Cabeni är ett företag som jobbar med försäljning inom telekombranschen. Vi är officiell partner till operatören 3. Vi söker nu efter dem sista pusselbitarna till vårt fantastiska team i Malmö. Söker du ditt första säljjobb eller vill du utvecklas till en bättre säljare så är vi troligtvis rätt för dig. Vi kommer från en bakgrund av att ha drivit en av Sveriges absolut starkaste återförsäljare av mobilabonnemang under flera år. Vi har byggt upp åtskilliga prisvinnande team på olika orter under åren och nu är vi alltså i Malmö för att stanna. E du redo för utmaningen? Vi ser gärna att du är följande: Positiv Lösningsfokuserad Tävlingsinriktad Driven Krav: Svenska flytande i tal och skrift. Vi erbjuder följande: Heltidstjänst Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Gedigen säljutbildning Daglig coachning Bland Marknadens starkaste provisioner Garantilön Tävlingar
Korta fakta om jobbet Omfattning: Heltid Varaktighet: Tills vidare Anställningsform: Tillsvidare- eller tidsbegränsad anställning Om jobbet Är det dags för första jobbet inom försäljning eller du kanske är en erfaren räv? I vilket fall som helst har du nog hittat rätt nu! Vi på Cabeni hjälper våra uppdragsgivare att utmana telekommarknaden med fokus på kvalitet och långsiktighet. Vi har med fokus på varje individ en alldeles unik approach till försäljning där vi tror att varje enskild medarbetare kan nå sin potential mer rätt verktyg. Just nu söker vi på Cabeni AB nya och drivna säljare till vårt nystartade team i Malmö! Kontoret ligger precis vid Midhem, så även om du tar tåget från annan ort är det enkelt och komma till kontoret! Störst är inte bäst. Våra kollegor i branschen satsar idag på stora lokaler med opersonliga platser, vi vill annorlunda. Vi bryter mönster, vi satsar på den individuella medarbetaren och därför har vi endast 10 unika säljplatser så vi kan tillsammans behålla ett hållbart arbetssätt inom callcenter branschen och skapar en fantastisk lagkänsla. Team effektiviteten ökas och ger otroligt stöd för varje enskild medarbetare. Som account manager hos oss arbetar man tillsammans med erfarna medarbetare och coacher som alltid har fokus på att du och ditt team ska utvecklas och nå nya mål. Har du vad som krävs? - Energisk - Drivande - Mål fokuserad - Flytande i svenska både i tal och skrift Har du erfarenhet inom branschen är meriterande, men inget krav då alla kan lyckas med rätt inställning! God kommunikationsförmåga är viktigt då du använder det för att bygga upp relationer med kunderna, eftersom detta skapar grunden till en långvarig relation mellan kunden och dig. Passar ovanstående in på dig, ska du verkligen söka detta jobb! Vad erbjuder vi? Marknadsmässig lön Marknadens bästa provisioner Samarbete med marknadsledande varumärken Attraktiv arbetsmiljö Säljtävlingar Utbildning och daglig coachning Arbeta tillsammans med motiverande och drivna kollegor Trygghet i form av tillsvidareanställning Vi erbjuder dig en livfylld arbetsplats med massor av utvecklingsmöjligheter. Utbildning och daglig coachning är också något du kan räkna med. Vi bryr oss mycket om vår företagskultur och jobbar ständigt för förbättring. Hos oss får du bästa möjliga förutsättningar för att lyckas inom försäljning. Detta, då vi fokuserar på våra unika 10 platser per kontor. Dessa unika platser ger större utrymme för varje enskild individ att utvecklas och förbättras. Hos Cabeni är man inte bara en i mängden, hos oss är varje medarbetare betydelsefull. Dagarna passerar i högt tempo och vår ambition är att kombinera nöje med prestation. Arbetstider: Måndag - Fredag 08.45 - 17.30 Vi erbjuder en hög provision utan lönetak!
We are looking for a Customer Success Manager to join the Spiideo team! Spiideo is a global leader in automated, cloud-based solutions for sports video analysis and streaming. Trusted by thousands of organizations worldwide, Spiideo serves some of the most renowned professional and collegiate teams, media companies, and leagues and federations. Join the Customer Success team if you would love the opportunity to manage some of the top sports organizations across Europe. This role is remote and you will report directly to the VP of Customer Success. The role: You will manage a diverse portfolio of clubs and leagues across the DACH region and rest of Europe. Fluency in German is required for this position. Core responsibilities: Onboarding & Training: help new customers get onboarded with Spiideo Customer Satisfaction: delivering exceptional guidance, maximize potential Renewals: proactive management to achieve company renewal targets Upsell & Expansion: identify opportunities to maximize and expand usage Churn management: proactively engage to reduce churn and ensure success Relationship building: cultivate strong, trusted partnerships with key stakeholders Process development: ability to coordinate and manage complex implementations What type of customers would you manage? Your customer portfolio will primarily consist of Professional sports clubs across across a variety of sports (Football, Ice Hockey, Basketball, Handball, etc.) using all of Spiideo's products: Spiideo Perform (video analysis), Spiideo Play (streaming), and Spiideo Replay (VAR). Primary customer type: Sports clubs Leagues and Media companies What we are looking for: Sports background or sports tech industry Prior Customer Success or Sales experience (at least 2 years) Fluent in German and English Very process-driven and structured approach to working Self-motivated, takes initiative, positive, team-first attitude Excellent ability to train customers via Webinars, 1on1 meetings, etc. Strong problem solving skills Excellent communication and presentation skills Passion for customer success and get joy out of seeing our customers succeed What we can offer: The chance to make an impact in a growing, international SaaS company A friendly and skilled multinational team Access to cutting-edge tools and resources to empower your work Benefits package that includes an extensive pension & insurance package in line with collective agreements, wellness contribution, parental leave benefits and the opportunity to spend two working hours per week on physical activity. Location: Remote Application You will be part of an international team with knowledgable and friendly people from many different nationalities and backgrounds. We welcome applicants from all backgrounds to contribute their unique perspectives, skills, and experiences, fostering a diverse and inclusive workforce across Spiideo. We believe that when the best people work together in an open environment, magic happens. Apply now and become an integral part of our success story! We review new applications continuously.
Nu söker vi en bussmekaniker till vår kund Bergkvara Buss i Malmö. Ta chansen och sök idag! Detta är en direktrekrytering och du blir anställd direkt hos Bergkvara Buss Om Bergkvara Bergkvaras verksamhet kännetecknas av närhet, mänsklighet och handlingskraft. Det kollektiva resandet utvecklas snabbt med ett stort fokus på hållbarhet och teknisk utveckling. Vi är med och driver den utvecklingen. Bergkvara är en av Sveriges ledande aktörer inom kollektivtrafik. Med verksamhet på cirka 40 orter och över 2 500 engagerade medarbetare bedriver vi busstrafik och spårburen trafik inom upphandlad kollektivtrafik samt skoltrafik och kommersiell linje- och beställningstrafik med buss. I vår verksamhet ryms även all typ av service och underhåll av tunga nyttofordon. Vår årliga omsättning är cirka 2,65 miljarder kronor. Din roll Som mekaniker hos Bergkvara får du en varierad och utvecklande vardag. Du arbetar med allt från service och underhåll till avancerad felsökning, diagnos och reparationer. Arbetet sker både självständigt och i team, där du tillsammans med verkstadsansvarig eller teamledare planerar dina uppgifter. Detta ger dig stora möjligheter att påverka din egen utveckling och arbetsdag. Skiftarbete kan förekomma. Vid anställningsstart får alla nyanställda en gedigen introduktion. Därefter har du kontinuerliga utvecklingssamtal med din närmaste chef för att identifiera dina utvecklingsmöjligheter. Vi investerar i vår personal och erbjuder de bästa förutsättningarna för att du ska kunna växa tillsammans med oss. Vi vill att du ska känna stolthet över ditt arbete varje dag! Kvalifikationskrav För att lyckas i rollen som mekaniker ser vi gärna att du har: Fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå Erfarenhet av fordonstekniskt arbete, gärna inom buss eller andra tunga fordon B-körkort God datorvana Meriterande: C- och/eller D-körkort Erfarenhet av diagnosverktyg eller annan spetskompetens inom fordonsteknik Erfarenhet av reparationsarbete på elbussar Certifieringar för alkolås, AC mm. Din profil Du är noggrann, fokuserad och flexibel samt har en stark samarbetsförmåga. Du tar ansvar för ditt arbete, prioriterar uppgifter effektivt och löser problem självständigt. Säkerhet är alltid av högsta prioritet hos oss, och vi förväntar oss att du bidrar till en ren, organiserad och trygg arbetsmiljö. Ansökan Vid frågor om tjänsten kontakta Matteus på 0728536226 eller via mail: [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag.
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående servis som vill jobba extra. Kan bära minst tre tallrikar. Trivs med att jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 145 - 190 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner
JOBBA SOM KONSULT - PÅ DINA VILLKOR På FRAM tycker vi att du som jobbar i branschen förtjänar en bättre och roligare arbetsplats och en arbetsgivare som verkligen bryr sig om dig. Där du får möjligheten att utvecklas, både personligt och yrkesmässigt och där gemenskap, yrkesstolthet, high-fives, personalfester och familjekänsla är drivkraften. Låter det bra? Vi tänkte väl det. Välkommen till FRAM VEM VI SÖKER: Erfaren och självgående kock som vill jobba extra. Känner sig säker på grunderna i matlagning. Trivs med att jobba på olika ställen. HUR DET FUNGERAR: Arbeta på olika platser, ibland flera under samma vecka, eller på längre uppdrag. Möjlighet att arbeta dagtid, kvällar eller specifika dagar beroende på vad du vill. Flexibilitet och möjlighet att arbeta när det passar dig bäst. FRAM ERBJUDER 170 - 210 kr per timme med möjlighet att få lön inom 48h efter jobbet. Inget tjafs. Vi lovar dig ärlighet och att inte bråka om sånt som är självklart. Betalda resor till och från jobbet vid längre resor. Jobba när du vill, som du vill. FLEXIBEL LÖN. Vi erbjuder våra anställda flexibel lön genom appen Cappy. En förmån som ger dig koll på hur mycket du jobbat och tjänat med möjlighet att ta ut din intjänade lön när som helst mellan lönedagarna. Din lön, du bestämmer. Bra va? VILKA ÄR FRAM BEMANNING? FRAM är ett personligt bemanningsföretag som specialiserar sig på hotell- och restaurangbranschen. Vi är övertygade om att arbeta med mat och dryck är ett av de roligaste jobben som finns. Vi har framgångsrikt etablerat oss i Göteborg, Malmö och Stockholm. Vår målsättning är att vara den bästa arbetsgivaren i branschen, med fokus på transparens, ärlighet och en positiv arbetsmiljö. Vi är flera hundra anställda och fortsätter att växa. Våra kunder är allt från lokala kvarterskrogar till stora hotellkedjor och företagsrestauranger. Vi väljer noggrant vilka vi samarbetar med för att säkerställa att du får arbeta på bra arbetsplatser med go stämning. Sökord: servis, matsal, servitör, restaurang, hotell, biträde, restaurangbiträde, bartender, hovmästare, a la carté, lunchrestaurang, konferens, service, runner
Ser du precis som vi stor glädje i kompetensutveckling, certifieringar och att ha kul på jobbet? Vill du jobba som specialistkonsult med utveckling och implementation av cloud-applikationer i intressanta kunduppdrag med en eller flera cloud-teknologier i fokus? Då är du varmt välkommen att hänga med på vår framgångsresa inom Knowit! Vad du kommer att göra I din roll som konsult kommer ditt dagliga arbete främst att fyllas med utveckling och implementation av kompletta cloud-lösningar, eller kanske optimering av befintliga applikationer i cloud-miljö. Vår uppgift är att erbjuda expertrådgivning och lösningar till våra kunder – för att optimera användarupplevelsen, prestanda och kostnader. Dessutom lägger vi ett stort fokus på ett hållbarhets-drivet cloud-erbjudande för våra kunders utveckling-, drift- samt underhåll- av miljöer och applikationer. I takt med den ständigt pågående utvecklingen av cloud-tekniken förväntar vi oss att du bär med dig en daglig nyfikenhet när du leder dig själv och våra kunder till nya kreativa lösningar och metoder. På Knowit kommer du att arbeta i varierande projekt och uppdrag mot våra kunder - både inhouse och on-site. Vi erbjuder en mängd olika typer av projekt och ett brett spektrum av kunder, branscher och specialister inom Norden, här från Malmö har vi naturligtvis fokus primärt på Skånemarknaden. Vem är du? Kanske har din bakgrund som utvecklare fått dig att vilja röra dig mer mot cloud-baserade applikationer och lösningar, eller så jobbar du redan idag som cloud-specialist. Vi tror att din samlade erfarenhetsnivå behöver ligga åtminstone kring 5 år i branschen, men det huvudsakliga är att du har relevanta projekt och kunskapsbredd med dig. Du behöver ha följande erfarenheter: Microsoft Azure. Relevant erfarenhet i programmeringsspråk som Java, C# eller JavaScript. Serverless-utveckling t.ex. med Azure Functions Utveckling av microservices Infrastructure as a code med teknologier som Azure Bicep och Terraform CI/CD, Docker, Kubernetes eller andra container-teknologier Byggverktyg som Azure DevOps och GitHub Actions. Då våra kunder och kollegor pratar både svenska och engelska behöver du behärska båda språken i såväl tal som skrift. Högst troligt har du påbörjat din certifieringsresa inom Microsoft Azure, eller Amazon Web Services (AWS) och Google Cloud Platform (GCP) med ambitionen att fortsätta så. Specifikt intresse för it-säkerhet tas emot med öppna armar. Har du skaffat dig äkta AI-erfarenheter att applicera i ditt arbete är detta en fin bonus. Om Knowit På Knowit Core i Malmö kommer du att vara en del av ett härligt gäng specialistkonsulter som täcker alla aspekter inom Cloud, DevOps, Datalytics, Utveckling samt Mobila-lösningar. Vi hjälper och inspirerar varandra i det dagliga arbetet, där utbildning och certifieringar inom de senaste teknikerna och verktygen är en nyckelfaktor för vår framgång. Detta inte minst genom våra oberoende partnerskap på högsta nivå med samtliga ”big three” Azure, AWS och GCP. Hos oss på Knowit får du möjlighet att skratta, prova nya idéer, växa som person och dela din kunskap både internt och med våra kunder. Det är så konsultchefen Simon Holmbring vill leda sitt team, något som inte minst bekräftas genom väldigt höga nivåer i våra medarbetarundersökningar. Ansökan Vi använder analyser i rekryteringsprocessen för att säkerställa en rättvis bedömning av dig som kandidat och har en kompetensbaserad urvalsprocess. Vi arbetar med löpande urval så varmt välkommen att ansöka om tjänsten redan idag. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteraren Natalie Permerup på [email protected]
Gateau är ett hantverksbageri från Saltsjöbaden i Stockholm med anor från 1937. Vi bakar våra bröd enligt traditionella franska recept med surdeg precis som förebilden Poilâne i Paris gör. Gateau är Sveriges största hantverksbageri. Det innebär att brödet bakas av bagare och inte maskiner. I dagsläget har vi butiker runt om i Stockholm, Uppsala och i Malmöområdet. Vårt bröd säljs även hos ett åttiotal utvalda livsmedelsbutiker. Gateau söker just nu skiftledare till Västra Hamnen. I tjänsten kommer du att: • Aktivt medverka i butikens team på ett sätt som skapar en positiv • försäljningstillväxt. • Vara en god förebild och ha erfarenhet av att leda ett team. • Leverera en hög kundservicenivå samt tillhandahålla en djup produkt-och företagskunskap. Skiftledarens huvuduppgift är att säkerställa att våra gäster alltid lämnar våra butiker nöjda och glada. Du arbetar nära din butikschef och du ansvarar för att upprätthålla Gateau standard på dina skift. Vi söker dig som ser långsiktigt på att jobba hos oss på Gateau. Vi söker dig som: Vill utveckla dina ledaregenskaper. Har erfarenhet inom service och försäljning. Vi söker personal som brinner för försäljning, är serviceinriktade, sociala och har goda, positiva ledaregenskaper. Mer information och ansökan: Tjänsterna är tillsvidareanställning på 22 h/v med placering på Västra Hamnen. Du arbetar på butikens alla öppettider, du kan ej studera samtidigt. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Butikschef Andréas Bengtsson, e-mail [email protected]. Ansökningarna handläggs löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Vi tar inte emot ansökningar via mail eller i butiken.
Trivs du i en roll som kombinerar administration och kommunikation med kunder? Kanske har du haft ditt första jobb inom service och vill prova ett nästa steg? Är du dessutom nyfiken på försäkringsbranschen och vill växa i en framstående organisation? Om svaret är "JA" - häng med! Om Van Ameyde och teamet Van Ameyde Sweden är ett globalt, ledande konsultföretag inom skadereglering, med passionerade medarbetare på kontoren i Kallinge, Malmö, och Stockholm. Deras team växer och därför söker A-hub efter dig som vill växa in i rollen som Skadeadministratör hos Van Ameyde. Läs gärna mer om Van Ameyde här. Du erbjuds En möjlighet att utvecklas professionellt inom administration och ärendehantering som en del av ett sammansvetsat team. Värdefull erfarenhet inom skadereglering i försäkringsbranschen. En energigivande arbetsmiljö med sunda företagsvärderingar. Uppdraget som Skadeadministratör Som Skadeadministratör hos Van Ameyde har du ansvar för att säkerställa en smidig skadeprocess. Du kommer att vara en kontaktpunkt för kunder och ha ansvar för att hantera inkommande skadeärenden. Genom dessa ansvarsområden kommer du att vara viktig del i servicen gentemot kunderna. Vanligt förekommande uppgifter i kundprojekten innefattar: Ta emot skadeanmälningar över telefon. Registrera skador i skadesystem. Administration och kundkontakt (över telefon och mail). Vem vi tror att du är Vi letar efter dig som effektivt planerar och utför ditt arbete, som engagerar dig i kunders ärende och som samarbetar prestigelöst och lättsamt med dina kollegor. Du trivs med kundkontakten och uppskattar den administrativa delen av rollen. Du är effektiv, gillar att ta ansvar och trivs när du får arbeta med administration i stor utsträckning. Du har stor datorvana och gillar att ha mycket att göra. Du har obehindrade språkfärdigheter både i svenska och engelska då vissa samtal ibland sker även i det engelska språket. För den här rekryteringen så lägger vi stor vikt vid dina personliga kompetenser eftersom de har en direkt påverkan på matchningen för rollen och teamets framgång. Praktisk information Start: 21 april 2025. Arbetstider: 08:00-16:45. Anställningsform: Konsult via A-hub i 3-6 mån med möjlighet till förlängning och/eller överrekrytering. Placering: Kallinge eller Malmö
Om företaget Ricoh är ett globalt teknikföretag med internationell karaktär. De är idag en av de ledande aktörerna inom sitt område och erbjuder ett brett utbud av produkter och tjänster som hjälper företag att förbättra sin produktivitet och effektivitet. Med fokus på hållbarhet och innovation arbetar de för att stödja sina kunder i övergången till digitala och miljövänliga arbetsplatser, och Ricoh är verksamt i över 200 länder världen över. Vi på Asta Agency samarbetar med Ricoh i den här rekryteringsprocessen. Det här är ett konsultuppdrag med god möjlighet till anställning hos Ricoh. Du blir anställd av Asta Agency och arbetar som konsult. Om tjänstenI rollen som Second Line Support arbetar du med att lösa inkommande ärenden inom området, mötesteknik och kommunikationslösningar. Dina arbetsverktyg är i första hand via telefon, Teams och fjärrstyrning. Ärendena hanteras initialt av first line-support. När ärenden inte kan lösas där, men inte heller kräver en tekniker på plats, tar du över och arbetar vidare för att lösa dem så snabbt och effektivt som möjligt. Du hanterar en variation av tekniska problem. Arbetet sker ofta i samverkan med onsite-tekniker eller Third Line Support. I vissa fall kan du behöva guida tekniker på plats, eller ge fjärrsupport vid felsökning. Arbetet sker i ServiceNow där du registrerar, arbetar och avslutar ärenden, men även arbetar med processförbättringar och interna utvecklingsinitiativ. Rollen innebär direkt kundkontakt och ansvar för uppföljning av ärenden. Du blir en del av ett engagerat team inom ett snabbfotat affärsområde där du har möjlighet att påverka, testa nya idéer och arbeta nära både kunder och kollegor. Kvalifikationer och egenskaper Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service och ett tekniskt intresse. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt på ett nyfiket sätt hittar lösningar till dessa. Utöver det har du: • Eftergymnasial utbildning inom IT/nätverksteknik eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God system- och datorkunskap, erfarenhet av ServiceNow är meriterande • Flytande kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift • Erfarenhet av att arbeta enligt ITIL är meriterande • Meriterande: Certifieringar eller erfarenhet av Cisco, Microsoft teams eller PRO- AV Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Malmö, Jägersro eller Stockholm, Solna Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer