Resande Eventsäljare

VI SÖKER DIG SOM: - Älskar att skapa kontakter och trivs med utmaningen att möta nya människor. - Har en oövervinnerlig vilja och motiveras av ständig personlig och professionell utveckling. - Tar ansvar för din egen framgång och har en flexibel inställning till äventyr och variation. VI GER DIG: - Spännande arbetsdag: Variera din vardag genom att vara ansiktet utåt för några av Sveriges största aktörer, resande från plats till plats. - Karriärsmöjligheter: I och med vår nuvarande expansionresa öppnar vi upp möjligheter till större och mer ansvarsfulla roller. - Motiverande arbetsmiljö: Omge dig med engagerade kollegor och njut av en gemenskap där varje individ strävar mot framgång. - Attraktiv lönesättning: Trygghet med en fast lön och möjligheten att boosta din inkomst genom en attraktiv provisionsstruktur. - Kontinuerlig utveckling: Ge dig själv verktygen till framgång genom regelbundna utbildningar inom försäljning och retorik. IMPRESSIVE RELATIONS ERBJUDER: - Gemenskap & Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärsmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du - här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander 076-425 35 70 [email protected] (mailto:[email protected])

13 mars 2024
Sista ansökan:
30 augusti 2024
Personlig assistent till man i Lomma

Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som personlig assistent till en man som bor i Lomma. Mannen är rullstolsburen och behöver hjälp med bland annat personlig omvårdnad, aktiviteter och sköta hemmets sysslor. Då kunden arbetar eller umgås med sin familj ska du som assistent hålla dig nära men ändå finnas i bakgrunden så det är viktigt att du klarar av att det kan bli många dagar då du som assistent sitter en stor del av arbetspasset och väntar på nästa arbetsuppgift. Så detta arbete passar inte till någon som är väldigt aktiv och vill ha mycket att göra hela tiden, däremot är det perfekt till någon som trivs med att ta det lugnt. Du måste behärska svenska i tal och skrift. Du måste ha körkort för manuellt växlad personbil då du ibland kan behöva köra kundens bil. Det är meriterande om du har möjlighet att följa med på resor då mannen reser mycket både i arbetet och privat. Vi söker en assistent till en tjänst på 72% Arbetspassen är förlagda 06:30-20:30 på vardagar och 07:30-16:00 på helger. Vi ser gärna manliga sökanden. Mer information ges vid en eventuell intervju. Körkort Svenska i tal och skrift På Björka är vi alla ett team med ett och samma mål – att leverera den bästa assistansen för dig. För oss är du som kund eller anställd aldrig en i mängden. Vi vet vem du är när du kontaktar oss. Det viktigaste för oss är dialogen med kunder och anställda. Det är nyckeln till en välfungerande assistans. Du kan alltid nå oss, och vi återkommer alltid om vi var upptagna. Vi ligger i absoluta framkanten avseende de system som används för att göra arbetet så effektivt som möjligt för dig.

12 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Universitetslektor i tillämpad statistik

Institutionen för biosystem och teknologi  Institutionen för biosystem och teknologi utforskar samspelet mellan mark, växter, djur, miljö, klimat och människor i system för hållbar produktion av mat och förnyelsebara råvaror ( www.slu.se/bt). Institutionen ansvarar för undervisning i statistik/matematisk statistik på LTV-fakultetens utbildningsprogram och har också forskarkurser i statistik för doktorander vid SLU. Institutionen är också aktiv inom Centrum för Statistik (Statistics@SLU), ett fakultetsövergripande center som erbjuder statistisk konsultation och arrangerar workshops för forskare och forskarstuderande vid SLU. Ämnesbeskrivning Ämnet är tillämpad statistik, dvs. statistik och matematisk statistik med tillämpningar inom SLU:s områden. Arbetsuppgifter Universitetslektorn ska inom ämnet för anställningen: • utveckla, leda och bedriva undervisning i statistik på grundnivå, avancerad nivå och forskarnivå vid LTV-fakulteten • arbeta med statistisk konsultation vid SLU genom centrumbildningen Statistics@SLU. Rådgivningen gäller generella statistiska frågor för doktorander och forskare inom de ämnen som finns vid SLU • bidra till utvecklingen av Statistics@SLU • bidra till utvecklingen av forskning inom ämnet vid LTV-fakulteten och höja den statistiska kvaliteten på forskningen inom andra ämnen vid SLU • samverka med andra forskare och det omgivande samhället regionalt, nationellt och internationellt • utveckla nationella och internationella nätverk med forskare, industri och samhället i allmänhet • kommunicera forskning och forskningsresultat • verka i enlighet med SLUs och LTV-fakultetens vision, mål och värdegrund Behörighet Den sökande ska inom ämnet för anställningen: • ha avlagt doktorsexamen i statistik eller matematisk statistik eller ha motsvarande vetenskaplig kompetens • vara vetenskapligt skicklig • vara pedagogiskt skicklig • ha goda kunskaper i engelska • kunna undervisa på svenska eller annat skandinaviskt språk Bedömningsgrunder Som bedömningsgrunder vid anställning ska i första hand gälla graden av sådan skicklighet som är ett krav för behörighet för anställning. Vid bedömning av den vetenskapliga skickligheten inom ämnet för anställningen beaktas: • genomförda forskningsinsatser och pågående forskning • förmåga att självständigt initiera och bedriva innovativ forskning • erfarenhet av att söka och erhålla externa forskningsmedel Vid bedömning av den pedagogiska skickligheten inom ämnet för anställningen beaktas: • planering, genomförande och examination samt av utvärderingar av egen undervisning • handledning och examination av studenter på grundnivå och avancerad nivå • handledning och examination på doktorandnivå • förmåga att integrera forskning och ett vetenskapligt förhållningssätt i det pedagogiska arbetet Vidare beaktas skicklighet i att • utveckla och leda verksamhet inom akademin/högskolan • kommunicera och samarbeta • samverka med externa intressenter och det omgivande samhället • verka som statistisk konsult i en natur- och samhällsvetenskaplig miljö Utöver kvalifikationskraven kommer vikt läggas vid den sökandes personliga lämplighet och förmågor. Prövningen av den pedagogiska skickligheten ska ägnas lika stor omsorg som prövningen av den vetenskapliga skickligheten. Goda kunskaper i svenska är meriterande. Anställningen erbjuds den som efter en kvalitativ helhetsbedömning bedöms ha de bästa förutsättningarna att genomföra och utveckla aktuella arbetsuppgifter samt bidra till en positiv utveckling av verksamheten. Att vara medarbetare vid SLU Vid SLU blir du en del av en levande forskningsmiljö som bygger på ett aktivt medarbetarskap. Som anställd vid SLU har du tillgång till en mängd förmåner (bl. a. svensk familjehälsovård, föräldraledighet och generösa betalda tjänstledighetspolicyer). Läs mer om förmåner på SLU här. SLU är ofta högt placerad i de olika universitetsrankningarna som görs världen över samt rankas som en av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Sverige har dessutom en väletablerad förskolestruktur samt ett kostnadsfritt utbildningssystem. Ta reda på mer fakta och berättelser om Sverige på www.sweden.se SLU i Alnarp är beläget i södra Sverige nära universitetsstäderna Lund och Malmö, och Köpenhamn i Danmark. Öresundsregionen erbjuder en rik historia och kultur och är ett verkligt akademiskt och kulturellt nav. Sista ansökningsdatum: 2024-05-13 Placering/ort: Alnarp Omfattning: 100% Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Ansökan: Det är önskvärt att ansökan skrivs på engelska, eftersom ansökningarna kommer att bedömas av sakkunniga både i Sverige och utomlands. Till ledning för din ansökan finns SLU:s Anställningsordning för lärare vid SLU och Allmänna bedömningsgrunder vid anställning av lärare som du kan läsa här Välkommen med din ansökan via ansökningsknappen nedan. Fackliga kontaktpersoner: https://internt.slu.se/min-anstallning/facket/kontaktpersoner/

12 mars 2024
Sista ansökan:
13 maj 2024
Ålderskontrollant 18-23år

Kul att du vill söka detta utmanande, dynamiska och roliga jobb! Är du positiv, engagerad och vill ta mycket ansvar i ett självständigt arbete? Som Ålderskontrollant och Mystery Shopper reser du runt i södra Sverige och besöker butiker, caféer, restauranger m.m. för att göra s.k. provköp på t.ex. Spel, Tobak, Läkemedel och Alkohol för att se om försäljningsenheten begär legitimation på åldersbegränsade varor. Vidare ingår det att som Mystery Shopper genomföra anonyma kvalitetsmätningar. Du agerar helt vanlig kund och bedömer bl.a. miljö, försäljning och personalbemötande utifrån ett anpassat protokoll med olika mätpunkter, likt en kund- eller marknadsundersökning. Vi hjälper våra kunder att utveckla kvalité och försäljning i mötet med kunden samt säkerställa att uppsatta rutiner efterlevs löpande. Enligt krav från våra uppdragsgivare behöver du vara minst 18 år och under 23 år för en del uppdrag och under 23 år för andra uppdrag som ålderskontrollant. Efter 23 år fyllda går vi normalt över till att bli Mystery Shopper samt ytterligare affärsområden hos oss. Du behöver ha manuellt B körkort samt god körvana för att kunna resa med de fordon som vi tillhandahåller. Du arbetar i team om två personer, ni arbetar normalt morgon till kväll under normala öppettider i handeln. Vi väljer ut lämpliga kandidater löpande och kallar till intervju för närmare presentation om tjänsterna, upplägg och ersättning. För att lyckas i jobbet ska du tycka om att resa, köra bil och vara social. Du gillar att ta ett stort ansvar, kan planera dina dagar och vill leverera hög kvalité. Välkommen med din ansökan!

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Face to Face försäljning | Gör Intryck i Södra Sverige!

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som Eventsäljare i Södra Sverige. OM TJÄNSTEN Som Eventsäljare kommer du vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. Du blir företagets representant och en viktig del utav en av Sveriges främsta bolag. Din roll innebär att agera ansikte utåt på noga utvalda marknadsplatser, där du möter potentiella kunder face to face. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Trygghet med fast lön samt en attraktiv provision. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Attraktiv Lönestruktur: Bortom en stabil grundlön erbjuder vi en attraktiv provisionsmodell som belönar din framgång. Ju mer du presterar, desto mer tjänar du - här finns ingen gräns för din ekonomiska potential. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander, Rekryterare 076 425 35 70 [email protected]

12 mars 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
18-årig tjej i Bjärred söker sommarvikarier

Om dig Vi söker nu efter dig som vill jobba som personlig assistent under sommaren. Du ska vara pigg, aktiv, tycka om att hitta på saker och ha hjärtat på rätt plats. Vi ser gärna att du är intresserad av ett fysiskt aktivt liv. Det är meriterande om du har erfarenhet från att jobba som personlig assistent eller att du jobbat inom skola, förskola eller på annat sätt med barn sedan tidigare. MEN personkemi, förmåga att ta egna initiativ, vara driven, peppande och vilja att göra livet underhållande för en annan individ är så mycket viktigare. För att arbeta med mig önskar jag att nedanstående passar in på dig: - Du lever ett aktivt & hälsosamt liv (arbete med mig innebär tunga lyft & fysiska moment. Det finns takliftar överallt i boendet där flickan befinner sig, men tunga lyft finns ändå vid vissa tillfällen) - Du är glad, positiv, lyhörd och handlingskraftig - Du pratar och förstår svenska mycket bra - Du kan jobba dag, kväll, vaken natt och helger på rullande schema. - Du har inte kända skador eller sjukdomar, som kan utgöra hinder att jobba med mig - Du är inte rädd för eller allergisk mot hund, katt eller häst Personkemi är det absolut viktigaste. Det är dock meriterande om du har: - vårdutbildning - vana av sondmatning - erfarenhet som personlig assistent. Om arbetet Flickan som behöver nya assistenter är en levnadsglad flerfunktionshindrad tjej i tonåren som vill leva och göra saker som alla andra i hennes ålder. För att klara av att göra allt det som hon tycker om behöver hon mycket stöd och hjälp av sina assistenter. Just nu söker hon efter de rätta assistenterna som kan utmana henne och skall kunna hjälpa henne att göra träning, sjukgymnastik och hennes vardag rolig och spännande. Då flickan älskar att rida och bada så måste man kunna känna sig bekväm med att vara nära en häst samt att kunna arbeta i vattnet med flickan. Ingen tidigare hästvana krävs. Arbetspassen är förlagda på förmiddag, eftermiddag, kväll, nätter samt helger. Flickan behöver även hjälp med att övervakas för sin epilepsi samt andningsgymnastik för att hålla luftvägarna rena från slem. Tjänsterna är på 50-75 procent. På Björka är vi alla ett team med ett och samma mål – att leverera den bästa assistansen för dig. För oss är du som kund eller anställd aldrig en i mängden. Vi vet vem du är när du kontaktar oss. Det viktigaste för oss är dialogen med kunder och anställda. Det är nyckeln till en välfungerande assistans. Du kan alltid nå oss, och vi återkommer alltid om vi var upptagna. Vi ligger i absoluta framkanten avseende de system som används för att göra arbetet så effektivt som möjligt för dig.

6 mars 2024
Sista ansökan:
28 april 2024
Löne- och redovisningsansvarig

Vi söker nu dig som kan ta hand om och ansvara för vår löne- och redovisningsavdelning. Du har tidigare erfarenhet av övergripande administrativt ansvar för ett mindre eller medelstort företag. Kanske du för närvarande jobbar som eller har jobbat som löne-, redovisnings- eller ekonomikonsult. I dina sysslor ingår bland annat följande uppgifter: - Registrering av nyanställdas lönekort i Fortnox. - A-skatteanmälningar, SINK-anmälningar och expertskatteansökningar av nyanställda. - Månatlig lönekörning baserat på tidrapporter från våra konsulter. Här ingår registrering av diverse utlägg för t.ex. resor, kost & logi, traktamenten m.m. - Löpande redovisning i Fortnox, inklusive hantering av kund- och leverantörsreskontra - Månatliga avstämningar av resultat- och balanskonton - Arbetsgivar- och momsdeklarationer - Betalning av löner och leverantörsfakturor till både svenska och utländska konton - Kontakt med olika myndigheter som till exempel Skatteverket, Försäkringskassan, A-kassor etc. Du talar och skriver i stort sett flytande engelska eftersom kommunikation med våra konsulter och partners är på engelska. Likaså är du bekväm med att arbeta online med olika tekniska lösningar som underlättar och effektiviserar vår administration. Förutom dagligt arbete med ovanstående huvuduppgifter krävs det att du är lösningsorienterad och har en serviceinriktad inställning till både konsulter, partners och kunder. Lönehanteringen är tämligen komplex eftersom våra konsultkontrakt har en stor variation av olika villkor och anställningsformer så du behöver vara extra noggrann och välorganiserad. Ett stort mått av tålamod underlättar också för att kunna trivas med arbetet. Förutom att det krävs att du håller deadlines för till exempel löneutbetalningar och skatterapporteringar erbjuder vi dig frihet och flexibilitet med att planera dina egna arbetstider. Vi tre övriga som arbetar med att leda och driva företaget föredrar att jobba hemifrån så den möjligheten kommer vi även att kunna erbjuda dig. Anställningen är till en början på deltid (50-75%) vilken efterhand som vi fortsätter att tillväxa övergår till en heltidstjänst. Om dina omständigheter kräver att du har en heltidstjänst är vi dock öppna för att diskutera den möjligheten. Det viktigaste är att du är rätt person för jobbet. Om du är precis den vi söker försöker vi hitta lösningar som passar ditt livspussel. Eccoci är ett medelstort företag som levererar heltäckande lösningar för konsultbranschen. Vi har 45-50 anställda, framför allt utländska tekniska konsulter som är utsända på uppdrag och projektarbete hos våra slutkunder, huvudsakligen större svenska industriföretag. Vi som leder och administrerar det löpande arbetet är för närvarande tre personer.

4 mars 2024
Sista ansökan:
22 augusti 2024
Eventsäljare för internationellt bolag inom Energi!

Är du en naturlig relationsbyggare med en vilja av stål? Drivs du av ständig utveckling och har en passion för att påverka din egen framtid? Då kan du vara den vi söker som ambassadör för Fortum i Malmö och omnejd. OM TJÄNSTEN Som eventsäljare blir du företagets ansikte utåt och en del av Europas ledande aktör på elmarknaden. Du kommer att arbeta på utvalda marknadsplatser, möta kunder face to face och vara en nyckelspelare i vårt framgångsrika team. VI SÖKER DIG SOM: - Vill påverka din egen verklighet och ta ansvar för din lön. - Är socialt kompetent, engagerad och tar ansvar för dina resultat. - Naturligt tar kontakt med människor och hanterar det med rätt attityd. - Är målmedveten och inte rädd för utmaningar. VI ERBJUDER DIG: - En arbetsplats du ser fram emot varje söndagskväll. - Målinriktade, ödmjuka och energifyllda kollegor. - Provisionsbaserad lön, utan tak. - Stora möjligheter till karriärutveckling i ett expanderande företag. - Kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik för din personliga utveckling. VARFÖR JOINA VÅRT TEAM? - Gemenskap och Målmedvetenhet: Hos Impressive Relations är vi inte bara kollegor; vi är ett sammansvetsat team som strävar mot gemensamma mål. Varje individ spelar en nyckelroll, och vi vinner och växer tillsammans. - Karriärmöjligheter: Vårt företag är i expansionsfas, vilket skapar spännande möjligheter för personlig och professionell tillväxt. Ta kontroll över din egen framtid och utvecklas till ledande roller inom organisationen. - Unik Företagskultur: Inspirerad av idrottsvärlden tror vi på laganda och att varje individ är en viktig del av vårt framgångsrika "lag." Vi tar hand om varandra och strävar alltid efter att göra saker annorlunda och bättre. - Kontinuerlig utbildning och coachning: Vi investerar i din framgång genom kontinuerliga utbildningar inom försäljning och retorik. Du kommer att få verktygen och stödet för att uppnå din fulla potential och överträffa dina mål. Bli en del av vårt äventyr på Impressive Relations, där varje dag erbjuder nya möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi tror på att göra skillnad, och vi vill ha dig med på resan! Felicia Rullander, Rekryterare [email protected]

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Junior Systemutvecklare

Vill du vara med och skapa förutsättningar som genererar värde och gör skillnad för svenskt jordbruk? Har du dessutom ett brinnande intresse för systemutveckling? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om tjänsten På Hushållningssällskapet Skåne är digitalisering ett prioriterat område, och det satsas därför på att skapa nya tjänster för att stärka svenskt lantbruk. I takt med att jordbruket teknologiseras och digitaliseras krävs det nya digitala tjänster som utvecklar lantbruket mot högre lönsamhet och i en hållbar riktning. Hushållningssällskapet är en unik aktör på den svenska marknaden, där ett av fokusområdena är att ta fram oberoende information för lantbrukare. På Hushållningssällskapet Skåne kommer du, i nära samarbete med forskare, lantbrukare, medarbetare, rådgivare och samhälle, arbeta med att skapa och utveckla nya digitala lösningar. Ditt fokus kommer att vara att ta fram allt från funktionella prototyper till konkurrenskraftiga lösningar för svenskt lantbruk. I takt med att projekt mognar kommer du att vara en viktig kugge i att ta fram teknisk kravställning när det gäller IT-säkerhet, databaser och API:er som möjliggör uppskalning av projekt till produkt som görs antingen in-house alternativt av externa utvecklare. Du kommer också att vara teknisk mottagare av källkod från projekt som arbetats fram av externa utvecklare. I takt med att teknologisering/digitalisering av lantbruket snabbt ökar, finns det ett stort behov av att integrera drönare och sensorer i det vardagliga lantbrukslivet, med alltifrån att identifiera årets skördepotential till att upptäcka sjukdomar. Självklart finns det utrymme för maskininlärning och AI, men det är viktigare vad vi vill göra än att låsa in oss på specifika metoder. Om dig Vi tror att du som söker: - är en flexibel och kreativ junior systemutvecklare som drivs av nyfikenhet för nya tekniker - är intresserad av att skapa säkra digitala tjänster - har goda möjligheter att uttrycka dig i tal och skrift samt är en lyhörd lagspelare - har ett intresse av att skapa ett lönsamt framtida jordbruk - har en förståelse för eller är intresserad av att sätta dig in i lantbruksdata, ekonomi och biologisk mångfald i odlingslandskapet Vi erbjuder Hushållningssällskapet Skåne präglas av en kultur med engagerade, respektfulla och nyfikna medarbetare. Det finns en uttalad strävan efter att skapa en trygg och säker arbetsplats där medarbetare kan trivas och utvecklas. Hushållningssällskapet Skåne erbjuder en jordnära arbetsplats och natursköna miljöer med möjlighet till flexibilitet, hybrida arbetssätt samt friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Placeringsort är Borgeby med möjlighet till hybrida lösningar. Kvalifikationer Vi ser att du som söker har en utbildning inom systemutveckling eller annan inriktning som bedöms relevant. Du får gärna vara en junior utvecklare som är hungrig att lära dig. Du har utbildning och kompetens inom front-end utveckling, med goda färdigheter inom databaser, IT-säkerhet och programmering. Det är ett stort plus om du har erfarenhet av att arbeta med containerbaserade miljöer och reproducerbara arbetsflöden. Vi ser att du har en god förståelse för integration av webb API:er, och är villig att lära dig eller har förståelse kring bildanalys från både drönare och satelliter. I det dagliga arbetet är dataanalys kärnan och vi värdesätter en förståelse för att replikera arbetsflöden från vetenskapliga publikationer. Det är viktigt att du har ett datadrivet fokus där vi ger ett stort utrymme för individuell utveckling. Frågor besvaras av I denna rekrytering samarbetar vi med All About People AB och kontaktpersoner för uppdraget är Camilla Benckert, [email protected] och Sofi Bernflo, [email protected]. Ansökan Vi önskar din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 24 mars. Intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Hushållningssällskapet Med kunskap, stort kundfokus och medlemsengagemang utvecklar Hushållningssällskapet det gröna näringslivet. Hushållningssällskapet består av 15 oberoende hushållningssällskap över hela landet. Vi arbetar tillsammans med lantbrukets och landsbygdens utveckling utifrån regionala förutsättningar, alltid med våra kunders utmaningar som drivkraft. Sedan över 200 år är Hushållningssällskapet en aktör som verkar för att hushålla med jordens resurser - därav namnet. Cirka 1000 medarbetare delar en gemensam vision om en landsbygd som lockar med ett näringsliv som växer. Om All About People All About People är det lilla bolaget med det stora hjärtat. Vi är HR-bolaget som stöttar kunden från on till offboarding. Vi är experter på Rekrytering och People Advisory (HR). Vi är kundens förlängda HR avdelning och den trygga affärspartnern. Tillsammans skapar vi framgångsrika, välmående och hållbara organisationer. Mer information om oss hittar du på www.allaboutpeople.se (http://www.allaboutpeople.se/). Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att få komma i kontakt med dig!

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024
HR Ansvarig till Hushållningssällskapet Skåne

Drivs du av att se människor och organisationer utvecklas? Trivs du i en roll där du får möjlighet att ta ansvar och vara med och påverka? Då kan det här vara tjänsten för dig! Om tjänsten Hushållningssällskapet Skåne är måna om att ha en arbetsplats som präglas av högt engagemang och samarbete samt är trygg, säker och hållbar. HR avdelningens uppgift är att säkerställa detta och skapa förutsättningar för att medarbetarna ska må bra, trivas, utvecklas och prestera. På HR avdelningen jobbar två personer, du som HR Ansvarig samt en HR Administratör/Löneansvarig som rapporterar till dig. Totalt är det ca 160 anställda i de delar av verksamheten som du är HR Ansvarig för. Som HR Ansvarig är du en viktig del av ledningsgruppen och jobbar affärsnära för att säkerställa att medarbetarna har kunskap om och jobbar mot att uppnå organisationens övergripande mål. Du coachar chefer i deras dagliga ledarskap och fungerar som bollplank och expert vid arbetsrättsliga frågeställningar. Just nu implementeras ett HRM system som kommer att vara till stor hjälp i ditt arbete. Inom Hushållningssällskapet finns HR Ansvariga i de andra sällskapen i Sverige som du nätverkar med. Om dig Vi tror att du som söker: - Är en ”people person” med stort hjärta och drivs av att alltid förena vad som är bäst för verksamheten med vad som är bäst för människorna i organisationen - Har erfarenhet av och tankar kring hur HR kan skapa affärsnytta i en organisation - Har en förmåga till helhetssyn och kan prioritera det viktigaste först - Har en strategisk utgångspunkt och att du utifrån detta perspektiv leder, driver initiativ, agerar och följer upp - Har erfarenhet och förståelse för hur man som organisation får människorna med sig i en förändring - Har stor empati och en förmåga att lyssna samt gör dig förstådd på ett respektfullt sätt - Har erfarenhet av att jobba med kollektivavtal och facklig samverkan Vi erbjuder Hushållningssällskapet Skåne präglas av en kultur med engagerade, respektfulla och nyfikna medarbetare. Det finns en uttalad strävan efter att skapa en trygg och säker arbetsplats där medarbetare kan trivas och utvecklas. Hushållningssällskapet Skåne erbjuder en jordnära arbetsplats och natursköna miljöer med möjlighet till flexibilitet, hybrida arbetssätt samt friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Du rapporterar till VD för Hushållningssällskapet Skåne. Placeringsort är Borgeby eller Skepparslöv med möjlighet till hybrida lösningar. Kvalifikationer Du har en eftergymnasial utbildning med inriktning mot HR/beteendevetenskap. Du har minst 5 års erfarenhet av kvalificerat HR arbete. Frågor besvaras av I denna rekrytering samarbetar vi med All About People AB och kontaktpersoner för uppdraget är Camilla Benckert, [email protected] och Sofi Bernflo, [email protected]. Ansökan Vi önskar din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 mars. Intervjuer kommer att hållas löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Hushållningssällskapet Med kunskap, stort kundfokus och medlemsengagemang utvecklar Hushållningssällskapet det gröna näringslivet. Hushållningssällskapet består av 15 oberoende hushållningssällskap över hela landet. Vi arbetar tillsammans med lantbrukets och landsbygdens utveckling utifrån regionala förutsättningar, alltid med våra kunders utmaningar som drivkraft. Sedan över 200 år är Hushållningssällskapet en aktör som verkar för att hushålla med jordens resurser - därav namnet. Cirka 1000 medarbetare delar en gemensam vision om en landsbygd som lockar med ett näringsliv som växer. Om All About People All About People är det lilla bolaget med det stora hjärtat. Vi är HR-bolaget som stöttar kunden från on till offboarding. Vi är experter på Rekrytering och People Advisory (HR). Vi är kundens förlängda HR avdelning och den trygga affärspartnern. Tillsammans skapar vi framgångsrika, välmående och hållbara organisationer. Mer information om oss hittar du på www.allaboutpeople.se (http://www.allaboutpeople.se/). Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att få komma i kontakt med dig!

29 februari 2024
Sista ansökan:
17 augusti 2024