Produktionspersonal till Huskvarna Elektrolytpolering
Flit i Sverige AB
Maskinoperatörer, ytbehandling

Produktionspersonal till Huskvarna Elektrolytpolering - bli en specialist hos oss! Vi söker Vi söker Dig som gillar att ta ansvarochsköta hela processen i det dagliga arbetet. Du ska vara självgående och gilla att arbeta i ett stadigt tempo.Du kommer arbeta i en tight grupp om fyra personer vilket innebär mycket ansvar men också mycket frihet i det dagligaarbetet. Genom att arbeta nära kundernakommer duatt arbeta för attupprätthållagoda relationer vilket är av stor vikt då kunderna besitter viktig kunskap och gärna ger feedback.Du kommer i det dagliga arbetet ansvara för en god service gentemot våra kunder,ta emot order, arbeta i produktionen, se till att gods blir utskickat etc. Allt med hög kvalitet och korta ledtider! Företaget du blir en viktig del av: Huskvarna Elektrolytpolering är specialister när det gäller elpolering och betning på rostfritt stål. De elpolerar såväl komplicerade detaljer, som enklare komponenter oavsett seriestorlekar. En av dessa specialiteter är invändig elpolering. Utrustningen är en helautomatisk line samt en manuell line för elpolering. De har även en ny och modern line där de utför betning på rostfritt material. Detta innefattar hög kapacitet och flexibilitet för små och stora serier. Med sin utrustning kan deelpolera gods med största mått om 3000 x 1400 x 1500mm. Betning tar de nu med sin moderna line gods upp till 4000 x 2000 x 1500mm. Bolagets kunder återfinns främst inom livsmedels- och läkemedelsindustrin och tillverkningsindustri. Här efterfrågas den elektrolytpolerade ytan för att minimera risken för att föroreningar och bakterier fastnar i ytan. Arbetstider: Dagtid Plats: Hovslätt utanför Jönköping Är du intresserad av tjänsten? Välkommen med Din ansökan, rekryteringsprocessen sker löpande! För mer information, vänligen kontakta: Erik Kylberg, Flit ABMail: [email protected]

165 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Extrasäljare Kavat Pop-Up Jönköping
Skofabriken Kavat AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi på Kavat är alltid nyfikna på nya möjligheter och älskar att testa nya vägar. Nu tar vi ett spännande steg och öppnar en Pop-Up-butik i Jönköping under tre månader! För detta äventyr söker vi butikspersonal som vill vara med och skapa en fantastisk upplevelse för våra kunder – stora som små. Är du redo att bli en del av vår resa? Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Som säljare ivår Pop-Up i Jönköping får du möjligheten att vara med att vara med i starten fören helt ny butik och skapa en inspirerande miljö för våra kunder.Du kommer att få engrundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Du kommer att haett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla vilket innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med. I rollen ingår att: Leverera service och kundbemötande på högsta nivå. Arbeta med målinriktad försäljning och att stärka varumärket Kavat. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken. Vem är du? Som person brinner du för kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team så är du varmt välkommen med din ansökan. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! OmfattningExtra vid behov (gäller även kvällar och helger). TillträdeTidsbegränsad anställning mellan perioden 25/3-30/6.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Butiksansvarig för Kavat Pop-Up i Jönköping
Skofabriken Kavat AB
Butikssäljare, dagligvaror

Vi på Kavat är alltid nyfikna på nya möjligheter och älskar att testa nya vägar. Nu tar vi ett spännande steg och öppnar en Pop-Up-butik i Jönköping under tre månader! För detta äventyr söker vi en butiksansvarig som vill vara med och skapa en fantastisk upplevelse för våra kunder – stora som små. Är du redo att bli en del av vår resa? Inspo Vi älskar kvalité. Vi älskar design. Och vi älskar hur våra skor åldras med tiden. Kavat grundades 1945 av Ragnar Karlsson och våra ledord ”Walk Carefully On Mother Nature”. Vi tror att dagens hållbara mode handlar om kläder och skor som förblir relevant och som kan bäras år efter år. Skor som är värda att vårda och att vara stolt över. Hur känner du? Som butiksansvarig för vår Pop-Up i Jönköping får du möjligheten att bygga upp en helt ny butik och skapa en inspirerande miljö för våra kunder. Du är den som tar ansvar för butikens dagliga drift och säkerställer att våra kunder får ett bemötande i världsklass. Du kommer att få engrundlig utbildning om våra produkter så att du kan känna dig trygg i din roll och se till att våra kunder alltid känner sig nöjda med sitt köp. Du kommer att haett nära samarbete med våra andra butiker runt om i Sverige men också med vårt huvudkontor i Kumla vilket innebär att du får fler härliga kollegor att utbyta kunskap med. I rollen ingår att: Vara med och planera Ansvara för den dagliga driften av butiken. Leverera service och kundbemötande på högsta nivå. Arbeta med målinriktad försäljning och att stärka varumärket Kavat. Packa upp och märka produkter. Skylta om i butiken. Säkerställa att butiken alltid är inspirerande och välfylld. Vara en förebild och leda medarbetare. Vem är du? Som person brinner du för kvalitet och älskar att möta människor, både stora och små. Du är en driven säljare som brinner för att skapa ett trevligt bemötande och bygga långsiktiga kundrelationer. Du hjälper både barn och vuxna att köpa rätt skor. Du är flexibel, social och lösningsorienterad samt tycker om att bidra till förändring och utveckling. Du är en person som har erfarenhet inom sälj från modebranschen och butiksförsäljning, gärna med inriktning på skor. Flexibel gällande arbetstider och villig att arbeta under både vardagar och helger. Förutom det så är du en teamplayer som är tillgänglig för butiken och dina kollegor. Vill du bli en del av vårt team så är du varmt välkommen med din ansökan. Bli en del av Kavat-familjen! Som du säkert förstår är vi ett företag som siktar högt och ser mångfald och olikheter som en självklar tillgång. Vi vet också att fantastiska kandidater ibland struntar i att ansöka om de inte lever upp till alla våra önskemål och kvalifikationer – och så vill vi såklart inte ha det! Så även om du bara kan vissa delar, men inte alla, ser vi gärna att du skickar in en ansökan ändå. Vi vill tillsätta tjänsten omgående så tveka inte att ansöka redan idag om du vill vara med på vår roliga resa! Omfattning 100% TillträdeTidsbegränsad anställning mellan perioden 25/3-30/6.

165 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Bilförsäljare Atteviks Begagnatcenter
Atteviks Bil AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du vara en del av ett framgångsrikt team som brinner för att leverera högsta kundnöjdhet? Då har vi jobbet för dig! Om rollenSom bilförsäljare hos oss kommer du att ansvara för försäljningen av begagnade bilar och vara en nyckelperson i att skapa långsiktiga kundrelationer. Du guidar kunder genom hela köpprocessen – från behovsanalys och provkörning till avslut och leverans. Utöver försäljning av bilar kommer du även att erbjuda finansiering, försäkringar och serviceavtal, vilket ger dig möjlighet att påverka din egen prestation och belöning. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Har ett starkt driv och förmågan att skapa förtroende hos kunder. Är strukturerad och van att arbeta självständigt såväl som i team. Har B-körkort. Vi erbjuder: En spännande och utvecklande arbetsplats i en dynamisk bransch. Goda möjligheter till personlig utveckling och vidareutbildning. En prestationsbaserad lönemodell med stora möjligheter att påverka din inkomst. Ett trevligt och sammansvetsat team som stöttar varandra för att nå framgång och uppsatta mål. Ansök idag!Vill du ta nästa steg i din karriär och bli en del av vårt team? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till oss redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas snabbt, så vänta inte med att söka! Vi utför alltid bakgrundskontroll. Vi ser fram emot att välkomna en ny kollega som delar vår passion för bilar och försäljning. Välkommen till oss!

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
DFDS Professionals söker truckförare till kommande uppdrag!
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en skicklig truckförare med öga för detaljer och ett genuint intresse för varierande arbetsuppgifter? Då är det kanske dig vi letar efter! DFDS Professionals, en framstående aktör inom industri och logistik, söker nu efter passionerade truckförare för kommande uppdrag i och runt Jönköping. Annonsen gäller för framtida uppdrag hos DFDS Professionals kunder i Jönköping. Vi kommer att ge återkoppling endast när vi hittar en matchande tjänst för dig. Om tjänsten Vi söker nu truckförare, både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra motviktstruck/skjutstativ Köra stor och liten klämtruck Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete Om digVi behöver någon som har kört truck tidigare och känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom att du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Krav för tjänsten Certifierad med truckkort typ A-B Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Ambulerandekonsult:Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. VIKTIG INFORMATIONSom ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju SökordDFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Motviktstruck| Skjutstativ| Klämtruck

165 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
CE chaufför för leverans av livsmedel!
Ad Acto Rekrytering AB
Lastbilsförare m.fl.

Vi på adacto people har i dagsläget omkring 130 lastbilschaufförer anställda hos oss. Våra förare väljer att stanna hos oss då vi ger dem ett personligt bemötande och personligt engagemang. Vi matchar våra medarbetare mot kunder där de vill arbeta och vi samarbetar med de flesta typer utav åkerier. Just nu söker vi efter en rutinerad CE-chaufför för leverans av livsmedel med bil och släp! Du kommer att vara anställd hos oss på adacto people och arbeta hos våra kunder som konsult. Om allt fungerar bra och man själv vill det finns det mycket stora chanser till vidare anställning direkt hos våra kunder. Vi har självklart kollektivavtal med en avtalsenlig lön. Krav för tjänsten: - Giltigt YKB - CE-körkort med vana av att köra bil och släp. - Truckkort Meriterande: - erfarenhet av tempererat gods. - ADR Arbetet är förlagt så att man jobbar både på vardagar och helger. Vi på Adactopeople AB är specialiserade på yrken inom transport och logistik sektorn. Genom oss kan du finna din rätta plats i logistik branschen där vi rekryterar och anställer inom de flesta yrken. Vi vill vara en personlig arbetsgivare där man trivs att arbeta. En personlig kontakt med alla anställda är ett måste hos oss. Alla skall bli sedda och hörda. Vi vill att all vår personal skall känna att de är speciella för oss ! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag läs mer på vår hemsida: www.adactopeople.se

168 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Timvikarier till Hyddans anpassade skola i Taberg
Nytida AB
Elevassistenter m.fl.

Nu söker vi på Hyddans anpassade skola i Taberg fler vikarier! Vi söker elevassistenter/stödpedagoger/resurspedagoger för inringning vid behov. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Din rollI din roll som elevassistent är du med och skapar en trygg grund för våra elever som har behov av extraordinärt stöd samt speciellt utformad pedagogik och social träning. Tillsammans med läraren planerar och strukturerar ni skoldagen utifrån skräddarsydd pedagogik som ger förutsägbarhet och trygghet. Du finns med som stöd vid elevernas sida under hela skoldagen, på lektioner, under rasten och ev fritidsvistelse. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera eleverna till att utveckla sina förmågor och skapa möjligheter för lärande. Om Hyddans skola Hyddans skola är en anpassad grund- och gymnasieskola lantligt belägeten bit utanför Jönköping.Hos oss hittar du ett fantastiskt gäng med stark gemenskap och hög kompetens till vår mycket spännande målgrupp. Skolan har idag 12 elever i åldrarna 12-21 år och en hög personaltäthet. Skolan ligger naturnära, nära service och till kollektivtrafik med bra förbindelser till Jönköping. Eleverna på Hyddan har diagnos intellektuell funktionsnedsättning (måttlig/mycket svår) i kombination med autism (nivå 3 alt. 2), vilket innebär att eleverna har ett omfattande behov av stöd i dagens alla moment. Större delen av eleverna har även en språkstörning samt ofta förekommande problemskapande beteenden. Detta kan vara utåtagerande beteenden, hyperaktivitet och självskadebeteenden. Vi utgår ifrån att alla har en personlig pedagogisk design. Många av våra elever har sitt boende inom Nytida, vilket innebär att vi har ett nära samarbete med Nytidas barn och ungdomsboenden där alla har individen i fokus. Flera av våra elever har en svår skoltid bakom sig och att vända upplevelsen av skolgången till något positivt är otroligt viktigt och motiverande för oss. Vi fokuserar på styrkor, intressen och drömmar. Det för att varje elev ska känna lust och motivation till lärande. Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:• har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor• är ansvarskännande och har en personlig mognad• trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor Du har lägst gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller barnomsorg/ barn och fritid alt annan utbildning som bedöms likvärdig. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete med målgruppen, elever med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar och/eller intellektuell funktionsnedsättning. Du har god datorvana samt erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift är ett krav men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. ÖvrigtAnställningsform: Visstidsanställning- vid behovLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdag: enligt överenskommelse (ej sommarjobb)Sista ansökningsdag: 30 april 2025För mer information kontakta rektor: Jeanette Ljungqvist 072-5843037Facklig kontakt: Kommunal tfn 010-442 90 32 AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. När du söker arbete hos oss på Nytida kommer du att få besvara en obligatorisk fråga vid ansökan om du kan uppvisa vaccinationsbevis vid en eventuell intervju? Undantaget är om du kan visa intyg som styrker att du ej kan vaccinera dig på grund av medicinska skäl och du behöver då ta med sig ett sådant intyg till intervjun. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

168 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Key Account Manager (KAM) Stadsnät, Jönköping Energi
Jönköping Energi AB
Företagssäljare

Jönköping Stadsnät Wetternet är den del av Jönköping Energi som med sina 46 000 anslutningspunkter förser kommunen med robust och säker digital infrastruktur genom fibernät. Vi håller staden och dess funktioner uppkopplade. Startskottet gick 1998 när högskolan fick fiber, sen följde en lång tid av utbyggnad och tillväxt. Vi är idag en betydande aktör inom stadsnät i Sverige och ledande i vår region. Nu står vi inför nya spännande utmaningar och möjligheter i affärs och erbjudandeutveckling. Vi söker därför en engagerad KAM som vill vara med och skapa vår fortsatta tillväxt och utveckling! Som KAM hos oss blir du ansvarig för att skapa långsiktiga och lönsamma relationer med våra kunder inom fastighetsbolag, it bolag, större lokala företag och bostadsrättsföreningar. Ditt arbete kommer att utgå från uppgiften att förstå och analysera kundens behov och utifrån det skapa kundplaner och strategier för att möta kundens behov genom flexibla lösningar. Du kommer att arbeta tillsammans med en mindre marknadsenhet och ha en daglig närhet till hela kedja från erbjudandeutveckling till leverans. Din roll som KAM innebär hela försäljningsprocessen från relationsbyggande kundmöten, behovsanalys, försäljning, förhandling och avtalsskrivning samt regelbunden uppföljning. Vi arbetar tillsammans mot uppsatta mål för hela verksamheten inom Jönköping Stadsnät Wetternet, där alla bidrar med just sin unika kompetens. Du behöver ha ett hjärta för kundmötet och en analytisk förmåga tillsammans med samarbetsförmåga för att trivas i uppdraget. Kunskap inom stadsnät och fiber är meriterade men inte ett krav, vi hjälper dig gärna förstå branschen och dess spännande framtid. Huvudsakliga arbetsuppgifter I rollen som Key Account Manager (KAM) kommer du att fokusera på att etablera och utveckla djupa och lönsamma relationer med våra kunder. Genom att noggrant identifiera och förstå kundernas behov, kommer du att anpassa och sälja in attraktiva lösningar som möter kundenskrav. Ditt arbete inkluderar att ta fram strategier för affärs- och erbjudandeutveckling baserat på marknads- och kundinsikter. Du ansvarar även för att förhandla och teckna avtal som är fördelaktiga för både företaget och kunderna. Regelbunden uppföljning av försäljningsresultat och kundrelationer är en viktig del av tjänsten för att säkerställa att vi når våra strategiska mål och behåller en stark marknadsposition. Genom att fungera som den primära kontaktpunkten för våra nyckelkunder, spelar du en central roll i att upprätthålla och stärka företagets anseende och kundnöjdhet. Vissa kundträffar kan ske kvällstid. Kvalifikationer: Högskole-/Universitetsutbildning inom ekonomi, marknadsföring eller motsvarande. Relevant erfarenhet kan kompensera för utbildningskrav. Minst 5 års erfarenhet av försäljning och kundhantering, företrädesvis inom kommunikationsbranschen eller IT. God data och systemvana är ett krav. B-körkort är ett krav. Mer information Välkommen med din ansökan16 februari. Urval görs löpande så dröj inte med att söka! Kontakta gärna Enhetschef Mats Lagervallvia [email protected] alt 036- 10 82 00för mer information. För fackliga frågor Jesper Käki, Vision, på tel. 036-19 18 45 eller Majd Kamal, Sveriges Ingenjörer, på tel. 036-10 32 37. Då vi arbetar med samhällsviktig verksamhet är anställningen säkerhetsklassad. Säkerhetsprövning kommer att genomföras före anställning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. Inför varje rekrytering tar vi beslut om vilka rekryteringskanaler vi ska använda och därför undanber vi oss ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp

168 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Blomsterlandet söker avdelningsansvarig krukväxter till Jönköping!
Svenska Storesupport Bemanning AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Är du vår nya nyckelspelare som brinner du för försäljning, service och trädgård? Då söker vi dig som ser varje kundmöte som en möjlighet att sprida växtglädje!Om tjänsten Varje kundmöte är en möjlighet att sprida växtglädje. Det är därför vi engagerar oss i alla våra kunder – stora som små. Vi är generösa med inspiration, service, tips och råd, för vi vill att våra kunder ska lyckas. Kunder som lyckas kommer tillbaka! Som ansvarig föravdelningenkrukväxter skall du dagligen inspirera, engagera och sprida kunskap om Blomsterlandets sortiment till medarbetare och kunder.Vi tror att du som söker denna tjänst brinner för mötet med kunden, drivs av att få arbeta med försäljning och har ett starkt växtintresse. Vi vill att du ska Med engagemang, personligt ansvar och initiativkraft arbetar du som säljare i alla avdelningar men framförallt på avdelningen krukväxter. I rollen kommer duse till att vattning, plockning och glesning av varor utförs vid rätt tid för att inspirera kunder. Du ansvarar för att butiken alltid är fräsch och att det är rent och snyggt, ser till att det alltid finns synlig prisinformation, skötselråd och skyltmaterial på samtliga varor på din avdelning. Du är en teamspelare som motiveras av att ha nära samarbete med dina kollegor i det dagliga arbetet. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för försäljningsuppföljning och beställningsstatistik. Krav på erfarenhet För att klara av tjänsten som säljare behöver du ha arbetat som växtansvarig eller ha en relevant utbildningsamt ha erfarenhet av försäljning i butik.Meriterande om du har arbetat som avdelningsansvarig med beställningsansvar. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kommer att bestå av ansvar förbeställning, uppföljning, varumottagning, varuexponering, varuplock, växtskötsel och kundservice samt i övrigt förekommande butikssysslor. För tjänsten behöver du även kunna arbeta helger och kvällar. Tillsvidareanställning ca 35timmar per vecka med start så snart vi hittat rätt kandidat.Du blir anställd av Blomsterlandet, provanställning tillämpas. Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du varmt välkommen att höra av dig till oss! Varmt välkommen med din ansökan! Om företaget Blomsterlandet är en svensk butikskedja inom trädgårdsbranschen med 63 butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Blomsterlandet har ett brett sortiment av såväl växter och tillbehör för hem och trädgård som buketter, arrangemang och accessoarer till både vardag och fest. Dessutom har man e-handel som är öppen dygnet runt.Bolaget ägs av Stena Adactum, ett företag i Stena-koncernen, och har sitt huvudkontor i Mölnlycke utanför Göteborg.

169 dagar sedan
Sista ansökan:
6 juli 2025
Global Planning and Inventory Management
Jobbusters AB
Ordersamordnare m.fl.

ArbetsuppgifterTill vår kund söker vi nu en Global Planning and Inventory Management! Uppdraget inkluderar orderhantering, kundservice ochhantering av logistik och transportplanering i globalkontext. Arbetet innebär användning av olika IT-system, inklusive ERP och Excel. Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara: Orderhantering Planering av transporter globalt Kundservice globalt Hantering och organisering av logistik Kontakt med lager Hantering av returer och reklamationer Besvara frågor från globala kunder gällande beställningar med mera Intern support och orderhantering Kvalifikationer Du har erfarenhet av att arbeta med logistik. Du har kunskap inom transportplanering. Du har god förståelse för ekonomi. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift. Kandidatexamen inom logistik och produktion eller liknandeär meriterande. Personliga egenskaperFör att lyckas i rollen som Global Planning and Inventory Management har du en god organisationsförmåga. Du är också kommunikativ och är duktig på att lösa problem. Företagspresentation Vår kund är ett svenskt multinationellt företag som tillverkar maskindrivna utomhusprodukter. De har en stark passion för innovation och miljöomsorg. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start så snart som möjligtoch uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2025-04-30 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

169 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025