Ofelia Vård AB är tillsammans med Skandinavisk Hälsovård, Svensk Närsjukvård, Doc Care, HLR Landslaget och Linguacom, en del av Skandinavisk Hälsovård Group. Ofelia Vård är ett auktoriserat bemanningsföretag med medlemskap i Kompetensföretagen. Med detta följer en garanti på att vi följer arbetsmarknadens lagar och regler. Vi har kollektivavtal med Vårdförbundet , Läkarförbundet och Unionen - det är en självklarhet för oss! Med en VD och ägare som har lång erfarenhet som anestesisjuksköterska och erfarna konsultchefer med vårderfarenhet så vet vi vad som är viktigt för dig som konsult ute på uppdrag. Vi är upphandlade i hela Sverige och finns tillgängliga för dig dygnet runt. Ofelia Vård finns här för dig som vill arbeta för de villkor som du förtjänar, den arbetsmiljö som du vill ha och den flexibilitet som livet ibland kräver. Vi är ett rikstäckande bolag med stort engagemang för våra konsulter. Vår målsättning är att du ska trivas, känna dig trygg och ha det stöd du behöver i ditt arbete. Din närmaste konsultchef finns alltid till hands för att lyssna, vägleda och hjälpa till med eventuella utmaningar. Vi strävar efter ett långsiktigt samarbete och värdesätter en varm och inkluderande arbetskultur där du står i fokus. Uppdraget gäller från 23 jun 2025 till 30 aug 2025Relevant kompetens: Allmänsjuksköterska (krav) Legitimerad sjuksköterska (krav) Leg sjuksköterska (krav)  
God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se En glad och aktiv flicka i Luleå söker nu efter personliga assistenter som hjälper henne till en trygg och meningsfull vardag. Att leka med dockor, bollar, titta på tv / film och utomhusaktiviteter är några av hennes intressen. Vi söker två personer till fast rad, samt vikarier. Flickan sitter i rullstol och behöver därför hjälp med de dagliga rutinerna såsom personlig omvårdnad, medicinering, matlagning och städning. Du kommer också att vara ett stöd vid fritidsaktiviteter och andra sociala sammanhang. Förflyttningar förekommer inom arbetet, lyfthjälpmedel finns att tillgå. Vem söker vi? Du som söker bör vara en glad, empatisk, ansvarsfull och tålmodig person som gärna tar egna initiativ. Då flickan inte kan prata själv så är det viktigt att du är lyhörd och uppmärksam. Tidigare erfarenheter från liknande arbeten är meriterande men inte ett krav. Vi vill att du som söker är rökfri, och på grund av allergi - inte äger några pälsdjur, samt att du behärskar det svenska språket. Hur ser passen ut? Assistansen utgår från flickans hem, där också mamma, pappa och syskon bor. Arbetstiderna är förlagda kl. 9-21, vardagar och helger. Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag, rekrytering sker löpande! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år. Enligt lagen om registerkontroll ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget (enligt God Assistans policy kräver vi belastningsutdraget för arbete på HVB-hem då den visar mer information än LSS) från polisens hemsida, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/ Vi kommer vilja se kopia på pass (SV) eller uppehållskort (EU) eller uppehålls-och arbetstillstånd/LMA-kort (utanför EU)
Prisbelönta Petterssons Charkuteri söker demopersonal på deltid! Är du social, utåtriktad och älskar god mat? Vill du representera ett anrikt charkuteri och ge kunder en smakupplevelse utöver det vanliga? Då har vi jobbet för dig! Information om företaget Petterssons Charkuteri är ett anrikt familjeföretag med en lång tradition av att tillverka högkvalitativa charkuteriprodukter. Med passion för hantverk och noggrant utvalda råvaror skapar de allt från klassisk falukorv och grillkorv till smörgåsmat. Deras produktion sker i Boden, där de med stor omsorg paketerar och distribuerar deras produkter till butiker, skolor och andra livsmedelsföretag. Hos Petterssons Charkuteri blir du en del av ett sammansvetsat team som brinner för god mat och genuint hantverk. De är stolta över deras arbete – och det har lönat sig! Vid senaste Chark-SM blev de utsedda till Svenska mästare i Falukorv! Information om tjänsten Professionals Nord söker för Petterssons Charkuteri räkning två demoarbetare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Petterssons. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Petterssons Charkuteri önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds: Ett roligt och omväxlande arbete där du får möta många människor Möjlighet att utvecklas inom sälj och marknadsföring En flexibel deltidsanställning Arbetsuppgifter Som demoarbetare hos Petterssons Charkuteri får du möjligheten att arbeta i butiksmiljö där du bjuder kunder på provsmakningar, informerar om deras produkter och skapar en positiv upplevelse kring deras varumärke. Ditt mål är att inspirera och engagera kunder att upptäcka deras högkvalitativa charkuteriprodukter. Tjänsten innebär resor till matbutiker i Norrbotten, främst längs kusten. I genomsnitt arbetar du varannan vecka på tisdagar och fredagar mellan kl. 10–17 eller 10–18. Vi söker dig som: I denna roll är dina personliga egenskaper det som väger tyngst. Du bör vara utåtriktad, serviceinriktad och trivs med kundkontakt. Du behöver också vara en självgående och ansvarsfull person som tar fullt ansvar för dina arbetsuppgifter och arbetar självständigt. Krav för tjänsten: Innehar B-körkort och bil då resor ingår i tjänsten Behärskar svenska i tal och skrift START: Enligt överenskommelseOMFATTNING: DeltidSTAD: LuleåURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Lisa Bäckström ([email protected]) Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected]#Petterssons Charkuteri #Demopersonal #Extrajobb
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. Te Crea Care har löpande arbetat intensivt med anbudsarbete för att du som konsult ska ha många uppdrag att välja mellan till riktigt bra villkor. Vi arbetar tight med våra konsulter där vi är ett team. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi finns med dig hela vägen från uppdragsstart, löpande under uppdraget och när det är dags att se på fortsättning. Vi finns med alltifrån att hitta de bästa uppdragen åt dig, boka ev resa och boende, som bollplank under uppdraget och ligger steget före inför nästa uppdrag. Vi erbjuder dig: · Marknadskraftig lön · En dedikerad konsultchef · Komplett försäkring · Flexibel pension · Friskvårdsbidrag · Utbildningar · Tipsbonus · Konsultträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag. Är du intresserad av att veta mer om oss, kontakta Konsultchef Nina på 0733060130 eller besök vår hemsida på www.tecreacare.com
Gillar du att prata med människor, har ett driv att lyckas och söker ett jobb där du kan utvecklas? Vill du vara en del av ett växande företag inom telekommunikation där du får möjlighet att utvecklas varje dag? Då kan du vara den vi söker till rollen som mötesbokare hos Telexia i Luleå – välkommen med din ansökan! Information om företaget Telexia är en ledande helhetsleverantör inom telekom och IT som erbjuder kommunikations- och IT-lösningar för företag. Med fokus på kvalitet, service samt teknologi hjälper de sina kunder att optimera sina kommunikationsflöden och effektivisera sin vardag. De tillhandahåller lösningar inom telefoni, IT-support, skrivare, arbetsordersystem, körjournaler, kaffemaskiner samt andra arbetstillbehör. Genom att samla allt ett företag behöver hos en och samma leverantör är de den ultimata samarbetspartnern för företag som vill förenkla sin verksamhet och skapa långsiktigt värde. Hos Telexia blir du en del av ett framgångsrikt team som strävar efter att ligga i framkant. Information om tjänsten Professionals Nord söker för Telexias räkning två mötesbokare. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Telexia under 8 månader. Därefter blir du direkt anställd hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Telexias önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Du erbjuds Konkurrenskraftig fast lön med provision som belönar både din insats och dina resultat. Vi tror på din potential – här får du chansen att växa och ta nästa steg i din utveckling. En energifylld kultur där samarbete och framgång delas varje dag. Arbetsuppgifter Som mötesbokare på Telexia är du företagets första kontakt och en nyckelperson i deras försäljningsteam. Din främsta uppgift är att kontakta företag via telefon, skapa intresse för deras tjänster och boka in möten åt deras säljare. Du arbetar med både kalla och varma leads och har tydliga mål att jobba mot – och självklart stöttas du av ett engagerat team. Vi söker dig som Vi ser gärna att du har erfarenhet av telefonkontakt med kunder eller har arbetat med uppsökande försäljning, som exempelvis lottförsäljning. Erfarenhet av B2B-försäljning och telekombranschen är meriterande. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav för tjänsten. Vi värdesätter vem du är framför vad du kan – dina personliga egenskaper är det som kommer göra skillnaden här. Du ska vara van vid att ta initiativ, vara uthållig och trivs med att skapa kontakt med nya människor. START: Augusti OMFATTNING: Heltid STAD: Luleå URVAL: Sker löpande KONTAKT: [email protected] Sök tjänsten genom att klicka på ”sök jobbet” nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].#Telexia #B2B #försäljning #mötesbokare
Vare sig du är erfaren eller mer junior så kan du vara med och göra skillnad för medborgare i Norrbotten. Triggas du av att förstå komplexa flöden och samband så har vi rollen för dig när vi nu söker en systemförvaltare till Vård och Medicintekniska system. På Region Norrbottens IT/MT-avdelning arbetar vi långsiktigt med digitala lösningar och ny teknik. Vi har ett nära samarbete med andra avdelningar runt om i organisationen där vi tillsammans arbetar mot vårt gemensamma uppdrag – att utveckla framtidens hälsa och vård. Enheten Vård och Medicintekniska system har i uppdrag att förvalta och utveckla system och medicinteknisk utrustning som används vårdnära. Enheten ansvarar för olika förvaltningsobjekt och driver dessa mot uppsatta mål genom daglig drift, vidareutveckling och nya installationer för att trygga vårdverksamhetens behov. Vi sökerVi söker dig som systemspecialist och som har en akademisk examen från en utbildning med IT-inriktning som är relevant för tjänsten, till exempel som systemutvecklare. Du har också aktuell och relevant erfarenhet från IT-nära branscher och har arbetat med exempelvis drift, underhåll och utveckling av komplexa IT-system. Vidare har du goda språkliga kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift, och innehar B-körkort. Det är meriterande om du har någon eller några av följande meriter: en djup förståelse för systemintegrationer och relaterade arbetsflöden, dokumenterad erfarenhet av att skriva och förvalta teknisk dokumentation, erfarenhet av förvaltning eller införande av nya IT-system samt erfarenhet av verksamhetsutveckling, förändringsledning, digitalisering eller IT-utveckling och om du har erfarenhet av att driva uppdrag och projekt, gärna inom IT. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Rollen kräver att du är självgående och arbetar ansvarsfullt, initiativtagande samt driver dina egna processer framåt. Vidare ser vi även att du arbetar strukturerat och serviceinriktat för att på ett effektivt sätt kunna bemöta andra människors behov. Det här får du arbeta medSom systemspecialist är du expert inom flera system och ansvarar för att proaktivt bidra med specialistkompetens för att säkerställa systemens funktionalitet och teknisk integrering utifrån verksamhetens behov. Denna tjänst har fokus mot system inom laboratoriemedicin och röntgen, men även andra system kan förekomma. Systemen som förvaltas inom enheten Vård och Medicintekniska system har i många fall integrationer mot medicinteknisk utrustning som till exempel analysinstrument och röntgenapparater, alltså behövs ett bra samarbete med de medicintekniska ingenjörerna/teknikerna som jobbar på länets fem sjukhus. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära felsökning och hantering av ärenden kopplade till system och integrationer. Test, validering samt produktionssättning av ny funktionalitet. Du kommer även att ansvara för att upprätta och underhålla teknisk dokumentation, rutiner, arbetsinstruktioner och checklistor. Arbetet innefattar att hantera många kontaktytor, både externa leverantörer, interna medarbetare och olika verksamheter. Dessutom kommer du att driva uppdrag självständigt eller tillsammans med andra medarbetare. Det här erbjuder vi dig- En stimulerande och meningsfull arbetsplats där du får möjlighet att bidra till samhällets utveckling och välfärd - Möjlighet att arbeta med modern teknik i en innovativ och framåtblickande miljö - En stor IT-avdelning med många förmågor och roller, vilket ger goda möjligheter till kompetensutveckling och karriärvägar inom organisationen - En attraktiv arbetsmiljö med möjlighet till flexibel arbetstid och en god balans mellan arbete och fritid - Möjlighet till distansarbete utifrån verksamhetens behov - Utvecklings- och karriärmöjligheter där du får vara med och skapa framtidens hälsa och vård - Hälsofrämjande arbetsplatser med tillgång till friskvårdsaktiviteter och friskvårdsbidrag - Länk till våra förmåner: https://www.norrbotten.se/sv/jobba-hos-oss/anstallningsvillkor-och-utveckling/ Information om tjänstenTjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Luleå, en del av arbetet kommer även bedrivas på Sunderby sjukhus. Arbetstiden är förlagd på dagtid, måndag - fredag. Tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Region Norrbotten tillämpar individuell lönesättning enligt kollektivavtal. Vi verkar för att ha medarbetare med kunskaper inom Sveriges nationella minoritetsspråk och sätter därför värde på dina kunskaper i samiska, meänkieli, finska, romani chib och jiddisch. Vi arbetar aktivt för en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att vår arbetsplats ska vara tillgänglig för alla. Välkommen med din ansökan!
Vill du arbeta i en modern vårdmiljö där kvalitet, service och samarbete står i centrum? Hermelinen specialistvård i Luleå erbjuder specialistvård med hög tillgänglighet och ett professionellt, varmt bemötande. Vi söker nu en engagerad undersköterska som vill bli en del av vårt kompetenta team och bidra till en trygg och effektiv vårdupplevelse för våra patienter. Om tjänsten Du kommer att arbeta varierat inom både mottagningsverksamhet och provtagning: Påkoppling och avläsning av medicinteknisk utrustning Enklare administrativ hantering Stötta våra läkare och sjuksköterskor i det dagliga arbetet Utföra venös och kapillär provtagning samt EKG Genomföra bladderscan och andra kontroller med medicinteknisk utrustning Sterilisera och packa instrument Beställa och hantera förrådsmaterial Boka patienter för provtagning och läkarbesök Hantera patientärenden via chatt och telefon Vi söker dig som Är utbildad undersköterska med erfarenhet inom hälso- och sjukvård, gärna inom primärvård eller mottagningsverksamhet Har erfarenhet av provtagning och arbete med medicinteknisk utrustning Trivs i en miljö där service, samarbete och patientfokus är i centrum Är självständig, noggrann och har god kommunikationsförmåga Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och värdesätter flexibilitet, engagemang och en positiv attityd. Vi erbjuder dig En arbetsplats med stark teamkänsla och korta beslutsvägar Möjlighet att arbeta i en modern, privat vårdmiljö med hög standard Trygga anställningsvillkor med individuell lönesättning Möjlighet till friskvård Ansökan Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen till Hermelinen – tillsammans gör vi skillnad för våra patienter varje dag.
Ett stort transport-/postföretag söker chaufförer i Luleå stad. Arbetsschema måndag-fredag; helger lördag-söndag och alla röda dagar. Arbetet innebär att leverera postvaror/paket till hem (Hemleverans), i en liten bil av VW Caddy, Renault Kangoo-klassen och box leveranser med lätt lastbil. Arbetet är inte svårt, det är perfekt för till exempel en tjej eller student, eftersom arbetsschemat alltid är andra halvan av dagen, cirka 15.00-22.00. Du kan använda den första halvan av dagen till familj, studier eller annat arbete. Box leveranser startar 10:00-18:00. Krav: förmåga att använda GPS, kunskap om Luleå stad, ett giltigt körkort kategori B, grundläggande svenska så att du kan förklara dig och svara i telefon, till exempel till supporttjänsten. Om svenskan är riktigt dålig, men du har arbetslivserfarenhet och god engelska, då är vi redo att överväga en sådan kandidat. Intervjuer kommer att hållas den V.26 i Luleå. Arbetsstart 1 juli. I ansökan, skicka ett CV med telefonnummer. Om du inte har ett CV, beskriv kortfattat dig själv, din arbetslivserfarenhet, bifoga ett foto så att HR har något att arbeta med. Ansökningar via e-post: [email protected]
Språkinstruktör i svenska för affärskunder i Luleå - face2face (IRL) undervisning Berlitz Corporation är verksamt i Sverige sedan 1931 och är ett världsledande företag inom språk och kommunikation. Vi erbjuder en internationell, professionell och dynamisk arbetsplats. Vi söker just nu språkinstruktörer för att leverera högkvalitativ utbildning i svenska för affärskunder i Luleå (på plats ute hos kund). Vi söker dig som: • Motiverar dina elever genom att vara kreativ och dynamisk, samtidigt som du skapar en tydlig och trygg struktur i undervisningen. • Är närvarande och lyhörd för varje kunds behov och inlärningsstil. • Har en god förmåga att lyssna och är öppen för feedback och kontinuerlig utveckling. • Har en god samarbetsförmåga och bidrar till en god laganda tillsammans med kollegor och administrativ personal. • Är strukturerad och noggrann när det gäller den administrativa delen av rollen, såsom att dokumentera lektionsinnehåll och ge återkoppling kring elevers utveckling. Du behöver ha: • Svenska på modersmålsnivå, då undervisningen sker helt på svenska. • Minst en kandidatexamen och/eller relevant arbetslivserfarenhet inom företagsvärlden. • Om du är studerande det inte att du har tagit examen, men du bör ha kommit en bit i dina studier. Dina arbetsuppgifter Som instruktör i svenska hos oss undervisar du enligt Berlitzmetoden® och dokumenterar samtidigt elevens pedagogiska utveckling. Du motiverar genom att vara kreativ och dynamisk, samtidigt som du skapar en tydlig och trygg struktur i undervisningen. Inom vårt team samarbetar vi nära kring våra elever och deras utveckling. Vi tror att du har en annan deltidssysselsättning som du vill kombinera med detta uppdrag. Obligatorisk instruktörsutbildning på distans Tjänsten är en behovsanställning och erbjuds efter genomförd och godkänd obligatorisk instruktörsutbildning på distans. Utbildningen omfattar cirka 30 undervisningstimmar och sträcker sig över en period på cirka tre veckor. Den inleds med självstudier i form av online-moduler och följs av lärarledda virtuella pass på engelska. Utbildningen är inte ersatt, men vi ser det som en investering i våra framtida instruktörer och tar därför själva kostnaden. När du har slutfört utbildningen och påbörjat din anställning är samtliga vidareutbildningar och workshops ersatta. Vi ser fram emot din ansökan!
Vår dörr öppnar din framtid! Kom in till oss och bygg din karriär som läkemedelsansvarig farmaceut. Hos oss finns många möjligheter för dig som värderar kvalitet, patientsäkerhet och försäljning. Till vårt team söker vi dig som vill ta ansvar för att vi på bästa sätt möter varje individs egen upplevelse av hälsa och välbefinnande - vår dörr är öppen! Om rollenSom läkemedelsansvarig på Apoteket Sunderby kommer du att spela en central roll i att tillgodose våra kunders behov av rådgivning och produkter inom läkemedel och hälsa. Hos oss förväntas du agera med engagemang och trovärdighet och hjälpa våra kunder utifrån din farmaceutiska kompetens och expertis. För oss är det viktigt att vi som apotek fortsätter att utvecklas och vi vill ha med dig på den resan. I rollen förväntas du därför även bidra med idéer och initiativ för att utveckla just vår verksamhet till ett apotek som blir ett självklart val för våra kunder. Apoteket Sunderby sjukhus finns i hjärtat av Norrbottens sjukvård! Vi erbjuder ett brett sortiment, inklusive unika läkemedel, och en dynamisk arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Här får du möjlighet att arbeta tillsammans med ett engagerat team där alla bidrar med sina styrkor. Precis som du förväntas bygga en långsiktig relation med dina kunder vill vi göra det samma med dig. Vi stöttar dig i din karriär - som farmaceut på Apoteket kan du utvecklas i roller som t ex läkemedelsansvarig, säljledare, specialistapotekare eller varför inte en roll som apotekschef? Dina huvudsakliga arbetsområden Arbeta kontinuerligt med förbättring av rutiner och processer Genomföra egeninspektion och ge stöd vid genomförande av riskanalys och händelseanalys Vägleda dina kollegor genom att ge stöd vid frågor samt göra säkra farmaceutiska bedömningar Arbeta aktivt med kundmöten och skapa mervärde för våra kunder Hålla dig uppdaterad och påläst om våra kampanjer och nytt sortiment och ge våra kunder professionell service Dina kompetenserFör den här tjänsten söker vi dig som är legitimerad receptarie eller apotekare och har arbetat i minst två år på ett öppenvårdsapotek. Du förstår vikten av det goda kundmötet och har erfarenhet av rådgivande försäljning. För att vara framgångsrik i rollen som LMA ser vi att du är lösningsorienterad vilket innebär att du agerar på utmaningar som uppstår i din roll men också i verksamheten. Du är noggrann vilket innebär att inga vikta och avgörande detaljer missas. Som LMA har du god samarbetsförmåga där du aktivt bidrar till att skapa ett välfungerande team och hjälper dina kollegor i gemensamma arbetsuppgifter. Det är även viktigt att du har förmågan att hålla dig uppdaterad på omvärldsförändringar kopplade till farmaci- och läkemedelsfrågor och kan förmedla din kunskap vidare till dina kollegor. När det känns rätt Fundera inte för länge. Låt oss i stället berätta om rollen och om verksamheten så kan du sen avgöra om det känns rätt för dig. Ansök nu! Vi vill att din ansökan består av ditt CV samt svar på våra urvalsfrågor. Du behöver alltså inte skicka med ett personligt brev. Urvalsfrågorna hjälper oss att bättre förstå din erfarenhet och dina kvalifikationer för den aktuella rollen och öka vår träffsäkerhet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Arbetstiderna för denna tjänst ligger inom ramen för det lokala apotekets öppettider: vardagar 8-18 och lördagar 10-16. Välkommen till Apoteket!
Välj ett jobb för att visa detaljer