Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

20 mars 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Butikssäljare till Synsam Kalix Gallerian- sommarjobb

Vill du vara en del av ett team som drivs av att nå ambitiösa mål i ett högt tempo och ge marknadens bästa kundbemötande? Då vill vi träffa dig! 😎 För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen - bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Hos oss är ensam inte stark - du kommer jobba i ett sammansvetsat team som består av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? 👇 - Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet - Du är full av energi och har ett starkt engagemang - Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor - Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Tickar detta alla dina boxar? Då kan vi vara helt rätt för varandra! ⭐ För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Hos oss på Synsam får du: - Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass - Du blir en del av en organisation med ett klimat som präglas av höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar - exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer - En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation - Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender. - Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Har vi väckt ditt intresse? Vad roligt! Klicka på länken nedan och följ de enkla stegen för att skicka in din ansökan. Tjänsten är en anställning under sommarperioden. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag - så vänta inte! 🚀 Hoppas att vi ses - välkommen med din ansökan!

19 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Undersköterska till IVAK, Kalix

Välkommen till IVAK i Kalix. Här tar vi hand om den akut sjuka patienten i ett unikt samarbete mellan akutmottagning och intensivvård där du som undersköterska har en otroligt viktig roll i att ge våra patienter bästa möjliga omvårdnad. Vi söker Vi söker dig som är utbildad undersköterska. Det är meriterande om du gått undersköterskeutbildningen riktad mot akutsjukvård. Du ska ha goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är meriterande om du har kunskaper i journalsystemet VAS och/eller har tidigare erfarenhet av arbete inom akutsjukvård. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Du är stabil, strukturerad och kan skapa en helhetssyn där du förstår din roll, men ser till hela verksamhetens bästa i agerande och beslut. Vidare är du flexibel och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Det här får du arbeta med Arbetet i akutsjukvården innebär att du möter patienter i alla åldrar som drabbats av allvarlig sjukdom eller skada. Som person är du trygg, lugn och har en god empatisk förmåga. Du anpassar dig till de olika situationer som akutsjukvården innebär och trivs i den miljön där patienten alltid kommer först. Det här erbjuder vi dig - Strukturerad introduktion med kontinuerlig utvärdering och uppföljning - Kompetensutveckling i form av interna utbildningar - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänsten Fyra tillsvidareanställningar på heltid med arbetstid dag, kväll och natt. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Välkommen med din ansökan!

19 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Väktare sökes till myndighetsuppdrag - Kalix

Vill du arbeta tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan för att bidra till en rättssäker hantering av frihetsberövande personer och bevaka misstänkta brottsplatser? Securus är ett bolag som arbetar tillsammans med myndigheter för att hantera bemanningen av arrester och temporära polisiära bevakningar. Om du är intresserad av att utvecklas tillsammans med erfarna kollegor och växa i din roll som väktare i en myndighetsmiljö kan Securus vara rätt för dig.   Just nu söker vi dig som vill arbeta som väktare vid brottsplatsbevakningar i Kalix. I maj 2023 kommer vi ta över ansvaret för arresterna och brottsplatsbevakning på flertalet orter i Sverige. Vi söker dig som är van att samarbeta med kollegor för att säkra kvaliteten i arbetet samt har förmåga att tempoväxla när situationen kräver det. Meriterande är om du har erfarenhet av att arbeta inom kriminalvården, psykiatrin eller i annat liknande yrke där du har varit i kontakt med människor i utsatta situationer. Tjänsten innebär att du arbetar som arrestantvakt och tillsammans med dina kollegor sköter driften av arresten samt vid behov bevakar temporära objekt som uppkommer vid misstanke om brott. Tjänsten avser en tillsvidaretjänstgöring med inledande 6 månaders provanställning. Vi har behov av personal som kan jobba på behovsbasis. Se våra andra annonser om du söker heltids- eller deltidsanställning och kan jobba på annan ort. Anställningen kan inledas med en grundutbildning som gör att du får rätt verktyg och kunskaper för att utföra arbetet när så krävs. Kvalifikationer för tjänsten Vi söker dig som vill arbeta som väktare eller arrestantvakt. Eftersom Securus är ett säkerhetsklassat företag som till stor del arbetar mot offentliga myndigheter genomförs en säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen.  För tjänsten krävs svenskt medborgarskap och obehindrade kunskaper i svenska i både tal och skrift. Tjänsten innebär emellanåt att ta del av och förmedla nödvändig information vid myndighetens hanterande av frihetsberövade personer. Du behöver även kunna tala och förstå engelska. Vi vill att du som väktare har god fysik till den grad att du klarar av de krävande situationer som emellanåt uppstår i tjänsten. Övrig information Arbetsgivare: Securus Säkerhet i Sverige AB Start: Enligt överenskommelse efter godkänd säkerhetsprövning Anställningsform: Tillsvidareanställning med inledande provanställning Lön: Enligt kollektivavtal mellan Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet   Till din ansökan vill vi att du bifogar utbildningsbevis på VU1 och VU2. Om du har frågor är du välkommen att kontakta oss via epost till [email protected]. Urval och intervjuer kommer ske löpande, vi ser fram emot din ansökan! Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utan endast via annonsen. Klicka på ”ansök här”. Securus har med mer än 20 år i branschen och nästan 300 medarbetare blivit ett av Sveriges mest spännande säkerhetsbolag. Vi arbetar främst tillsammans med svenska myndigheter inom rättskedjan. På Securus arbetar vi med visionen att bidra till ett tryggare samhällsklimat. De kommande åren planerar vi att utveckla och växa Securus till en av de mest betydande aktörerna inom säkerhet och trygghet. Vill du vara mer än bara ett anställningsnummer? Ansök då redan idag! Vi bygger samarbeten för ett tryggare samhälle.

18 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb där du får jobba 75%-100%. För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice, som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 1 vecka. Start: Enligt överenskommelse. Omfattning: Deltid sommarvikariat. Arbetstider: Skiftarbete med vissa kvällar och helger. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: - Gymnasieutbildning - Flytande svenska, både tal och skrift - Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift - Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

18 mars 2024
Sista ansökan:
4 augusti 2024
Sjuksköterska och Specialistsjuksköterska

För bästa ekonomiska villkor och support! Bli Bemanningssköterska hos Omsorg & Behandling Vi erbjuder: Bästa möjliga ekonomiska villkor (Högre inkomst) Regionuppdrag nationella avtalet med uppdrag i hela Sverige (Valfrihet) Kommunuppdrag avtal med över 100 kommuner i hela Sverige (Valfrihet) Personligt engagerat team med hög vårdkunskap (Trygghet) Arbeta via eget företag eller som anställd (Flexibilitet) Hög rekryteringsbonus som ska gynna samtliga parter Kollektivavtal (Justa villkor) Balans i Livet: Vi värdesätter din hälsa och balans mellan arbete och privatliv och erbjuder flexibla arbetstider. Vi finns där för dig och tillsammans säkerställer vi att Sverige har en vård i världsklass Om oss: Omsorg & Behandling vårdbemanning är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom vård och omsorg. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal (justa villkor). Vår vision och målsättning är att alltid skapa en god arbetsmiljö och de bästa förutsättningar för vår personal. Tredjepartscertifierade: Kvalitécertifiering ISO 9001:2015 Miljöcertifiering ISO 14001:2015 Arbetsmiljöcertifiering ISO 45001:2018 Bra vård börjar med dig! Vänligen kontakta oss för mer information och ett personligt möte. E-post: [email protected] Hemsida: www.omsorgbehandling.se

17 mars 2024
Sista ansökan:
16 april 2024
Svensk och finsktalande serviceinriktad person

Svensk och finsktalande serviceinriktad medarbetare sökes! Älskar du att hjälpa människor och kan du tala både svenska och finska flytande? Då kan du vara den vi söker! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) för att upptäcka mer om oss och vår företagskultur. Vårt erbjudande till dig Hos Responda Group kommer du bli en del av ett härligt team som sätter kunden i första hand. Vi är stolta över vår företagskultur som uppmuntrar glädje och utveckling. Bli en del av vårt team och bidra till att leverera god kundservice på både svenska och finska. Vi erbjuder: - En inspirerande arbetsmiljö med trevliga kollegor och luftiga lokaler - Kontinuerlig utbildning och personlig utveckling - En stöttande chef som värderar ditt arbete och utveckling - Teamaktiviteter och möjligheten att vara en del av en stark gemenskap Om tjänsten Du blir en del av vårt kundserviceteam och utgår från vårt fina kontor i Haparanda. Tjänsten erbjuder möjligheten att använda dina språkkunskaper genom att hjälpa svenska och finsktalande kunder att lösa olika problem. Arbetstiderna är varierande måndag - söndag både dagtid, kväll och helg. Vi ser fram emot din start hos oss i maj 2024. Dina arbetsuppgifter: Du kommer hantera inkommande samtal och förfrågningar på både svenska och finska, erbjuda stöd och lösningar till våra kunder samt representera företaget med professionalism och engagemang. Att arbeta mot uppsatta mål samt med effektivitet bemöta kunder blir en del av din vardag. Din profil För att passa i rollen ser vi att du: - Har passion för kundservice och att lösa problem - Är en lagspelare med stark samarbetsförmåga - Är punktlig, pålitlig och kan hantera ditt arbete effektivt - Är noggrann i ditt arbete med fokus på kvalitet - Talar och skriver flytande på både svenska och finska - Har erfarenhet av kundservice och/eller försäljning - Har en gymnasieexamen Vi erbjuder en flexibel anställningsform med ambitionen om en långsiktig utveckling hos oss. Skicka in din ansökan snarast via vår karriärsida. Vi ser fram emot att välkomna dig till Responda Group - där vi tillsammans strävar efter att erbjuda bästa möjliga service. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 mars 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

13 mars 2024
Sista ansökan:
8 juni 2024
Iris söker en engagerad arbetsterapeut till Haparanda!

I över 100 år har Iris arbetat med individens utveckling. Idag är uppdraget att erbjuda individanpassad utbildning och utveckling i hela landet. Iris arbetar brett med att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Detta gör vi genom utbildning som SFI, kommunal vuxenutbildning och företagsutbildningar. Genom arbetsmarknadsinsatser och jobbmatchning samt genom utredningar och anpassningar. Iris är en del av Irisgruppen som är en av Sveriges ledande aktörer för effektiv utbildning och stödinsatser för vuxna. Irisgruppen, som består av verksamheterna Iris och Medlearn, har en omsättning på cirka 400 MSEK och drygt 550 anställda på 80 orter runtom i Sverige. Visionen är att realisera drömmar. Genom våra insatser där varje individ når sin fulla potential skapar vi ett bättre samhälle med minskad arbetslöshet och ökad integration. Iris eftersträvar jämn könsfördelning och värdesätter de kvaliteter som mångfald tillför verksamheten. Se filmen om Iris, läs mer på iris.se och irisgruppen.se. - Vill du vara med och bidra till att människor når sin fulla potential? - Vill du medverka till att våra deltagare tar nästa steg till arbete eller utbildning? Varför ska jag välja Iris som arbetsgivare? Vi erbjuder en spännande och utvecklande tjänst inom affärsområdet Arbetsmarknad. Du kommer få arbeta självständigt men samtidigt erbjudas kollegialt stöd och kompetensutveckling. Vi på Iris Arbetsmarknad arbetar tillsammans mot ett gemensamt mål - att stötta personer till att ta sitt nästa steg på arbetsmarknaden. Varmt välkommen till Irisgänget som erbjuder dig inkludering, mångfald, utvecklingsmöjligheter och arbetsglädje!  Vi söker nu arbetsterapeut till uppdraget Steg till arbete (STA) för individanpassat arbete utifrån deltagarens förutsättningar - Unika lösningar för unika människor. Vad är mina arbetsuppgifter? Målgruppen för arbetet är arbetssökande som på grund av funktionsnedsättning och/eller en historik av ohälsa har behov av arbetslivsinriktad rehabilitering för att komma i arbete eller utbildning. Uppdraget utför du tillsammans med övriga kollegors kompetenser i teamet. Målet med uppdraget i sin helhet är att, i en sammanhållen process i uppdragets alla delar, identifiera deltagarens resurser och stödbehov samt stärka och utveckla deltagaren med målet arbete eller utbildning. I uppdraget ingår att kartlägga individens behov för att finna deltagarens resurser, samlade förutsättningar och stödbehov kopplade till olika arbetssituationer i konstruerad miljö. Du kartlägger och fångar upp resurser, stödbehov och yrkesområden som bäst motsvarar deltagarens intressen, kompetenser och färdigheter i förhållande till ett arbete. Du ansvarar för valet av aktiviteter, ansvarar för skattning av deltagarens aktivitetsutförande samt för de anpassningar som deltagaren behöver. Uppdraget ska stärka och utveckla deltagarens förutsättningar för att komma ut på en arbetsplats genom bl.a. motiverande insatser, vägledning och arbetsprövning på en arbetsplats för att slutligen för att hitta en arbetsplats där deltagaren kan få en anställning på den reguljära arbetsmarknaden. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat: - Planera och kartlägga deltagarens behov av aktiviteter, anpassningar inom tjänsten - Handleda, instruera, observera deltagare utifrån frågeställning. - Motivera och stödja deltagaren med fokus på lösningar i arbetssituationen. - Anpassa omgivningsfaktorer så att de stödjer deltagarens kapacitet samt göra skattningar enligt instrumentet Assessment of work Characteristic (AWC) - Dokumentera aktiviteter och aktivitetsutförande samt resultat i löpande daganteckningar under tjänstens gång. - Övrig redovisning och administration. Du kommer att samverka med kollegor i teamet, exempelvis arbetsterapeuter,  studie- och yrkesvägledare och arbetskonsulent. Vem passar för tjänsten?  Vi söker dig som är legitimerad arbetsterapeut med kunskap i instrumenten: - Model of human Occupation screening Tool (MOHOST) - Dialog om arbetsförmåga (DOA) - Assessment of work Characteristic (AWC) - Assessment of work Performance (AWP) - Worker role interview (WRI) Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta med olika hjälpmedel och att utforma anpassningar på individnivå. Vidare ser vi gärna god administrativ förmåga då dokumentation ingår i tjänsten.  Som person är du självgående med god förmåga att strukturera och prioritera ditt arbete. Du är van vid att följa upp hur arbetet går framåt och arbetar proaktivt med att planera och hålla deadlines i exempelvis administrativa uppgifter. Du är kreativ med fokus på lösningar och möjligheter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ett eget nätverk. Då arbetet innebär daglig kontakt med deltagare, kunder och kollegor är det dessutom viktigt att du har mycket god samarbetsförmåga. B-körkort är ett krav, då resor i tjänsten kan förekomma. Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid/deltid som startar med 6 månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan! Tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Sista ansökningsdag är 2024-04-26 För frågor kring tjänsten kontakta Distriktschef Per Lundgren, [email protected], +46 765 399 043, eller Arbetsterapeut Hanna Friman, [email protected], +46 76 677 31 57. För frågor rörande rekryteringsprocessen kontakta HR-avdelningen på [email protected].   Varmt välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Sjuksköterska till Specialistmottagningen, Kalix Sjukhus

Kalix sjukhus är ett närsjukhus med mottot "Storhet med det Lilla sjukhuset"! Kalix sjukhus är ett av fem sjukhus i länet; i upptagningsområdet ingår Kalix, Haparanda, Övertorneå och Överkalix kommuner med 34 000 medborgare. På specialistmottagning bedrivs verksamhet inom allmän internmedicin, allmänkirurgi/urologi, gynekologi, hematologi och ögonsjukvård. Till mottagningen finns också specialistsjuksköterskor inom hjärtsjukdom, diabetes och ögon knutna. Vid behandlingsenheten utförs mindre kirurgiska ingrepp samt endoskopiska undersökningar. Hos oss samarbetar vi över gränserna med målet att skapa högkvalitativ vård för varje patient, i hela vårdkedjan. Nu behöver vi bli fler inom våra specialiteter! Är du vår blivande kollega?  Vi söker Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, meriterande med erfarenhet av mottagningsarbete och urologisk vård. Vi ser det även som en merit om du har vana av att jobba personcentrerat och erfarenhet av journalsystemet VAS samt behärskar finska språket. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, som person är du lojal, strukturerar och självgående, du är serviceinriktad, har en helhetssyn och tar hänsyn till det större perspektivet. Vidare har du en god samarbetsförmåga, värderar och ser nyttan av att samarbeta med andra.  Det här får du arbeta med Mottagningen erbjuder dig ett omväxlande och självständigt arbete. Du kommer att arbeta självständigt samt ha nära samarbete med urologen på kliniken. Vi arbetar med ständiga förbättringar med patientsäkerhet och arbetsmiljö i fokus och du får arbeta med erfarna och engagerade kollegor som stöttar varandra. Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper och gott bemötande. Vi arbetar enligt fast schema på mottagningen. Det här erbjuder vi dig - Planerad och strukturerad inskolning med erfaren kollega - Välfungerande och strukturerad arbetsplats - Olika kombinationer mellan medicin/urologi finns möjlighet till - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänsten Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltid, arbetstiden är förlagd dagtid måndag till fredag. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024