I den här rollen får du arbeta med testning i en tekniskt avancerad miljö där fokus ligger på manuella tester – men med inslag av automation. Du kommer att: -Planera, exekvera och dokumentera tester -Jobba tätt ihop med utvecklare och andra testare för att säkerställa kvaliteten i produkten -Skriva och underhålla testskript i Python -Identifiera och rapportera buggar samt bidra till förbättringar Det är en roll för dig som gillar att dyka djupt ner i detaljerna, analysera resultat och optimera testprocesser. Vem är du? Vi letar efter en noggrann och lösningsorienterad testare som: -Har minst 3 års erfarenhet av testning (både manuellt & automatiserat) -Behärskar Python – och gärna andra programmeringsspråk -Har erfarenhet av testverktyg och ramverk som Selenium, pytest eller liknande -Är självständig, analytisk och driven – du kan utan problem sitta i timmar och djupdyka i tester -Trivs i en social och samarbetsinriktad miljö Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!
Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!
Om vårdcentralen Kry vårdcentral Tuna i Lund var den första av Krys digifysiska vårdcentraler som öppnades 2018. Du kommer att tillhöra ett kompetensstarkt och engagerat team med fokus på gott bemötande, god tillgänglighet och med ett tydligt patientfokus. I vårdteamet arbetar vi med täta dialoger mellan professionerna i syfte att skapa den bästa vården för patienten. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta resa inom digifysisk vård? Sök vikariatet som psykolog hos oss! Om rollen I rollen som psykolog har du en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen där du får möjlighet att möta många olika patienter. Du får arbeta både på vår fysiska vårdcentral samt till viss del digitalt. Arbetet innefattar bedömning, rådgivning och behandling. Du får möjlighet att kompetensutveckla dig själv samt vara med på resan att utveckla och förändra primärvården. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med ett nära samarbete mellan olika professioner, uppnå bästa möjliga vård. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad psykolog med KBT-inriktning. Erfarenhet inom svensk primärvård, psykiatri eller företagshälsovård. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter. Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Praktisk information Period: 1 augusti 2025 - 31 december 2025 Omfattning: 60-100% Anställning: Vikariat Arbetstider: Vardagar kl 8-17 Plats: Kry Vårdcentral Tuna, delvis arbete hemifrån Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta verksamhetschefen Anna Rosborg på mail [email protected]. På grund av GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-post. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.
About Camurus Camurus is an international, science-led biopharmaceutical company committed to developing and commercializing innovative, long-acting medicines for improving the lives of patients with severe and chronic diseases. New drug products with best-in-class potential are conceived based on the company’s proprietary FluidCrystal technology and its extensive R&D expertise. The R&D pipeline includes products for the treatment of dependence, pain, cancer, and endocrine diseases. Camurus has operations across Europe, the US, and Australia, with headquarters in Lund Sweden. The company’s shares are listed on Nasdaq Stockholm under the ticker CAMX. For more information, visit www.camurus.com and LinkedIn. Camurushas approximately 250 employees. The corporate culture is driven by our core values of innovation, collaboration, ownership,quality, and passion for realizing ourpatient-centric commitment. The corporate culture is driven by our core values of innovation, collaboration, ownership,quality, and passion for realizing ourpatient-centric commitment. Camurus is growing and strengthening their IT team! The company is adding a new, critical role to our headquarters in Lund and recruiting an IT Validation Manager. If you have strong GxP validation and qualification knowledge, pharma industry experience and great collaboration skills, then you might be the one we are looking for. You will have a unique opportunity to be part of our growth and enter a new role, taking the lead for the IT related validation and qualification activities in Camurus. The role: Manage validation and qualification activities. Develop and improve IT QMS policies and procedures to an efficient framework. Participate in IT audit activities, and close IT audit findings in a timely and efficient manner. Participate in projects involving system validation. Closely collaborate with IT and QA colleagues. Your profile: Bachelor’s degree in information technology, Computer Science, or a related field. Proven experience as an IT Validation Manager or similar role. Strong GxP validation and qualification knowledge; GAMP 5, 21CFR Part 11 and Eudralex, Vol 4 Annex 11 Deep understanding of IT processes and best practices. Excellent communication and interpersonal skills. Leadership and management skills. You know IT processes and best practices and will be able to contribute with your experience to further improve our way of working. You thrive in a collaborative environment and have excellent interpersonal and leadership skills. We offer: This is a great time to join a highly dynamic company during a very exciting phase of growth. The position offers an international work environment and corporate culture, with the possibility for individual development and growth. Application: We are eager to answer your questions about the position so dont hesitate to contact responsible recruitment consultant Carolina Pankarz Bernro at +46730981310 or e-mail [email protected]. This is an immediate, full-time employment opportunity. Welcome!
Techster Solutions befinner i dagsläget sig i en spännande tillväxtfas och söker nu fler kollegor, inledningsvis dig med minst 3+ års erfarenhet och som kan stärka teamet. Du kan förvänta dig en omväxlande miljö, dagarna kan se väldigt olika ut - men en sak är säkert, här får du använda dina kompetenser och sätter själv gränsen för hur mycket du vill utvecklas. Som ett kunskapsbolag är det viktigt för oss att våra specialister delar med sig av sin kompetens och får kollegorna att växa. Rollbeskrivning: We are now looking for a Fullstack Software Developer for MIS/MES/MOM in the Production Operation program on the behalf of our client, Tetra Pak. Assignment Description: Software Developer for MIS/MES/MOM in the Production Operation program. The focus in this team is to develop and life cycle software applications delivered to Tetra Pak customers. The team is developing applications in the data management/storage and visualization of data domain with embedded functionality for food & beverage manufacturing. The applications are used by stakeholders at customer plants to visualize, control and optimize production. The assignment allows to work from remote two days a week Required Technical Experience: Experience in .NET Core C# Experience with SQL Server platform, SQL queries ,T-SQL, stored procedures Experience with Entity Framework Strong JavaScript fundamentals. This includes understanding the Angular component model, JSX syntax, lifecycle methods, hooks and state management. Proficiency in HTML and CSS is necessary to structure and style web applications. Experience with REST and RESTful APIs Experience with Typescript Experience in writing unit tests, integration tests, and end-to-end tests for Angular components and applications. Experience with MSTest, xUnit, and NUnit testing, as well as debugging tools Experience with version control systems like Git Preferred Technical Experience: Knowledge of frontend testing frameworks like Cypress, Jest or Angular Testing Library Knowledge of continuous Integration and Deployment (CI/CD) methodologies Experience on developing international software. Understanding techniques to optimize website performance, such as code minification, caching, lazy loading, and reducing network requests. Personal/Education: Software or Science engineer Ansökan Tror du att du är Techster Solutions nästa stjärna? Tveka då inte att skicka in din ansökan redan nu. Urval sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetsplats och kulturVi är ett entreprenördrivet IT företag, med både produktkunskap och försäljning (Techster AB) och konsultativa tjänster (Techster Solutions AB). Det innebär att vi är mycket öppna för nya tekniska lösningar, kunskapsutbyte och ständigt lärande. Att ha roligt och samtidigt behålla den familjära andan utan hierarkier är lika viktigt. Vi vill skapa det konsultbolag som du alltid velat jobba för, men kanske inte hittat ännu. Redan idag har vi en blandning av seniora och yngre medarbetare, såväl som män och kvinnor. Det vill vi fortsätta att bygga på. Så välkommen med din ansökan!
Är du lyhörd, handlingskraftig och bra på att hitta individbaserade lösningar? Då kan det här vara jobbet för dig. I den här tjänsten söker vi dig som motiveras av att se människor utvecklas och nå sina mål! För att trivas i rollen ser vi att du strukturerat och kreativt vill arbeta med att identifiera människors bäst lämpade vägar ut på arbetsmarknaden. Du kommer arbeta inom ramarna för tjänsten ”Steg till arbete”, där du vägleder en grupp deltagare genom både individuella samtal, föreläsningar och gruppaktiviteter. De som deltar i tjänsten ”Steg till arbete” är en varierande grupp människor som alla ska ges praktisk vägledning och arbetsmarknadskunskap, för att i sin tur stärka sina möjligheter till arbete. Du kommer få samverka med kollegor såsom arbetsterapeut, studie- och yrkesvägledare samt språkstöd. Välkommen att söka en meningsfull och omväxlande roll där du verkligen kan göra skillnad för människor. Dina främsta arbetsuppgifter Schemaläggning och planering av aktiviteter och insatser Individbaserad kompetenskartläggning Stötta vid aktivitetsutförande och ute på reell arbetsplats Göra uppföljningar på arbetsplatser Hålla föreläsningar samt genomföra individuella samtal Administration och dokumentation Samverkan och dialog med Arbetsförmedlingen Vi söker dig som Har minst 2 års högskole- eller yrkeshögskoleutbildning på heltid inom sociologi, beteendevetenskap, pedagogik eller medicin 1 års erfarenhet på minst halvtid av individuell eller grupphandledning/coachning av personer med psykisk eller fysisk ohälsa alternativt funktionsnedsättning under de senaste 3 åren Har god kommunikativ förmåga i tal och skrift Är ansvarstagande, relationsskapande och organiserad Har god arbetsmarknadskunskap och lokalkännedom Vi erbjuder Nya spännande utmaningar varje dag Härliga och hjälpsamma kollegor En hög tillit till anställdas kompetens och förmågor En öppen arbetsplats, högt i tak och gott samarbete En möjlighet att göra skillnad för människor Om oss På Arbetslivsresurs hjälper vi människor att hitta vägar till ny sysselsättning. Vi består bl.a. av socionomer, sociologer, arbetsterapeuter, hälsovetare och beteendevetare som eftersträvar att skapa goda förutsättningar för människor att få ett långsiktigt och hälsosamt arbetsliv. När dessa individuella behov tillgodoses, bidrar det inte bara till välmående på individnivå utan även till en positiv samhällsutveckling. När människan mår bra, mår samhället bra. Sedan starten 2005 har vi byggt upp gedigen erfarenhet av att stärka, utveckla och identifiera behov hos både individer och organisationer - över hela Sverige. Låter det här som en lämplig tjänst för dig? Ansök gärna redan idag! Vi intervjuar kandidater löpande allt eftersom ansökningar kommer in, därför kan anställningsprocessen avbrytas om vi hittar personen vi söker.
Sales Development Representative – Ta första steget in i en spännande säljkarriär! Älskar du att knyta nya kontakter och vill kickstarta din karriär inom sälj? Som SDR på Cloudo blir du vår röst utåt och den som tar första steget mot nya affärer. Om Cloudo Cloudo är en komplett, oberoende leverantör av produkter och tjänster inom IT och kommunikation. Vi erbjuder högkvalitativa lösningar som är skräddarsydda efter våra kunders behov, med ett starkt fokus på säkerhet, effektivisering och kommunikation. Genom att analysera verksamheter och utveckla smarta strategier hjälper vi företag att optimera sina processer och förbättra kommunikationen med både kunder och anställda. Bli en del av Cloudo Vill du vara en del av ett snabbväxande företag där du får utvecklas inom försäljning och affärsutveckling? På Cloudo söker vi nu en driven SDR som brinner för att skapa nya kontakter och öppna dörrar för affärer. Som SDR hos oss är du den viktiga första länken i vår säljprocess. Din roll handlar om att: Identifiera nya affärsmöjligheter – Hitta rätt företag och personer att kontakta. Vara vår första kontakt utåt – Skapa intresse för våra tjänster genom proaktiv kommunikation. Boka in möten – Säkerställa att våra säljare får möta rätt kunder och fatta affärsbeslut. Bygga relationer – Skapa långsiktigt förtroende från första samtalet. Samarbeta tätt med säljteamet – Optimera strategier och resultat tillsammans med våra säljare. Vem vi söker Vi letar efter dig som är driven, social och resultatinriktad. Du trivs i en roll där du får skapa kontakter och gillar att jobba mot mål. Krav: Erfarenhet av försäljning, kundkontakt eller en relevant utbildning Flytande svenska i tal och skrift, samt grundläggande engelska Ett starkt driv och viljan att utvecklas inom försäljning Förmåga att skapa förtroende och anpassa din kommunikation efter olika kunder Meriterande: Erfarenhet av mötesbokning, telemarketing eller B2B-försäljning Tidigare jobb inom butik, kundtjänst eller service där du aktivt jobbat med kunder Erfarenhet av att jobba mot mål och uppsatta KPI:er Vad vi erbjuder En spännande roll i ett växande bolag Fast lön med provision Interna utbildningar och coachning för att du ska lyckas En företagskultur där vi firar framgångar tillsammans En härlig teamkänsla och roliga aktiviteter Det praktiska Placering: Lund, på vårt huvudkontor Start: Så snart som möjligt Omfattning: Heltid Ansök idag! Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag! Vi går igenom ansökningar löpande, så vänta inte för länge – vi ser fram emot att höra från dig!
Är du driven, nyfiken och redo att ta dina första steg inom försäljning? På Cloudo söker vi en Junior Account Manager som vill utvecklas i en expansiv organisation där möjligheterna är många och resan spännande! Om Cloudo Cloudo är ett växande företag som erbjuder moln-, IT- och telefonitjänster till företag. Vi befinner oss i en expansiv fas och söker nu en engagerad person som vill vara med och bidra till vår fortsatta tillväxt. Din roll som Junior Account Manager Som Junior Account Manager blir du en viktig del av vårt säljteam. Du får möjlighet att bygga starka kundrelationer, identifiera affärsmöjligheter och skapa skräddarsydda lösningar för våra kunder. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Skapa och utveckla nya kundrelationer genom aktivt säljarbete Identifiera kundens behov och presentera lösningar som matchar deras verksamhet Bygga långsiktiga samarbeten och bidra till kundernas framgång Delta i förhandlingar och stänga affärer tillsammans med erfarna kollegor Vem är du? Vi söker dig som: Är i början av din karriär och vill växa inom försäljning Har ett starkt driv, nyfikenhet och en vilja att utvecklas Är bekväm med att använda telefonen som arbetsverktyg Trivs i en dynamisk och målmedveten arbetsmiljö Vad vi erbjuder Karriärutveckling – Vi ger dig en tydlig väg framåt och verktygen för att lyckas Stöttande team – Du får coachning och stöd av erfarna kollegor En spännande arbetsplats – Vi är ett växande företag med stora möjligheter Är du redo att kickstarta din säljkarriär? Skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor? Hör av dig – vi ser fram emot att lära känna dig!
Om kunden Vi söker nu en Elkonstruktör till en av våra kunder! Vår kund är ett innovativt och engagerat teknik- och konsultföretag som fokuserar på att leverera lösningar som skapar värde för både kunder och samhälle. Med starka rötter i Norden kombinerar de lokal expertis med internationell erfarenhet och möter utmaningar med både kompetens och nytänkande. De verkar inom flera sektorer, inklusive energi, förnybar teknik och industri, och erbjuder tjänster inom ingenjörskonst, projektledning och digitalisering. Om tjänsten Som elkonstruktör kommer du att arbeta med spännande projekt inom områden som energi, industri/produktutveckling och process. Detta innebär att du kommer att få konstruera allt från maskiner, elskåp och elnät till relaterade produkter och lösningar kring olika energikällor. Du kommer att vara med från början till slut och ta dig an allt från idé till färdig lösning, där dina arbetsuppgifter bland annat kommer att bestå av; Elkonstruktion av maskiner, skåp och system Dimensionering och val av komponenter och kablage Framtagning av ritningar och tekniska specifikationer Kvalitetssäkring och teknisk granskning Delta i FAT och SAT Projekten kan innebära nyutveckling samt produkt- och maskinuppdateringar, och med din vilja, personliga ambition och kompetens, i samarbete med kunden, kommer du att skapa stora möjligheter för din framtid. Din kompetens För att passa i denna roll har du en högskoleutbildning eller YH-utbildning inom relevant område. Du har några års erfarenhet av el-konstruktion inom maskin, system och automation. Vi ser även att du har arbetat med vanliga programvaror som EPLAN, E3 eller motsvarande. Övrigt Lön: Fast månadslön Omfattning: Heltid, tillsvidare Start: Omgående med hänsyn tagen till din eventuella uppsägningstid Placeringsort: Lund Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, skicka din ansökan redan idag! Om oss Procruitment är Sveriges enda karriärbyrå inom IT, tech och engineering som genom proaktiv rekrytering förenar attraktiva arbetsgivare med människor som delar samma mål och ambitioner. Oavsett om du är en erfaren ledare eller om du ska ta ditt första steg ut i karriären hjälper vi dig att nå dina karriärmål - samtidigt som vi bryr oss om dig, din resa och att du mår bra längs vägen. Procruitment är stolta vinnare av Recruitment Awards och är utsedda till Årets Rekryteringsföretag och Årets Raket samt Gasellföretag 2024 av Dagens Industri.
Välj ett jobb för att visa detaljer