Sugen på ett omväxlande och fartfyllt lagerjobb? Sök nu!
Nr.1 Personalpartner AB
Lager- och terminalpersonal

Om kundföretaget Är du en noggrann och ansvarstagande person som trivs med struktur och fart? Vi söker en lagerarbetare med truckvana som vill ta plats i ett viktigt logistikflöde där du gör skillnad varje dag! Arbetsuppgifter Vi söker dig som trivs i en fartfylld lager- och logistikmiljö, gillar att köra truck och har känsla för ordning och struktur! Hos vår kund får du arbeta med varierande uppgifter som att lasta och lossa gods, köra truck till och från produktionen, hantera in- och utleveranser samt utföra administrativt arbete kopplat till lagerflödet, allt för att se till att vardagen på lagret flyter på så smidigt som möjligt. Du behöver inte ha jobbat med precis allt innan, det viktigaste är att du är noggrann, gillar att ta ansvar och har vana av att köra truck. Erfarenhet från liknande arbete är meriterande, men inget krav. Exempel på arbetsuppgifter: • Truckkörning och materialförflyttning • Lastning och lossning av gods • Plock och pack enligt listor • Inventering och rapportering • Boka transporter och hjälpa till med interna leveranser Tjänsten är på heltid och du arbetar dagtid. Bakgrund och personliga egenskaper Du som söker dig till oss får gärna ha arbetslivserfarenhet från logistikbranschen. För att passa i den här rollen tror vi att du gillar att ha ordning och reda omkring dig, att du är trygg i att arbeta självständigt och har lätt för att ta egna initiativ. Du har ett lugnt och strukturerat arbetssätt, även när tempot är högt, och du gillar att vara den som ser till att saker rullar på som de ska. Du har god datavana, kommunicerar tydligt och trevligt med andra och är alltid redo att hjälpa till där det behövs. Det är meriterande om du har: • Truckkort A och B • Minst 2 års erfarenhet av truckkörning • Tidigare erfarenhet av administrativa uppgifter Om oss FIRST Personalpartner är ett auktoriserat bemanningsföretag inriktat mot industrin. Vi har personal för inhyrning och rekrytering. Vi arbetar lokalt och strävar alltid efter att anställa personal med efterfrågad kompetens så nära kundföretaget som möjligt. Tjänsten är en hyrrekrytering, vilket innebär möjlighet till anställning hos kundföretaget efter inhyrningsperioden. Ansökningarna behandlas löpande varvid tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Lön regleras i enlighet med bemanningsavtalet.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025
Kvalificerad redovisningsekonom
Skogsstyrelsen
Redovisningsekonomer

Beskrivning Vi söker en erfaren ekonom till ekonomienheten. Enheten består av 25 medarbetare på tio orter, som stöder organisationen i frågor rörande ekonomi, planering och uppföljning, upphandling samt lokalfrågor. Din roll och arbetsuppgifter Du kommer att arbeta tillsammans med en grupp rutinerade ekonomer som hanterar löpande redovisning, boksluts- och controllerarbete. Arbetsuppgifterna omfattar bland annat samordning av myndighetens redovisningsarbete i månads-, tertial- och årsbokslut. Du utför kvalificerat analysarbete, bidrar till utveckling av arbetssätt samt är stöd till olika processer, funktioner och projekt inom Skogsstyrelsen. Som samordnare enligt ovan, kommer du att ha huvudansvar för bland annat framtagande av tidplaner, bokslutsanvisningar samt att hålla samman leveranserna till de finansiella delarna av vår årsredovisning. Du kommer också ha kontakter med andra statliga myndigheter, bland annat Statens servicecenter som hanterar delar av vår löpande ekonomiadministration. Kvalifikationer Vi söker dig som har ekonomisk högskoleutbildning samt flera års yrkeserfarenhet. Erfarenhet från ekonomiarbete inom statlig verksamhet och god kunskap om det statliga regelverket är meriterande liksom erfarenhet av stödsystemen Unit 4 Business World, Proceedo och Hypergene. Du har lätt för att samarbeta med andra och är professionell i ditt bemötande både internt och externt. Vidare har du god förmåga att kommunicera i tal och skrift. Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet. Villkor Placeringsort är Jönköping. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde snarast. Vi erbjuder möjlighet till distansarbete. Kontakt Mer information lämnas av enhetschef Frank Lantz (tillgänglig från den 21 juli) eller gruppchef Maria Fåhraeus (tillgänglig fram till den 21 juli). Fackliga kontakter är för SACO Rebecca Hunt och för ST Rickard Åman. Samtliga kontaktpersoner ovan nås via växel nummer 010 – 172 10 00. Vi önskar dig en skön sommar och varmt välkommen med din ansökan via länken nedan senast den 2025-08-10 Det här är Skogsstyrelsen Skogsstyrelsen är en myndighet för frågor som rör skog. Vår vision är Skog till nytta för alla. Vår uppgift är att verka för att skogen sköts så att vi kan nå de skogspolitiska mål som riksdagen har beslutat. Vi finns i hela landet med kontor från Pajala i norr till Hässleholm i söder. Huvudkontoret finns i Jönköping. Tillsammans arbetar vi för att vår myndighet ska vara en vänlig arbetsplats där alla medarbetare trivs, utvecklas och vill stanna kvar. Allt vårt arbete vilar på den statliga värdegrunden. Din introduktion kompletteras med utbildningar som stärker dig i din roll på Skogsstyrelsen och som statsanställd. Vi har en ledaridé med följande värdeord: gemenskap, respekt, ansvar och nyfikenhet. Oavsett om du är ledare eller inte, hoppas vi att du delar dessa värdeord med oss.  Vi erbjuder ett par värdefulla arbetsförmåner som kan göra stor skillnad för dig. Vi hoppas du kommer att trivas hos oss! Är du nyfiken eller har en fråga, tveka inte att höra av dig om du inte finner svar på vår hemsida: https://skogsstyrelsen.se/om-oss/ samt https://skogsstyrelsen.se/om-oss/var-verksamhet/jobba-hos-oss/ Välkommen till Skogsstyrelsen!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Stålbyggnadsmontörer & Plåtslagare
Jönköping kran & montage AB
Byggnads- och ventilationsplåtslagare

Vi söker engagerade stålbyggnadsmontörer och plåtslagare. Vi söker nu engagerade stålbyggnadsmontörer och plåtslagare till vårt team. Som montör hos oss kommer du att montera stålbyggnader av stomme, takplåt, betongsocklar, sandwichvägg och HDF-bjälklag och följa välbeskrivna handlingar. Arbetet sker ofta i team och kräver noggrannhet, samarbetsförmåga och ett praktiskt handtag. Men att också kunna jobba självständigt och ha ansvar över dina arbetsuppgifter. Som plåtslagare söker vi någon som kan tillverka och montera byggnadsplåt. Och övriga plåtslageri arbeten mot privatkund. KVALIFIKATION På Jönköping Kran & Montage jobbar vi efter kvalitet och högsta säkerhet så rollen som montör och plåtslagare kräver att du är ansvarstagande, lösningsorienterad, praktisk och har intresse av att utvecklas och lära dig något nytt. Vid jobbet som montör är utbildning eller erfarenhet är meriterande men viktigast är personlighet och inställning. Jobbet som plåtslagare kräver att du är utbildad och har god erfarenhet. VILLKOR Tjänsterna är heltidstjänster och arbetsveckorna är mellan måndag och fredag. Och vi ser det positivt om du är villig att jobba på annan ort vid behov. Låter detta intressant eller har du några frågor, tveka inte på att höra av dig till [email protected]

7 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Underhållsingenjör Bana till Sydöstra Regionen
Trafikverket
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

"Det roligaste med jobbet som Underhållsingenjör Bana är att få vara med och påverka vilka åtgärder som görs i anläggningen och sakta men säkert arbeta för att vända pålitligheten och tilltron till svensk järnväg", uttrycker en medarbetare. Vill du också vara med och bidra till framtidens infrastruktur? Kom och bli vår nya kollega! Underhållsingenjör Bana till Sydöstra Regionen Arbetsuppgifter Som underhållsingenjör Bana ingår du i ett projektteam som under ledning av projektledaren driver järnvägsunderhållet i ett eller flera baskontrakt. Du följer upp, kontrollerar och analyserar såväl entreprenörens som järnvägsanläggningens leveranser och omsätter det i rapportering som blir underlag till underhållsplanering och beställningar till entreprenören. Du är tekniskt stöd till projektledaren inom banteknik och är en viktig resurs för att tillämpa de avtal och kontrakt som tecknats mellan Trafikverket och våra entreprenörer/ leverantörer. Ditt arbete är också en del i projektens ekonomi- och fakturahantering. Din vardag innebär en stor del arbete i fält och leveransuppföljning av de underhållsarbeten entreprenören genomfört. Fältarbetet innebär även inventering av järnvägens status för att ta fram underlag till underhållsplaner och beställningar. Anläggningskännedom är mycket viktigt i ditt arbete att stödja verksamheten internt och externt. På kontoret är datorn ditt huvudsakliga verktyg där du omsätter fältarbetet i våra IT-system och där du även analyserar och föreslår förbättringsåtgärder. Mycket av vårt arbete och många av våra möten sker digitalt men kontoret är en viktig plats för både fysiska möten och samverkan med kollegor. Du jobbar i huvudsak dagtid men kvälls- och nattarbete samt övernattningar sker i undantagsfall. Du kommer delta i och ibland leda mindre utredningar och du har en viktig roll som teammedlem i samband med upphandlingar av nya entreprenader. Du deltar normalt i projektteamets möten och vid behov även på byggmöte med entreprenören. I vår enhet är vi ett gäng där vi blandar gedigen erfarenhet med nyfikenhet och nytänkande. Vi prioriterar ett bra arbetsklimat där alla deltar och bidrar till att leverera bra järnvägsunderhåll varje dag. Vi är öppna och transparenta med både framgångar och utmaningar och alla bidrar till att vi når våra mål och fortsätter utveckla enheten. "Den stora fördelen med jobbet är att det är väldigt omväxlande och fritt. Dagar på kontoret växlas med dagar i fält och innehållet varierar många gånger i takt med att årstiderna avlöser varandra. Som underhållsingenjör Bana kombinerat med leveransuppföljning får man dessutom följa hela kedjan från analys till beställning, åtgärd och kontroll av leverans och åter till analys. I arbetsgruppen på Södra Stambanan 1 och bland övriga kollegor i region Sydöstra får man dessutom nöjet att arbeta med kunniga, positiva och engagerade kollegor", fortsätter din blivande kollega. Övrig information Platsbesök i fält innebär att du vistas i eller i närhet av trafikerade järnvägsspår och att resor med bil är en förutsättning och vanligt förekommande. I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet. Vi planerar att hålla digitala intervjuer 4-5/9. Chef är tillgänglig för frågor om tjänsten t o m vecka 28 och fr o m vecka 33. Placeringsort är Jönköping, Linköping eller Norrköping. Vill du ha en flexibel vardag med möjlighet att arbeta hemifrån? I den här rollen kan du jobba på distans upp till två dagar i veckan. #LI-Hybrid Kvalifikationer Vem är du? För att nå framgång i tjänsten har du ett stort tekniskt intresse. Du är självgående med en administrativ förmåga, vilket innebär att du ansvarar för att planera och strukturera ditt arbete och dina leveranser. Du trivs med att jobba i team, är kommunikativ och motiveras av ett aktivt medarbetarskap där du på ett målmedvetet sätt tar ansvar för dina arbetsuppgifter samtidigt som du är uppmärksam på hur du är en del av och bidrar till helheten genom att samverka med andra. Därutöver har du god analytisk problemlösningsförmåga. Vi söker dig som har relevant eftergymnasial banteknisk utbildning för järnväg eller annan utbildning i kombination med erfarenhet som vi bedömer som likvärdig några års arbetslivserfarenhet från underhåll eller nybyggnation inom banteknik järnväg goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift god datorvana och goda kunskaper i Officepaketet giltigt körkort för personbil Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta i något/några av följande system: Bessy, 0felia, Optram, BIS och Besiktningsplan utbildningar inom säkerhets- och underhållsbesiktning kunskap om entreprenadjuridik och miljölagstiftning Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta ansvarig chef för rekryteringen så att din ansökan blir hanterad enligt särskilda rutiner. Du hittar namn och kontaktuppgifter till chefen i annonsen. Inom verksamhetsområde Underhåll ansvarar vi för leveransen av säkra och tillgängliga vägar och järnvägar. Genom att förvalta, underhålla och utveckla det befintliga och framtida väg- och järnvägssystemet lägger vi grunden för näringslivets godstransporter och miljoner människors resande - varje dag, året om. Kompetensutveckling står högt på vår agenda, oavsett vilken roll du har eller var du befinner dig i yrkeslivet. Hos oss gör du skillnad! På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

7 dagar sedan
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Elektronikmontör – Maskinoperatör, Lödare & Finlackerare
Kitron AB
Montörer, elektrisk och elektronisk utrustning

Om Kitron Kitron, som är Skandinaviens ledande EMS företag, arbetar med utveckling, industrialisering och tillverkning av elektronik för ledande företag inom marknadssegmenten offshore/marin, medicinsk utrustning, försvar/aerospace, energi/telekom och industri. Företaget har verksamhet i Norge, Sverige, Danmark, Litauen, Tyskland, Polen, Tjeckiska Republiken, Indien, Kina, Malaysia och USA. Kitron har cirka 2500 anställda. Våra värderingarLocation: Jönköping Deadline: 2025-08-31 Elektronikmontör – Maskinoperatör, Lödare & Finlackerare Vill du vara en del av ett innovativt och teknikdrivet företag där kvalitet, noggrannhet och samarbete står i centrum? Vi söker nu flera nya medarbetare till vår elektronikproduktion – är du vår nästa maskinoperatör, lödare eller Finlackerare? Maskinoperatör – Teknikintresserad och strukturerad problemlösare Som maskinoperatör arbetar du med avancerade in-line-maskiner inom elektronikproduktion. Du ansvarar för att maskinerna fungerar optimalt och att produktionen håller hög kvalitet. Arbetsuppgifter: Köra, övervaka och underhålla automatiserade produktionsmaskiner Manuell och automatisk avsyning Inspektion och kvalitetskontroller Vi söker dig som: Är noggrann, strukturerad och självgående Intresse för maskiner och automatisering Har erfarenhet av automatiska maskiner (t.ex. ytmonteringsmaskiner, CNC, robotar) Meriterande: Har teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet av elektronik Erfarenhet av Mycronic/Fuji-maskiner Lödare – För dig med öga för detaljer och passion för precision Som lödare arbetar du med manuell montering och lödning av komponenter på kretskort. Du utför även testning, felsökning och reparation enligt IPC-standarder. Arbetsuppgifter: Manuell lödning enligt ritning Visuell inspektion och testning Reparation och dokumentation Limning, lödning och montering Vi söker dig som: Har erfarenhet av elektronikmontage eller liknande Har god finmotorik och gillar pilliga uppgifter Är noggrann, lösningsorienterad och tekniskt lagd Meriterande: Erfarenhet av liknande yrken (nagelskulptör, urmakare, modellbyggare, tatuerare etc.) Lödcertifikat (IPC-A-610, IPC-J-STD-001, IPC-7711/7721.) Finlackerare – Noggrannhet med känsla för finish Som lackare arbetar du med att applicera skyddande lack på kretskort, både manuellt och med maskin. Du ansvarar för att lacken håller hög kvalitet och att processen fungerar smidigt. Arbetsuppgifter: Maskinell och manuell lackering Avsyning och gelning Kvalitetskontroller och förbättringsarbete Vi söker dig som: Är pillig, noggrann och tekniskt intresserad Har erfarenhet av småskaligt precisionsarbete Meriterande: Erfarenhet av liknande yrken (nagelskulptör, urmakare, modellbyggare, tatuerare etc.) Gemensamt för alla roller Hos oss är det viktigt att du: Har god kommunikationsförmåga och trivs med att samarbeta i team Tar eget ansvar för kvaliteten i ditt arbete och kan bedöma resultatet mot uppsatta standarder Är noggrann, strukturerad och lösningsorienterad Har ett tekniskt intresse och gillar att arbeta praktiskt Trivs i en miljö där förbättringsarbete och precision är en självklar del av vardagen Är bekväm med skiftarbete (tvåskift, natt eller helgskift beroende på roll)

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Lead Test Engineer till ROL

Vill du vara med och utveckla vår testverksamhet globalt där din tekniska nyfikenhet, ditt driv och din vilja att påverka verkligen gör skillnad? Här får du möjlighet att kombinera strategiskt arbete med praktiskt testande och driva digitaliseringen av våra testmiljöer framåt. Om rollen I rollen som Lead Test Engineer får du en nyckelroll i vår testorganisation. Du kommer att vara med och vidareutveckla vårt testlabb i Jönköping, samtidigt som du bidrar till att samordna och utveckla testverksamheten på våra produktionsenheter globalt. Hos oss får du möjlighet att kombinera strategiskt utvecklingsarbete med praktiskt testande, i nära samarbete med vårt testteam, kvalitetsavdelningen och R&D. Du kommer att arbeta med uppgradering av testutrustning och säkerställa att kalibrerad och korrekt utrustning används vid testning. Rollen innebär även att delta i kundprojekt och certifieringsarbeten, ta fram och standardisera testmetoder och testriggar samt införa ny testutrustning, allt för att vi ska fortsätta ligga i teknisk framkant. Du blir också en viktig del i vår digitaliseringsresa, där vi moderniserar våra testmiljöer och arbetssätt. I Jönköping planerar vi dessutom att utöka vår testyta. Vi är 30 personer inom R&D globalt som arbetar tätt tillsammans, du rapporterar till vår Head of Test & Certification och har din placering i Jönköping. Din profil Vi söker dig som har flera års erfarenhet av testning och provning, gärna inom elektronik och mekanik. Du är van att arbeta strukturerat genom hela utvecklingskedjan, från idé till färdig produkt och trivs med att både utveckla labbverksamheten och arbeta operativt. För att lyckas i rollen krävs goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift. Som person är du kommunikativ och trivs med att samarbeta över olika funktioner. Du har en naturlig nyfikenhet på teknik och en stark drivkraft att ta dig själv och ditt område framåt. Du är genuin, självmedveten och vågar ifrågasätta befintliga arbetssätt i syfte att förbättra våra processer och metoder. Ditt analytiska angreppssätt gör att du snabbt skapar dig en överblick, ser samband och bidrar med värdefulla insikter i vårt ständiga förbättringsarbete. Vi erbjuder På ROL är korta beslutsvägar och delaktighet en central del av vår företagskultur. Vi eftersträvar personer som engagerar sig tillsammans med sina medarbetare för att förstärka vår kultur, höja motivationen och främja inkludering. Tillsammans skapar vi en framtid som vi är stolta över. Visst låter detta som en spännande tjänst! Välkommen med din ansökan. I denna rekrytering samarbetar ROL med Stella Rekrytering & Ledarskap. Information om tjänsten lämnas av Jennifer Djureholt, 0702 09 16 93 eller Magnus Ryberg, 0702 71 69 77. Då vi står inför en kommande semesterperiod kan vi komma att återkomma till dig från V.32 och framåt. Om ROL ROL är en entreprenörsdriven global marknadsledare inom ergonomiskt optimerade kontorsmöbler och lösningar för detaljhandeln. Vår expertis inom design, ingenjörskonst, tillverkning och teknologi säkerställer ändamålsanpassade lösningar av överlägsen kvalitet för inspirerande och hållbara miljöer där vi bor, arbetar, handlar och umgås. ROL grundades i Sverige 1985. Med en omsättning som överstiger 2,1 miljarder SEK och ett diversifierat team på 940 yrkesverksamma över hela världen gör vi skillnad inom branscherna. Våra expansiva marknader i Norden, Litauen, Kina, Italien, Tyskland, Storbritannien och USA gör att vi kan etablera en global räckvidd samtidigt som vi bibehåller en stark lokal närvaro. www.rolgroup.com #stellaab#

7 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025
CE-Chaufförer distribution till Jönköping
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige.  Vi söker nu en Distributionschaufför med CE-behörighet till vår kunds Hämtnings- och distributionsverksamhet i Jönköping. Vår kunds verksamhet består av hämtnings-, distributions- och fjärrtrafik inom inrikes gods och paket samt temperaturkontrollerade varor. Detta är ett sommarjobb 2025 med god chans till förlängning. Kom och jobba med oss!  Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu CE-chaufför till Sveriges ledande åkeri. Är du en distributionschaufför med hög service-känsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? Då är detta jobbet för dig!  I dina dagliga arbetsuppgifter ingår: Distributionskörning Lastning & lossning Ge god service till våra kunder Hantering av handdator Vi söker både hel-, och deltids chaufförer. Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast, så sänd in din ansökan redan idag. Uppdraget är attraktivt med god ersättning.  Information Placeringsorten är Jönköping Sommarjobb med god chans till förlängning. Anställning enligt kollektivavtal Arbetspassen är 10 timmar långa, måndag-fredag dagtid Uppdragsperioden är mellan V.27-V.34 Företaget har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med CE-behörighet Svenskt YKB Truckkort Digitalt förarkort ADR 1.3 Svenska i tal & skrift Tillgänglig att jobba sommarperioden 2025 under veckorna 27-34 Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. Vi är auktoriserade inom bemanning & rekrytering. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

7 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Assisterande restaurangchef
ChopChop AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du ta nästa steg i din restaurangkarriär?   Vi söker en engagerad och driven Assisterande Restaurangchef till vår snabbväxande kedja – ChopChop! Som Assisterande Restaurangchef är du en nyckelperson i vårt ledningsteam. Tillsammans med restaurangchefen leder du den dagliga driften och motiverar teamet till att nå både högt ställda mål och härlig arbetsglädje. Du kommer att arbeta nära våra gäster och kollegor för att säkerställa att vi varje dag levererar på våra tre ledord: Gott. Snabbt. Enkelt. Om oss ChopChop är Europas första asiatiska drive-thru och grundades 2011. Idag finns vi på 43 platser runt om i Sverige – och fler blir det! Vi erbjuder våra gäster god mat lagad på råvaror av hög kvalitet, och en upplevelse som går bortom det vanliga inom snabbmat. Dina ansvarsområden:  Som Assisterande Restaurangchef är du en viktig del av teamet och jobbar tätt ihop med restaurangchefen för att få både människor och resultat att växa. Du leder det dagliga arbetet, planerar scheman och ser till att både gäster och kollegor trivs. Med fokus på service, kvalitet och arbetsglädje håller du restaurangen på topp – varje dag! Tillsammans med teamet kommer du att driva detta: Driva restaurangen mot uppsatta mål genom tydliga handlingsplaner. Leda teamet i det dagliga arbetet och vara ett föredöme i både service och arbetsglädje. Planera personal, schemaläggning och bemanning. Säkerställa en hög nivå av kundbemötande och service. Ansvara för rutiner kring kvalitet, renlighet, underhåll och regelefterlevnad. Bidra till lokal marknadsföring och försäljningsaktiviteter. Aktivt följa upp resultat och driva förbättringar. Vem är du? Du är en naturlig ledare med minst ett till två års erfarenhet av personalansvar, gärna inom restaurang eller servicebranschen. I din roll trivs du med att ta ansvar, fatta egna beslut och påverka resultatet på riktigt. Du är strukturerad, lösningsfokuserad och har ett starkt driv att arbeta mot tydliga mål. Din positiva energi smittar av sig, och du har förmågan att motivera och inspirera andra till att göra sitt bästa. Eftersom vi verkar i en snabb och serviceinriktad miljö är det också viktigt att du har tidigare erfarenhet från restaurang- eller servicebranschen – det ser vi som ett grundkrav. Vad erbjuder vi? Hos oss får du en utvecklande och fartfylld roll i ett företag som ständigt växer och satsar framåt. Du får möjlighet att påverka både din egen och verksamhetens utveckling, och växa som både ledare och person. Med ett starkt varumärke i ryggen och höga ambitioner för framtiden erbjuder vi en stabil och trygg arbetsplats där du kan känna dig säker i din roll. Samtidigt får du vara en del av ett team som stöttar varandra, inspirerar och har roligt tillsammans varje dag. Redo att ta klivet?  Skicka in din ansökan och bli en del av ChopChop-familjen. Tillsammans skapar vi inte bara god mat – utan också framtidens snabbmatsupplevelse.

8 dagar sedan
Sista ansökan:
18 december 2025
Specialist i Allmänmedicin till Läkarhuset Väster, Jönköping
Prima Vård Sverige AB
Specialistläkare

Varmt välkommen till oss på Läkarhuset Väster - den lilla vårdcentralen med det stora hjärtat! Är du nyfiken på att jobba på en mindre enhet i privat regi och bli en del av vårt härliga team? Då ser vi fram emot att lära känna dig! Läkarhuset Väster är en väletablerad verksamhet som bedriver primärvård enligt vårdavtal med Region Jönköpings län. Vilka är vi? - Vi är en väl fungerande vårdcentral med erfaren personalgrupp och olika specialistmottagningar - Vi är belägna i trevliga lokaler centralt i Jönköping - Verksamheten har ca 3500 listade patienter På Läkarhuset Väster är vi stolta över vårt arbete. Vi har hög kompetens och god tillgänglighet för våra patienter. Vi får mycket goda resultat inom området patientnöjdhet i flera nationella mätningar.  Vi är också ett sammansvetsat gäng som har nära till skratt och uppskattar att ha kul på jobbet! Hos oss kommer du till en engagerad personalgrupp som tillsammans bidrar till en trivsam och familjär arbetsplats. Tillsammans skapar vi en högkvalitativ och modern vård som formas av ett personligt engagemang och god service. Läs mer om oss på verksamheten på vår hemsida https://primavard.se/lakarhuset-vaster. Vem är du? - Du är specialist i allmänmedicin - Du har erfarenhet av arbete inom primärvård  - Du är flexibel, engagerad och har god samarbetsförmåga - Du är trygg i din yrkesroll och har ett professionellt bemötande - Meriterande med erfarenhet och/eller intresse för handledning av AT- och ST-läkare Arbetsuppgifter Arbetet som allmänläkare på vår mottagning innebär utredning och behandling av patienter. Vi arbetar systematiskt och strukturerat med strävan om att alltid erbjuda våra patienter den bästa vården. Besöken kan vara planerade såväl som akuta. Jourtjänstgöring på Närakuten ingår också i arbetet. Hos oss kommer du att samarbeta med samtliga professioner på mottagningen och du kommer att vara en viktig del i det fortlöpande förbättringsarbetet och utvecklingen av verksamheten.  Anställning och ansökan Tillsvidareanställning, heltid. Intervjuer sker fortlöpande under rekryteringstiden, så ansök gärna redan idag. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.  Vi ser verkligen fram emot din ansökan! Om företaget Prima Vårds filosofi bygger på det lokala engagemanget och att den bästa kvalitetsutvecklingen sker genom lokalt engagemang. Prima Vård är ett familjegrundat vårdbolag med verksamhet inom primärvård, barn-och kvinnosjukvård, psykiatri samt företagshälsovård. I bolaget ingår omkring 100 lokala vårdenheter med stor bredd. Intresserad om att läsa mer om Prima Vård? Slå oss gärna en signal eller besök gärna vår hemsida: https://primavard.se/om-prima-vard

8 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Kundansvarig säljare till Framtiden
Framtiden i Sverige AB
Företagssäljare

Vi söker dig som drivs av att vinna! Din inställning och vilja är viktigare än erfarenhet. Vi värdesätter egenskaper som laganda, tävlingsinstinkt och förmågan att ge allt för att nå målet. Här får du möjlighet att ta din vinnarskalle till nya höjder i en inspirerande och utvecklande säljroll. DINA ARBETSUPPGIFTER Som kundansvarig säljare hos Framtiden får du en nyckelroll i att förena talanger med spännande karriärmöjligheter. Du är företagets professionella ansikte utåt och bygger långsiktiga relationer med våra kunder. Din vardag är varierad, med grunden nedan: •Prospektera nya kunder •Hantera kalla och varma samtal till kund •Identifiera personalbehov hos nya och befintliga kunder •Skräddarsy lösningar inom bemanning och rekrytering för kunden, agera rådgivande till kunds rekryteringsbehov •Genomföra säljmöte, både digitalt och främst fysiskt på plats hos kund •Uppföljning och kundvård på både kort och lång sikt DIN PROFIL Vi söker dig som är hungrig att utvecklas och har drivet att lära dig mer inom försäljning! Du är målmedveten och resultatorienterad. Du trivs att arbeta med frihet under ansvar, och driver själv på för dig egen utveckling! Du tar ägande över ditt arbete och driver gärna på din omgivning för att lyckas tillsammans! Krav: •Minst 2 års erfarenhet i en roll med kundkontakt •Flytande i svenska och engelska •B-körkort Meriterande: •Erfarenhet av uppsökande försäljning, ex telefon- eller fältförsäljning •Idrottsbakgrund •B2B-erfarenhet OM FRAMTIDEN Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Vi gör skillnad genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera talanger till rätt företag främst inom IT/Teknik, ekonomi och kontor. Framtiden startade 2004 och finns idag på sju orter i Sverige. Som medarbetare på Framtiden skall det vara roligt att gå till jobbet! Vi är ett ambitiöst och härligt gäng som gillar att umgås med varandra och samtidigt utvecklas. Här strävar vi alltid efter att bli vårt bästa jag genom utbildning, träning och ständig utveckling i våra roller. För oss på Framtiden är balansen mellan jobb och privatliv viktigt, därför tillämpar vi förtroendetid och flexibel arbetsplats. Vi har också förmåner som exempelvis utbildningsbidrag, väl tilltaget friskvårdsbidrag och gemensam frukost varje dag. Det finns möjlighet till delägarskap. Vi erbjuder attraktiv lön och bonusmodell. Vi står för hög service, kvalitet och har ett klimat som är familjärt och grundat i sunda värderingar. Om du vill ha en arbetsplats präglad av en positiv kultur där vi, medarbetarna, är i fokus är Framtiden rätt ställe för dig. VÅR REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess följer nedan: •Telefonintervju •Digital introträff om Framtiden •Personlighets- och logiktest •Intervju med rekryterare •Caseövning •Referenstagning •Träff med teamet VILLKOR Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 100% Ort: Jönköping Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka iväg din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!

8 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025