Projekt- och Affärskoordinator till Beyond Gravity

Om företaget Beyond Gravity, med huvudkontor i Zürich, Schweiz, är ett innovativt rymdföretag som kombinerar flexibilitet, snabbhet och banbrytande teknik. Vi har årtionden av erfarenhet och en framgångsrik historia med 100 % mission success. Vårt team på över 1 800 experter, fördelade på 14 platser i 7 länder, arbetar för att utmana gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi utvecklar nyckelprodukter för satelliter, bärraketer och litografi och strävar efter att förbättra livet på jorden. Läs mer omBeyond Gravity Dina arbetsuppgifter Som en del av vår nya organisation för PAS and Separation Systems inom Customer Management blir du en nyckelspelare i ett engagerat team på 18 personer. Vi arbetar tvärfunktionellt inom försäljning, projektledning, ekonomi och kundsupport för att säkerställa projektekonomi, leverans och möjligheterna för nya affärer. Rollen innebär nära samarbete med projektledare från olika interna avdelningar, där du stöttar dem med all nödvändig data och analyser för att driva projekten framåt. För att lyckas i rollen behöver du vara flexibel och skicklig på att hitta, granska och säkerställa korrekt data för olika projekt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för att säkerställa projektekonomi och att säljkalkyler uppfyller krav och förutsättningar. Granska och säkerställa att projekt, kalkyler och leveranser stämmer överens i våra affärssystem. Rapportera ekonomisk data till projektledare och ledningsgrupp. Kalkylera och ta fram underlag för nya projekt och offerter. Ta fram resurs- och planeringsdata för linjeverksamheten. Fungera som systemadministratör för sälj- och leveransprojekt. Identifiera kostnadsförbättringsmöjligheter och stödja externa revisioner. Din profil Examen inom finans, företagsekonomi eller liknande, samt 2–4 års erfarenhet från en liknande roll. Drivkraft, nyfikenhet och en vilja att förbättra verksamheten. Erfarenhet av rapporteringsverktyg som Microsoft Excel, Power BI och QlikSense. Kunskap om ERP-system som IFS och SAP är meriterande. Flytande svenska och engelska i både tal och skrift. God kommunikationsförmåga och vana att arbeta i tvärfunktionella team. Proaktiv och självgående med en stark problemlösningsförmåga. Varför välja Beyond Gravity? Karriärmöjligheter i ett växande högteknologiskt företag, både lokalt och internationellt. En inspirerande arbetsplats där du bidrar till innovation inom rymdteknik. En jordnära kultur i Linköping med engagerade kollegor och en inkluderande ledningsgrupp. En hybrid arbetsmodell med flexibilitet och självständighet. Inflyttning 2024 till vår nya toppmoderna fabrik och kontor, inklusive eget gym. Ansökningsförfarande I den här rekryteringen samarbetar Beyond Gravity med Skill. Urvalsprocessen kommer att påbörjas direkt efter sista ansökningsdagen den 5 februari. Eftersom vi vill säkerställa ett rättvist och fördomsfritt urvalsarbete önskar vi inget personligt brev, däremot att du svarar på våra inledande urvalsfrågor. Om du går vidare kommer du därefter att få ett mejl med en länk till våra rekryteringstester som på ett objektivt sätt hjälper oss att matcha rätt person till tjänsten. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Andreas Schmidt,[email protected] eller Gabriella Milsten, [email protected]

159 dagar sedan
Sista ansökan:
12 juli 2025
Farmaceut
Apoteket AB
Apotekare

Utveckla din karriär som farmaceut hos oss! Letar du efter en givande möjlighet där du kan tillämpa din farmaceutiska expertis och göra en skillnad i människors liv? På apoteket [apotekets namn] välkomnar vi just nu en engagerad farmaceut att ansluta till vårt team. Om rollenSom farmaceut på Apoteket Tornbykommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Vi söker nu engagerade medarbetare till vårt nya apotek i handelsområdet Tornby, beläget i utkanten av Linköping vid E4:an. Tornby är ett av Sveriges största handelsområden och en perfekt plats för vårt moderna apotek, som förväntas bli ett av de större i regionen. Apoteket planeras öppna i augusti/september 2025, men vi ser gärna att anställaredan från den 1 juni. Detta för att tillsammans bygga upp apoteket, utbilda oss i våra system och skapa en stark grund inför öppningen. Vi siktar på ett team med cirka 5–6 farmaceuter och 2–3 tekniker. Är du en driven farmaceut eller tekniker som vill vara med och forma detta spännande nyetablerade apotek? Då är det här chansen för dig! Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta aktivt i dina kundmöten för att skapa mervärde genom rådgivning och sambandsförsäljning Bidra till att vi når våra mål gällandepatientsäkerhet, kvalitet och försäljning Aktivt bidra till att stärka ditt team genom att dela med dig av både kunskaper och erfarenheter Hålla dig uppdaterad på våra kampanjer och bidra till att vi når framgång i dem Hålla dig uppdaterad och påläst om nytt sortiment för bästa kundvård Bidra med idéer och initiativ för att utveckla vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare med ett genuint intresse för farmaci ochläkemedelsanvändning. Du är serviceinriktad med ett genuint intresse för kundmöten och har erfarenhet av att arbeta med rådgivande försäljning Du är lösningsorienterad vilket innebär att du både ser och agerar på utmaningar som uppstår Du har god samarbetsförmåga där du bidrar att skapa ett välfungerande team Du håller dig uppdateradpå omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor Du har erfarenhet av att arbeta med omtänksam merförsäljning ur ett serviceperspektiv När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: preliminära öppettider: vardagar 08-20, lör 10-17, sön 10-15. Välkommen till Apoteket!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Spännande tjänst som Tandsköterska sökes till vår mobila verksamhet i Ös...
H.F. Oral Care AB
Tandsköterskor

Oral Care hemtandvård i Östergötland söker nu en tandsköterska. Vi letar efter en passionerad och engagerad person som vill vara en del av vårt dedikerade team. Är det dig vi söker? Stabil organisation Oral Care är en av de största privata vårdgivare inom tandvård med över 35 års branscherfarenhet. Vi har över 750 engagerade medarbetare och erbjuder allmäntandvård samt mobil tandvård för patienter i hemmet. Våra 24 kliniker kliniker finns från Umeå till Malmö, Norge och Nederländerna. Våra fyra grundvärderingar genomsyrar allt vi gör och ligger till grund för vår relationsbyggande kultur. Som Sveriges största mobila tandvårdsföretag är vi en stabil organisation med kollektivavtal, odontologiska experter och forskningssamarbeten.Våra kontor för den mobila verksamheten finns i Stockholm, Malmö, Göteborg och Linköping. Om tjänsten Vi söker nu en tandsköterska som gillar en flexibel arbetsmiljö där vi behandlar patienten i deras eget hem eller på äldreboendet. Hemtandvård innebär att ett tandvårdsteam, Tandsköterska och Tandläkaren, besöker patienten i dess hemmiljö, i stället för att patienten måste ta sig till en fast klinik för att få behandling. Vi har med oss all utrustning som behövs för behandlingen som ska utföras och för många upplevs det som en stor trygghet att slippa åka i väg till en annan plats för att få tandvårdsbehandling. En av våra medarbetare inom Hemtandvården berättar om vad som får henne att trivas på Oral Care "Det som får mig att trivas på Oral Care är att jag verkligen gör nytta för våra patienter. Sen är hemtandvårdens fördel att jag har flexibla dagar, rör mig mycket och åker till olika ställen jag annars aldrig upptäckt. Jag trivs också väldigt bra med mina kollegor" En vanlig dag som tandsköterska hos oss börjar vanligen på kontoret där du förbereder dagen. Detta innebär att plocka ihop den utrustning som behövs, gå igenom journaler och resrutten för dagen. Efter detta åker du och tandläkaren ut, exempelvis till ett äldreboende där du assisterar tandläkaren i arbetet att utföra nödvändig tandvård. Efter genomförda behandlingar åker man åter till kontoret för sterilarbete, genomgång av utrustning, administration samt för att kolla upp vart färden går följande dag. Vi på Oral Care värderar flexibilitet, vi ser därför att du kan arbeta med olika tandläkare vid behov. Vi välkomnar dig till ett team med ett gott samarbete där vi strävar efter att alltid ställa upp för varandra och tar ett gemensamt ansvar för såväl vårt arbete som vår gemensamma arbetsmiljö. Vi erbjuder tillsvidareanställning,som inleds med en provanställning. Start undermars 2025. Tjänsten är heltid. Oral Care erbjuder vår framtida kollega: En trygg anställning med kollektivavtal. Få vara med i företagets expanderande resa och sprida branscherfarenheten i landet. Möjlighet att vara en del av ett flexibelt företag med korta beslutsvägar. Goda möjligheter till kompetensutveckling. Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom exempelvis Oral Care-dagarna och after work. Möjlighet att arbeta på ett större privat företag med kvalitet i fokus och med en stabil samt ständigt utvecklande erfarenhet av tandvårdsbranschen. Ett spännande jobb med en rörlig arbetsplats, där ingen dag är den andra lik. Friskvård. För att trivas hos oss ser vi att du som söker: Har en tandsköterskeutbildning Har en bred social förmåga där du utmärker dig genom din förmåga för att skapa, upprätthålla och bibehålla goda relationer. Brinner för att göra skillnad i såväl patientens som dina kollegors vardag och ger ett bemötande utöver det vanliga. Är lösningsorienterad, flexibel. Har tålamod och inger förtroende till patienten. Tycker om att arbeta med äldre. Är trygg i dig själv och din roll. Kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. God kunskap i smittskydd och basala hygienrutiner. Har du tidigare erfarenhet av Opus är detta meriterande. B-körkort är ett krav. Ta chansen att bli en Oral Care:are du också genom att skicka in ditt CV och en beskrivning av dig själv redan nu då urval sker löpande. Vi ser fram emot att få träffa dig!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Sjuksköterska till Attendo Nära Vård i Linköping
Attendo Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Välkommen till en värderingsstyrd organisation Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för att ombesörja patientsäker vård inom SÄBO ochLSS. Teamet tillhandahåller HSL-tjänster kvälls-, natt- och helgtid. Vi söker tillsvidareanställda samt timvikarier. Beskrivning av tjänsten Rollen som sjuksköterska inom Attendos Mobila sjukskötersketeam kräver bred klinisk kompetens, självständighet och en förmåga att agera snabbt och professionellt i olika typer av vårdmiljöer. Som sjuksköterska i Attendo Närautför du bedömningar och fattar beslut om åtgärder i planerade och akuta situationer, jourtid. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker i personers egna hem. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Arbetstider: Kväll, natt, helg samt röda dagar. Tillträde mars 2025eller enligt överenskommelse. Körkort är ett krav. Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska med svensk sjuksköterskelegitimation. Dokumenterad erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen t.ex. inom hemsjukvård, särskilt boende, på vårdavdelning eller korttidsverksamhet. Dokumenterad erfarenhet av arbete inom LSS eller psykiatri. Erfarenhet av och god förmåga till att hantera och tolka medicinsk utrustning, till exempel blodtrycksmätare, läkemedelspumpar och andra övervakningsverktyg. God förmåga att lära sig digitala system så som digitala journal- och rapporteringssystem. B-körkort. Meriterande om du därtill har Specialistutbildning inom psykiatri, geriatrik, akutvård eller distriktssköterska. Erfarenhet av arbete inom akutsjukvård. Tidigare kunskap inom journalsystemen Treserva, LifeCare och Epsilon. Stämmer denna beskrivning in på dig? Som person är du ansvarstagande, självständig och kommunikativ, med förmåga att prioritera. Du har en god samarbetsvilja och trivs med ett flexibelt arbete, med ibland högt tempo, där ena dagen ofta inte är den andra lik. Du besitter en hög grad av anpassningsförmåga då dukommer att stötta flera olika verksamheter ochha kontakt med många olika medarbetare. Att handleda och delegera hälso- och sjukvårdsuppgifter inspirerar dig, och du drivs av att tillsammans med kollegor skapa vård av högsta kvalitet för våra kunder. Våra värderingar är Omtanke, Engagemang ochKompetens. Delar du dem? Varmt välkommen med din ansökan! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal Attendo+, via samarbete med Benify. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-03-01men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom bl.a. äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Product Developer at ArgusEye // Linköping
Oddwork Sweden AB
Övriga IT-specialister

Excited about shaping the future of real-time analytics? We're looking for a Product Developer to join our forward-thinking, friendly team and help us create game-changing sensor systems for the biopharmaceutical industry. We're not just pushing boundaries – we're the first in the world to create this groundbreaking solution. Are you ready to join our revolution and improve lives worldwide? Come join us at ArgusEye! About the role: In this role, you'll design and develop cutting-edge hardware devices that seamlessly integrate with our sensor chips, making a real impact in biopharma applications. From brainstorming ideas to testing prototypes, you'll play a key part in ensuring our products deliver exceptional performance and reliability. What you'll do: Design and optimize hardware using CAD tools. Solve engineering challenges and develop innovative solutions. Collaborate with multidisciplinary teams to create integrated products. Build prototypes, conduct tests, and validate designs. Document design processes and testing procedures. Who you are: A Master's graduate in mechanical engineering, physics, or a related field. 3+ years' experience in mechanical design and product development. Skilled in CAD software (e.g., SolidWorks, AutoCAD). A creative problem-solver who thrives in a collaborative environment. Knowledge of optics, fluid mechanics, and simulation tools (e.g., COMSOL, ANSYS, Zemax) is a bonus. Experience in biopharma or related technology-driven environments is also a plus. Why join us? Work on cutting-edge technology with real-world applications. Be part of a supportive, dynamic team where your contributions are valued. Grow your career in an innovative, fast-paced industry. Learn from our customers and attend industry and R&D conferences to grow professionally. Enjoy the freedom to take ownership of your work, supported by a flexible and relaxed environment that values responsibility. Experience a family-like atmosphere filled with collaboration, curiosity, and team activities like music quizzes, bowling and Friday fika. About ArgusEye: ArgusEye is on a mission to revolutionize biopharmaceutical production. Today, developing life-saving medicines is often a slow, complex, and expensive process, putting vital treatments out of reach for many. By providing advanced sensor systems for real-time monitoring of biological processes, we aim to change that. Our technology, built on 15+ years of research at Linköping University, combines nanoplasmonic sensing with fiber optics to deliver real-time data, speeding up medicine development, improving efficiency, and cutting costs. With partnerships among leading pharmaceutical companies and growing demand, we're scaling to make a bigger impact. At ArgusEye, you'll be part of a close-knit team where your ideas and contributions are truly valued. Together, we're making cutting-edge technology accessible to improve lives worldwide. START: According to agreement LOCATION: Linköping JOB HOURS: Full-time CONTACT: Senior Talent Manager Mikaela Ehk, [email protected] (contact for questions regarding the position, not applications) LAST APPLICATION DATE: Applications are reviewed on an ongoing basis As a leading recruitment and employer branding company we challenge expectations and match talents with the right corporate culture while helping organizations create stronger employer brands. Curious and want to know more? Step into the world of Oddworkbyclicking hereor find more career opportunitieshere!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Associate Support Specialist inom e-hälsa.
Cambio Healthcare Systems AB
Kundtjänstpersonal

Cambio är en av Nordens ledande leverantörer inom e-hälsa med ett heltäckande erbjudande inom hälso- och sjukvård. Vi erbjuder innovativa digitala lösningarna som skapar värde för vårdgivaren och en bättre och säkrare upplevelse för patienten. Vi är en viktig pusselbit i svensk sjukvård och är stolta över det. Idag är vi runt 1200 anställda i flera länder. Vi skapar framtidens hälso- och sjukvårdslösningar idag, och vi vill bli fler! Din roll och teamet Är du passionerad för mjukvara, vård och tycker om att hjälpa andra? Gå med i vårt team som Associate Support Specialist, där du kommer att göra en verklig skillnad för våra kunder genom att säkerställa att deras system fungerar smidigt och effektivt. Vad du kommer att göra Hantera inkommande supportförfrågningar via telefon, e-post och ITSM-verktyg Ge praktisk support för e-hälsotillämpningar och säkerställa en sömlös driftupplevelse för användarna Förstå och känna empati för användarnas situationer, säkerställa att de känner sig hörda och stöttade Eventhantering och konfiguration av mjukvara På Cambio uppmuntrar vi egna initiativ som bidrar till utveckling av företaget och oss själva. För oss är det viktigt att du får möjligheten till att växa, både personligt och karriärmässigt. Vår kultur beskrivs genom tre ord ’’Trust’’, ’’Care’’ och ’’Together’’ som karaktäriserar allt vi gör på Cambio. Om Dig Detta är en fantastisk möjlighet för juniora kandidater som vill starta sin karriär inom mjukvarusupport. Om du är entusiastisk, anpassningsbar, flytande i svenska och redo att växa. Krav Flytande svenska, både i tal och skrift, är ett måste, samt goda kunskaper i engelska. En vänlig, kundfokuserad person som verkligen tycker om att hjälpa andra och få dem att känna sig värdefulla. Någon som är ivrig att lära sig nya verktyg, applikationer och tekniker för att ständigt förbättra supporttjänsterna. Ett intresse för mjukvara och en vilja att utveckla din tekniska kunskap. Starka multitasking-färdigheter och förmågan att hålla sig lugn under press i en dynamisk miljö. Ett ansvarsfullt och teamorienterat tänkesätt, redo att samarbeta och uppnå gemensamma mål. Erfarenhet från kundsupport Placeringsort: Linköping och Stockholm För oss på Cambio är det viktigt med ett hållbart arbetsliv och därför tillämpar vi en hybrid arbetsmodell. Tillsammans med ditt team kommer ni överens om vilka dagar ni ska samlas på kontoret. Övriga dagar kan du arbeta hemifrån om du vill, men du är självklart alltid välkommen till kontoret också. Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidareanställning, 6 månaders provanställning Urval sker löpande så varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi uppmuntrartill och välkomnar alla ansökningar, men har tyvärr bara möjlighet att gå vidare med kandidater som befinner sig i Sverige och har rätt att arbeta här. Vi kommer att be om underlag under rekryteringsprocessen gång. På slutkandidaten kommer en bakgrundskontroll att genomföras. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om osshär! Passar inte just den här tjänsten dig? Läs mer om våra andra tjänster på karriärsidan här!

160 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Trafiklärare (utbildningsledare) i Linköping
Trafiko AB
Trafiklärare

Är du godkänd trafiklärare och utbildad utbildningsledare med intresse för att ge dina elever de bästa förutsättningarna för en lyckad väg till körkort? Då är det dig vi söker! Om Trafiko och tjänsten Vi på Trafiko förändrar körkortsbranschen både för elever som ska ta körkort och för lärare som utbildar. Vi har på kort tid växt till en av de största aktörerna inom körkortsutbildning och vi håller introduktions- samt riskutbildningar i 20 städer i Sverige. Via vår hemsida och app pluggar elever teori över hela Sverige. Totalt utbildas över 30 000 elever årligen med Trafiko. I dagsläget erbjuder vi körlektioner i 8 städeroch ska nu utöka utbudet med körlektioner till våra elever i Linköping,det är därför vi nu söker dig som vill vara med på resan. Om dig Vi söker dig som är positiv, pedagogisk och brinner för att få dina elever att nå sina mål genom att anpassa utbildningen efter deras behov. Du är kvalitetsmedveten och har ett tålmodigt bemötande. Du tar stort eget ansvar och har förmågan att fullfölja dina arbetsuppgifter självständigt med framförhållning och struktur. Krav Godkänd trafiklärare Utbildad utbildningsledare Goda kunskaper i Svenska, både i tal och skrift då det krävs i det dagliga arbetet Meriterande Van att använda digitala verktyg Övriga språkkunskaper utöver svenska Vad vi erbjuderPå Trafiko får du en unik chans att vara med och forma en ny körkortsbransch, vi vill lära oss av dina erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för dig i ditt arbete. Vi erbjuder ett modernt system för dig som konsult med stor flexibilitet att styra över hur dina arbetsveckor ska se ut. Vi tar hand om all administration så att du kan fokusera på det allra viktigaste- att utbilda säkra bilförare.Vill du veta mer om hur du som konsult kan ta kontroll över din tid och hur vi gör ditt arbetsliv smidigare?Läs mer här Vad händer nu? Skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt, vi går igenom alla ansökningar löpande.Som en del av vår rekryteringsprocess genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll för att öka vår medvetenhet om våra framtida kollegor.Tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Har du några frågor kring uppdraget? Tveka inte på att höra av dig till [email protected] Varmt välkommen att skicka in din ansökan!

161 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Exjobb: AI-drivet Marknadsföringsteam
Arboair AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om Arboair Tänk dig att du kan identifiera träd med hjälp av AI – och inte bara det, utan använda datan för att göra skogsbruket mer hållbart och lönsamt. Det är vad vi på Arboair gör varje dag! Vi är ett ungt och snabbt växande techbolag som revolutionerar hur man ser på skogen, genom bildigenkänning, drönarteknik och avancerad AI. Hos oss är innovation inte bara ett buzzword – det är vårt DNA. Vill du vara del av ett team som bryter ny mark, arbetar i framkanten av AI och samtidigt gör världen lite grönare? Då kanske det här exjobbet är ditt nästa stora äventyr! UppdragetVi vill ta vår marknadsföring till en helt ny nivå genom att skapa ett virtuellt AI-team. Tänk dig digitala medarbetare (AI-agenter) som tillsammans fyller roller som: Målgruppsinsikter & Research Innehållsskapande & Kampanjutveckling Dataanalys & Kampanjoptimering Feedback & Kunddialog Dessa AI-agenter ska styras centralt via Google Chat av vår VD, vilket ger en snabb och enkel översikt över alla pågående aktiviteter. Du och din exjobbs-kompis ska göra detta möjligt – från idé och arkitektur till implementation och test i verkliga kampanjer. Varför är det här så spännande? Direkt in i hetluften: Ni får jobba hands-on med den senaste AI-tekniken – GPT-modeller, nya agentplattformar och automation. Stora möjligheter att göra skillnad: Era idéer kan direkt påverka hur vi bygger framtidens hållbara skogsbruk. Karriärboost: Ni får unika erfarenheter i både AI, marknadsföring och affärsutveckling – en kombination som är högvilt på arbetsmarknaden. Ung och dynamisk miljö: Vi på Arboair tror på frihet under ansvar, nära samarbeten och ständig utveckling. Projektets innehåll Teknisk Research Undersök AI-plattformar som AgentGPT, LangChain, Make m.fl. och välj de bästa för vårt syfte. Utvärdera kraften i modeller som GPT-4, Google Gemini eller andra state-of-the-art-lösningar. Systemdesign & Arkitektur Skapa en plan för hur olika AI-agenter (”avdelningar”) ska samarbeta och kommunicera. Implementera verktyg och flöden för automatisering av research, innehållsskapande och dataanalys. Integration & Styrning Bygg ett användargränssnitt i Google Chat eller liknande, där vår VD kan ge kommandon, följa rapporter och styra AI-teamet i realtid. Pilot & Utvärdering Testa AI-marknadsföringsteamet i skarpa kampanjer – t.ex. riktade LinkedIn- och mailkampanjer. Mät och analysera resultat, förbättra och iterera. Vem är du och din teammate? Ni pluggar på masternivå inom AI, datavetenskap, systemvetenskap eller motsvarande. Ni är nyfikna på hur AI kan förändra världen – inte minst inom hållbarhet och marknadsföring. Ni gillar att bygga lösningar från grunden och är redo att ta egna initiativ och ansvar. Ni är intresserade av att kombinera teknik, kreativt skapande och verklig affärsnytta. Vad ni får hos oss En plats i framtiden: Arboair är en pionjär inom AI för gröna näringar – ni får kliva rakt in i en spännande bransch som är på stark frammarsch. Direktkontakt med ledning: Ni kommer jobba nära VD och andra nyckelpersoner, så era idéer kan snabbt göra avtryck. Modernt startupklimat: Hos oss är det korta beslutsvägar, högt i tak och fokus på ständig innovation. Meningsfullt uppdrag: Ert arbete bidrar till att skogsindustrin blir mer hållbar och att vi tar bättre hand om vår planet. Praktisk info Plats: Arboair, Teknikringen 7, Linköping (vårt huvudkontor) Start: Enligt överenskommelse Omfattning: 2 studenter, cirka 20 veckor (30 hp) eller enligt ert universitets riktlinjer Ansökan: Skicka CV och motivationsbrev till [email protected]. Märk ansökan: “Exjobb AI-Marknadsföringsteam”. Har ni frågor? Tveka inte att höra av er!Kontaktperson:Markus Drugge (VD)Telefon: +46 70 215 40 20arboair.comTeknikringen 7, 583 30 Linköping, Sverige Vill du vara med och forma morgondagens gröna AI-revolution?Skicka din ansökan idag – så tar vi tillsammans reda på hur AI kan förändra skogsindustrin och hela vårt sätt att marknadsföra innovation!

161 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Samordnande behandlingspedagog - Bli en del av oss!
Viljan Individ och Familj AB
Behandlingsassistenter och socialpedagoger m.fl.

Om Rundelsgatan B-C Active Omsorg Rundelsgatan B-C tar emot ungdomar mellan 16 och 21 år som vistas i olämpliga miljöer, har provat på droger och kriminalitet, samt har svårt med relationer och känsloreglering.Vifokuserar på individuell behandling. Vårt koncept tillgodoser behov hos ungdomar som är svåra att tillfredsställa på traditionella HVB. Vi ser nu fram emot att välkomna en ny kollega som vill arbetasom ensamordnande Behandlingspedagog hos oss! Rollen som samordnande Behandlingspedagog Som samordnare arbetar du främst i verksamheten med omvårdnadsuppgifter och med att ge individen en meningsfull och innehållsrik vardag med fokus på varje individs individuella behov och önskemål. Du hjälper även verksamhetschef och Bitr. Verksamhetschef med administrativa uppgifter så som schemaläggning och bemanning, kvalitetsförbättringar, riskbedömningar och dokumentation. Som samordnare är du den viktigaste länken för att få det administrativa arbetet att införlivas i det dagliga arbetet med de individer som vistas hos oss. Du är i din roll en naturlig del i ledningsgruppen. Du fungerar som verksamhetschefens förlängda arm och har en nära kontakt med medarbetargruppen, stort fokus i ditt arbete ligger på den dagliga driften och du håller i våra dagliga planeringsmöten. Du ger stöd och service och utvecklar Rundelsgatans arbete i vården kring den enskilde. Kvalifikationer Krav: Utbildad socionom eller annan utbildning som vi bedömer likvärdig Erfarenhet från HVB God datorvana och erfarenhet av dokumentation och arbete med genomförandeplaner och riskbedömningar Har en genuin vilja att arbeta med unga människor och göra en positiv skillnad i deras liv. Är flexibel, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Innehar B-körkort Meriterande: Handläggningserfarenhet från myndighet Tidigare erfarenheter inom arbetsledning, samordnaruppdrag inom vård och omsorg och en naturlig fallenhet för att leda och driva utveckling Grundläggande psykoterapiutbildning (steg 1) Våra ungdomars bästa är grunden till allt vi gör och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i alla våra anställningar Om rekryteringsprocessen Sista ansökningsdag 10 februari 2025. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka oss din ansökan. Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sammanfattning Roll: Samordnande Behandlingspedagog Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning Tjänstgöringsgrad: Heltid Arbetstid: Dagtid Tillträde: Enligt överenskommelse Om Active Omsorg - en del av Viljan Viljan är en del av Attendo, ett av Nordens största omsorgsföretag, som funnits sedan 1985. Det gör att vi är en trygg arbetsgivare, med många erfarna kollegor du kan lära dig av, och där vi tack vare vår storlek som arbetsgivare kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder friskvård och andra förmåner, samt interna utbildningsmöjligheter och kollektivavtal. Välkommen med din ansökan – tillsammans gör vi omsorgen bättre!

161 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Embeddedutvecklare till inhouseprojekt
Knowit AB (Publ)
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du arbeta med spännande och utmanande projekt inom embeddedutveckling? Vi söker nu en erfaren utvecklare med kunskaper i C och C++ till vårt inhouse-team! Om rollen I denna roll kommer du att arbeta med hårdvarunära programmering i ett spännande inhouseprojekt. Du blir en viktig del av vårt team där vi utvecklar lösningar med hög teknisk komplexitet och kvalitet. Arbetet innefattar allt från programmering och automation till att bidra med innovation och förbättringar. Vi arbetar med moderna verktyg och metoder, och om du har erfarenhet av containers är det en fördel. Rollen kräver att man genomgåren säkerhetsprövning. Vi söker dig som Har minst 3 års erfarenhet av embeddedutveckling. Är skicklig på programmering i C och C++. Har erfarenhet av automation och gärna kunskaper inom containers. Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Kan genomgå och godkännas för en säkerhetsprövning. Det här erbjuder vi Ett engagerat och kompetent team som brinner för teknik. Utmanande projekt där du kan utvecklas och växa. En dynamisk arbetsmiljö med möjlighet att arbeta nära både hårdvara och mjukvara. Flexibilitet och fokus på balans mellan arbete och fritid. Ansökan Låter det här som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att få veta mer om dig och hur du kan bidra till vårt team.

161 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025