Truckförare
Randstad AB
Truckförare

Arbetsbeskrivning Är du en driven och ansvarstagande person med lagererfarenhet som är intresserad av att jobba under högsäsongen hos vår kund på Torsvik, då har vi jobbet för dig!  Vi på Randstad söker nu dig som har erfarenhet av lagerjobb och gärna erfarenhet av att köra motviktstruck (B1) och/eller klämtruck för ett uppdrag under högsäsongen hos vår kund på Torsvik. Du kommer att tillhöra ett mindre familjärt team så din samarbetsförmåga kommer att väga stort.  I rollen som lagerarbetare kommer du att arbeta på kundens e-handel avdelning där du efter orderlistor kommer att plocka ordrar som skickas iväg till både privat- och företagskunder. Du trivs även med att ha ett fysiskt arbete då tunga lyft förekommer. Du är en person som trivs med att ha stabila rutiner i ditt arbete. Arbetet är på 2-skift så att kunna arbeta skift är ett måste.  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager Johan Wallin på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Packa pock plocka gods E-handel Truckkörning  Kvalifikationer Erfarenhet av att köra motviktstruck (B1) Behärska svenska i både tal och skrift Tidigare erfarenhet inom lager och logistik Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

81 dagar sedan
Sista ansökan:
14 juli 2025
Business Developer Sales Logistik, Jönköping
PostNord Sverige AB
Företagssäljare

Har du erfarenhet av försäljning av logistiklösningar? Brinner du för tyngre logistik – Pall-, Stycke- och Partigods? Då kan detta vara en roll för dig! Här är fokuset att identifiera affärsmöjligheter hos nya kunder, bygga goda relationer och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut. Rollen är ny, och vi erbjuder en unik möjlighet för dig som drivs av resultat, etablerar starka kontaktnät med kunderna och vill arbeta med värdeskapande och komplex försäljning. Din placering kommer att vara i Jönköping med omnejd, och rollen innebär resor i hela vårt distrikt Väst/Öst. Du & vi & jobbetSom Business Developer Sales Logistik kommer du att bearbeta utvalda logistikkunder och segment inom PostNord på operativ, taktisk och strategisk nivå för att säkerställa långsiktig tillväxt och lönsamhet. Ditt fokus kommer att vara nyförsäljning men du kommer även att arbeta med merförsäljning hos befintliga kunder. Med din erfarenhet av logistiklösningar och förståelse för kundens affär identifierar du både uttalade och underliggande behov, utmanar befintliga lösningar och visar på hur vi kan anpassa lösningen och skapa verkligt värde. Vad du kommer att göra: - Nykundsbearbetning - du identifierar och bearbetar nya kunder för att sälja in logistikvolymer - Merförsäljning - du identifierar logistikpotentialer hos befintliga kunder - Bygga ett starkt kontaktnät hos kunderna, identifiera nya affärsmöjligheter och leda kunden genom hela försäljningsprocessen fram till avslut - Ansvara för att beräkna och offerera värdeskapande lösningar samt följa upp affärsresultat och måluppfyllelse - Arbeta proaktivt med kunderna för att implementera vunna affärer inom överenskomna tidsramar - Hålla dig uppdaterad om PostNord erbjudande, processer, verksamhetssystem, säljverktyg såsom säljstödsmaterial, prispolicy med mera Vem du är - Resultatinriktad – du jobbar effektivt mot uppsatta mål - Driven - du vill åstadkomma mycket och har en tydlig vision och stort fokus - Som person har du lätt för att bygga relationer både externt och internt - Kommunikativ och pedagogisk – du är bra på att sälja in och motivera andra att prioritera och driva förbättringar utifrån ett kundperspektiv - Samarbete på alla nivåer - du samarbetar väl både internt och hos kund och bygger förtroende i både dialog och förhandling hos kund - Du är unik: Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Vad du tar med dig - Minst 3 års dokumenterad erfarenhet inom försäljning av komplexa tjänster och kundunika lösningar inom tung logistik B2B med bevisat goda resultat - Omfattande erfarenhet av att framgångsrikt söka upp och driva nyförsäljning med bevisat goda resultat - Relevant akademisk examen, exempelvis inom ekonomi, marknadsföring, industriell ekonomi eller motsvarande är meriterande - Vi ser gärna att du har utbildning inom försäljning, affärsmannaskap och säljteknik, till exempel Spin - God kunskap i att utveckla kunders affärer inom supply chain - Stark förmåga att driva affärsutveckling tillsammans med kunder och sälja och förhandla med företagsledningar och professionella beslutsfattare med specialistkompetens - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift - Djup insikt i marknadstrender och konkurrenters erbjudanden för att kunna skapa och erbjuda bästa lösningen till kund Välkommen med din ansökan Vi gör ett urval av kandidater löpande, så vänta inte med att skicka din ansökan. Undrar du något över tjänsten? Mejla till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! För fackliga kontaktpersoner se Fackliga kontakter. Dygnet runt är vi på väg – från en människa till en annan, från ett företag till ett annat. Varje dag levererar vi över 4,5 miljoner brev och 600 000 paket. Varje försändelse är viktig – post, paket och logistik möjliggör relationer och affärer. Här får du vara med och påverka! PostNord är den ledande leverantören av paket- och logistiktjänster till, från och inom Norden. Vi är över 26 500 medarbetare och som en av Nordens största arbetsgivare tar vi ett stort socialt ansvar. Vi erbjuder en attraktiv och utvecklande arbetsplats där medarbetarna kan växa och trivas. Hos oss får du schyssta arbetsvillkor enligt kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och andra förmåner via vår egen personalstiftelse PostNord Plus. Vi prioriterar både våra kunder och våra medarbetare där vi tror att utvecklings- och karriärmöjligheter är grunden för att vara en attraktiv arbetsplats för anställda och helhetsleverantör för våra kunder. Vi leder branschen in i den koldioxidsnåla ekonomin, med målet att bli fossilfria till 2030. Vi arbetar kontinuerligt med att minska vår miljöpåverkan genom att investera i fossilfria transporter och utveckla hållbara lösningar för våra kunder och medarbetare. Med vår expertis och vårt unika distributionsnät utvecklar vi förutsättningar för framtidens kommunikation och handel.

81 dagar sedan
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Ansvarsfulla assistenter till man i Jönköping
Alma Assistans AB
Personliga assistenter

Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Är du en engagerad person som inte är rädd för nya utmaningar så kanske det är just dig vi söker! Vi söker två personliga assistenter till en man med ALS. Han har ett stort vårdbehov där man alltid arbetar minst två personer tillsammans och hjälps åt med alla delar i arbetet. Han har trackeostomi och använder ventilator hela dygnet. Hostmaskin och sondmatning ingår i arbetsuppgifterna. Mannen bor på landet några minuter med bil från centrala Jönköping, så bil och körkort krävs för att ta sig dit. I hushållet finns både hund och katt så man kan inte vara allergisk mot pälsdjur. Vår kund behöver hjälp med allt, så som hygien, träning, städning m.m. Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom vården, men inget krav. Att personkemin mellan dig och vår kund stämmer är det viktigaste. För att kunna arbeta hos kunden krävs det att du behärskar och förstår svenska språket både i tal och skrift. Kunden har inget talat språk så viktigt att du är lyhörd för hans behov. Du får gå bredvid en van assistent tills du känner dig trygg i arbetsuppgifterna. Vi söker en person för vaken natt och en som kan arbeta dagar och kvällar, alla dagar i veckan.

82 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Personlig assistent till ung tjej i Jönköping
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

OM OMSORGSCOMPAGNIET ABOmsorgsCompagnieti Norden har funnits sedan 2003. Vi finns i dagsläget etablerade i Stockholm, Göteborg, Malmö,Örebrosamt Vindeln. OmsorgsCompagnieti Norden består av personlig assistans, avlösning, ledsagning, stödboende, serviceboende.. Vi söker nu en personlig assistent till vår kund i Jönköping. Vår kund är rullstolsbunden och behöver hjälp med förflyttningar, personlig hygien, måltider, på- och avklädning etc. Det ställer höga krav på assistenten att vara observant eftersom kunden ej kan kommunicera med tal. Arbetet sker i hemmet och i kunds närmiljö. Arbetstiderna är förlagda på dagtid, kvällstid och på helgen. Du kommer få en ordentlig introduktion på arbetsplatsen och erfarenhet inom vård och omsorg är meriterande men inget krav. För att du ska kunna ge den bästa assistansen till vår kund tror vi att du brinner för att hjälpa andra, du gör ditt yttersta för att kunden ska få den hjälp hen behöver och du behärskar det svenska språket väl. Vi tror även att du är: Noggrann Tålmodig Lugn Initiativtagare Fantasifull Stor vikt läggs på personlig lämplighet, välkommen att söka! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum, inkom med din ansökan så fort som möjligt! OmsorgsCompagnietvärnar om både kunder och personalens trygghet och har därför som rutin att alltid begära ett utdrag ur belastningsregistret på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr...

82 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Maskinoperatör till Husqvarna
Randstad AB
Maskinställare och maskinoperatörer, metallarbete

Arbetsbeskrivning Vi på Randstad söker nu en driven och noggrann maskinoperatör för kommande behov i och runt om Jönköping. Som maskinoperatör spelar du en central roll i produktionsprocessen där dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar att övervaka och underhålla maskiner samt utföra kvalitetskontroller. Vi söker en erfaren och tekniskt kunnig medarbetare till teamet! I rollen kommer du att arbeta med robotteknik och CNC, och vi ser att du har erfarenhet av detta sedan tidigare. Du kommer även att ansvara för att mäta och kontrollera material, såsom att säkerställa produktens kvalitet och exakta mått. Du ska ha erfarenhet från industriell verksamhet och trivs i en industrimiljö. Du ska ha truckkort, och det är viktigt att du behärskar svenska i både tal och skrift för att säkerställa korrekt kommunikation och instruktioner. Tjänsten innebär att du arbetar på dag- eller tvåskift, därefter kommer det att övergå till 4-skift efter en månad. Traverskort är meriterande, men inget krav. Om detta låter intressant, tveka inte att skicka in en ansökan! Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos vår kund. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. Urval kommer att ske löpande så tveka inte att skicka in ditt CV redan idag. Vid frågor eller funderingar, kontakta Talent Manager Selam Tesfamicael på [email protected] OBS! Vi tar ej emot ansökningar via mejl, ansök smidigt genom vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan! Ansvarsområden Maskinunderhåll Felsökningar och kvalitetskontroller Kvalifikationer Industrivana, Maskinkunnig, erfarenhet av kvalitetskontroll samt truckkort Behärskar Svenska i både tal och skrift Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

82 dagar sedan
Sista ansökan:
13 juli 2025
Medarbetare till serviceteam - Hemfrid Jönköping

We are looking for new home cleaners to join our serviceteam in region Jönköping. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who lives and breathes customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. Of course, you are a team player and like working close to your colleagues. You should: Have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent. Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 7 – 17. Have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: A permanent position with a 75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About the role As a home cleaner in our service team, you are responsible for cleaning our customers' homes to the highest quality. You will be an on-site supervisor on a temporary assignment. You will primarily be responsible for cleaning tasks when there is a need for temporary cover at a customer's home, as well as assisting with key management. You will often clean together with your colleagues, and you will be responsible for the quality assurance on these assignments. To enjoy this role, you should like working at a fast pace and be adaptable. About us Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt serviceteam i Jönköping. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som brinner för kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Självklart är du en lagspelare som tycker om att arbeta nära dina kollegor. Du bör: Ha arbetat som hemstädare, hushållerska eller motsvarande. Ha tidigare erfarenhet av ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 7 – 17. Ha ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: En tillsvidareanställning med 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om rollen Som hemstädare i serviceteamet ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Du kommer vara arbetsledare på plats på befintligt uppdrag. Du kommer främst ansvara för städuppdrag där det finns ett behov av vikarier för en kund, samt hjälpa till med nyckelhantering. Du kommer ofta att städa tillsammans med dina kollegor, och du kommer vara ansvarig för kvalitetssäkringen av dessa uppdrag. För att trivas i den här rollen bör du tycka om att arbeta i ett högt tempo och vara anpassningsbar. Om oss Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

82 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Servispersonal till Pinchos Jönköping Deltid
Pincho Nation AB
Hovmästare och servitörer

Just nu söker vi medarbetare till Servisen Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Alla ska känna sig välkomna till Pinchos och i Servisen har du därför en mycket viktig roll. Här behöver du vara lyhörd för våra gästers önskemål och få alla att trivas och vilja komma tillbaka. Du kommer få förklara vårt koncept och vår unika app, lära dig vår meny, hålla rent och fint och såklart ha roligt - både med våra gäster och med dina härliga kollegor. Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Vi kan erbjuda dig Ett härligt gäng kollegor  Ett innovativt koncept  En möjlighet att växa och vara med på vår Pinchosresa in i framtiden Att genom våra gäster få uppleva stunder i livet som är värda att fira! För att passa bra hos oss tror vi att du Har lätt för att ta egna initiativ  Är noggrann och effektiv  På ett naturligt sätt ger våra gäster ett varmt bemötande Sprider positiv energi omkring dig  Trivs med att jobba i ett högt tempo Gärna har tidigare erfarenhet från restaurang/Servis Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

82 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Innesäljare
Juneporten AB
Företagssäljare

Vi tror på att framgång skapas när passion och drivkraft möter teknik. Med rätt verktyg skapar vi på Juneporten möjligheter varje dag genom att skapa nytt liv i begagnade fordon eller maskiner. Genom ett tätt samarbete mellan alla medarbetare skapar vi en värdefull tjänst där vi samtidigt bidrar till en hållbar miljö. Arbetsbeskrivning Som Innesäljare hos oss är du en central del av vårt dynamiska team och spelar en avgörande roll i att skapa och utveckla nya affärsmöjligheter. Du ansvarar för nykundsbearbetning, identifiera kundbehov, sälja in våra tjänster och att hantera inkommande förfrågningar. Du kommer vara en av våra främsta kontaktpunkter mot kunderna och arbeta med att bygga starka, långsiktiga kundrelationer. Ta chansen att bli en del av vårt framgångsrika team och bidra till vår fortsatta tillväxt! Din roll kommer att innebära: Skapa nya möjligheter: Bearbeta nya kunder via telefon och bidra till vår framgång genom att boka möten till våra säljrepresentanter. Kundansvar: Ansvara för inkommande förfrågningar och befintlig kundportfölj för att driva försäljning och stärka kundrelationer. Kundfokus: Identifiera och förstå kundernas behov för att erbjuda rätt lösningar och skapa mervärde. Resultatinriktat arbete: Sätta upp och nå tydliga säljmål, både individuellt och i teamet. Samverkan och teamarbete: Bidra till en positiv och energifylld arbetsmiljö där vi gemensamt arbetar mot framgång. Vi söker dig som: Har en stark vilja och drivkraft att utvecklas både personligt och professionellt. Är målmedveten och ansvarstagande, med förmåga att arbeta strukturerat och effektivt. Behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uttrycker dig övertygande och förtroendeingivande. Är serviceinriktad och lösningsorienterad. Erfarenhet inom försäljning är meriterande, men ditt engagemang och din vilja att lära är det viktigaste. Vad vi erbjuder: En utvecklande och inspirerande arbetsmiljö med goda möjligheter till karriärutveckling. Ett engagerat team som stöttar och motiverar varandra. Tydliga mål och strukturer som ger dig möjlighet att lyckas och nå din fulla potential. I vårt företag tror vi på att skapa värde genom innovation och samarbete. Vi arbetar i en miljö som främjar kreativitet och tillväxt, och vi ser fram emot att välkomna nya talanger som delar vår vision.

82 dagar sedan
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Servispersonal till Pinchos Jönköping Deltid
Pincho Nation AB
Hovmästare och servitörer

Just nu söker vi medarbetare till Servisen Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Alla ska känna sig välkomna till Pinchos och i Servisen har du därför en mycket viktig roll. Här behöver du vara lyhörd för våra gästers önskemål och få alla att trivas och vilja komma tillbaka. Du kommer få förklara vårt koncept och vår unika app, lära dig vår meny, hålla rent och fint och såklart ha roligt - både med våra gäster och med dina härliga kollegor. Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Vi kan erbjuda dig Ett härligt gäng kollegor  Ett innovativt koncept  En möjlighet att växa och vara med på vår Pinchosresa in i framtiden Att genom våra gäster få uppleva stunder i livet som är värda att fira! För att passa bra hos oss tror vi att du Har lätt för att ta egna initiativ  Är noggrann och effektiv  På ett naturligt sätt ger våra gäster ett varmt bemötande Sprider positiv energi omkring dig  Trivs med att jobba i ett högt tempo Gärna har tidigare erfarenhet från restaurang/Servis Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

85 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025
Assisterande Restaurangchef
Streetfood från Norrbotten AB
Restaurang- och kökschefer

Leader of Bastard Burgers Välkommen till Bastard Burgers! Hos oss får du möjlighet att arbeta i en mycket progressiv och ständigt utvecklande miljö. Tillsammans med andra kollegor är du med och skapar nästa generations streetfood. I din roll kan du förvänta dig mycket skratt, samarbeten, utmaningar och utveckling. Att vara en Leader of Bastard betyder att du är flexibel, ser möjligheter och har stor förståelse för hela restaurangen, så väl köket som kassan. Genom ett positivt mindset är du högst delaktig i att få din restaurang att arbeta tillsammans. Du förväntas vara ständigt uppdaterad och sträva efter att ge bästa kvalité och service till våra gäster. Genom att följa Bastard Burgers strukturer, rutiner och använda vår sociala plattform för att interagera med dina kollegor bidrar du till en ”vi-känsla” som kan ta oss hur långt som helst. Vi kommer göra vårt bästa för att du ska utvecklas men vi förväntar oss också ditt engagemang och nyfikenhet och på så sätt skapar vi kontinuerligt lärande.   Assisterande Restaurangchef Om rollen Som assisterande restaurangchef på Bastard är du en viktig del i driften och som tar stort ansvar i att leverera en produkt i världsklass. Du kan vara en expert i köket eller ge fantastisk service, men i den här rollen förväntas du vara intresserad av båda delarna. Som assisterande restaurangchef är du också ansvarig för utvärdering och utveckling av olika områden på din restaurang. Du ser till att vara en operativ expert där du har full koll på det som händer i den dagliga driften. Tillsammans med restaurangchefen gör ni ständigt utvärderingar för att förbättra och utveckla kulturen och de KPIer vi anser är viktiga. När restaurangchef ej är på plats, är assisterande högst ansvarig. Arbetet innebär ett högt driftansvar med administrativa inslag. Övergripande arbetsuppgifter: Tillsammans med restaurangchef ansvara för driften Stötta restaurangchef i ledning av teamet, där du brinner för laget istället för jag-et Arbeta med förbättringar inom service, kvalité, inventering, COGS och svinn, schemaläggning Kontinuerligt arbeta med att samtliga rutiner inom matsäkerhet efterlevs   Är vi en match? Vi söker dig som... Utbildningskrav: inget Har tidigare erfarenhet från restaurang- eller serviceyrke, gärna med personalansvar Du skall kunna svenska och/eller engelska, meriterande att behärska båda språket Möjlighet att arbeta flexibla timmar, inklusive kväller och helger Önskvärda beteenden och erfarenheter: Har en god kommunikationsförmåga Är strukturerad och ansvarstagande Motiveras av och kan motivera medarbetare till att jobba efter uppsatta mål Har ett engagemang för Bastard Burgers och har gärna koll på oss sedan tidigare! Vi ser gärna att du bor i närområdet av enheten   Vi erbjuder dig Bastard Burgers värdeord är kvalité, kultur och människor, där dessa ligger till grund för gemensamma mål. En tjänst hos oss innebär en möjlighet att få vara delaktig i ett innovativt och snabbt växande företag, där vi är stolta över vår kultur och familjära känsla! Perks: • Föräldraförmån – vi toppar upp föräldrapenningen!* (upp till ett visst belopp). • Kollektivavtal (tjänstepension, förmåner etc.) • Veckovis pulsmätning • Friskvårdsbidrag • Betald startavgift för lopp och tävlingar • Personalrabatt på alla Bastard Burgers i Sverige, Norge, Finland   Om Bastard Burgers Bastard Burgers är ett ungt och snabbt växande företag som värnar om människorna. Vi grundades i Luleå, Sverige, år 2016, och idag finns det fler än 70 Bastard Burgers-restauranger runt om i hela Sverige och ytterligare restauranger i Finland, Norge och New York. Vi är stora och vi växer snabbt, men vägrar tappa personlighet eller bli basic. Kom hit för att du gillar musik, graffiti, streetwear, riktigt bra streetfood, klistermärken på borden – allt det där som gör Bastard Burgers till Bastard Burgers. Kärlek till mat och människor har skapat en stark kultur runt Bastard Burgers, där såväl klimatsmarta initiativ som högljudd hiphop ryms.   Mångfald och inkludering Bastard Burgers värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten. Vi ser därför gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet, vår ambition är att rekrytera medarbetare från olika bakgrunder. Välkommen med din ansökan!

85 dagar sedan
Sista ansökan:
28 september 2025