Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam. Om företaget SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus. SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet. Arbetsuppgifter Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam. Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Jobba med oss på Innovative! Som säljare hos oss behöver du inga tidigare erfarenheter då vi utbildar dig både inom säljteknik och produktkunskap. Du kommer få alla verktyg och hjälpmedel du kan tänkas behöva för att bli en riktigt grym säljare! Som resande fältsäljare kommer du besöka kunder via personliga möten. Du kommer vara ansiktet utåt för Telia. En av Sveriges största leverantörer inom telekombranschen! Du kommer med hjälp av Telias tjänster och produkter erbjuda en lösning utefter kundens individuella behov. Utöver att omges av ett härligt team erbjuder vi även, Garantibonus - För att du ska ha något att luta dig tillbaka mot under din utbildning! Generösa provisionsmodeller och bonusar! Möjligheter till att växa inom bolaget - Skapa en karriär internt inom bolaget! Tillgång till Gym på Stockholmskontoret Tävlingar där du kan vinna allt från presentkort, middagar, prylar och körkortspaket! Resetävlingar - Varje KVARTAL! Endast heltid - Månad-Fredag 12:00-21:00 (Fredagar 20:00 därefter AW) Resande tjänst - Upptäck Sverige tillsammans med ditt team! Aktieskola och andra vidare utbildningar Kvartalsavstämningar - Prisutdelning, är du vår nästa "Kvartalets Rookie?" Kort om oss Vi består idag av 180 glada medarbetare Samarbeten med Telia, Telenor och Halebop Specialiserade inom fält-, event- och telefonförsäljning Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv
Cirkelledare i Danshälsa till Folkuniversitetet Folkuniversitetet erbjuder ett brett utbud av kurser och föreläsningar inom områden som språk, ekonomi, kreativt skapande, skrivande, dans, hälsa och hållbar utveckling. En central del av vår verksamhet är studiecirklar och kulturarrangemang. Vi söker nu en engagerad och inspirerande cirkelledare i Danshälsa för att leda rörelse- och dansaktiviteter för äldre på olika boenden i Linköping och/eller i Söderköping. Om tjänsten I rollen som cirkelledare i Danshälsa kommer du att ansvara för att leda dansträffar för äldre på äldreboenden och trygghetsboenden. Du anpassar klasserna efter deltagarnas behov och förutsättningar och sittande dans kan förekomma. Huvudsakliga arbetsuppgifter Leda danspass och rörelseaktiviteter för äldre på boenden, anpassat för gruppens fysiska förmåga. Planera och förbereda inför varje kurstillfälle. Utföra enklare administrativa uppgifter, som att registrera närvaro och skriva korta anteckningar om varje kurstillfälle i vårt administrativa system E-Tjänsten. Din kompetens och bakgrund Vi söker dig som har goda kunskaper inom dans och har ett intresse av rörelse för äldre. Du bör också ha en god förmåga att kommunicera på svenska. Erfarenhet eller utbildning inom dans för seniorer eller annan erfarenhet av gruppundervisning är meriterande. Kvalifikationer Dansutbildning eller erfarenhet inom dansundervisning Erfarenhet av att undervisa seniorer inom rörelse eller hälsa är meriterande Grundläggande dator- och internetkunskaper Som pedagog på Folkuniversitetet förväntas du kunna individanpassa undervisningen och bidra till varje deltagares utveckling. Du ska ha ett genuint intresse för att förmedla kunskap och skapa en positiv och inspirerande lärandemiljö. Vidare värdesätter vi flexibilitet, lyhördhet och förmågan att arbeta självständigt. Du delar vår värdegrund om människors lika värde och rätt till kunskap. Om anställningen Tjänsten är en objektsanställning på deltid under sommaren/hösten 2025. Tjänsten är placerad på olika äldreboenden eller trygghetsboenden i Linköping och/eller Söderköping. Det finns inte möjlighet att arbeta på distans. För ytterligare information och frågor Hanna Julinder, verksamhetsutvecklare Åsa Forsman, biträdande regionchef Ansökan Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via vårt rekryteringsverktyg. Vi behandlar inkomna ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi undanber oss vänligen men bestämt kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Cambio is one of the Nordics' leading suppliers in e-health with a comprehensive offering for the entire health and care chain. Our e-health solutions support healthcare professionals in their daily work and offer patients safer and more easily accessible care. We are proud to be an important part of Swedish health and social care. We are growing continuously and now have about 1000 employees in several countries. The position Identity and Access management are one of the most important security perimeters an organization needs. We are looking for our next IAM operational manager, to be part of our IAM program. In this position, you will hold the roles as IAM process manager and IAM System owner. In these roles you will make sure the compliance and awareness are on point and that the IAM process follows the set guidelines and procedures, execute and validate priorities and be the decision gate for changes in IAM operations. The work covers both internal IAM for employees as well as External IAM, Brokering and Integration between Swedish Healthcare and our products You will be reporting to the head of IT in Cambio, and be a part of our IAM program, consisting of architects, technical engineers and our group security team. Cambio is a company with employees from many countries, with many cultural backgrounds and creeds. We think that you share our belief that this diversity is a key building block in creating successful teams. Our culture is described through the words “Trust”, “Care” and “Together” which permeateeverything we do. About you We are looking for someone who is curious and eager to understand how we work with our IAM solutions within the organization. You are structured, accustomed to working with process flows, and have a strong networking ability. You are also keen on ensuring that we document plans, decisions, and information packs. You like to navigate and finding the best way to meet expectations and requirements, and building your own virtual team. In this position you will be expected to: Plan, coordinate and lead the operations of our IAM systems To make the users experience a smooth ride when it comes to using IAM, by establishing training, support and a sustainable life cycle management plan. Collaborate with the needed teams and forming working areas. And maybe most important – making sure our process is compliant with laws, regulations and policies from external parties and our internal policies. Requirements 2-5 years’ experience working with access management system, lifecycle management and operations. Good technical understanding including experience with identity and access management solutions. Familiarity with best practices and compliance standards. Experience from working within larger organizations. Good understanding of ITIL. Process Optimization skills: Drive automation and integration. Collaboration & networking genes – to work with different stakeholders to align IAM with business needs. Strong communication skills and proficiency in both Swedish and English, spoken and written. It's a bonus if you Have worked with IAM solutions in larger companies and have experience in the e-health sector. Have security experience and training/certificates Have experience as a system owner and process management Place of employment: Linköping or Stockholm At Cambio we value a healthy work-life balance, and to encourage that we apply a hybrid working-model. Together with your team you decide which days you work at the office. On the remaining days you can work remotely from home, but you are always more than welcome to work at the office too. Scope: Full time Form of employment: Permanent employment, 6 months trial period Other: The employee in this position will have access to sensitive data, necessitating background checks on the final candidate. We screen the applications and hold interviews continuously so please send your application as soon as possible via the link. We encourage and eagerly welcome all applications, but we will only consider candidates who are located and have the legal right to work inSweden.We will ask for verification during the process. We look forward to receiving your application! Read more about us here! Are you interested in Cambio but you don’t feel that this position is the perfect match? Check out our other open positions at the career site here!
Vi på Norlandia Förskolor söker dig som vill jobba som förskollärare på vår förskola Lianen i stadsdelen Berga i Linköping. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som förskollärare på Norlandia Förskolor Lianen? Hos oss får du möjligheten att följa med i samhällets utveckling kring förskola och skola. En god värdegrund innebär att ge barnen en inre kompass som de kan lita på och stärka dem genom livet. Vi anser att vi på förskolan har möjlighet att lägga grunden för barnen vidare i livet. På Norlandia riktar vi blicken mot att bidra till en hållbar värld. Du som förskollärare är drivande i att jobba med hållbarhetsfrågor via våra koncept som är en del av läroplanen. För oss är daglig fysisk rörelse ett måste både för barnen men också för dig som vuxen där du aktivt tar del av och driver Norlandiaskuttet tillsammans med dina kollegor. Måltidspedagogik, ekologisk och kravmärkt mat är en självklarhet hos oss. Du har ett gott förhållningssätt till barn, föräldrar och kollegor som präglas av tron på att alla vill och kan. Vi vill vara en lärande organisation där du som förskollärare förväntas leda och lära dina kollegor. Vi sätter stor vikt vid din samarbetsförmåga samt att du tar ansvar för att skapa en god arbetsmiljö genom en positiv inställning och energirik arbetsglädje. Läs mer om våra koncept här. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad i barns liv. Vi ser gärna att du har lätt att samarbeta med andra samt har en förmåga att vara flexibel och lyhörd för att anpassa efter barnens behov. Kvalifikationer: Utbildad förskollärare med förskollärarlegitimation Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Du är väl förtrogen med läroplanens mål utifrån undervisning och lärande. Du har erfarenhet av att arbeta och leda det systematiska kvalitetsarbetet på gruppnivå. Du har goda kunskaper i Office365 Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom förskoleverksamhet Om förskolan Lianen Lianen ligger i stadsdelen Berga i Linköping. Den har tre avdelningar med totalt 60 platser och har en närhet till såväl bibliotek och naturområden och goda kommunikationer med lokaltrafik. Hos oss arbetar vi med ett särskilt fokus på språk, relationer och samspel. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Norlandia förskolor erbjuder vi dig kompetensutveckling varje termin utifrån förskolans prioriterade mål och satsningar. Du får ta del av våra unika koncept, kompetensutvecklingsdagar på förskolan, centrala insatser samt genom utbud i vår digitala lärplattform. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare anställning med inledande provanställning Omfattning: 75% Arbetstider: mellan klockan 6-18 enligt schema . 75% Tillträde: 2508012 Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning ska du kunna uppvisa ett utdrag från belastningsregistret. Du behöver även kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES alternativt ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag: 2025-05-12 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 072-5895525 E-postadress: [email protected] Vill du veta mer om Norlandia Förskolor? Besök vår hemsida här. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi letar efter skickliga integrationsspecialister som vill vara med och bygga moderna, smarta integrationer i Azure. Gillar du att koppla ihop system, optimera flöden och se till att data rör sig sömlöst mellan olika tjänster? Då kan det här uppdraget hos vår kund i Linköping vara något för dig. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Vi söker dig som har erfarenhet av Azure Integration Services (AIS) och är bekväm med att arbeta i en hybridmiljö. Uppdraget som Integrationsspecialist med Azure-fokus varierar men innefattar att designa, utveckla och implementera API-hantering, meddelandetjänster och dataflöden. Du kommer att arbeta i en snabbväxande och teknikdriven miljö, där din kompetens inom integration gör skillnad. Din profil och kvalifikationer Vem vi tror att du är: - Du har erfarenhet av Azure Integration Services, inklusive API Management, Service Bus och Data Factory - Du är van vid att arbeta med REST API:er, OAuth/OpenID Connect och asynkron meddelandehantering - Du gillar att lösa problem och skapa effektiva och säkra integrationer - Du är bekväm med agilt arbete och kunddialog, kanske har du även erfarenhet av workshops och teknisk rådgivning - Du trivs i en hybridroll där du ibland jobbar på plats och ibland på distans Det vore en bonus om du också: - Har erfarenhet av andra molnplattformar som AWS eller Google Cloud - Har jobbat med CI/CD och DevOps för att automatisera och effektivisera integrationsprocesser - Tycker om att se helheten och har ett intresse för arkitektur och design av integrationslösningar Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Niklas Lindgren [email protected]
Vill du vara en del av ett riktigt team, där din utvecklingsplan är tydlig och anpassad efter dina mål? Då har du hittat rätt! På Knowit Connectivity i Linköping bygger vi starka team och skapar innovativa lösningar för våra spännande kunder. Vi är stolta över att vara konsulter och drivs av att leverera värde i våra projekt, samtidigt som vi investerar i dig och din utveckling. Varför Knowit Connectivity? Hos oss får du mer än en arbetsplats – du blir en del av en gemenskap. Vi har gedigen erfarenhet av att bygga starka team där du får växa tillsammans med kompetenta och engagerade kollegor. Personlig utveckling – Vi erbjuder en skräddarsydd utvecklingsplan baserad på dina ambitioner och intressen. Trygghet och stabilitet – Som en del av Knowit, ett etablerat bolag, får du en trygg anställning med generösa förmåner inom pension, försäkring, hälsa och friskvård. Jämställdhet och hållbarhet – Vi arbetar aktivt för en inkluderande arbetsmiljö och är stolta över vårt mål att vara klimatneutrala. Vad vi gör och vad du får jobba med På Knowit Connectivity utvecklar vi tekniska lösningar som förändrar världen. Vårt arbete sträcker sig från avancerade 5G-lösningar och uppkopplade fordon till banbrytande utveckling inom defence, automotive och telecom. Som embeddedutvecklare hos oss arbetar du med C/C++ i Linux-miljöer och RTOS, ofta nära hårdvaran men även högre upp i stacken. Du blir en del av ett stöttande och tekniskt skickligt team där du kan fördjupa dig inom det du brinner för, samtidigt som du bidrar till att skapa framtidens innovativa lösningar. Vem vi letar efter Vi söker dig som har: Minst 5 års erfarenhet av embeddedutveckling Stark teknisk grund inom C och C++ Erfarenhet av Linux-miljöer och RTOS Vana av att arbeta nära hårdvara och i mjukvarustacken Meriterande erfarenhet från defence, automotive eller telecom Teknisk utbildning och starkt intresse för systemutveckling Måste kunna genomgå en säkerhetsprövning Flytande svenska och engelska i tal och skrift Har vi övertygat dig? Skicka in din ansökan idag, vi rekryterar löpande! Har du frågor? Tveka inte att höra av dig!
Din roll Som AI Software Developer hos oss kommer du att spela en nyckelroll i utvecklingen av avancerade AI-applikationer. Du får möjlighet att: Arbeta med de senaste teknologierna inom AI och maskininlärning. Ta fram och implementera lösningar som är skalbara och anpassade för våra kunders behov. Ge teknisk vägledning och fatta strategiska beslut kring arkitektur och lösningsdesign. Stödja och inspirera teamet till teknisk excellens. Vi erbjuder en miljö där innovation och samarbete är i fokus, och du får möjlighet att vara del av ett passionerat team som arbetar med projekt i framkant av AI-teknologin. Vem är du?Vi söker dig som har erfarenhet av att: Arbeta som Tech Lead eller i en liknande ledande roll inom AI-utveckling. Ge teknisk vägledning och fatta strategiska beslut kring arkitektur och lösningsdesign. Stödja teammedlemmar och inspirera till teknisk excellens. Bygga AI-lösningar som är skalbara, hållbara och anpassade för kundernas behov. Du har arbetat inom några av följande områden: Programmering: Python (gärna med bibliotek som TensorFlow, PyTorch eller Scikit-learn). AI-teknik: Erfarenhet av LLM (Large Language Models), Transformer-arkitekturer och generativa AI-verktyg. MLOps: Erfarenhet av verktyg för AI-pipelines som Kubeflow, MLflow eller liknande. Containerteknik: Docker och Kubernetes. API-utveckling: REST och/eller GraphQL. Molnplattformar: AWS, Azure eller Google Cloud. CI/CD: Bygga och optimera kontinuerliga integrations- och leveransprocesser. Meriterande erfarenheter Det är extra meriterande om du har: Kunskap om databaser som SQL eller NoSQL. Erfarenhet av datavisualiseringsverktyg som Tableau eller Power BI. Stark förståelse för matematik, statistik och optimering. Intresse för etiska och ansvarfulla AI-principer, inklusive fairness och explainability. Varför Knowit? På Knowit Connectivity får du en unik möjlighet att kombinera teknik och innovation med personlig utveckling. Vi är ett team av engagerade och kunniga medarbetare som brinner för att skapa värde för våra kunder och samhället. Hos oss får du arbeta i en miljö där din kompetens tas till vara och där du får chansen att växa och utvecklas. Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Besök vår hemsida eller kontakta vår rekryterare Rasmus Lundin [email protected] eller vår konsultchef Mikael Holm [email protected] Låter detta som en roll för dig?Välkommen att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig och diskutera hur du kan bli en del av vårt team.
Söker du nya utmaningar som systemingenjör och vill hitta en stabil arbetsplats där du kan växa med duktiga kollegor? Då har Knowit Connectivity i Linköping det du söker! Här på Knowit vill vi jobba tillsammans med dig som vill vara med och hjälpa våra kunder i deras viktiga kvalitetsarbete och tillsammans med oss skapa en bättre morgondag! Om rollen Som senior systemingenjör hos oss får du arbeta med komplexa projekt med systemtekniska utredningar, kravhantering och design. Du deltar även i förstudier och utredningar för att säkerställa produktens kvalité. Dina uppdrag kan innehålla utveckling av helt nya produkter, men även modifiering och förbättringar av befintliga produkter. Arbetet sker oftast i team där du får möjlighet att bidra med dina erfarenheter till andra likasinnade. Om dig Vi söker en senior, duktig systemingenjör med 10-15 års erfarenhet. Du ska kunna arbeta säkerhetsklassat och inom försvarsindustri. Vi arbetar med kunder inom Defence, Automotive, Telecom med flera, vilket innebär att erfarenhet från dessa branscher är meriterande. Utöver de tekniska kunskaperna tror vi att du som person tycker om att kommunicera med andra människor, gillar att ta egna initiativ, arbeta i team och tycker det är lite kittlande med problemlösning. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav. Flera av våra kunder kräver även svenskt medborgarskap vilket gör att detta kan vara en förutsättning för anställning. Vad du kan förvänta dig Att jobba hos oss är varierande och utöver att du får jobba med spännande kunder och teknik, får du möjligheten att utvecklas med våra kunder och växa tillsammans med duktiga kollegor. På vårt kontor i centrala Linköping finns det fyra affärsområden och på Knowit Connectivity är vi drygt 50 konsulter. Vi utvecklar bland annat avancerade 5G-lösningar, designar framtida autonoma bilar och förändrar den uppkopplade världen. Hos oss får du chansen att delta i världsledande projekt och tillsammans med våra kunder forma framtiden. Kontakt och ansökan Om du tycker det låter intressant är du välkommen med din ansökan. Ansökningar hanteras löpande så skicka in din ansökan redan idag eller kontakta ansvarig rekryterare Rasmus Lundin:[email protected], eller konsultchef Mikael Holm:[email protected],+46 79 58 58 322 så berättar vi gärna mer om tjänsten ellervåra andra karriärmöjligheter.
Juneporten är en nätauktionsplattform som ger företag och privatpersoner möjlighet att sälja fordon och maskiner via auktion. Vi värdesätter flexibilitet och anpassningsbarhet, där verifierade säljare själva kan publicera sina auktioner vid behov. Hos oss möts du av en positiv och utvecklande miljö, där målinriktade kollegor arbetar tillsammans för att ständigt förbättra och innovera vår verksamhet. Arbetsbeskrivning Som Distriktsansvarig Säljare är du företagets ansikte utåt i din region och ansvarar för att skapa och vårda befintliga relationer med kunder inom olika branscher. Du kommer delvis att få tillgång till förbokade möten, men också själv ansvara för att boka egna. I rollen ingår även att utbilda nya kunder i vår plattform och stötta dem i att publicera objekt till försäljning. Du arbetar självständigt inom din region men ingår i ett team som stöttar och samarbetar för att nå framgång. Ansvarsområden Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer. Boka och genomföra möten samt spontana kundbesök. Hantera hela försäljningsprocessen för kunder inom olika branscher. Utbilda nya kunder på vår plattform och hjälpa dem att publicera objekt. Rapportera sin aktivitet i CRM-system. Vem är du? Vi söker dig med erfarenhet av försäljning, gärna inom B2B, som trivs med att bearbeta kunder både via telefon och personliga besök. Du är självgående, ansvarstagande och har en naturlig förmåga att bygga långsiktiga relationer. Ett stort driv, engagemang och disciplin gör att du når de mål som sätts upp. Kvalifikationer B-körkort. Flytande svenska i tal och skrift. Grundläggande datorkunskaper. Vi erbjuder Förmånsbil. Fast lön med provisionsmöjligheter. Mobiltelefon och arbetsdator. Tjänstepension och friskvårdsbidrag. En trygg arbetsplats där din utveckling står i fokus.
Välj ett jobb för att visa detaljer