Lediga jobb i Krokom

Sök totalt 57 lediga jobb i Krokom

Lönehandläggare med HR-inriktning

Ett jobb med plats för utveckling och växtkraft Har du erfarenhet av lönehandläggning och ett intresse för HR-frågor? Är du den som kan se helhet, trivs med varierande arbetsuppgifter och drivs av utveckling? Då har vi jobbet för dig! HR-avdelningen i Krokoms kommun inkluderar HR och lön. Lönegruppen består av fyra lönehandläggare, en systemadministratör samt lönechef. HR-gruppen består av fyra HR-konsulter, en HR-strateg samt HR-chef. Varje månad handlägger vi närmare 2000 löner till våra medarbetare i Krokoms kommun. En dag som lönehandläggare Rollen som lönehandläggare med HR-inriktning är delvis ny hos oss, därav finns ett ramverk för tjänsten, slutprodukten vill vi att du med din utvecklingsvilja och kompetens är med och skapar! Som lönehandläggare hos oss ges du möjlighet att arbeta med bredden inom lönehantering. Du blir en del av HR-avdelningen som stödjer hela organisationen och dess medarbetare inom löne- och HR-frågor. I tjänsten ingår pensionshandläggning samt andra HR-administrativa arbetsuppgifter, exempelvis företrädesrätt. Du kommer också att tillämpa lagar och avtal för de yrkesgrupper som finns i kommunen. Vi använder personalsystemet Heroma som bygger på att verksamheterna och de anställda till stor del registrerar själva, med lönehandläggare som stödfunktion och support. I arbetet ingår kontroll och registrering av underlag samt att ge stöd och service till kommunens förvaltningar. Du kommer även ha kontakt med chefer och administratörer via telefon, mail och möten. Andra kontakter med till exempel myndigheter ingår också. Som lönehandläggare håller vi även i utbildningar i personalsystemet. I Krokom gör vi just nu en digitaliseringsresa, som vi kallar för ”Digiväx”. Här har lönefunktionen en viktig roll. Vi kan ta hjälp av digitaliseringen för att förenkla löneprocesserna och på så vis öka vår service ut mot organisationen. Din kompetens Vi söker dig som vågar prova nytt, är lösningsorienterad och ser möjligheter. Service ligger naturligt för dig och du är tydlig och trevlig i din kommunikation. Du tror på samverkan med andra, både interna och externa, med fokus på leverans - rätt lön, i rätt tid, till rätt person! För tjänsten krävs även: Utbildning inom personal- och löneområdet, exempelvis lönespecialist, HR-administratör eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig Erfarenhet av lönehandläggning. Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av pensions- och HR-frågor. Du är digital och tycker att det är spännande och intressant med nya digitala lösningar. Det är en fördel om du har erfarenhet av personalsystemet Heroma samt arbete med de centrala kollektivavtal som gäller för kommuner. Du behöver ha en god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och med professionell integritet kunna arbeta såväl självständigt som i grupp. Självklart ställer du upp på och vill vara en del av en kultur som speglar kommunens kärnvärden - välkomnande, modig, nära och pålitlig. Övrig information Tillsvidareanställning på heltid (100 %) med tillträde enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 12 maj 2024 Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med säljare. En hälsning från din blivande chef "Hej! Sanna heter jag och är närmsta chef för löneavdelningen i Krokom. För mig som chef är det viktigt att se hela arbetslagets kompetens som en tillgång. Vi arbetar tillsammans och stöttar varandra mot uppsatta mål, jag tror på att våra olikheter utvecklar oss! Jag vet att du kan ditt arbete bäst! Mitt mål är att vara en närvarande chef som skapar förutsättningar och möjligheter för dig att nå din fulla potential. Tillsammans med ett härligt gäng kollegor välkomna vi dig som vill utvecklas inom löne- och HR-området, trivs med varierade arbetsuppgifter och tycker om att ha roligt på jobbet! Välkommen med din ansökan!"

17 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Lärare åk 1-3, Hissmoskolan

Ett jobb med plats för gemenskap, utveckling, engagemang, mod och växtkraft. Vill du arbeta för att alla elever ska få en möjlighet att nå så långt som möjligt i sin kunskapsutveckling, samt lära för livet? Vill du ha en huvudroll i en organisation som växer och utvecklas? Till Hissmoskolan i centrala Krokom behöver vi nu en lärare mot åk 1–3. Krokom, kommunen mitt i Jämtland Krokom är en kommun med dryga 15 000 invånare, mitt i Jämtlands län. Kommunen växer befolkningsmässigt för varje år, både vad gäller invånare och nyföretagande eftersom människor inte bara flyttar hit utan även stannar kvar. Vi arbetar aktivt för att få fler företag, fler boende och fler besökare. Krokoms kommun är en av de barnrikaste kommunerna i norr. Krokoms kommun ingår i samiskt förvaltningsområde, vilket innebär att arbeta för att stärka det samiska språket, att synliggöra kulturen och ge samerna inflytande. Barn- och utbildningsförvaltningen, med ca 800 medarbetare och 20 rektorer, ansvarar för verksamheten i grundskola F-9, anpassad grundskola, fritidshem och förskola, barn- och elevhälsa samt kost och lokalvård. Var femte invånare är barn eller skolungdom yngre än 12 år. Vi har 16 grundskolor och 21 förskolor spridda över hela kommunen. Hissmoskolan i Krokom är en F-3 skola med tillhörande fritidshem. Här har vi cirka 120 elever. Vi arbetar nära tillsammans för att skapa helhetslösningar för eleverna. Arbetet utgår från elevens möjlighet till utveckling och lärande under hela dagen och vi samarbetar, hela arbetslaget, för att alla skall trivas på skolan. En dag som lärare på Hissmoskolan Inlärning kan ske på många sätt och alla elever är olika och har olika behov. Du kommer hela tiden få omedelbar feedback på din insats i form av nyfikna frågor, ögonbryn som höjs, skratt och diskussioner som uppstår. Att undervisa och stimulera eleverna utifrån de kommunala och nationella målen är huvuduppgiften i arbetet. Att inspirera, motivera och väcka nyfikenhet hos eleverna att själva söka den kunskap de behöver är en annan viktig del i arbetet, liksom att stödja eleverna i deras personliga utveckling så att de fungerar socialt i samhället. Andra viktiga uppgifter i läraryrket är att uppmärksamma utvecklingsbehov och driva utveckling av verksamheten mot uppställda mål och att bidra till skolans utveckling. Det finns stora möjligheter för dig att använda dina kunskaper och erfarenheter för att tillsammans med dina kollegor vidareutveckla verksamhetens arbetsformer. För att trivas i uppdraget ser du arbetslaget som en resurs och det är självklart för dig att på ett positivt sätt bidra till att lösa gemensamma uppgifter. Vi fäster stor vikt vid ditt intresse för att delta i utvecklingsarbete och din förmåga till samarbete. Din kompetens Du är legitimerad lärare med behörighet att undervisa i åk 1–3. Du är väl förtrogen med skolans styrdokument och kan omsätta dem i det dagliga arbetet. För tjänsten som lärare hos oss krävs också att du har en positiv framtoning och tycker det är utvecklande att vara ledare och lärare för våra elever. Vi ser gärna att du även har följande kompetenser eller erfarenheter: Erfarenhet av att arbeta med lågaffektivt bemötande och pedagogiskt utvecklingsarbete. Erfarenhet av att samverka med elevhälsan. Vana av att samverka med kollegor och mellan arbetslag. Empatisk förmåga, kan förstå elevernas behov och möta dem där de befinner sig samt lyssna, uppmuntra, stimulera och utmana dem att utvecklas vidare. Glimten i ögat och en rejäl dos humor är också välkommet hos oss! Övrig information Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med tillträde i augusti 2024 eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag är 2024-05-15 Urval och intervjuer kommer ske löpande. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med säljare. Fackliga företrädare nås genom kommunens kundcenter 0640 161 00 Hälsning från din blivande chef Hej jag ser fram emot att just du söker denna tjänst. Vi utvecklar mycket inom skolan och jag tror att du kan bidra med massor. Jag söker dig som har ett gott ledarskap och är en trevlig och kompetent kollega som kan samarbeta med alla. Jag hoppas du söker till oss för du är hjärtligt välkommen / Michael Bodell

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Lärare i fritidshem, Hissmoskolan

Ett jobb med plats för gemenskap, utveckling, engagemang, mod och växtkraft Till Hissmoskolan i centrala Krokom söker vi nu legitimerad lärare i fritidshem. Du kommer att få vara med att leda och utveckla fritidshemmet hos oss. Vi har en god arbetsplats där arbetsmiljön är i fokus och vi alla hjälps åt, på skolan och i fritidshemmet. Sök till oss och gör skillnad på riktigt! Krokom, kommunen mitt i Jämtland Krokom är en kommun med dryga 15 000 invånare, mitt i Jämtlands län. Kommunen växer befolkningsmässigt för varje år, både vad gäller invånare och nyföretagande eftersom människor inte bara flyttar hit utan även stannar kvar. Vi arbetar aktivt för att få fler företag, fler boende och fler besökare. Krokoms kommun är en av de barnrikaste kommunerna i norr. Krokoms kommun ingår i samiskt förvaltningsområde, vilket innebär att arbeta för att stärka det samiska språket, att synliggöra kulturen och ge samerna inflytande. Barn- och utbildningsförvaltningen, med ca 800 medarbetare och 20 rektorer, ansvarar för verksamheten i grundskola F-9, anpassad grundskola, fritidshem och förskola, barn- och elevhälsa samt kost och lokalvård. Var femte invånare är barn eller skolungdom yngre än 12 år. Vi Hissmoskolan i centrala Krokom är en F-3 skola med ca 125 elever varav ca 90 elever är inskrivna i fritidsverksamheten. Vi arbetar i nära samarbete med Kvarnbackskolan som tillhör samma rektorsområde och är en åk 4–6 skola. Vi ser verksamheten ur ett F-6 perspektiv för att skapa helhetslösningar för eleverna och vi har en gemensam röd tråd gällande samarbete och skolutveckling. En dag som lärare i fritidshemmet På Hissmoskolan har vi ett nära samarbete mellan skola och fritidshem för att skapa helhetslösningar för eleverna. Arbetet utgår från elevens möjlighet till utveckling och lärande under hela dagen. Fritidshemmet är en pedagogisk verksamhet i anslutning till grundskolans verksamhet. Här erbjuds barnen en meningsfull fritid före- och efter skolan samt under lovdagar och ferier. Barnen uppmuntras till egna initiativ, men vi eftersträvar också att varje dag erbjuda planerade aktiviteter som kopplas till fritidshemmets uppdrag, att erbjuda en meningsfull fritid och social samvaro. Som lärare mot fritidshem hos oss arbetar du med att stötta barnens utveckling och ge dem möjlighet till olika fritidsaktiviteter men även för att utveckla de sociala förmågorna och ta ansvar för sig själv och andra. En viktig del i arbetet innebär att uppmärksamma utvecklingsbehov och driva utveckling av verksamheten mot uppställda mål. Inlärning kan ske på många sätt och alla elever är olika och har olika behov. Du kommer hela tiden få omedelbar feedback på din insats i form av nyfikna frågor, ögonbryn som höjs, skratt och diskussioner som uppstår. Att undervisa och stimulera eleverna utifrån de kommunala och nationella målen är huvuduppgiften i arbetet. Att inspirera, motivera och väcka nyfikenhet hos eleverna att själva söka den kunskap de behöver är en annan viktig del i arbetet, liksom att stödja eleverna i deras personliga utveckling så att de fungerar socialt i samhället. Andra viktiga uppgifter i läraryrket är att uppmärksamma utvecklingsbehov och driva utveckling av verksamheten mot uppställda mål och att bidra till skolans utveckling. Det finns stora möjligheter för dig att använda dina kunskaper och erfarenheter för att tillsammans med dina kollegor vidareutveckla verksamhetens arbetsformer. Din kompetens För tjänsten som lärare mot fritidshem krävs att du: · Är utbildad lärare i fritidshem med lärarlegitimation. · Är väl förtrogen med skolans styrdokument och kan omsätta dem i det dagliga arbetet. Vidare vill vi att du är en tydlig och strukturerad pedagogisk ledare, som tar helhetsansvar och tycker om att inspirera och engagera barn och har en god måluppfyllelse i sikte. Vi vill att du har förmågan att samordna verksamheten med ett gott ledarskap i nära samarbete med kollegor och skolledning. Vi vill att du har empatisk förmåga för att kunna förstå barnens behov och möta dem där de befinner sig samt för att kunna lyssna, uppmuntra och utmana dem att utvecklas vidare. God samarbetsförmåga är en förutsättning då vi möter många i olika forum där detta behövs. Likaså kan ett gapskratt eller en kram vara en viktig nyckel för att bidra till att positivism sprids på arbetsplatsen. För att trivas i uppdraget ser du arbetslaget som en resurs och det är självklart för dig att på ett positivt sätt bidra till att lösa gemensamma uppgifter. Övrig information Tillsvidareanställning på heltid 100% Tillträde i augusti 2024 eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdatum är 2024-05-15 Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med säljare. Fackliga företrädare nås genom kommunens kundcenter 0640-161 00 Hälsning från din blivande chef Jag började som rektor i februari 2024 och ser att Krokoms kommun vill utveckla all skolverksamhet och att man är noga med att ha en bra arbetsmiljö för all personal. Jag behöver nu hjälp att utveckla fritidsverksamheten och jag ser fram emot att just du börjar hos oss. Jag vill med din hjälp bygga en professionell fritidsverksamhet där du är en viktig person som har förmågan att bidra till vår utveckling och att kunna leda/samordna verksamheten med dina medarbetare. Jag vill att du är engagerad och samarbetar mycket med mig och dina kollegor för att vi skall nå en bra utvecklingsnivå. Du är hjärtligt välkommen att börja arbeta hos oss så sök tjänsten!

16 april 2024
Sista ansökan:
15 maj 2024
Personlig assistent, 80% vikariat minst 1 år i Centrala Krokom

Söker du ett av världens bästa jobb? Ett flexibelt jobb där du känner att du gör stor skillnad för en annan person?! Ett jobb utan stress? Ett jobb där du har många lediga dagar fast du jobbar heltid? Då ska du söka jobb hos oss som PERSONLIG ASSISTENT ! Då det är dags för en liten baby så söker vi nu en vikarierande PERSONLIG ASSISTENT, ca 80 % med möjlighet att jobba upp till heltid (from nu i maj till slutet av augusti-25) till en man bosatt i Krokom, ref 10-24 (anges i din ansökan). Som personlig assistent kommer du att hjälpa mannen med all personlig omvårdnad, förflyttningar och sysslor/aktiviteter både i hemmet och ute i samhället i övrigt. Då han badar varannan vecka så kan du inte vara allergisk mot klor. Mannen gillar se film, promenader, äta god mat och att bada i bassäng. Det är bra om du har tidigare erfarenhet av omvårdnad och hjälpmedel men det är inget krav eftersom man lär sig sådant rätt snabbt. Att ni trivs med varandra är viktigast. Tillträde enligt överenskommelse Möjlighet till egen sommarsemester finns! Det fasta schemat är på ca. 80% med 7 dygn (morgon till morgon med sovande jour) och 2 dagpass med möjlighet att jobba extra. Du kommer att arbeta både ensam och ibland tillsammans med erfaren kollega (vissa dagar, varje morgon och när mannen badar/tränar i bassäng). Du kommer självklart få mer information om uppdraget vid en eventuell intervju! :) OBSERVERA att Du MÅSTE behärska det svenska språket till fullo, då det är viktigt att han förstår dig! Intresserad? Sök då redan nu genom att mejla till oss och glöm inte märka din ansökan med ref. nr 10-24 så vi förstår vilket uppdrag du söker. För alla uppdrag hos oss gäller: -noggrann introduktion och utbildning innan start - friskvårdsbidrag på 4000:-/år/heltidstjänst - regelbundna personalmöten - regelmässiga kurser erbjuds liksom handledning hos psykolog för de arbetslag som så behöver - hälsokontroll var 3:e år för den som vill - fria pedagogiska måltider och gratis fika på jobbet -kollektivavtal via Fremia-Kommunal som för dig som är över 40 år innebär en högre semesterersättning mot vad vissa andra kollektivavtal för personliga assistenter har - tjänstepension - arbetsskadeförsäkring - föräldrapenningtillägg - sjukförsäkring - tjänstegruppliv via Afa/KP för dig och din familj – gäller även för våra vikarier! Observera att din ansökan kan komma att läsas av assistansanvändarens företrädare, ev. av de andra personliga assistenterna samt av personal på kontoret. Vi behåller din ansökan i maximalt 2 månader, därefter strimlas den. Vill du ha din ansökan åter så skriv det direkt i din ansökan/mejla! Har du sökt förr och är intresserad nu- sök igen! Om oss: PERSONLIG ASSISTANSFÖRMEDLING har funnits sedan år 1996 och är därmed Jämtlands äldsta assistansföretag! Vi har vårt kontor på Folkets Hus, Krondikesvägen 93 D (baksidan mot travet till) i Östersund. Vi har tillstånd av IVO (Socialstyrelsen) att bedriva assistansverksamhet samt hemtjänst och vi har naturligtvis kollektivavtal (Fremia/Kommunal) för all personal hos oss ! Vill Du veta mer om personlig assistans och/eller om oss - se vår hemsida: www.persassis.com, eller vår sida på Facebook eller ring Annika Andersson på tel. 063-10 08 28 :)

16 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Sjuksköterska Natt Tullkvarnsvägen

Vi söker ensjuksköterska som vill vara med och påverka verksamheten Som sjuksköterska i Forenede Care är du en viktig del i organisationen och där din kompetens värdesätts högt. Du är en del av teamet och har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Här kommer du att arbeta: Tullkvarnsvägen är ett särskilt boende med 60 platser varav 10 platser är avsedda för korttids- och växelvård. De gemensamma utrymmena i byggnaden är öppna, levande, överblickbara och blir naturliga mötesplatser. Runt huset finns det balkonger i olika väderstreck och en takterrass med växthus. Trädgården erbjuder en varierad utemiljö för aktiviteter, vila, sommardjur, plantering, boulespel och mycket annatVem är du? Du är ansvarstagande, självständig och trygg med att göra prioriteringar och leda andra. Du trivs med att handleda personal i hälso- och sjukvårdsfrågor, är prestigelös och motiveras av, att tillsammans med dina kollegor, organisera omvårdnaden på bästa sätt. I din roll ingår att ha kontinuerlig dialog med närstående och informera vid förändringar i hälsotillståndet. Du samarbetar med kollegor, läkare och eventuellt andra, både interna och externa, kontakter för att säkerställa en god omvårdnad Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Beskrivning av tjänsten Vi söker just nu en ny kollega för nattjänstgöringpå deltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställningmed startdatum efter överenskommelse. Legitimerad sjuksköterska Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet inom äldreomsorg. För att trivas i tjänsten bryr du dig om dina medmänniskor, är bra på att skapa relationer, har ett stort engagemang och är serviceinriktad. Hos oss jobbar vi i team såväl som självständigt så det är viktigt att du är bekväm i den miljön. Känner du igen dig i ovan? Sök redan idag, vi rekryterar löpande! Innan vi erbjuder anställning ska du uppvisa oöppnat utdrag ur polisens belastningsregister. Vi efterfrågar även uppvisning av giltigt svenskt arbetstillstånd, exempelvis ett pass eller godkänt arbetstillstånd från Migrationsverket. Vad får du av oss? Påverkan. Vi jobbar ständigt för förbättring för att kunna erbjuda den mest högkvalitativa omsorgen och som undersköterska får du dagligen möjlighet att påverka hur vi arbetar. Personlig utveckling samt kompetensutveckling. Vi kompetensutvecklar oss tillsammans för att tillsammans växa och nå företagets mål. Trygghet och kollektivavtal. Du får en långsiktig och engagerad arbetsgivare som ser människor som sin viktigaste resurs. Motion. Friskvårdsbidrag. Om Forenede Care Forenede Care är ett av Sveriges ledande vård- och omsorgsföretag med 7400 medarbetare. Vi har varit verksamma i Sverige sedan 1998. Hos oss kan du vara trygg som arbetstagare då vi ser våra medarbetare som vår viktigaste resurs. Med en kultur fylld av värme, glädje och stort engagemang arbetar vi kvalitativt med fokus på att alla vi arbetar för att alla ska få leva livet, hela livet. Utöver äldreboende har vi verksamheter som bedriver hemtjänst, ASiH, palliativ vård, personlig assistans och hemsjukvård. Lön Vi tillämpar individuell och marknadsanpassad lönesättning. Sista ansökningsdag Ange datum 24-04-30 Kontaktperson Ewa Wänseth, verksamhetschef E-post: [email protected] Telefonnummer: 079-099 82 00 Du är efterlängtad - välkommen till oss!

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Jämtland

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård och/eller särskilt boende. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Sommarvikariat på 74%

Är du social, pigg, flexibel och ansvarstagande så är detta något för dig! Just nu söker vi sommarvikarier till en av våra härliga kunder! Arbetspassen är förlagda på dygnspass och kan du starta inskolning inom en snar framtid är det ett plus! Att arbeta som personlig assistent innebär att du som person vill jobba med att hjälpa andra till ett rikt och händelsefullt liv. Du bör vara flexibel och ha förmågan att se andras behov. All kunskap du behöver får du på plats. Jag bor i Krokom dit det finns goda bussförbindelser så körkort är inget krav men då kunden har egen bil är det önskvärt. Jag som nu söker personal är en person som är på väg att bli mitt rätta jag efter tre års väntan. Jag går från kille till tjej. Jag klar med utredningen och nu väntar nästa steg men min egna process pågår konstant. Mina intressen är många och innefattar att umgås med familj och vänner, kläder, smink och sport. Är du någorlunda likasinnad är det ett stort plus. Jag har en medfödd CP-skada så dina arbetsdagar kommer också innebära att du hjälper mig i min dagliga livsföring med bland annat kommunikation där du hjälper mig att göra min stämma hörd. Du hjälper mig även med förflyttningar, personlig hygien samt matsituationer. Hittills har jag enbart haft kvinnliga assistenter. På grund av min utredning har jag inte känt mig bekväm med manliga sökande men nu öppnar jag den dörren också och vill träffa sökande av båda könen för att se hur det känns Passar beskrivningen in på dig? Tveka inte att söka! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 427). A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.

9 april 2024
Sista ansökan:
9 maj 2024
Sommarvikariat på 74%

Är du social, pigg, flexibel och ansvarstagande så är detta något för dig! Just nu söker vi sommarvikarier till en av våra härliga kunder! Arbetspassen är förlagda på dygnspass och kan du starta inskolning inom en snar framtid är det ett plus! Att arbeta som personlig assistent innebär att du som person vill jobba med att hjälpa andra till ett rikt och händelsefullt liv. Du bör vara flexibel och ha förmågan att se andras behov. All kunskap du behöver får du på plats. Jag bor i Krokom dit det finns goda bussförbindelser så körkort är inget krav men då kunden har egen bil är det önskvärt. Jag som nu söker personal är en person som är på väg att bli mitt rätta jag efter tre års väntan. Jag går från kille till tjej. Jag klar med utredningen och nu väntar nästa steg men min egna process pågår konstant. Mina intressen är många och innefattar att umgås med familj och vänner, kläder, smink och sport. Är du någorlunda likasinnad är det ett stort plus. Jag har en medfödd CP-skada så dina arbetsdagar kommer också innebära att du hjälper mig i min dagliga livsföring med bland annat kommunikation där du hjälper mig att göra min stämma hörd. Du hjälper mig även med förflyttningar, personlig hygien samt matsituationer. Hittills har jag enbart haft kvinnliga assistenter. På grund av min utredning har jag inte känt mig bekväm med manliga sökande men nu öppnar jag den dörren också och vill träffa sökande av båda könen för att se hur det känns Passar beskrivningen in på dig? Tveka inte att söka! Ansök genom att gå in på www.a-assistans.se och klicka sedan på "jobba hos oss". Där skapar du ditt eget konto och profil. När profilen är klar, klicka på "lediga tjänster" och sök denna tjänst. Ansökningarna behandlas löpande så tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan också skicka en ansökan med CV och personligt brev till: [email protected] (ange referens 427). A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.

9 april 2024
Sista ansökan:
19 maj 2024
Lagermedarbetare Säsong - K-Bygg Föllinge

Säsongsmedarbetare Nu söker vi Lagermedarbetare som vill vara med på vår resa mot branschens mest nöjda kunder. På K-Bygg är det full fart och högt i tak. Vi drivs av försäljning och vill alltid ge bästa kvalitet på både service och produkter i våra kundmöten. Varför K-Bygg? Hos K-Bygg fokuserar vi på människan – oavsett om det handlar om kunder, medarbetare eller partners. Bygg och renovering handlar om förtroende – och med kunskap, rätt sortiment och bra service möter vi kunderna på deras villkor för att ta deras projekt framåt. Vi värdesätter därför det personliga engagemanget hos våra medarbetare extra mycket, då vi är övertygade om att det är just det som är nyckeln till goda och hållbara relationer och affärer. Vi är en trygg arbetsgivare med kollektivavtal där man blir del av en snabbväxande och framgångsrik organisation som kombinerar internationell storlek med lokal förankring. Dina arbetsuppgifter Som Lagermedarbetare arbetar du i första hand på vårt lager med lossning, lastning och påfyllning av material och varor, men hjälper även våra kunder på bästa sätt. Anställning juni-augusti Anställningen är i första hand på heltid om annat ej avtalats och omfattar även arbete vissa lördagar. Din profil Du har fyllt 18 år och har gymnasieutbildning samt datorvana. Du har goda kunskaper i svenska och behärskar även engelska. Vi önskar att du har arbetserfarenhet från liknande bransch där du arbetat med lagerarbete, försäljning eller kassa. Kunskap inom bygghandeln och byggmaterial samt truckkort är meriterande. Som person är du nyfiken, lyhörd, noggrann, kommunikativ och trivs att samarbeta med andra. Du är kundorienterad, tycker om att arbeta effektivt och snabbt, social, ansvarsfull och har servicekänsla ut i fingerspetsarna. Ansökan Passar rollen dig? Skicka in din ansökan redan idag! Bifoga gärna ett CV och några rader om dig själv. Vi intervjuar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. K-Bygg värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta platschef Markus Ohlsson, [email protected] Välkommen med din ansökan! _ _ Vi på K-Bygg är Sveriges nya bygghandel och vi söker ständigt nya hungriga talanger som brinner för branschen. Vi vill skapa team som tillsammans gillar att skapa affärer, jobba med service och tror på att bygga långa relationer med kunder. Kanske är det dig vi pratar om? Gillar du att leverera, göra det lilla extra och överträffa förväntningar? Det gör vi också. Att skapa förutsättningar för våra kunder att möjliggöra sina byggprojekt är vårt fokus på K-Bygg. Dagligen strömmar mängder av kunder genom våra butiker, där vi tillhandahåller produkter, tjänster och är ett bollplank för diverse bygg- och måleriprojekt för både proffs och hemmafixaren. Vi tror på att vara den nära och lokala bygghandeln, oavsett om våra kunder besöker någon av våra butiker eller handlar via vår e-handel.

9 april 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
myNanny barnvakt Krokom, nanny/barnpassning 1-3 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 2 Ålder: 2 & 5 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-3 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

8 april 2024
Sista ansökan:
22 april 2024