Elektronikingenjör
Procruitment AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Om kunden Kunden är en stor koncern som tar fram egna produkter, övrig information är konfidentiell. Mer information ges vid intervjutillfälle. Om tjänsten Vi söker en elektronikingenjör till ett växande team som utvecklar och felsöker kretskort. Du arbetar med kraftkort, IO-kort, bakplan och styrkort i nära samarbete med system- och mjukvaruutvecklare. Arbetsuppgifterna spänner över hela utvecklingskedjan – från krav och konstruktion till simulering, test, dokumentation och granskning. Du får arbeta praktiskt i labb med mätning och felsökning, samt dokumentera i t.ex. HDD och FMEA. Vi erbjuder en tekniskt utmanande roll med stort lärande, långsiktighet och fokus på kvalitet.  Din kompetens Civil- eller högskoleingenjör inom elektroteknik, teknisk fysik eller motsvarande. God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på både svenska och engelska Det är meriterande om du har erfarenhet av elektronikkonstruktion och kunskap inom VHDL, mikroprocessorer eller mjukvaruutveckling. Har du dessutom ledaregenskaper och driv att ta initiativ och föra arbetet framåt ser vi det som en klar fördel. Som person är du strukturerad och gillar ordning och reda – något som är avgörande då vi arbetar enligt flygstandard, där noggrann dokumentation och processföljsamhet är ett krav för att få leverera. Du är en lagspelare som uppskattar andras kompetens, delar med dig av din egen och ser vikten av att utvecklas som team.  Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Huskvarna Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

53 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Säsongsjobb som kock i Jönköping-området
M Dryck & Konsult AB
Kockar och kallskänkor

Gillar du att byta miljö och jobba på mer än ett ställe under året eller helt enkelt bara vill jobba på ett ställe?  Vi tror att du har jobbat något eller några år och är öppen för att flytta på dig för att se andra ställen. Du gillar att laga mat där fokus är på nordiska matlagning. Vårt mål är alltid att du ska vara en del av den arbetsplatsen du jobbar på. Därför jobbar vi med kortare uppdrag på några månader upp till ett år. Vi jobbar över hela Sverige och skräddarsyr lösningar ut efter behov och hållbarhet. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, att preppen är gjord, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en god struktur  - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön  - OB - Möjlighet till övernattning - Tjänstepension & försäkringar via Fora ROLLEN Heltid, deltid, säsongsanställning Tjänsten tillsätts omgående VID FRÅGOR Magnus Olsson [email protected]  OM OSS Progressio är ett rekryteringsföretag som hjälper våra samarbetspartners att lyckas framåt. I de flesta syften handlar det om att någon som slutar och någon ska börja, när man har som mest att göra. Då hjälper vi till att göra det enkelt i syftet att hitta ett nytt gött jobb. Antigen på ett eller flera ställen under ett år. Självklart ser vi anställningen som att den ska bli permanent, om du vill det.

54 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Depåansvarig - Jönköping
Flexbuss Sverige AB
Buss- och spårvagnsförare

Vi söker en engagerad och strukturerad depåansvarig till vår verksamhet i Jönköping. I rollen ansvarar du för den dagliga driften av depån, inklusive arbetsledning, fordonshantering, lokaler, utrustning och kontakt med både interna och externa aktörer. Du är en nyckelperson för att säkerställa att verksamheten fungerar smidigt och att våra fordon och lokaler håller hög standard. Arbetsuppgifter Ansvara för drift och underhåll av depåns lokaler och utrustning. Säkerställa att fordon är i drift enligt plan, inkl. enklare tekniska kontroller och kontakt med verkstad. Koordinera och följa upp fordonsinstallationer och underhåll. Beställning av förbrukningsmaterial, reservdelar och utrustning. Leda det dagliga arbetet på depån, inklusive samordning med förare och andra funktioner. Dokumentera avvikelser, incidenter och genomförda åtgärder i företagets system. Medverka vid fordonsanskaffningar, omplaceringar och uppdatera interna register (ex. Fordonskontroll). Delta vid skyddsronder och följa upp arbetsmiljöfrågor. Kvalifikationer Erfarenhet från liknande roll inom fordonsdrift, logistik eller teknisk drift är meriterande. Goda kunskaper om fordon, installationer och enklare felsökning. Grundläggande IT-kunskaper, t.ex. Office-paketet, e-post, ärendehantering. Praktisk vana att arbeta självständigt, planera och prioritera arbetsuppgifter. Erfarenhet av att dokumentera arbetsmoment och följa rutiner. D-körkort är ett krav. Kunskap i svenska, både i tal och skrift. Erfarenhet av system som Fordonskontroll, TransPA eller liknande är ett plus. Personliga egenskaper Ansvarstagande, noggrann och lösningsorienterad. Trygg i att kommunicera och samarbeta med olika yrkesgrupper. Flexibel och beredd att ibland arbeta kvällar/helger vid akuta behov.

54 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Informationssäkerhetsspecialist
Procruitment AB
IT-säkerhetsspecialister

Om kunden En världsledande aktör inom avancerad militär utbildningsmateriel med kunder över hela världen. Med den senaste tekniken och ett starkt fokus på innovation erbjuder företaget en arbetsmiljö där människan och utveckling står i centrum. Här ges du möjlighet att växa och bidra till lösningar och utveckling inom ett stabilt och framåtlutat bolag i en unik bransch. Om tjänsten I dag hanteras all tredjepartsmjukvara genom en omfattande process där varje enskilt paket analyseras manuellt. Det är både tidskrävande och kostsamt. Som informationssäkerhetsspecialist kommer du arbeta med att införa en standardiserad process för att använda certifierade, godkända leverantörer och samtidigt behålla hög säkerhet och kvalitet. Som specialist ansvarar du för att analysera nuläget, definiera en målbild och ta fram hållbara arbetssätt enligt interna säkerhetsstandarder för mjukvaruintag. Du kartlägger och utvärderar potentiella leverantörer, skapar dokumentation och beslutsunderlag samt driver arbetet framåt i samarbete med arkitekter, utvecklare, 3PP-facilatorer och kvalitetsteam. Stort fokus på att arbeta tvärfunktionellt och att förenkla och effektivisera komplexa tekniska processer som påverkar många delar av organisationen där du blir en nyckelperson i förändringsarbetet och ditt arbete kommer ha stor påverkad och göra stor skillnad för hela Din kompetens Gedigen erfarenhet av informationssäkerhet med riktning mot administrativ säkerhet Djup teknisk förståelse för hur mjukvara fungerar ur ett säkerhetsperspektiv Tidigare erfarenhet av processarbete  Svenska och engelska flytande i tal och skrift För att lyckas i rollen krävs en kombination av driv, tålamod och pedagogisk förmåga. Du behöver vara trygg i att tala för ditt arbete, kunna resonera kring dina val och diskutera lösningar med olika intressenter. Det är viktigt att du har ett öppet förhållningssätt till andras perspektiv – rollen kräver nyfikenhet, lyhördhet och samarbetsförmåga. Eftersom det i nuläget saknas tydliga underlag och processer, behöver du också vara uthållig och metodisk i ditt arbetssätt. Du trivs med att arbeta i ett komplext sammanhang där vägen framåt inte alltid är rak utan ser värdet i att bygga strukturer, processer och rutiner i ett förändringsarbete. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Jönköping Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd, tjänsten kräver svenskt medborgarskap Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

54 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Provningsingenjör inom produktutveckling – mekanik
Procruitment AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om kunden Mer information om kunden ges vid intervju. Om tjänsten Vi söker en nyfiken och driven provningsingenjör till ett innovativt teknikbolag i tillväxt. Du kommer att spela en central roll i att utveckla och testa nya produkter inom robotikområdet. Du kommer arbeta med att: Delta i produktutvecklingsprojekt med fokus på testning av mekanik. Men även snudda områden inom elektronik och mjukvara. Planera och genomföra tester, både praktiska och teoretiska. Utveckla testmetoder och bygga testutrustning och riggar. Skriva script, samla och analysera mätdata. Dokumentera och presentera testresultat.  Samarbeta tätt med konstruktörer och andra avdelningar. Din kompetens Minst högskoleexamen inom maskinteknik eller likvärdig utbildning Svenska och Engelska i tal och skrift B-körkort Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet, särskilt inom testmiljöer. Har du dessutom erfarenhet av programmering, exempelvis i form av script, ser vi det som ett extra plus. Som person har du ett stort teknikintresse och trivs med att kombinera teori med praktiskt arbete. Du är inte rädd för att kavla upp ärmarna när det behövs. Du tar ansvar för ditt arbete, är drivande och ser till att din egen utveckling hela tiden rör sig framåt. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Jönköping Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.

54 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Kundsupportansvarig
Juneporten AB
Kundtjänstpersonal

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som ansvarig för kundsupport och administration leder du arbetet på avdelningen och säkerställer att våra kunder får professionell och effektiv service samtidigt som interna administrativa processer fungerar smidigt. Du har det operativa ansvaret för både kunddialog och administrativa rutiner, och du arbetar både strategiskt och praktiskt för att utveckla arbetssätt, rutiner och teamet du leder. Ansvarsområden Leda och utveckla kundsupport- och administrationsteamet. Planera och fördela det dagliga arbetet inom avdelningen. Sätta upp mål, följa upp nyckeltal och rapportera resultat till ledning. Säkerställa kompetensutveckling och trivsel inom teamet Kundsupport Övervaka och säkerställa en hög servicenivå i all kundkontakt. Hantera komplexa eller eskalerade ärenden. Arbeta med kundfeedback för att driva förbättringar i kundupplevelsen. Samverka med andra avdelningar för att säkerställa ett enhetligt kundflöde. Administration Utveckla och effektivisera administrativa processer och rutiner. Säkerställa korrekt dokumentation, avtalshantering och datakvalitet. Stötta andra avdelningar med administrativa underlag och koordination. Ha överblick över verktyg och system som används inom avdelningen. Din profil Vi söker dig med erfarenhet av ledarskap inom kundservice, administration eller liknande områden. Du har en stark kommunikativ förmåga, arbetar lösningsorienterat och trivs i en roll där du får ta ansvar. Du har god systemvana och en god förståelse för administrativa flöden. Rollen kräver även att du kan kombinera ett strategiskt tänkande med en operativ närvaro i det dagliga arbetet. Vi söker dig som är: Serviceinriktad och lösningsorienterad. Kommunikativ och ansvarstagande. Prestigelös och kvalitetsmedveten. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift Vi erbjuder En möjlighet att utvecklas och växa i en viktig roll inom företaget. En dynamisk och innovativ arbetsmiljö med engagerade och kompetenta kollegor. Chansen att vara delaktig i företagets framgångsresa och påverka våra framtida satsningar. Fokus på kreativitet, innovation och långsiktiga lösningar.

54 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Samordnare hos Sandhem Gruppen AB
Sandhem gruppen AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du ha en meningsfull och varierad roll där du varje dag gör skillnad? Sandhem Gruppen AB söker en erfaren samordnare inom socialt arbete som inte räds att ta ansvar, arbeta självständigt och hantera krävande situationer. Hos oss blir du en nyckelperson i arbetet med att stötta människor i utsatta livssituationer – och bidra till att de får en tryggare vardag. Om oss Sandhem Gruppen AB är ett engagerat företag som erbjuder skyddat boende. Vi arbetar med individer som utsatts för våld i nära relationer, hedersrelaterat våld och förtryck eller andra allvarliga hot, samt med personer som vill lämna en kriminell livsstil bakom sig. Vår kultur präglas av engagemang, kvalitet och medmänsklighet. Vi växer med ambitionen att alltid sätta individen i fokus. Hos oss möts du av ett sammansvetsat team och en stark tro på att vi tillsammans kan skapa ett tryggare samhälle. Om rollen Som samordnare hos oss har du ett övergripande ansvar för att samordna insatserna kring de klienter vi tar emot. Du fungerar som spindeln i nätet som håller ihop kontakten mellan klienter, kontaktpersoner, socialtjänst och andra samarbetspartners. Ingen dag är den andra lik – snabba förändringar och praktisk problemlösning är en del av vardagen i vårt arbete. Du planerar och följer upp insatser, stöttar personalen i det dagliga arbetet och säkerställer att varje klient får det stöd och skydd som behövs. Tjänsten är mycket varierad och meningsfull. Då verksamheten är igång dygnet runt ingår även beredskap i tjänsten, vilket innebär att du vid behov är redo att rycka in utanför ordinarie arbetstid. Din profil Vi söker dig som är socionom eller har annan likvärdig högskoleutbildning, med flera års erfarenhet av socialt arbete. Du har förmågan att arbeta självständigt, fatta egna beslut och behålla lugnet även när situationen är pressad. Din ansvarskänsla är tydlig – du tar initiativ, organiserar och driver arbetet framåt på ett tryggt sätt. Erfarenhet av att arbeta med våldsutsatta målgrupper eller avhopparverksamhet är ett krav. Som person är du lösningsfokuserad, empatisk och uthållig. Du trivs med att ha en central roll där ditt engagemang smittar av sig på både kollegor och klienter. Du drivs av att se människor utvecklas och få det bättre, och du motiveras av att lösa problem och göra konkret nytta. Vad vi erbjuder Hos Sandhem Gruppen får du möjlighet att utvecklas i din yrkesroll och vara med och påverka hur vår verksamhet formas. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och regelbunden handledning för att du ska växa i din profession och känna dig trygg i ditt arbete. Du blir del av ett stöttande team där vi hjälper varandra och delar med oss av kunskap och erfarenheter. Som en växande organisation med korta beslutsvägar får du utrymme för egna idéer och initiativ. Vi värnar om en arbetsplats där du trivs, utmanas och känner stolthet över det viktiga arbete vi gör tillsammans. Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Då ser vi fram emot att höra från dig! Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Om du går vidare i rekryteringsprocessen krävs utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB och egna uppgifter. Beställ utdragen i god tid innan eventuell intervju. Alla ansökningar hanteras via denna annons. - Inga direkta mail kommer besvaras. Välkommen att söka och bli en del av Sandhem Gruppen – tillsammans gör vi skillnad!

55 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Ekonomiassistent till stor koncern
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Har du en förståelse kring ekonomiska processer och flöden och trivs i en föränderlig miljö? Lockas du dessutom av att vara en del av ett bolag som är under en stark tillväxt? Här får du möjlighet att arbeta i ett spännande bolag där du ges utrymme att växa i rollen som ekonomiassistent / ekonomisupport inom ekonomi och masterdata! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid med start omgående och som varar till årsskiftet. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget grundades 2000 och är en koncern beståendes av en familj av varumärken och är unik i sitt slag på den svenska marknaden. Företagets Shared Service Center skall verka utifrån gemensamma processer och system och administrera tjänster för hela koncernens helägda bolag. Företaget har ett 100-tal medarbetare och finns i moderna, fina lokaler i Jönköping. Verksamheten präglas av ett högt tempo och en varm och inbjudande arbetsmiljö. Vi berättar mer om företaget vid en intervju! Arbetsuppgifter I rollen som ekonomiassistent ingår du i ekonomisupporten som består av fyra andra kollegor, där både eget ansvar och teamwork är viktiga egenskaper för att nå målen och möta deadlines. Du ansvarar för att hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra för koncernens räkning. Detta innebär att du är i daglig kontakt med kunder/butiker, leverantörer samt huvudkontoren på de olika koncernbolagen för att hantera och supportera ärendena. Därtill hanterar du även masterdata i affärssystemet SAP och arbetar i supportsystemen ServiceNow och ACE. Utöver detta kommer du att vara delaktig i den administrativa hanteringen av ärenden kopplade till tobaktillstånd, då detta också ingår i avdelningens ansvarsområden. Vidare är du med och bidrar i det löpande förbättringsarbetet i processen. Bolaget är en koncern i ständig utveckling och arbetar medvetet och långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande: Hantera masterdata i affärssystemet SAP Hantera ärenden avseende kund-och leverantörsreskontra Löpande kontakt med kunder/butiker, leverantörer och interna kollegor Använda supportsystemen ServiceNow och ACE för att hantera ärenden Administrera och hantera ärenden kopplade till tobaktillstånd Vara delaktig i att utveckla och effektivisera rutiner Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom ekonomi alt. motsvarande arbetslivserfarenhet inom ekonomi Du talar och skriver obehindrat på svenska, grundläggande kunskaper inom engelska Det är meriterande med tidigare erfarenhet av kundkontakt och supportarbete Det är meriterande med kunskaper i SAP  Vi söker dig som har en förståelse för ekonomiska processer och flöden. Som person är du orädd och öppen för förändringar, där du föredrar att arbeta i en dynamisk och varierad arbetsmiljö. Du arbetar strukturerat och har lätt för att hantera flera parallella arbetsuppgifter utan att tappa fokus på detaljer eller kompromissa med kvalitet. Därtill är du noggrann, kvalitetsmedveten och har en förmåga att arbeta effektivt även när tempot är högt. Vidare är du en lagspelare som gärna samarbetar och stöttar kollegor vid behov. Eftersom rollen innebär kontakt med både interna och externa parter, ser vi att du är serviceinriktad, pedagogisk och har god kommunikativ förmåga i både svenska och engelska, i tal och skrift. Övrig information Start: Omgående  Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

55 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Sommarjobba som miljöarbetare / C-chaufför
Bravura Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Tycker du om att arbeta praktiskt och trivs med att ta stort eget ansvar? PreZero söker nu en C-chaufför under sommaren till deras avdelning i Jönköping, välkommen med din ansökan! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar från vecka 25-33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling AB. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från sina kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I PreZeros vardag är kundnytta lika med miljönytta. De är en del av det internationella miljöföretaget PreZero med huvudkontor i Tyskland och har verksamhet i åtta länder. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare och över 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar. För detta företag är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Arbetsuppgifter Du kommer i huvudsak att arbeta med insamling av FNI-material. Ditt arbete utgår dagligen från driftområdet i Jönköping, där du även avslutar din arbetsdag. Du kör efter ett fast arbetsschema och följer en rutt med flera stopp under dagen. Rollen kräver att du trivs med att köra tunga fordon och att du är beredd att arbeta i varierande väderförhållanden och på olika underlag, alltid med ett glatt och positivt sinne. Du har stor frihet under ansvar och ser till att fordonet hålls i gott skick genom regelbunden tvätt och tillsyn. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper C-körkort Yrkesförarkompetensbevis (YKB) Flytande språkkunskaper i svenska, både tal och skrift Tidigare erfarenhet och god lokalkännedom är meriterande För att passa i denna roll är det avgörande att du är en person som är mycket noggrann och lägger stor vikt vid att upprätthålla hög säkerhet och kvalitet i ditt arbete. Genom att vara noga med detaljer och sträva efter att uppnå högsta möjliga standarder kommer du att kunna bidra till att skapa en miljö där säkerhet och kvalitet prioriteras och upprätthålls på ett tillfredsställande sätt. Utöver detta är du en driven och självgående person som tycker om att driva ditt arbete självständigt framåt. Övrig information Start: vecka 25-33 Plats: Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

55 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025
Lagermedarbetare (deltid/extrajobb) till DFDS Professionals i Jönköping
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om jobbet Som lagerarbetare inom DFDS kommer du framförallt jobba inom lagerlogistik som innefattar mycket körning med truck, men även plocktruck, ledstaplare och motviktstruck. Här jobbar du inte enbart med att flytta saker från A till B, du kan även ställas inför komplexa uppdrag som kräver fokus och fingerfärdighet från din sida. Här kommer du stöta på kunder från hela världen som kräver en specifik sak – bra service. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra truck Plock- och transportuppdrag/buffertlagring Lastning och lossning av gods Containerlossning Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör lagerarbete Din profil Är du student och har tidigare erfarenhet av truckkörning/lagerarbete?  Då har vi kanske jobbet för dig!  Vi söker personal till vår timpool.  Meriterande att ha erfarenhet av att köra truck Krav med truckkort typ A-B Flytande svenska Har en annan huvudsaklig sysselsättning Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet Arbetstiderna är förlagda dagtid, måndag till fredag 07:00-16:00. Vi ser dig gärna kunna jobba minst 1-2 pass i veckan. DFDS Professionals Tjänsten som lagermedarbetare är ett konsultuppdrag. Du får ett ramavtal i DFDS Professionals och arbetar vid behov. Som konsult är du anställd av oss på DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Timlönen för utbokad tid är i lönenivå med aktuellt uppdrag på arbetsplatsen för kundföretaget. OBSERVERA ATT DU MÅSTE HA EN ANNAN HUVUDSAKLIG SYSSELSÄTTNING OM MINST 50% FÖR ATT KVALIFICERA FÖR TJÄNSTEN Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Student | DFDS | Logistik | Truckförare | Motvikstruck | Transport | Jönköping | Terminal | Extrajobb | Deltid | Terminalarbetare

55 dagar sedan
Sista ansökan:
30 oktober 2025