Vill du använda din erfarenhet av städning för att hjälpa våra kunder att skapa trivsamma och välstädade hem? Vi söker nu engagerade hemstädare och stor- och flyttstädare till Linköping som vill arbeta med varierande uppdrag där kvalitet och kundnöjdhet alltid står i fokus. Hos oss får du möjlighet att utföra både hemstädning, storstädning och flyttstädning med stöd av ett engagerat team. Om du är noggrann, serviceinriktad och trivs med att leverera professionella resultat, då är detta jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som hemstädare eller flyttstädare hos oss kommer du att utföra professionell städning i både hem och vid flyttar, med fokus på att säkerställa att kunderna får den bästa möjliga upplevelsen. Du arbetar noggrant och uppmärksammar detaljer för att leverera ett resultat av högsta kvalitet. Rollen innebär både självständigt arbete och samarbete med andra för att möta kundernas behov och önskemål. Vi söker dig som är organiserad, lösningsorienterad och har en stark drivkraft att alltid leverera på toppnivå. Tjänsten är en timanställning där du själv väljer hur mycket du kan arbeta. Din profil Tjänsten passar bra för dig som är pensionär och vill jobba extra. Flytande svenska eller engelska i tal och skrift Meriterande med tidigare erfarenhet inom städbranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta [email protected].
Lockas du av att få arbeta med utvecklande kunder i en spännande företagskultur där du ges ett stort eget ansvar? Har du tidigare erfarenhet inom revison och trivs av att arbeta i nära dialog med kunder? Vi söker just nu en engagerad revisor som vill bli en del av ett tight och familjärt team. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Furlands Revisionsbyrå. Om företaget Hos Furlands Revisionsbyrå får du chansen att arbeta i en innovativ miljö där traditionell revision kombineras med teknisk utveckling. Kontoret är centralt beläget i Linköping och präglas av en öppen och samarbetsorienterad kultur. Företaget strävar efter ständig utveckling och vi söker nu dig som vill bli en viktig del av teamet. Här får du arbeta i en organisation med korta beslutsvägar, stora möjligheter att påverka, ett strukturerat arbetssätt och flexibla arbetstider. Den här tjänsten är för dig som söker en långsiktig position i en hållbar och stimulerande arbetsmiljö. Arbetsuppgifter I rollen som revisor kommer du att arbeta med revisionsarbete. Du granskar bokslut och använder moderna digitala verktyg för att effektivisera revisionsprocessen. Rollen innebär också regelbunden kontakt med kunder, där du erbjuder rådgivning och stöd inom revision. Vid behov kan det även innebära att du utför revisionsuppdrag på plats hos kund. Utöver det traditionella revisionsarbetet kommer du att vara en superanvändare av deras egenutvecklade revisionsprogram Diffinder. Som sådan drar du nytta av den kvalitetssäkring och effektivitet som programmet innebär. Både för ditt eget revisionsarbete och genom utbildning och support till andra användare på andra revisionsbyråer. I denna tjänst finns även goda möjligheter att växa och utvecklas mot en auktorisation som revisor, om du inte redan har den. Du får arbeta i en dynamisk miljö med eget ansvar och stora möjligheter att utvecklas både professionellt och personligt. Inte minst genom den expansion som Diffinder står inför. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet inom revision eller kvalificerad redovisning • Flytande svenska i tal och skrift • B-körkort • Universitets- eller högskoleexamen inom ekonomi är meriterande, men inte ett krav Vi söker dig som är analytisk, utåtriktad och nyfiken. Du har lätt för att skapa kontakt med kunder och samarbetspartners och brinner för att ge god service. Då du ansvarar för dina egna uppdrag ser vi att du är ansvarsfull och noggrann samt att du har lätt för att snabbt sätta dig in i nya system och situationer. Du är van vid att hantera många olika uppdrag parallellt vilket innebär att du är effektiv i ditt arbetssätt samt att du har förmågan att prioritera ditt arbete. Vidare trivs du i en omväxlande miljö då du lätt anpassar dig efter nya situationer och är lösningsorienterad. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Linköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
With a combination of research and development, UMS Skeldar offers an advanced helicopter platform for the defense industry and civil security. Together, we create an open culture with Communication, Trust and Commitment as key words. We like to do fun things together and we know that our team is our greatest asset. Here, our employees are encouraged to constantly develop and grow to their full potential. Key words: Planning, MRO, UAV. You will be part of the Flight Operations Department, which consists of 25 team members whose main focus is on conducting functional tests, development test flights of new systems, demonstrations flights, type training and delivery to customers. Maintenance Planning Engineer: You will start your position with a solid education where you will learn the systems from scratch. As you become more and more self-sufficient you will have the opportunity to take greater responsibility. Here you will have a dynamic workplace that alternates between the site in Linköping and our flight operational areas. In the role of Maintenance Planning Engineer, you will: Analyze and prepare the released technical publications in MRO system. For example service bulletins, maintenance manuals and maintenance plans. Regularly check for new technical documents and revisions and revise the maintenance plan accordingly. Assist the technicians in their work with MRO-system and how to perform the planned work correctly. Make sure that spare parts and components needed for planned work is available and ordered before work start. Manage local store at Flight Operations. Assist in planning of technical personnel resources. At UMS Skeldar, every day offers new challenges and the position as a maintenance planning engineer includes travel both domestically and internationally. Here you get a unique opportunity to become part of a senior team with a high work motivation and at the same time be involved in developing the future Unmanned Aerial System (UAS). Does it sound interesting? Apply today! Are you the one we are looking for? We place great emphasis on personal qualities and for you to thrive as well as possible, we are looking for you who are responsible, communicative, self-motivated and can collaborate with others. To succeed in this role, we see that you are experienced working with MRO systems. Experienced AMOS user is an advantage. For this position, high demands are placed on Swedish and English in speech and writing. Knowledge of other languages is an advantage. A category B driver's license is required. We offer: an opportunity to be part of a dynamic company that is constantly evolving, where your impact plays an important role a high-tech product that is currently at the forefront of the market a familiar work culture characterised by collaboration and high engagement activities that promote both social community and health, through our Party Committee, Health Committee, Board Game Committee and a Women's Network. More information: Workplace: Linköping Tenure: Full-time Start: Immediately with regard to notice period Travel: Occurs in the service, both domestically and internationally. For employment within UMS Skeldar, it is required that you will be approved in accordance with the Swedish Protective Security Act. For some roles with certain security-sensitive activities it may require certain citizenship. We process applications on an ongoing basis. We look forward to receiving your application!
Administratör till Logistikenhet Malmen Försvarsmaktens uppdrag är att försvara Sverige, våra allierade och vår frihet. Vårt uppdrag kräver en verksamhet med stor bredd av olika förmågor. Som anställd hos oss blir du en viktig del i logistikförsörjningen av svenska och allierade förband. Logistiken inom Försvarsmakten är under tillväxt och utvecklas, detta är viktig för att lyckas med vårt uppdrag. Vi på Logistikenhet Malmen söker nu dig som har det som krävs! Logistikenhet Malmen Logistikenhet Malmen understödjer förbanden vid Linköpings garnisons, detta i normalläge, säkerhetspolitisk kris och väpnat angrepp. Logistikenheten är organiserat med en stab som samordnar understödet och genomförandeavdelningar för förnödenhetsförsörjning respektive teknisk tjänst. Logistikenheten är en dynamisk arbetsplats med varierande arbetsuppgifter och med möjlighet till personlig utveckling. Är du intresserad av en anställning i Försvarsmakten? Vill du vara med och bygga upp Sveriges kris- och krigsförmåga? Nu har vi en plats för dig! Logistikenheten Malmen söker en administratör. Huvudsakliga arbetsuppgifter Administrativt stöd och chefsstöd till främst stab och enhetsledning innefattande bland annat • dokumentation- och ärendehantering i system VIDAR • upprättande och justering av beslut kopplat till säkerhetstjänsten • uppföljning och justering av interna dokument och personallistor • kalla till och upprätta protokoll inför möten KRAV Kvalifikationer • Gymnasieexamen • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på både svenska och engelska • Goda kunskaper i MS Officepaketet • B-körkort Personliga egenskaper Vi söker dig som är ansvarsfull och noggrann. Dig som självständigt kan skapa struktur och se möjligheter i ett arbete som är dynamiskt. Det krävs också god samarbets- och serviceförmåge då arbetet i huvudsak är inriktat på att stötta stabsmedlemmar och chefer. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. MERITERANDE • Mycket god administrativ förmåga • Erfarenhet av att arbeta i statlig myndighet • Erfarenhet av att arbeta med sekretessbelagda handlingar inom offentlig förvaltning • Erfarenhet av att arbeta expeditionsarbete • Förtrogen med Försvarsmaktens dokument- och ärendehanteringssystem • Förtrogen med stabsarbetsmetodik För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Tjänsten är placerad på Försvarsmaktens Helikopterflottilj i Linköping, tjänsteresor och beredskap på kvällar och helger förekommer. Tjänsten är civil. Tillträde efter överenskommelse. Under anställningsprocessen kommer det ske intervjuer, säkerhetsprövning, fysiska tester och hälsokontroller. Urval kommer ske löpande. Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen Rekryterande chef major Olof Glans Nås via växel 013-28 30 00 Fackliga företrädare OFR/O Mats Häggström OFR/S, Christoffer Willers SACO Anneli Helmersson SEKO Urban Hellqvist Samtliga nås via växel på 013-28 30 00 Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-07-31. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. Försvarsmakten ger dig möjlighet att utvecklas som människa och växa i din professionella roll. Vi är en ansvarstagande arbetsgivare och har en öppen organisation där vi ställer upp för varandra. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och bra balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.
Vårt erbjudande till dig Vill du göra verklig skillnad i ungas liv? Hos oss på Stadsmissionens enhet Barn och Unga i Linköping får du som socialpedagog chansen att vara en positiv kraft för barn, unga och unga vuxna. Du kommer att arbeta med de ungas personliga utveckling, meningsfulla fritidsaktiviteter, och stödja i kontakten med olika samhällsfunktioner. Vi erbjuder en dynamisk arbetsplats med meningsfulla uppgifter, engagerade kollegor och en välkomnande klimat. Tillsammans skapar vi ett mänskligare samhälle! Vår verksamhet växer och vi söker en till socialpedagog till vårt team– välkommen med din ansökan redan idag! Din framtida utmaning Som socialpedagog arbetar du med målet att främja målgruppens personliga utveckling, skapa positiva anknytningar, erbjuda meningsfull fritid och möjligheter till arbete eller sysselsättning. Du stöttar dem även i kontakten med olika samhällsfunktioner. Du ansvarar för samordning och genomförande av läxhjälp och fritidsaktiviteter, coachande samtal och leder unga ledare och volontärer. Du arbetar i grupp och med individuella deltagarprocesser från genomförandeplan och aktiviteter till förändringsarbete och utvärdering. Vem är du? Vi söker dig som är kommunikativ, utåtriktad och relationsskapande. Du har lätt för att nätverka, skapa allians och trygghet med människor oavsett bakgrund. För dig är det en självklarhet att se möjligheter i mötet med varje människa och hitta lösningar inom ramen för verksamhetens uppdrag. Du har en naturlig drivkraft framåt, är flexibel och lösningsorienterad. Som socialpedagog arbetar du både självständigt och tillsammans med kollegor samt med interna och externa samarbetsparter. Du delar Stadsmissionens värdegrund, människosyn och vision om ett mänskligare samhälle. Vi söker dig som har Eftergymnasial utbildning som beteendevetare, socionom, socialpedagog, behandlingspedagog eller annan likvärdig utbildning. Erfarenhet av att arbeta med unga i social problematik och utsatta livssituationer. Erfarenhet av motiverande/coachande samtal för att uppnå uppsatta mål. B-körkort. Det är meriterande om du har Språk- och kulturkompetens för att arbeta i socioekonomiskt utsatta områden. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Välkommen med din ansökan snarast, rekrytering sker löpande. Vi erbjuder en anställning med arbetstid som utgör i genomsnitt 37 timmar per vecka. Arbetstiden är förlagd dagtid med dels kvällar och helgpass. Tjänsten är en tillsvidareanställning som föregås av en provanställning. I samband med nyanställning begär vi utdrag ur belastningsregistret. Till säljare av annonserings- och rekryteringstjänster Stadsmissionen gör aktiva val när det gäller var vi vill exponera våra platsannonser och vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa tjänster eller annonsplats för en pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden. OM STADSMISSIONEN Stadsmission arbetar för att stötta människor i utsatta livssituationer. Vi utgår alltid från den unika människans behov och förutsättningar i syfte att stötta till egenmakt genom sociala insatser. Verksamheternas utformning spänner över hela det sociala arbetets bredd, från akut nödhjälp till strukturerat förändringsarbete för individ och samhälle.
Är du en tekniskt nyfiken och lösningsorienterad person som gillar att arbeta praktiskt och nära kunden? Vill du vara en nyckelperson i leveransen av avancerade maskinsystem? Då kan rollen som installationstekniker på Mabema vara rätt för dig. Vi söker dig som vill vara med och säkerställa att våra InSpec-avsyningsmaskiner levereras med hög kvalitet, enligt etablerade rutiner och med kundens behov i fokus. Vårt affärsområde AMMO fokuserar på utveckling och tillverkning av inspektionsmaskiner för ammunitionstillverkning, där produkten "InSpec" är en av våra mest innovativa och framgångsrika lösningar. Du får en central roll i våra projekt – från installation och driftsättning till dokumentation och kundkontakt – och samarbetar tätt med både interna team och våra kunder. Om rollen Som installationstekniker ansvarar du för att driva och genomföra leveransprojekt enligt Mabemas standardiserade arbetsmetoder. Du planerar resurser tillsammans med vår Operations Manager och fungerar som teknisk kontaktperson gentemot kund under hela leveransfasen. Du säkerställer att lösningarna fungerar som de ska och lever upp till både interna krav och kundens förväntningar. Du arbetar strukturerat enligt checklistor och rutiner, och rapporterar kontinuerligt om projektets status. Arbetetorten är Linköping men tidvis kommer mycket tid läggas på resor. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för teknisk kvalitet och funktion i levererade system Planera och genomföra projekt enligt etablerade checklistor Fungera som teknisk kontaktperson för kunden under leveransfasen Initiera fakturering vid uppnådda projektmilstolpar Delta i supportarbete och hantera tekniska kundärenden Bidra till ständiga förbättringar av våra processer, verktyg och checklistor Vi söker dig som har: Teknisk utbildning på minst gymnasienivå, gärna YH inom automation eller liknande Praktisk erfarenhet av tekniskt arbete i projektform (ex. driftsättning, felsökning, support) Goda kunskaper i Office-paketet, särskilt Excel, samt vana vid digital dokumentation Erfarenhet av teknisk kundkontakt Uppskattar resor i arbetet, även längre resor, tillexempel till USA. Vi tror att du är: En person med starkt driv och ansvarskänsla Nyfiken på teknik och trivs med att lösa problem Självständig men också en lagspelare Strukturerad, noggrann och kommunikativ Kundorienterad och van att bygga goda relationer Varför Mabema? Hos oss får du chansen att arbeta i teknikens framkant med visionteknik och automation. Vi erbjuder en roll där du gör verklig skillnad – både i projektteamet och för våra kunder. Du blir en del av ett sammansvetsat team med hög kompetens, prestigelös kultur och stort engagemang. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av Mabemas resa mot framtidens smarta kvalitetslösningar!
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Nyöppnat, modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet! Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: Nu söker vi flera farmaceuter till både bemanningsuppdrag och rekryteringslösningar till både e-apotek och öppenvårdsapotek i Östergötland. Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter på respektive apotek. Oavsett vilket apotek du arbetar på finns goda möjligheter till kompetensutveckling inom områden du vill utvecklas inom. Vi berättar mer om uppdragen vid inledande samtal. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Vill bli del av ett team som arbetar med högkvalitativ service Trivs i att arbeta både självständigt och i team Vill ta nästa steg i sin karriär. Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Om rollen: Nu söker vi flera farmaceuter till både bemanningsuppdrag och rekryteringslösningar till både e-apotek och öppenvårdsapotek i Östergötland. Du kommer att arbeta med sedvanliga arbetsuppgifter på respektive apotek. Oavsett vilket apotek du arbetar på finns goda möjligheter till kompetensutveckling inom områden du vill utvecklas inom. Vi berättar mer om uppdragen vid inledande samtal. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Vill bli del av ett team som arbetar med högkvalitativ service Trivs i att arbeta både självständigt och i team Vill ta nästa steg i sin karriär. Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om företaget Som ett av Linköpings äldsta företag har AB Svenska Maskinskyltsfabriken, SMF Skylt sedan starten 1916 erbjudit marknaden kvalitetsprodukter inom skyltar, dekaler och paneler. Vi levererar dekaler, maskinskyltar, montageplåtar, bakpaneler, overlayer och paneler i alla storlekar och utföranden. Våra produkter anpassas ständigt för att möta kundens krav och önskemål. Vårt helhetskoncept – all tillverkning inom husets väggar – i kombination med hög kompetens, nya maskiner och innovativa lösningar gör oss till branschens ledande företag och våra produkter finns världen över. SMF Skylt Dina arbetsuppgifter Vi söker dig som har erfarenhet av skärande bearbetning och vill ha en varierad roll där du arbetar med fräsning, kapning, stansning och bockning – främst i tunnplåt. I rollen använder du HAAS-fräsmaskiner och arbetar i CAD/CAM-programmet OneCNC för att skapa verktygsbanor i 2D. Du ansvarar för hela processen – från att läsa och förstå arbetsordern, till att programmera, köra maskinen och säkerställa kvaliteten på resultatet. Du dokumenterar enligt rutiner och ser till att arbetet lämnas över korrekt till nästa steg i produktionen. #LI-DNI Din profil Vi tror att du idag arbetar i en större eller medelstor produktionsmiljö, men längtar efter en mer varierad roll där du får ta ett större eget ansvar. Du har erfarenhet av skärande bearbetning och är van vid att jobba självständigt med hög kvalitet i fokus. Du gillar att lösa problem, har ett tekniskt intresse och vill förstå hela tillverkningskedjan inte bara momentet vid maskinen. Du är noggrann, strukturerad och ser till att jobbet blir rätt gjort från början. För att lyckas i rollen är det viktigt att du: Har erfarenhet av skärande bearbetning Har god verktygsvana och kan läsa och förstå ritningar Har arbetat med eller är bekant med CAD/CAM Behärskar svenska i tal och skrift Är självgående, ansvarstagande och vill bidra till teamets utveckling Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar SMF-Skylt med Skill. Urvalsprocessen kommer att påbörjas direkt efter sista ansökningsdagen den 1 juni. Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Andreas Schmidt på [email protected] eller 0738-54 71 35.
Välj ett jobb för att visa detaljer