kontakta Gabriella Stenius på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

11 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Säljare till Hofors

Vill du bli en del av Sveriges bästa säljteam? Kickstarta din säljkarriär hos oss på Verisure!  Våra medarbetare är vår största tillgång och vi erbjuder därför en onboarding i världsklass! Du får lära dig försäljningsarbetet från grunden och får alla verktyg för att lyckas i din säljkarriär. Är du driven och vill utvecklas vidare så har vi fantastiska karriärmöjligheter samt erbjuder vidareutbildning inom både försäljning och ledarskap.  Vi erbjuder dig:  * Garantilön och attraktiv provisionsstege  * Tjänstebil  * Onboarding i världsklass  * Attraktiv karriärstege  * Säljtävlingar med extraordinära priser  * Kollektivavtal och friskvårdsbidrag  * Mållön 32.000-40.000 kronor Vad innebär tjänsten?  Som säkerhetssäljare jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett smartare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning och installation. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet.   Vi söker dig som:  * Har B-körkort (obligatoriskt krav) * Kan arbeta vardagar mellan kl.12-20.30 * Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande  * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC * Drivs av att arbeta mot uppsatta mål  * Har stort kundfokus med hög integritet  * Värdesätter samarbete och ett bra team  Sök direkt utan CV  Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR.   Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning.   Läs gärna mer om oss på vår Karriärsida eller följ oss på vår Instagram .  Har du frågor? Kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i.  Vi ser fram emot din ansökan!

10 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024