Butiksmedarbetare, extra- och sommarjobb

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden. Om tjänsten Som Butiksmedarbetare på Biltema är du en viktig del av kundernas upplevelse i varuhuset. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får bästa tänkbara service. Din arbetsdag består av flera olika moment och varierar mellan varuplock, kassaarbete, arbete i kundservice och på vårt lager. Tycker du om ett högt arbetstempo och kundmöten kommer du trivas i vårt café som är ett uppskattat vattenhål för våra kunder. Vi söker efter dig som har möjlighet att börja arbeta omgående samt dig som vill börja i sommar. Det är alltid en fördel om du kan börja med introduktion så fort som möjligt.  Om Dig Kundens tid är värdefull och som medarbetare hos Biltema måste du kunna läsa av kundens behov. Vi söker därför dig som är en utpräglad servicemänniska och har kunden i fokus. Du gillar ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Som person tycker du om att ta tag i saker, ser vad som behöver göras och vill ha ordning och reda runt omkring dig. Det kommer läggas stor vikt vid personlig lämplighet då du bland annat måste vara kommunikativ både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från detaljhandeln och då gärna inom kundservice, kassa och reklamationshantering. För att snabbt komma in i rollen ser vi gärna ett brinnande intresse för vårt sortiment och produktområden eller caféverksamhet. Givetvis delar du Biltemas värderingar Enkelhet , Sparsamhet , Handlingskraft , Ordning och Reda samt Flexibilitet . Tveka inte att söka redan idag då urval sker fortlöpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. För dig som visar framfötterna finns goda möjligheter till extrajobb även under höst/vinter. Sista ansökningsdag: 2024.04.30 Arbetsplats/placering: Biltema Kalmar Anställningsform: Visstidsanställning Sysselsättningsgrad: Deltid, 25h/v Lön: Enligt avtal Arbetstider: Varierar och innefattar kvällar och helger Frågor kring tjänsten kontakta:  Ställföreträdande Varuhuschef, Sofia Baaz, [email protected] Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen att ladda upp ditt CV samt Personliga brev på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

11 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Gruppträningsinstruktör till Nordic Wellness Kalmar

Nordic Wellness är Sveriges största friskvårdskedja med över 300 gym och ett antal Padelanläggningar runt om i landet. Det ger oss unika möjligheter att ständigt utveckla våra klubbar och att ligga i framkant när det gäller utbud, kvalitet, personal och inte minst pris. Vi erbjuder ett brett utbud av träning och välmående för alla åldrar och har närmare 450 000 medlemmar. Vi fortsätter vår expansion och vårt mål är 350 klubbar fram till 2025. Att vara gruppträningsinstruktör på Nordic Wellness Som gruppträningsinstruktör är du klubbens och Nordic Wellness ansikte ut mot våra medlemmar. Entusiasmerande, glädjespridare och stark personlig utstrålning är bra egenskaper att ha i rollen som gruppträningsinstruktör. Viktigast är att man gillar att förmedla träningsglädje och inspirera andra människor till att få ut det allra bästa av sin träning och sina mål. Rollen som gruppträningsinstruktör handlar mycket om att vara i centrum och du ska tycka om att bjuda på dig själv. Vi söker instruktörer i koncept. Din utbildning står vi för mot att du instruerar minst en fast klass per vecka på den klubb där behov och efterfrågan finns. Du som söker ska kunna hålla 1 till 2 fasta klasser i veckan antingen morgon, dag, kväll eller helg. Att jobba på Nordic Wellness Vi erbjuder en rolig och stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det finns stort utrymme att vara med och påverka samt utvecklas inom företaget. Träningsbranschen växer fortfarande och du kommer snabbt att förstå att Nordic Wellness inte är något undantag. Att fler och fler vill börja träna är lika självklart som att fysisk aktivitet är bra för människan. Det här är en miljö som präglas av träningsglädje och viljan att bli bättre. Bered dig på en utmanande,energirik och ständigt utvecklande tjänst. Välkommen med din ansökan senast 2023-04-30. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan! Nordic Wellness är idag en av Nordens största gymkedjor med över 500 000 medlemmar och över 300 klubbar, från Ystad i söder till Umeå i norr. Verksamheten är indelad i tre divisioner; öster, söder och väster. Huvudkontoret ligger i Göteborg, på översta våningen i det första gymmet som öppnades 1997.

8 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personliga assistenter sökes till en kvinna i Emmaboda

Söker du ett arbete som personlig assistent på deltid? Vi söker nu personliga assistenter åt en kvinna i 40-årsåldern boendes i eget boende i Emmaboda. Kunden har en medfödd multifunktionsnedsättning. Kunden har en utvecklingsstörning och är på grund av detta rörelsehindrad. Assistenten ska vara ett socialt stöd, se kunden och vara lyhörd. Som assistent är man även ett stöd i hennes vardag, med grundläggande behov, personlig omvårdnad, kommunikation och fritidsaktiviteter. Vår kund har inget verbalt tal men kan till viss del kommunicera med tecken. Fritiden ska vara planerad och innehålla olika aktiviteter som kunden tycker om att göra. Det är viktigt att du som assistent kan delta i exempelvis bassängbad, ridning samt annan motorikträning. Som personlig assistent ska du vara en hjälpande hand i det dagliga livet, det är därför viktigt att personkemin stämmer. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som: - Är kvinna - Är trygg och förstående - Är ordningsam - Är positiv och engagerad. - Är empatisk och lugn - Arbetar förebyggande - Är lösningsfokuserad - Är aktiv och vill delta i olika aktiviteter - Kan simma - Körkort och rökfrihet är meriterande Om anställningen: Anställningsform: Vid behov samt sommarjobb. Arbetstid: Varierande. Förekommer jour- och helgarbete. Du måste kunna arbeta jour. Startdatum: Enligt överenskommelse Om Frösunda Personlig Assistans Frösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra under och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: Intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten, är du välkommen att kontakta verksamhetschef Caroline El Rameid på 010 130 37 66, eller via mejl på [email protected] Rekrytering sker löpande! Välkommen med din ansökan, bifoga personligt brev och CV!

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Sommarjobb som lagerstjärna eller kundservicestjärna

Vill du vara en del av Nordic Nest Group och vara med och skapa världens bästa kundupplevelse? Vi söker stjärnor som vill hjälpa våra kunder under sommaren på vårt lager eller vår kundserviceavdelning. Vi hjälper kunder i hela världen att skapa hem att älska genom att leverera heminredning inom skandinanavisk design. Du kommer tillhöra ett engagerat team med en fantastisk gemenskap där vi älskar att jobba tillsammans! Om jobbet: Beroende på vilket team så ser de dagliga arbetsuppgifterna olika ut på vårt lager respektive vår kundserviceavdelning. Gemensamma arbetsuppgifter för teamen är att: - Leverera en förstklassig service med omtanke och lösningsorientering. - Skapa en kundnöjdhet i världsklass i varje arbetsmoment. - Arbeta mot uppsatta mål. Som lagerstjärna kommer dina dagliga arbetsuppgifter variera beroende på avdelning, det kan innebär allt från att lagerföra produkter till att plocka och packa kundernas ordrar. Gemensamt för alla avdelningar är att arbetet är väldigt fysiskt och präglas av ett högt tempo. Som kundservicestjärna kommer du bemöta och hjälpa våra kunder via mejl, chatt och telefon. Din främsta uppgift är att bemöta olika kunders behov och att skapa en fantastisk kundupplevelse. Om dig: För att lyckas i rollen behöver du ha ett enormt engagemang, tycka om att utmana dig själv och andra samt vilja bidra till ett starkt teamwork. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser att du: - Älskar att jobba i ett högt tempo. - Har hög kvalitetsmedvetenhet. - Har ett stort personligt driv och viljan att påverka. - Har ett strukturerat och noggrant arbetssätt. - Är snabblärd och flexibel. - Är en lagspelare som gillar att arbeta i team mot gemensamma mål. - Är engagerad och gör alltid ditt bästa. - Passar tider och är pålitlig. För sommarjobb på vårt lager ser vi att du älskar att arbeta fysiskt i ett högt tempo, att slå rekord och att jobba i ett lag tillsammans med dina kollegor. För sommarjobb på vår kundserviceavdelning ser vi att du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift. Vi är ett internationellt bolag och ser därför att det är meriterande om du även behärskar ytterligare språk, främst tyska, nederländska, danska eller ungerska. Vi ser även att du älskar att bemöta kunder och att bidra med kundservice i världsklass. Välkommen hem! Vi erbjuder en deltidsanställning under sommaren. Det kan dessutom finnas chans till förlängd säsongsanställning under hösten som är vår högsäsong. Vi tror att talang och personliga egenskaper säger mer om din prestation än dokumenterad erfarenhet. Vi använder därför personlighetstester i ett tidigt skede av rekryteringsprocessen. För tjänsten inom kundservice genomför vi även arbetsprover i syfte att testa skriftlig kommunikationsförmåga. Är detta rätt tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan annonsens slutdatum, så vänta inte med din ansökan! För frågor kring tjänsten välkomnas dessa via mail till Elin Friman, [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Assistent till man i Kalmar, 2 dagar i veckan.

Är du en ansvarsfull och engagerad person, gärna med erfarenhet inom vård och omsorg? Vill du dessutom göra skillnad i en annan människas vardag? Sök då tjänsten som personlig assistent. Kunden är en glad pensionär som bor tillsammans med sin hustru i Kalmar. Han har personlig assistans till följd av stroke och är rullstolsburen. Kunden behöver hjälp med dagliga rutiner så som personlig hygien, på- och avklädning, måltider, förflyttningar och träning. Även stöd för att utföra övriga vardagssysslor krävs, så som att sköta hemmet, dagliga promenader, kontakt med släkt och vänner. Din bakgrund: Vi ser gärna att Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som personlig assistent, alternativt annan erfarenhet inom vård och omsorg, eller studerar inom området. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Du har drivkraften och viljan att göra ett bra jobb. Du är lugn och trygg i dig själv och kan sätta kunden i fokus. Du behöver vara förutseende och ligga steget före i situationer som uppstår. Det är viktigt att du kan jobba självständigt, ta egna initiativ och få saker gjorda. Om anställningen: Vi söker dig som vill jobba 2 dagar i veckan enligt schema och kan tänka dig att fungera som timvikarie vid behov. Vi ser gärna att du som söker tjänsten är rökfri och gärna äldre med god erfarenhet. Start: Efter Överenskommelse Vilka är vi som arbetsgivare - Assistanspoolen? Vi ingår i Hedera Assistans - en trygg, väletablerad och professionell aktör inom personlig assistans med hjärtat på rätt ställe.

8 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Driven och nyfiken mekaniker sökes till Kalmar

Vi söker en driven och nyfiken mekaniker/tekniker till vår verkstad. Vi vill att du som söker är tekniskt kunnig, kommunikativ och du är självfallet stolt i ditt yrkesutövande. Du talar, läser och skriver obehindrat på svenska. När du arbetar som bilmekaniker/tekniker hos oss utför du noggrant kundens beställda arbete, följer tillverkarens anvisningar och dokumentera resultatet på arbetsordern och förstår vikten av att sätta kunden i första rummet. Tjänsten innebär service, reparationer och felsökningar på personbilar, lätta lastbilar av de flesta märkena. Mekonomen tillhandahåller aktuella vidareutbildningar inom alla arbetsområden som vi ser att du tillgodogör dig för att få en gynnsam utveckling inom din arbetsroll. För att vara aktuell för rollen ser vi att du har: • Ett brinnande teknik- och fordonsmekaniskt intresse • Erfarenhet av arbete som fordonsmekaniker/tekniker • Tala, läsa och skriva på svenska och engelska • Ett gott uppförande och kundbemötande Du är flexibel och strukturerad i ditt arbete samtidigt som du är ansvarsfull och ser utmaningar som ett naturligt steg i karriären. Du har lätt för att ta till dig nya instruktioner och vi ser det som en självklarhet att du har ett starkt bilintresse och har känsla för service. Minst B körkort är ett krav. Tjänsten är en heltidstjänst. Vi tillämpar sex månaders provanställning och därefter tillsvidareanställning samt individuell lönesättning. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Skriv lite kort vad du har arbetat med eller besök någon av våra verkstäder i Kalmar för ett möte. Norra Tyska vägen 2. Södra Strömsbergsvägen 11 Personlighet är viktigt för oss! Därför ber vi alla som söker jobb hos oss att svara på ett kort personlighetstest. Det ger oss möjlighet att få en mer objektiv bild av dig som person och kommer att användas som en del av beslutsunderlaget i urvalet. Länken till testet skickas ut i ett separat mail dagen efter att du skickat in din ansökan och vi vill be dig svara på testet så snart du kan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomförs även en bakgrundskontroll innan anställning kan bli aktuell. Detta innefattar belastningsregisterutdrag och ev. ekonomisk kontroll (UC). Personuppgiftshantering Mekonomen Company org. nr. 556724–9254 är personuppgiftsansvarig för behandlingen av dina personuppgifter i samband med denna rekrytering. Läs vår policy om hur vi behandlar dina personuppgifter: https://www.mekonomencompany.se/wp-content/uploads/2024/01/Integritetspolicy-rekrytering_version-2401.pdf Mekonomen gör billivet enklare genom att erbjuda ett brett och lättillgängligt utbud av prisvärda, innovativa lösningar och produkter för konsumenter och företag. Vi är Nordens ledande bildelskedja med egen grossistverksamhet, butiker och verkstäder. Genom rikstäckande butiks- och verkstadsnät har Mekonomen den bästa tillgängligheten i branschen under varumärkena Mekonomen Bilverkstad och MekoPartner. Vårt kundlöfte är Ett enkare billiv som grundar sig i våra värderingar; kundorientering, flexibilitet, kompetens, ansvar och affärsmässighet.

7 mars 2024
Sista ansökan:
7 maj 2024
Jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i utkanten av Kalmar

Just nu söker vi en vikarie som vill bli en del av vårt härliga team och som vill jobba som personlig assistent hos vår manliga kund i utkanten av Kalmar. Vad innebär den här tjänsten? Du kommer vara behjälplig vår kund i alla vardagliga sysslor som förekommer i och utanför hemmet. Hade varit roligt om du delar vår kunds intresse för naturen. Vår kund är ute på dagliga promenader i ur och skur. Arbetstiderna är förlagda på både vardagar dagtid samt helger dagtid. Tjänsten är en behovsanställning. Vem söker vi? Vi söker en kvinna i åldern 40-60 år som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Vi ser gärna att du: - har ett genuint intresse av att hjälpa andra. - kan förstå och göra dig förstådd på svenska. - kan arbeta flexibla arbetstider - har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). - har körkort och bil då det är svårt att ta sig till kund med buss Övrig information Anställningsform: Behovsanställning Omfattning: Vid behov Arbetstider: Vardagar och helger dagtid Tillträde: Omgående Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-04-07 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef| Linda Eliasson 010-130 30 06 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

7 mars 2024
Sista ansökan:
24 augusti 2024
Personlig assistent till kund i Kalmar

Akria Personlig assistans AB är en assistansanordnare som är verksamma i hela landet. Vi bedriver personlig assistans för barn och vuxna med en hög ambition om att ge de bästa förutsättningarna till varje individs unika behov. Våra ledord är kunskap, respekt och transparens vilket genomsyrar det arbete som vi dagligen utför. Vi ställer stora krav på oss själva och på våra medarbetare att dela vår värdegrund med synen på att varje människa är unik och dennes rätt till integritet och självbestämmande. Att arbeta som personlig assistent är ett otroligt viktigt arbete där vi som arbetsgivare ger dig en uppdragschef som ditt närmsta stöd. Hos oss är det viktigt att våra medarbetare mår bra och får förutsättningar att utföra sitt arbete med yrkesstolthet. Vi skapar trygghet för dig som anställd genom kollektivavtal och erbjuder bland annat utbildning och friskvårdsbidrag. Vi söker personliga assistenter till en man som är 29 år. Kunden har i vuxen ålder blivit blind, men är en aktiv person. Några av hans intressen är: spela dataspel, promenera, köra ved och cykla på tandemcykel. Dessa aktiviteter sker med stöd av assistenterna. Som personlig assistent kommer du att hjälpa kunden med vardagssysslor så som städning, tvätt, matlagning, inköp med mera. Kunden bor själv i ett hus som ligger norr om Kalmar. Dit finns det bra bussförbindelser. Erfarenhet av att arbeta med personer med autism och kognitiva funktionsnedsättningar är mycket meriterande. Flytande tal och skrift i svenska språket är ett måste för att kunna kommunicera med kunden. Flexibel och stresstålig, ansvarsfull och pålitlig är ledord som beskriver dig som person, samt att du har en god samarbetsförmåga och är positiv och engagerad i ditt arbete. Körkort är önskvärt, men inget krav ARBETSUPPGIFTER En viktig uppgift är att entusiasmera och utveckla färdigheter hos kunden. Att hjälpa kunden med personlig hygien och påklädning samt med att laga mat och äta, städa och tvätta. Till arbetet hör även att följa med kunden på aktiviteter som han tycker om. Allt genomsyras av att ge kunden stöd och hjälp i vardagen. Erfarenhet Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Då det är kunden som väljer sin assistent så kommer vi att lägga stor vikt kring personligheten. Välkommen in med din ansökan! Intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan annonsens utgångsdatum.

7 mars 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Nu är sommaren snart här. Sommartimvikarier sökes.

Akria Personlig assistans AB är en assistansanordnare som är verksamma i hela landet. Vi bedriver personlig assistans för barn och vuxna med en hög ambition om att ge de bästa förutsättningarna till varje individs unika behov. Våra ledord är kunskap, respekt och transparens vilket genomsyrar det arbete som vi dagligen utför. Vi ställer stora krav på oss själva och på våra medarbetare att dela vår värdegrund med synen på att varje människa är unik och dennes rätt till integritet och självbestämmande. Att arbeta som personlig assistent är ett otroligt viktigt arbete där vi som arbetsgivare ger dig en uppdragschef som ditt närmsta stöd. Hos oss är det viktigt att våra medarbetare mår bra och får förutsättningar att utföra sitt arbete med yrkesstolthet. Vi skapar trygghet för dig som anställd genom kollektivavtal och erbjuder bland annat utbildning och friskvårdsbidrag. Vi söker nu sommarvikarier som vill jobba under semesterveckorna 26-34 men även dig som vill börja arbeta som timvikarie redan innan sommaren! Personliga egenskaper Vi söker dig som trivs med att aktivt arbeta för att kunden ska få en tillfredsställande tillvaro. Du kommer jobba utifrån kundens behov och fasta rutiner. Du ska ha hög arbetsmoral och ansvarskänsla. Du bör behärska svenska i både tal o skrift. Vi ser gärna att du kan gå intro så snart som möjligt för att se om personkemin stämmer mellan dig och kunden. Erfarenhet Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Då det är kunden som väljer sin assistent så kommer vi att lägga stor vikt kring personligheten. Välkommen in med din ansökan! Intervjuer sker löpande och anställning kan ske innan annonsens utgångsdatum.

7 mars 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Sjuksköterska, bemanningsenheten

Vi erbjuder Om du i din yrkesroll som sjuksköterska värdesätter frihet, flexibilitet och variation passar den här möjligheten dig perfekt. Vi erbjuder en varierande vardag med omväxlande och spännande arbetsuppgifter i en yrkesutvecklande miljö. Hos oss finns möjlighet både för dig som är specialistutbildad sjuksköterska eller allmänsjuksköterska eller om du vill pröva på något nytt då är bemanningsenheten ett utmärkt alternativ för dig. Hos oss får du en tydlig introduktion på de arbetsplatser du ska arbeta på, du blir du väl omhändertagen, vi har en familjär gemenskap och lägger stor vikt vid delaktighet. Vi kan erbjuda dig en flexibel anställning i vår bemanningsenhet där du bokas för arbete på olika vårdavdelningar som har behov av korttidsvikariat. Arbetet innebär rotationstjänst när korttidsfrånvaro uppstår på sjukhuset vilket ger dig stor möjlighet till kompetensutveckling. Vi söker Dig som är utbildad sjuksköterska och har erfarenhet från yrket men vill prova på något nytt. För att trivas hos oss har du ett positivt förhållningssätt, med förmågan att anpassa dig till ändrade omständigheter och du ser möjligheter i förändringar och utmaningar. Du är trygg i din yrkesroll men inte främmande för att vidareutvecklas i den. Som person är du engagerad och förtroendeskapande med god social förmåga. Du har erfarenhet från vård och omsorgsarbete och vi ser gärna att du har erfarenhet av akutsjukvård. Vi lägger stor vikt på förmågan att kommunicera och samarbeta med människor. Att arbeta inom bemanningsenheten ställer höga krav på din flexibilitet vad gäller arbetsuppgifter och arbetsplatser.  Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med din ansökan. Vår arbetsplats Vi är en kunskapsintensiv enhet som stöttar alla kliniker på sjukhuset. Vi jobbar i ett årsarbetstidsavtal vilket ger stor flexibilitet att kombinera ett aktivt yrkesliv med ett aktivt privatliv och ändå få ihop sitt livspussel. Totalt arbetar drygt 30 personer på bemanningsenheten.  Vi är en del av Länssjukhuset i Kalmar, där 2300 personer arbetar för att erbjuda god vård och hög patientsäkerhet till länets invånare. Våra medarbetares ständiga utvecklingsarbete gör att vi når goda resultat i flera olika nationella mätningar. Sjukhuset har moderna lokaler och ligger nära Kalmar centrum och Kalmarsund. Länssjukhuset i Kalmar är ett av Sveriges 20 länssjukhus och Region Kalmar läns största arbetsplats. Sjukhuset är tillräckligt stort för att ha de flesta specialiteter representerade samtidigt som det är tillräckligt litet för en bra och personlig kontakt över klinikgränserna. Tack vare engagerade och kunniga medarbetare har vi under lång tid visat upp goda nationella resultat – detta är vi stolta över! Vår arbetsmiljö kännetecknas av arbetsglädje, delaktighet, öppenhet och trygghet. Vi är 7000 medarbetare i Region Kalmar län som ansvarar för hälso- och sjukvård, tandvård, folkhögskolor, kultur, kollektivtrafik och regional utveckling. Tillsammans arbetar vi för ett friskare, tryggare och rikare liv för länets invånare. Välkommen att bli en av oss! Region Kalmar län erbjuder alla medarbetare en anställning på 100%. Om du arbetar deltid men önskar arbeta heltid kan utökning av tjänst erbjudas vid annan arbetsplats. Vi vill att du bifogar CV och personligt brev till din ansökan. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Region Kalmar län vill vi att du söker tjänsten i vårt rekryteringssystem och inte via e-post eller i pappersformat. Vi tar gärna emot samtal från dig som är intresserad av jobbet men tackar nej till dig som säljer annonser och rekryteringstjänster.

7 mars 2024
Sista ansökan:
2 juni 2024