Biståndshandläggare SoL

I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Beskrivning Vuxenenheten arbetar med myndighetsutövning inom flera olika områden. På Vuxenenheten arbetar 14 medarbetare och det dagliga arbetet leds av 1: socialsekreterare och enhetschef. Du erbjuds internt metodstöd, extern processhandledning, kompetensutveckling, flexavtal, friskvårdbidrag samt möjlighet till visst distansarbete. Vi erbjuder dig ett omväxlande och meningsfullt arbete med möjlighet att göra skillnad. Arbetsuppgifter Arbetet innebär att utreda rätten till vård och omsorgsinsatser. Ditt huvudsakliga uppdrag är att utreda behov, fatta beslut samt följa upp insatser beviljade enligt  SoL, socialtjänstlagen. Arbetet utgår från ett helhetsperspektiv kring den enskilde och med dennes behov i centrum, vilket sker i samarbete med anhöriga, vårdgivare, hälso- och sjukvård, andra myndigheter och samarbetsparter.  Kompetens Du är strukturerad, flexibel, med god förmåga att kommunicera på ett tydligt och förtroendefullt sätt, såväl i tal som i skrift. Du tar initiativ och ansvar för att arbetet går framåt, oavsett om du arbetar ensam eller tillsammans med andra. I din roll som biståndshandläggare krävs en förståelse för vikten av god samverkan både internt och externt.   Kvalifikationer - Socionom, socialpedagog eller annan lämplig utbildning. - Erfarenhet av myndighetsutövning inom SoL. - Erfarenhet av IBIC. - Erfarenhet av SAMSA - B-körkort Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och utdrag ur belastningsregister kommer begäras. Varmt välkommen med din ansökan! Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 mars 2024
Sista ansökan:
4 april 2024
Ledsagare/kontaktperson och avlösare

I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Vill du ha ett uppdrag med stor betydelse? Beskrivning Lysekils kommun söker ledsagare/kontaktperson och avlösare till personer som har den insatsen beviljad enligt LSS. Som ledsagare/kontaktperson bidrar du till att delta i samhällslivet genom att stödja den enskilde till och från aktiviteter. Som avlösare avlastar du anhörig i omsorgen av den enskilde i det egna hemmet. Vi har två ungdomar samt ett antal vuxna personer som vi söker ledsagare och avlösare till. Arbetet omfattar ca 40 h/mån förlagt på helger och kvällar. Arbetsuppgifter Ledsagare/kontaktperson innebär att du har avsatt tid för att ta en fika, hitta på en aktivitet eller göra det möjligt för den enskilde att ta sig till annan aktivitet. Som avlösare avlastar du anhöriga i omsorgen om den enskilde i hemmet, det ingår omvårdnad. Det är små insatser med stor betydelse.   Kvalifikationer Vi söker dig som är nyfiken och tålmodig. Det är viktigt att du är intresserad av människor och har ett socialt engagemang. Meriterande är om du har erfarenhet från liknande arbete eller uppdrag. Att du som person är ansvarsfull, strukturerad, pålitlig samt positiv är en självklarhet.  Om dina intresse innefattar dataspel, fiska, spela fotboll, vara ute i naturen eller gå på bio så skulle du kunna passa bra för tjänsten.    Villkor För att söka tjänsten behöver du uppvisa utdrag ur belastningsregistret. Om du känner att du passar in på ovanstående beskrivning är du varmt välkommen att söka.  Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 mars 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Barnvakt sökes till NPF Barnvakten i Lysekil, Brastad.

Vi söker just nu en pedagogisk barnvakt till en familj i Lysekil, Brastad. Om oss NPF Barnvakten erbjuder barnpassning till familjer med barn inom NPF. NPF står för neuropsykiatrisk funktionsnedsättning och de vanligaste funktionsnedsättningarna är: ADHD, Autism, ADD, AST, Tuorettes syndrom och Språkstörning. Vårt mål är att hjälpa så många som möjligt med speciella behov och därför kommer du att genomgå en internutbildning inom NPF innan du får börja ditt första uppdrag. Hos NPF Barnvakten får du ett utvecklande, glädjefyllt och otroligt givande extrajobb. Läs mer på vår hemsida: https://www.npfbarnvakten.com/ Uppdraget: Antal barn och ålder: 3 barn, 3,7 & 10år Dagar och tider: ca 2 dagar/mån. Önskat startdatum: Omgående Barnpassningen sker hemma hos familjen eller i närliggande park. Plats: Lysekil, Brastad. Vi söker dig som: Har någon form av erfarenhet med barn och gärna barn med Autism & ADHD. Är ansvarsfull och har ett genuint intresse för barn Vill ha ett utvecklande och givande extrajobb Är pedagogisk, trygg och lugn Kan arbeta flexibelt både kvällar och helger Meriterande om du har bil, moped eller annat fordon. Fördelar med att arbeta som barnvakt hos oss: Du får ett flexibelt och glädjefyllt arbete Du får en viktig och relevant merit inför framtida arbeten Du skapar personliga relationer och kan få vänner för livet Du får en enorm personlig utveckling Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna kan variera utifrån behov från familjen. Sedvana arbetsuppgifter kan vara: Hämta från förskola/skola Hitta på aktiviteter i och utanför hemmet Agera stöd vid utflykter Laga enklare mat Nattning Aktivering, socialisering och avlastning Är du intresserad av ett utveckla extra jobb som ger otroligt mycket tillbaka? Mejla en beskrivning av vem du är och vad som gör dig till en trygg barnvakt hos oss. Om du inte kan hjälpa just den här familjen så rekommenderar vi att skicka en spontanansökan som en generell tjänst hos oss då vi erbjuder barnpassning i hela Sverige. För den som erbjuds anställning krävs enligt Lag om registerkontroll from 2001-01-01 utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

3 mars 2024
Sista ansökan:
2 april 2024
Specialistläkare Allmänmedicin, handledaruppdrag

Närhälsan erbjuder nära primärvård av högsta kvalitet. Med hundratals mottagningar i Västra Götaland finns vi nära invånarna genom hela livet och gör skillnad för deras hälsa. Vi tar vara på dig och erbjuder utveckling genom hela yrkeslivet. Om oss Närhälsan Lysekil vårdcentral är en medelstor och dynamisk arbetsplats med 7 000 listade patienter. Här arbetar engagerad och kompetent personal så som distriktsköterskor, undersköterskor, medicinska sekreterare, psykologer och läkare. Vi strävar efter att arbeta tillsammans så mycket som möjligt och ha ett öppet klimat bland kollegorna oavsett yrkeskategori. Vi är nu 14 läkare, varav fyra är ST-läkare. Vår handledare skall gå i pension – och vi söker nu hans ersättare. Hos oss äger läkarna sina egna tidböcker och de läkare som arbetar kliniskt har max 1000 listade patienter per läkare. Vi har även en gemensam utbildningstimme varje vecka för våra utbildningsläkare, och 2h läkarmöte för gemensamma frågor/ämnen. I samma byggnad finns både rehabmottagning, barnavårdscentral, röntgen och närsjukhus med olika specialistenheter, vilket inbjuder till ett gott samarbete. Vi ligger i framkant och är med och arbetar fram nya lösningar för att kunna vara en flexibel arbetsgivare som erbjuder vård av hög kvalitet. Som anställd inom Närhälsan erbjuds du olika former av utvecklingsmöjligheter exempelvis genom internutbildningar och mentorskapsprogram. På arbetsplatsen arbetar vi aktivt med utvecklingsarbete för att ständigt förbättra arbetssätt och på bästa sätt möta kundernas behov. Klicka gärna på länken och läsa mer om de fördelar och förmåner som ingår i en anställning hos oss på Närhälsan https://www.narhalsan.se/om-narhalsan/jobba-hos-oss/fordelar-och-formaner/ Kolla även på filmen och lär känna vår fina kommun mer https://youtu.be/VnvQMbiYE3U?si=DOvfo1GnZiZS0v4O Om arbetet Din arbetsuppgift på vårdcentralen kommer att vara att handleda våra utbildningsläkare och att vara frågedoktor. Som frågedoktor hjälper du till med all praktisk handledning av utbildningsläkarna samt svarar vid behov på administrativa frågor av sjuksköterska. Du kommer att hålla i en utbildningstimme varje vecka som är gemensam för alla utbildningsläkarna. Om du vill arbeta någon del klinisk finns det möjlighet till att göra detta då vi har flera specialister som kan gå in deltid som frågeläkare. Om dig Du är en erfaren specialistläkare inom allmänmedicin med behörighet att verka inom svensk hälso- och sjukvård. Du har en god empatisk förmåga och för dig är ett professionellt arbetssätt och ett gott bemötande till patienter och kollegor en självklarhet. Då arbetet innebär handledning kommer vi att lägga stor vikt vid såväl samarbetsförmåga som flexibilitet. Du är lyhörd och nyfiken på framtidens utmaningar i primärvården. Vi ser även att du lever upp till Närhälsans kärnvärden Pålitlig, Omtänksam och Nytänkande. Övrigt Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

29 februari 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Specialistläkare och Leg. Läkare

För bästa ekonomiska villkor och support! Bli Hyrläkare hos Omsorg & Behandling Vi erbjuder: Bästa möjliga ekonomiska villkor (Högre inkomst) Nationella avtalet med uppdrag i hela Sverige (Valfrihet) Personligt engagerat team med hög vårdkunskap (Trygghet) Arbeta via eget företag eller som anställd (Flexibilitet) Hög rekryteringsbonus som ska gynna samtliga parter Balans i Livet: Vi värdesätter din hälsa och balans mellan arbete och privatliv och erbjuder flexibla arbetstider. Vi finns där för dig och tillsammans säkerställer vi att Sverige har en vård i världsklass Om oss: Omsorg & Behandling vårdbemanning är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom vård och omsorg. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal (justa villkor). Vår vision och målsättning är att alltid skapa en god arbetsmiljö och de bästa förutsättningar för vår personal. Tredjepartscertifierade: Kvalitécertifiering ISO 9001:2015 Miljöcertifiering ISO 14001:2015 Arbetsmiljöcertifiering ISO 45001:2018 Bra vård börjar med dig! Vänligen kontakta oss för mer information och ett personligt möte. E-post: [email protected] Hemsida: www.omsorgbehandling.se

28 februari 2024
Sista ansökan:
29 mars 2024
Pizzabagare sökes!

Nu söker vi efter en pizzabagare som ska arbeta på vår restaurang. Tjänsten är på heltid, med kollektiv avtalsenliga villkor och försäkringar, samt med god lön. Du kommer arbeta vardagar och ditt jobb är vanliga förekommande arbetsuppgifter för yrket.

28 februari 2024
Sista ansökan:
29 mars 2024
Lingon söker taggade eventsäljare! Garantilön + Provision

Lingon startades under 2017 och är i dagsläget Sveriges största virtuella mobiloperatör med över 20000st+ befintliga mobil kunder. Vi har under 2022 breddat vårt utbud med att utöver mobilabonnemang börja erbjuda våra kunder elavtal till förmånliga priser. Vi söker därför dig som har glimten i ögat och gillar att jobba i högt tempo. Jobbet passar dig som är tävlingsinriktad och drivs av att bli bäst och tjäna mycket pengar! Dina arbetsuppgifter går ut på att sälja Lingons abonnemang till konsumenter du träffar ute på torg , gator , festivaler och marknader runtom i Sverige. Arbetet är på resande fot och Lingon står för hotell och resekostnader under arbetsveckorna. Vad vi erbjuder dig: # Höga provisioner på egen försäljning # Heltidstjänst i ett snabbväxande företag med stora möjligheter att klättra # Garatilön Vad vi förväntar oss av dig: # Du är lösningsorienterad och har en positiv inställning # Du är taggad och är inte rädd för att prata med människor. # Du är ansvarsfull och sköter tider # Du kan jobba på resande fot måndag - fredag # Du har en vinnarskalle och vill bli bäst på det du gör! Om jobbet: Arbetsplatsen är events runtom i hela Sverige. Arbetstider: 09.30-19.00 Vi rekryterar löpande så tjänsten kan tillsättas omgående om du är rätt kandidat.

28 februari 2024
Sista ansökan:
29 mars 2024
Butikssäljare till Synsam Lysekil, sommarvikariat 60%

Vill du vara en del av ett team som drivs av att nå ambitiösa mål i ett högt tempo och ge marknadens bästa kundbemötande? Då vill vi träffa dig! 😎 För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder. Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen - bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Hos oss är ensam inte stark - du kommer jobba i ett sammansvetsat team som består av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? 👇 - Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet - Du är full av energi och har ett starkt engagemang - Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor - Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Tickar detta alla dina boxar? Då kan vi vara helt rätt för varandra! ⭐ För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Hos oss på Synsam får du: - Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass - Du blir en del av en organisation med ett klimat som präglas av höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar - exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer - En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation - Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender. - Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Detta är ett sommarvikariat på 60% med eventuell möjlighet till förlängning. Har vi väckt ditt intresse? Vad roligt! Klicka på länken nedan och följ de enkla stegen för att skicka in din ansökan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag - så vänta inte! 🚀 Hoppas att vi ses - välkommen med din ansökan!

26 februari 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
Arbetsledare mark och anläggning

Har du erfarenhet av arbetsledning inom mark- och anläggning? Eller har flera års erfarenhet av branschen och vill prova något nytt? Just nu söker vi på Mikaels Grävtjänst en ny kollega. Välkommen med din ansökan! Om företaget Mikaels Grävtjänst grundades utanför Lysekil år 1985 av Mikael Hansson. Hans intresse för markarbeten började med en traktorgrävare och har idag – nästan 40 år senare – resulterat i ett företag med bred erfarenhet och expertis inom mark och anläggning. Idag är vi ett härligt gäng på 17 kollegor, samtliga med bred erfarenhet när det kommer till markarbeten som dränering, grävning av avlopp och mycket mera. Vi arbetar för att ständigt utveckla vår kompetens och expertis inom vår bransch. Dotterbolag till Infrea Sedan 2020 är vi stolta över att ingå i koncernen Infrea, som är en växande industrigrupp inom väg- och vattenbyggnad med affärsområden inom mark och anläggning. Infrea förvärvar och utvecklar onoterade bolag i Sverige, där syftet är att bibehålla lokalt starka varumärken samtidigt som företagen får förutsättningar för fortsatt tillväxt. Arbetsuppgifter I rollen som arbetsledare hos Mikaels Grävtjänst kommer du tillsammans med kollegor arbeta för en effektiv produktion med hög kvalitet. Du kommer leda-, planera- och organisera olika mark- och anläggningsprojekt i vårt område. Arbetet innefattar hela kedjan, från första kundmötet till slutfört projekt. Du kommer bland annat att göra kundbesök, skicka offerter, planera inköp och produktion samt arbeta med uppföljning och fakturering. Detta med fokus på kvalitet och nöjda kunder. För oss är det viktigt att du arbetar för en god arbetsmiljö och uppskattar teamwork! Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Goda kunskaper inom mark- och anläggningsarbete Erfarenhet av att jobba med projekt både mot offentliga och privata beställare Viss förståelse för den ekonomiska processen i projekten Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift Datorvana För att trivas i rollen som arbetsledare hos oss ser vi att du som söker har en god förmåga att planera i både korta och långa tidshorisonter för att underlätta hanteringen av de varierade arbetsuppgifterna. Du är en lagspelare som uppskattar samarbete med kollegor. Du bör vara lösningsorienterad och gilla att ha många olika kontaktytor. Då tjänsten innebär en del resor och kundmöten är körkort ett krav. Har du frågor om tjänsten, kontakta Emma Thoresson VD Mikaels Grävtjänst. [email protected] Välkommen med din ansökan!

26 februari 2024
Sista ansökan:
31 mars 2024
APC-Ingenjör (Nyexad?) | Preem | Lysekil

Gillar du matematik och vill lösa verkliga problem i toppmoderna system? Är du intresserad av att använda dina kunskaper för att optimera och förbättra industriella processer? Om du ser dig själv som en del av ett dynamiskt team på ett av Europas ledande raffinaderier, kan rollen som APC-ingenjör hos Preem i Lysekil vara den perfekta möjligheten för dig! ​​​​​​​​​​​​​​ Din roll I rollen som APC-ingenjör kommer du att fokusera på att lösa problem, förbättra och effektivisera våra kemiska processer genom avancerad reglerteknik. Du blir en nyckelspelare i att designa och implementera reglerapplikationer och bidra till kontinuerlig utveckling av vår APC-strategi. Ditt arbete inkluderar också samarbete med produktionspersonal och processingenjörer för att lösa tekniska utmaningar. Din profil Vi söker en proaktiv och analytisk ingenjör som trivs i en miljö där innovation och teknisk excellens är ledord. Du utmärker dig genom din kreativitet i att hitta lösningar och förbättringar inom reglerteknik, och kan snabbt anpassa dig till nya situationer. Din förmåga att kommunicera klart och effektivt samt att samarbeta väl med kollegor på olika nivåer inom organisationen är avgörande för att lyckas i denna roll. ​​​​​​​​​​​​​​ Kvalifikationer * Civilingenjör/MSc. inom Reglerteknik, Kemiteknik, Mekatronik, Teknisk Fysik eller liknande * Erfarenhet av arbete i processindustri * Erfarenhet av APC och/eller reglerdesign * Erfarenhet av arbete med styrsystem (ABB, Emerson, Honeywell etc) och/eller APC-programvara (Ex Aspen) * Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. På Preem betonar vi vikten av mångfald och inkludering, och vi ser fram emot att välkomna en ny medlem till vårt team som kan bidra med sin unika erfarenhet och perspektiv. Är du redo att ta nästa steg i din karriär och göra ett verkligt avtryck? Vi ser fram emot din ansökan! Bli en del av Preems gröna omställning! Preem, Sveriges största bränslebolag, genomför nu en av de mest ambitiösa omställningarna inom energisektorn. Med projekt som Synsat och ombyggnaden av IsoCracker-anläggningen i Lysekil, investerar vi över 10 miljarder SEK för att öka vår förnybara produktionskapacitet till 2,5 miljoner kubikmeter årligen. Denna omställning innebär en omfattande modernisering av vår verksamhet. Genom att integrera avancerade tekniker för koldioxidinfångning och att utveckla förnybara bränslen som HVO och SAF, strävar vi efter att leda omvandlingen mot en mer hållbar energiproduktion. Vårt mål är att etablera en klimatneutral värdekedja senast 2035, vilket speglar vårt åtagande att bidra till en hållbar framtid. ​​​​​​​​​​​​​​ Om Preem Du blir en viktig del av Preem - en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer - från början till slut. Att våra raffinaderier hör till de effektivaste i Europa hindrar oss inte: vi vill ständigt bli bättre. Tack vare vår storlek och våra komplexa produkter finns det alltid något nytt att lära sig inom en spännande verksamhet som präglas av snabba omställningar, tydliga regler och högt säkerhetstänk. För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, Ansvarstagande, Nyskapande och Inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. ​​​​​​​​​​​​​​ Ansökan Den här rekryteringsprocessen hanteras av Jefferson Wells för Preems räkning, vilket innebär att du kommer att bli anställd direkt av Preem. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvariga rekryterare Mark Ferrer på [email protected] Då Preem är ett säkerhetsklassat företag kan en säkerhetsprövning med registerkontroll genomföras vid behov. Säkerhetsprövningen kommer att genomföras i enlighet med bestämmelser i säkerhetsskyddslagen. För Sverige godkänd ID-handling ska kunna uppvisas. Preem har som policy att alltid genomföra alkohol- och drogtest på samtliga slutkandidater Urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

23 februari 2024
Sista ansökan:
5 april 2024