Account Manager till Joyweek Linköping
Joyweek AB
Företagssäljare

Har du tidigare erfarenhet av strategisk försäljning och vill jobba i inspirerande lokaler, med trevliga kollegor, på ett bolag som brinner för kontor? Då passar rollen som Account Manager hos Joyweek perfekt! Vi är stolta men aldrig nöjda- därför söker vi nu ytterligare en stjärna. Om rollen Vi hjälper våra kunder att skapa en attraktiv arbetsplats och stimulerande arbetsmiljö där personal väljer att vara. Som Account Manager kommer du ingå i ett sammansvetsat team där du hjälper företag att paketera tjänster som behövs till ett kontor. Kaffe/Vattenmaskiner, Lokalvård, Entrémattor, Fruktkorgar, Växtservice, Bemanning, Profil/Trycksaker, Inredningstjänster & Flyttjänster är en del av våra tjänster. Detta görs mot både nya och befintliga kunder. Arbetsuppgifter I den här rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Som avtalsansvarig över din kund säkerställer du att kunden är nöjd genom hela processen (och framåt i det långsiktiga arbetet). Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare. Din profil · Du har erfarenhet inom försäljning · Du innehar B-körkort · Du utrycker dig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift Personliga egenskaper För att lyckas väl i rollen krävs en hög social kompetens och en positiv grundsyn. Som person är du självgående, driven, ansvarstagande och framåtsträvande! Du vet vad som krävs för att lyckas och brinner för att vårda och utveckla dina kundrelationer. Vi söker dig som är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv. Vad kan vi erbjuda dig? · Hos Joyweek erbjuds du ett coachande ledarskap med närvarande chefer och fantastiska kollegor · Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget · För oss är ditt välmående viktigt! Vi erbjuder en timmes träning på arbetstid varje vecka och en god balans mellan arbetstid och fritid · Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader · Rikslunchkort, friskvårdsbidrag och förmånsportal. Om oss Vårt namn Vi kallar oss Joyweek eftersom vi strävar efter att glädja våra kunder vid varje tillfälle och samtidigt bidra till att skapa arbetsmiljöer som fungerar effektivt och sprider glädje. Mission Skapa kontorsmiljöer där alla medarbetare kan utföra sitt arbete på bästa sätt. Vision Hållbara, glädjefyllda kontor där medarbetarna trivs, presterar och väljer att vara. Med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Oslo är vi idag ca 280 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för över 2350 kunder i Norden. Joyweek ägs av Verso Capital. Läs mer på www.joyweek.se. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Heltid Plats: Linköping Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

71 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Kundservice med försäljning!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor i Linköping. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00. Startdatum för tjänsterna är i Maj. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Team Manager Linköping
Responda Group AB
Försäljnings- och marknadschefer

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, brinner för kundservice med mer försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss får du möjlighet att bygga upp och utveckla ett helt nytt team och bli en del av en framåtsträvande organisation. Du kommer att leda ett engagerat och glädjefyllt team som brinner för kundservice och merförsäljning i världsklass. Vi erbjuder en coachande ledarroll med stora möjligheter att påverka. Responda Group befinner sig på en spännande tillväxtresa och söker nu en engagerad och coachande Team Manager till vårt nyöppnade kontor i Linköping. Vi är en etablerad aktör inom kundkommunikation och servicehantering, med 650 medarbetare fördelade på 8 kontor i Sverige och ett i Norge Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Team Manager Linköping Som Team Manager ansvarar du för ett team på cirka 15 agenter som arbetar med kundservice och merförsäljning. Din huvudsakliga uppgift är att coacha och utveckla teamet för att nå uppsatta mål och KPI:er. Du tillhör produktionsledningen och samarbetar med flera duktiga Team Managers. Dessutom finns olika stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för hjälp och stöd. I rollen ingår att lyssna, återkoppla och följa upp dina medarbetares prestationer och beteenden. Du lyfter fram och firar framgångar! Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp som en aktiv och drivande deltagare. Arbetstiderna är varierande och du utgår från vårt fina kontor i Ebbepark. Anställningen inleds med en introduktion.  Dina arbetsuppgifter Som Team Manager är du en inspirerande ledare som skapar delaktighet och engagemang i teamet. Du är tillgänglig för medarbetarna, informerar, styr och coachar. Du har fullt personal- och arbetsmiljöansvar för ditt team och genomför mål-, prestations-, resultat- och lönedialoger. Du rapporterar till Delivery Manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare för att uppnå satta KPI:er. Tjänstens huvuduppgifter Personalansvar med huvudsaklig roll att löpande leda och stötta agenterna i sitt team med fokus på coaching och närvarande ledarskap på produktionsgolvet. Team Manager genomför slutintervju och avtalsskrivningar med kandidater tillhanda via HR. Ansvara för nyrekrytering och leda upplärning av agent genom medlyssning/side by side och feedback. Aktivt själv bidra till linans ekonomiska resultat och KPI:er genom att medverka och producera ärenden såsom ta samtal, mail, administration vid behov. Sträva efter att uppnå kvalitativa och kvantitativa mål som är satta för Ditt team och, om sådana mål saknas, själv sätta upp mål i samråd med Delivery Manager. Aktivt identifiera leads och merförsäljningsmöjligheter genom nära kundkontakt. Ansvarar för teamets NMI eller eNPS samt säkerställa att kunduppdragsgivarnas nöjdhet. Aktivt bidra till förbättring baserat på NMI och kundresultat. Ansvarar för att ta feedback som kommer från kund med medarbetaren. Löpande kvalitetssäkra produktionen och säkerställa utvecklingen hos agenterna t. ex. genom medlyssning av samtal enligt gällande rutiner. Aktivt säkerställa att teamet har den kompetens som krävs och vidareutbilda sitt team. För att lyckas i rollen: Erfarenhet och kunskap inom help- och servicedeskfunktioner. God datorvana. Datakunskaper (MS-Office) och vana att arbeta inom olika system. Starka kommunikativa färdigheter i både svenska och engelska, i tal och skrift. Vi söker dig som är en pedagogisk och coachande ledare. Du arbetar strukturerat och har kontroll över både egna projekt och teamets utveckling. Du är en drivande "doer" som ser till att saker blir gjorda. Dessutom tycker du att service och ledarskap är både roligt och utvecklande! Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillämpad provanställning. Du blir en viktig del av vår tillväxtresa och får arbeta med kompetenta och drivna kollegor i ett fartfyllt bolag. Vi erbjuder kontinuerlig fortbildning och karriärutvecklingsmöjligheter som en del av Responda Groups fortsatta expansion. Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum: 2025-04-21. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

71 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Senior Systemutvecklare till försvarssektorn
Centric Professionals AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en erfaren systemutvecklare som vill vara en del av ett fantastiskt team och arbeta med att utveckla lösningar för mjukvarubaserade Configuration Management system? Vår kund i Linköping söker just nu förstärkning. Om du är noggrann, samarbetar bra med andra och är lösningsorienterad så kan detta vara tjänsten för dig. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att innebära att utveckla en lösning för ett mjukvarubaserat Configuration Management system som körs i både Windows- och Linuxmiljö. Du kommer att: - Arbeta med applikationsutveckling i en enterprise miljö med objektorienterad programmering - Utföra backend-utveckling - Hantera databaser som MS SQL och Postgres - Sköta Configuration Management av mjukvara - Arbeta med REST API och ha en grundläggande förståelse för IT-infrastruktur, inklusive nätverk, VM, och operativsystem som Linux och Windows Din roll kommer att vara central i utvecklingsteamet och bidra till att säkerställa hög kvalitet och effektivitet i våra mjukvarulösningar. Din profil och kvalifikationer Vi söker dig som är utåtriktad, serviceinriktad och trivs i sociala sammanhang. Du bör vara självgående och våga ta egna initiativ samtidigt som du är en lagspelare.  För att lyckas i rollen bör du ha: • Applikationsutveckling i en enterprise miljö, objektorienterad programmering  - God kännedom om backend utveckling  - God kännedom om Configuration Management av mjukvara  - Databaser (exempel: MS SQL och Postgres)  - Grundläggande kompetens inom IT-infrastruktur (nätverk, VM, Linux/Windows etc.) - Grundläggande förståelse för REST API - God kännedom av Git Meriterande kompetenser: - C#  - Java  - Python  - Kännedom om regulatoriska krav för utveckling av Configuration Management system  - Förståelse inom Version Control Systems (CM)/konfigurationshantering.  - Product Data Management systems (PDM).  - Jenkins  - Puppet  - Selenium HQ  - IDP-lösningar  - Webbapplikationer baserade på Single-page application (SPA) - Jira, Artifactory, Atlassian, Bitbucket Uppdraget omfattas av försvarssekretess (RK2), vilket innebär krav på svenskt medborgarskap och godkännande av säkerhetsprövning utförd av myndighet. Utöver detta krävs godkänd bakgrundskontroll. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Niklas Lindgren [email protected]

71 dagar sedan
Sista ansökan:
22 juli 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Linköping

We are looking for new home cleaners to join our team in Linköping. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you have a valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Linköping. Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du har ett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan.  Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

71 dagar sedan
Sista ansökan:
30 september 2025
Logistiksupport till Stena Recycling
A Hub AB
Kundtjänstpersonal

VÅR KUND Stena Recycling är ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Med ett långsiktigt perspektiv på människor och miljö erbjuder vår kund hållbara lösningar varje dag för såväl kunder som för samhället i stort. Deras företagskultur präglas av innovationskraft, nyfikenhet och ambition att i nära samarbete med deras kunder driva utvecklingen i branschen.  Vår kund erbjuder en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Dessutom satsar de mycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med Stena Recycling. Här får du jobba i en framtidsbransch! OM ROLLEN Som Logistiksupport arbetar du mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Du kommer också ha en daglig dialog med transportörer samt delta på och hålla i transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med dem. Proaktiv kunddialog är också en viktig uppgift för att förbättra kundernas logistiklösningar. Du har därmed stor del i att säkra vår lönsamhet och kommer även stötta interna funktioner vid frågor som rör transporter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är en viktig del i rollen. Stena Recycling arbetar ständigt med utveckling och förbättringar av rutiner och arbetssätt, där du förväntas vara en drivande deltagare! I din roll kommer du även vara en del i ett team som är de första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material. Teamet ansvarar för att ta emot och väga in inkommande och utgående materialet på flera filialer och deltar även i arbetet med utleveranser, allt i nära samarbete med produktionspersonalen. Vi söker dig som vill förstärka verksamheten under kundens pågående systembyte. OM DIG Vi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmågan att vara tydlig och kravställa när det behövs.  Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företaget är det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande. KVALIFIKATIONER För att passa och trivas i rollen ser vi att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service med god vana av kundkontakt och där du trivs med att bygga och förvalta relationer. Erfarenhet från kundtjänst med både inkommande och utgående samtal är därför mycket meriterande.  För att vara aktuell behöver du även ha: Avslutad gymnasieutbildning Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift B-körkort ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Plats: Arbetet sker från Stenas filial på Bangårdsgatan 3 i Linköping.  Omfattning: Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 07-16 Anställningsform: Visstidsanställning och konsultuppdrag via A-hub fram till 8/8, med goda möjligheter till förlängning!

72 dagar sedan
Sista ansökan:
9 oktober 2025
Nagelteknolog Sökes
Kristersson, Robin
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Nagelteknologer sökes Vi på Venus Nagelsalong i Linköping söker nu 2 nagelteknologer till salongen. Vi söker även dig som önskar hyra och vill driva eget. Vi letar efter dig som brinner för yrket och är intresserad av resultatinriktad nagel-/fotvård samt har ett genuint intresse för kundrelationer och mötet mellan människor. Du ska sätta kunden i fokus och vara den som hjälper med både behandlingar och produkter. Vi erbjuder en anställning med årlig hälsokontroll, en arbetsplats som är godkänd/uppfylld arbetsmiljöverkets/Linköping kommuns krav, samt kollektivavtal. Urval och intervjuer sker löpande så ansök redan idag. Välkommen in med din ansökan!

75 dagar sedan
Sista ansökan:
14 oktober 2025
Säljande Kundservicemedarbetare med provision utan tak!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som säljande kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik försäljning. Du kommer ta emot inkommande samtal och hjälpa kunder genom engagerad service och merförsäljning där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov. Du kommer att: Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare Vårt erbjudande Alltid garanterad grundlön med en attraktiv provisionsmodell utan tak där du påverkar din egen lön! Kollektivavtal via Unionen och Almega. Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget. Friskvårdsbidrag Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin säljkarriär till nästa nivå! Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet. Tidigare erfarenhet av service eller försäljning är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Goda kunskaper i engelska Har datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: 2025-05-19 Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08.00-17.00 måndag-fredag Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.

76 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Resande Fiber Säljare - Snittlön 50.000 kr!
VIASALES AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Ta din karriär till nya höjder med VIASALES! Bli en del av vårt växande säljteam och sälj för några av Sveriges största varumärken genom personliga möten med kunder. Som en del av vårt resande säljteam kommer du att få möjlighet att resa runt i landet, upptäcka nya platser och bygga starka relationer med kunder face to face. I den här tjänsten kommer du att vara borta hemifrån på veckodagarna och vi står självklart för både resor och boende, så du kan fokusera helt på att göra affärer och skapa minnesvärda kundupplevelser! Vi erbjuder: Attraktiva provisioner utan tak. Trygg start med garantilön. Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och ledarskap. Möjlighet till tjänstebil för att göra dina resor smidigare och mer bekväma. Spännande aktiviteter och tävlingar för att hålla motivationen på topp. Vi söker dig som: Är flytande i svenska. Drivs av att uppnå resultat och älskar utmaningar. Är en social person som trivs med att möta nya människor. Har en passion för att resa och utforska nya platser och har möjlighet att bo borta hemifrån på veckodagarna.  Körkort är meriterande, men inget krav. Skicka din ansökan idag då vi rekryterar löpande! För mer information, kontakta: Emmy Zachrisson - [email protected] - 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53

76 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025
Junior R&D Lab Engineer to ArgusEye // Linköping
Oddwork Sweden AB
Laboratorieingenjörer

We're looking for a Junior R&D Lab Engineer to join our forward-thinking, friendly team and help us create game-changing sensor systems for the biopharmaceutical industry. Do you want to be part of a growing company that's shaping new possibilities in the field? Come join us at ArgusEye — a growing company of around 15 people — and be part of our journey! About the role: You'll be part of a small but growing R&D team of six people dedicated to our sensor development. Your primary focus will be the development of new sensor chips and to test new hardware — a role where your ideas and skills will directly influence the future of our technology. This means planning, designing, and executing experiments related to sensor development and characterization, as well as improving existing solutions. You'll get hands-on with manufacturing processes and surface chemistry, using techniques such as HPLC and other analytical methodologies to evaluate sensor performance. You’ll contribute not only to the development of our technology — but also to shaping how we work, build collaborations, and drive our future growth. What you'll do assisted: Plan, design, and execute experiments related to the development and characterization of new sensor chips. Generate high-quality data to support the development of better data models. Contribute with ideas and concepts for sensor chip design and fabrication. Develop and validate new product prototypes for various applications. Maintain laboratory notebooks and electronic records in line with data quality and integrity standards. Prepare scientific reports, protocols, and presentations for internal and external stakeholders. Perform regular lab maintenance to ensure a clean and safe work environment. Collaborate closely with other team members to successfully integrate sensor chips into our systems. We’re looking for someone who.. ..loves lab work and believes that great technology starts with curiosity and experimentation. You thrive in a collaborative environment and want to be part of a team where innovation happens every day — and where you can help shape both technology and company culture. About you: Master’s degree in Organic Chemistry, Material Science, Nanomaterials or Nanotechnology Hands-on lab experience, including chemical handling, experiments, and use of standard lab equipment Strong understanding of organic reactions and surface chemistry applied to sensor development Passion for problem-solving, innovation, and scientific exploration Analytical skills and experience in surface characterization and performance evaluation is a plus Why join us? Work on cutting-edge technology with real-world applications. Be part of a supportive, dynamic team where your contributions are valued. Grow your career in an innovative, fast-paced industry. Learn from our customers and attend industry and R&D conferences to grow professionally. Enjoy the freedom to take ownership of your work, supported by a flexible and relaxed environment that values responsibility. Experience a family-like atmosphere filled with collaboration, curiosity, and team activities like music quizzes, bowling and Friday fika. About ArgusEye: ArgusEye is on a mission to revolutionize biopharmaceutical production. Today, developing life-saving medicines is often a slow, complex, and expensive process, putting vital treatments out of reach for many. By providing advanced sensor systems for real-time monitoring of biological processes, we aim to change that. Our technology, built on 15+ years of research at Linköping University, combines nanoplasmonic sensing with fiber optics to deliver real-time data, speeding up medicine development, improving efficiency, and cutting costs. With partnerships among leading pharmaceutical companies and growing demand, we're scaling to make a bigger impact. At ArgusEye, you'll be part of a close-knit team where your ideas and contributions are truly valued. Together, we're making cutting-edge technology accessible to improve lives worldwide. START: Immediately/ According to agreement LOCATION: Linköping JOB HOURS: Full-time CONTACT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (contact for questions regarding the position, not applications) LAST APPLICATION DATE: Applications are reviewed on an ongoing basis As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world of Oddworkbyclicking hereor find more career opportunitieshere!

76 dagar sedan
Sista ansökan:
4 oktober 2025