Dansktalande telefonintervjuare

Om jobbet Tycker du om att samtala med människor, talar du danska och vill du jobba med något som leder till utveckling? Letar du dessutom efter ett flexibelt extrajobb med goda möjligheter att arbeta upp till 30-40 timmar i veckan under maj månad? Då kan tjänsten som intervjuare vara något för dig! Kort om oss Vi på Enkätfabriken arbetar med olika typer av undersökningar på uppdrag av offentliga organisationer, akademisk sektor, företag och föreningar. Vi är ett företag som sätter kvaliteten på våra undersökningar och vårt analysarbete i första rummet. Vi har kontor i Göteborg, Lund och Stockholm. Kort om tjänsten Som intervjuare samlar du in svar om viktiga frågor som leder till samhällsutveckling. Arbetstiderna varierar beroende på projekt. Vanligtvis kan du välja om du vill arbeta dagtid, kvällstid och/eller under helger. Arbetstiderna är alltså flexibla och jobbet passar därför perfekt för dig som exempelvis studerar på halvfart. Vi ser helst att du kan arbeta mellan 30-40 timmar i veckan under maj månad. Om dig – Du talar danska (flytande) – Du är flexibel, snabblärd, noggrann och tar gärna kontakt med andra människor – Du är bekväm med att arbeta med datorn som främsta verktyg – Du har gärna läst minst en termin på universitet eller högskola, gärna inom samhällsvetenskap, ekonomi eller humaniora – Du vill arbeta mellan 20-40 timmar i veckan under maj månad Vi erbjuder: – En timanställning där du kan påverka dina arbetstider och hur mycket du arbetar – Ett givande extrajobb med möjligheter att arbeta hemifrån – Ett arbetsklimat där tempot är högt, men noggrannhet är viktigast – En liten arbetsplats där varje anställds insats är viktig för helheten – En helt fast timlön Observera att ansökningar endast tas emot via arbetsgivarens webbplats, inte via mejl. Läs mer om oss på vår hemsida!

4 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Mekaniker sökes till markverkstan i Revingehed

Har du några års erfarenhet som mekaniker? Har du ett stort teknikintresse och tycker om att arbeta varierat? Vill du vara med i vår expansion för ett starkare försvar? Då kan du vara mekanikern vi söker till Revingehed. Vad kan vi erbjuda dig Hos oss får du möjlighet att arbeta med spännande arbetsuppgifter för att bidra till att göra Sverige och världen lite säkrare. Vi värdesätter ömsesidigt förtroende och hos oss får du både ett eget ansvar och goda möjligheter till att kompetensutvecklas. Våra medarbetare är viktiga för oss och du har möjlighet att ha en bra balans mellan arbetsliv och privatliv. Vi ger dig möjlighet att träna på arbetstid, generösa avtal gällande arbetstid och föräldralön samt upp till sju veckor semester per år. Markverkstad Syd Markverkstaden Syd är enhet inom Försvarsmaktens tekniska skola, FMTS, som utför underhåller på Försvarsmaktens mark/flygbasmateriel och levererar tekniskt systemstöd. Markverkstadsenheten levererar tjänsterenligt kundkrav. Du kommer att tillhöra Markverkstad Syd som är en Avdelning med 140 medarbetare, som bedriver verksamhet i Revingehed, Ronneby, Karlskrona och på Gotland. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som mekaniker arbetar du huvudsakligen med underhåll, reparation och felsökning på tunga hjulfordon, bandvagnar och dess system men även olika förkommande arbeten på Försvarsmaktens materiel och materielsystem. Arbetet innebär både förebyggande och avhjälpande underhåll samt modifiering och ombyggnad utifrån fastställda underlag. KRAV Kvalifikationer • Utbildning inom fordonsteknik, eller annan utbildning/kompetens förvärvad genom yrkeserfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. • B-körkort, gärna högre. Personliga egenskaper Hos oss är det viktigt att du har en positiv attityd till arbetet och verksamheten. Du är kvalitetsmedveten, arbetar bra i grupp likväl som självständigt, är strukturerad, beslutsam samt gör korrekta avvägningar och prioriteringar. Vidare är du flexibel och kan med lätthet ställa om ditt fokus och anpassa dig i en föränderlig miljö. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att myndighetens uppdrag ska vara framgångsrikt förutsätts att alla medarbetare uppträder enligt den värdegrund som finns. Försvarsmaktens värdegrund slår vakt om alla människors lika värde, rättvisa och jämlikhet och främjar demokrati och mänskliga rättigheter (läs mer på www.forsvarsmakten.se). Meriterande • AC-certifikat. • Tidigare anställning som lastbilsmekaniker. Övrigt Tillsvidareanställning, heltid/dagtid, som inleds med 6 månaders provanställning. Varierande arbetstider kan förekomma och vi tillämpar flextidsavtal Arbetsort: Revingehed. Tillträdesdatum: snarast efter överenskommelse. Arbete medför även krav på resor och tjänstgöring, såväl inrikes som utrikes. Tjänsten är en civil befattning. Arbete med härdplaster kan förekomma på markverkstaden. Upplysningar om befattningen Freddie Andersson, tfn. 070- 995 74 79. Information om rekryteringsprocessen HR Alexandra Falk, tfn. 070- 848 17 61. Fackliga företrädare SACO: Håkan Eliasson OFR-S: Tony Svensson SEKO: Irene Ström, Jörgen Jansson OFR-O: Anders Norén Samtliga kontaktas via tfn 035-266 20 00. Välkommen med din ansökan senast 2024-05-06 Din ansökan bör innehålla CV samt ett ansökningsbrev. I ansökningsbrevet vill vi att du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. --------------------------------- Försvarsmaktens tekniska skola, FMTS, med huvudort i Halmstad är ett logistikförband där tekniken står i centrum. Förbandets verksamhet vilar på fyra ben – utveckling, utbildning, verkstads- och krigsförbandsproduktion. För att Försvarsmaktens förband ska kunna verka behöver de fungerande materiel och för det har FMTS en viktig roll. FMTS har ett funktionsansvar för den tekniska tjänsten inom Försvarsmakten, vilket bland annat innebär att följa teknikutvecklingen för att kunna förutse kommande behov men även föreslå förändringar och förbättringar. Här finns spännande utvecklingsmöjligheter för den som är tekniskt intresserad, både på grundläggande och mycket avancerad nivå. FMTS utbildar officerare, specialistofficerare, och civilanställda i teknisk tjänst inom samtliga försvarsgrenar. Utöver det så utbildas soldater inom logistik. FMTS har verksamhet över hela Sverige, från Revingehed i söder till Boden i norr. Varje dag och varje timme gör våra medarbetare insatser som påverkar andra människors liv, både i stort och smått såväl på hemmaplan som runt om i världen. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård och en god balans mellan arbete och privatliv. Försvarsmakten tillvaratar de kvaliteter som mångfald och jämn könsfördelning tillför verksamheten. Vi välkomnar därför sökanden med olika bakgrund och erfarenheter i våra rekryteringar. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands men innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas.

4 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Purchaser till Axis Communications i Lund

Vill du vara med och skapa en smartare och säkrare värld? Nu söker vi en inköpare med några års erfarenhet inom supply chain till huvudkontoret i Lund. Sök redan idag då vi går igenom urvalet löpande! OM TJÄNSTEN Axis är ett snabbt växande och spännande företag, redan världsledande inom vårt huvudsakliga område - nätverksvideo. Hos Axis arbetar du i en innovativ och global organisation som är mycket stolt över att leverera världsklass, högkvalitativa produkter och tjänster till våra kunder. Vi brinner för att skapa en smartare och säkrare värld! Vår framgång beror till stor del på vår högt kvalificerade personal och vår starka kultur av att våga lyckas och ständigt bryta ny mark. Vi letar nu efter en Inköpare att ansluta sig till vårt team på vårt huvudkontor i Lund, Sverige. Gå med i vårt team och tillsammans kommer vi fortsätta att leverera utmärkta produkter över hela världen. Vem är ditt framtida team? Du kommer att vara en del av ett team bestående av 30 engagerade och talangfulla kollegor inom vårt Inköpsteam. Förutom inköpare för olika varor består vårt team av processutvecklare, analytiker och koordinatorer. Tillsammans är vi ett kreativt och ambitiöst team där vi får saker att hända! Vårt jobb är att tillgodose Axis kundbehov - säkerställa produkttillgänglighet vid våra 7 platser runt om i världen med rätt produkt på rätt plats, tid och mängd! Internt kommer du att samarbeta med ditt team och andra kollegor över Axis såsom Demand Planning, Sales, Sourcing, Product Management med flera; och externt med våra leverantörer. Vad kommer du att göra här? Ditt främsta ansvar är att balansera lager och säkerställa produkt tillgänglighet för en eller flera produktkategorier, din portfölj och/eller leverantörer. För att uppnå detta är du ansvarig för inköp och lagerhantering av din produktportfölj. Du kommer att samarbeta och hantera ditt inköp och planering med olika leverantörer och leverera till 7 lagerplatser. Tjänsten kan kräva 5-10 resdagar per år. Du erbjuds Att arbeta med oss ger dig en utmärkt möjlighet att utvecklas i en organisation som värdesätter kreativitet och främjar professionell och individuell tillväxt. Vi har en stark företagskultur baserad på öppenhet, samarbete och innovation där din personlighet och bidrag är mycket uppskattade. Vi erbjuder dig en karriär i ett snabbväxande, globalt och ständigt utvecklande IT-företag där du kan göra skillnad och växa tillsammans med oss. Du kommer att interagera i en bred tvärfunktionell miljö och naturligt utveckla din kunskap inom många områden inom organisationen. Gå med oss och du kommer att vara en del av ett fantastiskt team med kollegor som vill lyckas tillsammans med dig och där vi inte är rädda för att agera och utvecklas. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Analysera befintlig och förväntad efterfrågan och försörjningsplan samt vidta åtgärder för att bibehålla balansen * Identifiera och motverka försörjningsavvikelser och/eller luckor * Delta, ställa krav och agera i projekt relaterade till din produktportfölj såsom lansering av nya produkter eller leverans av stora företagskundprojekt * Planera, släppa och hantera inköpsordrar * Synkronisera och prioritera produktions- och leveransplanen med dina leverantörer för att säkerställa att de uppfyller dina försörjningskrav * Spåra och driva leverantörsprestanda relaterad till försörjning * Ställa och driva en lagerhanteringsstrategi för att säkerställa och balansera tillgängligheten * Analysera och övervaka din lagerhanteringsstrategi och relaterade KPI: er VI SÖKER DIG SOM - Magister- eller kandidatexamen inom relevant område - Minst 2 års erfarenhet av arbete med inköp, logistik eller försörjningskedjehantering - Erfarenhet av att arbeta i ERP-system - Ett stort intresse för BI-system och dataanalys - Flytande i svenska och engelska Det är meriterande om du har * Erfarenhet av statistisk analys * Erfarenhet av arbete inom teknikbranschen * Utökade Excel-färdigheter För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: Vi tror att du är en analytisk person med en stark personlig drivkraft och en framåtböjd mentalitet. Du är en lagspelare men trivs också med att arbeta självständigt, planera och hantera dina egna aktiviteter. Du stimuleras av utmaningar, är inte rädd att agera och brinner för problemlösning - både självständigt och genom effektivt samarbete i ett team. Att arbeta i en dynamisk, innovativ och högt tempo miljö är din grej och du trivs i en roll där du verkligen kan göra skillnad. Vi tror att du är välstrukturerad, anpassningsbar och naturligt ser både detaljer och helheten - vilket gör rätt prioriteringar och agerar effektivt både på kort och lång sikt. Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Axis här!

3 april 2024
Sista ansökan:
4 maj 2024
Senior Data Engineer

Transform data into analyzable format (ETL/ELT), securing the data delivers the defined benefits to the business. Analyze, design, develop, test, and sustain infrastructures for data sourcing, maintenance, generation, and sharing. Drive optimization, testing, and tooling to improve data quality and implement signals for data drifting and model decay. Be responsible for all aspects of integrating, and processing data, including associated data modeling. Provide APIs to enable easy and standardized sharing and access of data. Provide SME expertise and operational know-how to support projects and solutions by converting data-related business requirements into data architectures and technical solutions. Responsible for solution compliance with rules and standards (e.g. information security), legal and regulatory requirements as well as adherence to relevant delivery process standards Support and coach our Software Engineers and product teams in developing software in a data-focused and data-enabled approach. Document and make the operational know-how of the data infrastructure and engineering solutions available for the ecosystem and ensure awareness around available data. Leverage best practices in continuous integration and delivery. Ensure cost-conscious and maintainable solutions. Expertize in Azure/AWS and creating data pipeline. Experienced in python, pyspark, SQL.

3 april 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Jobba Med Solceller

Sök jobbet som säljare på Submit för att jobba med solceller! Pratar du flytande svenska & vill jobba med solceller? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet kommer du att få boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att jobba med solceller. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Tjäna mycket pengar utan lönetak ∙ Säljutbildning, betalt fordon & resa Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Har körkort & jobbat med solcellsförsäljning ∙ Driven & resultatorienterad

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Content och Social Media Specialist till Qvesarum!

I rollen som Content och Social Media Specialist blir du en viktig spelare i marknads- och e-handels teamet på Qvesarum. Du blir också extra viktig i bolagets fortsatta expansion. Dina ansvarsområden är att producera content både i bild och rörligt i sociala medier. Du kommer också skriva nyhetsbrev samt se till så att Qvesarums webbplats är uppdaterad och underhålls. Tidigare erfarenheterFör att lyckas i rollen ser vi gärna att du har jobbat några år i ett liknande uppdrag. Vi ser gärna att du har med dig praktisk erfarenhet och gedigen kompetens, gärna från e-handel med fokus på digital marknadsföring och i synnerhet inom content-skapande och sociala medier.Som person är du kreativ med en känsla och ett intresse för kreativt skapande. Du har ett eget driv och ser möjligheter i att bedriva fortsatt utveckling av marknadsföring och content, både i sociala medier och på Qvesarums webbplats. För att passa i rollen är det viktigt med ett genuint intresse för bild och estetik och att du har ett intresse för Qvesarums produkter. Vi ser gärna att du har god erfarenhet av att producera foto, film och reels. Du har lätt för att se vad som passar i vilka kanaler på sociala medier och att olika content har olika syften. Det är viktigt att du är kunnig i Adobe, InDesign, Photoshop och andra relevanta verktyg för skapande av content. Erfarenhet av mindre bolag där du haft ett helhetsansvar är meriterande. ArbetsuppgifterDagliga arbetsuppgifter kan innefatta följande: Planera och samordna content-produktion utifrån en noga framtagen kampanj/content-plan. Att skapa innehåll från idé, till utförande och uppföljning. Ansvar för att skapa säljande content till webb/e-handel, sociala medier och kampanjer, både i bild och textVårda och utveckla Qvesarums arbete med UGCArbeta engagerat med att stärka Qvesarum som varumärke i Qvesarums CommunitySkapa kreativt innehåll i framkant som bygger varumärke och som driver försäljningBidra med att utveckla den digitala kundupplevelsen och kvalitetssäkra texter och bilderHålla dig uppdaterad inom relevanta trenderPlacering: Qvesarum har sitt kontor nordöst om Lund - i Slogstorp. Vi räknar med att du är på plats större delen av tiden. Det är ett krav att du har körkort då arbetsplatsen inte går att ta sig till kollektivt. Start:Vi hade gärna sett att man kan börja i maj/juni! Uppdraget: Det här är ett konsultuppdrag via oss på Gigstep där du blir anställd av oss på Gigstep de första sex månaderna. Ambitionen är sedan att du ska gå över och bli direkt anställd av Qvesarum.

3 april 2024
Sista ansökan:
20 september 2024
Technical Project Manager

Are you a Technical Project Manager or Mechanical Engineer with experience from wastewater treatment? Do you thrive in collaborative environments, bridging across departments (sales, technical, and R&D), and enjoy contributing with your expertise in both sales and implementation phases? Then, you shouldn't miss this opportunity! We are looking for a Technical Project Manager to join our dynamic team at AnoxKaldnes in Lund! With us, you can look forward working in an innovative company, part of Veolia Water Technologies, a global leader in providing water and wastewater solutions. With our commitment to sustainable development and innovation, we are at the forefront of delivering clean water and preserving natural resources. AnoxKaldnes specializes in biological water treatment... We are a research-intensive company headquartered in Lund with approximately 35 colleagues working together to develop and provide process solutions for water treatment in industries and municipalities. Our expertise spans from biofilm technology to reactor configuration, hydraulics, aeration, mixing, and screening designs, as well as startup, operation, and control. As a Technical Project Manager, you'll have a key role... You'll be part of our Contracts & Services department, responsible for everything from pilot projects to the delivery and service of full-scale installations. As a Technical Project Manager, your mission is to tailor the best solution for each customer. Some of your responsibilities include: Working with the Sales & Process team during the sales phase to offer the best solution to the customer. Providing technical support to project managers during the implementation phase. Developing, designing, and engineering mechanical equipment for our solutions in accordance with industry norms and standards. Collaborating with the R&D team for the development of new equipment. Liaising with suppliers. Visiting customers to inspect equipment and gather insights used as a basis for improvement. Participating in concept studies and feasibility studies, both for standard deliveries and for new development work. You're passionate about technical problem-solving... We believe you have several years of experience as a mechanical engineer, technical project manager or in another role relevant for this position. As an individual, you're unpretentious, accustomed to taking both responsibility and initiative, and passionate about technical problem-solving. We also believe you thrive in an international environment with colleagues and customers and are driven by both developing and evolving in an expanding company. Requirements for the role include: University degree - mechanical engineering or other relevant education. Proficiency in CAD (2D & 3D). Previous experience in water treatment. Driver's license. Fluent in Swedish and proficient in spoken and written English, as most communication is conducted in these languages. Since part of your job involves visiting and inspecting our facilities at customer sites, primarily in Europe, you will travel regularly, mostly on short trips. Why AnoxKaldnes? We take pride in our friendly, open, and collegial atmosphere, and we are convinced that for the right person, the role of Technical Project Manager presents an opportunity for an exciting future! You'll become part of a highly competent and forward-thinking team, and with us, you can look forward to developing your future career both locally and internationally! Welcome with your application! Submit your CV and cover letter as soon as possible, as selection is ongoing. In this recruitment process, we collaborate with Roi Rekrytering. For questions regarding the role and recruitment, please contact [email protected] Employer: AnoxKaldnes/Veolia Water Technologies AB Local contract with location Lund/Sweden – relocation on own behalf. Position: Full-time Start: According to agreement

3 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Utesäljare till befintliga och nya kunder. Heltid, Fastlön+provision.

Vi på Beredskaps specialisten söker nu nya medarbetare till vårat södra kontor! Vi expanderar just nu och behöver flera personer som besöker våra befintliga kunder och nya kunder. Vill du: Åka ut på förbokade besök i ditt närområde? Arbeta efter ett schema du kan påverka? Ha möjlighet att påverka din lön? Passar någon av punkterna in på dig? Fortsätt läs! Personen vi söker : Driven & professionell eftersom man kommer vara företagets ansikte utåt. Tycker att det är roligt med kundkontakt. Det är ett plus om man har erfarenhet inom försäljning men det är inget krav då vi utbildar från grunden. Vad du kommer att göra: Åka ut både på förbokade kunder men även ha möjlighet att ha egna kunder, där man ska presentera nöd och kris paket till privat personer samt företag. Man kommer ha hand om beställningar i sitt närområde. Samt att man kommer ha kund & service kontakt med befintliga kunder och ha hand om merförsäljning. Lönen: Man kommer att arbeta 39h per vecka. Grundlön 24950kr och även 10% på all försäljning som man gör. Vi har begränsade platser! Sök idag!

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024
Leg. psykolog

Om oss Välkommen till en av Skånes största vårdcentraler där våra 65 engagerade medarbetare har hand om ca 19 600 listade invånare. Här jobbar vi för att tillsammans skapa den bästa möjliga primärvården för våra patienter och vet om att vägen dit går genom en tydlig organisation och god arbetsmiljö för oss som jobbar här. Vi finns i ljusa och fräscha lokaler på Clemenstorget, ett stenkast från Lunds centralstation. På vår vårdcentral finns en bredd av kompetenser hos fysioterapeuter, psykosocialt team, arbetsterapeut, barnmorskemottagning, barnavårdscentral, distriktssköterskor, astma/kol-mottagning, diabetesmottagning, vaccinationsmottagning, mottagning för sexuell hälsa och äldremottagning. Genom vårt arbetssätt och våra kompetenta medarbetare skapar vi tillsammans en hög kvalitet på vården. Din roll Vi söker en legitimerad psykolog för arbete på vår mottagning, där vi arbetar med bedömning och behandling av lindrig till måttlig psykisk ohälsa. Utgångspunkten är integrerad beteendehälsa där målet är att kunna tillgodose ett brett behov hos våra listade patienter. Vi strävar efter att alltid ha en hög tillgänglighet till bedömning både för akuta och mindre akuta symtom. Vi arbetar enligt målbilden digifysisk vård: "digitalt när det är möjligt, fysiskt när det behövs". Det innebär bland annat arbete via chatt, förberedande formulär, videosamtal samt internet-KBT vid sidan om fysiska besök. Därutöver arbetar vi kontinuerligt med olika former av gruppbehandlingar och föreläsningar Vi erbjuder dig På Capio Vårdcentral Clemenstorget kommer du att ingå i ett etablerat psykosocialt team som består av psykologer och kurator. Vi bygger vår organisation på den lokala enhetens autonomi med engagemang och delaktighet från medarbetare. Tillsammans skapar vi en dynamisk arbetsmiljö med korta beslutsvägar. Samtidigt finns en större organisation i bakgrunden som ger stöd och möjlighet till utveckling och erfarenhetsutbyte, bland annat ett nätverk för psykosociala resurser. Vi lägger en stor vikt vid teamarbete och har ett patientcentrerat arbetssätt i nära samarbete med övriga yrkeskategorier på mottagningen. Om dig Du som söker är legitimerad psykolog med KBT-kompetens steg 1, är trygg i både person och profession samt har god förståelse för primärvårdens syfte och arbetssätt. Vi ser gärna att du har erfarenhet från arbete inom primärvård eller vuxenpsykiatri. Du har ett intresse av att arbeta med digifysisk vård och vill vara med och utveckla det vidare. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet där bland annat integritet, samarbetsförmåga och utvecklingsintresse är viktiga egenskaper. Publicerat: 240403 Sista ansökningsdag: 240503

3 april 2024
Sista ansökan:
3 maj 2024