Nattreceptionist Scandic Portalen, deltid 82,89% (Natt)
Scandic Hotels AB
Hotellreceptionister m.fl.

Nu söker vi en Nattreceptionist till Scandic Portalen. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad är innebär rollen? Du som arbetar i receptionen är ansvarig för att våra gäster får service i världsklass. Du är spindeln i nätet som ser till att gästen alltid är i fokus. Du är den som går igenom ankomstlistan och lägger tid på detaljerna. Ser till att gästens önskemål uppfylls. Du har alltid ett leende på läpparna och en kreativ lösning i bakfickan. Du löser det mesta och är en stjärna på att vända en missnöjd gäst till en nöjd gäst. Din arbetsplats är vår lobby. För det är där du möter flest gäster. I ansvarsområdet ingår även administrativt arbete, säkerhetsarbete och arbete med försäljning. Arbetet i receptionen innebär att checka in och ut hotellets gäster, hälsa välkommen och ge gästen den information den behöver om sin vistelse. Du hanterar bokningar i systemet Opera Cloud och hanterar administrativa uppgifter runt gäster och säkerhet. Allt arbete sker med gästnöjdhet och försäljning i fokus. Som nattreceptionist hos oss är du ansvarig för gästservicen samt hotellets och gästers säkerhet under nattetid. I dina arbetsuppgifteringår bl a: - Checka in de sista gästerna - Barservering (Vår receptionsbar stänger kl. 01) - Nattkörning (Byta affärsdatum i vårt bokningssystem Opera Cloud) - Förbereda frukostboxar för de som vill ha tidig frukost. - Checka ut tidiga utcheck - Svara i telefon och mail under natten samt andra administriella uppgifter. - Hantera och finna lösningar på gästers feedback och klagomål under natten. - Skriva nattrapport - Viss lobbystädning Arbetstiderna är mellan 22-07 och du arbetar sju nätter i streck och sedan ledig sju nätter. Tjänsten är på 82,89% Vem är du? För att passa i rollen tror vi att du har en väl utvecklad social förmåga och är kapabel att hantera att det händer många olika saker samtidigt. Det är mycket viktigt att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. För att trivas i rollen behöver du vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har kapaciteten att arbeta nattskift. Du har också vana och kunskap i att arbeta med dator som arbetsredskap. Eftersom arbetet till stor del består av att kommunicera med gäster är goda kunskaper i svenska och engelska en förutsättning. Talar du ytterligare ett språk är det meriterande. Allra viktigast är dock dina personliga egenskaper och din inställning. För att passa i rollen behöver du vara en lyhörd och prestigelös lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Information om tjänsten Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, 82,89% och vi använder oss av 6 månaders provanställning. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD

10 maj 2024
Sista ansökan:
5 november 2024
Teknisk Chef
Sesol AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Som Teknisk chef hos oss på Sesol blir du en del av Sesol-familjen och får arbeta med kollegor som jobbar hårt för att vi ska vara det självklara valet inom solceller, batterier och elbilsladdare. Din framtida utmaning Som teknisk chef på Sesol har du huvudansvaret att säkerställa en strikt efterlevnad gällande regelverk och standarder inom elinstallationer. Du kommer bland annat att genomföra regelbundna revisioner och inspektioner för att säkerställa att installationsavdelningen följer bästa praxis och använder sig av effektiva processer. Målet är att optimera arbetsflöden och säkerställa att installationsavdelningen har den nödvändiga kompetensen och utrustningen för att uppfylla branschens krav och standarder. Du behöver ständigt hålla dig informerad om de senaste teknologiska och branschspecifika trenderna, så att vi som organisation kan hålla oss uppdaterade om det senaste i branschen. Vi ser gärna att du är med och utvärderar och identifierar nya affärsområden inom företaget. Som teknisk chef kommer du att leda och inspirera ett team av tekniska rådgivare inom el och bygg. Vi ser att du är mån om att skapa en positiv arbetsmiljö och främja samarbete inom teamet. Tillsammans kommer ni att samarbeta för att erbjuda tekniskt stöd och rådgivning till andra avdelningar. För att öka kompetens hos medarbetarna inom organisationen kommer du vara med att utveckla och implementera utbildningsprogram för att stärka medarbetarnas tekniska färdigheter. Vem är vår perfekta matchning? Som teknisk chef kommer du leda ett team utav tekniska rådgivare.Dukommer ingå i ledningsgruppen för installationsavdelningen, tillsammans med installationschefen för Sverige och COO. Därav är det viktigt att du som person har en god samarbetsförmåga och är kommunikativ. Dessutom krävs en det att du som person gillar att leverera god service då rollen innefattar mycket stöd och rådgivning till andra avdelningar inom organisationen. Tack vare att du har en stor erfarenhet och kunskap gällande regelverk och standarder inom elinstallationer, så ser vi att du är självgående och kan ta mycket initiativ på avdelningen. Vi ser även att du är kreativ och har en förmåga att analysera och lösa komplexa tekniska problem samt implementera effektiva lösningar. Vi vill att du har Minst 5 års erfarenhet av liknande roll Elutbildning Allmän Behörighet Körkort Det är extra bra om du även har Erfarenhet inom solcellsbranschen Vidareutbildning inom teknik, exempelvis inom energi, miljö eller annan relevant inriktning Detta gör livet trevligt hos oss Goda förmåner och arbetsvillkor Interna tävlingar Du ingår i ett välkomnande och familjärt team Bra att veta om anställningen Lön: Fast Placering: Jönköping Tillträde: Enligt överenskommelse Anställningsvillkor: Heltid Vi förstår att du vill söka jobbet direkt, men detta är också braatt veta! Ansökan tas endast emot här på vår karriärsida. Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontakten finner du nedan. Urval kommer ske löpande. Om Sesol ABVi älskar solen lite mer än andra – att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Vi är idag över 1000 medarbetare som tillsammans står för över 2 miljoner soltimmar om året. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med huvudkontor i Jönköping och etableringar på 13 andra orter i södra och mellersta Sverige är vi en arbetsgivare för alla som vill kliva ut ur skuggan och in i solen. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Arbetschef El till Sesol i Jönköping
Sesol AB
Installations- och serviceelektriker

Vill du arbeta för en hållbar framtid där förnybar energi är det självklara valet? Vill du göra det på ett stabilt företag med professionella kollegor som gör sitt yttersta för att skapa en kundupplevelse utöver det vanliga? Bli en av oss på Sesol! Din framtida utmaningSom Elchef i Jönköpingkommer du att ha ansvaret för att alla våra installationer i området ärkvalitativa och effektiva. Du är den somsäkerställer att varje kundbemötande är professionellt och att miljön präglas av familjaritet och engagemang. Målet med ditt arbete är att skapa installationer med maximal energiproduktion samtidigt som kundnöjdhet och lönsamhet är på topp. Självfallet är trivseln i din egen grupp en vital del av ditt arbete. Du kommer ha personalansvar för elektrikerna som utgår från vårt huvudkontor i Jönköping och du rapporterar till platschefen. Du arbetsleder, vägleder, rekryterar och utvecklar dina medarbetare samt skapar ett team som andra i bolaget vill samarbeta med. Arbetsmiljön är av yttersta vikt för Sesol och du kommer systematiskt arbeta för en trygg arbetsmiljö med hög trivsel. Samtidigt strävar du ständigt efter utveckling och förbättring av arbetsprocesserna där du följer upp eventuella avvikelser kontinuerligt. Vem är vår perfekta matchning? Till den här tjänsten söker vien trygg ledare som strävar efter att utveckla sin verksamhet mot uppsatta mål.För att lyckas i rollen behöver du ha engod problemlösningsförmåga samt förmåga att prioritera mellan olikaarbetsuppgifter. Det tror vi att dulyckas med genom att varaflexibel, proaktiv och ha en god kommunikations- och samarbetsförmåga. På så visskapar du ett nära samarbete med såväl den egna gruppen som med övriga avdelningar på Sesol. Vi vill att du har Minst fem års erfarenhet som serviceelektriker eller motsvarande Erfarenhet av personalansvar & ledarskap Elutbildning B-körkort. Mycket god kommunikativ förmåga Det är extra bra om du även har Allmän behörighet, el BAM, BAS P/U, SAM Erfarenhet inom solceller, elbilsladdare och batterier Erfarenhet av resursplanering Bra att veta om anställningenLön: Fast lönPlacering: JönköpingTillträde: Enligt överenskommelseAnställningsvillkor: Heltid Vi förstår att du vill söka jobbet direkt, men detta är också bra att veta! Ansökan tas endast emot här på vår karriärsida. Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontakten finner du längre ned på sidan. På Sesol blir alla arbetstimmar soliga. Gör som över 1000 andra och maxa dina soltimmar du också. Kliv in i värmen hos oss på Sesol – en solsäker arbetsplats! Om Sesol ABVi älskar solen lite mer än andra – att jobba hos oss på Sesol innebär därför ett soligt äventyr som vi vill att du ska få uppleva. Vi är idag över 1000 medarbetare som tillsammans står för över 2 miljoner soltimmar om året. Tillsammans bidrar vi alla till att göra världen till en lite grönare plats. Med huvudkontor i Jönköping och etableringar på 13 andra orter i södra och mellersta Sverige är vi en arbetsgivare för alla som vill kliva ut ur skuggan och in i solen. Välkommen till Sveriges bästa arbetsgivare!

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Chefsassistent
Procruitment AB
Chefssekreterare och VD-assistenter m.fl.

Om kundenKunden är en stor koncern som tar fram egna produkter, övrig information är konfidentiell. Mer information ges vid intervjutillfälle. Om tjänstenSom Chefsassistent kommer du arbeta inom ett brett spann av administrativa, stödjande och koordinerande arbetsuppgifter i nära samarbete med chefer. Vanligt förekommande uppgifter i denna roll är exempelvis: Mötesplanering Koordinera konferenser Uppföljning av aktiviteter och beslut, förberedelse och planering av workshops Reseplanering, reseräkningar, tidredovisning Inköp, fakturahantering Förbereda och administrera beslutsmöten inom inköpsfunktionen Arbetet innebär också support till planeringen av möten och aktiviteter, ekonomisk uppföljning och prognostisering samt avdelningens rapportering Administration kring bolagsrelaterade frågor Sharepointadministration Mailutskick Stötta övriga chefer och assistenter i mån av tid Förbereda inför nyanställda medarbetare Kontorsansvar I rollen som chefsassistent kommer du även ingå i assistentteamet där ni har ett tätt samarbete och supportar varandra. Din kompetensVi tror att du som söker har en lämplig utbildning och några års arbetslivserfarenhet, fördelaktigt somassistent eller administratör. Du behärskar svenska och engelska mycket väl i tal och skrift gärna på affärsnivå och vi förutsätter att du är en van datoranvändare som har lätt att sätta dig in i nya affärssystem. B-körkort är ett krav. Vi söker dig som trivs i ett självständigt arbete med stort fokus på service, tycker om att driva utveckling framåt, är van att hantera många olika saker samtidigt och arbeta mot deadlines. Rollen ställer höga krav på struktur och ordning och reda, men förutom det tror vi att du har mycket positiv energi och bidrar med ett brinnande engagemang i de uppgifter du ställs inför. Övrigt Lön: Fast månadslönOmfattning: HeltidStart: OmgåendePlaceringsort: Huskvarna, Stensholm Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om ossVår främsta uppgift är att ge företag kraft att växa med rätt människor. Samtidigt ger vi jobbmöjligheter till människor genom hela arbetslivet. Dagens nyexaminerade talang – morgondagens specialist eller ledare. Oavsett var du befinner dig i din karriär så är vi en partner för dig – idag och imorgon.

10 maj 2024
Sista ansökan:
27 oktober 2024
Terminalmedarbetare till DFDS Professionals
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en stresstålig och ansvarstagande individ som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Har du förmågan att skapa struktur och effektivitet i ditt arbete samtidigt som du håller hög kvalitet och säkerhet? Då kan en karriär hos DFDS Professionals vara rätt för dig! Arbetsuppgifter: Lossning och lastning av bilar. Optimal effektivitet i våra bilar och lokaler. För att säkerställa en trygg och effektiv arbetsmiljö upprätthåller du ordning och reda i terminalen. Du sorterar och skannar gods för att säkerställa korrekt hantering och leverans. Du ansvarar för att deadlines för leveranser hålls och att kvalitetsstandarder överträffas. Du kör truck med skicklighet och precision.Din profil: Vi söker i första handen medarbetare med erfarenhet av terminalarbete,noggrannhet och ansvarstagande är oerhört viktigt för att lyckas i uppdraget. Du är en lagspelare med utmärkta kommunikationsfärdigheter och löser problem på ett effektivt sätt. Flexibilitet och förmåga att arbeta i en snabb och dynamisk miljö är viktigt. Krav och kvalifikationer: Erfarenhet av liknande arbete inom logistik eller terminalhantering. Goda kommunikationsfärdigheter. Förmåga att lösa problem och arbeta effektivt under stress. Truckkort A och B. Goda datorkunskaper.Om du är redo för en utmaning och vill arbeta i en dynamisk och snabbfotad miljö, så välkommen med din ansökan till DFDS Professionals! Ambulerandekonsult: Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap.SökordDFDS | Jönköping | Transport | Logistik |Terminal| Truckkort| Vaggeryd| Lager|

9 maj 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Erfarna truckförare till Jönköping
DFDS Professionals AB
Lager- och terminalpersonal

Om jobbet Som lagerarbetare via DFDS Professionals kommer du framförallt att jobba inom logistik och utföra mycket körning med Skjutstativ. Ditt arbete innebär inte bara att flytta gods från A till B utan kan även inkludera komplexa uppdrag som kräver fokus och fingerfärdighet. Du kommer att hantera större gods och en del av arbetet är administrativt, vilket innebär att datorvana är en merit. Huvudsakliga arbetsuppgifter Köra skjutstativtruck Plock- och transportuppdrag Lastning och lossning av gods Arbeta med andra uppgifter som tillhör lagerarbete Vem är du? Vi söker dig som inte är rädd för att arbeta hårt, även under högintensiva perioder. Att få jobbet gjort är viktigt för dig, och du har inga problem att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. Vi letar efter någon med starkt självförtroende när det gäller att köra motviktstruck och en positiv inställning till arbetsuppgifterna. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som: Har erfarenhet av att köra truck med tyngdpunkt på skjutstativ Har erfarenhet av att hantera större gods Är certifierad med truckkort typ A-B Har flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Ansökan Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid, men beroende på kund kan de variera. Ansök med ditt CV och skriv ett personligt brev om varför du skulle passa i denna roll – vi tar inte emot ansökningar via e-post. Ansökningar och intervjuer kommer att utföras löpande, vilket kan innebära att tjänsten kan ha tillsatts innan ansökningstiden har löpt ut. Vi har kollektivavtal och erbjuder förmåner såsom friskvårdsbidrag. Ansökan tas inte emot via mail. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du välkommen att kontakta oss på: [email protected] Om DFDS GroupDFDS Group har 10 000 anställda i 25 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa med årliga intäkter på 2,0 miljarder EUR. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. Om DFDS ProfessionalsDFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri- och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. DFDS | Jönköping | Transport | Logistik | Lager | Gislaved | 3PL | Truck | Skjutstativ

9 maj 2024
Sista ansökan:
26 oktober 2024
DFDS Professionals söker truckförare till kommande uppdrag!
DFDS Professionals AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Om jobbetÄr du en skicklig truckförare med öga för detaljer och ett genuint intresse för varierande arbetsuppgifter? Då är det kanske dig vi letar efter! DFDS Professionals, en framstående aktör inom industri och logistik, söker nu efter passionerade truckförare för kommande uppdrag i och runt Jönköping. Vi söker nu truckförare, både till DFDS egna terminaler men också till våra externa kunder. Beroende på uppdraget kan arbetstiderna och geografiska platsen variera för olika uppdrag. Detta går vi såklart igenom när vi har hittat ett uppdrag som matchar just med dig! Annonsen gäller för framtida uppdrag hos DFDS Professionals kunder i Jönköping. Vi kommer att ge återkoppling endast när vi hittar en matchande tjänst för dig. Dina dagliga arbetsuppgifter och ansvarsområden i din arbetsroll kan omfatta: Köra motviktstruck/skjutstativ Köra stor och liten klämtruck Lastning och lossning av gods Effektivt stapla och lagra produkter Arbeta med andra uppgifter som tillhör terminalarbete Om digVi behöver någon som har kört truck tidigare och känner sig bekväm bakom ratten. Eftersom att du kommer arbeta mycket självständigt ser vi att du har hög arbetsmoral och är bra på att planera och prioritera bland dina arbetsuppgifter. Du är flexibel och prestigelös när det kommer till ditt arbete och du förstår vikten av god kundservice. Krav för tjänsten Certifierad med truckkort typ A-B Meriterande om du har erfarenhet av långa gafflar Flytande svenska Förstår och kan göra sig förstådd på engelska Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Ambulerandekonsult:Du är anställd av oss på DFDS Professionals men arbetar ute hos våra kunder. Att vara ambulerande konsult innebär att man blir anställd av oss DFDS Professionals för att utföra arbete i kundföretag och vars arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter sålunda kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal. Vi värnar om din hälsa och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. KontaktuppgifterHar du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] sker löpande och du blir kontaktad så fort vi hittar ett uppdrag som passar just dig! Det går ej att ansöka via mail. VIKTIG INFORMATIONSom ett led i vårt arbete mot en så rättvis och fördomsfri rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai. Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15-20 min att genomföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju SökordDFDS | Jönköping| Transport | Logistik | Motviktstruck| Skjutstativ| Klämtruck

9 maj 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
Lagerarbetare till däcklager på Torsvik!
Insitepart AB
Truckförare

Dina Arbetsuppgifter och profil Insitepart söker nu medarbetare till däcklager som är beläget på Torsvik i Jönköping med start omgående. Dinaarbetsuppgifter kommer främst bestå av att köra klämtruck. Vi söker dig som trivs med att arbeta på lager i ett bra tempo. Du tycker om att ta ansvar och det är viktigt för dig att göra ett gott arbete med en god kvalitet på ditt resultat. Som person är du hjälpsam och serviceorienterad med kunden i fokus. Dina arbetstider kommer vara dagtid 07,00-16,00. Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du behöver vara minst 18 år gammal för att vara aktuell för den här tjänsten. Körkort och truckkort (B1) Tidigare lagererfarenhet är starkt meriterande Flytande svenska i tal och skrift är ett krav Datorvana är en bonus Arbetstiderna kommer vara förlagda på dagtid 07,00-16,00 Låter detta som din nästa utmaning?På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Som en del av processen så tillämpar vi bakgrundskontroller på kandidaterna som är aktuella för rollen. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

8 maj 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Webbutvecklare till Pair
A Hub AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en erfaren webbutvecklare som vill få möjligheten att vara med och skapa ny funktionalitet och driva den tekniska utvecklingen i en framgångsrik och spännande scale-up? Vill du bli en del av ett familjärt team där prestigelöshet och samarbete är en självklarhet? Pair grundades 2019 och genom deras webbapplikation hjälper de människor att hitta, boka och betala sina parkeringsplatser redan innan de sätter sig i bilen. De tillhandahåller även lösningar inom elbilsladdning. Nu stärker Pair upp sitt team och söker en erfaren webbutvecklare som vill vara med att bidra till bolagets fortsatta framgång! OM ROLLEN Som webbutvecklare på Pair är du delaktig i hela produktutvecklingskedjan och får vara med och utveckla framtidens IT-lösningar inom parkering och elbilsladdning. Du kommer vidareutveckla verksamhetens mjukvarulösningar och bidra till att ta företagets visioner till nästa nivå. Du kommer att jobba tätt tillsammans med deras CTO/utvecklare samt övriga delar av organisationen. Du kommer få en ansvarsfull roll där du utöver utveckling även är med i beslut kring IT-lösningar utifrån vad kunder och användare efterfrågar. Pair erbjuder en bred och kreativ roll, du kommer bland annat att: Driva utvecklingen av Pairs mjukvarulösningar Ansvara för teknisk design gällande Pairs system Göra research och ta beslut gällande val av tekniker Förvalta och nyutveckla företagets integrationslösningar DIN BAKGRUND Som sökande ser vi att du har mångårig arbetslivserfarenhet av webbutveckling där du är van att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och driva ditt eget arbete framåt. Du har med stor fördel goda kunskaper i PHP samt tillhörande ramverk såsom exempelvis Laravel. Det är även meriterande om du har kunskap/erfarenhet av Tailwind och Livewire, eller liknande ramverk. Vi ser gärna att du vill jobba över hela stacken, även om fokus kan vara mer på ena delen. För rätt person är inte tidigare tech stack avgörande. Är du en erfaren utvecklare, exempelvis med kunskap inom Python och Django, som med en nyfikenhet vill applicera dina kunskaper hos Pair finns goda möjligheter för det också. VEM ÄR DU? För att passa i rollen tror vi att du är tekniskt nyfiken där du ständigt vill utveckla både dina egna kunskaper och bolagets lösningar. Du är ansvarstagande och självgående, samtidigt som du är en lagspelare som alltid sätter samarbete i första rummet. På Pair värdesätter vi kunskapsdelande samt att vi tillsammans, oavsett roll, bidrar till att vidareutveckla vårt erbjudande. Vi värderar även affärssinne, detta då vi vill skapa lösningar som skapar faktiskt värde för våra kunder och slutanvändare. Det innebär att du är lyhörd och flexibel, samt en kreativ problemlösare. PAIR ERBJUDER Möjligheten att komma in i ett spännande scale-up där du tillsammans med dina kollegor skapar nya innovativa lösningar i en växande bransch. En nyckelroll inom bolaget och där du får ta stort ansvar för att driva den tekniska utvecklingen av företagets mjukvarulösningar. En bred och kreativ roll där du får vara delaktig i hela produktutvecklingskedjan, med stort fokus på nyutveckling och där du får vara med och identifiera och ta fram ny funktionalitet. Goda karriärs- och utvecklingsmöjligheter inom bolaget både nationellt och internationellt. En härlig företagskultur som kännetecknas av en familjär och prestigelös känsla där alla är med och bidrar till bolagets framgång. En roll med bra lönevillkor och förmåner. På Pair erbjuds du ett generöst friskvårdsbidrag samt optionsprogram. OM PAIR Pair utvecklar lösningar för parkering och elbilsladdning. Deras mål är att genom optimering och automatisering göra livet enklare för sina användare – de som parkerar och laddar – men även de som arbetar närmast dem. Pairs kunder finns främst inom hotellbranschen och marknaden är främst Norden. Hos Pair får du utveckla bolagets lösningar ytterligare samt vara en del av kommande expansion till nya marknader. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Upplägg: Anställning direkt hos Pair. A-hub hjälper till med rekryteringsprocessen och vid eventuella frågor kontakta Sebastian Dejler på [email protected] Placering: Tjänsten är placerad på Pairs kontor i centrala Jönköping. Du erbjuds flexibla arbetstider samt möjlighet att jobba hybrid Start: I augusti eller enligt överenskommelse

8 maj 2024
Sista ansökan:
25 oktober 2024
Vi söker stylister till vår Bryn Bar i Jönköping
Rapide AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Vi söker just nu dig som är redo att ta dig an en ny utmaning, och ingen tidigare erfarenhet krävs. Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker ny stjärnor som vill utvecklas tillsammans med oss och som vill börja arbeta på vår enhet i Jönköping inne på Asecs! Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 18 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: · Brinner för skönhet · Är stresstålig · Är en lagspelare · Vill göra karriär · Brinner för utmaningar · Älskar kundmöten Krav för rollen: Fyllt 18 år, och att du är redo att lära dig något nytt inom hantverket vi arbeta med och försäljning.Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och sälj i Stockholm på en 4 dagars utbildning + 2 dagars praktik. Du kommer lära dig allt om den bästa skönhetsupplevelsen. Rapide Academy utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: · Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter · En fantastisk arbetsplats · Utveckling · Ett yrke i världens mest växande bransch · Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Tjänst: 20% - provanställning. Rekryteringen sker löpande med start när vi hittat den rätte för jobbet. Varma hälsningar, Stephanie Wedholm & Philippa Ottenfalk

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024