Är du en driven inköpare med intresse för teknik och produktion? Vill du arbeta i ett engagerat team där du får stort eget ansvar, men också stöttning av kunniga kollegor? Då kan detta vara nästa steg för dig! OM TJÄNSTEN För kunds räkning söker vi nu en inköpare med fokus på maskinbearbetade artiklar – en viktig roll där du blir en central spelare i att säkerställa att rätt komponenter finns på plats i rätt tid, och där ditt arbete har direkt påverkan på hela produktionskedjan. Som inköpare driver du hela inköpsprocessen – från behovsanalys till uppföljning – och är aktiv i att skapa såväl kortsiktiga som långsiktiga lösningar. Dina dagar varierar och du får använda både din struktur, ditt affärssinne och din förmåga att bygga relationer. Du blir länken mellan leverantörer och interna funktioner så som produktionsplanering, materialplanering, utveckling och projekt. Du kommer att tillhöra ett prestigelöst och sammansvetsat team om fem personer. Tillsammans delar ni kunskap och hjälper varandra framåt, samtidigt som varje person har ett tydligt eget ansvarsområde. Här får du både möjlighet att växa i rollen och bidra till företagets fortsatta utveckling! Detta är inledningsvis ett föräldravikariat med goda möjligheter till förlängning. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Ansvara för inköp inom segmentet maskinbearbetade artiklar * Lägga inköpsordrar och följa upp leveranser för att säkerställa god materialtillgång * Bygga långsiktiga relationer med både nya och befintliga leverantörer * Samarbeta tätt med interna funktioner för att möta krav från produktion och utveckling * Identifiera och driva förbättringar inom inköpsprocesser och leverantörsstrategi VI SÖKER DIG SOM - Har tidigare erfarenhet av operativt inköp - Har goda kunskaper i inköpssystem och affärssystem - Har erfarenhet av att arbeta med internationella leverantörer - Har goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift Det är meriterande om du har - Erfarenhet av att bygga och underhålla relationer med leverantörer - Förståelse för maskinbearbetade komponenter och erfarenhet av tillverkande industri För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Självgående och initiativtagande - Strukturerad med god förmåga att prioritera - Kommunikativ och har lätt för att samarbeta - Lösningsorienterad med ett affärsmässigt tänk Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
🚀 Challenge the Impossible About Beyond Gravity Headquartered in Zurich, Switzerland, Beyond Gravity is not your typical space company. We're a unique blend of agility, speed, and innovation, fusing a start-up mindset with decades of industry expertise and a track record of 100% mission success. Our dynamic team of over 1700 professionals, spread across 13 locations in six countries, is dedicated to pushing the boundaries of what is technically feasible. We're not just building crucial products for the satellites and launchers industry, we’re helping to improve life on earth. Your Crew Beyond Gravity is looking for a talented Component Engineer to join our team and support our sites with the latest flight-proven standard components. This role involves close cooperation with our engineers and supply chain, ensuring a structured approach to setting up our new system. You will join us in changing and refining the way we work in an innovative industry with endless opportunities for improvement. You will be part of a dedicated team with the ambition to innovate space! Your Mission As a Component Engineer, you will play a key role in supporting our product development and ensuring our components meet the highest standards. Your main responsibilities will include: • Collaborating with cross-functional teams in the product development process, from concept to production. • Creating and maintaining technical documentation for components and assemblies. • Working closely with suppliers and internal teams to evaluate and select components that meet performance, cost, and quality requirements. Your Story Must’s: • Bachelor or Master of Science in Mechanical Engineering or equivalent work experience. • You communicate very well in English. • You have worked with product development and technical documentation. • Have experience of a CAD system, preferably Catia V5. • Have experience of a PLM system, preferably Teamcenter. Nice to have’s: • Attention to Detail: Understanding what is important. • Global Collaboration: Ability to work with designers and system engineers worldwide. • Team Player: Flexibility and teamwork, especially with project teams relying on your input. • Independence: Capability to work independently. Because the role has flexible working hours and the option to work remote partly. • Design Expertise: Trained in the design of machine parts. Why Beyond Gravity? • To work in a growing high technology company with career opportunities within the site or internationally. • You will be a part of an engaged team with the ambition to innovate space! • We offer a hybrid work situation, high flexibility and autonomy, and a great team to develop and have fun with! • Overtime and travel compensation and you have the right to 25 days of vacation/year. • Wellness allowance of 3000 SEK/year via the benefits portal Epassi. • Lunch subsidy via Edenred, which means you are offered a card loaded with 1520 SEK/month. 🌌Are you ready for lift-off? Our core values - Passionate, Together, and Curious - transform challenges into opportunities. Embark on a journey to transcend the ordinary with us. We‘re actively reviewing candidates and will promptly select the ideal fit for our team. For questions regarding the position, please contact: Breno Silva For questions regarding the recruitment process, please contact: Breno Silva| [email protected] Beyond Gravity is proud to be an Equal Opportunity Employer. We welcome and encourage applications from all qualified individuals, regardless of race, color, religion, sex, gender, national origin, disability, protected veteran status, or any other legally protected categories. Applications by e-mail cannot be considered. We do not accept dossiers from recruitment agencies for this position.
The company has developed a groundbreaking cloud service for transportation companies. They have customers all over the world. They are experiencing strong demand of their product and because of that they need to strengthen their sales with a Spanish and English speaking salesperson. We are looking for an outgoing and self-motivated Spanish and English speaking person who wants to work with sales from the company's office in Linköping towards North America. About you Qualifications for this job - A couple of years’ experience in B2B sales. - Good track record in cold calling and outbound sales. - Excellent customer assistance and problem solving skills. - Fluent in English and Spanish with no accent. We see it as a positive if you have previous experience in working with international SaaS sales. About this position You will mostly work with assigned qualified leads, but you will also work with outbound sales, e.g. cold calling. A lead is a transportation company who is looking to upgrade their booking system. You will work with the full sales cycle from first demo to a closed deal. After the deal is closed you will continue working with the customers to make sure we keep them happy. The sales will mainly be done via web meetings and phone, so travelling will not be required for this position. It is a very developing job in an international environment where you will interact with a lot of people every day.
TaxiCaller is on a mission to transform the transportation industry, providing our cloud services to taxi and bus companies around the world. We grow at a good pace and we are profitable. We are now looking for a 1st line support agent to our growing customer support team in Linköping. About you ● You have excellent problem-solving skills and the ability to think “outside the box”. ● You possess great computing skills and are interested in all things technical. ● You provide a high level of customer service and have a full understanding of its importance. ● You are a curious and fast learner. ● You communicate clearly in English and Spanish, both verbally and in writing. This is considered an entry-level position and although we don’t believe that you need specific qualifications to succeed in this role, it is very important that you are interested in tech, and have a basic understanding of computing, cloud-based services, and mobile technology. About the position As a 1st line support agent, no two days will look the same. Your daily focus will be to help our customers through phone, web chat and email. You will help our customers solving their problems and making sure they have the correct settings on their account. Over time, you will become an expert in the system and point of contact for anyone internally, you’ll be providing operational and technical support to teams across all of our departments. The working hours will be normal office hours, Monday to Friday. Your daily tasks will include ● Help our customers through phone, web chat and email, to make sure our customers can use our system the way they want it to work. ● Supporting our sales teams in sales demos and general technical support. ● Quality assurance and the development of internal training material. It will be considered an advantage if ● You speak additional languages, especially Swedish, Finnish, or French. ● You have experience in technical support, ideally in an international environment. ● You have a basic understanding of software, APIs and mobile applications. This is a great opportunity to work as part of an ambitious team whose goals are centred around growth and scalability with a strong focus on the customer experience. Your efforts will have a direct influence on how we develop and you will help to shape TaxiCaller for the future. We’re a young company and the possibilities and career opportunities will only grow along with our success. For this position you need to already have a Swedish work permit. You can learn more about working with us here: https://www.taxicaller.com/en/careers and here www.linkedin.com/company/taxicaller. Recruitment will continue until we feel we’ve found the right fit, so we recommend applying as soon as possible and we look forward to hearing from you!
Vi på TaxiCaller söker en duktig backend-utvecklare för att kunna öka utvecklingstakten av vår mobility as a service-plattform. Om dig Vi söker dig som passar in på följande beskrivning: * Du har studerat på universitet/högskola med inriktning mjukvaruutveckling. * Du har programmerat mycket i objektorienterade språk, gärna i Java men det är ej ett krav. * Du har ett bra driv och kan jobba självständigt. * Du har erfarenhet av serverprogrammering med databaskoppling. * Du har god förståelse för skalbarhet och prestanda, du får gärna ha erfarenhet av att arbeta med transaktionsintensiva system. Vi ser det som positivt om: * Du har erfarenhet av HTML5 och JavaScript. * Du har erfarenhet av PHP, SSL och MySQL. Om dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med serverdelen i vår mobility as a service-plattform. Vi har servrar i samtliga världsdelar och systemet är mycket komplext. Utvecklingen sker delvis i Java med mysql som databas. Vi har även micro services, där vi kör med redis som in memory data store samt mysql som databas. Du kommer att jobba både med att designa serverarkitekturen och även själva implementationen och du kommer att jobba mycket tätt med vår CTO. Vi arbetar agilt enligt Scrum. Om oss TaxiCaller grundades 2011 och har utvecklat en mobility as a service-plattform som snabbt har nått internationella framgångar och används idag av transportbolag i hela världen. Inledningsvis var vårt fokus på erbjuda vårt system till taxibolag, men vi har nu breddat oss och erbjuder vårt system till andra typer av transportbolag också, t.ex. bussbolag. Vårt system är revolutionerande i och med att vi hela tiden använder den senaste teknologin inom både webb-lösningar och smarta mobiler (iPhone och Android). Vi upplever en stark efterfrågan på vår produkt och vi behöver därför utöka vår utvecklingsavdelning. Vi har vårt huvudkontor på Mjärdevi i Linköping. Mer information om oss finner du på: www.taxicaller.com och www.linkedin.com/company/taxicaller
Mekanikkonstruktör till Site of Knowledge Candenova AB! Företaget Site om knowledge Candenova AB är ett ihopslaget bolag där ena delen består av konsultverksamhet och andra delen av kompetens inom kravhantering. Ca 80-90% av projekten består av IT -projekt. Inom bolaget har de konsulter, projektledare, kravhanterare, mekanikkonstruktörer och produktionstekniker. Deras stora kunder är Saab och Siemens. De har en lång erfarenhet i branschen och verkar framförallt i Linköping, där de verkat i ungefär 15 år. De söker nu sin nästa medarbetare som ska komma ut på uppdrag i Linköping, Järfälla eller Malmö beroende på intresse. Rollen Som Mekanikkonstruktör hos kund kommer du arbeta med utveckling och anpassningar genom att ta fram olika koncept/förslag inom konstruktion. Du kommer att ha ett stort ansvar vid att uppfylla de krav som finns samt kundens önskemål. Arbetet innebär interaktion och samarbete med kollegor och andra interna aktörer som produktionstekniker och produktion. Du kommer jobba med 3D-modellering i CAD-verktygen Catia V5 och Solid Edge. Vi tror att du har: •Minst 3 års erfarenhet som mekanikkonstruktör/materialprovare eller inom produktion och en högskoleingenjör eller civilingenjörsexamen •God förmåga i svenska och engelska i tal och skrift Meriterande •Tidigare erfarenhet av verktygs - eller mekanikkonstruktion •Erfarenhet av Catia V5/V6 •Starkt flygintresse •Jobbat med Siemens NX (cadverktyg) •Jobbat med CAD •Jobbat inom produktion eller med materialprovning Personliga egenskaper De söker en snäll och kommunikativ person som är mån om att ha kul på jobbet. Du är driven men samtidigt ödmjuk. Du är strukturerad och ser långsiktigt på detta uppdrag och värderar högt att stanna på ett företag där du trivs och hela tiden får utvecklas. Kundens erbjudande De erbjuder 5000 kr om året i friskvårdsbidrag, träffas ett antal gånger om året och har konferenser då och då. Det är ett litet bolag med trevliga och vänliga kollegor. Många som jobbar på företaget har jobbat där länge och trivs väldigt väl. De erbjuder också generösa löner. Om Framtiden AB Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering. Vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige. Rekryteringsprocess: Urval sker löpande Intervju (Framtiden) Referenstagning Intervju (Site of Knowledge Candenova) Beslut Detta är en direktrekrytering till Site of Knowledge Candenova AB där rekryteringsprocessen sköts av Framtiden AB. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Villkor: Start: Enligt överenskommelse Arbetstider: mån-fre 07:30-16 (flex) Ort: Linköping Omfattning: 100% heltid
Är du en driven och lösningsorienterad ledare med bakgrund inom VVS och energi? Har du erfarenhet av att leda team och vill vara med och bygga upp nya kontor? Då kan denna roll som kontorschef hos ENGI vara något för dig. Läs vidare och sök redan idag! I denna nyinrättade roll kommer du att spela en central roll i företagets expansion och etablering av nya kontor i Linköping och Norrköping. Du kommer att vara ansvarig för att bygga upp verksamheten från grunden med fokus på att utveckla affärer inom energieffektivisering och VVS-lösningar. Du kommer att ha ett övergripande ansvar för att säkerställa hög kvalitet på leveranser, bygga relationer med kunder och fastighetsägare samt leda och coacha ditt team. För att trivas i rollen ser vi att du har en bakgrund inom VVS, gärna som VVS-konsult eller med erfarenhet av att leda VVS-projektörer. Du har en god förståelse för fastigheters energitekniska system och har arbetat med komplexa projekt. Vidare är du en naturlig ledare med förmåga att bygga upp nya affärsområden och skapa långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Minst 5 års erfarenhet inom VVS eller Energi. Ett stort intresse för energi- och klimatfrågor och en vilja att göra skillnad genom att minska fastigheters energianvändning och koldioxidutsläpp. Ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt. Erfarenhet som VVS-konstruktör är meriterande. Vana att skriva rapporter, göra analyser och utredningar. En naturlig ledarskapsförmåga och erfarenhet av att bygga och leda team. Erfarenhet av personalansvar är meriterande men inget krav. Svenska, flytande i tal och skrift. B-körkort. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga och trivs med att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har ett genuint intresse för service och sätter kundens behov i fokus, vilket gör att du strävar efter att leverera lösningar av högsta kvalitet. Du uppskattar nära dialog med både kollegor och kunder och kommunicerar effektivt för att bygga långsiktiga relationer. ENGI erbjuder dig: Ett varierande och stimulerande arbete. Möjligheten att få arbeta inom en framtidsbransch som gör skillnad. Ett välmående företag med en platt organisation och högt i tak. Trevliga kollegor och en god arbetsmiljö. Konkurrenskraftiga löner. Välkommen med din ansökan: Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Då ser vi fram emot att höra från dig! Vi gör löpande urval av ansökningar, så tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. I denna rekrytering samarbetar ENGI med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor kan riktas till Jeanett Zara via e-post: [email protected] eller telefon: 072 071 87 94, eller Celina Sundberg via e-post: [email protected] eller 070 394 38 32. Om ENGI: ENGI grundades 2012 med visionen att erbjuda både bred och djup kompetens inom energieffektivisering. Målet är att hjälpa kunder att öka sin lönsamhet samtidigt som klimatpåverkan från deras fastigheter minskas. ENGI levererar skräddarsydda lösningar baserade på kundens specifika behov och arbetar med helhetskoncept som täcker hela processen – från utredning och åtgärdsförslag till konstruktion, entreprenad och förvaltning. ENGI är stolta över att ha förtroendet att arbeta med några av Sveriges största och mest välrenommerade kommersiella fastighetsägare, såsom Alecta, AMF Fastigheter, Atrium Ljungberg, Castellum, Citycon, Corem och Fabege. Den långvariga och återkommande kundbasen är ett bevis på engagemanget för att leverera lösningar av högsta kvalitet och långsiktiga resultat.
Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Tillsammans hjälps vi åt att bygga högpresterande och engagerade team genom mångfald och inkludering. Som en nyckelperson hos oss har du möjligheten att skapa en balanserad och positiv kultur där medarbetarna får ta plats och coachas till att prestera på toppen av sin förmåga. Securitas Sverige krigsplacerar sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig! Om rollen Som Skyddsvakt är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder. Detta gör du exempelvis i en bevakningscentral, genom ronderande verksamhet eller vid en inpasseringskontroll. Som skyddsvakt har du omfattande befogeheter och jobbar ofta i nära samarbete med våra kunders personal med objekt som har avgörande betydelse för Sveriges säkerhet. Arbetet är självständigt och upplevs ofta som fritt, men med ett stort ansvar! Arbetsuppgifterna är högst varierande och som skyddsvakt kan du jobba både inom- och utomhus. Arbetspassens längd skiljer sig åt, men förläggs ofta i 12-timmarspass. Då Securitas ingår i en verksamhet som är igång årets alla dagar är det vanligt med arbete varannan helg. Du kommer till exempel att: Hantera ärenden inom ditt uppdragsområde Säkerställa att inga obehöriga äger tillträde till objekten Bemanna stationära objekt vid behov Befattningen tillåter även att du är hundförare och arbetar tillsammans med din hund under hela arbetspassen. Tjänsten passar dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras vardag. Vill du bli en del av ett sammansvetsat gäng, är detta tjänsten för dig. Vi är trygghet. Vi är Securitas. Kravspecifikation Krav Du behöver vara utbildad skyddsvakt Ha yrkeserfarenhet från säkerhetsbranschen eller Försvarsmakten Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet B-körkort Meriterande om du har Vapenutbildning Väktarutbildning Hundförarutbildning Som person tror vi att du är serviceinriktad, lugn och organiserad och kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Vi ser att du som söker är en självständig person och litar på din egen förmåga, snabbt förstår problem och löser dessa på ett kreativt sätt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Ytterligare information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: [email protected]. Tjänsten är en deltidstjänst/behovstjänst med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är 2025-07-31 För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se
Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Tillsammans hjälps vi åt att bygga högpresterande och engagerade team genom mångfald och inkludering. Som en nyckelperson hos oss har du möjligheten att skapa en balanserad och positiv kultur där medarbetarna får ta plats och coachas till att prestera på toppen av sin förmåga. Securitas Sverige krigsplacerar sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig! Om rollen Som Skyddsvakt är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder. Detta gör du exempelvis i en bevakningscentral, genom ronderande verksamhet eller vid en inpasseringskontroll. Som skyddsvakt har du omfattande befogenheter och jobbar ofta i nära samarbete med våra kunders personal med objekt som har avgörande betydelse för Sveriges säkerhet. Arbetet är självständigt och upplevs ofta som fritt, men med ett stort ansvar! Arbetsuppgifterna är högst varierande och som skyddsvakt kan du jobba både inom- och utomhus. Arbetspassens längd skiljer sig åt, men förläggs ofta i 12-timmarspass. Då Securitas ingår i en verksamhet som är igång årets alla dagar är det vanligt med arbete varannan helg. Du kommer till exempel att: Hantera ärenden inom ditt uppdragsområde Säkerställa att inga obehöriga äger tillträde till objekten Bemanna stationära objekt vid behov Tjänsten passar dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras vardag. Vill du bli en del av ett sammansvetsat gäng, är detta tjänsten för dig. Vi är trygghet. Vi är Securitas. Kravspecifikation Krav Du behöver vara utbildad skyddsvakt Ha yrkeserfarenhet från säkerhetsbranschen eller Försvarsmakten Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet B-körkort Meriterande om du har Vapenutbildning Väktarutbildning Som person tror vi att du är serviceinriktad, lugn och organiserad och kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Vi ser att du som söker är en självständig person och litar på din egen förmåga, snabbt förstår problem och löser dessa på ett kreativt sätt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Ytterligare information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: [email protected]. Tjänsten är en deltidstjänst/behovstjänst med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är 2025-07-31 För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se
Vill du få möjligheten att arbeta tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även den som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att ge en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet och för den som vill utvecklas finns en tydlig karriärtrappa med stora möjligheter. Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.
Välj ett jobb för att visa detaljer