Är du operationssjuksköterska? Se hit!
REGION ÖSTERGÖTLAND
Operationssjuksköterskor

Är du intresserad av att arbeta med akutsjukvård och högspecialiserad operationssjukvård i världsklass? Då ska du söka dig till ett av landets bästa sjukhus, Linköpings Universitetssjukhus! På vår operationsavdelning erbjuds anestesi- och operationsservice till olika kirurgiska inriktningar. Här bedrivs högteknologisk avancerad operationssjukvård och akut omhändertagande av traumapatienter. Operation Nord består av två sektioner, en är inriktad på neurokirurgi med endovaskulär interventionsbehandling, den andra är inriktad på avancerad bukkirurgi, gynekologi, urologi och robotkirurgi. Operation Syd har tre sektioner, en är inriktad mot ortopedi, ryggkirurgi, hand-och plastikkirurgi med brännskadevård samt en sektion för barn med blandad barnkirurgi. Den tredje enheten är specialenheten som inrymmer öron, näsa och hals kirurgi, käk och anestesiservice för utgårda verksamheter. Våra enheter bedriver både elektiv- och akutkirurgi med arbetet förlagt dygnet runt. Går du och funderar på något nytt i din karriär? Vårt erbjudande Ett omväxlande och stimulerande arbete där operationssjuksköterskan har en betydelsefull roll i samarbetet med kollegorna i operationsteamet. Här finns en trivsam arbetsplats med teamarbete som präglas av engagemang, nyfikenhet, ansvar och respekt för patienten och varandra. Vi utgår från patienten och arbetar för att varje medarbetare ska få rätt kompetens för att kunna upprätthålla en hög kvalitet och hög patientsäkerhet. Vi erbjuder en individanpassad introduktion och du får även möjlighet till kompetensutveckling, rotationstjänst, intern och externa utbildningar samt forskning. Vi ingår i ett hälsobefrämjande projekt vilket innebär 34 timmars arbetsvecka med heltidslön när man ingår i 24/7 verksamhet. Möjlighet finns att i perioder arbeta endast helg.  Arbetsbeskrivning Som operationssjuksköterska arbetar du på en av våra sektioner, men med viss introduktion på övriga sektioner för att kunna delta i jourarbete. Detta innebär att du arbetar på din sektion men har kunskap om akuta ingrepp på respektive enhet jourtid. Vi söker nu medarbetare till alla våra enheter som beskrivs ovan. I din ansökan får du gärna skriva vilken enhet du är intresserad av.  Om du är intresserad av att endast arbeta natt så är detta möjligt hos oss, på natten är det två operationslag som tar hand om det ingrepp som är av akut karaktär. Vi träffar dig gärna och presenterar våra verksamheter. Om du vill vara med en dag och se hur vår verksamhet fungerar, hör gärna av dig! Om dig Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning inom operationssjukvård. Du ska ha goda svenska språkkunskaper i tal och skrift då du ska kommunicera med patienter, närstående och kollegor. Stor vikt läggs på personlig lämplighet och mognad. Arbetet präglas av spänning och variation där jag får använda min flexibilitet och problemlösningsförmåga. Jag är en nyfiken person och vill vara med att bidra till verksamhetens utveckling. Jag är trygg, självgående och strukturerad och kan planera, organisera och prioritera arbetet. Jag trivs med teamarbete och arbetar bra med andra människor på ett lyhört och smidigt sätt. Vidare är jag en engagerad person som vill vara med och bidra till en positiv arbetsmiljö. Stämmer den här beskrivningen in på dig? Sök till oss! Anställning och ansökan Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Account Manager till Xameras Linköpingskontor
Xamera AB
Företagssäljare

Xamera söker Account Manager – Är du vår nästa talang? Är du en passionerad och resultatinriktad säljare som brinner för att bygga långsiktiga relationer och att hjälpa företag att växa? Har du erfarenhet inom B2B-försäljning och är redo att ta nästa steg i din karriär? Då kan du vara den vi söker för rollen som Account Manager hos oss på Xamera! Om Xamera Xamera är en ledande aktör inom matchning av unga ingenjörer och studenter inom IT, teknik och ekonomi. Xameras vision är att lösa kompetensbristen inom svensk industri- och techsektor. För att göra det krävs ett nytt tänk. Vi utmanar traditionella tillvägagångssätt som har präglat rekryteringsbranschen senaste decenniet. Vi fokuserar på att matcha rätt talanger med rätt företag från början, vilket ökar produktiviteten och skapar framgångsrika verksamheter och karriärer. Vi är ett engagerat och framåtlutat företag med kontor i Linköping, Göteborg och Stockholm. Xamera växer snabbt och vi behöver ambitiösa, drivna personer som vill följa med oss på resan och förändra en bransch på allvar. Vi utlovar trevliga kollegor och ett utvecklande arbete där du ständigt blir utmanad för att nå din fulla potential. Om rollen som Account Manager Som Account Manager hos Xamera kommer du att ansvara för att utveckla och underhålla starka och långsiktiga relationer med våra kunder. Din roll innebär att bearbeta kunder för att möta deras behov och skapa värde. Du kommer att ha ansvar för hela försäljningscykeln, från prospektering till avtal och uppföljning. Du kommer även att vara delaktig i att utveckla och förbättra vårt erbjudande och delta i olika marknadsaktiviteter. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av B2B-försäljning. Är flytande i både svenska och engelska, i både tal och skrift. Har en stark drivkraft och motiveras av att nå resultat och utvecklas i din karriär. Är en passionerad säljare med en naturlig fallenhet för att skapa och underhålla affärsrelationer. Vad erbjuder vi? En stimulerande arbetsmiljö där du får chansen att vara en del av ett engagerat och dynamiskt team. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. En attraktiv ersättningsmodell som inkluderar en fast lön och en rörlig del baserad på dina resultat och prestationer. En spännande och utmanande roll där du får möjlighet att arbeta med en mängd olika kunder och branscher. Ansökan Är du vår nästa Account Manager? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev där du beskriver varför just du är rätt person för rollen. Ansökningar behandlas löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Start: hösten 2025. Om du har några frågor om rollen eller rekryteringsprocessen är du välkommen att ta kontakt via: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och att välkomna dig till vårt team på Xamera!

58 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Teamledare i Linköping

Är du Teamledaren som gör oss Bättre tillsammans? En grupp som samarbetar mot gemensamma mål: det är väl ett team? Javisst. Men våra team är så mycket mer. Med våra Teamledare i ryggen delar vi kunskap med varandra och sprider arbetsglädje. Vi stöttar varandras utveckling, som människor och som yrkespersoner. Visar uppskattning både genom beröm och konstruktiva samtal om hur vi kan bli bättre tillsammans.  För “Bättre tillsammans” är visionen som präglar allt vi gör inom HomeMaid. Kunskap och karriär, arbetsvillkor och ledarskap, fönsterputs och servicekänsla — allt blir bättre när vi gör det tillsammans. Din roll: Teamets coach och kundens trygghet Som Teamledare har du en oerhört viktig roll. Du är ansiktet utåt, och du är den coachande pedagogen som välkomnar och utbildar nya Serviceassistenter. Du stöttar medarbetarna i teamet och ser till att var och en får utrymme att utvecklas och växa. Eftersom Teamledaren också utför en del operativt arbete som Serviceassistent, så vet ditt team att du alltid förstår dem och deras vardag.  Du kommer även arbeta med kvalitetsuppföljning och en del administration. Det operativa arbetet som Serviceassistent (städare) är en viktig del av tjänsten, som gör dig och ditt team tightare och ger er alla förståelse för varandras arbete och vardag. Hur stor del av din tid som ägnas åt operativt arbete beror på teamets och kontorets storlek. Vissa Teamledar-uppgifter kan utföras på kontoret, men till stor del arbetar du ute på fältet, nära ditt team och era kunder. Du kommer att arbeta både självständigt och tillsammans med dina kollegor. En bra Teamledare är en person som: trivs med att utbilda och coacha är pedagogisk, ansvarsfull och noggrann trivs med att arbeta både självständigt och i team är engagerad och positiv drivs av att ge bästa möjliga service till våra kunder har goda språkkunskaper i svenska, i både tal och skrift har B-körkort och tillgång till bil har tidigare erfarenhet av städning Om tjänsten Dina arbetstider är förlagda dagtid, måndag till fredag.  Teamet består idag av ett antal Serviceassistenter, samt andra Teamledare och några tjänstemän på kontoret. Tillsammans arbetar ni för att bli just – Bättre tillsammans. Placering: Hemkontor Linköping Anställning: 100%, 6 månader provanställning. Det bästa med jobbet (om man frågar en av Teamledarna): ”Arbetskamraterna, vi har kul på jobbet. Man lär sig massor. Och alla fantastiska möten med alla människor man får träffa” Tillträde:Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansök senast: 2025-06-06 Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept.  Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss

58 dagar sedan
Sista ansökan:
23 oktober 2025
Doktorand i datalogi vid IDA

Vi har kraften från över 40 000 studenter och medarbetare. Studenter som ger framtidshopp. Medarbetare som varje dag bidrar till att Linköpings universitet tar sig an samtidens utmaningar. Vår värdegrund vilar på trovärdighet, tillit och trygghet. Genom att vara modiga, tänka fritt och göra nytt skapar vi tillsammans, med stora och små handlingar, en bättre framtid. Välkommen att söka jobb hos oss! Vi söker nu en doktorand i datalogi med placering vid Institutionen för datavetenskap (IDA) inom ramen för det nationella forskningsprogrammet WASP. Wallenberg AI, Autonomous Systems and Software Program, WASP, är Sveriges största enskilda forskningsprogram i modern tid. Programmet skapar en plattform för akademisk forskning och utbildning i nära samarbete med ledande svensk teknikintensiv industri. Forskningen innefattar artificiell intelligens och autonoma system som verkar i samarbete med människor och som anpassar sig till sin omgivning med hjälp av sensorer, information och kunskap samt skapar intelligenta system av system. WASPs vision är excellent forskning och kompetens inom artificiell intelligens, autonoma system och mjukvara till gagn för Sveriges industri och samhälle. Läs mer om WASP här. Dina arbetsuppgifter Du kommer att bedriva forskning under ledning av Daniel Gnad, biträdande universitetslektor i artificiell intelligens vid LiU, och co-ledning av Johannes Fichte, universitetslektor i teoretisk datavetenskap vid LiU. Forskningen för den annonserade positionen kommer att vara inom WASP projektet ”Model-Based Attention for Scalable AI Planning”, där vi kommer att integrera maskininlärningstekniker i ett modernt AI-planeringssystem. Projektet bedöms komma inkludera både teoretiskt och praktiskt arbete. Som doktorand ägnar du dig åt din forskarutbildning och forskningsprojekt där du ingår. I ditt arbete kan även ingå att undervisa eller att delta i andra institutionsuppdrag, upp till 20% av heltid. Dina kvalifikationer Vi söker en mycket motiverad doktorand med ambitionen att göra skillnad inom AI-området. Du ska ha avlagt examen på avancerad nivå inom området datalogi eller slutfört kurser om minst 240 högskolepoäng varav minst 60 högskolepoäng på avancerad nivå inom datalogiområdet eller på något annat sätt förvärvat i huvudsak motsvarande kunskaper. Du förutsätts ha tidigare erfarenhet från områden som autonom planering, förstärkningsinlärning, logik eller kombinatorisk optimering. Du förväntas även ha utmärkta studieresultat, betydande skicklighet i programmering och i att kommunicera skriftligt och muntligt på engelska. Din ansökan förväntas innehålla: • ett följebrev (max två sidor) som beskriver varför du söker och är lämplig för denna anställning, • ett akademiskt CV inklusive namn och epost-adress till 1-2 referenser, • utdrag från tidigare studier inklusive kurser och betyg, • länk till ditt självständiga arbete och eventuella publikationer. Din arbetsplats Du kommer att tillhöra Maskinresonemang Lab inom avdelningen AIICS (Artificial Intelligence and Integrated Computer Systems). Mer information kan fås här. Forskarskolan inom WASP har som mål att förse framtidens forskare med nödvändig kunskap för att kunna analysera, utveckla och bidra aktivt till den tvärvetenskapliga utvecklingen av artificiell intelligens, autonoma system och mjukvara. Genom ett ambitiöst program med forskningsbesök, partneruniversitet och gästföreläsare stöder forskarskolan aktivt bildandet av ett starkt multidisciplinärt och internationellt professionellt nätverk mellan doktorander, forskare och industri. Forskarskolan erbjuder därmed en unik möjlighet för de studenter som lockas av internationell forskning i världsklass med industriell relevans. Läs mer om forskarskolan här. Om anställningen I samband med tillträde till anställningen kommer du att antas till forskarutbildningen. Läs mer om respektive fakultets forskarutbildning här. Anställningen är tidsbegränsad till fyra år heltid. Du anställs till en början på ett år, och därefter förnyas anställningen med högst två år i taget, utifrån uppnådd studieplan. Förlängning av anställning upp till fem år sker utifrån grad av undervisnings- och institutionsuppdrag. Vid särskilda skäl kan ytterligare förlängning ske.  Tillträde enligt överenskommelse. Lön och förmåner Doktorandlönen regleras utifrån en lokalt avtalad lönestege. Läs mer om förmåner för anställda här. Fackliga kontaktpersoner Information om fackliga kontaktpersoner, se Hjälp för sökande. Ansökan Du söker denna anställning genom att klicka på knappen ”Ansök” nedan. Din ansökan ska vara Linköpings universitet tillhanda senast den 31 juli 2025. Ansökan som inkommer efter sista ansökningsdag beaktas inte. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund, erfarenheter och perspektiv, det berikar och utvecklar vår verksamhet. För oss är det självklart att värna om allas lika värde, rättigheter och möjligheter. Läs om vårt arbete med Lika villkor. Välkommen med din ansökan! Linköpings universitet har upphandlade avtal och undanber oss direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser.

58 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Sjuksköterska till SÄBO, sommarjobb!
Nursehouse Consulting AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Hej !Vi söker sjuksköterskor till SÄBO enligt nedan. Måndag - fredag dagtidSöderköping v. 25 – 32 x1 samt 28 – 31 x1Vreta kloster (Linköping) v. 25 - 28 x1Vikingstad (Linköping) v.29 - 32 x1 Motala v. 24 – 32 x1 Staffanstorp v. 25 – 29 x 1 Landskrona v. 25 – 33 x 2 Göteborg v. 29 – 31 x1Hör gärna av dig för mer info! Leg sjuksköterska gärna med erfarenhet av äldreomsorg Nurse & Doctor House är ett tryggt och säkert bemanningsföretag för vårdpersonal och vårdenheter, där ingår också Nurse House Consulting. Vi har lång erfarenhet av att tillsätta rätt person på rätt plats. Vi hjälper er gärna med era personalbehov. Vi är baserade i Stockholm men arbetar med personal och arbetsgivare över hela landet.

59 dagar sedan
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Project Leader (PL2) Quality Coordinator
VIPAS AB
Arbetsledare inom tillverkning

Gå med i vårt team på VIPAS AB! Har du vad som krävs för att trivas i den dynamiska IT-konsultvärlden? VIPAS AB, ett växande företag, bjuder in dig att ta del av nästa spännande projekt som vår nya medarbetare! Om VIPAS: Föreställ dig en värld där din affärsteknik är perfekt anpassad till dina mål – effektiv, skalbar och innovativ. På VIPAS AB är det precis vad vi strävar efter att skapa. Som ett IT-konsultföretag erbjuder vi inte bara tjänster, vi levererar skräddarsydda lösningar med hjälp av den senaste tekniken som Java och Python. Vårt team har gedigen erfarenhet inom mjukvaruutveckling, DevOps och ingenjörskonst, och vi leder er genom den moderna teknikens landskap med trygghet och framförhållning. Jobbeskrivning: Som Quality Coordinator håller du ihop vår detaljerade kundleveransplanering och tillser att förberedelser inför acceptanstest och senare leverans sker på ett ordnat sätt, t ex genom att säkerställa att avvikelser disponeras och att vi har rätt underlag på plats i rätt tid. I mån av tid stöttar du även kvalitetsavdelningen med uppföljning av kvalitetsrelaterade KPI:er och ärenden. Du kommer att arbeta med många kontaktytor inom organisationen och skapar dig ett brett kontaktnät inom vår verksamhet i framför allt Linköping. Huvudsakliga uppgifter: Detaljerad leveransplanering inklusive att säkerställa att stödjande dokumentation för leverans finns tillgängligt. Uppföljning av framdrift rörande öppna ärenden mot kunder och partners. Sammanställning och uppföljning av KPI:er, både interna och kundrelaterade Våra affärer innefattar såväl nyutveckling som produktion och supportaffärer. Placeringsort är Linköping. Din profil: Vi tror att du är i början av din karriär, brinner för att göra skillnad och är redo att ta ett kliv in på ett av Sveriges viktigaste företag. Du har formulerat en ambition att utvecklas och kommer ges goda möjligheter till att göra det genom detta första steg på vårt affärsområde. Du har följande kompetenser och/eller erfarenheter: Civil/högskoleingenjörsutbildning eller motsvarande kompetens Förmåga att omsätta krav till aktiviteter Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Erfarenhet av att arbete med områden som Lean och rotorsaksanalys. Du är: Drivande, strukturerad och självständig i ditt arbetssätt Ansvarstagande, lösningsorienterad och metodisk Operativ och får saker att hända samtidigt Flexibel i situationer med ständiga förändringar Annan relevant information: För det här uppdraget behöver du vara svensk medborgare och uppdraget kommer att kräva en registerkontroll på nivå 2 eller 3. Varför jobba hos oss? VIPAS AB erbjuder attraktiva anställningspaket för IT-konsulter, i enlighet med Teknikföretagens (Almega) kollektivavtal. Att arbeta med oss innebär möjligheter inom olika branscher, vilket ger dig flexibilitet och möjligheter till utveckling. Om du är drivande och redo att anta nya utmaningar, är VIPAS familjen för dig! Du kommer att vara en del av ett innovativt team som driver framtiden inom telekom, fordon, detaljhandel och bank. Om du är redo att ta dig an utmanande projekt och växa i en banbrytande miljö, är detta möjligheten för dig! Ansök nu Tveka inte att kontakta oss på [email protected]  Observera: Ansök om du har Sveriges PR/citizenship eller ett arbetstillstånd för Sverige. Hur ansöker du: Intresserade kandidater uppmanas att skicka in sitt CV och personliga brev. Gå med oss och driv innovation på VIPAS AB! Observera att vi rekryterar löpande, vilket innebär att uppdraget kan stängas innan sista ansökningsdatum. Om du är intresserad rekommenderar vi att du ansöker omedelbart!

59 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Kundservice med försäljning!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor i Linköping. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

59 dagar sedan
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Säljande Kundservicemedarbetare med provision utan tak!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som säljande kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik försäljning. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad service och merförsäljning där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Alltid garanterad grundlön med en attraktiv provisionsmodell utan tak där du påverkar din egen lön! Kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin säljkarriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: 2025-05-19 Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08.00-17.00 måndag-fredag Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

59 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Digitaliseringsspecialist inom produktion
Centric Professionals AB
Designer inom spel och digitala medier

Till detta uppdrag som digitaliceringsspecialist hos vår kund inom försvarsindustrin får du en central roll i ett team som stöttar och vidareutvecklar plattformen 3DExperience. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Som digitaliceringsspecialist blir du en del av ett förvaltnings- och utvecklingsteam där du bidrar både operativt och strategiskt. Ditt fokus ligger på att stötta produktionen, utveckla metoder för MBD och delta i verksamhetsutvecklingsprojekt kopplade till digitalisering. Du kommer exempelvis att: -     Vara ett stöd för användarna i produktionen och arbeta nära dem i vardagen -     Delta i och driva utveckling kopplat till MBD och digitala verktyg -     Bidra till att forma hur framtidens digitala produktionsmiljö ser ut Din profil och kvalifikationer Vi tror att du är analytisk, driven och trivs i en roll med många kontaktytor. Du gillar att arbeta praktiskt med system och metoder, men även att tänka nytt och långsiktigt kring processer. Vi ser gärna att du har: -     Erfarenhet av Dassault Systèmes produktportfölj, gärna Delmia i 3DExperience -     Relevant högskoleutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet -     God samarbetsförmåga och ett serviceinriktat mindset -     Flytande svenska och engelska, i tal och skrift -     Förmåga att ta initiativ och driva förändring Extra plus (men inget krav) om du också har: -     Erfarenhet av metodansvar -     God förståelse för IS/IT-infrastruktur och dokumentation -     Tidigare erfarenhet av projektledning -     Van att hålla utbildningar Du får en viktig roll i en teknikintensiv och samhällsbärande bransch – med framtidens digitala produktion som arbetsfält. Här finns en stor portion frihet, kompetenta kollegor och mycket skratt i vardagen. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former. Centric är ett IT-företag med 370 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen. Christian Gidlöv +46 734159383 [email protected]

59 dagar sedan
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Personlig assistent sökes till kvinna i Linköping (natt - jour)
Vår Omtanke Sverige AB
Personliga assistenter

Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kvinnliga kund i Linköping! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Som assistent i det här uppdraget kommer du att assistera kunden, hjälpa till med matlagning, hjälpa kunden med hennes personliga hygien och vara behjälplig vid förflyttning.  Talar du persiska (farsi), är duktig på att laga mat är det ett plus men absolut inte något krav.  Vem är du? Du är en ärlig och pålitlig och lugn person som genuint tycker om att arbeta, du bör ha stor empati, ha tålamod samt kunna sätta dig in i en annan människas situation och vara mycket lyhörd. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som personlig assistent eller har annan erfarenhet som kan vara likvärdig. Som person har du en god social förmåga, ser till hela kundens behov, är noggrann och ansvarstagande samt har ett gott bemötande. Endast kvinnliga sökande efter önskemål från kund. Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: 1-2 pass i veckan ca kl 19.30-08.15 (med väntetid) Även ett stort plus om du kan arbeta extra vid behov.  Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse  Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke.  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!   Välkommen med din ansökan!

59 dagar sedan
Sista ansökan:
21 september 2025