Kundservice - Energibolag - Lund

Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng. Kravspecifikation: Skallkrav: - trevlig attityd, - ansvarstagande, - lösningsorienterade, - serviceinriktade, - samarbetsförmåga, - tidigare erfarenhet av kundservice eller någon form av kundbemötande till konsument. Börkrav: - tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal. - Kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.

1 februari 2024
Sista ansökan:
20 juli 2024
Legitimerad Psykolog/Psykoterapeut med PDT inriktning

Legitimerad Psykolog/Psykoterapeut med PDT inriktning till ett växande företag!! Är du legitimerad psykolog eller psykoterapeut med flera års erfarenhet? Tjänsten: Du kommer att arbeta som Psykolog/psykoterapeut med vuxna på ett rekryteringsuppdrag hos oss vår kund. I behandlingsarbetet ingår att kunna ta emot vuxna patienter i första hand men även par och familjer om du vill utvecklas inom det systemiska och relationella området i psykoterapi. Företaget (Familjeterapeuterna Syd AB) som du ska jobba hos arbetar med familjerådgivning, familjebehandling, psykologisk och psykoterapeutisk behandling med mera. Familjeterapeuterna Syd AB får uppdraget via region Skåne och erbjuder psykoterapi för vuxna via vårdval psykoterapi med placering på deras mottagningar i Skåne. Som person är du positivt och uppskattar att arbeta med eget administrativt och behandlande ansvar. Familjeterapeuterna Syd AB är ett innovativt företag där arbetet utförs både med digitalt behandlingsarbete lika mycket som fysiska möten. Vad får du? • Familjeterapeuterna Syd AB erbjuder utbildningar med både interna och externa föreläsare med jämna mellanrum. Utbildning ersätts med utbildningslön. • Friskvård • Handledning Arbetslivserfarenhet Krav • Du är legitimerad som Psykolog eller Psykoterapeut med inriktning vuxna i metoden PDT. • Du är grundutbildad som Beteendevetare, Socionom, Psykolog, Präst eller Pedagog med vidareutbildning motsvarande steg 1 i psykoterapi med legitimation eller legitimation som Psykoterapeut. Språkkrav • Svenska Meriterande • Engelska • Danska Om oss Recruitment Center är ett personligt rekrytering och bemanningsföretag där våra ledord är att vara personliga, nära och professionella. Företaget grundandes 2021 och hade hunnit få förtroende av olika vård företag och kandidater! Välkommen med din ansökan! Om du har frågor kring tjänsten du kan ringa eller maila till: [email protected] Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

31 januari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Embedded Utvecklare inom telecom

Vill du bli en del av vårt grymma team på Knowit Connectivity och jobba med en industriledande kund inom telecom? Som utvecklare kommer du att ha en viktig roll i att hjälpa vår kund att uppnå sin vision att erbjuda branschledande teknologi inom 5G och IoT. Om rollen Vi söker en Embedded utvecklare till Knowit Connectivity för ett pågående projekt hos en av våra kunder inom telecom. Du kommer att ingå i ett Scrum-team på 9 personer som arbetar nära kunden. I teamet finns en härlig mix av bakgrunder, åldrar och senioritet. Vi tillämpar en hybrid arbetsmodell där det finns möjlighet att jobba både hemifrån och på kontoret i Lund. Denna roll är perfekt för dig som vill ta nästa steg i din utveckling och få använda din problemlösningsförmåga och ständigt utöka din kompetens. I vårt team jobbar vi med att aktivt dela erfarenheter med varandra och därmed bidra till innovation. Med ditt driv och din nyfikenhet kommer du och dina kollegor att ta er an uppgifterna för att säkerställa effektiv leverans i projektet. Vem är du? Vi söker dig som har en kandidatexamen eller en magisterexamen i ingenjörsvetenskap, gärna inom telekommunikation, elektroteknik eller datavetenskap. Du har 2-3 års erfarenhet av hårdvarunära programmering. Därmed har du goda kunskaper i C och Python samt en vana av att jobba i Linuxmiljö. Det är en merit om du har varit i kontakt med telecom, 3GPP, minneshantering eller DSP. God kommunikationsförmåga i engelska, både i tal och skrift är ett krav, och har du dessutom kunskaper i svenska så är det meriterande. Om Knowit Du blir en del av Knowit Connectivity i Malmö/Lund, som består av flera duktiga utvecklare som jobbar med inbyggda system. Vi tror på vikten av att tillhöra en grupp som har fokus på närhet till kollegor, ledning och kund - samtidigt som vi genom vår starka koncern möjliggör en större trygghet, fler spännande kunder och möjligheter. Knowit är en snabbfotad, rolig och inspirerande arbetsplats med stor laganda. Hos oss jobbar du för att göra skillnad och för att utveckla både vår egen verksamhet och våra kunders. Här finns stora möjligheter att utvecklas, både genom innovativa projekt och genom vår personliga kompetensutvecklingsmodell. Knowit Connectivity är aktivt verksamma i spännande teknikområden så som självkörande bilar / ADAS, infotainment system, elektriska bilar, och i 5G-utveckling inom telecom. Våra expertisområden på Connectivity är inom embedded, cloud och applikationer. Ansökan Vi jobbar med ett löpande urval, så varmt välkommen med din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rekryterare Eleonora Cronholm [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

31 januari 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Nu söker vi personliga assistenter till vår kund i Lund!

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se Vi söker personliga assistenter till kvinna boende i Lund. Kvalifikationer/önskemål om assistent: Vi söker personliga assistenter åt en kvinna boende i Lund. Tjänsterna kan innefatta arbete dagtid, kvällstid, helger samt nattjour. Vi söker både timvikarier och assistenter som kan arbeta på en fast schemarad. Du kommer att handleda och stödja en person med funktionsvariation i dennes vardag. Du erbjuder individuellt, socialt och praktiskt stöd för att möjliggöra och tillvarata personernas egna förmågor och därmed skapa förutsättningar till självständighet. Du jobbar för att göra personen delaktiga i sin vardag och ha en meningsfull fritid och/eller sysselsättning. I arbetet ingår bland annat personlig omvårdnad, praktiska göromål och vardagssysslor. Du är behjälplig i vardagssysslor som att laga mat, städa, omvårdnad och tvätta. Du kommer även delta i fritidsaktiviteter såsom biobesök, träning, promenader med mera. Om tjänsten: Till en kvinna i 35-40 års åldern. Som söker kvinnliga assitenter i åldern ca 20-45. Det viktigaste är att personkemin stämmer, resten lär man sig på arbetet. Kvinnans intressen är exempelvis; familj och vänner, inredning, växter, matlagning, blommor samt serier. Kvinnan har en liten hund, så det är viktigt att du inte är rädd eller allergisk. Att vara rökfri är ett absolut krav. Arbetsuppgifter: Att ge stöd och service efter kundens individuella behov och önskemål enligt genomförandeplaner. Du utför vardagsnära, planerade stödinsatser och aktiviteter tillsammans med kunden. Stödinsatserna ska främja kundens integritet, delaktighet och utförs med respekt för kundens självbestämmande. Kundens behov ska vara i centrum och personens synpunkter ska aktivt tas tillvara. Kunden ska få stöd och rätten att bestämma över sitt liv och utveckla sina förmågor att leva ett så självständigt liv som möjligt. Arbetet utgår från ett pedagogiskt och motiverande förhållningssätt i nära samarbete med kundens nätverk och övrig personal. Meriterande om du har gått Vård och Omsorg eller har erfarenhet av arbete med personer som på olika sätt behöver stöd i vardagslivet, men stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Villkor Du ska kunna svenska i både tal och skrift. Handlingar som styrker rätt att arbeta i Sverige måste uppvisas vid eventuell intervju: - En svensk medborgare styrks t.ex. med pass eller personbevis från Skatteverket. - Även EU/EES-medborgare har rätt att arbeta i Sverige. Medborgarskapet styrks t.ex. med pass eller uppehållskort. - Tredjelandsmedborgare (utanför EU/EES) styrker sin rätt att arbeta i Sverige med beslut från Migrationsverket, UT-kort (både fram-och baksida) eller ett LMA-kort. Vi som arbetsgivare får inte begära att handlingar som styrker rätten att arbeta i Sverige mejlas till oss. Rekryteringsansvarig: Donica Eriksson 031-3000725 [email protected] Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000: - /år. I enlighet med God Assistans Policy tar vi in belastningsutdrag från ALLA anställda. Du beställer själv registerutdraget från polisens hemsida, blankett finner du här: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se)

31 januari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
UX Writer

Are you a User Experience Writer with a passion for creating intuitive copy for internal and external digital products? Do you have a visionary mindset and feel ready to be the pioneering UX Writer within our organization? If you are eager to use your writing skills to make digital auctioning the first, best and most trusted option to buy and sell used business goods, we are the company for you. About the Company Klaravik SE is a prominent auction brand known for its robust online platform that facilitates the sale of a wide range of items, including machinery, vehicles, equipment, and various industrial tools. Established in Sweden, Klaravik has carved out a reputation for being a reliable and efficient marketplace for both buyers and sellers. Klaravik is a part of TBAuctions, a group that encompasses several auction brands under its umbrella, Klaravik benefits from an expansive network and a broad customer base. This integration enhances its capabilities to reach a wider audience, ensuring a constant flow of items and bids, thereby maintaining a dynamic and vibrant auction environment. About the Role As the first UX writer joining our Design & User Experience team, you'll have the unique opportunity of shaping the role and applying your expertise across different departments. The team consists of curious and ambitious Designers who love to bounce ideas off one another and are all dedicated to creating solutions that meet both business goals and user needs. Your ability to work in a collaborative environment that means jumping into an existing product process is just as important as your UX writing skills. You'll team up with designers, developers, testers, and product owners, assuming responsibility for crafting and implementing our copy strategy. The company operates at a high pace, and new things are happening all the time! Hence, it's important that you are driven and can adapt to changing conditions but are also ready to argue your case. We want to build a team that works well together, so personal chemistry and the desire to develop something really great is highly valued. Your role will involve: - Being a part of developing the Auction platform of the future  - Crafting and implementing our copy strategy - Writing intuitive and converting copy for internal and external digital products - Iterate copy based on insights and user needs - Creating necessary documentation for the creation of copy as a design system - Collaborating with Designers, Developers and Product Owners to share knowledge and craft amazing user experiences About You You have several years of experience in similar work and, of course, a strong belief in the importance of the written word for the final product. Taking responsibility comes naturally to you, and you know how to balance professional work behavior with having fun at the office.   - You’re a native English speaker - You have at least a couple of years of experience as a UX writer - You always strive to create world-class user experiences - You have knowledge of software development cycles and agile working - You have a good understanding for modularization of copy - You understand wireframes and have basic Figma skills What we offer A pleasant workplace in modern premises in central Lund right by the train station. There are also city and regional buses nearby. Flexible working hours give you the opportunity to balance your private life and work, no matter where you are in life. We have 6 weeks of vacation, wellness contribution, pension solution and health insurance. Details Start day: According to agreement Location: Vävaregatan 21, 227 36 Lund Salary: According to agreement If you have any questions about the position, please contact Sofia Florén, Head of Design at [email protected]. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Looking forward to your application!

30 januari 2024
Sista ansökan:
18 juli 2024
Säljare sökes till Lund (ingen erfarenhet krävs)

Söker du ditt första sälj jobb? Då har du hittat rätt! Vi på Tellsome värderar dina personliga egenskaper högst. Är du en person med högt driv och motiveras av höga mål kombinerat med bra bonusar så besitter du nog rätt egenskaper! Vi bistår alltid med en gedigen produkt utbildning tillsammans med en sälj utbildning innan starten. Nu expanderar vi våran verksamhet till Lund efter 3 framgångsrika år i Malmö. Ansök till oss för att vara med i starten av en ny fantastisk arbetsplats där det finns stora möjligheter! Tellsome sitter i ljusa fräscha lokaler precis bakom centralstationen i Lund, där vi fokuserar på att skapa en familjär och trivsam miljö! Vi har ofta generösa AW´s när vi uppnår våra mål så som att gå på OOAW´s event mm. Ni kan se mer av oss på vår instagram Tellsome (https://www.instagram.com/tellsome.se/) Vi har även generösa tävlingar både individuella & som kontor som genererar allt från ett nytt presentkort till resor. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. De bästa säljarna på Tellsome har en lön på (90.000kr), snittlönen är 29.000kr Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Vi erbjuder: - En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats - Generös lönemodell utan lönetak - Garantilön - Generösa provisioner + bonusar! - Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll - Tävlingar där du kan vinna allt från Presentkort, bonusar, el scooter till resor. Vi söker dig som: - Besitter en hög social kompetens - Tävlingsinriktad - Brinner för försäljning - Har hög arbetsmoral - Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon - Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande - Har du erfarenhet inom telemarketing är de självklart en fördel men inget måste. Arbetstider: Måndag till fredag 08:30-17:00 Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produkt utbildning. Rekryteringsprocess Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms/mail med viktig information när du går vidare i en rekryteringsprocess hos oss. Vi ber dig därför ha koll på din mobil i samband med ansökan. Intervjuer sker löpande. Vill du starta i gång din karriär omgående? Tveka inte på att skicka en ansökan redan idag så får du en tid för intervju inom kort.

29 januari 2024
Sista ansökan:
17 juli 2024
UI/UX Designer

Are you a creative but systematic UI/UX designer with a visionary mindset and a love for collaboration? If you are eager to use your design skills to make digital auctioning the first, best and most trusted option to buy and sell used business goods, we are the company for you. About the Company Klaravik SE is a prominent auction brand known for its robust online platform that facilitates the sale of a wide range of items, including machinery, vehicles, equipment, and various industrial tools. Established in Sweden, Klaravik has carved out a reputation for being a reliable and efficient marketplace for both buyers and sellers. Klaravik is a part of TBAuctions, a group that encompasses several auction brands under its umbrella, Klaravik benefits from an expansive network and a broad customer base. This integration enhances its capabilities to reach a wider audience, ensuring a constant flow of items and bids, thereby maintaining a dynamic and vibrant auction environment. About the Role As an experienced UI/UX designer, you will turn insights into beautiful designs and user flows, always looking at the big picture, while also paying attention to the details. You’ll join a design team of curious and ambitious Designers who love to bounce ideas off one another and are all dedicated to creating solutions that meet both business goals and user needs. Each designer is also a member of a cross-functional team that includes developers, testers, and product owners. In that team you take ownership of the design process, covering research, prototyping, and final designs. We strongly believe in the power of collaboration, and therefore engage in design feedback sessions several times a week to enhance our collaborative methods and knowledge sharing. The company operates at a high pace, and new things are happening all the time! Hence, it's important that you are driven and can adapt to changing conditions but are also ready to argue your case. We want to build a team that works well together, so personal chemistry and the desire to develop something really great is highly valued. Your role will involve: - Challenge existing solutions to develop the Auction platform of the future  - The challenge of a multi-brand platform - Cross-functional collaboration, especially with engineers, designers, testers and product owners About You You have several years of experience in similar work and, of course, a strong belief in the importance of design for the final product. Taking responsibility comes naturally to you, and you know how to balance professional work behavior with having fun at the office. To thrive in this role you should be skilled in Figma, and if you have previous experience from eCommerce or digital auctioning it will be a plus.   - You have expertise in creating strong, cohesive designs using Design Systems. - You get excited about understanding and making engaging user flows. - You enjoy continuous improvements and an iterative design methodology. - You have experience using experiments and data to validate and improve usability and user engagement - You like to be involved from feature specification, to wireframing, and final design execution. - You are unpretentious, curious, and well-organized, with excellent communication and visual presentation skills. The ideal candidate: - Have a university-level education in the areas of Interaction Design, or a related field - 3+ years of experience as a designer working on innovative digital solutions - Experienced in working with Design Systems - High skills within Figma - Fluent in English What we offer A pleasant workplace in modern premises in central Lund right by the train station. There are also city and regional buses nearby. Flexible working hours give you the opportunity to balance your private life and work, no matter where you are in life. We have 6 weeks of vacation, wellness contribution, pension solution and health insurance. Details Start day: According to agreement Location: Vävaregatan 21, 227 36 Lund Salary: According to agreement If you have any questions about the position, please contact Sofia Florén, Head of Design at [email protected]. We recommend that you submit your application immediately as we make a continuous selection. Looking forward to your application and portfolio!

26 januari 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
Bli mäklare i Lund via Mäklarskolan, start augusti 2024!

MÄKLARSKOLAN Nu öppnar ansökningsperioden för Svensk Fastighetsförmedlings Mäklarskola höstterminen 2024. Vi erbjuder dig chansen att förverkliga din dröm om att bli Fastighetsmäklare genom 17 intensiva, berikande och minnesvärda månader. Parallellt med utbildningen genomför du betald praktik i vår bobutik i Lund där du efter avslutad utbildning startar din karriär som mäklare. Utbildningen sker i ett samarbete mellan Svensk Fastighetsförmedling och Högskolan i Gävle som genomför föreläsningar och examinerar kursmomenten. Utbildningen genomförs på distans med fysiska träffar i Stockholm på Arlanda och nästa terminsstart är i augusti 2024. Utbildningen omfattar heltidsstudier om 120 poäng (fördelat på 17 månader) och ger de teoretiska kunskaper som gör att du efter examen kan ansöka hos FMI för registrering. Föreläsare är såväl lärare från Högskolan i Gävle som externa experter samt medarbetare från Svensk Fastighetsförmedling. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som har en god förmåga i att skapa nya kundrelationer, är teamorienterad och intresserad av sälj. Arbetet som mäklare är både fantastiskt och utmanande, rollen inkluderar stort ansvarstagande och flexibilitet. Du kommer att utföra arbetet från ax till limpa vilket innebär allt från att skapa och bevara kundkontakter till att säljprocessen går i lås. Hos oss är det viktigt att du är en lagspelare som absolut vill prestera och leverera mot dina mål men också vara en schysst kollega som vill vara en del av ett lag som vinner tillsammans. För att lyckas i rollen ser vi att du: - bor i Lund med omnejd - har tidigare erfarenhet av service och/eller kundkontakt - har flytande kunskaper i svenska, tal och skrift - är uthållig och ambitiös med en känsla för service - har några års arbetserfarenhet - har B-körkort eller planerar att ta det innan utbildningen slutförts Som person är du organiserad och trivs av att arbeta strukturerat utifrån givna ramar. Du drivs av att hitta lösningar och att arbeta relationsbyggande med både kunder, samarbetspartners och kollegor. Du är en lagspelare med god förmåga i att kunna utföra dina arbetsuppgifter självständigt. Vi söker dig som bor i Lund med omnejd. Då utbildningen sker i hög takt under 17 månader är det viktigt att du är beredd på en intensiv period med både högskolestudier och arbete vid sidan om studierna. Har du tidigare studerat på eftergymnasial utbildning är det meriterande. OM UTBILDNINGEN I samband med utbildningsstart kommer du att arbeta parallellt med studierna två dagar i veckan i vår bobutik. Det är samma butik som du efter avslutade studier och praktik också fortsätter att arbeta i som färdig mäklare, således är det även den butiken som finansierar din utbildningskostnad. Utbildningen inkluderar fysiska träffar på Arlanda, dessa träffar är obligatoriska. Utdrag ur belastningsregistret görs i samtliga rekryteringsprocesser. DIN ANSÖKAN Svensk Fastighetsförmedlings Mäklarskola är en utbildning som innebär en framtida anställning, därför genomförs rekryteringsprocessen på samma premisser som vid en traditionell anställning. Mer information om processens gång får du löpande under processen. Din ansökan behöver innehålla CV på svenska, bifoga även gärna personligt brev. Bifoga dina bilagor i PDF-format. Notera att du bör vara bosatt i Lund med omnejd då du kommer att anställas i bobutiken på den orten du gör utbildningen hos. Nästa kursstart är augusti 2024. Urval granskas löpande vilket innebär att platserna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Under tiden får du gärna spana in våra instagramkonton @livetpasvenskfast och @svenskfastlund där du får en större inblick om hur det är hos oss. Vid frågor om rollen vänligen kontakta TA-partner Sofia Lundberg på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

19 januari 2024
Sista ansökan:
7 juli 2024
Vik och sommar vik till Revinge

Omtanken är ett familjeägt assistansbolag med kontor i natursköna Veberöd, tillhörande Lunds kommun. Hos oss är det dina önskemål som formar vår service. Det är du som bestämmer hur din personliga assistans ska utformas inom de ramar och riktlinjer som finns för assistans. Därför strävar vi som assistansbolag alltid mot att personlig assistans ska ges med respekt för människovärde och personlig integritet. Vi arbetar för kontinuerliga träffar och aktiviteter för både assistansanvändare och anställda. Vi är den familjära assistansanordnaren där kvalitet är viktigare än kvantitet för våra assistansanvändare. Nu söker vi dig som vill hoppa in extra vid ordinarie personals frånvaro. Och dig som vill jobba i sommar. Du kommer att få jobba med en härlig tjej som bor i egen lägenhet i anslutning till föräldrarnas hus. Man jobbar eftermiddag/kväll/natt. Men under sommaren har vår kund sem från dv och då är jobbar man även dagen. Helgerna är alltid hela dagen delat på olika pass. Du kommer att få träffa en aktiv tjej som har autism. Hon tycker mycket om sång och musik och att spela på instrument. Cyckla och gå promenader ingår också hennes vardag. Åka och bada gör man ibland och då har man dubbel assistans. En god fika på cafe är något som uppskattas. Körkort och egen bil är ett krav eftersom det är svårt med bussförbindelser. Och många gånger hämtar man vår kund efter dv när man går på sitt pass. Vår kund har ep och det är en stor fördel om du har erfarenhet av det. Utbildning sker i hemmet. Du får en bra bredvidgång så du känner dig trygg i ditt arbete.

16 januari 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Personlig assistent sommarvikarie till man i lund

Vi på Omtanken i Skåne AB erbjuder personlig assistans med personlig service och personligt engagemang. För oss är det självklart att brukarens behov alltid sätts i första rummet. Vi utför personlig assistans med respekt för människovärde och personlig integritet. Hos oss möter du det lilla assistansbolaget med mycket hjärta, tillgänglighet och närhet. Vår värdegrund är: Våra brukare och medarbetare ska känna sig sedda och bekräftade för dem de är. Detta ger en hög kvalitet, trygghet och skapar kontinuitet. Är du flexibel, lojal, omtänksam och älskar att arbeta med människor? Vill du vara en viktig person för någon annan i dennes liv? Vill du arbeta på det lilla familjeföretaget med kollegor där närhet och kvalitet är viktigt? Då har du chansen nu. Vi söker dig som vill arbeta som personlig assistent till en man i lund. Vi söker någon som kan arbeta när ordinarie assistenter har semester. Det finns även möjlighet att hoppa in utöver sommarmånaderna vid ordinarie assistenters frånvaro. Arbetstiderna är förlagd på dagtid 9-16:30, 7 dagar i veckan

15 januari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024