Om jobbet Arbetstider: Måndag–fredag, 08.00–16.55 (heltid) Lön: Fast timlön + provision Hos oss får du trygghet med en garanterad grundlön – samtidigt som du kan påverka din inkomst genom din prestation. Här får du stabilitet och möjlighet att växa ekonomiskt i din roll. Arbetsuppgifter Som säljare kommer du att: Kontakta tidigare dansktalande kunder som sagt upp sitt abonnemang på matkassar Presentera aktuella erbjudanden och väcka nytt intresse Förmedla företagets höga kvalitet och service Lyssna aktivt på kundernas behov och besvara frågor Skapa förtroende och bygga långsiktiga kundrelationer Du spelar en nyckelroll i att återuppta relationer och bidra till företagets framgång. Om arbetsplatsen Uniq Dialog är en av Malmös mest dynamiska och välrenommerade arbetsplatser sedan 2007. Vi har fått flera utmärkelser, bland annat: Årets Jobbraket i Malmö Plats på Veckans Affärers lista över Sveriges 442 superföretag Gasellpriset tre år i rad Vi är medlemmar i branschorganisationen Kontakta och arbetar aktivt för seriös och kvalitativ distansförsäljning. Hos oss får du den bästa starten eller vidareutvecklingen av din säljkarriär – med stöd av erfarna coacher som hjälper dig hela vägen. Vem är du? Vi söker dig som: Talar flytande danska Motiveras av utmaningar och att påverka din egen lön Är energisk, kommunikativ och målinriktad Har vilja och tålamod att utvecklas Vad erbjuder vi? Fast garantilön Produkt- och säljutbildningar Daglig coachning och utvecklingsmöjligheter En energifylld och inspirerande arbetsplats Tävlingar och roliga utmaningar Kollektivavtal och trygghet Välkända varumärken att representera Gratis parkering precis utanför kontoret Ett team som stöttar dig att nå dina mål Är du redo? Vi vill att du ska lyckas och utvecklas hos oss. Ta nästa steg i din karriär – ansök idag och bli en del av vårt framgångsrika team! 🚀 Om jobbet Arbejdstider: Mandag–fredag, 08.00–16.55 (fuldtid) Løn: Fast timeløn + provision Hos os får du tryghed med en garanteret grundløn – samtidig med, at du kan øge din indkomst baseret på dine resultater. Her får du stabilitet og mulighed for at vokse økonomisk i din rolle. Arbejdsopgaver Som sælger vil du: Kontakte tidligere danske kunder, som har opsagt deres abonnement på måltidskasser Præsentere aktuelle tilbud og vække ny interesse Formidle virksomhedens høje kvalitet og service Lytte aktivt til kundernes behov og besvare spørgsmål Skabe tillid og opbygge langsigtede kundeforhold Du spiller en vigtig rolle i at genopbygge relationer og bidrage til virksomhedens succes. Om arbejdspladsen Uniq Dialog er siden 2007 en af Malmøs mest dynamiske og velrenommerede arbejdspladser. Vi har modtaget flere priser, blandt andet: Årets Jobbraget i Malmö Plads på Veckans Affärers liste over Sveriges 442 superfirmaer Gaselleprisen tre år i træk Vi er medlem af brancheorganisationen Kontakta og arbejder aktivt for seriøst og kvalitativt distancemarkedsføring. Hos os får du den bedste start eller videreudvikling af din salgskarriere – med støtte fra erfarne coaches, der hjælper dig hele vejen. Hvem er du? Vi søger dig, som: Taler flydende dansk Motiveres af udfordringer og at kunne påvirke din egen løn Er energisk, kommunikativ og målrettet Har vilje og tålmodighed til at udvikle dig Hvad tilbyder vi? Fast garantiløn Produkt- og salgsuddannelse Daglig coaching og udviklingsmuligheder En energifyldt og inspirerende arbejdsplads Konkurrencer og sjove udfordringer Overenskomst og tryghed Velkendte brands at repræsentere Gratis parkering lige udenfor kontoret Et team, der støtter dig i at nå dine mål Er du klar? Vi vil gerne hjælpe dig til succes og udvikling hos os. Tag næste skridt i din karriere – søg i dag og bliv en del af vores succesfulde team! 🚀
Vill du ha ett jobb där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där kvalité och närhet är viktigt. Välkommen till oss på Albatross! Lär känna oss bättre på www.albatross-pa.se Yrket som personlig assistent ställer höga krav på flexibilitet, ansvar och respekt. Att vara personlig assistent är ett stimulerande och utmanande arbete där din förmåga att arbeta utifrån vår brukares önskemål är helt avgörande. Vi söker nu en ansvarsfull person med stort tålamod och glimten i ögat som kan arbeta på ett tre veckors rullande schema. Dag och kvällsturer. En helg på tre veckor. Ca 80% Vår brukare är en glad, pigg och social man i 50-års åldern som behöver hjälp med allt som rör hans vardagliga liv. Mannen har en CP skada med flera olika funktionsnedsättningar. Kommunicerar genom Bliss. Hans intressen är många och fulla av energi och aktivitet. Sport och filmintresserad. Företagsinformation Albatross personlig assistans AB är det lilla, familjära assistansföretaget. Målsättningen med Albatross är att förbli personliga med högt ställda krav på service och kvalité. Vår grundidé är att varenda brukare, assistent och anhörig tillåts ta plats och har rätt till ett proffsigt, engagerat, individuellt bemötande.
Installationsbolaget startades under våren 2000 av Sören Adolfsson. Företaget växte snabbt - uppdragen blev både större och mer komplexa. Från att ha börjat med VS inkluderar verksamheten idag både sprinkler och service som tillsammans sysselsätter runt 100 personer. Vi tror på samarbeten och de positiva värden och synergier de skapar. Därför valde vi att år 2020 gå med i installationsgruppen Currentum, som har verksamhet över hela Sverige. Currentum täcker områden som el, VS, fastighetsautomation, rör, sprinkler, service och säkerhetsanläggningar. Läs mer om oss på installationsbolaget.se . Vill du tillhöra ett växande team samt arbeta kundnära med avancerade projekt och framtidens teknik inom VS? Om ditt svar är ja, läs då vidare nedan. Eftersom Installationsbolaget är ett tryggt och växande bolag med en ökad orderingång på entreprenadprojekt behöver vi nu förstärka vår personalstyrka med en entreprenadchef tillika produktionsledare inom VS till vårt bolag i Malmö. På Installationsbolaget Malmö arbetar vi främst med entreprenadprojekt och mindre serviceuppdrag Beskrivning av rollen I rollen som entreprenadchef ansvarar du för projektens genomförande och ekonomiska resultat. Du arbetar proaktivt från upphandling, planering, resurstillsättning till att driva projekten samt den dagliga produktionen framåt. Du genomför löpande avstämningar med entreprenörer, leverantörer, intern personal samt slutkund. Hos oss får du möjlighet att arbeta i och leda spännande projekt inom VS. Projektens storlek och omfattning varierar. I tjänsten ingår även personalansvar för våra montörer. Vi är ett bolag med korta beslutsvägar. Du rapporterar direkt till vår VD. Tjänsten är på heltid med fast månadslön. Tillträde omgående enligt överenskommelse. Körkort B är ett grundkrav. Vårt erbjudande Vi erbjuder dig en spännande och utvecklande roll inom ett framgångsrikt växande företag med en entreprenöriell atmosfär som ingår i en branschledande rikstäckande koncern. Du kommer få arbeta tillsammans med trevliga och proffsiga kollegor. Vidare kommer du även bli en av våra nyckelspelare som får vara med om att aktivt påverka och bidra till utvecklingen av vår verksamhet i Malmö. Vår strävan är att alla ska trivas och må bra på jobbet och att du känner dig säker och trygg på din arbetsplats. Därför är din arbetsmiljö, hälsa och friskvård vardagsprioriterade områden hos oss. Inom företaget och koncernen erbjuds goda utvecklingsmöjligheter för vår personal. Din bakgrund För att lyckas och trivas i rollen som entreprenadchef vill vi att du har några års erfarenhet från installationsbranschen inom VS som projektledare, entreprenad eller projektansvarig Vi tror därför att det är bra om du har en bakgrund som VVS-montör och som du därefter har kompletterat med en utbildning till VVS-ingenjör. Du har stort tekniskt intresse samt har ett välutvecklat ledarskap och affärsmanskap. Meriterande är YH utbildning motsvarande med inriktning energi samt tidigare erfarenhet av personalansvar. Dina personliga egenskaper För den här rollen kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är målmedveten och lösningsorienterad. Du är en teammänniska. Du arbetar strukturerat, planerar och organiserar arbetet även under stressiga perioder. Som person är du nyfiken och har goda ledaregenskaper och känner dig trygg i rollen som ledare. Du gillar att ha kundkontakt samt är även en god kommunikatör i tal och skrift. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Ny Kollega och du är välkommen att kontakta rekryteringsspecialist Johan Spjuth på 0733670660 vid frågor. Sista ansökningsdag är den 3 augusti, men ansök snarast då urval och intervjuer sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Vi på Ny Kollega har som mission att utveckla människor och företag genom långsiktiga och seriösa relationer med våra kunder, kandidater och medarbetare. Vi utvecklar människor och företag inom hela Skandinavien. Sedan 2006 har vi samlat på oss en gedigen erfarenhet och kompetens inom rekrytering och personaluthyrning. Vi har specialiserat oss på att hitta nya kollegor åt våra kunder inom främst ledning, sälj, teknik och specialistnivå. Vi är medlem i Kompetensföretagen och sedan oktober 2021 ett auktoriserat rekryterings- och uthyrningsföretag. Läs mer om oss på nykollega.se eller följ oss på LinkedIn och Facebook.
Vill du bli en del av ett välmående säkerhetsföretag? Telehantering söker drivna och kundorienterade säkerhetstekniker som vill vara med på en spännande resa. Låter detta som något för dig? Tveka inte att ansöka redan idag! Att arbeta som säkerhetstekniker hos Telehanterings kunder i Malmö innebär en spännande och varierande arbetsdag. Rollen innefattar driftsättning, installationer, programmering, felsökning, underhåll och kompletteringar av i olika säkerhetssystem. Det är en ansvarstagande och utvecklande roll där du levererar en hög service och branschledande säkerhetslösningar till företagets kunder. En viktig del av jobbet är att hantera kundrelationer och styra dina egna jobb. Den varierande kundbasen ger dig möjlighet att möta olika behov och utmaningar. Telehantering har många stora avtal och jobbar främst mot stat, region och större privata företag. Att genomföra ett flertal serviceärenden dagligen ger en dynamisk arbetsmiljö och möjligheten att ständigt utvecklas som tekniker. Dina Kvalifikationer: Självgående i rollen som säkerhetstekniker. B-körkort. Ostraffad och svenska medborgare. Serviceinriktad med förmåga att bygga kundrelationer. Meriterande om du är duktig på Unison. Telehantering erbjuder: Ett företag som satsar på delaktighet, utveckling och utbildning. Stabil organisation med långsiktiga kundrelationer. Gemensamma aktiviteter som jul- och sommarfester samt utomlandsresa var femte år, senast var Telehantering i Kroatien och seglade. Förmånsbil, friskvårdsbidrag och kollektivavtal. Om företaget: Telehantering grundades 1989 och vår personal har mångårig erfarenhet och stort kunnande inom områdena tele, data och säkerhet. Vi är idag ca 80 anställda med ägandet slutet inom företaget. Telehantering finns på följande orter med ett eget kontor i Stockholm, Östersund, Sundsvall, Göteborg och Malmö. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan med ditt CV! I denna rekrytering samarbetar Telehantering med Jobway rekrytering. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Adam Wilander på [email protected].
Nu söker vi flera nya kollegor till vårt Housekeeping Team! Älskar du att skapa ordning och reda, och brinner för att ge gästerna en upplevelse de vill återvända till? Vi letar efter en Housekeeper som delar vår passion för att städa och skapa mysiga miljöer. Din insats som Housekeeper är avgörande för att våra gäster ska känna att MJ'S är det självklara valet när de besöker Malmö – en plats de vill återkomma till om och om igen. Hos oss spelar du en nyckelroll i att säkerställa att varje gäst lämnar med ett leende och längtar efter sitt nästa besök. I rollen som Housekeeper på MJ'S är du en viktig del av vår framgång. Ditt noggranna och omsorgsfulla arbete bidrar direkt till gästernas upplevelse och gör att de vill komma tillbaka till oss. Du skapar inte bara rena och välkomnande rum – du skapar minnen och stamgäster. Genom att du brinner för ordning och städning, ser du till att varje detalj är på plats och att våra gäster känner sig välkomna och omhändertagna från första stund. Hur kan en dag se ut? En typisk dag består av att städa hotellrummen noggrant och se till att de är i perfekt skick för nästa gäst. Du arbetar metodiskt för att säkerställa att varje rum möter vår höga standard, och finner glädje i att skapa en inbjudande atmosfär som ger gästerna en positiv upplevelse. Dessutom stöttar du och får stöttning av dina kollegor inom teamet – vi jobbar tillsammans för att säkerställa att hela hotellet håller högsta nivå. Arbetsuppgifter Städning av hotellrum och gemensamma utrymmen Upprätthålla en hög standard som gör att gästerna vill återkomma Samarbeta nära med kollegor inom Housekeeping för att säkerställa att hotellet alltid är i toppskick Om tjänsten Vi erbjuder en tjänst där du arbetar främst på helger och extra vid behov, med omgående start. Det är en perfekt möjlighet för dig som kanske studerar och vill ha ett arbete sidan om studierna. Anställningsform: Anställning för enstaka dagar, extra arbete främst helger och vid behov. Tillträde och lön: Lön enligt kollektivavtal och tillträde omgående. Så, vem är du? Du trivs med att skapa ordning och reda, och du drivs av att göra ett arbete som lämnar bestående intryck på våra gäster. Du är noggrann, strukturerad och gillar att arbeta i en miljö där ditt arbete verkligen gör skillnad. Då arbetet innebär tidigt morgonarbete och kort varsel om arbete, ser vi att du bor nära Malmö. Utöver det tror vi att du behöver: Tidigare erfarenhet av städning, exempelvis på hotell Ett öga för detaljer och en förmåga att arbeta effektivt i ett högt tempo God samarbetsförmåga – du är en lagspelare Flexibilitet och problemlösningsförmåga Möjlighet att kommunicera på engelska Om processen: Vi kommer att kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag är 11e juli. Uppfyller du inte exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå! Vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom huset liksom inom ESS Group. Vi jobbar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till fantastiska rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ställer dessutom till med festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet! Välkommen med din ansökan till MJ'S – här skapar vi magi tillsammans!
Är du en driven person som trivs med att bygga långsiktiga kundrelationer och har ett kommersiellt tänk? Vi söker dig som är proaktiv, har en can-do-attityd och motiveras av att driva försäljning. I denna roll får du möjlighet att utvecklas tillsammans med Klipboard och bli en del av ett sammansvetsat team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Klipboard. Om företaget Klipboard Däckdata– framtidens lösningar för däck- och bilindustrin! Vi är Klipboard - ett företag som revolutionerat däckbranschen med våra smarta och effektiva digitala lösningar. Vi utvecklar och levererar DäckData, det marknadsledande systemet för däckverkstäder i Norden. Vi hjälper företag inom däckbranschen att optimera sina verksamheter genom att erbjuda innovativa och användarvänliga verktyg som förenklar allt från bokningar och lagerhantering till fakturering och kundhantering. Med DäckData får våra kunder en helhetslösning som gör deras arbete både enklare och mer kostnadseffektivt. Vi erbjuder också Standalone Däckhotell för bilhandlare, en specialanpassad lösning för att hantera däcksäsongerna på ett effektivt sätt, även för företag utan en fullständig verkstad. Klipboard är mer än bara en leverantör – vi strävar efter att vara en långsiktig partner för våra kunder. Vi arbetar nära våra kunder för att förstå deras specifika behov och säkerställa att de får ut maximalt värde av vårt system. Vårt team av erfarna säljare och tekniska experter stöttar hela processen, från installation och konfiguration till utbildning och support. Vi är stolta över att vara en nyckelspelare inom däckbranschen och ser fram emot att fortsätta driva innovation och skapa nya möjligheter för våra kunder. Som en del av globala klipboard med över 1500 anställda finns det stora utvecklingsmöjligheter att växa inom koncernen. Arbetsuppgifter I rollen som Account Manager hos Klipboard arbetar du med att uppsöka, utveckla och bearbeta främst nya kunder, men även en del befintliga. Du ansvarar för bokning och genomförande av fysiska kundbesök ute hos olika däckverkstäder där du förmedlar och demonstrerar företagets tjänster för kunderna, med syfte att driva försäljning och bygga långsiktiga kundrelationer. För att lyckas i rollen har du ett fullt kommersiellt ansvar för dina kundkonton och arbeta både internt och externt för att maximera resultatet samt säkerställa att företagets lösningar passar kundens behov. Du har även ansvar för att rapportera försäljning och prognoser via CRM-systemet och på säljmöten varje månad. Det ingår en del resande i tjänsten eftersom du spenderar en stor del av din tid ute hos kunder i både Sverige och Danmark. • Ansvar för säljprocessen – prospektering, nykundsbearbetning och försäljning till befintliga kunder • Hitta kundanpassade lösningar och demonstrera företagets tjänster Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Erfarenhet av att arbeta med B2B-försäljning inom mjukvara/SaaS • B-körkort • Erfarenheter av att arbeta i ett internationellt företag är meriterande • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal såväl som i skrift Vi söker dig som är kommunikativ och kan anpassa din kommunikation för att bygga långsiktiga och effektiva relationer både internt och med kunder. Du är kommersiellt medveten och har förmågan att identifiera och driva affärsmöjligheter, samtidigt som du alltid har kundens bästa i fokus. Du är proaktiv och tar gärna initiativ för att förbättra arbetsflöden och nå uppsatta mål. Med en can-do-attityd ser du lösningar istället för hinder och har en stark vilja att genomföra uppgifter och lösa problem på ett effektivt sätt. Ditt engagemang och din beslutsamhet gör att du alltid strävar efter att leverera goda resultat. Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag: 2025-07-14 #Specialist
Vill du ha ditt första jobb? Är du ung, energisk och sugen på att komma igång i arbetslivet? Då kan du vara den vi söker! Vi söker dig som är glad, flexibel och tycker om att jobba med människor. Hos oss är det viktigt att både kunder och kollegor trivs – därför söker vi personer som sprider positiv energi och tar ansvar. Det här kan vara ditt första jobb – tidigare erfarenhet är inte ett krav, men det är självklart meriterande om du har arbetat med service eller liknande tidigare. Det viktigaste för oss är din inställning, vilja att lära och att du är en lagspelare. Vi erbjuder både heltid- och deltidsanställningar, perfekt både för dig som vill satsa på en karriär hos oss och för dig som söker extrajobb. Vad vi söker: Du är noggrann och gillar att ha ett högt tempo. Du kan ta eget ansvar. Du förstår och pratar svenska bra. Du gillar att arbeta i team och bidra till en god stämning. Arbetsuppgifter: Försäljning och tillredning av våra produkter. Säkerställa att restaurangen är ren och välkomnande. Ge varje kund ett trevligt bemötande – vi vill att de ska vilja komma tillbaka! Vi är en del av världens största snabbmatskedja – men för oss handlar det inte bara om att göra Subs, utan om att skapa en upplevelse för varje kund. Här får du chansen att utvecklas – hur långt du går avgör du själv. Vår restaurang har öppet dag, kväll och helg, så vi ser gärna att du kan arbeta varierande tider. Självklart har vi kollektivavtal med avtalsenliga villkor. Låter det intressant? Vi anställer löpande – vänta inte med din ansökan!
Har du erfarenhet av försäljning tidigare eller vill bli en duktig säljare hjälper vi dig att få en bra lön. Vi ger dig verktygen och utbildningen för att du ska nå dina försäljningsmål. Dessutom börjar du tjäna provision från första försäljningen. Gillar du dessutom att prata och är en driven, social och målmedveten person som söker en fast trygg inkomst med möjlighet till provision? Då är tjänsten som innesäljare på Pauser Media rätt för dig! Pauser Media är ett lönsamt och växande mediaföretag som nu söker säljare till sitt team i Lund på Lilla Fiskaregatan 4A centralt i Lund. Heltidstjänst på plats måndag-fredag. I din roll kommer du att kontakta både befintliga- och nya kunder inom näringslivet och offentlig sektor via telefon och erbjuda dem prenumerationer med fördjupande strategisk kunskap alternativt erbjuda dem platser till våra digitala och fysiska konferenser som samlar hundratals deltagare varje konferens. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Vi arbetar strukturerat mot tydliga mål och vi förser dig med de verktyg och det stöd du behöver för att utvecklas och lyckas i rollen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär: - Att tillsammans med ditt team jobba mot uppsatta mål och budget. - Att arbeta med uppsökande försäljning. - Bygga nya relationer och skapa kontakt med kunder via telefon och online. - Vara en ambassadör och ansiktet utåt för Pauser Media. Tjänsten som är en tillsvidareanställning på heltid är placerad på Pauser Medias kontor i Lund. Du kommer att få en fast kollektivavtalsenlig lön och provision. Om dig Vi söker dig som har inte har någon erfarenhet av försäljning men vill lära dig eller som har erfarenhet inom kundrelationer såsom försäljning/telefonförsäljning/butikssäljare eller liknande och vill bli en ännu duktigare säljare. Du är en glad och kreativ person som tycker om att lösa problem och överträffa dina mål. Att du trivs med att arbeta proaktivt och uppsökande och kan snabbt sätta dig in i kundens verksamhet och förstå dess behov är viktigt för att lyckas i rollen. - Du har mycket energi. - Du är social och har lätt för att uttrycka dig. - Du är lyhörd och bra på att hitta lösningar. - Du gillar att nå dina mål. - Du är redo att jobba hårt. - Du vill ha personlig framgång. Vi är villiga att investera i dig och lär gärna upp dig inom vårt område. Det viktigaste för oss är att du har rätt inställning och är högt motiverad att utvecklas. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder: - Verktyg och personlig coaching för att du ska utvecklas och lyckas i rollen. - Fast lön enligt kollektivavtal och provision. Säljer du enligt plan får du minst 38 000 i lön. - En familjär företagskultur och engagerade kollegor. - En central arbetsplats i ljusa lokaler, ett stenkast från Lunds centralstation. - Friskvårdsbidrag. - Aktiviteter såsom kickoffer, luncher och tävlingar. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan! Skicka din ansökan med cv till [email protected]. Intervjuer sker i augusti månad. Om oss Pauser Media är medieföretaget som levererar strategisk kunskap till våra kunder. Vi ger ut tidningarna/nyhetstjänsterna Miljö & Utveckling, Techtidningen, Kvalitetsmagasinet, Vd-tidningen, Kvalitetsvård och Hållbart samhällsbyggande. Vi arrangerar även ett stort antal konferenser årligen. Pauser Media sysselsätter idag ett 40-tal personer och har kontor i Stockholm och Lund. Kontoret finns på Lilla Fiskaregatan 4A, centralt mitt i Lund. Frågor besvaras av Gina Wallin Chef Verksamhetsstöd, 08-51795517 Vi ser fram emot din ansökan!
Erfaren ekonom sökes för kommande uppdrag inom redovisning och controlling Vi på Andara Group söker just nu erfarna ekonomer för kommande och pågående kunduppdrag i Malmö och Skåne. Våra uppdragsgivare har ett kontinuerligt behov av interimskonsulter inom ekonomi – särskilt inom redovisning, bokslut, controlling och ekonomistyrning. Vi har flera aktuella uppdrag med start inom kort, både på hel- och deltid. Uppdragen varierar i längd och omfattning och vi anställer löpande nya konsulter till vårt team. Exempel på arbetsuppgifter: Löpande redovisning och bokföring Månads- och årsbokslut Budget- och prognosarbete Ekonomisk analys och rapportering Projekt- och verksamhetsuppföljning Om dig: Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom ekonomi, är självgående och trivs med att snabbt sätta dig in i nya arbetsmiljöer. Du är kommunikativ, analytisk och lösningsorienterad. Du har god systemvana, arbetar strukturerat och har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Vad vi erbjuder: Kvalificerade uppdrag hos etablerade företag Möjlighet att arbeta som underkonsult via eget bolag eller som anställd hos oss En engagerad konsultchef som stöttar dig i uppdragen Välkommen med din ansökan – vi intervjuar och tillsätter uppdrag löpande. Frågor? Kontakta gärna Linda Gadd, ansvarig rekryterare, på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Vill du ta nästa steg i din tandläkarkarriär på en väletablerad klinik? Är du en engagerad tandläkare som brinner för högkvalitativ tandvård och söker en ny utmaning? Drömmer du om att utvecklas i ett erfaret team med modern teknik och en stark patientbas? Då kan du vara den vi söker! Luxadent Malmö är en etablerad och fullt utrustad klinik med centralt läge, där vi erbjuder våra patienter tandvård i toppklass. Nu söker vi en erfaren och driven tandläkare som vill fortsätta växa tillsammans med oss och bidra till att ta kliniken till nästa nivå. Om oss På Luxadent Malmö arbetar vi framför allt med större protetiska fall, implantat kirurgi och estetisk tandvård. Vår klinik är utrustad med modern teknik och vi har en stark patienttillströmning som efterfrågar avancerad och individanpassad tandvård. Vi erbjuder även behandling med lustgas och har möjlighet att utföra behandlingar under full narkos i samarbete med erfarna narkosteam. Hos oss får du möjlighet att utvecklas inom kirurgi och protetik i en trygg och professionell miljö. I dagsläget har Luxadent tre kliniker i Malmö, Helsingborg och Ystad. Arbetsuppgifter Som tandläkare hos oss kommer du att arbeta brett inom allmäntandvård, med möjlighet att fördjupa dig inom områden du brinner för. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Undersökningar, diagnostik och behandlingar av patienter i olika åldrar. Behandlingar inom allmäntandvård, tandimplantat, kirurgi, protetik och estetisk tandvård Planering av vård i nära samarbete med tandsköterska och eventuell tandhygienist. Aktivt deltagande i klinikens utveckling och kvalitetsarbete. Professionellt bemötande av patienter – alltid med fokus på trygghet och omtanke. Kvalifikationer Legitimerad tandläkare med erfarenhet av arbete i svensk tandvård och minst 3 års erfarenhet God kommunikationsförmåga i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Självständig, trygg i din yrkesroll och noggrann i ditt arbete. Du är flexibel, prestigelös och trivs i en roll där du får ta ansvar. Ett starkt patientfokus och förmåga att skapa förtroende. Vi erbjuder Möjligheten att jobba tillsammans med erfarna kollegor och utvecklas snabbt inom kirurgi och protetik. En dynamisk arbetsmiljö där din kompetens och dina idéer värderas. Fräscha lokaler och senaste utrustningen. Fortbildning och goda möjligheter till utveckling inom yrket. Arbeta med eget fullservice och helt digitalt labb Nära samarbete med kollegorna inom övriga Luxadent kliniker. Ansökan Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Märk din ansökan med "Tandläkare Malmö". Vi ser fram emot att höra från dig och att tillsammans skapa framtidens tandvård i Sverige!
Välj ett jobb för att visa detaljer