Säljare till Laholm

Vill du bli Sveriges bästa säljare? Kickstarta din säljkarriär hos oss på Verisure!  Våra medarbetare är vår största tillgång och vi erbjuder därför en onboarding i världsklass! Du får lära dig försäljningsarbetet från grunden och får alla verktyg för att lyckas i din säljkarriär. Är du driven och vill utvecklas vidare så har vi fantastiska karriärmöjligheter samt erbjuder vidareutbildning inom både försäljning och ledarskap. Tjänsten är placerad hos JA Larm AB som sedan 2002 är franchisetagare till Verisure AB - marknadsledande leverantör av larm till villa och lägenhet. Vi erbjuder dig:  * Attraktiv lön med garanterad del och provisionsstege  * Företagsbil * Onboarding i världsklass  * Attraktiv karriärstege  * Säljtävlingar med extraordinära priser  * Friskvårdsbidrag  * Mållön 32.000-40.000kr Vad innebär tjänsten?  Som säkerhetssäljare jobbar du med försäljning som hjälper familjer och människor att känna trygghet i vardagen. I praktiken besöker du privatpersoner för kostnadsfri rådgivning och sälj av säkerhet för ett smartare hem. Du ansvarar för hela säljprocessen från bokning, genomförande av kundbesök till avtalsskrivning. Vi har några av Sveriges absolut bästa säljare och coacher till förfogande och har därför inget krav på tidigare försäljningserfarenhet.   Vi söker dig som:  * Har B-körkort (obligatoriskt krav) * Kan arbeta vardagar mellan 11-20 * Behärskar svenska i tal och skrift, ytterligare språk är meriterande  * Är fri från anmärkningar i belastningsregistret och hos UC * Drivs av att arbeta mot uppsatta mål  * Har stort kundfokus med hög integritet * Värdesätter samarbete och ett bra team  Sök direkt utan CV  Urval sker löpande så ta chansen och skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via mail på grund av GDPR.   Under rekryteringsprocessen tar vi utdrag ur belastningsregistret och gör en kreditupplysning.   Läs gärna mer om oss på vår href="https://careers.verisure.com/se/sv/">Karriärsida eller följ oss på vår href="https://www.instagram.com/verisurejobb/">Instagram> .  Har du frågor? Kontakta rekryteringsteamet på [email protected]. Märk ämnesraden med den ort du är intresserad av att jobba i.  Vi ser fram emot din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Vi söker bemanningssjuksköterskor till ett flertal kommuner i Halland

Vill du bidra till god hälso- och sjukvård och samtidigt uppnå din fulla potential? Till vår avtalskommun söker vi en legitimerad sjuksköterska som har minst två års yrkeserfarenhet däribland erfarenhet från kommunal verksamhet. Känner du att det är dags att ta nästa steg i karriären och vill veta mer om konsultlivet, eller är du redan bemanningssjuksköterska och intresserad av att bredda ditt professionella nätverk? Oavsett om du föredrar att arbeta som anställd eller underkonsult ser vi fram emot att du kontaktar oss. Vi berättar gärna mer om uppdraget och hur det är att arbeta som bemanningssjuksköterska. Vi ser fram emot din kontakt! Arbetsuppgifter Du kommer att vara anställd av oss och uthyrd för att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter inom hemsjukvård, särskilt boende och LSS. Arbetet innefattar bland annat att du har ansvaret för vårdtagarnas omvårdnad genom bland annat rådgivning, medicinska bedömningar och läkemedelshantering. I rollen förväntas du även ge handledning, rådgivning och stöd till omvårdnadspersonalen samt vara flexibel till verksamhetens rutiner och villkor. Vi söker dig som kan arbeta dag, kväll och natt (helgtjänstgöring kan förekomma). Vi rekryterar löpande för behov under våren och sommaren. Vi erbjuder Du kommer att vara anställd av Socionomera Bemanning AB. Som konsult hos oss erbjuds du goda och flexibla arbetsvillkor samt tydlighet kring vad som förväntas av dig. Vi månar om att du ska trivas och må bra i rollen som bemanningssjuksköterska och vi söker alltid långa samarbeten och relationer. Vi kan bland annat erbjuda dig: Schyssta anställningsvillkor enligt vårt kollektivavtal Tjänstepension genom en av marknadens bästa pensionslösningar Försäkringar som grupplivsförsäkring, sjukförsäkring etc Introduktion och regelbunden arbetsmiljöuppföljning Friskvård- och fortbildningsbidrag Stöd av konsultchef som själv är sjuksköterska Snabb och smidig personlig service En arbetsgivare som lägger stort fokus på hållbart och etiskt agerande En lön som du förtjänar och en transparent lönepolicy Ansökan Du är varmt välkommen att kontakta oss om du har några frågor, eller direkt skicka in din ansökan till [email protected] eller 073-585 66 36. Efter att vi har lärt känna varandra bestämmer du var, när och i vilken omfattning du vill arbeta, och vi bevakar så att du matchas mot lämpliga uppdrag. Vi kan erbjuda dig en heltidstjänst men du kan även välja att jobba deltid – tillsammans kommer vi fram till det som fungerar bäst för dig. Vi har ramavtal med flera svenska kommuner, som för dig innebär ett brett urval av intressanta uppdrag. Din kontaktperson hos oss kommer att vara en utbildad sjuksköterska med erfarenhet av arbete inom hälso- och sjukvård vilket gör att vi har god kännedom om våra uppdragsgivares behov och dina villkor. Vi är vana problemlösare och vi kan erbjuda stöttning utifrån dina behov under hela uppdragsperioden. Om oss Socionomera Bemanning AB är ett auktoriserat bemanningsbolag som har lång erfarenhet inom socionombemanning och som sedan ett år tillbaka även riktat in sig på sjuksköterskebemanning. Vi är övertygade om att så gott som alla som väljer att arbeta med ett människovårdande yrke har omtanke om sina medmänniskor som främsta anledning. Vi vill göra allt vi kan för att underlätta för organisationer och personer som väljer att bry dig. Vi har blivit utsedda till Skåne Läns snabbast växande bolag (Gasell) två år i rad (2022 och 2023) samt Sveriges tredje snabbast växande bolag år 2022. Vill du hjälpa oss att ta nästa steg i utvecklingen? Läs mer om oss på vår hemsida www.socionomera.se

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Flertal C / CE chaufförer sökes till Halmstad!!!

Om företaget Lernia Bemanning fortsätter att växa! Just nu söker vi en erfaren CE chaufför som kommer att köra distribution i Halland och ner till Helsingborg. Uppdraget kommer vara en del av vår uthyrningsverksamhet där du blir anställd av Lernia och arbetar som konsult hos vår kund. Där får du möjligheten att skapa erfarenheter för framtiden och knyta nya kontakter. För rätt person kommer anställning övergå till kund. Din bakgrund Vi ser att du som söker tidigare har arbetat som chaufför och trivs med rollen. Du är en person som tycker om att ta ett stort ansvar och strävar alltid efter att leverera i tid samt med god kvalité. • C / CE-körkort • Giltigt YKB yrkesförarbevis • ADR 1.3 • Goda kunskaper i svenska språket i tal och skriftligt Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är van att arbeta självständigt. Du måste ha god kommunikation och social förmåga. Du har känsla för service och kan ta han om kunderna på ett rationellt och ödmjukt sätt. Vi ser gärna att du som person är lugn bakom ratten, klarar av stressiga situationer och är effektiv i ditt arbetssätt. Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort Visstid på 6 mån / Heltid-dagtid /Halmstad Tillträdesdag Enligt överenskommelse Ansökan För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret. Vänligen kontakta konsultchef Shkodran Zejneli via e-post: [email protected] eller telefonnummer: 0722541350. om du har några frågor eller funderingar. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Forma framtiden med oss! Lernia utvecklar framtidens arbetskraft. Det gör vi genom att utbilda, matcha, bemanna och rekrytera. Snabbt och utan krångel löser vi arbetsmarknadens behov så att människor och företag kan nå sin fulla potential. Det har varit vår uppgift i över hundra år. Lernia omsatte 3,3 miljarder kronor 2022 och finns över hela landet. Vi utbildade och coachade 19 900 personer och förmedlade 11 500 bemanningskonsulter. 13 700 personer fick möjlighet till nytt jobb genom våra tjänster.

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Sommarjobba som personlig assistent i Laholm

Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team i sommar och som vill jobba som personlig assistent i Laholm med omnejd! Vad innebär jobbet som personlig assistent? Som personlig assistent arbetar du hos en person med funktionsvariation. Där hjälper du till med de saker i vardagen som många tar för givet, till exempel påklädning, ta hand om hemmet, personlig hygien och att delta i fritidsaktiviteter. Du gör stor skillnad och får någon annan persons dagliga liv att fungera. Vi har kunder i olika åldrar och med olika funktionsvariationer.Din arbetsplats är där kunden befinner sig och jobbet är både varierande och händelserikt. Att varje dag bidra till att en person kan leva sitt liv som den vill tycker vi är världens viktigaste jobb. Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, respektfull och lyhörd. Vi ser gärna att du har stort tålamod och förmågan att vara personlig samtidigt som du agerar professionellt. Oberoende av din ålder, livssituation och bakgrund kan du vara just den assistent vi söker. Vi ser gärna att du: har ett genuint intresse av att hjälpa andra. kan förstå och göra dig förstådd på svenska. kan arbeta flexibla arbetstider - dag, kväll och helg. Vissa av våra tjänster förutsätter även att du kan arbeta natt. har erfarenhet av vård och omsorg. (Det är ett plus, men inget krav). Övrig information Anställningsform: Sommarvikariat Omfattning: Heltid, deltid eller timanställning Tillträde: Juni, juli och augusti 2024 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag: 2024-05-21 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Madeleine Jönsson, Rekryteringsspecialist, 010-130 32 49 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Datainsamlare Laholm

International data analytics company is looking for a person based in Laholm to visit several outside places in the city, collect simple data and upload them to our system using mobile application. The job should be done every day, from Monday to Friday (except for public holidays), any time between 13:00 and 16:00. The job is very easy and should take you no more than about 10-15 minutes daily. Requirements: smartphone driving licence access to a car The nature of the job makes it great for a student or someone already working part-time and looking for an additional source of income. Independent contractors are welcomed!

22 april 2024
Sista ansökan:
22 maj 2024
Deltidstjänst på Preem i Laholm

#jobbjustnu Preem är en bemannad drivmedelsstation av det större formatet. Verksamheten innehåller förutom drivmedel en butik med café och snabbmatsservering. Här finns tvättmöjligheter för bilen i form av både automattvätt och regionens största inomhus självtvätt och vi har Laholms största släpvagnspark för uthyrning. Vi är också Postombud (Postnord) samt utlämningsställe för Schenker och BRING. Vi söker dig som är utåtriktad och tycker om att ge bra service. Tidigare har du kanske arbetat med service på bensinstation, restaurang eller inom detaljhandeln men det viktigaste är att du brinner för att ge våra kunder en så bra upplevelse som möjligt och det är en fördel om du kan påvisa detta genom tidigare meriter. Arbetsmängd och tid kan i viss mån anpassas efter individ. Allt från 30% upp till 70% för den som vill. Viktigt att du som söker nu är tillgänglig och vill arbeta större delen av sommaren. Detta är en tjänst som du kan kombinera med studier eller annan sysselsättning om så önskas. Tjänsten innebär primärt kassatjänst så du måste kunna flytande svenska och ha förmåga att uppfatta vad kunderna säger i en bullrig och störig miljö. Att arbeta i kassan innefattar servering av snabbmat, paketutlämning, uthyrning av släp och att vara kunden behjälplig vid enklare spörsmål om biltillbehör och mycket annat. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Vi värdesätter därför att du har hög stresströskel och kan hantera flera sysslor samtidigt. Du har förmågan att ta egna initiativ och har öga för vad som behöver göras. Stationen är öppen alla dagar från tidig morgon till kväll (23:00) Arbetstiderna är därefter så även om en del pass är förlagda dagtid på vardagar så räkna med att det kan bli både morgnar och sena kvällar samt arbete på både helger såväl som storhelger. Det är viktigt att du är flexibel och gärna ställer upp när det behövs. Din familjesituation bör därför vara sådan att du kan ta arbetspass med kort varsel. Du kan ta dig till stationen snabbt och lätt och med kort varsel om det någon gång skulle behövas. Vi ser därför gärna att du bor i Laholm eller dess omgivning gärna med tillgång till bil. Vänta inte med att lämna in din ansökan. Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

22 april 2024
Sista ansökan:
18 maj 2024
Stödpedagog till Bifrostvägens gruppbostad

Om Laholms kommun Det är i mötet med våra invånare som värdet av vårt arbete uppstår! Som medarbetare i Laholms kommun är du med och levererar tjänster och service till våra invånare – varje dag, året om. Laholms kommun rymmer allt från omsorg, stöd och utbildning för våra invånare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Vi tror på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke.  Som medarbetare i Laholms kommun har du kollegor med många olika yrken och bakgrund, men det som förenar oss är vårt uppdrag och vår gemensamma värdegrund med ledorden glädje, mod, delaktighet, engagemang och gott föredöme Arbetsuppgifter I stödpedagogens arbetsuppgifter ingår det att handleda arbetet med den sociala dokumentationen och med genomförandeplaner. Stödpedagogen vi söker behöver kunna ha en omvärldsbevakning för områden som funktionshinder, metoder och kommunikation. Det ingår att vara ett metodombud för pedagogiskt arbetssätt och att arbeta med att utveckla arbetsbeskrivningar och aktivitetsscheman. Förövrigt ska stödpedagogen, tillsammans med sina kollegor, utföra de uppgifter som åligger samtliga stödassistenter, såsom planera, handleda och medverka vid aktiviteter för brukarna. Stödpedagogen behöver vara inlyssnande till förslag och involvera sina kollegor i problemlösningar. Kvalifikationer Vi söker dig som har 60 högskolepoäng inom socialt arbete eller 200 poäng inom funktionshinderområdet från Yrkeshögskola (båda motsvarar ett års heltidsstudier). Även annan eftergymnasial utbildning med specialisering inom funktionshinderområdet motsvarande ett års heltidsstudier kan vara aktuell. Vi ser gärna att du har praktisk erfarenhet från arbete med målgruppen och insatser beviljade utifrån lagen om stöd och service. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet såsom förmåga att arbeta strukturerat och pedagogiskt och god förmåga till samarbete. Villkor Tillträde enligt överenskommelse Övriga upplysningar Till följd av lag om belastningsregister ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom LSS, barnomsorg samt skola. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken Information till annonssäljare Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid. Laholms kommun verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, funktionsnedsättning, sexuell läggning, religion eller annan trosuppfattning.

22 april 2024
Sista ansökan:
5 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

21 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
undersköterska sökes för sommar uppdrag i Markaryd !

Hej i vårsolen! ☀ 🌻 Nu är det hög tid att säkra ditt sommaruppdrag! Lexicare söker omgående USKOR (undersköterska) till Markaryds kommun vecka 25 - 33 ! Tre (3) st undersköterskor till hemtjänsten Arbetsuppgifter: Hemtjänsten är en utförarverksamhet som utgår från beviljade biståndsbedömda insatser. Arbetet består i huvudsak av vård- och omsorgsarbete, men även serviceuppgifter i form av städ, tvätt och inköp. Matdistribution och larmåtgärdande ingår. Du ska kunna arbeta självständigt då arbete i hemtjänst innebär mycket ensamarbete. Men du måste också kunna samverka med de andra i verksamheten samt med andra professioner såsom sjuksköterskor och rehab personal. Arbetstid: Heltid 100%, både dag-, kvälls- och helgarbete, varierande arbetstider. Fyra (4) st undersköterskor till SÄBO Arbetstid: Heltid 100%, både dag-, kvälls- och helgarbete, varierande arbetstider mellan kl 7-22. Krav: Skyddad yrkestitel eller motsvarande diplom/bevis på utbildning. Minst två (2) års yrkeserfarenhet. Goda kunskaper i Svenska i tal och skrift. God datorvana. B-körkort. Du bör också ha god erfarenhet av kommunal omvårdnad och/eller har tidigare erfarenhet inom hemtjänsten eller SÄBO. För att ansöka om ett eller båda uppdrag behöver du ha en komplett profil. Skicka in: Uppdaterat CV Bevis om skyddad Yrkestitel eller diplom på utbildning 2 referenser (1 chef och 1 kollega) Förmåner: Lexicare står självklart för boende och resor för dig som inte är bosatt uppdragskommunen, under hela uppdragsperioden. Du är försäkrad under hela uppdragsperioden (även till/från arbetsplatsen), innehar semesterersättning och pension. Skicka in ditt CV Är du intresserad av att bli presenterad? Skicka din ansökan till: [email protected] Har du frågor? Du når oss på telefon: 010 204 44 94 Varmt välkommen med din ansökan redan nu! Vill du veta mer om oss samt hur det är att vara konsult hos oss? Gå gärna in på: www.lexicare.se TILLSAMMANS BYGGER VI EN TRYGGARE OCH SÄKRARE VÅRD Vi finns här för dig under hela processen och ser till att lösa allt det praktiska för dig. Du får en personlig kontaktperson som tar hand om allt du kan tänkas behöva inför, under och efter uppdraget. Din kontaktperson följer också kontinuerligt upp att du trivs på din arbetsplats och att allt är som det ska. Att vara konsult är att vara fri. Vi på Lexicare bemannar med omtanke och matchar uppdrag efter dina egna önskemål om var du vill jobba och vilka arbetsuppgifter som intresserar dig. För oss är det är viktigt att du som fysioterapeut får en marknadsmässig lön och vi tillämpar därför individuell lönesättning utifrån dina tidigare erfarenheter och vilken typ av uppdrag det är OM OSS: TILLSAMMANS GÖR VI DEN SVENSKA VÅRDEN TRYGGARE OCH SÄKRARE. Vi på Lexicare bemannar med omtanke hos regioner, kommuner och privata vårdgivare. Vår vision är att tillsammans skapa en tryggare och säkrare vård. Våra värderingar ligger i kvalitet, trygghet, omtanke och service. VARFÖR LEXICARE? Vårt mantra är att du som konsult ska kunna leva ett gott och hälsosamt liv på ditt hantverk samt minska arbetsbelastningen hos våra vårdgivare. Vi jobbar tillsammans mot att den svenska vårdpersonalen slutar i förtid på grund av faktorer som hög arbetsbelastning och minskad patienttid. Vi på Lexicare finns där som ett tryggt och säkert komplement i den svenska vården samt arbetar tillsammans mot att skapa en mer jämlik vård med ökad patientsäkerhet inom våra 21 regioner och 290 kommuner, både hos offentliga och privata vårdgivare. Som konsult får du alltid: En fast kontaktperson som finns där för dig före, under och efter uppdraget. Din kontaktperson att allt det administrativa flyter på och följer kontinuerligt upp hur allt fungerar som det ska på din arbetsplats Din kontaktperson hjälper till och ansvarar för dina boende och resor vid behov. Vi på Lexicare tillämpar en hög marknadsmässig ersättning som matchar din kompetens och vilken typ av uppdrag det är. Du är alltid fullt försäkrad på alla dina uppdrag (även till/från uppdragsplatsen) och har även möjlighet till löneväxling för tjänstepension, så du kan känna dig trygg och säker hos oss.

20 april 2024
Sista ansökan:
20 maj 2024
Ansvarig tekniker till Estrellas AgroCenter

Ansvarig tekniker till Estrellas AgroCenter Frodas du av att vara en del av ett team? Vill du ha chansen att växa och utveckla en karriär i ett snabbt rörligt snacksföretag som brinner för hållbarhet? Du kan vara den speciella ingrediensen vi behöver just nu för vårt AgroCenter team! Nu söker vi: Estrella söker en operativt ansvarig tekniker till sitt AgroCenter i Kistinge, strax utanför Halmstad. Har du bred teknisk kompetens och erfarenhet, då är du rätt person för oss! AgroCentret ansvarar för potatisförsörjningen till chipsproduktionen i fabriken i Angered. Här sorteras årligen ca 22.000 ton potatis och lagras i klimatstyrda lagerhus med en sammanlagd lagringskapacitet om ca 22.500 ton. Potatisen kommer från kontraktsodlare i Södra Sverige. Vi är idag 4 anställda vid anläggningen. Varför vi söker dig: Som operativ ansvarig tekniker kommer du arbeta med det mesta som innefattar drift- och underhållsarbete vid Estrellas AgroCenter. Detta kommer att innehålla allt från fastighetsunderhåll, tillsyn och skötsel av anläggningen och lokalerna samt upprätthålla en god inre och yttre arbetsmiljö. Du kommer att få jobba med tekniska reparationer och felsökning av produktionsmaskiner och utrustning. Du ansvarar för att säkerställa leveranser av rätt kvalitet och kvantitet samt att det sker i rätt tid till fabriken. Du utför daglig tillsyn och kontroller av lagerhusen och ansvarar för kontrollbesiktning, rapportering, anläggningsregistret och rutiner. Under inlagringsperioden på hösten kommer du att ha något av en nyckelfunktion. En förutsättning för att lyckas i den här tjänsten är bred bakgrund som tekniker/mekaniker med bred teknisk kompetens, samt erfarenhet av likvärdig tjänst. Som person behöver du vara både prestigelös och lösningsorienterad och ha lätt för att kommunicera och arbeta i grupp. Vi tror du har: - teknisk gymnasiekompetens eller motsvarande kunskap - kunskap och intresse av teknisk reparation och underhåll - kompetens inom Mekanik, Pneumatik, Hydraulik samt Svetsning - körkort för bil - goda kunskaper i svenska och engelska - erfarenhet av att använda IT och olika system som stöd i ditt arbete, exempelvis Word och Excel - kan köra truck hjullastare Meriterande  - styr- och reglerteknik - erfarenhet av arbetsledning eller motsvarande kompetens - övrig eftergymnasial teknisk utbildning - behörighet för yrkesmässig hantering av växtskyddsmedel 2L Vad du bidrar med: För att lyckas i den här rollen behöver du ha en bred allmän teknisk kompetens då arbetsuppgifterna är mycket varierande samt tekniskt utmanande. Du är engagerad och besitter ett starkt eget driv samt gillar att arbeta strukturerat då du kommer att till stor del styra ditt egna arbete. Det är därför viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och ser till att det blir gjort. Vi sätter stor vikt vid prestigelöshet och att du tar dig an de arbetsuppgifter som behöver utföras. Du är säkerhetsmedveten, noggrann, tycker om att samarbeta och är serviceinriktad såväl i kontakten externt som mot kollegor. Som person ser du möjligheter i förändringar och har lätt att anpassa dig till ändrade omständigheter. Du har förmåga att vara flexibel och lösningsorienterad i ditt arbete och har en positiv attityd. Vad vi erbjuder: Hos oss blir du en del i ett av Europas största snacksföretag. Du får möjlighet att jobba i en internationell organisation som samtidigt har stark lokal förankring. Vi värdesätter dina idéer och initiativ, stöttar dig med tydliga mål som är väl förankrade i vår vision. Estrella är en arbetsplats där samarbete och gemenskap värderas högt. Du blir också en del av ett företag som bryr sig om alla sina medarbetares välbefinnande och som förstår att balansen mellan arbete och fritid är grundläggande för framgång. Våra värderingar är viktiga för oss. De agerar som ledstjärnor för hur vi arbetar och definierar vår kultur: Omtanke Initiativkraft Samarbete Kundnytta Smakglädje Övrig information Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är dagtid. Detta är en rekrytering direkt till Estrellas AgroCenter. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Start för tjänsten är enligt överenskommelse och gärna omgående. Redo att ansöka? Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Camilla Arvidsson 073-540 27 96. [email protected] eller Mattias Molin. 073-523 08 90. [email protected] På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mail,  Varmt välkommen med din ansökan!

19 april 2024
Sista ansökan:
17 maj 2024