Anläggningsansvarig

Vi på STC tror på gemenskap och har därför sedan starten 1998 skapat miljöer där människor i alla åldrar kan träffas och träna för ett friskare liv. Vi arbetar varje dag ute på våra klubbar runt om i Sverige för att fler skall komma igång och träna regelbundet. Vi vill erbjuda våra kunder den bästa servicen och ge dem en så bra träningsupplevelse som möjligt. För oss är vi, personalen den viktigaste ingrediensen för det vi vill åstadkomma och nu söker vi en anläggningsansvarig till våra klubbar i Katrineholm. Tjänsten är på 100%, Heltid. Som anläggningsansvarig kommer ditt ansvar innebära att avlasta platschefen med driften på anläggningen. Detta kommer medföra många olika arbetsuppgifter så som att ha hand om inventeringar, felanmälningar, upplärningar, beställningar samt arbete i receptionen. I receptionen kommer du vara STC:s ansikte utåt och vi söker därför dig som är positiv, social, har en hög servicenivå och vill arbeta för att kunden skall älska att komma och träna. I dina arbetsuppgifter ingår även att vara ett gott föredömme för dina receptionskollegor och finnas till för att svara på frågor, stötta och motivera. Detta kräver att du är en teamplayer och att du älskar att arbeta tillsammans med andra. Arbetstempot kan skifta snabbt och det gäller att du är anpassningsbar och kan ta eget initiativ när det är lugnare på klubben. Våra klubbar är bemannade olika tider, därav behöver du vara flexibel och kunna arbeta oregelbundna tider. Vi söker sig som: - Vill ta ansvar - Har en hög servicenivå - Har en god social kompetens - Har goda kunskaper i svenska språket, tal och skrift - Hög känsla för försäljning och kvalité - Är flexibel och kan arbeta dag, kväll och helg - Vill ge det lilla extra, både till kunder och dina kollegor Meriter: - Erfarenhet av försäljning - Erfarenhet av servicearbete Vi letar löpande efter vår nya stjärna. Sista ansökningsdag är 20 Mars 2024 Vårt mål är att erbjuda marknaders bästa träningsupplevelse. Vi på STC älskar träning! För dig som vill arbeta som anläggningsansvarig hos oss så kommer våra ledord; glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap vara de du arbetar efter! Vi ser fram emot din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Teknisk Säljare/ Försäljningsingenjör

Habasit, med säte i Schweiz, grundades 1946 och är världens ledande producent av transportband och drivremmar. Genom strategiska företagsförvärv och egen utveckling har produktutbudet under senare tid breddats till ett unikt totalerbjudande av drivrems- och transportbandslösningar. Habasit är verksamma inom flertalet olika industrier såsom livsmedel, automation, trä- papper- och verkstadsindustri m.m. Läs mer på www.habasit.se Företaget expanderar och vi söker nu en: Teknisk Säljare/ Försäljningsingenjör Vill du arbeta med unika och högkvalitativa industriprodukter i världsklass? Vi söker dig som har en hög aktivitetsnivå och engagemang, med frihet under ansvar, att hitta och utveckla affärsmöjligheter inom området Södra Mälardalen och Östergötland. Tjänsten Som Försäljningsingenjör kommer du att ansvara för försäljningen, både mot OEM (maskinbyggare) och större slutförbrukare. Tjänsten innebär företrädesvis nykundsbearbetning, men även merförsäljning till befintliga kunder. Arbetsuppgifterna kräver en god teknisk förståelse och förmåga att förstå kundens processer för att leverera unika tekniska lösningar. I rollen som Försäljningsingenjör kommer du att arbeta självständigt mot kund, vilket innebär att du ansvarar för hela säljprocessen, från prospektering, införsäljning och offert till uppföljning. Självklart har du Habasits interna funktioner såsom kundsupport, teknisk support och en central serviceorganisation till din hjälp. Under våren kommer vi också att etablera ett mindre Servicecenter i regionen (preliminärt Katrineholm) och anställa en servicetekniker som skall ombesörja montage och tillverkning av band för brådskande leveranser lokalt. Erfarenhet och personliga egenskaper För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet av försäljning mot industrin, gärna lösningsorienterad teknisk försäljning och att du är trygg i att driva hela säljcykeln på egen hand. Erfarenhet från arbete med drivremmar och transportband är meriterande men vi ser också gärna sökande som arbetat inom exempelvis livsmedelsbranschen alternativt med processteknik och automation. Teknisk utbildning är meriterande men inget krav, men det är viktigt att du har ett stort tekniskt intresse. Som person är du självgående, engagerad och strukturerad. Du trivs med att bygga långsiktiga relationer och drivs av att förstå kunderna och deras verksamheter. Du gillar utmaningar och att verka i en omväxlande miljö där du dagligen möter kunder. Eftersom Habasit är ett internationellt företag krävs det att du uttrycker dig professionellt i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Erfarenhet från SAP är meriterande. Körkort för bil är ett krav. Habasit erbjuder en spännande roll på ett framgångsrikt företag med goda utvecklingsmöjligheter där du kommer att få arbeta med en bred produktportfölj i nära samarbetet med kunder och kollegor. Det finns möjlighet att utgå från eget hemmakontor. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Teknisk Säljkraft. Kontaktperson är Kurt Ståhl som du når på tel 0739-465 805. Vi kommer att göra intervjuer löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansök enkelt på separat hemsida www.karisma.se (http://www.karisma.se/) dock senast den 20 april.

11 mars 2024
Sista ansökan:
28 augusti 2024
Personliga assistenter sökes till härlig kvinna i Katrineholm!

På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Kura Omsorg söker nu personliga assistenter till vår härliga kund i Katrineholm! Det finns en ledig tjänst på ca 75%, vilket innefattar tre pass per vecka fördelat på vardagar och varannan helg. Vi söker även flera timvikarier som kan arbeta vid behov. Arbetet sträcker sig från april till november. Detta då kunden befinner sig utomlands övrig tid på året. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: - Kl. 08:00-20:30 på vardagar - Kl. 09:00-20:30 på lördagar - Kl. 10:00-20:30 på söndagar Det förekommer även rast mellan kl. 14:00-15:00 samt nattberedskap. OM KUNDEN OCH DIG SOM ASSISTENT Kunden är en aktiv kvinna i 50-års åldern boende centralt i Katrineholm. Dina arbetsuppgifter innebär att vara en hjälpande hand med samtliga vardagliga moment och personlig hygien samt följa med på olika aktiviteter. Vår kund har kronisk värk men är mycket aktiv och gillar att träna. Du som assistent behöver därför kunna cykla ca 2 mil i samband med träning inför rullstolslopp samt aktivt hjälpa till vid annan träningsutövning. Det kan även förekomma inrikesresor i denna tjänst. Vår kund önskar kvinnliga assistenter och som person bör du vara lugn, trygg, lyhörd och tålmodig. Kunden bör inte utsättas för stress, höga ljud eller starka ljus. Assistenterna ska därför kunna arbeta i ett lugnt tempo och det är viktigt att kunna ge henne utrymme för egentid. Det finns gott om tid att göra det som behövs under arbetsdagen. KRAV - Goda kunskaper i det svenska språket, både tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av arbete inom personlig assistans eller inom vården. - Du är doft- och rökfri (t.ex. handkräm, duschkräm, tvättmedel, sköljmedel, hudlotion, annan salva/kräm med doft, parfym m.m.) då kunden har allergier. MERITERANDE - Körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till och från arbetsplatsen. - Kunskaper i spanska och/eller engelska. Din ansökan kan komma att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! HOS OSS PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.

11 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Verksamhetschef till HVB-hem i Katrineholm

Om Tallkullen Talkullen HVB har erfarenhet av komplexa uppdrag och vänder sig till målgruppen individer från 18 år med psykiska funktionsnedsättningar och/eller samsjuklighet. Vårt team arbetar varje dag engagerat, kunnigt och och medvetet utifrån en helhetssyn på människan i centrum. Med rutiner och struktur skapar vi trygghet för våra boende i deras vardag. Om rollen Som verksamhetschef driver och leder du arbetet på HVB hemmet Tallkullen med 16 boende och 12 medarbetare i gruppen. Det innebär ansvar för det dagliga arbetet med driften av verksamheten såsom planering, schemaläggning liksom att implementera och förbättra arbetet med rutiner och kvalitet. Du ansvarar för medarbetarna och har ett coachande förhållningsätt där du stöttar dina medarbetare i det dagliga arbetet. I arbetet ingår att medverka i teammöten, arbetsplatsträffar och enheternas Hälso- och patientsäkerhets möten tillsammans med vår samordnare, sjuksköterska, läkare samt psykolog. Du ingår i regionens ledningsgrupp tillsammans med övriga verksamhetschefer, stödresurser, regionchef och VD i vårt marknadsområde Individ & Familj. Du rapporterar till regionchef. Vem är du? Du har erfarenhet av arbete inom området HVB och/eller psykiatri och med målgruppen vuxna med psykiska funktionsnedsättningar och/eller samsjuklighet. Du är en trygg ledare med förmåga att arbeta verksamhetsutvecklande och målinriktat, där du ser helheten i verksamheten. Du är lösningsorienterad, lyfter blicken och driver ditt arbete framåt med fokus på kvalitet och effektivitet. Som ledare är du trygg med förmåga att fatta beslut mot bakgrund av de mål som ställs upp. Då du har en coachande roll gentemot dina medarbetare, lägger vi stor vikt vid att du är samarbetsorienterad och relationsskapande. Kvalifikationer: Utbildning Högskole/universitetsexamen såsom socionom, sjuksköterska, beteendevetare eller likvärdigt med allra minst socialrätt om minst 7,5 hp Flytande kunskaper i det svenska språk, såväl i tal som i skrift Dina erfarenheter Du har arbetat som chef och ledare i minst 1-2 år Erfarenhet av arbete inom området HVB och/eller psykiatri och med målgruppen vuxna med psykiska funktionsnedsättningar och/eller samsjuklighet Väl förtrogen med lagar, förordning och föreskrifter inom området (HVB & SoL) 711 Erfarenhet av budgetarbete och ekonomisk analys B-körkort Grundläggande kunskaper i arbetsrätt och arbetsmiljö Meriterande om du därtill har: Arbetat inom omsorgsverksamheter (SoL) Arbetat mot offentlig sektor Arbetat i privat sektor och i personalintensiv verksamhet Erfarenhet av försäljningsarbete Placering Du kommer att vara placerad på verksamheten i Katrineholm. Vi erbjuder Hos oss får du bidra med att utveckla vår organisation och ett av branschens ledande företag. Vi är en del av Team Olivia Group som år 2023 utseddes till ett Karriärföretag. Vi erbjuder dig spännande uppdrag med möjlighet att skapa relationer med kunder, medarbetare och uppdragsgivare på alla nivåer. Hos oss blir du del av ett nätverk av söttande chefer och har till din hjälp specialister inom centrala stödfunktioner i koncernen. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och tjänstepension är andra självklara förmåner. Om rekryteringsprocessen Rekrytering sker löpande, och tjänsten kan tillsättas under ansökningstiden. Vi välkomnar dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Sista ansökningsdagen är 1 mars 2024. Vi genomför alltid en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen. Om tjänsten Tillsvidareanställning på heltid. Vi tillämpar provanställning och en grundförutsättning för att detta ska kunna förlängas är att IVO beviljar vår ansökan om att du ska stå på tillståndet för verksamheten. Vid frågor om tjänsten kontakta: Regionchef Lena Book, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

8 mars 2024
Sista ansökan:
25 augusti 2024
Sommarvikarier sökes till hemtjänsten i Katrineholm (10 Jobb)

Snart är sommaren här, därför behöver vi fylla på vårt team med sommarvikarier till hemtjänsten i Katrineholm! Har du erfarenhet av äldreomsorg samt är utbildad undersköterska? Brinner du för att ge omsorg av högsta kvalitét, arbeta med människor och har teamkänsla? Då är du rätt person för oss! Om Olivia Hemomsorg Vi är ett väletablerat företag och ingår i koncernen Team Olivia. Olivia Hemomsorg är idag fördelat på 18 verksamheter som alla kännetecknas av nytänkande och stor innovationskraft. Vi arbetar med förändring som arbetssätt och vill gärna prova nya vägar. Om rollen Det huvudsakliga uppdraget som undersköterska/vårdbiträde inom Olivia Hemomsorg innebär att ge god kvalitét i vård och omsorg, att ta ansvar och ha förmåga att samarbeta. Att ha ett professionellt förhållningssätt samt vara flexibel och utvecklingsinriktad. Du ska ha fokus på individen och vilja arbeta utifrån den äldres behov och önskemål. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann, självständig och ansvarsfull. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Personlig omvårdnad, hygien, hjälp med måltider, förflyttningar. Skriva dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser. Städ, tvätt, inköp, avlösning och ledsagning. Om dig Du är glad, lösningsfokuserad och gillar att arbeta med människor i behov av stöd. Du har ett varmt hjärta och ett stort engagemang, som tycker om utmaningar. Med din erfarenhet av vård och omsorgsarbete har du förståelse för att arbetet är föränderligt och flexibelt. Då din arbetsplats är hemma hos våra kunder är det viktigt att du respekterar att du är i någons hem samt att du är noggrann och ansvarsfull. Kvalifikationer Du behöver behärska svenska språket i tal och skrift. Du är utbildad undersköterska (1500 p) Tidigare erfarenhet från vård- och omsorg, särskilt äldreomsorg är meriterande. Körkort är ett krav för denna verksamhet. Anställningsform: Timanställning (Dag, kväll och helg) Tillträde: Enligt överenskommelse.Tjänsten omfattas av registerkontroll. Du som sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställning sker. Ansökan För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Olivia Hemomsorg samt för att uppfylla de krav GDPR ställer ber vi dig skicka in din ansökan digitalt via ansökningsformuläret på vår hemsida och inte via e-post eller pappersformat. Tjänsten omfattas av bakgrundskontroll och registerkontroll. Du som sökande måste uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställning sker samt att vi begär en gedigen bakgrundskontroll. Vi kommer ta en första kontakt via mail om din ansökan låter intressant! Löpande rekrytering kommer att tillämpas under denna rekrytering, så skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet! Varmt välkommen med din ansökan!

25 februari 2024
Sista ansökan:
8 augusti 2024
Leg. sjuksköterska - Katrineholm hemsjukvård

Big Care söker leg. sjuksköterskor till hyruppdrag i Katrineholm. Vi söker distriktssköterskor alternativt erfarna sjuksköterskor både till hemsjukvården och till särskilt boende inklusive korttidsavdelningar i Katrineholms kommun i sommar. Arbete både dagtid, kväll och helg samt natt. Arbete vecka 25-32. Kvalifikationskrav - Svenskt sjuksköterskelegitimation - Två års dokumenterad yrkeserfarenhet som sjuksköterska - Adekvat svenska i tal såväl som skrift Meriterande - Tidigare anställning som hyr-sjuksköterska - Specialisering Du som söker bör vara trygg i din yrkesroll samt ha lätt för att anpassa dig till nya arbetssituationer och rutiner.

23 februari 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Stödpedagog till LSS-verksamheter

Stödpedagog Om företaget Jobbex Omsorg är ett familjeägt vård- och omsorgsföretag inom LSS. Vi bedriver idag gruppbostad, servicebostad och egen daglig verksamhet i Katrineholm, Flen och Vingåkers kommun. Vi anser att alla människor oavsett bakgrund, erfarenheter eller förutsättningar har rätt till ett bra liv. Därför lever vi efter filosofin och visionen att skapa ett meningsfullt, jämlikt och inkluderande liv för människor med vissa funktionsvariationer. Arbetsuppgifter Som stödpedagog för Jobbex Omsorg ansvarar du för utveckling, planering och implementering av väl beprövade arbetssätt och arbetsmetoder inom verksamheterna. Du genomför även handledning av personal i ärenden som omfattar verksamheterna, brukare eller arbetssätt/metoder. Stödpedagogen ansvarar också för att samordna och leda boendekonferenser och andra möten som är inriktade på verksamhetens genomförande och brukarnas välbefinnande, där man diskuterar och utvecklar arbetssätt, metoder och individuella planer för brukarna. Utifrån den dagliga driften identifierar du och tar fram underlag för utbildningsbehov samt skapar och underhåller utbildningar i vår utbildningsplattform (Jobbex Academy) som är vårt interna utbildningssystem för våra medarbetare och vikarier. Interaktion och samarbete med andra avdelningar - Arbeta i nära samarbete med VD, HR-ansvarig, verksamhetschef och verksamhetsutvecklare för att säkerställa en utvecklande och säker verksamhet. - Använda sig av supportfunktioner och dra nytta av tillgänglig kompetens för att nå uppsatta mål. - Bidra till verksamhetens övergripande mål genom att aktivt delta i planering och genomförande av strategiska initiativ. Kvalifikationer - Examen med minst 180hp inom socialpedagogisk inriktning eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, med minst 30hp inom pedagogik. - Goda kunskaper om gällande lagstiftning och intresse för målgruppen LSS-/funktionshinderområdet. - Bärare av det socialpedagogiska förhållningssättet och goda kunskaper om metoder och arbetssätt. - B-körkort och tillgång till egen bil. Vi erbjuder Hos Jobbex Omsorg får du möjligheten att arbeta i en miljö som ger mervärde genom interaktioner med andra och deltagande i olika aktiviteter. Vi erbjuder tjänstepension, kollektivavtal, och engagerar oss i våra medarbetares utveckling genom utbildningspremier och årliga teambuildingaktiviteter. Friskvårdsbidrag och regelbundna utbildningsevenemang är en del av vårt engagemang för medarbetarnas hälsa och utbildning. Dessutom firar vi traditioner som jul med gemensamma arrangemang, vilket bidrar till en känsla av gemenskap och tillhörighet bland personalen. Tillträde: Enligt överenskommelse. Arbetstid: Dagtid. Kvälls- och helgarbete förekommer. Utbildning: Examen med minst 180hp inom socialpedagogisk inriktning eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig, med minst 30hp inom pedagogik. Lön: Individuell lön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Sista ansökningsdag 2024-04-30 Kontaktinformation Agnetha Eriksson, HR [email protected] Jobbex Omsorg är ett svenskt omsorgsbolag som erbjuder boendeverksamheter och dagliga verksamheter enligt LSS. Jobbex-koncernen har ett 50-tal engagerade medarbetare runt om i Mälardalen som varje dag jobbar efter vår vision "Hos oss finns en plats för alla". Läs mer på www.jobbexomsorg.se

21 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommar- och timvikarier till LSS-verksamheter

Sommar- och timvikarier Om företaget Jobbex Omsorg är ett familjeägt vård- och omsorgsföretag inom LSS. Vi bedriver idag gruppbostad, servicebostad och egen daglig verksamhet i Katrineholm, Flen och Vingåkers kommun. Vi anser att alla människor oavsett bakgrund, erfarenheter eller förutsättningar har rätt till ett bra liv. Därför lever vi efter filosofin och visionen att skapa ett meningsfullt, jämlikt och inkluderande liv för människor med vissa funktionsvariationer. Arbetsuppgifter Till våra verksamheter söker vi boendestödjare som utgår från de boendes individuella behov och önskemål att stödja i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Kvalifikationer och erfarenhet Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Personliga egenskaper Vi söker dig som är lugn, positiv, stresstålig, självständig, strukturerad och kan följa rutiner. Du ska ha ett intresse av att arbeta med människor som tänker och agerar annorlunda. Du ska ha vana vid att använda dator, eftersom all dokumentation sker digitalt. En del tjänster är sovande jour vilket betyder att du får sova en viss del av arbetstiden men gå upp ifall brukaren är i behov av hjälp. Resterande tid är dag, kväll och helg. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och tidigare erfarenhet av arbete med målgruppen. Vi erbjuder Hos Jobbex Omsorg får du möjligheten att arbeta i en miljö som ger mervärde genom interaktioner med andra och deltagande i olika aktiviteter. Vi erbjuder tjänstepension, kollektivavtal, och engagerar oss i våra medarbetares utveckling genom utbildningspremier och årliga teambuildingaktiviteter. Friskvårdsbidrag och regelbundna utbildningsevenemang är en del av vårt engagemang för medarbetarnas hälsa och utbildning. Dessutom firar vi traditioner som jul med gemensamma arrangemang, vilket bidrar till en känsla av gemenskap och tillhörighet bland personalen. Tillträde: Enligt överenskommelse under perioden v.25-33. Arbetstid: Deltid. Utbildning: Undersköterska eller likvärdig utbildning. Lön: Individuell lön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Sista ansökningsdag 2024-04-30 Kontaktinformation Agnetha Eriksson, HR [email protected] Jobbex Omsorg är ett svenskt omsorgsbolag som erbjuder boendeverksamheter och dagliga verksamheter enligt LSS. Jobbex-koncernen har ett 50-tal engagerade medarbetare runt om i Mälardalen som varje dag jobbar efter vår vision "Hos oss finns en plats för alla". Läs mer på www.jobbexomsorg.se

21 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Spännande Möjlighet för Farmaceuter i Hela Sverige!

Brinner du för ditt arbete som farmaceut men söker nya spännande utmaningar? Vi har ett spännande tillfälle för dig att växa och utvecklas som farmaceut runt om i hela Sverige. Om Oss: Vårdbron är bemanningsföretaget som bemannar och rekryterar all form av personal inom vård- och omsorg och socialtjänst. Vi arbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag i hela landet. Vi brinner för att matcha kompetenta farmaceuter med spännande uppdrag och strävar efter att skapa meningsfulla möten och bygga långsiktiga relationer. Vår målsättning är att vara det trygga bemanningsföretaget som arbetar för att vara en flexibel arbetsgivare med trygga arbetsvillkor. Vi vill att du ska få möjligheten att styra över din egen tid, så du enklare får ihop livspusslet. Vi Söker: Nu söker vi kontakt med nya engagerade farmaceuter som är redo att ta nästa i karriären och utvecklas tillsammans med oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen som bemanningskonsult behöver du vara duktig på att möta nya människor och vara noggrann samt trygg i din yrkesroll. Krav: Legitimerad farmaceut/apotekare Engagemang och professionalism Förmåga att arbeta självständigt och i team 2 års erfarenhet Kompetens i Pharma Suite Vi Erbjuder: Spännande och varierande uppdrag Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig bemanningsspecialist som finns tillgängliga för dig under hela resan. Varmt välkommen in med din ansökan!

14 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Köksbiträde

Om jobbet Zushi är en restaurang i centrala Katrineholm med inriktning på asiatisk mat, främst då japanska maträtter. Vi har både bordsservering, catering och take-away. Vi söker just nu ytterligare kökspersonal med kunskaper speciellt om det asiatiska köket, även kunskaper i att göra sushi. Vi önskar att du har god erfarenhet av att arbeta i en asiatisk restaurang. Goda kunskaper om japanska maträtter och dess råvaror krävs. Du ska vara stresstålig och lätt att samarbeta med. Du ska kunna se till att en god livsmedelshygien förekommer på arbetsplatsen. Som köksbiträde ansvarar du för förberedelse, tillagning och servering av rätter med hög kvalitet. Din station kommer främst bestå av att rulla sushi, skära, samt dekorera dina rullar. Disk och städ ingår också i jobbet, samt hålla arbetsplatsen fin och ren. Du vet att för att ett team ska lyckas måste alla jobba tillsammans och hjälpas åt så gott vi kan.

14 februari 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024