Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Sommarjobb och timvikariat 2024 inom Vård-och omsorg

Vård- och omsorgsförvaltningen arbetar för att människor med särskilda behov och deras anhöriga ska kunna vara trygga och ha förutsättningar att leva som aktiva och självständiga medborgare. Just nu söker vi timvikarier till vård- och omsorgsförvaltningen som kan arbeta vid behov under sommaren. Det är viktigt att du ska kunna komma in med kort varsel när du blir kontaktad. Som vikarie är du en viktig del av kommunens omsorgsarbete och du ersätter ordinarie personal vid frånvaro. Hos oss utvecklar du din kompetens varje dag. Tillsammans är vi ett team som ser till att hålla god service till våra medborgare i kommunen. ARBETSUPPGIFTER Inom Äldreomsorg arbetar du med att stötta och vårda äldre individer. Du fungerar som en hjälp för den enskilde i vardagen där syftet är att stödja personens individuella förmågor. Du arbetar på något av våra vårdboenden, inom hemtjänsten eller på våra dagverksamheter. Inom LSS Funktionsstöd stöttar du personer som har psykisk funktionsnedsättning, autismspektrumproblematik, förvärvade hjärnskador eller andra omfattande funktionsnedsättningar. Inom LSS Funktionsstöd erbjuder vi arbete på bland annat gruppbostad, inom personlig assistans samt på korttidsboende för barn och ungdomar. Din uppgift blir att ge våra brukare en meningsfull, trygg och aktiv vardag. Vi arbetar utifrån varje persons enskilda behov. Vi hjälper till med alla vardagsuppgifter som exempelvis personlig hygien och intimhygien, gå promenader, ge mediciner vid rätt tidpunkt, hushållssysslor som städ och tvätt, matlagning, delta i fritidsaktiviteter samt arbete med tydliggörande pedagogik. Du ska vara beredd att arbeta dag, kväll, helg eller natt. Introduktionen kommer att ske löpande. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en påbörjad eller slutförd gymnasieutbildning. Det är meriterande om din utbildning är inom barn och fritid eller vård- och omsorg. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet från arbetslivet i form av arbete eller praktik. Har du erfarenhet av arbete inom relationsskapande serviceyrken eller har arbetat med människor i behov av stöd, vård och omsorg ser vi det som meriterande. För att arbeta hos oss behöver du vara 18 år eller äldre. I vissa verksamheter krävs det att du kan cykla och andra verksamheter kräver att du har B- körkort för manuell växellåda. Arbetet innefattar mycket kundkontakter och dokumentation, vilket ställer krav på att du muntligt och skriftligt kan kommunicera i det svenska språket. För att jobba hos oss kommer du därför att genomföra ett språktest utifrån vård- och omsorgsförvaltningens rutin. Som person är du lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande. Du har ett intresse och en vilja att hjälpa andra och har en förmåga att leverera lösningar. Du arbetar bra med andra människor, både med kollegor och med brukare/anhöriga. Du tar ansvar över dina uppgifter och kan fatta nödvändiga beslut inom ditt ansvarsområde, där du även har en förmåga att agera professionellt i svåra och stressade situationer. ÖVRIGT Tjänsten tillsätts under förutsättning att de beslut som krävs fattas. Viktig information till dig som söker patientnära tjänster: Vi ställer krav på registerutdrag från belastningsregistret omgående vid anställning, förbered därför detta tidigt och uppvisa på intervju. I denna rekrytering kan det förekomma olika former av intervjuer, till exempel telefon- och videointervjuer, som en del av urvalsförfarandet. Vill du ansöka och har skyddad identitet? I så fall ska du inte skicka in din ansökan via den här ansökningssidan. Du som har skyddad identitet kan ringa eller mejla Linn Nordström (tf bemanningschef) för att få mer information om hur du ansöker. Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt dataskyddsförordningen (GDPR). Katrineholm är en kommun där lust är den drivande kraften för skapande och utveckling, för liv, lärande och företagsamhet. Våra cirka 3300 medarbetare gör stor skillnad varje dag, där vi tillsammans arbetar utifrån vår värdegrund RÖTT; respekt, öppenhet, tydlighet och tillit för att skapa de bästa förutsättningarna för våra medborgare. Här är allt nära, en timmes tågresa från Stockholm och två timmar från Göteborg. Katrineholms kommun tillämpar individuell lönesättning och vi tillämpar en rökfri arbetstid inom hela organisationen. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

18 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Warbro Kvarn söker Produktionsledare, välkommen till oss!

Warbro Kvarn är en av landets mest innovativa kvarnar och våra kunder är några av landets allra främsta bagare, bagerier, bryggerier, caféer och restauranger. Vi odlar och förädlar ekologiskt spannmål efter mottot ”matkärlek med ursprung” och säljer mjöl, flingor, matgryn och malt. Vi arbetar med hela kedjan, från odling till färdiga produkter och vår nisch är kulturspannmålssorter. Vi är ett litet men mycket engagerat gäng som jobbar med stort hjärta och outtröttligt engagemang. Vi håller till på Linds Gård utanför Katrineholm, mitt i odlingslandskapet. Välkommen till vår idyll! Under 2022 drabbades vi av en omfattande brand, där vår produktionsanläggning brann ner till grunden. Vi står nu inför vår nystart och är i ett mycket expansivt skede. Till detta söker vi en nyckelspelare som vill vara med på vår framtidsresa, en produktionsledare som ska styra produktionen, från råvara till slutlig produkt, och ta en viktig roll i vår ledningsgrupp. Arbetsbeskrivning Som Produktionsledare kommer du att ansvara för råvaruinköp, produktion och kvalitet både ur ett operativt och strategiskt perspektiv. Du kommer bli ansvarig för att planera produktionen utifrån efterfrågan och optimera resurser så som personal, underhåll och maskiner. Huvudsakliga ansvarsområden – Planera behovet av våra olika råvaror (5–10 spannmålsslag) och köpa in dessa från våra kontraktsodlare och grossister. Även utveckla samarbetet mot dessa leverantörer och utveckla ett systematiskt kvalitetsarbete – Planera och säkerställa produktionen av företagets olika produkter och säkerställa kostnadseffektivitet, produktivitet och att ordrar kommer iväg till kunder i rätt tid – Kunna köra våra produktionsprocesser; silo, kvarnar, förpackningsprocess samt mälteri – Kvalitetsansvarig; säkerställa och upprätthålla rutiner för kvalitet och hygien i enlighet med gällande livsmedelslager, våra certifierande organ samt kravställningar från våra kunder – Ansvara för personalplanering, personaluppföljning och personalresurser, både ur ett bemannings- och utvecklingsperspektiv (2-4 personer) – Ansvar för löpande underhåll av maskinpark, förbättringsarbeten och effektiviseringar – Ansvara för inventering 4 gånger/år Vi tror att du har dessa kompetenser; – Minst 3 års erfarenhet från arbete i arbetsledande befattningar inom livsmedelsproduktion eller tillverkningsindustri – Tekniskt och maskinellt kunnig samt har förståelse för produktionsflöden och processer – Vana av att planera produktion och att operativt delta i produktionen där det behövs – Har du jobbat med spannmål, i ett kvarnföretag eller har kunskap inom odling är det meriterande – Har du jobbat med livsmedel och har förståelse för kvalitets- och hygienregler för livsmedel är det meriterande – Som person vill vi att du har vana av att ta egna initiativ och vågar vara beslutsam – Vi lägger stor vikt vid din personlighet och att du passar bra in i vårat gäng. Vi söker en person med värme, engagemang och stor lojalitet. Praktiskt Tjänsten är en tillsvidareanställning. Tillträde tänker vi oss 1 juni eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Warbro Kvarn har kollektivavtal. I denna tjänst är körkort ett krav. Truckkort är meriterande. Du kan eventuellt behöva köra traktor. Jobbet kan vara fysiskt krävande och tunga lyft kan förekomma. Endast vissa delar av byggnaden är uppvärmd. Arbetstider: måndag-fredag. Helgarbete kan förekomma under skördetid. Är du intresserad? Maila CV samt personligt brev senast 18 maj till [email protected] Till samma adress vänder du dig med eventuella frågor om tjänsten.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Verksamhetschef till medicinkliniken Kullbergska sjukhuset

Medicinkliniken Kullbergska sjukhuset, Katrineholm Välkommen att skapa Sveriges friskaste län tillsammans med oss! Vill du bli en del av medicinkliniken Kullbergska sjukhuset i Katrineholm och bidra till det som skapar värde i varje möte? Vill du vara en del av en trevlig arbetsplats bland härliga kollegor där vi hjälps åt och lär av varandra. Då ska du läsa vidare! Om oss Medicinkliniken Kullbergska sjukhuset Katrineholm (KSK) har bred verksamhet med både akutverksamhet med akutmottagning dygnet runt, vård på slutenvårdsavdelningar, öppenvårdsmottagningar, dagsjukvård samt specialiserad hemsjukvård (SSIH). Det finns två internmedicinska vårdavdelningar, en intermediärvårdsenhet samt en elektiv avdelning för kirurg-och ortopedpatienter. Medicinkliniken består av cirka 300 medarbetare som rapporterar till verksamhetschef. Nyligen har det skett en sammanslagning med vårdplats- och mottagningsenhet (VPM) på KSK, som medicinkliniken även tidigare haft nära samarbete med. Yrkesprofessioner är läkare, sjuksköterska, undersköterska och medicinska sekreterare samt administrativ personal. Medicinkliniken samverkar även nära med övriga verksamheter på KSK, övriga sjukhus inom regionen, primärvård, kommuner och universitetssjukhus för att ge våra patienter en god vård. Hos oss får du det mindre sjukhusets fördelar med en personlig och nära känsla samtidigt som verksamheten är bred med modern diagnostik och behandling, där vi arbetar för att utveckla den nära vården i västra länsdelen. Dina arbetsuppgifter Vi erbjuder dig ett spännande ledaruppdrag med trevliga, kompetenta, och engagerade kollegor. Ditt uppdrag är att leda medicinklinikens arbete och dina medarbetare mot våra gemensamma mål med patienternas bästa i fokus. I uppdraget ingår ansvar för klinikens resultat, budget, verksamhetsplan samt personal och arbetsmiljö. Du har ansvar för att säkerställa att medarbetarna får de förutsättningar som krävs för att driva arbetet och prioriterar resurser där så krävs. I uppdraget ingår även att ansvara för en akutjourlinje på akutmottagningen som ersatt tidigare kirurgi- och ortopedijourlinjerna. På den elektiva avdelningen samt kirurg- och ortopedmottagningen är det medicinklinikens omvårdnadspersonal som tillsammans med kirurgklinikens MSE/KSK och ortopedklinikens MSE/KSK läkare handlägger besök och vårdar de nyopererade patienterna. Du rapporterar till divisionschef medicin och har tillsammans med övriga verksamhetschefer inom divisionen ett helhetsansvar för att bidra till att förbättra sjukvården inom länet. Du förväntas ha ett nära samarbete med andra kliniker och enheter inom och utanför sjukhuset och delta i utvecklings- och förbättringsarbete för att förbättra vården. I uppdraget ingår även att arbeta med klinikens uppdrag avseende forskning och utbildning. Kliniken med dig som verksamhetschef har en läkarchef, åtta enhetschefer samt två klinikadministratörer i budget. Då det nyligen skett en sammanslagning mellan två kliniker så finns möjligheter för dig att forma din ledningsgrupp. Din kompetens Vi söker dig som är legitimerad inom ett hälso- och sjukvårdsyrke samt har erfarenhet från chefs- och ledaruppdrag inom hälso- och sjukvård. Det är även meriterande med en specialistkompetens samt medicinsk erfarenhet från arbete inom internmedicinsk verksamhet. Som person behöver du ha förmåga att leda en verksamhet med både handlingskraft och helhetssyn. Som person är du trygg och stabil i din ledarroll. Du har förmåga att tänka strategiskt och organisera på ett effektivt sätt där du även är mån om att slutföra det du påbörjat. Du leder, motiverar, skapar engagemang och delaktighet i arbetet med att nå gemensamma mål. Vidare har du en god samarbetsförmåga och tillsammans med dina chefer och medarbetare arbetar du för ett positivt arbetsklimat där både du och medarbetarna utvecklas. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper vid tillsättning av tjänsten. Anställningsform Tillsvidareanställning på heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Information om tjänsten lämnas av Divisionschef Birgitta Barkne Nilsson 070-300 74 84, [email protected] Fackliga företrädare söks via kontaktcenter, 0155-24 50 00. Kom och jobba hos oss på medicinkliniken Kullbergska sjukhuset! Välkommen med din ansökan, inklusive CV, senast 2024-05-16. Intervjuer kan komma att ske löpande. Se våra förmåner (http://regionsormland.se/jobb-och-utbildning/vara-formaner/) Följ oss gärna på Facebook (http://facebook.com/regionsormlandJobbahososs/) och Instagram (http://www.instagram.com/region_sormland_jobbahososs/) Vi har i vissa fall skyldighet att kontrollera om en person förekommer i misstanke- och eller belastningsregistret. Det kan ske på två sätt, endera begär regionen ut uppgiften själv eller också uppmanas du att begära ut utdrag för att kunna visa upp innan anställning. Vi begär i undantagsfall att du visar upp registerutdrag även vid tillsättning av andra tjänster än de som avses ovan. Blir du aktuell för anställning kommer du att informeras om vad som gäller för den tjänst du sökt. Du som har skyddade personuppgifter bör vara aktsam med vilken information som du delar i din ansökan. Ta kontakt med den kontaktperson som finns angiven i annonsen innan du skickar in din ansökan. Vi gör aktiva val vid exponering och rekryteringsstöd och undanber oss därför direktkontakt av bemannings- och rekryteringsföretag.

18 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Vi söker en driven och säljande Jobbkonsult i Katrineholm.

Är du en driven och positiv person som älskar att inspirera andra och hjälpa dem att nå sina mål? Tycker du om när ingen dag är den andra lik och att ständigt få träffa nya och spännande personligheter? Blir du glad av att få göra skillnad och brinner du för att hitta lösningar där andra fastnat? Då kanske du är den vi söker! Just nu söker vi en Handledare till vårat kontor i Katrineholm. När du jobbar som jobbkonsult hos oss på Guldjobbet behöver du vara duktig på att skapa hållbara relationer med arbetsgivare - våra arbetsgivarkontakter är de som gör att vi lyckas så bra med att få ut våra deltagare i jobb.  Vi ser även att det är viktigt att du sätter varje individ i fokus och ser utmaningar som möjligheter - inte problem. Hos Guldjobbet vill vi att varje deltagare ska känna sig välkommen och trivas hos oss och det är en känsla som vi måste kunna förmedla till våra deltagare. Det är därmed viktigt att du har ett genuint intresse av att hjälpa personer till egen försörjning i form av anställning eller utbildning.   Arbetsuppgifter Som jobbkonsult kommer du bland annat ha följande arbetsuppgifter: - Aktivt skapa företagskontakter för att få deltagare att komma ut i praktik eller anställning - Praktiskt arbete med deltagare så som kartläggningar, målsättningar, språkträning, datorträning, skapande av ansökningshandlingar, intervjuträning, individuell matchning mot jobb eller utbildning etc. - Rapportering i intern och extern dataserver - Planering av och utvecklingsplaner och ständig uppföljning av målsättningar   Kvalifikationer Vi söker dig som är social och tycker om att ha mycket olika kontakter med både arbetsgivare och deltagare.Vi vill att du har en god organisatorisk förmåga samt redan idag har ett utbyggt nätverk inom branschen. Du har ett eget driv och brinner för att hjälpa våra deltagare ut i sysselsättning. Du ska tycka om att arbeta både självständigt  och tillsammans med andra, samt vara duktig på att skapa struktur i ditt arbete.  Du ska ha god förmåga att kommunicera tydligt på svenska i tal och skrift. Det är viktigt att du har mycket goda kunskaper i Office-paketet, word och excel. Meriterande är goda kunskaper i engelska och Arabiska. Du som söker tjänsten ska även uppfylla följande krav:  Alternativ 1 -Utbildning: Högskoleutbildning om lägst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt tidigare system). Leverantören avgör själv vilken studieinriktning som är mest lämplig för att nå målet med tjänsten. - Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2 - Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. -Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: - Arbetsledning med personalansvar. lternativ 2 - Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. -Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid i något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: - Arbetsledning med personalansvar. - Rekrytering. - Omställningsarbete för arbetssökande. - Studie- och yrkesvägledning. - Handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration). - Arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor. - Arbete med social- och grupp-psykologi. - Karriärvägledning. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år.

18 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Personliga assistenter sökes till kvinna i Katrineholm (sommarvikariat)

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nuen personlig assistent till en kvinna med MS som är bosatt i Katrineholm.Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, hushållssysslor ochförflyttningar av olika slag. I hemmet finns flera hjälpmedel att tillgå, såsom tipp, benskenor, handortos, lift och vårdsäng. Av denna anledning ser vi det som positivt om du har erfarenhet av att ha arbetat med hjälpmedel. Denna kund tycker om naturen, att promenera, litteratur, samt attlyssna på musik och radio. Tjänsten är en visstidsanställning på deltidunder sommarperioden. Arbetstiderna ärfördelade på dag-, kvälls- ochnattid, mån-sön.Arbetstiderna ser ut somföljande: dag- och kvällstid: 07:00-20:00 eller 08:00-21:00, samt nattid: 21:00-07:30. Omfattning:Deltid under sommarperioden.Antal tjänster:2.Tillträde: Enligt överenskommelse. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, initiativtagande,flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av vård och omsorg eller personlig assistans, och i synnerhet av den kundspecifika bakgrunden. Har tillgång till bil. Det är krav på att du: Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Har B-körkort. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

18 april 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
75% nattjänst till 6 årig pojke i Katrineholm

Vårt mål är att ha de mest nöjda kunderna samt de mest stolta medarbetarna i branschen. Visionen för Assistansexperten är att vara den självklara utföraren av personlig assistans för kunder, anhöriga, medarbetare och beställare med höga kvalitetskrav. Vår ambition är inte att bli störst, utan att bli bäst. Vi är en trygg personlig assistansanordnare som lägger stort hjärta i det vi gör. Vi har den nära kontakten från ett litet bolag och den stora kunskapen från ett stort bolag. Hos oss är du inte en i mängden utan en viktig kugge i vårt dagliga arbete. Vi är måna om vår personal som är ryggraden i vår verksamhet, hos oss får du möjligheterna. Just nu växer vi och vi söker därmed de bästa experterna inom personlig assistans. Att arbeta som personlig assistent är viktigt och givande på massor av olika sätt, men det kan också vara svårt och krävande. Det kan finnas flera olika utmaningar och annorlunda förutsättningar att ta hänsyn till samtidigt. Det är viktigt att du som assistent är trygg i din yrkesroll och din introduktionsutbildning följs av täta personalmöten och löpande handledning. Hej Jag är en busig och pigg 6 årig kille med trakealkanyl som söker en ny assistenter till mig. Jag behöver ha din hjälp där min funktionsnedsättning sätter gränser vilket till exempel innebär kommunikation, personlig hygien och att följa med mig på olika aktiviteter. Jag bor med min mamma och pappa och vår katt i en villa i Katrineholm. Tjänsten är en nattjänst på 75%, med tjänstgöring varannan helg. Jag har aktiv assistans på natten, vilket betyder att du behöver vara vaken och ha ständigt tillsyn av mig. Om du är rätt person för mig så kommer du att få utbildning av trakealkanylen av mina föräldrar. Där får du lära dig hur man övervakar den och sköter den. Vem söker jag? - Du är rökfri, du får snusa om du vill -Tycker om lek & bus - Du har någon form av erfarenhet av vård & omsorg eller personlig assistans och gärna erfarenhet med barn - Du kan uppvisa ett godkänt utdrag från belastningsregistret -För att trivas hemma hos mig vore det bra om du är lyhörd, engagerad, mogen, tålmodig, lekfull och initiativrik. - Van att arbeta vaken natt, du är van att sitta och övervaka en person som sover och göra vissa aktiva insatser -Du ska vara flexibel, viktigt att man kan hjälpas åt i ett team och rycka in med kort varsel - Bra om du har körkort, men det är inget krav. Arbetstid / Varaktighet: Vaken natt, arbetstiden är ca 20:30-06:15 Vi tillämpar anställningsformen "så länge assistans uppdraget varar". Tjänsten är på 75 %, Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående Krav: Du behöver ha ett giltigt polisregisterutdrag. Rekommendationen är att du beställa polisregisterutdrag i samband med att du söker tjänsten. Hoppas att du tycker att det låter kul och spännande och vill bli min personliga assistent Hälsningar en busig 6 åring :)

17 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024
Leg. sjuksköterska - Sörmland Vår/Sommar 2024 (Katrineholm, Eskilstuna)

Aktuellt BehovBig Care söker ssks med erfarenhet från olika sjukhusavdelningar till hyruppdrag i Sörmland. Vi ser till dina önskemål, förmågor och din arbetserfarenhet och anpassar jobbansökan efter detta! Sök in till oss och kom ett steg närmre ditt bemanningsuppdrag. Kvalifikationskrav Svenskt sjuksköterskelegitimation Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska Adekvat svenska i tal såväl som skrift Meriterande Tidigare anställning som hyr-sjuksköterska SpecialiseringDu som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

17 april 2024
Sista ansökan:
4 oktober 2024
C-Chaufför Baklastare Katrineholm

Du kommer att jobba som chaufför hos våran kund, med insamling av hushållsavfall i Katrineholms kommun. Du kör enligt förplanerade rutter och hanterar extrahämtningar och eventuella avvikelser via datastöd i fordonet. Du utgår från lokaler i Katrineholms kommun, där de finns bland annat personalutrymmen för chaufför, lager och uppställningsplatser för fordon. Insamlingsfordon är både av typen sidlastare och baklastare. Arbetstiderna är dag och kväll måndag - fredag. Vem trivs här? Har du kört lastbil tidigare, gärna sopbil, så har du en bra grund. Du är intresserad av miljö och självklart trivs du med chaufförs yrket och är mån om att utföra ett bra arbete. Du är bekväm med att fatta egna beslut och känner engagemang för att arbetet vi utför alltid håller en hög nivå. Vi vill att du trivs och drivs av att få vara en del av ett växande företag med ambitioner och allt som det innebär med utveckling, utmaning och engagemang. Du har som lägst C-kort samt giltig YKB. Detta är ett sommarvikariat med möjlighet till fortsättning. Kompetenskrav: YKB C-kort Digitalt förarkort Behärskar svenska språket Datavana Meriterande: Tidigare erfarenhet God fysik Stresstålig Skicka gärna CV och en kort presentation av dig själv. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024
Truckförare/lagerarbetare för sommarjobb

Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifterna är att ta emot material från leverantörer, att lägga materialet på rätt plats i lagret samt att plocka och leverera material till berörda avdelningar. I arbetet ingår även att sköta kartongmaskiner samt bana för backar. Material och plats ska läsas in med handscanner. Tjänsterna är sommarjobb under perioden vecka 24-32 alt. vecka 27-32. Du kommer antingen jobba dag, kväll eller natt. Arbete i kyla, du kommer att utrustas med ändamålsenliga kläder för uppdraget. Utbildning och Intyg Körkort B och truckkort B1 är ett krav. Du behöver tala och förstå svenska på en god nivå då kommunikationen med interna kollegor och externa leverantörer är en viktig del av arbetet. Erfarenhet Vi söker dig med minst någon erfarenhet av att arbeta i lager och som truckförare. Har du arbetat med scanner tidigare så är det meriterande. Personliga kvalifikationer Vi söker dig som står för ordning och reda och samtidigt gillar ett arbete med tempo. Ansökan Du ansöker om tjänsten via länk till annonsen. Vi kommer att göra urval och genomföra intervjuer löpande under annonseringstiden. A-Staffing är auktoriserade inom bemanning samt medlemmar i Almega kompetensföretagen, Byggföretagen och Installatörsföretagen så du kan vara säker på att du alltid har rätt anställningsvillkor. Som anställd på A-Staffing kan du räkna med vårt engagemang för dig, dina arbetsuppgifter och din arbetsmiljö. Vår prioritet är öppenhet och tillgänglighet samt din trivsel, hälsa och säkerhet. VI erbjuder all vår personal friskvårdsbidrag. Vi är även kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och 14001. A-Staffing levererar tjänster inom bygg-, anläggnings- och elteknikbranschen samt tillverkningsindustrin i södra och mellersta Sverige. A-Staffing hette tidigare VMP Group, men namnändrades under 2021. Inom kedjan verkar A-Staffing Sweden AB och A-Staffing Construction AB.

17 april 2024
Sista ansökan:
16 maj 2024