Servicetekniker till Jönköpingsområdet
Linde Material Handling AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Servicetekniker till Jönköping Vill du vara med och förstärka vårt team? Vi på Linde Material Handling söker nu servicetekniker till Jönköping! Här finns en möjlighet för dig som gillar praktiskt arbete i kombination med kundkontakt och service! Linde Material Handling är branschledande inom området truckar och intralogistik och erbjuder i denna roll arbete med fordon i världsklass. Kan rollen som servicetekniker vara nästa steg för dig? Vad erbjuder vi? Ett roligt och varierande jobb som servicetekniker där du får arbeta med ett av branschens starkaste varumärken. Serviceinriktat och flexibelt arbete med fokus på kundkontakt. En trygg arbetsgivare med familjär känsla och stöttande kollegor. Goda utvecklingsmöjligheter och utbildningar i den senaste tekniken. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Balans mellan arbete och fritid – hos oss får du en friskvårdstimme per vecka samt förstärkt föräldrapenning via kollektivavtal. I tjänsten som servicetekniker på fält ingår servicebil. Dina arbetsuppgifter Som servicetekniker hos oss kommer du att arbeta med: Förebyggande underhåll, felsökning, service- och reparationsarbeten Installationer och säkerhetskontroller på truckar hos våra kunder. Att arbeta i ett team av servicetekniker som leds av en serviceledare. Placering är på fält i Jönköpingsområdet. Som servicetekniker på fält arbetar du självständigt och ansvarar för planeringen av dina arbetsdagar. Få en inblick i hur arbetet som servicetekniker ser ut i praktiken! Följ med Kalle på en arbetsdag: En dag som servicetekniker på Linde Material Handling Vem är du? För att lyckas i rollen som servicetekniker hos oss behöver du: En gymnasial utbildning med teknisk inriktning, gärna inom fordonsteknik. Erfarenhet av att arbeta med service och reparation som mekaniker eller tekniker. Erfarenhet av att arbeta självständigt med ansvar för prioritering och planering. Kunskap om hydraulik, fordons-el och mekanik. Van att använda dator i arbetet. B-körkort. Du har ett naturligt säkerhetstänk, god samarbetsförmåga och kan skapa goda relationer med kunder och kollegor. Du är social, serviceinriktad och vill leverera hög kvalitet till våra kunder. Vi tror att mångfald är en framgångsfaktor och arbetar aktivt för ökad jämställdhet i en arbetsmiljö där alla bidrag räknas. Vi hoppas att du delar vårt engagemang för en inkluderande kultur och arbetsmiljö. Övrig information Frågor om tjänsten besvaras av serviceledare Rasmus Rask, 070-429 53 00. Sista ansökningsdatum är den 2 mars 2025, men vi gör löpande urval. Är du intresserad? Skicka in din ansökan så snart som möjligt – vi ser fram emot att höra från dig!

144 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Maskiningenjör? Vi letar efter dig!
Skill Rekrytering & Bemanning AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Om företaget Vår kund kombinerar tradition med innovation och är idag en global ledare inom smarta och hållbara produkter för skog, park och trädgård. Med 330 års erfarenhet utvecklar de framtidens lösningar – vill du vara med? Dina arbetsuppgifter Vi söker engagerade maskiningenjörer till vår kund där du får arbeta med spännande projekt inom mekanisk konstruktion, produktutveckling och teknisk problemlösning. Här blir du en del av en arbetskultur där innovation och samarbete står i fokus och en inkluderande miljö som ger möjlighet att växa både professionellt och personligt. Du blir en del av ett team där nyfikenhet, engagemang och laganda värderas högt – samtidigt som vi ser till att ha roligt längs vägen. Dina arbetsuppgifter kan inkludera: Design och utveckling av nya mekaniska system och komponenter Simulering och analys av konstruktioner för att optimera prestanda Testning och verifiering av prototyper i samarbete med andra ingenjörer Produktionsteknisk utveckling för att förbättra tillverkningsprocesser Teknisk support och dokumentation Din profil Vi söker dig som har en ingenjörsutbildning inom maskinteknik eller en likvärdig bakgrund. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Starkt tekniskt intresse och förmåga att lösa komplexa problem Erfarenhet av CAD-verktyg som SolidWorks, CATIA eller liknande Kunskap inom materialteknik och tillverkningsmetoder God samarbetsförmåga och kommunikativt driv Ett analytiskt och lösningsorienterat arbetssätt Ansökningsförfarande Vi jobbar med löpande urval så vänta inte med att söka! Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen kontakta ansvarig rekryterare Sandra Backelin på [email protected] eller 011-199468. Välkommen med din ansökan!

145 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
CE chaufför för leverans av livsmedel!
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för leverans av livsmedel med bil och släp! Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

145 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Controls Engineer Global Accounts
FläktGroup Sweden AB
Civilingenjörsyrken inom elektroteknik

Varje dygn andas du in över 20 000 liter luft och spenderar i genomsnitt 90% av din tid inomhus. Inomhusventilationslösningar påverkar alla – oavsett om du ser våra produkter eller inte. FläktGroup är marknadsledande av innovativa och energieffektiva lösningar för inomhusklimat, som säkerställer komfort, säkerhet och prestanda samtidigt som vi minskar klimatavtrycket. Vi har satt den tekniska standarden i över 100 år och kan med våra breda produktportfölj möta de mest omfattande kundkraven. FläktGroup ägs av Triton och har huvudkontor i Tyskland. Vi är verksamma över hela världen och har produktionsanläggningar i Europa, Asien och USA. Together We Create Excellence. For Life. Läs mer om oss på www.flaktgroup.com Om vår funktion Global Accounts levererar anpassade produktlösningar till avancerade miljöer såsom Data Centers, Giga, Pharma, Marine, Oil & Gas. Vi är ett globalt team som har stort fokus på projektering och tekniskt säljstöd. Funktionen är med i hela processen, från projektuppstart till att produkten är installerad och verifierad. Vi erbjuder dig Följ med på en utvecklande resa i vårt snabbast växande och kanske viktigaste affärsområde, Global Accounts. Du arbetar i en global miljö med teammedlemmar i flera olika länder. I den här rollen kommer du att ansvara över att analysera kundens input och kravspecifikation och ta fram och designa en lösning, identifiera risker och anpassa det efter olika, spännande utmaningar som kan ske i avancerade miljöer. Du kommer också vara ute på plats i projekt - hands on - för att lösa kundens behov. Viss projektledning kommer ske vid installationer på plats hos kund, där denna roll representerar FläktGroup. Vissa internationella resor ingår i rollen (upp till 20 hotellnätter per år) där du deltar i både interna möten, kundmöten, Factory Acceptance-tester och driftsättningsstöd. Denna roll kommer att rapportera till Technical Director Global Accounts som sitter i Österrike, och ha ett nära samarbete med Technical Sales Support Director i Jönköping. Placering för rollen är på vår site i Jönköping. Vem är du Vi söker dig som har en teknisk utbildning med inriktning mot styr och regler eller motsvarande och möjligtvis har erfarenhet av elkonstruktion från en tillverkande industri. Då du kommer ha många kontaktytor inom företaget, är det viktigt att du kan kommunicera tydligt både på svenska och engelska. Du är en lagspelare och kommer samarbeta med t.ex. olika tillverkningsenheter och funktioner internt på FläktGroup, samt ha flera kontaktytor externt. Vi är teamet som löser kundernas problem med smarta lösningar! Därför är det viktigt att du har ett stort teknikintresse inom styrsystem där du både har koll på nya tekniker och förstår logiken i hur våra lösningar är uppbyggda. För oss är laganda och problemlösning centralt, därför söker vi dig som är en utvecklingsintresserad och lösningsfokuserad lagspelare. Det är meriterande om du även har: Förståelse inom integration Erfarenhet från ventilationsbranschen Kunskap inom kyl- & återvinningsprinciper Erfarenhet av att ha arbetat i internationella projekt Vårt Löfte För oss är det enkelt. För att kunna vara den ledande leverantören av energieffektiva ventilationslösningar är vår tekniska utveckling och våra engagerade medarbetare centrala. På FläktGroup Sweden AB jobbar ca 750 anställda och vi har produktion och utveckling i Jönköping och Järna samt säljkontor på 16 platser runt om i Sverige. Vi erbjuder spännande utmaningar i en internationell miljö. Här jobbar specialister och generalister inom bland annat försäljning, utveckling, produktion, IT, logistik, marknad och ekonomi. Hos oss på FläktGroup är närheten till våra kunniga medarbetare inom flera yrkesområden en styrka som skapar en tydlig helhet. Här finns en kultur som präglas av laganda och entreprenörskap, där vår vardag kännetecknas av en ambitiös och flexibel inställning. Vi hjälps tillsammans åt för att hitta den bästa lösningen, oavsett vilka utmaningar vi stöter på. Både i vårt arbete och för våra kunder. För det är tillsammans vi skapar något enastående. För hela livet. Övrig information Om du har frågor är du välkommen att kontakta Pekka Sipola, Technical Sales Support Director, [email protected]. Sista ansökningsdag är 21 februari 2025 och vi tillämpar löpande urval.

145 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Dam Frisör

Bli en del av vårt kreativa team på Hår 2000! Vi expanderar och söker nu en passionerad damfrisör med blick för stil och detaljer. Har du minst 1 års erfarenhet och brinner för att skapa vackra frisyrer? Då kan du vara den vi letar efter! Vad vi söker: Erfarenhet av klippning, färgning och styling. En positiv attityd och utmärkt kundservice. Vad vi erbjuder: Ett varmt och stöttande team. Möjlighet till personlig och yrkesmässig utveckling. Konkurrenskraftig lön och flexibla arbetstider. Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Vi vill gärna höra från dig! Skicka ditt CV till [email protected] Välkommen med din ansökan!

147 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
SOMMARPERSONAL: Nattvikarier till City Hotel i Jönköping
Got City Center Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om hotellet: City Hotel är ett 3-stjärnigt hotell i centrala Jönköping som ingår i hotellgruppen GCCH. Endast 250 meter från Vättern och Jönköpings centralstation. Hotellet har välkomnat gäster sedan 1963 och verksamheten ingår i kedjan Best Western. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna som nattreceptionist ingår i huvudsak sedvanliga receptionsuppgifter som in- och utcheckning. Du svarar i telefon, lägger in bokningar, tar betalningar och liknande. Frukostförberedelser och vissa städuppgifter ingår också i tjänsten På hotellet arbetar vi alla ihop och vi samarbetar alltid mellan avdelningarna. Vem vi söker: Vi söker dig som är serviceinriktad med en stor passion för service och som framför allt har en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du ska vara flexibel, trivas med att arbeta i team samtidigt som du klarar av att vara självständig då man arbetar ensam i receptionen nattetid. Du har också ett högt "säkerhetstänkt", är trygg i dig själv och är ansvarsfull. Vi ser gärna sökanden över 21-år. Svenska, engelska och körkort ett krav Vad vi söker: Vi söker sommarvikarier till våra nattreceptionister. Period maj-september, med möjlighet till merjobb efter sommaren.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
SOMMARPERSONAL: Hotellmedarbetare till City Hotel i Jönköping
Got City Center Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om hotellet: City Hotel är ett 3-stjärnigt hotell i centrala Jönköping som ingår i hotellgruppen GCCH. Endast 250 meter från Vättern och Jönköpings centralstation. Hotellet har välkomnat gäster sedan 1963 och verksamheten ingår i kedjan Best Western. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna som hotellmedarbetare ingår i huvudsak sedvanliga receptionsuppgifter som in- och utcheckning. Du svarar i telefon, lägger in bokningar, tar betalningar och liknande. I arbetsuppgifterna ingår även att hjälpa kollegorna med alla uppgifter inom frukost och städ. På hotellet arbetar vi alla ihop och vi samarbetar alltid mellan avdelningarna. Vem vi söker: Vi söker dig som är serviceinriktad med en stor passion för service och som framför allt har en positiv och proffsig attityd mot våra gäster. Du ska vara flexibel, trivas med att arbeta i team samtidigt som du klarar av att vara självständig då man ofta arbetar ensam i receptionen. Du får gärna tycka om att hålla rent och snyggt omkring dig. Vad vi söker: Under perioden maj - september, med möjlighet till merjobb även efter sommaren söker vi sommarpersonal till receptionen, både förmiddag & eftermiddag. Tjänsterna är allt från 50% upp till 100%.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Lagermedarbetare
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Vi letar efter dig som söker ett långsiktigt arbete, har arbetslivserfarenhet och trivs med att arbeta på lager/terminal. Är det dig vi söker? Om tjänsten Nu söker Tranpenad fler lagermedarbetare till våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer inkludera vanligt förekommande lagerarbete likt orderplock och truckkörning. Hos oss blir man anställd som ambulerande konsult vilket innebär att man kan få jobba på olika företag och med varierande tider. Arbetsuppgifter Orderplock Truckkörning Lossning och lossning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning! Eftersom du är vårt ansikte utåt hos våra kunder är det utav oerhörd vikt att du är kvalitetsmedveten och känner stolthet i att det inte bara går fort utan att det också blir rätt. Du utför ditt arbete strukturerat, med noggrannhet och engagemang. Krav Flytande svenska i tal och skrift Truckkort A+B Meriterande Körkort B Vidare ser vi gärna att du har ambitioner att utvecklas inom lager och terminal. Att du har tidigare erfarenhet av arbete inom lager är mycket meriterande, men inget krav. Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkor Arbetstider: Dag- och kvällstid Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

148 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Engagerad medarbetare till vår kunds däckteam!
Ad Acto Rekrytering AB
Övriga servicearbetare

Till vår kund söker vi nu däckmontör till Jönköping! Arbetsuppgifter I ditt arbete som däckmontör kommer du att få ta emot kunders bilar för att utföra byte av vinterdäck/sommardäck. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: att skifta däck balansera lagerföra däck kan förekomma tvätt Då det förekomma en del tunga lyft ser vi därför att du som söker har god fysik. Du kommer även att få köra in kundernas bilar till verkstaden så B-körkort är ett måste. När säsongen kommer igång innebär det ett högt tempo på arbetsplatsen samtidigt som man måste hålla god kvalitet, därför spelar noggrannhet en stor roll. Arbetstiderna är förlagda på dagtid 7-16. Din profilFör att trivas som däckmontör hos vår kund ser vi att du som söker har tidigare erfarenhet av att byta och skifta däck. Du är en person som har ett intresse för bilar, lätt för att prata med kunder och du tycker om att arbeta med kroppen då detta är ett fysiskt krävande arbete. Som person är du en problemlösare, noggrann och stresstålig. Krav: B-körkort Prestigelös och hårt arbetande Talar svenska obehindrat Urval sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag! Lön efter kollektivavtal. Du kommer att vara anställd hos oss på Ad Acto Rekrytering AB och arbeta hos vår kund som konsult. Om allt fungerar bra finns det mycket stor chans till vidare anställning hos vår kund. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Vi på Ad Acto Rekrytering är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistikbranschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adacto.se

148 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
Account Manager till Bravura
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Tror du att ditt engagemang kommer göra dig framgångsrik? Vill du arbeta på en arbetsplats där vi ser din potential och firar när vi uppnår våra högt uppsatta mål? Perfekt, då tror vi att du kommer trivas som Account Manager hos oss! Om rollen Som säljare arbetar du med att skapa och bygga relationer inom svenskt näringsliv, och bistår med lösningar för hur vi kan hjälpa företag med deras kompetensförsörjning – för att de i sin tur ska kunna växa och uppnå sina mål. Du arbetar med att bygga upp din egen kundbas, och skapar ett stort kontaktnätverk inom näringslivet. I rollen kommer du i kontakt med företag inom olika branscher i hela tjänstemannasektorn, små som stora företag primärt inom privat sektor, där vi lovar dig en allmänbildande och utvecklande roll. Du har ett helhetsansvar för affären, vilket initialt innebär att du prospekterar, bokar och genomför möten med potentiella kunder. I dina kundmöten gör du en behovsanalys och presenterar våra lösningar inom rekrytering och bemanning. Därtill prisförhandlar du och skapar offerter, och har ett nära samarbete med dina kollegor på leveransavdelningen. Rollen handlar till stor del om att vara lyhörd och förstå verksamheternas långsiktiga plan, och hur rätt kompetens är en viktig del av den planen. Det är så vi skapar långsiktiga och framgångsrika kundsamarbeten. Din anställning inleds med en introduktion där du får verktygen för att lyckas i rollen. Parallellt under din introduktion som Account Manager arbetar du med dina ordinarie uppgifter och börjar bygga upp din kundbas. Under introduktionen får du bland annat: Lära dig grunderna för framgångsrik försäljning och accelerera din kompetens inom B2B generellt och rekryteringsbranschen specifikt. Utbildning i bland annat mötesteknik, prissättning, förhandlingsteknik, affärsförståelse, kundfokus med mera. Om dig vi sökerBravura tror på människors potential att utvecklas. Därför är det viktigaste för oss att du har rätt inställning och engagemang! Det tillsammans med ett målfokus gör att vi tror att du kan lyckas, även om du inte hunnit skaffa dig lång arbetslivserfarenhet. En kombination av ett professionellt och affärsmässigt agerande, intresse för kunskap och utveckling samt ett föredömligt agerande gentemot andra i din omgivning så har du alla förutsättningar att lyckas! Förutom ditt engagemang har du: Relevant eftergymnasial utbildning, alternativt motsvarande arbetslivserfarenhet av B2B och/eller B2C-kontakt B-körkort (eller planerar att ta det) Goda kunskaper i svenska och bekväm med att uttrycka dig på engelska Om oss Vi jobbar med bemanning och rekrytering, men framför allt jobbar vi med människor. Vår uppgift är att matcha alla dem som söker intressanta jobb och utmaningar, med företag där deras talang och erfarenhet kommer till sin rätt och kan utvecklas. För att möta våra uppdragsgivares önskemål engagerar vi de mest engagerade, och vi coachar dem till att bli den bästa versionen av sig själva. Vi tänker lite annorlunda om rekrytering och bemanning Vi skiljer oss åt genom att sätta våra anställda, och dem vi förmedlar, i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för de som är uppdragsgivare, för dig som söker jobb och för oss själva som företag. Att jobba hos ossHos oss blir du del av en stark gemenskap och en kultur som präglas lika mycket av glädje som resultat. ”Det handlar om att skapa minnen” är ett uttryck som vår koncern-VD Martin Sander ofta använder för att berätta om hur det är själva resan som är målet. Employees first - clients second Vår idé är att i första hand fokusera på dig som är anställd hos oss, och i andra hand på dig som är vår uppdragsgivare. Det kanske låter konstigt, men vår långa erfarenhet visar att genom att vara bäst på att ta hand om dem vi rekryterar, så leder det till en win-win-win situation: för dig som är anställd, för alla duktiga människor vi förmedlar, och för våra kunder. Det innebär att du och alla anställda får ta del av saker som exempelvis träning på jobbet, hälsoplaner, inspirationsföreläsningar, hälsocoacher, gemensamma aktiviteter, resor och mycket annat. Vi har tänkt på det sättet under femton framgångsrika år nu, och genom det skapat och utvecklat en helt unik kultur som vi hoppas att du vill vara en del av. I vårt manifest kan du läsa mer om hur vi tänker. Våra värdeordFlit = Hunger, ambition och att alltid göra det lilla extra är en del av vårt DNA. På Bravura kallar vi det för flit. Flit förenar oss internt och bygger en viktig bild av oss mot omvärlden. Mod = Mod är att våga gå våra egna vägar och tänka nytt, oavsett vad andra gör. För ska vi lyckas måste vi också våga misslyckas ibland. Bara vi lär oss av det. Lyhördhet = Att vara nyfiken och intresserad är för oss det yttersta beviset på att vara engagerad. Lyhördhet handlar också om att se sig själv som en viktig del i ett lag, men samtidigt förstå att laget kretsar kring fler spelare än sig själv. Om rekryteringsprocessenRekryteringsprocessen hos oss bygger på en kompetensbaserad urvalsmetodik, en vetenskapligt förankrad metod för att göra sakliga urval och kvalitetssäkrade matchningar. Från det att du söker jobbet sker processen i tre steg: Urval Vi går igenom alla ansökningar och analyserar personliga egenskaper och färdigheter tillsammans med arbetslivserfarenheter och utbildning. Intervjuer Vi börjar med en telefonavstämning och följer upp med en intervju hos oss. Nästa steg är en till intervju med din blivande chef. Intervjuerna tar cirka 1 timme. Återkoppling Vi ser till att hålla dig informerad under hela processen. Du är också välkommen att höra av dig om du har frågor. Oavsett om du går hela vägen i mål eller inte så lovar vi att återkoppla till dig. Övrig informationStart: Enligt överenskommelse Plats: Jönköping Lön: Fast lön + rörlig provision Välkommen med din ansökan och lycka till! Vill du ha en inblick i vardagen hos oss?Följ kontot @joinbravura på Instagram!

148 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025