Vi söker 2 sjuksköterskor till hemsjukvården i Lysekil som kan arbeta dag / kväll / helg på rullande schema, 100%. Placering på ordinärt boende, säbo och LSS. Uppdraget innebär PAS ansvar.
Är du tekniskt lagd och bor i eller närheten av Lysekil och vill ta dig an ett spännande ansvar? Vill du också komma till en arbetsplats där du kommer att ha goda möjligheter till ytterligare utveckling över tid? Då är det dig vi söker! OM TJÄNSTEN Vi söker nu en fiberansvarig som vill ta ansvar för att bygga, avtala, dokumentera, drifta och underhålla fibertjänster åt våran kund LEVA i Lysekil. Du får arbeta nära både teknik och människor i en roll med stor variation. Rollen kommer att vara en flexibel sådan och rätt personliga egenskaper är av största vikt för både teamet och för att klara arbetsuppgifterna. Du erbjuds - En flexibel roll där man får jobba med fiber och IT/nätverk - Möjlighet att utveckla arbetssätt dvs partnering för drift och underhåll samt med tjänsteleverantör ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Sätta och följa upp budget * Prognosarbete inkl investeringsprojekt * Projektledning * Skapa och ansvara över tillstånd och avtal * Ansvara över drift, samordning och rapportering i ditt område VI SÖKER DIG SOM - Har en eftergymnasial utbildning inom IT nätverk, alternativt relevant gymnasial utbildning - Har minst 1 års erfarenhet av IT nätverk eller fiber Det är meriterande om du har - Flera års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter - Arbetat i offentlig verksamhet För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Ordningsam - Ansvarstagande Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET På LEVA arbetar dom ständigt mot att uppnå en hållbar framtid. Företagets mål är att driva en verksamhet som är hållbar, där dom tar ansvar och bidrar till att skapa värde för samhället, vår planet och kommande generationer. LEVA är ett kommunalt bolag med ett dedikerat team av 95 anställda. Dom är ansvariga för att elnät, vatten, avlopp och fjärrvärme fungerar smidigt i Lysekils kommun. Dessutom driver dom två vindkraftverk och säljer närproducerad el, samtidigt som dom bevarar och underhåller gator, parker och fritidsområden i Lysekils kommun.
Om rollen Vi söker cirka 30 säkerhetsvakter för att säkerställa en trygg arbetsplats under revisionsstoppet på Preem Lysekil från 2025-09-16 till 2025-10-26. Arbetet kommer att vara varierande med både dag- och nattpass. Det finns även möjlighet att börja tidigare hos andra kunder runt om i västkusten. Som säkerhetsvakt hos oss på Addici skyddar du entreprenörer som utför riskfyllda arbeten utomhus på våra kunders anläggningar. Du gör en analys av de säkerhetsrisker som finns kopplat till olika arbeten och ser till att skyddsutrustning finns och används korrekt. Du arbetar förebyggande och är alltid redo att ingripa och larma om något skulle inträffa. Exempel på arbetsuppgifter: - Övervakning vid heta arbeten - Gasvakt - Entré till slutna utrymmen - Flaggvakt vid behov - Kranvakt Din erfarenhetFör att lyckas i rollen som säkerhetsvakt är det en stor fördel om du har erfarenhet och utbildning inom arbetsplatssäkerhet, heta arbeten, arbeten i slutna utrymmen samt räddningsplanering. Har du arbetat som säkerhetsvakt tidigare ser vi det som en merit, men annars erbjuder vi relevant utbildning. Arbetet kommer ibland ske på höga höjder (20-25m) och därför är det viktigt att du inte är höjdrädd. Du har ett högt säkerhetstänk och kan förmedla detta till din omgivning. God kommunikationsförmåga och förmåga att arbeta både självständigt och i grupp är viktigt. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Kunskaper i polska eller baltiska språk ser vi som en merit. Vi ser att du har: - Heta arbeten utbildning - Säkerhetsvakts utbildning - Är du rätt person för oss så utbildar vi dig. Vad erbjuder vi? - En varm och inkluderande arbetsmiljö - Lön enligt kollektivavtal - Varierande och flexibla arbetstider - Friskvårdsbidrag för din hälsa - Möjlighet till kompetens- och karriärutveckling – både inom säkerhet och på vårt moderbolag Coor - Möjlighet att jobba med olika spännande tekniska plattformar, kunder och tjänster – vi har en av Sveriges bredaste tjänsteportföljer Om tjänsten - Anställningsform: Projektanställning som kan övergå till tillsvidare. - Sysselsättningsgrad: Deltid/Heltid under stoppet. - Arbetstid: Skift - Startdatum: Vid överenskommelse - Provanställning: 6 månader För att säkerställa en rättvis och träffsäker rekryteringsprocess använder vi personlighetstester samt vid anställning utför även bakgrundskontroller samt godkännande via länsstyrelsen. Övrig information Vid frågor kontakta: Abid Catic / [email protected] eller Daniel Crondahl / [email protected] Vi hanterar ansökningar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. För att följa GDPR tar vi endast emot ansökningar via vår annons. Välkommen med din ansökan! All försäljning från annonssäljare och rekryteringsföretag i samband med denna rekryteringsprocess undanbedes vänligen. Addici Security & Technology är en strategisk säkerhetspartner, ledande rådgivare och utförare inom riskhantering, bevakning, larmcentral, säkerhetsteknik och IT. Addici är en del av Coor och kan erbjuda säkerhet i kombination med facility managementtjänster. I partnerskap med våra kunder levererar vi lönsamma affärer – vi är kundernas trygga val. Bland våra kunder finns allt från små bolag till några av Sveriges mest komplexa anläggningar samt offentlig verksamhet. Med snart 40 års branschkunskap och över 800 anställda är vi redo att trygga våra kunders verksamhet, nu direkt och med morgondagens utmaningar.
I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Film omhttps://youtu.be/VnvQMbiYE3U Havets Hus i Lysekil AB är ett kommunalt bolag och ägs av Lysekil Stadshus AB som i sin tur ägs av Lysekils kommun. Havets Hus grundades 1993 och är i dag ett av Bohusläns populäraste besöksmål. Akvariet är en hyllning till västerhavets rika djurliv. Här samsas lättsamma upplevelser för hela familjen med allvarliga utmaningar för framtiden. Varje år stiftar närmare 80 000 besökare bekantskap med hundratals fascinerande arter – från småfläckig rödhaj till död mans hand. MISSION – VARFÖR FINNS HAVETS HUS? Havets hus ska skapa engagemang för livet i ett friskt hav. Via kunskap om havets alla ekosystem och nyttjande av dessa ska Havets Hus förmedla en fascination av och förståelse för betydelsen av havets ekosystemtjänster och bevarande av dessa. Beskrivning Kan du leverera en god och vällagad lunch, i trevlig atmosfär för våra gäster på Havets Hus? Vi har fått ett sent återbud och söker en kock under sommarsäsongen. Du har erfarenhet av att tillaga husmanskost med lite moderna inslag. Det är viktigt att du är självgående och trivs med att arbeta under tidvis högt tempo. Du gillar att samarbeta med kollegor i såväl restaurangen som i övriga delar av verksamheten. Du har god kunskap om livsmedelshygien och om råvaror. Arbetsuppgifter Arbetstider är heltid under dagtid, helgarbete ingår. Du kommer att ansvara för att våra gäster får en god och vällagad lunch. Det innebär planering och förberedelser, tillagning och presentation av den mat vi erbjuder. Ett trevligt bemötande av både gäster och kollegor är viktigt. Vi är en liten arbetsplats så vi hjälps åt. Det händer att våra kockar hjälper till i kallköket eller kassan när det hinns med och behövs. Kvalifikationer Du ska ha kockutbildning eller motsvarande och några års erfarenhet. Du behöver ha ordnat boende med pendlingsavstånd till Havets Hus när du söker tjänst hos oss. Du behöver kunna tala och skriva flytande svenska och ha goda kunskaper i engelska. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Villkor Alla våra medarbetare erbjuds brandutbildning eller brandgenomgång, HLR- samt internutbildning om Havets Hus. För att få arbeta på Havets Hus krävs närvaro vid utbildningsdagarna. Obligatoriska datum: Internutbildning den 24 maj, möjlighet finns att närvara digitalt. HLR utbildning den 12 juni kl 8-10. Brandgenomgång den 13 juni kl 8-10. Datum för guidning i akvariet är ännu ej satt men även den är obligatorisk. Intyg ur Belastningsregistret krävs innan anställning kan ske. Referenser skall anges vid ev. intervju. Varaktighet, v24-34 - 2025 Lön, enligt överenskommelse Kollektivavtal, Sobona, besöksnäring Rekrytering kan ske under pågående ansökningstid. Välkommen med din ansökan! Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vill du gå på djupet med kvalitet och säkerhet? Då är det här jobbet för dig! Vem du är? Du är en doer som har erfarenhet av produktion och trivs att aktivt stötta och påverka dina kollegor till att göra kvalitetstänkande till ett naturligt stöd till det dagliga arbetet i produktionen. Du arbetar strukturerat, metodiskt, långsiktigt och är van vid att driva din verksamhet mot fastställda mål. Vidare har du god kommunikationsförmåga, är tålmodig, pedagogisk, tydlig och har integritet. Dina arbetsuppgifter Som kvalitetsansvarig ansvarar du för att implementera, leda och utveckla företagets kvalitetsarbete avseende kvalitetssäkring inom våra produktområden. Ditt ansvar är att säkerställa att kvalitetskrav från myndigheter, kunder, leverantörer och företaget uppfylls under hela produktlivscykeln samt att arbeta med ständiga förbättringar av kvalitetsrelaterade rutiner och processer. Vidare ansvarar du för utveckling av vårt kvalitetsledningssystem. Du planerar och köper in produktions- samt förbrukningsmaterial tillsammans med produktionschefen. Du kommer jobba en hel del i projekt. Du kommer: – Leda, delta i och fördela företagets kvalitetsarbete – Upprätthålla och utveckla ledningssystemet – Planera och köpa in produktions- samt förbrukningsmaterial – Driva fastställandet av kvalitetsmål i ledningsgruppen – Systematiskt driva arbetet med ständiga förbättringar – Representant i kvalitetsfrågor samt för kundklagomål – Driva och utveckla avvikelserapporteringar – Driva förbättringsprojekt avseende kvalitet – Kvalitetssäkra produktframtagningen – Planera och genomföra revisioner internt och externt Viktiga egenskaper för att lyckas i rollen: • Ordningsam och strukturerad • Lösningsorienterad • Kunskap inom ISO • Lätt för att samarbeta • Erfarenhet av kvalitetsarbete, gärna som specialist. • Engelska (all kommunikation med kunder sker på engelska) • En doer som aktivt gör kvalitetsarbete För att söka denna tjänsten ser vi att din bakgrund är: – Branscherfarenhet från verkstadsindustri eller andra industrier med högt ställda kvalitetskrav. – Erfarenhet av kvalitetsarbete, gärna som specialist. – Goda kunskaper inom ISO-9001 är ett krav – Flytande svenska och engelska i tal och skrift. – Körkort Om oss SI TECH AB levererar komponenter till bl. a dräkttillverkare, militär dykning, distributörer och återförsäljare, tillverkare dykapparater samt offshore-industrin. SI TECH AB har egen produktion, från ax till limpa med produktutveckling, design, formtillverkning, formsprutning, bearbetning inom företag och försäljning över hela världen. SI TECH AB är ett företag med lång historik inom framför allt den marina världen. SI TECH AB ligger i Brastad och är idag ett företag med lite drygt 20 anställda, med ambitionen att växa i storlek och på nya marknader!
Vill du ha havet som närmsta granne och vara en viktig del när det kommer till att arbeta i disken hos oss. Det på en av Västsveriges vackraste platser. På Gullmarsstrand, som ligger på vackra Skaftö, letar vi nu efter dig som älskar att skapa minnesvärda upplevelser för våra gäster, har stor passion för matlagning och gillar att arbeta i team. Jag som är ansvarig i köket och över disken heter Markus och jag gillar att arbeta med gruppen mot gemensamt satta mål. Vi har roligt på jobbet och samarbetar över gränserna i köket. Vi är stolta över det vi gör och skapar karriärsmöjligheter för personer med rätt attityd och ambitioner framåt. När det kommer till disken handlar det inte bara om att få tallrikar, glas och köksutrustning rent. Det handlar mycket om planering, logistik och hålla i ordning. DET HÄR TROR VI OM DIG Du är noggrann i ditt arbete Du är strukturerad och planerad i ditt arbete Du är en teamplayer som gillar att utvecklas Är organiserad och har öga för detaljer Din attityd och ambitioner framåt är viktigt hos oss. Vi tror du kan vara i början av din karriär, likväl som du har mycket kunskap och erfarenhet sedan tidigare. Svenska är ett krav i tal och skrift. Meriterande är engelska. Körkort och tillgång till bil är nödvändigt, men inget måste. DET HÄR FÅR DU Arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö Skapa förutsättningar för teamet En trygghet och stabil arbetsgivare TJÄNSTEN 80-100% HRF kollektivavtal Rollen är förlagd på dagar, kvällar och helger TILLSÄTTNING Juni - september (chans till förlängning) VID FRÅGOR KRING PROCESSEN Rekryterande chef Markus Rönnqvist [email protected] OM OSS Vi är ett familjeägt hotell som ligger 0 meter från havet i Fiskebäckskil på Skaftö. Vi brinner för utveckling, att utvecklas och service, det sistnämnda skulle vi inte klara av utan vårt härliga team. Älskar du precis som vi att göra det där lilla extra för varje gäst? Då är du given i vårt team! Våra värdeord är Miljö, Värdskap, Gemenskap, Passion samt Mod, och efter det lever och andas vi varje dag! Det är en fartfylld miljö där vi arbetar med intentionen att vara en internationellt avslappnad havsnära miljö för våra gäster.
Tjänstebeskrivning Vi söker nu en erfaren CNC-Operatör som ska arbeta ute i vår kunds produktion. I din roll kommer du att ladda och plocka ut maskiner, justera parametrar i programmen och syna slutprodukten. Som person har du en positiv inställning, stort engagemang och en vilja att fortsätta utvecklas i ett spännande företag med snabb utveckling. Meriterande är om du har erfarenhet av Siemens styrsystem. Arbetstiderna varierar och kan vara förlagda till 2-skift, 4-skift eller 5-skift. Kvalifikationer Du som sökande ska ha gått en CNC-utbildning och vi ser med fördel om du tidigare har arbetat ute i en industriell miljö. Kund lägger stort värde vid rätt personliga egenskaper i form av att vara en flexibel lagspelare som gärna hjälper en kollega och bidrar till en bra arbetsmiljö. Låter detta intressant? Har du frågor, så tveka inte att ringa Martin Bröjer 0707-858647. Din ansökan skickar du in via NearYous hemsida, www.nearyou.se snarast. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag. Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV. Välkommen med din ansökan! Om NearYou NearYou är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kontor i 17 städer. Vi har gått från att vara ett bolag bland andra i branschen till att också bli en samhällsaktör. Med oss som partner och arbetsgivare lovar vi att ge mer av det vi är bäst på. Vi är bäst på att vara nära, mänskliga och en motpol till stress, människor som statistik och en alltför opersonlig digitalisering. Vi är hos dig, ett handslag, ett löfte. För dig som kandidat innebär det en aktör som backar dig, oavsett var i karriären du är och vill vara. Vi vill vara tryggheten i en snabb värld. Vi stöttar, utmanar och frågar hur det går. Helt naturligt, tycker vi. Läs gärna mer om oss på www.nearyou.se Att arbeta som konsult på NearYou Som konsult hos NearYou är du anställd hos oss och arbetar ute hos någon av våra kunder. För oss är det viktigt att erbjuda en trygg och hållbar anställning för alla våra anställda. Du har samma fördelar och trygghet som hos en traditionell arbetsgivare och du omfattas av kollektivavtalens villkor för till exempel lön, försäkringar, pension och semester. Som konsult hos oss får du en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig tips och råd hur du kan utvecklas i arbetslivet. Du får även möta olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher, vilket gör att du utvecklar din kompetens och ditt nätverk och gör dig till en mer attraktiv medarbetare.
Är du en framåt person som har erfarenhet från snickeri- eller produktionsarbete? Gillar du att arbeta praktiskt och vill vara en del av tillverkningsprocessen? Då söker vi dig! Till vår samarbetspartner i Tanumshede söker vi nu produktionsmedarbetare för tillverkning av kundanpassade takstolar. Arbetet utförs i moderna produktionslokaler med delvis automatiserade arbetsprocesser, men även manuella stationer. I rollen kommer du, tillsammans med dina kollegor, att montera och tillverka takstolar utefter ritning. Du ansvarar även för kvalitetskontroller av färdigproducerade produkter samt övervakar produkt när de körs i maskin. Ditt arbete är avgörande för att säkerställa att produkterna håller högsta kvalitet och du blir en viktig del i produktionsflödet. Start: Omgående. Ansök redan idag, urval sker löpande Ort: Tanumshede Omfattning: Heltid, dagtid Anställningsform: Detta är initialt ett konsultuppdrag men för rätt person kan det på sikt finnas möjlighet till anställning hos vår samarbetspartner förutsatt att allting fungerar bra. Din profil Krav: • Behärska svenska i tal och skrift • Erfarenhet från snickeri- eller produktionsarbete • Ritningsläsning Meriterande: • Truckkort A + B För att vara aktuell för denna tjänst ser vi att du är en framåt person som lägger ner stort engagemang i ditt arbete. Du är ansvarsfull och noggrann som person samt har lätt för att samarbeta med andra. Vi ser gärna att du har arbetat ett par år inom snickeriyrket eller med någon form av produktionsarbete. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering. Om LN Personal AB LN Personal är ditt lokala val av bemannings- och rekryteringsföretag vid ett ökat personalbehov. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som är anslutna till Almega och verksamma i Västsverige. Vi erbjuder dig en trygg anställning hos oss med schyssta villkor och kollektivavtal. Mitt i prick är vårt motto och med det menar vi att vi matchar rätt person till rätt plats i rätt tid. Detta uppnår vi genom egna erfarenheter från många olika tjänsteområden och att vi lägger ett stort personligt engagemang i varje enskild kontakt med såväl kunder som konsulter för att bygga långsiktiga och hållbara relationer.
I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Film omhttps://youtu.be/VnvQMbiYE3U Beskrivning Värnar du om barn och familjers rättigheter? Är du en engagerad person som vill arbeta som familjerättssekreterare, nu söker vi dig till vårt team! Om oss På Socialförvaltningen i Lysekil arbetar vi för att stärka familjer och säkerställa barns rättigheter och välmående. Familjerätten är en del av individ- och familjeomsorgen, där vi hanterar frågor som rör vårdnad, boende, umgänge och faderskap. Om rollen Som familjerättssekreterare kommer du att: - Handlägga ärenden inom familjerätt, såsom exempelvis vårdnad, boende, umgänge, faderskap och adoptioner. - Genomföra samarbetssamtal mellan föräldrar för att hitta lösningar som är bäst för barnet. - Skriva juridiska utredningar och yttranden till domstol. - Ge rådgivning och stöd till föräldrar och andra närstående kring familjerättsliga frågor. - Arbeta nära andra socialsekreterare, myndigheter och organisationer för att säkerställa barns bästa i varje ärende. Vi erbjuder - Ett meningsfullt arbete där du gör skillnad för barns och familjers livssituation. - Möjlighet till kompetensutveckling och fortbildning inom familjerätt. - En trygg arbetsmiljö med stödjande kollegor och arbetsledning. - Flextid och möjlighet att påverka din arbetsvardag. - Möjlighet till semesterväxling. - Möjlighet till distansarbete. Vi söker dig som - Har en socionomexamen eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren finner likvärdig. - Har erfarenhet av socialt arbete, gärna inom familjerätt eller liknande område. - Har goda kunskaper om relevant lagstiftning, såsom föräldrabalken, socialtjänstlagen och barnkonventionen. - Är lyhörd, empatisk och har förmåga att hantera känsliga samtal på ett professionellt sätt. - Kan arbeta självständigt, strukturerat och ha god samarbetsförmåga. - Har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Har B- Körkort Meriterande - Erfarenhet av utredningsarbete och kontakter med domstolar. - Erfarenhet av samarbetssamtal och medling mellan föräldrar. Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Provanställning kan tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan senast 2025-06-29. Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Serveringspersonal med vinintresse sökes! Vill du jobba på en tapasrestaurang som bjuder på smakresor till Spanien – mitt i Bohuslän? Luna Vingård & Restaurang i Lysekil är en plats där passionen för mat, vin och människor möts. Här har vi i 20 år serverat spanska tapas, fantastiska viner och skapat upplevelser som gästerna bär med sig hem. Sommaren hos oss är livlig och fartfylld – då är vi ett team på 20+ som jobbar tillsammans med glädje och energi. På vintern är vi en mindre grupp som fortsätter att leverera magi, trots lågsäsong. Nu söker vi serveringspersonal både på timmar och fast på schema – gärna någon som brinner för service och har intresse för både mat och vin. Hos oss blir du en den av ett familjärt team där vi hjälper varandra och har kul tillsammans. Hos oss står tiden aldrig still, vilket innebär att vi har aldrig tråkigt! ;) Vi erbjuder dig: En arbetsplats fylld av energi, gemenskap och spännande smaker Möjlighet att växa och utvecklas inom service och vin Förmånliga personalrabatter. Möjlighet till personalboende Arbeta på den vackraste platsen på jorden, med hav i nästan alla väderstreck - Lysekil Anställning: Start omgående - eller när du är tillgänglig! Deltid eller extra timanställd juni Heltid, deltid eller extra timanställd juli och augusti Vill du jobba extra i höst, finns det även möjlighet till detta Dina arbetsuppgifter Ge gästerna en oförglömlig serviceupplevelse Rekommendera viner och drycker utifrån gästens smak och menyval Delta i förberedelser, dukning och servering Samarbeta med kök och kollegor för att skapa en smidig drift Hålla dig uppdaterad om menyer, viner och event Vem är du? Du som har ett brinnande intresse för service, vin och mat - gillar du tapas är det ännu bättre! Kommunikativ och flytande på svenska och engelska (kan du även spanska är det ett plus!) Du som älskar mötet med människor och får energi av att ge service Du som är ansvarstagande, flexibel och trivs både i högt tempo och under lugnare stunder Du är stresstålig och trivs med att arbeta i ett högt tempo där varje dag är unik Vårt mål är att göra Luna till en ny reseanledning till Lysekil – och här får du chansen att bidra med din passion och personlighet. Är du redo? Välkommen till Luna-familjen – ansök idag!
Välj ett jobb för att visa detaljer