Sjuksköterskor för vaccination- Katrineholm

Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i Katrineholm. Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 150 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen, DOZ Apotek och Apotek Hjärtat. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer.Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.

16 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Driftkontrollant

Job Description Vi erbjuder dig möjligheten att använda din tidigare erfarenhet för att utföra kontroller av drift- och vägunderhållsarbete. För att trivas och lyckas i den här rollen tror vi att du har tidigare erfarenhet av drift och underhåll av väg samt vill fortsätta utvecklas i en grupp med stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Om du är vår nya konsult - klicka på knappen ”Apply” Du kommer att tillhöra enheten för Drift och vägunderhåll Som vår nya konsult kommer du att vara en del av vårat affärsområde Road Survey Technology (RST). Vi är ledande i Norden inom vägunderhåll, vägteknik och mätning av vägar och vägmarkering, så kallad Road Management. Vi erbjuder ett fritt och stimulerande arbete där du har möjlighet att utvecklas. Vi lägger stor vikt på din personlighet för den här rollen. Vi ser att du trivs med ett självständigt arbete då du är ute på egen hand på vägen och jobbar. Du har inget problem med resande i arbetet och du alltid har kunden i fokus. Varierande arbetstid förekommer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Utföra systematiska kontroller och leveransuppföljning med hjälp av modern teknik inom ramen för Trafikverkets driftentreprenads kontrakt på statliga vägar. Vara ett stöd till Trafikverkets projektledare för flera driftområden. Utvecklas tillsammans med oss När du blir en del av Ramboll kommer vi att göra vårt bästa för att stötta dig i din personliga och professionella utveckling. För att lyckas i den här rollen söker vi dig som har: Minst 2 års dokumenterad erfarenhet från underhåll av gator och vägar åt statliga och/eller kommunala väghållare där även vinterväghållningsarbeten förekommit. Har haft en arbetsledande/projektledande ställning hos entreprenör, byggherre eller som konsult. Du har en god samarbetsförmåga och arbetar målinriktat med ett stort engagemang för dina arbetsuppgifter. Du har en god planeringsförmåga och har en vana att ta ett ekonomiskt ansvar för dina uppdrag. Du har datavana. B körkort är ett krav. Vad vi kan erbjuda dig Ett fritt arbete under eget ansvar Få utöka och använda dina kunskaper inom vägunderhåll En internationell kunskapsmiljö med erfarenheter från 35 lände Långsiktiga mål i ett stiftelseägt företag som investerar i sina medarbetare samt i forskning och humanitära insatser runt om i världen Är du redo att börja jobba hos oss? Skicka in din ansökan. Glöm inte att bifoga viktiga dokument som CV, personligt brev m.m. Vi tar kontakt med kandidater och håller intervjuer löpande.Sista ansökningsdag: 2024-05-19 Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Arbeta med hållbar förändring Vi är övertygade om att hållbara förändringar ska vara till nytta för både människor och miljö. Det är vår utgångspunkt - och grunden för vårt arbetssätt. Våra medarbetare är vår främsta tillgång, och våra grundare hade en tydlig vision av hur ett ansvarstagande företag ska agera. Öppenhet och nyfikenhet är hörnstenar i vår företagskultur. Vi har ett mindset där vi alltid håller ögonen öppna efter nya och innovativa synsätt. Vi respekterar och välkomnar mångfald och fokuserar på att aktivt främja en inkluderande miljö till förmån för alla medarbetares yrkesmässiga och personliga utveckling. Ramboll i Sverige Ramboll grundades i Danmark och är en stiftelseägd, internationell teknik-, och arkitektkonsult. Vår målsättning är att vara med och bygga framtidens hållbara städer och samhällen. Vi har tusentals anställda världen över, varav ca 2 000 i Sverige. Vi inriktar oss på hållbara förändringar i marknader som byggnader & fastigheter, infrastruktur, urban utveckling, energi samt vatten- miljö- och managementkonsulttjänster. Vår tillväxt bygger på de etiska värderingar som kommer med ägarformen och på våra individfokuserade lösningar. Hos oss får du bidra till en hållbar framtid på ett företag som främjar öppenhet, samarbete och personlig utveckling. Genom att kombinera lokala erfarenheter med globala kunskaper kan vi tillsammans forma morgondagens samhällen. Lika möjligheter för alla För att skapa samhällen och städer där både människor och natur kan blomstra behöver olika erfarenheter och perspektiv finnas representerade hos oss – det är våra olikheter som gör att Ramboll och våra medarbetare hela tiden utvecklas! Vi välkomnar ansökningar oavsett ålder, könstillhörighet, kulturella perspektiv, livssituation eller livsåskådning. Vi värdesätter en inkluderande arbetsmiljö och kultur och strävar efter att våra arbetsplatser ska ha god tillgänglighet för alla medarbetare oavsett behov. Vi lyssnar och lär av varandra, och ser till att det finns en balans mellan arbete och fritid.

16 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Ekonomiassistent

NG Metall AB ingår i koncernen Norsk Gjenvinning, anläggningen ligger i Katrineholm och är en av Nordens enskilt största anläggningar för elektronikåtervinning. Företaget har ca 50 heltidsanställda, under högsäsong kan vi vara uppåt 100 medarbetare på plats. Företaget arbetar med cirkulära lösningar i flera affärsområden inom elektronikåtervinning, återbruk av IT/telekom och sekretesstjänster. Genom våra ansvarsfulla och innovativa processer arbetar vi för en hållbar utveckling som på riktigt bidrar till en bättre framtid och en bättre miljö. Nu söker vi en ekonomiassistent till vårt team! Om tjänsten I NG Metall är arbetsmiljön kreativ och stöttande och du uppmuntras till att utveckla såväl företaget som dig själv. Organisationen är i en positiv förändring och som ekonomiassistent kommer du ha möjlighet att vara med och utveckla rutiner och processer på avdelningen. I denna roll arbetar du tillsammans med ekonomichef och ekonomiassistent. Arbetsverktyg kommer främst att vara Navision, Outlook och Excel. I arbetsuppgifter ingår bland annat: - löpande bokföring - kund- och leverantörsreskontra - kontering av leverantörsfakturor - fakturering - kontoavstämningar Om dig Det här är ett jobb för dig som tycker om att vara noggrann och ordningsam. Du gillar att arbeta i ett team och som ständigt vill utvecklas både som person och utveckla arbetssätt. Kanske viktigast av allt är att du ska tycka det är lätt och roligt att ha med siffror att göra. Vi söker dig med relevant utbildning inom ekonomi alternativt erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. God datorkunskap och datorvana med Microsoft Office program som Excel och Outlook kommer att vara nödvändig för arbetet. Din erfarenhet från att ha jobbat i affärssystem kommer att vara en stor fördel. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Inom NG Metall AB är vi ett enat team som ständigt vill utvecklas och där du får plats att växa. Vi tar ansvar för varandra och våra kollegor. Oavsett vad du arbetar med inom företaget så är du en viktig spelare som aktivt bidrar på många plan. Våra anställda får möjlighet att påverka riktningen på vår gemensamma resa. Du kan läsa mer om oss på www.ngmetall.se Intresserad? Du skickar din ansökan till [email protected], skriv ”ekonomiassistent” i ämnesraden. I din ansökan vill vi att du har med: - En kort bakgrund och beskrivning av dig själv, din utbildning och ditt arbetsliv - Din främsta styrka och din främsta utvecklingspotential som ekonomiassistent Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: [email protected] Urval sker löpande och vi kan därför komma att tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Trädgårdsarbetare

Arbetsbeskrivning Arbetsuppgifter är yttre fastighetsskötsel och trädgårdsskötsel såsom gräsklippning, ogräsrensning, häckklippning och övrigt förekommande arbetsuppgifter i grön utemiljö. För rätt person kan arbetet även innefatta inre fastighetsskötsel och manuell markanläggning. Arbetstider är vardagar kl. 07:00-16:00 och arbetsområdet är företrädesvis Katrineholm. Erfarenhet Vi söker dig med minst någon form av kunskap/erfarenhet av trädgårdsarbete sedan tidigare. Meriterande är trädgårdsutbildning, erfarenhet av inre fastighetsskötsel och/eller manuell markanläggning. Personliga kvalifikationer Vi söker dig som gillar att jobba ute i ur och skur! Du behöver vara pålitlig och flexibel då arbetsuppgifter och arbetsställe varierar. Krav på körkort B och att kunna backa med släp. Med hänsyn till arbetsmiljön bör du inte ha allergiska besvär. Certifikat för Mobila arbetsplattformar och Truckkort C2 (hjullastare) är meriterande men inget krav. Goda kunskaper i svenska är ett krav. Ansökan Vill du jobba ute? Tveka inte att söka tjänsten, intervjuer kommer att ske löpande under annonseringstiden. Uppdragslängd Grönytesäsongen är mellan april - september men kan bli både längre och kortare beroende på hur säsongen och vädret ser ut. Om oss Vi är auktoriserade inom bemanning samt medlemmar i Almega kompetensföretagen, Byggföretagen och Installatörsföretagen (IN) så du kan vara säker på vår kompetens samt att du alltid har rätt anställningsvillkor. Inom A-Staffing verkar A-Staffing Sweden AB, A-Staffing Construction AB och A-Staffing Nordic AB. Vi är även kvalitets- och miljöcertifierade enligt ISO 9001 och 14001. Vi levererar tjänster inom bygg-, anläggnings- och elteknikbranschen samt tillverkningsindustrin. Det tidigare namnet har varit VMP Group AB, namnändringen gjordes under 2021.

15 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Avarn Security söker väktare för Stationärobjekt

Du utför ett viktigt arbete! Som väktare inom Avarn Security får du en spännande vardag där din uppgift är att stärka våra kunders trygghet och förebygga incidenter samt värna för en tryggare miljö. Vid stationär bevakning arbetar man hos kunden. Det kan innebära allt från receptionsarbete till rondering och bemanning av bevakningscentraler. Vi arbetar aktivt med att skapa en inkluderande arbetsmiljö, där alla ska känna sig välkomna oavsett ålder, kön, etnicitet, sexuell läggning eller religionstillhörighet. Du ska vara en god och hjälpsam kollega, som bidrar till att skapa trivsel på jobbet. Självklart delar du våra värderingar. Det är vårt jobb att skapa trygghet . För allmänheten och våra kunder representerar du en trygg hamn, där de kan söka stöd och få hjälp. Våra kunder har gett oss ett stort ansvar och det ställs vissa formella krav på våra medarbetare. Oavsett tjänst så är ditt arbete viktigt. Det här kan du förvänta dig av oss som arbetsgivare • ett arbete där din insats är viktig • goda utvecklingsmöjligheter i företaget • lön efter avtal • att vi tar din arbetsmiljö på allvar och arbetar med ständiga förbättringar Annonsen riktar sig mot ett befintligt stationärt uppdrag i Katrineholm där du kommer att arbeta med bevakning av ett byggprojekt. Vi arbetar nära vår kund som har höga krav på vår leverans och utförande av tjänst, samtidigt som detta är ett spännande och utmanande uppdrag. Du kommer att arbeta tillsammans med kunden och dess entreprenörer i den dagliga driften där fokus på den fysiska säkerheten är högsta prioritet. Ett intresse för teknik och god engelska i tal och skrift är ett krav.  Tjänsteställe: Katrineholm  Varaktighet: Deltid och behovsanställning   Tillträde: Enligt överenskommelse  Kvalifikationer: Vi söker dig som är flexibel, serviceinriktad, lugn och organiserad person och som har ett högt säkerhetstänkande. Du ska kunna ta egna initiativ, lösa problem och tycka om att arbeta i grupp. Utifrån erfarenhet och kunskap om uppdraget förväntas du kontinuerligt finna och föreslå förbättringar och utveckling av uppdraget och dess utförande, i syfte att leverera värde till kunden.   Våra krav för denna tjänst är att du som söker ska ha:  - fyllt 18 år och vara ostraffad  - drogfri  - gymnasiekompetens  - god svenska i tal och skrift  - för denna tjänst är det ett krav att du kan behärska engelska i tal och skrift  - god hälsa och fysik  - ordnad ekonomi  - B-körkort Meriterande  - väktarutbildning (VU1+ VU2) Meriterande om du har några års arbetslivserfarenhet. Har du ej väktarutbildning och uppfyller våran kravprofil så kommer vi att utbilda dig till väktare. Tester kan tillämpas i rekryteringsprocessen. Sök tjänsten via vår hemsida- ej via mejl.    Välkommen med din ansökan - vi vill ha din ansökan senast 2024-05-31 Urval av kandidater kommer att ske löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.  Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören. Våra 7 500 medarbetare bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle och våra värdeord - ansvar - omtanke - samarbete - ligger till grund för vårt arbete och hjälper oss att nå vår vision, ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

15 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Skolsköterska 80-100%

Arbetsbeskrivning Nu söker vi en skolsköterska till en av våra vårdgivarskolor i Katrineholm. Idag är det en 4-9 skola med planer på att bli en F-9 skola. Om du vill arbeta på en skola med stabilt EHT-team och god struktur är det här skolan för dig. Möjlig start omgående. Hör av dig så berättar jag mer. Din bakgrund Du ska vara legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolhälsovård. För dig som är lite nyare i rollen erbjuder vi stöd och extra handledning. När du arbetar på våra vårdgivarskolor är du en del i våra team. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en tryggare vardag med kompetens- och erfarenhetsutbyte. Inom vår vårdgivarorganisation har vi en tydlig struktur med ett väluppbyggt metodstöd och ledningssystem. Inom Klara SkolPool har vi alltid korta kontaktvägar och du har alltid nära till din medicinskt regionansvariga och medicinska verksamhetschef. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Social och utåtriktad - Flexibel - Brinner för elevhälsa och våra barn och ungdomar - Ett genuint intresse för förebyggande elevhälsa Om oss Ambeas verksamhetsområde Klara SkolPool är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom skola. Klara SkolPool arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara SkolPool är ett närvarande personalföretag med kvalitet, flexibilitet, engagemang och eleven i fokus. Vi är det personliga företaget, hos oss på Klara SkolPool får du en egen konsultchef som känner dig, vet hur du önskar arbeta och kan din kompetens. Vi erbjuder varierade uppdrag och samarbetar med skolor, koncerner och kommuner i hela Sverige. Våra uppdrag löper oftast terminsvis eller längre, men vi har också kortare uppdrag under läsåret. Vi kan skolan och arbetar med alla personalgrupper inom elevhälsan. Viktigt för oss är att vår personal får stöd i vardagen. Vi erbjuder: - Marknadsmässig lön - Tillsvidareanställning eller anställningsform enligt överenskommelse - Friskvårdsbidrag - Kollektivavtal - Personlig utbildningspott - Bidrag för sociala aktiviteter Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag. För all anställning krävs utdrag ur belastningsregistret så beställ ditt redan idag! Vi vill bidra till elevernas möjligheter att lära och växa. Om du också vill bidra till detta, så ser vi fram mot att lära känna dig. Klara SkolPool ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Välkommen till Klara SkolPool!

15 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Sommarjobb Kronfågel

Om Kunden Kronfågel är Sveriges marknadsledande kycklingproducent, kunderna finns inom dagligvaruhandeln och det offentliga köket. Företaget ingår i koncernen Scandi Standard, Nordens största kycklingproducent med verksamheter i Sverige, Danmark, Irland, Norge och Finland. På Kronfågel är det cirka 850 anställda, de flesta arbetar vid företagets produktionsanläggning i Valla/Katrineholm. Huvudkontoret ligger i Stockholm. Om Jobbet A-Staffing i Katrineholm söker dig som letar efter ett sommarjobb med start v.24/25. Samtliga tjänster är på heltid och innebär skiftarbete. Du blir anställd av oss och uthyrd till Kronfågel i Valla. Du får lön enligt villkoren i Bemanningsavtalet för arbetare och tjänar in semesterersättning från första timmen. Om allt faller väl ut kanske vi kan erbjuda en fortsättning hos oss på A-Staffing efter sommaren. Arbetsbeskrivning Vi söker personal till avdelningar som jobbar med bearbetning, förädling och paketering av kyckling. På avdelningarna kommer du jobba både manuellt och vid maskiner. Arbetet kräver god fysik och förmåga att kunna jobba i ett visst tempo på grund av löpande band. För tjänsten behöver du vara flexibel och kunna byta avdelning när det behövs. Utbildning och Intyg -18 år fyllda - Körkort och tillgång till bil eller en plan för hur resor till och från Valla ska lösas - God fysik - Du måste förstå vikten av hygien och renlighet - Du får inte snusa på arbetstid För samtliga tjänster behöver du även ha tillräckligt bra svenska för att kunna kommunicera med kollegor och chefer och ha läsförståelse för att klara utbildning och ta till dig säkerhetsföreskrifter. Erfarenhet Har du jobbat på arbetsplatsen tidigare alternativt i liknande verksamhet är det meriterande. Truckkort och erfarenhet av att köra truck yrkesmässigt är även det meriterande. Personliga kvalifikationer Vi söker dig som har god arbetsmoral, är stresstålig, fingerfärdig och som kan bidra till god stämning i arbetslaget. Ansökan Vi kan inte hantera ansökningar som inkommer via mejl på grund av GDPR. Du ansöker via länk till annonsen. Intervjuer och urval kommer att ske löpande under våren. Vi ser fram emot din ansökan!

15 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Besiktningstekniker till Dekra - Katrineholm

Har du känsla för service och tycker om att träffa kunder i kombination med att jobba praktiskt? Har du dessutom ett genuint intresse för fordon? Då kommer du att passa som besiktningstekniker hos vår kund DEKRA! Vi söker nu en besiktningstekniker till Dekra i Katrineholm! Om tjänsten Som besiktningstekniker kommer du att genomföra opartiska kontroller av fordon utifrån de krav som ställs av svenska myndigheter i allt från fordonets generella skick till avgasutsläpp och miljöpåverkan samt se till att de uppfyller ställda säkerhetskrav. Din roll är viktig i säkrandet av kundnöjdheten då du dagligen möter, ger service till och säkerställer att våra kunder både är nöjda med våra produkter och tjänster men också ser oss som deras framtida leverantör av besiktningstjänster. Om dig Vi söker dig som är nyfiken, serviceorienterad och förtroendeingivande. Du har lätt för att kommunicera och drivs av att göra ett bra jobb med hög kvalitet. Arbetet sker ofta självständigt och ställer därför krav på initiativförmåga och ansvarstagande, samtidigt som du ingår i en grupp med kunniga kollegor som delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Du trivs i mötet med kunden och brinner för att alltid göra det lilla extra och ge bemötande i världsklass! Ett krav är att du är certifierad tekniker, K1. Vidare så har du slutförd gymnasieutbildning samt B-körkort för manuell. Vi tror på mångfald och inkludering och vill rekrytera medarbetare med olika perspektiv, erfarenheter och kompetenser. Dekra erbjuder dig En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling inom våra olika produkter Fortlöpande intern utbildning En teamkänsla, stöd av kollegor där vi hjälper varandra i vardagen Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka Engagerat ledarskap Balans mellan arbete och fritid Tjänstepension, friskvårdsbidrag och förmånspaket från Benify Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan! Om dekra Sedan start 1925 har vi gjort världen lite säkrare. Idag är DEKRA ett av de mest framgångsrika företagen i världen inom sin bransch. Enligt oss är det medarbetarna som för oss framåt - din utveckling är därför värd att satsa på! Genom interna och externa utbildningar kommer din kompetens ständigt att utvecklas. Hos oss blir du en i DEKRA-familjen med härliga kollegor och kompetenta ledare. Vill du arbeta på ett företag där din idé kan bli verklighet, oavsett position, då har du kommit rätt.

15 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Farmaceut

Medical assistant help Konsult AB växer och behöver bli fler! Vi är konsult bolag och erfarenhet i mer än 10 år i farmaci branschen. MA-help AB söker dig som är legitimerad farmaceut och erbjuder ett växlande arbete i både apotek / e-apotek Ett stort plus är om du har erfarenhet Men även om du är nyexaminerad och har intresse för området farmaci i kombination med rådgivning då har vi en match! Vår dörr öppnar din framtid och vi vill ha dig med på den resan. Nu har vi en möjlighet för dig som engagerad farmaceut att bli en del av vårt team. Vi söker efter dig som har förmågan att se till varje individs behov och som med service och omtanke har ambitionen att bygga långsiktiga relationer med våra kunder. Om rollen Som farmaceut kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Som farmaceut förväntas du agera med omtanke och engagemang där du på riktigt sätter kunden i centrum och där du aktivt bidrar till en förstärkt kundupplevelse. Dina kompetenser: _För den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci och läkemedelsanvändning. _Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med läkemedelsfrågor. _Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på de utmaningar som uppstår. _Du har erfarenhet av att arbeta med läkemedel och omtänksam av läkemedelshantering ur ett serviceperspektiv. - Bidra till att vi når våra mål gällande patientsäkerhet, kvalitet och försäljning När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss istället berätta mer om rollen och verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

14 april 2024
Sista ansökan:
14 maj 2024
Personliga assistenter sökes till kvinna i Katrineholm (sommarvikariat)

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten? Vi söker nuen personlig assistent till en kvinna med MS som är bosatt i Katrineholm.Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, hushållssysslor ochförflyttningar av olika slag. I hemmet finns flera hjälpmedel att tillgå, såsom tipp, benskenor, handortos, lift och vårdsäng. Av denna anledning ser vi det som positivt om du har erfarenhet av att ha arbetat med hjälpmedel. Denna kund tycker om naturen, att promenera, litteratur, samt attlyssna på musik och radio. Tjänsten är en visstidsanställning på deltidunder sommarperioden. Arbetstiderna ärfördelade på dag-, kvälls- ochnattid, mån-sön.Arbetstiderna ser ut somföljande: dag- och kvällstid: 07:00-20:00 eller 08:00-21:00, samt nattid: 21:00-07:30. Omfattning:Deltid under sommarperioden.Antal tjänster:2.Tillträde: Enligt överenskommelse. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du ärsamarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, initiativtagande,flexibel och en bra lagspelare. Viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av vård och omsorg eller personlig assistans, och i synnerhet av den kundspecifika bakgrunden. Har tillgång till bil. Det är krav på att du: Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Har B-körkort. RekryteringsprocessenDin ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare.Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia.Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuellanställningFöranställning hos oss på Nordström Assistansbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.För dig med anställningsstödNordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström AssistansVi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information påhttps://www.nordstromassistans.se

12 april 2024
Sista ansökan:
26 september 2024