Om Aimpoint Aimpoint AB är företaget som skapade och utvecklade det första rödpunktsiktet – en innovation som gjort företaget till en världsledande leverantör inom området. Deras sikten används globalt av jägare, sportskyttar, polisstyrkor och militära enheter. Aimpoints huvudkontor ligger i Malmö, där även en av produktionsenheterna finns. Den andra finns i Gällivare, och all tillverkning sker i Sverige. Aimpoint är en del av Sandberg Development-koncernen. Är du noggrann, ordningsam och strukturerad med tidigare monteringsvana? Är du praktiskt lagd och har ett sinne och öga för detaljer? Då kan detta vara en tjänst för dig! Om tjänstenVi söker nu dig som vill arbeta som finmontör hos Aimpoint i Malmö. Du kommer att vara en viktig del i produktionen och arbeta med noggrann montering av högkvalitativa produkter. Arbetet kräver precision, tålamod och känsla för detaljer, och passar dig som tycker om att följa tydliga instruktioner och samtidigt bidra till ständig förbättring. Tjänsten är på heltid under 2-skift (dag och kväll), och uppdraget är långsiktigt med start enligt överenskommelse. Du kommer arbeta med produkter som kräver precision och en mängd olika monteringsoperationer, vilket gör ditt arbete varierande och utmanande. Du kommer att bli upplärd på plats och få kontinuerlig återkoppling och stöd i arbetet, men viktigt är att du har ett tekniskt intresse sedan tidigare. Exempel på arbetsuppgifter: Noggrann montering av små, tekniska komponenter Följa arbetsinstruktioner och rutiner Avsyning och kvalitetskontroll Bidra till en ordnad, säker och effektiv arbetsmiljö Samarbeta och stötta teamet i lärande och utveckling Krav för tjänsten: Fyllda 18 år Tidigare erfarenhet från produktion, montering eller liknande praktiskt arbete Tekniskt intresserad och van att arbeta med händerna God svenska och engelska i tal och skrift Tillgänglig för skiftarbete (dag och kväll) Rök- och snusfri under arbetstid Meriterande: Tidigare erfarenhet av finmontering eller arbete med små komponenter Körkort och tillgång till bil Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, strukturerad och lösningsorienterad. Du har ett öga för detaljer, gillar att jobba fokuserat och tycker om att ta ansvar. Du trivs i en miljö där kvalitet och precision är i fokus och du är en lagspelare som gärna hjälper till där det behövs. Du hjälper gärna till där det behövs, ser till gruppens och företagets bästa. Det är viktigt att du delar Aimpoints värderingar om kvalitet, ansvar och laganda. Hur är det att arbeta hos Aimpoint? Aimpoint är ett högteknologiskt företag med starkt varumärke och produkter i världsklass. Här jobbar du i en säker, ren och välorganiserad miljö där lagarbete, respekt och kompetens står i centrum. Du får chansen att utvecklas tillsammans med kunniga kollegor och bidra till produkter som används av proffs världen över. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 2-skift: mån-tors kl 06:00-14:20 & fre 06:00-12:00, mån-tors kl 14:20-22:40 & fre 12:00-18:00 Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Processbemanning AB med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Ansökan Känner du igen dig i annonsen? Då är du välkommen att skicka in din ansökan omgående då vi kommer att kalla till intervju löpande. Din ansökan kommer att behandlas konfidentiellt. För frågor om tjänsten vänligen kontakta oss på tel. 042-210 299. Vi tillämpar löpande rekryteringsprocess och ber dig söka omgående. Ansök via länken nedan. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se där hittar du även våra övriga lediga tjänster!
Bygghemma är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Vi på Bygghemma söker nu en Senior Utvecklare som vill vara med och utveckla en av Nordens största e-handel. Hos oss får du jobba med moderna molnbaserade lösningar på hög nivå för att ständigt utveckla och förbättra köpupplevelsen för våra kunder. Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer jobba i vårt team med duktiga utvecklare som bygger tjänsterna och integrationerna bakom Nordens bästa e-handelssajt. Som en av Nordens största e-handlare har vi en modern och egenutvecklad lösning för att kunna optimera för våra kunders behov. Dina och avdelningens uppgifter är att utveckla plattformen för att möjliggöra funktion och automation som förbättrar köpupplevelse och effektiviserar våra flöden. En plattform som kan hantera många sajter med en prestanda som är i framkant. Våra lösningar bygger på .NET. Om dig Vi söker främst en mer senior profil, därför ska du ska ha några års erfarenhet av utveckling och har jobbat med ett antal olika lösningar. Vi vill hålla en hög nivå på avdelningen så vi söker dig som är en vass utvecklare och har aptit på att bygga riktigt bra lösningar. Vi förväntar oss att du brinner för programmering och du har sannolikt något intressant hobbyprojekt du gärna berättar mer om. Vi jobbar i .NET och databasmässigt så är det främst MongoDB och SQL. Du ska känna dig komfortabel med dessa och är expert på någon eller några av dem. Vi håller på att migrera till molnet, så K8S är något du är bekväm med. Har du jobbat mot GCP tidigare så är det meriterande. Det är inte första gången du stöter på Jira, och du trivs i en agil miljö. Har du jobbat med handel eller till och med e-handel är detta såklart meriterande. Vi värdesätter bra stämning och har ett bra team, därför söker vi dig som är social och trivs både i teamet och i kontakt med beställare från vår organisation. Vi erbjuder Vi erbjuder ett varierande och spännande arbete hos en av Nordens ledande e-handelsaktörer. Du är med och utvecklar en site som redan håller mycket hög klass och som vi i teamet är riktigt stolta över. Om du gillar att vara med och ta ansvar och utveckla både lösningen och affären så erbjuder vi en stimulerande miljö. Vi säljer komplexa produkter som vi hjälper våra kunder att sätta ihop till komplexa ordrar. Att samordna dessa ordrar mellan flera hundra leverantörer och dynamiskt hantera avvikelser ställer stora krav på vår plattform, utmaningar som du får vara med att lösa. Det finns ett väldigt stort utrymme för idéer och goda möjligheter att vara med och påverka arbetet kring förbättringar av lösningar och vår affär. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att ta del av olika företagsaktiviteter och sociala evenemang såsom exempelvis teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Placering Vårt huvudkontor i centrala Malmö. Låter detta som din typ av utmaning? Vi ser fram emot din ansökan! Skicka in den redan idag, då urval och intervjuer sker löpande. Om bolaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.
We’re looking for a MarTech Specialist for our Group Marketing Team! Are you passionate about marketing technology and digital tools? Do you enjoy working at the intersection of marketing, data, and technology? If so, this might be the perfect opportunity for you! Our Group Marketing team brings together a variety of expertise, ranging from marketing automation and website management to content creation and communications. With now 8 professionals based in multiple locations, the team works collaboratively to drive global marketing efforts and support regional teams. You will be positioned in our Swedish HQ in Malmö but since this is a global role you will work closely with all of our regions in Sweden, Finland, Denmark, Netherlands and Poland. In this role, your main responsibilities will be: Website management (Optimizely/Episerver CMS) – Acting as the website owner, managing development priorities and backlog, and coordinating with our web agency. You will support regional marketers in using the CMS, resolve technical issues, onboard new users, and manage user accounts and rights. Additionally, you’ll oversee basic SEO tasks, manage redirects, and assist with campaign landing pages and translations. Technical Product Owner for Marketing Automation Tools (Dynamics 365 Customer Insights) – Taking ownership of the technical aspects of Dynamics 365 Customer Insights, providing expert guidance to internal teams, and ensuring the effective implementation and optimization of marketing automation activities. You will prioritize and manage the backlog, provide technical documentation, support regional marketers, and implement marketing solutions such as forms, emails, and customer journeys. Ownership of Google Tag Manager and Google Analytics (GA4) – Managing the GA4 and GTM environments, collaborating with regional agencies to ensure proper setup, guidelines, and usage. You will oversee tag creation, monitor the environment, stay up to date with new functionalities, and manage user accounts and rights. This role requires both technical understanding and strong coordination skills – you will be supporting marketing teams across different countries, solving technical issues, and facilitating collaboration between Fellowmind, agencies, and technology partners. Who were looking for: Hands-on experience with CMS (Optimizely/Episerver preferred) and marketing automation tools (D365 Customer Insights or similar) Strong analytical skills and an understanding of how marketing data is used Experience working in an international team – you are comfortable coordinating with multiple stakeholders across different regions Excellent English language skills (spoken and written) A responsible professional with a hands-on attitude and strong project management skills, capable of managing schedules and multiple projects Coordination and problem-solving skills – ability to support teams, facilitate collaboration, and ensure smooth daily operations Experience with web analytics and SEO is a plus It comes naturally to you to bring your own ideas and thoughts to the table and be open to new suggestions. In a growing company, our workdays are variable, and change is always present — hopefully, you see change as an opportunity? The Practical Details Start date: Preferably as soon as possible, but of course we understand that you may have a notice period that we need to take into account. Scope: Full-time, during regular office hours – though we're very flexible here and aim to find a setup that works for everyone. Location: At our centrally located office in Malmö – and yes, we have a rooftop terrace and a game room with pool, PlayStation, and board games, just like any self-respecting IT company should. Interested? If this sounds like a role for you, tell us more about yourself! To apply, please fill in your CV and application in English no later than the 20th of april.
Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Är du noggrann, driven flexotryckare med passion för tryckteknik? Ettiketto i Arlöv söker nu flexotryckare som kommer att spela en nyckelroll i produktionen. Om tjänsten: Personliga egenskaper vi söker är flexibel och noggrann person som gillar att arbeta i ett högt tempo utan att tappa fokus på kvalitet. I denna roll kommer du att arbeta i 2-skift tillsammans med ett sammansvetsat team som brinner för tryckteknik. Du kommer att ansvara för Ettikettos flexotryckpressar och bidra till att fortsätta leverera högkvalitativa produkter till Ettikettos kunder. Du trivs bäst i en miljö där du kan samarbeta med andra och bidrar aktivt till en god stämning på arbetsplatsen. Vi söker någon som är självgående, men som också trivs i en miljö där samarbete och kommunikation är nyckeln till framgång. För oss är det viktigt att du känner dig som en del av laget, där alla hjälps åt och tar ansvar för helheten. Dessutom värdesätter du att arbeta i en arbetsmiljö där ordning och reda är viktigt, och där du kan vara med och förbättra både processer och arbetsflöden. Några av dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Ställa in och köra flexotryckpressar för att producera högkvalitativa produkter Övervaka tryckprocessen för att säkerställa att slutprodukten uppfyller kvalitetskraven. Utföra färgjusteringar och materialbyten vid behov. Kontrollera och justera tryckinställningar för att optimera produktionen. Genomföra kvalitetskontroller och felsökning vid eventuella tryckfel. Underhålla och rengöra tryckutrustningen för att säkerställa driftstabilitet. Samarbeta med kollegor för att säkerställa en effektiv produktionsprocess. Bidra till förbättringar i tryckprocesser och produktionsrutiner. Följa säkerhetsföreskrifter och arbeta enligt företagets standarder och rutiner. Tjänsten är på heltid och varaktigheten är löpande. Du kommer att arbeta 2-skift på löpande schema (förmiddag och kväll). Krav för tjänsten: Erfarenhet av att arbeta med flexotryck. Förmåga att arbeta effektivt och noggrant, även i högt tempo. God samarbetsförmåga och en positiv inställning. Initiativrik och självgående med en vilja att utveckla både dig själv och verksamheten. Meriterande för tjänsten: Tidigare erfarenhet från en liknande produktionsmiljö. Utbildning inom processteknik, grafisk utbildning eller motsvarande. Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbete inom produktion. För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 2-skift: kl 06:00-14:30, kl 14:15-23:45 Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Processbemanning AB med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Vill du jobba som maskinoperatör med varierande arbetsuppgifter? Har du intresse för det grafiska och intresserad av att arbeta inom produktion? Då kan detta jobb vara perfekt för dig! Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta som maskinoperatör (efterbearbetningsmaskiner) och digitaltryckare hos en av våra kunder. Tjänsten är på heltid och varaktigheten är långsiktig. Som sökande har du tidigare erfarenhet av att arbeta inom produktion som maskinoperatör. Du är en del i produktionen och du ställer in maskiner, övervakar, tar fram material, avhjälper färre problem och korrigerar mindre fel. Arbetstiden är förlagd till 2-skift (dag och kväll) på vardagarna. Vem är du? Personliga egenskaper vi söker är att du är positiv och glad, framåt, självgående och initiativtagande. Du har inga problem att arbeta självständigt med ett eget driv eller att samarbeta tillsammans med andra på arbetsplatsen. Ledorden ansvarstagande, effektiv och flexibel stämmer väl in på dig. Arbetet utförs i ett tryckeri och därför är det extra viktigt att du har bra färgseende och att du är mycket fingerfärdig. Krav för tjänsten är: - Tekniskt intresserad - Svenska i tal och skrift - Tillgänglig för skiftarbete (dag och kväll) Meriterande för tjänsten: - Körkort och tillgång till egen bil för att lätt kunna ta dig till din arbetsplats - Dokumentationsvana - Produktionsvana - Tidigare erfarenhet av stansmaskiner Övrigt Start: Omgående, enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetstid: 2-skift: kl 06:00-14:30, kl 14:15-23:45 Plats: Malmö Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Processbemanning AB med stor möjlighet till vidare anställning direkt hos vår kund. Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Är du en driven UX-designer som tycker om att skapa användarvänlig och grafiskt tilltalande mjukvara? Vi på Barkfors erbjuder dig möjligheten att vara med från början och bygga upp något nytt. Här får du möjlighet att bidra med dina kunskaper och fortsätta utvecklas inom UX! Vår kärnprodukt är mjukvaruprogrammet T5; ett transportledningssystem fullspäckat med finesser för att förenkla och förbättra transportföretagens dagliga arbete. Vihar en ledande position på den svenska marknaden, och våra kunder arbetar med transport och logistik. De kan vara alltifrån stora lastbilscentraler till mindre åkerier samt företag inom renhållningssektorn. Idag är viöver 30 anställda som tillsammans jobbar för att utveckla system och kundrelationer. Om rollen Vi söker vår första UX-designer som vill ta ett helhetsgrepp om användarupplevelsen i våra produkter. Detta är en unik möjlighet att vara en nyckelperson i att forma hur vi arbetar med UX. Hos oss kommer du att få ta ansvar och göra skillnad, på riktigt. Det finns en mängd olika möjligheter att utforska. Vi välkomnar dina idéer och insikter för att förenkla användarupplevelsen och göra systemen lättare att navigera i. Du kommer att: Utveckla och implementera våra första riktlinjer, arbetsprocesser och designprinciper Vara involverad i hela designprocessen – från research och wireframes till prototyper och slutgiltiga gränssnitt Bygga grunden för hur vi arbetar med användarcentrerad design och användartester Tillsammans med utvecklare, applikationskonsulter och andra teammedlemmar verka för att skapa användarvänliga produkter Du är en sann lagspelare med förmågan att kunna kommunicera. Vi tror även att du har: Erfarenhet av arbetat ett par år som UX-designer Erfarenhet av designverktyg som Figma, Adobe XD, Sketch eller liknande Förmåga att arbeta självständigt och att ta egna initiativ Har du dessutom något av följande är det extra plus: Erfarenhet av att bygga designprocesser eller starta upp UX-funktioner i en organisation Kunskap om front-end-teknologier som HTML, CSS och JavaScript (inte ett krav, men en bonus) Hos oss är grit en viktig del i jobbet. Det innebär att vi är ihärdiga, beslutsamma och vågar ta oss an utmaningar tillsammans. Förutsättningarna är inte alltid optimala och riktlinjerna satta – som livet i allmänhet kan vara. Detta mindset känner du igen dig i! Låter det intressant - kontakta oss! Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i – då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in. Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Carolina Crisp, People Business Partnerpå Progrits. En del av Progrits Barkfors är en del av Progrits – en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, transport & logistik samt integrerad e-handel. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum. Sedan 2023 är Progrits en del av Axcel, ett nordiskt riskkapitalbolag med stort intresse för tech-sektorn. Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet. Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet – och vara med om att göra Barkfors till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt – jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul.
CNC Operatör sökes – Stödjande Roll till Produktionstekniska Chefen Vi söker en erfaren CNC operatör som vill ta nästa steg i sin karriär och vara en viktig del av vår kunds team i Malmö! Här får du möjlighet att arbeta med avancerad teknik, där du både är behjälplig på golvet och har en stödjande roll till produktionstekniska chefen. Arbetsuppgifter: Arbeta som CNC-operatör på våra 5-axliga fräsmaskiner. Rigga, ställa och köra maskiner självständigt. Stödja produktionstekniska chefen i det dagliga arbetet, med bland annat planering och tekniskt stöd. Ansvara för maskinunderhåll och säkerställa att produktionen fortlöper enligt plan. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av CNC-operatörsarbete. Har goda kunskaper i att rigga, ställa och köra maskiner, särskilt 5-axliga fräsmaskiner. Har erfarenhet av DMG-maskiner och Heidenhein styrsystem. Är självgående, noggrann och lösningsorienterad. Har ett intresse för att utvecklas i rollen och vara en central person i produktionen. Vi erbjuder: En utmanande och varierande roll med stora utvecklingsmöjligheter. Ett gott arbetsklimat och en dynamisk arbetsmiljö. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Lön: Månadslön 35 000 - 45 000:- Detta är en direktrekrytering vilket innebär att anställning faller direkt hos kund. Är du den vi söker? Skicka din ansökan och CV senast 30/4. Vi ser fram emot att höra från dig! Today Consulting är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som verkar i västra och södra Sverige. Med lång erfarenhet inom rekryterings- och bemanningsbranschen vet vi hur viktigt det är att ha rätt person på rätt plats, vid rätt tillfälle. Vi är snabba. Vi är effektiva. Och vi jobbar med hjärtat. Så du kan vara lugn, och lita på att vi förbereder din morgondag på bästa möjliga sätt. Redan idag.
Är du under uppfattningen av att man skapar bättre kundrelationer och affärer om man ses i person? Är du en person som hellre jobbar ute på fält och får möta nya platser och människor varje dag än att sitta på ett kontor? Om du drivs av dessa faktorer och vill skapa en bättre husupplevelse för villaägare ska du söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Fysiskt uppsökande av villaägare för att informera om Sjömarkens isoleringslösningar Boka in uppföljningsmöten för besiktning och offertskrivning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare. Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt, alternativt försäljning Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort och tillgång till egen bil (på sikt finns möjlighet till tjänstebil) Meriterande med någon typ av bygg-/snickarerfarenhet Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Kävlinge, rimligtvis är du bosatt i Lund, Helsingborg eller Malmö Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Operatör i Skåne till Nanostone AB Vill du vara en del av ett växande företag där din insats gör skillnad? Nanostone söker nu engagerade operatörer som vill bli en del av vårt sammansvetsade team och hjälpa kunder att underhålla sina hem på ett hållbart sätt. Vi erbjuder dig en utvecklande och varierad roll, där du arbetar nära våra kunder och levererar lösningar som verkligen gör skillnad. Du kommer att utgå från ditt hem, med placering i någon av följande städer: Malmö, Helsingborg, Båstad/Halmstad, Kristianstad, Ystad, Hörby, Staffanstorp, Blekinge, Kalmar, Stockholm, Göteborg, Jönköping, Linköping eller Örebro. Din roll: Som operatör hos oss på Nanostone kommer du att vara företagets ansikte utåt. Du besöker kunder på plats och ansvarar för att utföra specialrengöring av utomhusytor, inklusive stenplattor, träterrasser, tak och fasader. Dina arbetsuppgifter inkluderar även: Rengöring med högtryck Impregnering av ytor och förebyggande algbehandling Rensning av hängrännor och gräsbehandlingar Merförsäljning och proaktivt försäljningsarbete under kundbesök Underhåll av din firmabil Säkerställa kundnöjdhet Vad vi erbjuder: På Nanostone får du möjlighet att arbeta i ett företag som växer och där vi värnar om våra anställdas utveckling. Vi erbjuder en visstidsanställning med möjlighet till förlängning och en chans till tillsvidareanställning. Du får timlön med bonus samt provisionsmöjligheter, med start enligt överenskommelse i början av 2025. När din anställning startar kommer du få en onboarding där du får den kunskap och de verktyg du behöver för att lyckas. Vi söker dig som: Gillar att jobba med kroppen och uppskattar att arbeta utomhus Är lösningsorienterad, initiativrik och kan hantera oväntade utmaningar Har god förmåga att arbeta både självständigt och i team Trivs med kundkontakt och har ett serviceinriktat sätt Innehar B-körkort och behärskar svenska flytande Praktisk information: Du utgår från ditt hem och använder en företagsbil för att besöka våra kunder Anställningsformen är heltid eller deltid, beroende på dina önskemål och tillgänglighet.
Om Processbemanning Processbemanning AB är ett nischat rekryterings- och bemanningsföretag. Med huvudkontor i Helsingborg genomför vi uppdrag i hela Skåne. Som rekryteringskonsulter har vi flera års erfarenhet av rekrytering och bemanning. Genom vår metodik och vårt breda branschnätverk kan vi erbjuda dig som arbetsgivare kvalificerade personallösningar på såväl kollektiv- som tjänstemannasidan. Som anställd hos oss har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Vi har ett stort antal uppdragsgivare i Skåne vilket ger oss stora möjligheter att matcha just din kompetens och profil mot ledigauppdrag. Läs mer om oss på www.processbemanning.se Har du tidigare erfarenheter från livsmedelsindustrin eller som maskinoperatör? Trivs du i en tyngre miljö och är fysisk stark? Då kan detta vara ett jobb för dig! Om tjänsten: Just nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta inom livsmedelsindustrin som produktionsoperatör hos vår kund i Malmö. Du kommer arbeta fysiskt med satser inom produktionen, paketering av råvaror, ta fram råvaror efter recept, datummärka samt väga upp för både automatisk och manuell fyllning. Att beakta är att arbetet ställer krav på god fysik eftersom det innefattar mycket fysiskt arbete. Du kommer arbeta i en miljö som kan skifta i temperatur från 6+ till 25+, och ibland varmare. Krav för tjänsten: Tidigare erfarenhet inom produktion, paketering eller som maskinoperatör Flytande svenska i tal och skrift Kunna arbeta angivna tider - Dagtid måndag-fredag (06:45-15:45) Meriterande är om du har vana från livsmedelsindustri eller annan produktion För resor till och från arbetsplatsen krävs körkort och tillgång till bil. Meriterande för tjänsten: Kunskaper kring hygienstandard Tidigare erfarenhet av uppvägning/receptläsning B-körkort Truckkort Personliga egenskaper: Som person är du ambitiös, är inte rädd för att ta i och van vid högt tempo. Du är fysiskt stark och kan tänka dig att arbeta i en tyngre miljö. Du ska kunna samarbeta med dina kollegor. Du skall ha en stark arbetsmoral samt en god förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för det dagliga arbetet. Hör av dig till oss om du är redo för ett nytt och utmanande arbete! Ansökan Varmt välkommen med din ansökan via ansökningslänk nedan! Ansökningarna behandlas löpande och konfidentiellt. Observera att vi ej har möjlighet att behandla ansökningar som inkommer via mail eller andra kanaler. Vid frågor om tjänsten når du oss under vardagar, kl. 08-17 på 042-21 02 99. Läs gärna mer om oss på www.processbemanning.se.
Välj ett jobb för att visa detaljer