Development Engineer
Aimpoint AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Aimpoint AB är det företag som skapade och utvecklade rödpunktsiktet, vilket vi idag är världsledande leverantör av. Aimpoints sikten används på den civila jakt- och skyttemarknaden samt av polis och militär. Företaget har över 450 anställda och omsätter ca: 1,7 MDKR. Försäljningen i USA sker via vårt amerikanska dotterbolag, Aimpoint Inc. Vårt huvudkontor ligger i Malmö och alla våra produkter är tillverkade i Sverige. Våra produktionsenheter finns i Malmö och Gällivare. Aimpoint är ett företag inom Sandberg Development-koncernen. För mer information om företaget, besök gärna www.aimpoint.se Development Engineer Vi söker en skicklig Mekanikkonstruktör till vårt FCS-team, som består av 16 kollegor inom olika discipliner. I denna roll kommer du att spela en nyckelroll i utvecklingen och underhållet av våra högkvalitativa sikten samt hantering av akuta tekniska och kvalitetsrelaterade frågor. Rollen kräver stark analytisk och god teknisk förståelse för bearbetningsprocesser, precisionsmekanik och toleransanalys. Erfarenhet av D-FMECA, toleransberäkningar samt test och verifiering är avgörande för att säkerställa att våra produkter uppfyller de högsta kraven på noggrannhet, hållbarhet och funktionalitet. Om våra Fire Control System (FCS) produkter Aimpoint FCS (Fire Control Systems) är direktavbildande optiska system för användning på tyngre vapenstationer. FCS-serien möjliggör snabb och exakt bekämpning av rörliga mål, oavsett vapensystem. Systemen kompenserar automatiskt för ballistiska projektilbanor, baserat på en rad olika variabler. Dina arbetsuppgifter Som Mekanikkonstruktör på Aimpoint kommer du att ha tre huvudsakliga ansvarsområden: Produktutveckling Delta aktivt i utvecklingsprojekt och bidra med din expertis inom bearbetning och precisionsmekanik. Arbeta med konceptutveckling och design, från idéstadiet till prototyptillverkning och slutlig produkt. Driva D-FMECA, konceptval och rotorsaksanalyser. Säkerställa att produkter konstrueras med rätt toleranser för att uppfylla strikta krav på precision och prestanda. Se till att konstruktionen uppfyller gällande krav och standarder. Produktunderhåll Ansvara för och vidareutveckla befintliga produkter för att bibehålla hög kvalitet. Implementera förbättringar och modifieringar baserade på fältdatainsamling och kundfeedback. Hantera kvalitetsfrågor och samarbeta med produktion för att förbättra tillverkningsprocesser. Leda D-FMECA, konceptval och rotorsaksanalyser Hantering av akuta tekniska problem Ta ansvar för att snabbt och effektivt lösa tekniska problem som kan påverka produktion och kvalitet. Samarbeta med tvärfunktionella team (produktion, kvalitet, R&D) för att identifiera och åtgärda problem utan att försena produktionen. Vi värdesätter även förmågan att arbeta självständigt och i grupp, initiativförmåga och engagemang. Att arbeta kreativt, analytiskt och strukturerat i problemlösande miljöer är en självklarhet för rollen. Utbildningskrav och färdighetskrav Civil- eller högskoleingenjör inom maskinteknik eller motsvarande tekniskt område. 5–10 års erfarenhet av mekanikkonstruktion, helst inom bearbetning och precisionsmekanik. Erfarenhetskrav Skärande bearbetning – God kunskap om tillverkningsmetoder och materialval. Precisionsmekanik – Erfarenhet av konstruktion och tillverkning av högprecision-komponenter. Toleransanalys – Förmåga att analysera och justera toleranser för att uppfylla kravmassan. Samarbetsförmåga – Van att arbeta i tvärdisciplinära team och hantera flera projekt och uppgifter samtidigt. Problemlösning och analytiskt tänkande – Erfarenhet av D-FMECA, rotorsaksanalys och konceptval. Kommunikationsförmåga – God vana vid teknisk dokumentation och rapportering. Vi söker dig som vill vara med oss på resan och för att lyckas i rollen ser vi att du är noggrann, ansvarstagande samt trivs i en snabbrörlig och samarbetsorienterad miljö. För att trivas i rollen har du ett affärsmässigt förhållningssätt där du strukturerar och driver dina processer framåt. Vi drivs av våra värderingar Performance, Innovation och Commitment! – Det tror vi att du också gör! Precis som vi, gillar du att ha roligt på jobbet och ser mötet med andra människor som både utmanande och stimulerande där samarbetet med kollegor och kunder är en naturlig del av arbetet. Har du frågor eller är intresserad av att veta mer är du välkommen att kontakta: HR Senior Recruiting Specialist - Joacim Larsson [email protected] Vill du veta hur vi hanterar dina personuppgifter? Läs mer på vår hemsida. Du söker tjänsten via vår karriärhemsida. Var med på vår resa - Aimpoint AB Då vi arbetar med löpande urval önskar vi ha din ansökan så snart som möjligt.

113 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Customer Success Manager - Sports Performance
Spiideo AB
Företagssäljare

We are looking for a Customer Success Manager to join the Spiideo team! Spiideo is a global leader in automated, cloud-based solutions for sports video analysis and streaming. Trusted by thousands of organizations worldwide, Spiideo serves some of the most renowned professional and collegiate teams, media companies, and leagues and federations. Join the Customer Success team if you would love the opportunity to manage some of the top sports organizations across Europe. This role is based in Malmö, Sweden and you will report directly to the VP of Customer Success. The role: You will manage a diverse portfolio of clubs and leagues across Europe and Scandinavia with a primary focus in Germany, Switzerland and Austria. Fluency in German and Swedish is required to effectively manage the German and Scandinavian markets. Core responsibilities: Onboarding & Training: help new customers get onboarded with Spiideo Customer Satisfaction: delivering exceptional guidance, maximize potential Renewals: proactive management to achieve company renewal targets Upsell & Expansion: identify opportunities to maximize and expand usage Churn management: proactively engage to reduce churn and ensure success Relationship building: cultivate strong, trusted partnerships with key stakeholders Process development: ability to coordinate and manage complex implementations What type of customers would you manage? You will manage a portfolio of Sports clubs and Leagues across a variety of sports (Football, Ice Hockey, Basketball, Handball, etc.) using all of Spiideo's products: Spiideo Perform (video analysis), Spiideo Play (streaming), and Spiideo Replay (VAR). Leagues Professional clubs and academies Lower tier professional clubs What we are looking for: Prior Customer Success or Sales experience (at least 2 years) Fluent in German, Swedish and English, both written and spoken Sports tech industry is a bonus Very process-driven and structured approach to working Self-motivated, takes initiative, positive, team-first attitude Excellent ability to train customers via Webinars, 1on1 meetings, etc. Strong problem solving skills Excellent communication and presentation skills Passion for customer success and get joy out of seeing our customers succeed What we can offer: The chance to make an impact in a growing, international SaaS company A friendly and skilled multinational team Access to cutting-edge tools and resources to empower your work Benefits package that includes an extensive pension & insurance package in line with collective agreements, wellness contribution, parental leave benefits and the opportunity to spend two working hours per week on physical activity. Location: Spiideo's office at Lilla Torg 1 in Malmö Remote status: Office first (Hybrid, minimum 3 days in Malmö office per week) Application You will be part of an international team with knowledgable and friendly people from many different nationalities and backgrounds. We welcome applicants from all backgrounds to contribute their unique perspectives, skills, and experiences, fostering a diverse and inclusive workforce across Spiideo. We believe that when the best people work together in an open environment, magic happens. Apply now and become an integral part of our success story! We review new applications continuously.

114 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kjell & Company söker butikschef till Malmö
Kjell & Co Elektronik AB
Chefer inom handel

Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inomretail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef!Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våramedarbetaresförmåga att lösa kundens problem på bästavis! Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points.I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare?- vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligtett stort intresseför ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång,samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag. Vi söker dig som: Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld. Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer.. Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa. Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer. Är resultat-och-målfokuserad. Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande. Viser gärna att du har: -Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln. -Erfarenhet av försäljning till slutkonsument. Vad erbjuder vi dig? I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare,din butiksom din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team. Vi värdesätter ett nära ledarskapgenomhög butiksnärvaro ochi rollen kommer du ha ett tätt nära samarbetemeddin regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsom butikschef: -Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik. -Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för. -Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager Första åretges duen gedigen introduktiontill rollen– allt för att ge dig bästamöjligaförutsättningar som butikschef hos oss! Vill du veta mer om hur är det att jobbapå Kjell & Company? Övrigt Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Grundlön enligt detaljhandelsavtalet baserad på högsta möjliga branschvana + ansvarstillägg på runt 4500 kr. Utöver det finns möjlighet till bonus om 45 000 per kvartal. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar. Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Josefin, People and Culture Kjell & Company

114 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Kundsupportchef till Gleerups Utbildning
Bravura Sverige AB
Övriga administrations- och servicechefer

Brinner du för kundservice och att leda team mot framgång? Gleerups söker en engagerad Kundsupportchef som vill utveckla kundsupporten i en innovativ och växande organisation. Här får du möjlighet att göra skillnad inom lärande och utbildning – din nästa utmaning kan vara här! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gleerups som erbjuder en trygg arbetsmiljö med ett generöst förmånspaket. Om företaget Gleerups är en av Sveriges ledande aktörer för framgångsrikt lärande. Utifrån en stark pedagogisk plattform och ett tydligt användarfokus vill de bidra till att bygga världens bästa skola och högskola. Genom ett aktivt och nära samarbete med lärare, elever, skolledare och forskare utvecklar de innovativa verktyg för framgångsrikt lärande. Idag är Gleerups ca 70 anställda. Läs mer på gleerups.se Arbetsuppgifter Som Kundsupportchef har du ett övergripande ansvar för att leda och utveckla kundsupportavdelningen med många kontaktytor både internt och externt. Du har en nyckelroll i att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse och effektivisera arbetssätt inom kundsupporten. Ditt arbete innefattar: Ledarskap och teamhantering – Rekrytera, utbilda och utveckla kundsupportteamet samt skapa tydliga mål och förväntningar. Du motiverar och engagerar teammedlemmarna för att uppnå avdelningens mål. Kundrelationer – Operativt involverad genom att hantera komplexa eller eskalerade kundärenden och säkerställa att kunderna är nöjda med lösningarna. Du följer upp kundfeedback och driver förbättringsåtgärder. Processförbättring – Ständigt utvärdera och förbättra kundsupportprocesser och -procedurer samt implementera effektiva verktyg och tekniska lösningar för att optimera kundsupporten. Rapportering och analys – Samla och analysera data om kundsupportprestation och använda den som grund för beslut och förbättringsåtgärder. Budget och resurshantering – Ansvara för avdelningens budget och resursfördelning, inklusive personalresurser och teknik. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Arbetslivserfarenhet av att leda och utveckla team inom kundservice eller liknande områden Gedigen erfarenhet av kundsupport och kundhantering Omfattande erfarenhet av att arbeta med CRM- och ERP-system samt effektiv hantering av lager, logistik och flödesoptimering Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Vi söker dig som är affärsmässig och drivande med ett starkt kundfokus. Du har en god kommunikativ förmåga och trivs med att leda och utveckla team för att nå gemensamma mål. Som person är du positiv, glad och strukturerad, med förmåga att prioritera och fatta beslut även i ett högt tempo. Du är lyhörd och kan på ett tydligt sätt förmedla verksamhetens mål och visioner till både medarbetare, kunder och samarbetspartners. För att trivas i rollen ser vi att du är engagerad, lösningsorienterad och har en naturlig förmåga att skapa långsiktiga relationer. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

114 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Competence Developer to Kjell & Company
Kjell & Co Elektronik AB
Personal- och HR-specialister

Kjell & Company is one of the largest omnichannel consumer electronics accessories retailers in the Nordics. With operations in Sweden, Norway, Denmark as well as China we live our vision of improving people’s lives through technology. Our mission is to help and inspire people to use technology in ways they didn’t think were possible. We do that with the support of our highly knowledgeable and engaged colleagues across our stores and offices, as well as a concept which combines closeness to the customer with unique service experience. Kjell & Company was founded in 1988, has headquarter in Malmö Sweden and is listed on Nasdaq First North Growth Market since 2021. Kjell & Company is growing! We are an innovative and purpose driven organisation. We believe that the right culture, values, and empowerment creates the foundation for healthy people and business. Do you want to join our journey? We are seeking a pedagogical and innovative Competence Developer with a creative mindset and a passion for sharing knowledge to join our People & Culture team. As a Competence Developer at Kjell & Company, you’ll be responsible for creating new learning content and modules for our salespeople; our heroes and ambassadors for Kjell at our service points. Knowledge is the cornerstone of our customer interactions, and you will be the one to shape it and share it with our salespeople. You will work in a team with experienced and knowledgeable colleagues in a positive and collaborative work environment. The position involves many different operational tasks, and you must enjoy a varied day. As an ideal candidate you’ll have a strong pedagogical mindset, be motivated by sharing knowledge through innovative and creative ways and recognize what learning solutions to apply. Being tech-savvy is a significant advantage, along with a strong desire to learn more about home electronics and tech-solutions. Any experience with Adobe tools such as After Effects, Photoshop, InDesign and Premiere Pro, is a significant plus! Assignments: Design and deliver engaging training programs and courses in our LMS Learnster Providing product knowledge and sales support to our salespeople to reach KPI targets Creating learning material through video production Maintaining dialogue with brands, operators, service points and other departments to map competence needs Plan and develop future learning structure for the organization Develop and strengthen our onboarding Develop and facilitate learning activities and catalogue for positions within our retail department Competence & knowledge requirements: Experience in developing creative and innovative learning solutions Experience in creating and designing engaging educational content Ability to monitor and evaluate the effectiveness of educational content Experience in managing and utilizing digital content and platforms Capabilities & Mindset: Good communication skills, Swedish/Norwegian and English High drive for teaching and find sharing knowledge rewarding Strong desire to learn more and interest in future technology Innovative problem solver who makes things happen Have a creative mindset by nature Live Kjell values This role is based in Malmö. We inspire people to use technology in ways they never thought possible. Joining Kjell you are joining a company with a family feeling, where culture and values is a strong part of our daily life. We see every individual and we believe in people. Something which you will experience in what we call the Kjell Spirit. We welcome your application as soon as possible but latest 6th of Mars 2025. Best regards Kjell & Company

114 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Gaming Expert - Malmö
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nordic Retail Group söker nu för kunds räkning flera passionerade och sociala gamingexperter som vill hjälpa andra gamers att hitta utrustningen som tar deras spelande till nästa nivå. Om Kunden En av Sveriges ledande försäljare av hemelektronik, vitvaror samt kök och är ett av de bolag som omsätter mest inom detaljhandeln. Tidigare utsedda till "Årets Arbetsgivare". Kunden sitter på över 30 års erfarenhet i branschen med omkring 3,600 anställda. Dina arbetsuppgifter Vi letar efter självgående, utåtriktade och sociala personer som vill guida kunder till rätt PC gaming-produkter. Vi söker dig som har stor passion, glädje och nyfikenhet för allt som rör PC-gaming och för kundmötet. Du kommer att hantera olika typer av kunder där intresset varierar, allt från hardcore gamers till mor- och farföräldrar på jakt efter en födelsedagspresent. Du ska alltså trivas lika bra med att snacka om skillnaderna mellan röda, bruna eller blåa switchar som att förklara vad fördelarna är mellan 60Hz och 160Hz på en skärm. I ditt ansvarsområde ingår uppgifter som att: sälja produkter, informera kunder om olika varumärken och dess produkter samt säkerställa att ytorna är i gott skick. Du kommer även hålla kortare utbildningar för säljare i butik. Vi erbjuder dig Produktutbildningar på några av de största varumärkena inom PC-Gaming Sälj- och serviceutbildningar En väg in till Nordens starkaste nätverk av säljare Ett sjukt roligt jobb där du kommer ingå i ett team av service-minded gamers Din bakgrund Erfarenhet: Vi söker dig som har sälj och butiksvana (meriterande) Du har tidigare arbetat inom service eller event Du gillar att jobba i ett högt tempo Du har ett gediget intresse av PC-gaming (Elite-ranking i CS är meriterande!) Du är den personen dina vänner vänder sig till när de ska köpa ny teknik Personliga egenskaper: Du är social och gillar att träffa nya människor Du brinner för gaming och allt runt det Du är teknikintresserad och strävar efter att lära dig mer Du älskar att hjälpa andra och är duktig på att interagera med olika typer av människor Du uttrycker dig väl både muntligt och i skrift i svenska och engelska Övrigt I detta uppdrag kommer du bli anställd i Field Flex AB men utför uppdraget hos vår kund. Passen kommer att vara schemalagda torsdag-söndag, antalet timmar kommer att variera per månad. Tjänsten erbjuds som en projektanställning under ett års tid och beräknas tillsättas i början på maj. Intervjuer löpande så ansök snarast. Frågor (ej ansökningar) om tjänsten kan ställas till Daniel Dixgård på: [email protected] OM NRG NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas. Din framgång är vår drivkraft.

114 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Teknisk Koordinator inom Felanmälan Malmö
Nabo Group AB
Fastighetsskötare

Bostaden är den viktigaste och dyraste investeringen vi gör som privatpersoner. Bostäder är också världens största tillgångsslag. Nabo gör det enkelt att engagera sig i sitt boende även om man inte själv är ekonom, jurist och fastighetsingenjör. Varje dag förenklar vi för brf-styrelser, fastighetsägare och de boende så att de får mer tid över till annat. Nabo är på en resa för att forma framtidens förvaltning och boendetjänster. Vi ser en bransch som alldeles för länge saknat nya, smarta och digitala lösningar – och det har vi börjat förändra. Vill du vara med på resan? Nabo är den enda aktören i branschen som utvecklat sin egen plattform för förvaltning av bostäder. Den automatiserar rutinarbete och underlättar vardagen för både kunder och våra egna experter inom förvaltning. För att forma framtidens förvaltning och boendetjänster behöver vi ligga längst fram. Och vi behöver vara modiga och engagerade. På Nabo har du tydliga mål och driver din egen utveckling med stöd av engagerade ledare. Utöver den personliga utvecklingen hoppas vi att våra dagar tillsammans består av hög trivsel och många skratt. Vårt mål är att tiden på Nabo ska vara din karriärs höjdpunkt. Om Rollen Vi växer och söker nu en teknisk koordinator till vårt kontor i Malmö. Som teknisk koordinator kommer du att spela en central roll i att hantera inkommande felanmälningar från fastighetsägare, styrelser och boende i de bostadsrättsföreningar som Nabo förvaltar, med fokus på Malmö, men du kommer även att stötta teamet som arbetar nationellt. I denna roll får du möjlighet att bidra till hög kundnöjdhet och säkerställa en kvalitativ leverans till Nabos kunder. Du kommer att fungera som spindeln i nätet genom att besvara inkommande samtal och mejl i olika fastighetsrelaterade frågor och ansvara för att koordinera dessa ärenden vidare, exempelvis om tekniker eller förvaltare behöver kopplas in för att lösa ärendet. Rollen kräver god kommunikativ och administrativ förmåga, där du får möjlighet att bidra till effektiva arbetsprocesser och samarbeten inom Nabos tekniska förvaltning. I rollen ingår även nyckelutlämning. Som teknisk koordinator får du arbeta i en spännande och kundnära roll med många kontaktytor, både externt och internt med andra medarbetare på Nabo. Din närmaste chef beskriver sitt ledarskap som öppet och att er relation kommer att präglas av tillit. Om du trivs med att arbeta med frihet under ansvar är detta en roll som kommer att passa dig. Din tidigare erfarenhet För att lyckas i rollen ser vi att du behöver ha minst 1 års erfarenhet av att arbeta som fastighetstekniker eller fastighetsskötare. Alternativt med felanmälan för bostadsfastigheter, fastighetsjour eller motsvarande roll med liknande ansvarsområden. Har erfarenhet av kundsupport eller kundtjänst. Har en god IT- och systemvana. Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, då det är dessa språk du kommer kommunicera med våra kunder på. Meriterande Tidigare erfarenhet av att arbeta med fastigheter och bostadsrättsföreningar gärna i tekniska frågor. Tidigare erfarenhet av hantering av garanti-ärenden kopplat till fastigheter. Tidigare erfarenhet av att arbeta i servicesystemet Mobigo. Personliga egenskaper Vi ser gärna att du som söker denna roll har ett lösningsorienterat förhållningssätt, du är prestigelös och drivs av att ge ett professionellt och kundfokuserat bemötande. Vidare tror vi även du har en god samarbetsförmåga och med en social charm bidrar till ett gott kundbemötande. Bakgrundskontroll Slutkandidater kommer efter sitt godkännande att omfattas av en bakgrundskontroll. FrågorVid frågor kontakta gärna Leon Olofsson, Talent Partner på Odevo SE. PlaceringsortMalmö

114 dagar sedan
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Extraarbete för dig med erfarenhet av höglyftande plocktruck
Pike Personal AB
Lager- och terminalpersonal

Vi söker nu skickliga truckförare med erfarenhet av att köra höglyftande plocktruck för extraarbete hos vår kund i Malmö. I denna roll använder du dina färdigheter för att säkert och effektivt utföra plockning med höglyftande plocktruck. Du tar emot inkommande gods och placerar på rätt plats på lagret samt säkerställer korrekt inlagring i datasystem och hanterar övrig dokumentation, samt packar beställningar enligt specifikationer. Du säkerställer att lagret är välorganiserat för att underlätta en effektiv arbetsmiljö. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av att arbeta på lager samt erfarenhet av att köra höglyftande plocktruck. Du bör kunna uppvisa tidigare erfarenhet och goda referenser. Som person är du pålitlig, har förmågan att arbeta noggrant och fokuserat även under tidspress, har god kommunikationsförmåga och kan samarbeta med andra. Vi erbjuder en spännande arbetsplats där du kan utnyttja dina färdigheter och samtidigt utvecklas inom lagerhantering. Arbetstiden är förlagd måndag - fredag kl. 7.00-15.50 och styrs utefter kundens behov. Vi söker dig som antingen studerar på minst 50% eller har ett deltidsarbete på minst 20 h/vecka men som vill arbeta extra hos oss 2-3 dagar i veckan. Vid anställningen behöver du kunna styrka att du har en annan huvudsaklig sysselsättning. För dig som visar framfötterna finns här även möjlighet till sommarjobb på heltid. Om du är ansvarsfull, kunnig och har den nödvändiga behörigheten, är detta en perfekt möjlighet för dig att ta dig an utmaningen och bli en viktig del av vårt team. Vänligen skicka in ditt uppdaterade CV och beskriv din relevanta erfarenhet i din ansökan. Ansökningar kommer att behandlas löpande.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Taxi chaufför
Kristersson, Robin
Taxiförare m.fl.

Hej jag söker två taxi chaufför som kan jobba hel tid. Vardagar och samt på helger. du ska vara ansvarig och punktlig. Det kan vara att du ta ansvar själv för bilen.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Corporate Communication Lead – var med på vår spännande tillväxtresa!
Columbus Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Är du en erfaren kommunikatör med passion för teknik och affärer? Vi söker en Corporate Communication Lead som vill ta ansvar för vår företagskommunikation och skapa engagerande storytelling. Som en del av vårt globala marknadsteam får du en unik möjlighet att arbeta med ledare inom tech-branschen och forma vår kommunikationsstrategi med fokus på den nordiska marknaden. Hjälp oss att positionera Columbus som en trusted advisor och thought leader. Läs vidare om du vill bli en del av vår spännande tillväxtresa och bidra till vår framgång! Plats: Malmö, med resor till Köpenhamn och Stockholm Anställningsform: Heltid Startdatum: Enligt överenskommelse Dina arbetsuppgifter Vi söker en Corporate Communication Lead med dokumenterad erfarenhet av att arbeta med ledare inom tech-branschen. Du blir en viktig del av vårt Globala Marknadsteam och får en unik möjlighet att ta ansvar för vår företagskommunikation och skapa engagerande storytelling i skärningspunkten mellan teknik, affärer och människor. I rollen som Communications Lead kommer du att arbeta med en bred skara intressenter för att utforma och genomföra en kommunikationsstrategi som förenar våra globala prioriteringar med lokala affärsbehov, med särskilt fokus på den nordiska marknaden. Ditt uppdrag blir att positionera Columbus som en trusted advisor och thought leader genom att: Berätta och sälj Columbus story på ett inspirerande sätt och amplifera detta genom ditt journalistnätverk. Synliggöra våra framgångsrika kundcase och visa hur vi skapar värde för våra kunder båda affärsmässigt som samhällsnytta. Utveckla intressant och relevant innehåll som stärker vår närvaro på marknaden och positionerar oss i förtjänade kanaler. Dessutom kommer du att stötta den lokala ledningen med strategisk medarbetar- och ledningskommunikation och säkerställa att vårt budskap är både intressant och konsekvent, med fokus på att skapa genomslag i marknaden. Rollen rapporterar direkt till CMO Beatrice Silow. Ansvarsområden Utveckla och implementera kommunikationsstrategier för olika marknader Skapa engagerande kundberättelser och thought leadership-innehåll. Bygga relationer med nordiska journalister och influencers. Fungera som kommunikationsrådgivare och stödja ledningskommunikation. Hantera PR- och kommunikationsbyråer samt ansvara för budget och uppföljning. Vad vi kan erbjuda dig! Rollen är en unik chans att vara en del av Columbus spännande tillväxtresa och bidra till vår framgång. Du kommer arbeta i en dynamisk arbetsmiljö med stor möjlighet att påverka och utvecklas i en internationell miljö. Vi har flexibla arbetsvillkor och konkurrenskraftiga förmåner. Du kommer även ges möjlighet att arbeta med engagerade och kompetenta kollegor och bygga långsiktiga relationer inom branschen. Vem vi letar efter Har minst 5 års erfarenhet inom corporate communications, PR eller mediarelationer. Har ett etablerat nätverk inom nordiska mediahus och kan proaktivt bygga nya relationer. Erfarenhet av att arbeta med C-level inom tech-branschen och leverera strategisk kommunikation. Utmärkta skriftliga och muntliga kommunikationsfärdigheter, med flytande svenska och engelska. Vi ser att du är en strategisk tänkare med förmåga att arbeta både operativt och visionärt. I rollen är det viktigt att vara proaktiv och nytänkande, med ett growth mindset och förmåga att ta smarta risker. Ansökan och nästa steg Hos oss kan du ansöka med din LinkedIn och/eller CV och du behöver inte fylla i några långa frågeformulär. I vår rekryteringsprocess tar vi alltid referenser och genomför en bakgrundskontroll innan ett erbjudande ges. Har du frågor vänd dig till Alexander Tonelli. Intervjuer kommer hållas löpande. Vi använder Trustcruit för att samla in anonym feedback om din upplevelse som kandidat. Det tar bara några minuter och hjälper oss att förbättra vår rekryteringsprocess. Jobba på ColumbusColumbus är ett företag där värderingar står i centrum, där engagerade medarbetare stöttar varandra genom både toppar och dalar. Vi tror på balans mellan jobb och fritid – oavsett om det handlar om att lämna på förskola eller att ta emot ett paket "någon gång mellan 10 och 19". Hos oss finns tid för återhämtning, och vi arbetar proaktivt med fokus på framtiden. Vi vet också hur man firar framgångar, med allt från fika och lyxiga frukostar till after work på kontoret, och gör det gärna ofta! Stay curiouse, Build trust, Collaborate, Deliver customer sucess - Vi vill hävda att våra värdeord gör mer nytta än att bara hänga snyggt på väggen! Dessa vägleder vårt arbete både intern och extern. Genom långsiktiga partnerskap med våra kunder, interna initiativ med Culture Ambassadors, kompetensutveckling inom affärsområdena till högkvalitativa lösningar till våra kunder. Vad vi säger om oss Intresserad av Columbus bakom kulisserna? Varje vecka låter vi en kollega ta över vårt Instagram-konto. På Careereye kan nuvarande och tidigare medarbetare dela sina ofilterare omdömen om hur det är att arbeta hos oss. Klicka nedan för att läsa deras upplevelser.

115 dagar sedan
Sista ansökan:
29 augusti 2025