Kundservicemedarbetare
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Junora möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som kundservicemedarbetare hos oss har du en nyckelroll i att skapa en positiv kundupplevelse. Du fungerar som den viktiga länken mellan våra kunder och säljare, och bidrar till att säkerställa smidiga och effektiva processer. Du hanterar frågor kring affärer och objekt samt stöder våra säljare i deras vardag över hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att ta emot inkommande samtal, besvara kundfrågor av både praktisk och teknisk karaktär samt hantera administrativa uppgifter kopplade till affärer, exempelvis granskning av annonser, transporter och finansiering. Under samtalen identifierar du kundernas behov och presenterar företagets tjänster för att erbjuda bästa möjliga lösning. Ditt mål är att leverera snabb och professionell service genom att lösa ärenden vid första kontakten. Exempel på arbetsuppgifter: Hantera inkommande samtal och meddelanden via e-post, SMS och chatt. Presentera lösningar och svara på kunders frågor. Din profil Vi söker dig som har erfarenhet av kundservicemedarbetare och en genuin passion för service. Du trivs i en dynamisk miljö där du kan växla mellan självständigt arbete och teamwork. Med en lösningsorienterad och prestigelös inställning är du en person som tar initiativ, bidrar med energi och vågar ställa frågor för att hitta de bästa lösningarna. För att lyckas i rollen tror vi att du är strukturerad, engagerad och duktig på att prioritera i ett högt tempo. Din kommunikativa förmåga och ditt engagemang är avgörande för att du ska kunna ge våra kunder bästa möjliga service. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

43 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Lugn och engagerad assistent till 22-årig man
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vill du jobba med något viktigt och meningsfullt? Är du lojal, omtänksam och älskar att arbeta med människor? Då är du kanske den personen vi söker! Nu söker vi en stabil och engagerad assistent till vår kund! Kunden är en man i 22-års åldern som bor själv i en lägenhet på Strandängen i Jönköping. Han är glad, går på daglig verksamhet och tycker om att vara aktiv med sina assistenter. Kunden har ett stort hjälpbehov och behöver hjälp med allt. • Hjälp med personlig hygien, på- och avklädning, förflyttningar, tunga lyft kan förekomma • Städning och andra hushållssysslor • Följa med på aktiviteter, träning, läkarbesök • Kommunikation och socialt stöd Kunden har ett stort medicinsk behov med sond, sug och epilepsi. Erfarenhet av detta är önskvärt, men inget krav. Du som söker ska ha en hög arbetsmoral och känna stort ansvar för ditt arbete. Du ska vara flexibel, ha god förmåga att anpassa dig efter situation, uppskatta och arbeta för kundens bästa i vardagen. Du uppskattar noggrannhet och tydlig kommunikation. Du är lugn, empatiskt och lyhörd för kundens behov och önskemål. Du behärskar svenska i tal och skrift. God samarbetsförmåga efterfrågas då det är dubbelbemanning dygnets alla timmar. Erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete är ett plus, men det viktigaste är att du är engagerad och trygg i din roll. Vi söker i första hand en timvikarie som vill arbeta på schema under sommaren, med möjlighet att gå på en deltidstjänst efter sommaren. Arbetspassen är förlagda, dag, kväll och helger. Vaken natt kan eventuellt förekomma vid enstaka tillfällen Vi ser gärna att du är rökfri. Tillträde enligt överenskommelse. Introduktion och delegering. Rekrytering sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan slutdatum så tveka inte, skicka in cv och personligt brev snarast! Vi ser fram emot din ansökan!

43 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Restaurangmedarbetare - Jönköping City - Deltid 50%
Holy Greens AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Deltid 50% Arbetstider: Varierande arbetstider utefter våra öppettider 07.00-20.00, inklusive lördag söndags öppet.  Plats: Jönköping City  Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, högt tempo och trevlig service med härliga kollegor + gäster Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.

43 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Designingenjör
Hirely AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Do you want to help shape the future of electric drive technology? At Together Tech, you'll get the opportunity to combine technical expertise with sustainable innovation. We’re now looking for an Electric motor designer with strong skills in CATIA and a passion for high-performance design. You will initially join a highly skilled R&D team focused on developing the power systems for next-generation handheld products. Your work will play a key role in their future performance and efficiency. You will be responsible for the design and optimization of electric motors, working across the full development process, from requirements and concept to final design and validation. The role involves deep technical challenges related to performance needs, magnetic materials, and lamination design. Key Responsibilities: Design and optimize electric motors and electromechanical components for portable products. Develop magnet configurations, winding concepts, and lamination stacks Perform performance analysis and support system-level requirements Collaborate with cross-functional teams to drive the development from concept to testing and validation Your technical bakgrund Master's/Bachelor’s degree in mechatronics engineering, or a related technical field Deep technical understanding of electric motor design and of manufacturing methods and processes. Experience in performance simulations, testing, magnet material selection, and CAD design using CATIA v5. Good command of written and spoken English professionally. Proficiency in Swedish is considered a merit. Your personal characteristics Being a consultant puts extra light on having a flexible and curious mindset, a self-reliant way of working and your capability to build strong relationships with customers and colleagues, while keeping track of the target picture. You stay current with industry trends and emerging technologies and are motivated to develop together with us. Together Tech for sustainability We provide opportunities for development through a variety of assignments in different industries, whether it be client projects or in one of our exciting in-house projects. At Together Tech, you work together with other engineers who are passionate about the environment and sustainability, all with a desire to create lasting solutions using technology - or as we say: Better World Tech! Your development & our support🌱 Your development and well-being are important to us, and Together Tech offers benefits that support you and your career in the best way. We value the importance of secure employment and fixed salary, and we have a collective agreement. We prioritize your health and provide a wellness allowance of 4000 SEK per year. Moreover, we offer health check-ups, contributions to activities, and wellness discounts. We enjoy spending time together through various social activities and team-building activities suitable for everyone! From after-works and sport activities to pentathlons and corporate conferences. Our commitment is to give you great conditions to grow through various assignments and projects as well as individual development plans. We also offer courses in sustainability and other courses within the framework of your role and goals. We take pride in being recognized as one of Sweden's most attractive employers in 2024 and 2025 by Karriärföretagen! 🌟 Learn more about us at www.togethertech.com. For questions regarding the position, please contact Business Unit Managers Håkan Rolin +46 709 72 71 60 or Claes +46700 889 729

43 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
CE-Chaufförer Distribution heltid till Jönköping
WeStaff Sweden AB
Lastbilsförare m.fl.

WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag i Sverige.  Vi söker nu en Distributionschaufför med CE-behörighet till vår kunds Hämtnings- och distributionsverksamhet i Jönköping. Vår kunds verksamhet består av hämtnings-, distributions- och fjärrtrafik inom inrikes gods och paket samt temperaturkontrollerade varor. Detta är fasta platser på heltid med god chans till anställning hos vår kund. Kom och jobba med oss!  Ditt nya jobb WeStaff Sweden söker nu CE-chaufför till Sveriges ledande åkerier. Är du en distributionschaufför med hög service-känsla, ordningssinne, noggrannhet och har en glad inställning på jobbet? Då är detta jobbet för dig!  I dina dagliga arbetsuppgifter ingår: Distributionskörning Lastning & lossning Ge god service till våra kunder Hantering av handdator Vi söker både heltids chaufförer. Platserna kommer tillsättas och schemaläggas snarast, så sänd in din ansökan redan idag. Uppdraget är attraktivt med god ersättning.  Information Placeringsorten är Jönköping Fasta uppdrag på heltid Anställning enligt kollektivavtal Arbetspassen är 10 timmar långa, måndag-fredag dagtid Uppdragen startar omgående Företagen har kollektivavtal. Kravprofil Svenskt körkort med CE-behörighet Svenskt YKB Truckkort Digitalt förarkort ADR 1.3 Svenska i tal & skrift Tillgänglig att starta omgående Vi erbjuder dig Som anställd hos oss på WeStaff Sweden erbjuder vi dig en trygg anställning med kollektivavtal och ett närvarande engagemang. Din nya arbetsgivare WeStaff Sweden är ett växande konsult- och rekryteringsföretag inom transport. Vi är auktoriserade inom bemanning & rekrytering. Våra värderingar är personlig relation, trygghet och långsiktighet i det vi gör varje dag. WeStaff Sweden erbjuder en mängd olika tjänster i Sverige. Kom och jobba med oss!

44 dagar sedan
Sista ansökan:
28 juli 2025
Personlig assistent sökes till Jönköping – ett meningsfullt uppdrag!
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Bor du i Jönköping och letar efter ett jobb där du verkligen kan göra skillnad i en annan människas vardag – utan att behöva bli bästa kompis eller livscoach? Toppen – då kan det här vara något för dig! Jag som söker assistans bor i Jönköping och behöver nu personliga assistenter som kan jobba som vikarier vid behov (sjukdom, ledighet, semester). Det handlar om att stötta mig i min vardag så att jag kan leva mitt liv på mitt sätt. Det är alltså inte ett vårdjobb eller ett vänskapsuppdrag, utan en viktig roll där du möjliggör självständighet och livskvalitet för mig. Det är viktigt att det klickar mellan oss. Jag söker dig som: • Har koll även när planer ändras med kort varsel • Lyssnar mer än du pratar, men vet när du ska ta initiativ • Respekterar andras sätt att leva • Kan följa instruktioner och snabbt anpassa dig • Har självinsikt och en ödmjuk inställning • Förstår gränsen mellan att vara professionell och personlig • Har tålamod och kan avvakta när det behövs • Tar tystnadsplikten på fullaste allvar Du får: • Kollektivavtal • OB-ersättning • Avtalsförsäkringar Sista ansökningsdag: 1 augusti 2025 Men vänta inte för länge – jag läser ansökningar löpande. Svara gärna på frågorna i annonsen och berätta vem du är – jag ser fram emot att höra från dig!         STIL står för Stiftarna av Independent Living i Sverige. Vi är ett ickevinstdrivande assistanskooperativ och en ideell förening av personer med normbrytande funktionalitet. I STIL är det medlemmarna som själva arbetsleder sina personliga assistenter. Vi jobbar för självbestämmande, frihet och lika möjligheter oavsett funktionsförmåga. STIL bildades 1984 och vi var med och införde personlig assistans i Sverige. Läs mer på www.stil.se.

44 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
 Business Analyst – Siemens Teamcenter (100 % remote)
Sway Sourcing Sweden AB
Finansanalytiker och investeringsrådgivare m.fl.

Vi söker en erfaren Business Analyst inom Siemens Teamcenter till ett globalt industribolag i framkant. Här får du ta en ledande roll i förvaltning och vidareutveckling av en central PLM-lösning inom Integrated Material Management (IMM), i en miljö där affärsnytta och teknisk förankring går hand i hand. Här får du ta en ledande roll i förvaltning och vidareutveckling av en central PLM-lösning inom Integrated Material Management (IMM), i en miljö där affärsnytta och teknisk förankring går hand i hand. Här får du ta en ledande roll i förvaltning och vidareutveckling av en central PLM-lösning inom Integrated Material Management (IMM), i en miljö där affärsnytta och teknisk förankring går hand i hand. Om uppdraget Du blir ansvarig för att ta över, driva och dokumentera en etablerad IMM-lösning, och säkerställer ett effektivt kunskapslyft hos framtida intern resurs. Rollen innebär även att du stöttar andra delar av PLM-miljön såsom Part & BOM, Publications och After Market – i nära samarbete med Product Owner och andra nyckelpersoner. Exempel på arbetsuppgifter Primärt: Ta över nuvarande IMM-lösning och driva dess vidareutveckling Dokumentera lösningen och stötta användarstödsteamet med utbildningsmaterial Planera och genomföra strukturerad handover till kundens interna Business Analyst Sekundärt: Stötta övriga PLM-områden inom Siemens Teamcenter vid behov Övrigt: Samla in och dokumentera krav via intervjuer, workshops och user story mapping Formulera tydliga, testbara user stories med affärsvärde Samarbeta med lösningsteam kring teknisk genomförbarhet och uppskattningar Underhålla backlog och bidra till prioritering Säkerställa spårbarhet mellan krav och lösning Vi söker dig som har Erfarenhet av Siemens Teamcenter, särskilt Integrated Material Management Kompetens inom ett eller flera av följande områden: – Part & BOM – Document Management – Publications – Standard Component Library – Product Portfolio Management – After Market Djup förståelse för affärsprocesser och stark analytisk förmåga Vana vid att arbeta med kravhantering, UX och agila metoder (SAFe är meriterande) Kommunikativ förmåga på både svenska och engelska Roll: Business Analyst PLM Senioritet: Senior Plats: Huskvarna, Jonsered eller remote (viss närvaro på plats förekommer) Uppdragsperiod: 2 juni 2025 – 2 juni 2026 Sista ansökningsdag: 28 maj 2025 Vill du bidra i ett internationellt utvecklingsteam och ta lead i ett affärskritiskt PLM-område? Här får du kombinera teknisk kunskap med verksamhetsförståelse – i ett uppdrag som gör skillnad. Ansök senast den 28 maj! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

45 dagar sedan
Sista ansökan:
10 november 2025
Electric Motor Design Engineer
Together Tech AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Do you want to help shape the future of electric drive technology? At Together Tech, you'll get the opportunity to combine technical expertise with sustainable innovation. We’re now looking for an Electric motor designer with strong skills in CATIA and a passion for high-performance design. You will initially join a highly skilled R&D team focused on developing the power systems for next-generation handheld products. Your work will play a key role in their future performance and efficiency. You will be responsible for the design and optimization of electric motors, working across the full development process, from requirements and concept to final design and validation. The role involves deep technical challenges related to performance needs, magnetic materials, and lamination design. Key Responsibilities: Design and optimize electric motors and electromechanical components for portable products. Develop magnet configurations, winding concepts, and lamination stacks Perform performance analysis and support system-level requirements Collaborate with cross-functional teams to drive the development from concept to testing and validation Your technical bakgrund Master's/Bachelor’s degree in mechatronics engineering, or a related technical field Deep technical understanding of electric motor design and of manufacturing methods and processes. Experience in performance simulations, testing, magnet material selection, and CAD design using CATIA v5. Good command of written and spoken English professionally. Proficiency in Swedish is considered a merit. Your personal characteristics Being a consultant puts extra light on having a flexible and curious mindset, a self-reliant way of working and your capability to build strong relationships with customers and colleagues, while keeping track of the target picture. You stay current with industry trends and emerging technologies and are motivated to develop together with us. Together Tech for sustainability We provide opportunities for development through a variety of assignments in different industries, whether it be client projects or in one of our exciting in-house projects. At Together Tech, you work together with other engineers who are passionate about the environment and sustainability, all with a desire to create lasting solutions using technology - or as we say: Better World Tech!  Your development & our support Your development and well-being are important to us, and Together Tech offers benefits that support you and your career in the best way. We value the importance of secure employment and fixed salary, and we have a collective agreement. We prioritize your health and provide a wellness allowance of 4000 SEK per year. Moreover, we offer health check-ups, contributions to activities, and wellness discounts. We enjoy spending time together through various social activities and team-building activities suitable for everyone! From after-works and sport activities to pentathlons and corporate conferences. Our commitment is to give you great conditions to grow through various assignments and projects as well as individual development plans. We also offer courses in sustainability and other courses within the framework of your role and goals. We take pride in being recognized as one of Sweden's most attractive employers in 2024 and 2025 by Karriärföretagen!  Learn more about us at www.togethertech.com.  For questions regarding the position, please contact Business Unit Managers Håkan Rolin +46 709 72 71 60 or Claes +46700 889 729

46 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Utesäljare - Arbeta 4 dagar i veckan
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Gör din karriär till en äventyrsresa! Nu söker vi fältsäljare till vårt växande säljteam. Ingen erfarenhet krävs – bara passion och vilja att lyckas! Vi arbetar med några av Sveriges största varumärken! All försäljning sker via personliga möten och varje unikt besök har aviserats till kunden i förväg. Du får utbildning, vägledning och arbetar tätt intill erfarna säljare och coacher. Utöver allt det så har vi även lyxen att arbeta med marknadens modernaste schema.. Våra fältsäljare jobbar nämligen enbart måndag till torsdag och är LEDIGA VARJE FREDAG! Att uppnå krav och budget är ingen större utmaning för våra säljare på fyra arbetsdagar, därav har vi valt att unna oss tre helgdagar istället för två. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Är entusiastisk och villig att lära. Vill ha en spännande och omväxlande arbetsdag. Körkort är en fördel, men inget krav. Vi erbjuder Heltid med lediga fredagar. Attraktiva provisioner utan tak. Resande tjänst med täckta kostnader. Härlig gemenskap och samarbete. Kontinuerlig utveckling och mentorskap. Belöningar och festligheter för varje framgång. Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

46 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Servicetekniker till S-I-T
Bravura Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en person med stort tekniskt intresse, är serviceorienterad och redo att arbeta i en roll med mycket ansvar? Gillar du att arbeta varierat och med kundkontakt? Som servicetekniker hos S-I-T erbjuds du en självgående och omväxlande roll med fina utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Svensk Innovativ Träteknik.  Om företaget Svensk Innovativ träteknik är ett företag med lång tradition inom svensk träbearbetning. Deras historia, som går ända tillbaka till 1919, har byggt en gedigen plattform av kunskap och erfarenhet som företaget står på idag och gör det möjligt för dem att se nya innovativa möjligheter. Sigfrid Stenberg grundade företaget 1919 med affärsidén att leverera maskiner till träindustrin. Svensk Innovativ Träteknik ingick länge i AB Sigfrid Stenberg och kallades då för Stenbergs. 2007 såldes verksamheten till E & F Holding och ändrade namn till Stenbergs Träteknik AB. Fem år senare byter de namn till S-I-T, Svensk Innovativ Träteknik AB. Med det skapar företaget ny historia. Tillsammans med deras kunder vill de förnya branschen och skapa innovativa och lönsamma lösningar. Företagets kontor och maskinutställning ligger i Tenhult utanför Jönköping, men många arbetsuppgifter utförs på distans. S-I-T har ingått i partnerskap med SCM, en världsledande leverantör av maskiner för träindustrin. Arbetsuppgifter I rollen som servicetekniker arbetar du både in-house och ansvarar för utställningshallen samt ute hos kund. Detta innebär att du arbetar med att sätta upp maskiner i hallen samt håller ordning inför demokörningar med kunder. Utöver detta ansvarar du för installation, igångsättning, reparation och underhåll av maskinerna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra service och reparationer direkt hos kunder, genomföra installationsarbete och lösa olika tekniska problem som uppstår. Du håller även i operatörsutbildningar samt agerar som teknisk support och stöd mot kund för att vara behjälplig med de tekniska lösningarna på kundens problem och frågor. Vidare ansvarar du för kunder i hela Sverige, vilket innebär en del längre resor och övernattningar för att utföra servicearbete på plats. S-I-T är i ständig utveckling och arbetar medvetet långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens, vilket innebär att du kommer att genomgå utbildningar direkt hos leverantören SCM. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Något års arbetslivserfarenhet inom teknik/service, underhåll, mekanik eller elektronik Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Det är en fördel om du har arbetat som servicetekniker i en träproduktion Tidigare erfarenhet av att arbeta med bearbetningsmaskiner ses som meriterande För att lyckas i rollen som servicetekniker hos S-I-T ser vi att du är en tekniskt kunnig person med stort intresse och nyfikenhet att utvecklas i din tekniska kompetens. Då du har många kontaktytor ser vi att du har god förmåga att kommunicera och trivs med att ge kunder god service av högsta kvalité. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som har förmågan att arbeta självständigt och som kan strukturera upp ditt arbete såväl långsiktigt som kortsiktigt. Samtidigt krävs det att du är flexibel och prestigelös och kan hantera förändringar av serviceuppdrag, olika arbetsmiljöer och arbetsuppgifter. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Tenhult, Jönköping Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

46 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025