Gjutare till Husqvarna AB
Adecco Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Har du erfarenhet som gjutare eller från arbete inom tung industri? Söker du en ny utmaning i en verksamhet där säkerhet, kvalitet och utveckling är i fokus? Just nu söker vi kandidater för framtida uppdrag hos vår kund. Tveka inte på att ansöka redan idag om det låter intressant! I rollen som gjutare kommer du att arbeta med flera moment inom gjuteriprocessen, såsom gjutning, rensning, smältning, slipning samt utföra kvalitetskontroller. Gjutarbetet kan även innefatta hantering av avancerade maskiner och övervakning av smältprocessen. Tillsammans med ditt skiftlag ansvarar du för den dagliga driften i gjuteriet. Under upplärningsperioden arbetar du i 2-skift, men du behöver vara beredd på att arbeta alla skift eller ständig natt längre fram. Om dig Vi söker dig som har tidigare erfarenhet som gjutare eller har arbetat inom tung industri, alternativt att du har en relevant utbildning inom området. Eftersom arbetet sker i team är god samarbetsförmåga avgörande, liksom att du behärskar svenska språket väl i både tal och läsförståelse. Som person är du nyfiken, stresstålig, noggrann och tekniskt intresserad. Du har ett starkt säkerhetstänk och en vilja att ständigt utvecklas och lära dig mer om företagets processer. För tjänsten är det viktigt att du har: • Ett starkt säkerhetstänk och god samarbetsförmåga • Erfarenhet av processövervakning och styrsystem • Tidigare erfarenhet som gjutare eller inom tung industri, alternativt relevant utbildning. • Truck- och traverskort är meriterande, men inget krav. Notera att denna annons gäller framtida uppdrag, urval och intervjuer sker löpande när behovet uppstår! Om Adecco Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar. På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Linnea Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

29 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Montörer till Husqvarna AB
Adecco Sweden AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Är du van vid högt tempo och har erfarenhet av montering? Trivs du i en industrimiljö och söker en långsiktig möjlighet? Då kan det vara dig vi söker! Om tjänsten Du kommer i rollen arbeta med montering av företagets välkända produkter – som motorsågar, robotgräsklippare, röjsågar och andra trädgårds- och skogsprodukter. Monteringsarbetet sker i ett högt tempo och inkluderar användning av olika verktyg. Du kommer vara en del av ett större team där över 50 personer arbetar med montering, i en miljö präglad av mångfald. Arbetstiderna är antingen 2-skift, ständig helgskift eller enbart dagtid, då det varierar beroende på station. Du behöver vara flexibel och öppen för alla skift då skiftbyten kan förekomma. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start. Om dig För att lyckas i rollen som montör behöver du ha dokumenterad erfarenhet av montering i liknande miljö – gärna från industri eller tillverkningsproduktion. Arbetet är fysiskt krävande och sker i högt tempo, vilket gör att du bör vara stresstålig, ha god fysisk uthållighet och vara bekväm med repetitiva arbetsmoment. Som person är du även samarbetsvillig och en lagspelare, du trivs med fysiskt arbete i högt tempo och är flexibel med skift och arbetsuppgifter. Viktigt för tjänsten är att du: • Har tidigare erfarenhet av montering i industrimiljö. • Flytande i svenska, i såväl tal som skrift. • Trivs med fysiskt arbete i högt tempo. • Är flexibel vad gäller skift och skiftbyten. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Urval och intervjuer sker löpande! Om Adecco Som en av världens största HR-leverantörer har vi individens utveckling och kundens behov i fokus, för vi vet hur viktigt det är för ett företags konkurrenskraft att ha rätt person med rätt kompetens på rätt plats. I Sverige erbjuder Adecco skräddarsydda personallösningar, såväl bemannings- och rekryteringsslösningar som interimslösningar. På Adecco försöker vi hitta rätt person, med rätt kompetens på rätt plats. Därav ser vi dig som en av våra grundpelare varpå vi erbjuder följande förmåner inom bolaget: kollektivavtal, friskvårdsbidrag, tjänstepension, försäkringar, kompetensutveckling och en marknadsmässig lön. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Linnea Johansson via [email protected] Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att registrera dig via “Ansök” knappen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Pizzabagare
Feras Hakim HB
Pizzabagare m.fl.

Vi söker dig som är pizzabagare och är intresserad av att arbeta heltid hos oss. Arbetet innefattar kvällar och helger och ska påbörjas omgående. Vi har krav på att du kan flytande svenska.

29 dagar sedan
Sista ansökan:
18 juli 2025
Administratör/Ekonomiassistent 60%
Insamlingsstift Barnsamariten
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi står inför en spännande tid och söker en ny medarbetare till vårt kontor i Bankeryd. Vill du bidra till att göra skillnad för barn i olika delar av världen? Är du en strukturerad och noggrann person som trivs att arbeta i ett mindre team? Då kan du vara den vi söker. Om tjänsten Som administratör/ekonomiassistent på BarnSamariten kommer du att ha en central roll för att säkerställa att vår dagliga verksamhet fungerar smidigt och effektivt. Exempel på arbetsuppgifter: Ekonomi och bokföringsförberedelser, att delta i budgetarbete och uppföljning. Hantera vårt gåvoregister, autogiro och skattereduktion. Du är bekväm med att vara tillgänglig för våra gåvogivare, ta emot samtal, beställningar och gåvohantering. Det är en tjänst där man vid behov och när utrymme finns stöttar varandra i det dagliga arbetet. Du ingår i ett team med olika roller inom insamling och internationellt bistånds- och missionsarbete. På kontoret arbetar vi tätt tillsammans där god laganda och respekt är i fokus. Tillträde den 1 november eller enligt överenskommelse Kvalifikationer Du är ansvarsfull, flexibel, självgående, kan ta egna initiativ, bidrar till att skapa en positiv arbetsmiljö och har god samarbetsförmåga. Vi ser att du studerat ekonomi, alternativt har arbetslivserfarenhet inom administration och ekonomi. Tjänsten innebär flera kontaktytor, såväl internt som externt, vilket innebär att du behöver ha en god kommunikativ och social förmåga. Du har god erfarenhet och intresse av att arbeta i administrativa system exempelvis Excel och är inte rädd för att lära dig nytt. Du har obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift, delar vår värdegrund och har en kristen människosyn. Personlig lämplighet har stor betydelse. Du erbjuds Ett meningsfullt arbete som syftar till att förbättra livet för utsatta barn och familjer i världen. Ett öppet och välkomnande arbetsklimat med få anställda. Relativt självständigt arbete i en lugn miljö. Rekryteringsprocessen Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när vi har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Den påbörjas under juni, så skicka in din ansökan så snart som möjligt Rekryteringsprocessen hanteras av BarnSamaritens verksamhetsledare och styrelse. Skicka ditt CV och personliga brev via e-post: [email protected] Skriv ditt namn i meddelanderutan på ditt mejl. Om oss BarnSamariten är en kristen ideell hjälporganisation som har funnits sedan 1980 med kontor i Bankeryd. BarnSamariten samarbetar främst med kristna organisationer och församlingar. Vårt internationella hjälparbete finns främst i Afrika och Sydamerika men kommer efter årsskiftet även att finnas i Asien. Våra fokusområden är utbildning, trygghet och skydd, hälsa- och sjukvård samt försörjning. BarnSamaritens målsättning är att hjälpa barn och familjer ur fattigdom och att ge utsatta barn trygghet och skydd. Mer information finner du på vår hemsida www.barnsamariten.se. Kontakt Alla frågor som rör tjänsten skickas till vår verksamhetsledare Britt-Marie Ström E-post: [email protected] Anställningsform Är en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Omfattning 60% Sista ansökningsdag 15 juli Tillträde 1 november eller enligt överenskommelse. Arbetsgivare BarnSamariten Yrkesområde Administration och ekonomi inom mission och bistånd.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
15 juli 2025
Personlig assistent sökes till kvinna i Jönköping
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen kvinna i 28 års åldern bosatt i Jönköping. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, dagliga rutiner, personlig hygien, hjälp vid måltider och på- och avklädning. Vår kund är en aktiv kvinna som för sin egen talan och gillar att träna. Andra intressen är bland annat att laga mat, baka, pyssla eller ta det lugnt framför tvn på kvällarna. Tjänsten innebär extra vid behov, med möjlighet till en fast arbetsdag i veckan från och med hösten. Arbetspassen är fördelade mellan 09.30-21.30. Arbetspassen kan komma att variera något men arbetstiderna är bland annat enligt följande 09.30-18.00, 10.30-14.30, 16.30-21.30.  Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du är rökfri Det är meriterande om du har körkort och erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och intresse för träning. Omfattning: Extra vid behov med möjlighet till en fast arbetsdag i veckan från och med hösten.  Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

33 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juli 2025
Regional Försäljningschef
Juneporten AB
Försäljnings- och marknadschefer

Junora är en nätauktionsplattform där företag och privatpersoner kan sälja fordon och maskiner via auktion. Vi är en snabbväxande aktör som värdesätter flexibilitet och kundfokus. Hos oss blir du en del av en ambitiös och positiv arbetsmiljö där sälj och affärer står i centrum. Om rollen Som Regional Försäljningschef har du en avgörande roll i att säkerställa att vårt säljteam presterar på topp. Ditt främsta fokus är att coacha, motivera och följa upp säljarnas arbete för att optimera försäljningen. Du har daglig kontakt med teamet, både på plats och ute i fält, och arbetar hands-on för att säkerställa att säljmålen uppnås. Du är en närvarande ledare som inspirerar genom aktiv uppföljning, tydliga mål och en strukturerad försäljningsprocess. Med din erfarenhet av försäljning och affärsutveckling driver du både teamets och företagets tillväxt framåt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: • Följa upp och coacha säljarna i deras dagliga arbete, både digitalt och på plats. • Säkerställa att säljmålen nås genom tydliga KPI:er och regelbunden uppföljning. • Motivera och utveckla säljarna genom feedback, utbildning och individuella utvecklingsplaner. • Aktivt delta i säljprocessen genom kundbesök, affärsutveckling och upphandlingar. • Implementera och förbättra försäljningsstrategier baserade på analys och marknadsinsikter. • Rekrytera och onboarda nya säljare. Vem är du? Vi söker dig som är en driven och handlingskraftig försäljningschef med starkt affärssinne och en passion för att utveckla säljare. Du trivs med att vara ute i fält, nära kunderna och teamet, och har en förmåga att skapa engagemang och resultat genom tydlig styrning och uppföljning. Vi ser att du har: • Erfarenhet av att leda och motivera säljteam, gärna inom B2B-försäljning. • Starkt track record inom försäljning och resultatstyrning. • Erfarenhet av att sätta och följa upp försäljningsmål genom datadrivna analyser. • Förmåga att skapa en stark säljkultur genom närvarande och coachande ledarskap. • God förståelse för CRM-system och strukturerad försäljningsuppföljning. • B-körkort (då resor ingår i tjänsten). • Möjlighet till övernattningar på annan ort. Vi erbjuder dig: • En dynamisk och expansiv arbetsmiljö där du får stor påverkan. • En konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. • Tjänstebil och moderna digitala verktyg. • Hälsovårdsförmåner och tjänstepension. • Möjligheten att bygga och forma ett starkt säljteam.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Administratör
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som administratör hos oss har du en central och viktig roll i att säkerställa ordning, struktur och kvalitet i våra affärsprocesser. Du fungerar som ett administrativt nav i teamet – du stöttar säljorganisationen, följer upp ärenden och ansvarar för att rätt information hanteras och når rätt person i rätt tid. Du arbetar med administration kopplat till våra affärer och objekt, vilket innebär att du t.ex. granskar och uppdaterar annonser, hanterar transport- och finansieringsfrågor samt registrerar och följer upp inkommande ärenden via samtal, mejl och chatt. I ditt arbete ingår även att vara ett stöd till säljare runtom i landet. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera och följa upp administrativa delar i affärsprocessen Säkerställa kvalitet och korrekthet i annonser och objektsinformation Besvara inkommande ärenden via telefon, mejl, SMS och chatt Stötta säljare i deras dagliga arbete med dokumentation och processer Din profil Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en administrativ roll, gärna i en miljö med kundkontakt. Du är noggrann, organiserad och trivs i ett strukturerat arbetssätt – samtidigt som du har ett serviceinriktat och lösningsorienterat mindset. Du har lätt för att samarbeta, men är också självgående och tar gärna ansvar för att driva dina uppgifter i mål. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Butiksambassadör för Asics på deltid - Jönköping
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger.  Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Klämtrucksförare till DFDS Professionals.
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om Rollen Vi söker nu dig som vill arbeta som ambulerande konsult via DFDS Professionals med inriktning på truckkörning – främst klämtruck – hos våra kunder i Jönköpingsområdet. Detta är en proaktiv rekrytering för kommande behov. Som ambulerande konsult blir du anställd av oss men jobbar på plats hos olika kundföretag inom överenskommet tjänstgöringsområde.  Om tjänsten Som klämtruckförare kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor för att hantera gods och annat material på ett effektivt sätt. Du ansvarar för att lasta och transportera och hantera på ett varsamt och noggrant sätt. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra klämtruck ut- och inlastning Lossa & Lasta på lastsäkert och effektivt sätt. Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete Arbetstiden är vardagar mellan kl 07.00 och 16.00. Om dig Vi söker dig som har kört klämtruck tidigare och som känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Krav för tjänsten Certifierad med truckkort typ A+B (TLP 10) Flytande i svenska, i både tal och skrift  Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 17 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Klämtruckförare | Truck | Pappersindustri | Terminal | Heltid | Ambulerande|

33 dagar sedan
Sista ansökan:
22 november 2025
Undersköterska/arbetsterapeut/sjukgymnast med syintresse | ForMotion
Össur Nordic AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

TeamOlmed har blivit ForMotion Ortopedteknik Den 12 maj 2025 bytte TeamOlmed namn till ForMotion Ortopedteknik. Det globala nätverk av ortopedtekniska kliniker vi ingår i enas under ett varumärke, och skapar möjligheter för ett ännu djupare samarbete. Vårt gemensamma mål är att fokusera på, och kunna erbjuda, den bästa patientvården i världen. I Jönköpings län är vi idag ca 40 medarbetare och är verksamma på samtliga tre sjukhus: Länssjukhuset Ryhov i Jönköping, Höglandssjukhuset i Eksjö samt Värnamo sjukhus. Genom vårt avtal med Region Jönköpings län förser vi regionen med ortopedtekniska hjälpmedel. Vi söker nu dig med erfarenhet inom vården med intresse av att sy, tex undersköterska/arbetsterapeut/sjukgymnast etc. för ett vikariat till Jönköpings län med stor sannolikhet till fastanställning. Dina arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift är att hjälpa patienter med att förse dem med ortopedtekniska hjälpmedel. Ditt arbete kommer att vara varierat från ax till limpa med flera olika typer av patientgrupper och ortopedtekniska hjälpmedel. Du kommer bokas in på möten med patienter där din uppgift är att prova ut bråck- och stomigördlar, korsetter i tyg samt bröstproteser och bh:ar. Tillverkning och individanpassning av hjälpmedel är en stor del i arbetet. Vi arbetar löpande med att utveckla vår verksamhet, det kan vara allt från vårt sortiment till att förbättra våra processer, vilket du också kommer vara delaktig i. Vem vi söker Utbildad undersköterska/arbetsterapeut/sjukgymnast alternativt motsvarande vårdrelaterad utbildning Erfarenhet av att arbeta inom vården Erfarenhet av sömmerska alternativt ett stort intresse för området God datorvana Goda språkkunskaper i svenska Som person är du kommunikativ, serviceinriktad, flexibel och har lätt för att bygga relationer. Du är mån om att hjälpa andra människor, är lösningsorienterad, självgående samt har en god kreativ förmåga. För att trivas hos oss är det viktigt att du tycker om samarbete, är kundorienterad och gillar att arbeta i en miljö som är i ständig utveckling. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Vi erbjuder generöst friskvårdsbidrag, personalrabatt, tillgång till förmånsportal samt kollektivavtalad tjänstepension. Du kommer att arbeta i en värderingsstyrd verksamhet som kännetecknas av högt engagemang och fokus på att hjälpa människor genom att ge bästa möjliga service. Vi använder oss till stor del av digitala arbetssätt i vårt kliniska arbete och vi erbjuder kontinuerlig utbildning och personlig utveckling. Vi erbjuder ett kliniskt utvecklingsprogram för både nyutexaminerade ortopedingenjörer och för dig med annan vårdutbildning som vill jobba kliniskt med patienter. Du kommer att arbeta tillsammans med ett tight och trevligt gäng kollegor i en verksamhet med korta beslutsvägar, där du får möjlighet att forma din egen arbetsdag. Du kommer att ha ett omväxlande och meningsfullt arbete - i slutändan hjälper du människor till ett rörligare liv! Anställningen Heltid, vikariat 1 år med stor sannolikhet till fastanställning. Start hösten 2025. Vi har kollektivavtal. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta Lena Sönnerby 036-30 01 50. Ansökan Klicka på ”Ansök” och följ instruktionerna. Sista ansökningsdag är 2025-07-31. ForMotion Ortopedteknik är ett av Sveriges största ortopedtekniska företag med verksamhet i åtta regioner och med cirka 320 medarbetare. Vi har som vision att vara möjliggöra ett liv utan begränsningar för våra patienter. Vårt fokus och det vi arbetar med är att hjälpa människor till ett rörligare och bättre liv genom att tillverka, anpassa och förse patienter med ortopedtekniska hjälpmedel. Vi vill att resultatet ska realisera våra offentliga och privata uppdrags-givares högt ställda krav; vi erbjuder en hög tillgänglighet, ett evidensbaserat arbetssätt och ett omsorgsfullt bemötande. ForMotion är en del av Embla Medical - en ledande global leverantör av innovativa mobilitetslösningar. Våra värdeord är Ärlighet, Sparsamhet och Mod.

33 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025