Köksansvarig till ICA Kvantum Malmborgs Erikslust
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

"ICA Kvantum Malmborgs Erikslust har funnits i 60 år och drivs idag av handlaren Mats Lundin som tog över butiken från sin far 2001. En tradition inom Malmborgsbutikerna är att köpa frukt och grönsaker av lokala odlare. Idag är alla Malmborgs butiker både KRAV-märkta och Svanen-certifierade. Malmborgsgruppen månar både om sin mångåriga koppling till ICA, samt om det traditionstyngda namnet Malmborgs – en garant för en stark lokal färskvaruprofilering med maten, människan och miljön i fokus." Vi söker för kunds räkning en ny ansvarig till köket! Tjänsten i sig: Vi har en produktiv köksavdelning. Vår utveckling är väldigt positiv i alla våra färskvaruavdelningar och vill hitta någon som vill fortsätta på denna resa. Därav söker vi dig som har ett brinnande intresse för mat och matlagning. Du är ansvarig för både varmkök och kallskänk. Du arbetar löpande med inköp, nyckeltal och svinn samt att hålla avdelningen snygg och fräsch. Du producerar, arbetar med catering och matlagning. Du arbetar ständigt med hygien och egenkontroll. Tillsammans med ditt team ser du till att avdelningen alltid är välfylld och säljande. Du kommer arbeta med ett härligt gäng som ständigt drivs av den absoluta kundnöjdheten. Du har en betydande roll i den dagliga driften. Dina egenskaper: Vi söker dig som har ett genuint intresse för mat. Du är bekväm med att arbeta självständigt och driva avdelningen framåt både med ekonomi, volymtänk och kunden ständigt i fokus. Du drivs av inspiration till kund, siffror, sälj och utveckling. Du ar en driftig person med formaga att genomfora aktiviteter som skapar en effektiv butiksdrift och lockande avdelning. Kvalifikationer: Liknande tjänst sen tidigare i dagligvaruhandeln eller restaurang. Genuint stort matintresse, hanterar både kall & varmkök. Du är väldigt driven och tar ditt arbete på största allvar. Du har tidigare erfarenhet av egenkontroll och svinnhantering. Du vill utvecklas och driva lönsamhet i din avdelning. Meriterande: Erfarenhet från liknande tjänst, arbetat på ICA eller annan butik i dagligvaruhandeln sedan tidigare. Anställningsform: Heltid. Lön enligt överenskommelse. Butikens öppentider är kl 08:00-21:00 alla dagar i veckan. Dina arbetstider är i dagsläget dagtid måndag-fredag, varannan helg. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning & Rekrytering AB ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Rosénssons är det lokala företaget som bemannar och rekryterar utan att tumma på kvaliteten. Vi gör våra kunders vardag lite enklare! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

135 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Maskinoperatör sökes till BAT i Malmö
Jobandtalent Sweden AB
Övriga maskinoperatörer, livsmedelsindustri m.m.

OM KUNDEN " BAT is evolving at pace into a global multi-category business. With products like VELO, VUSE and GLO we are on a mission to decrease the health impact of our industry. To achieve our ambition, we are looking for colleagues who are ready to Be The Change. Come, join us on this journey! We offer a market leading annual performance bonus (subject to eligibility). Our range of benefits varies by country and includes diverse health plans, initiatives for work-life balance, transportation support, and a flexible holiday plan with additional incentives. Your journey with us isn't limited by boundaries; it's propelled by your aspirations. Join us at BAT and become a part of an environment that thrives on internal advancement, where your career progression isn't just a statement – it's a reality we're eager to build together. Seize the opportunity and own your development; your next chapter starts here. You'll have access to online learning platforms and personalized growth programs to nurture your leadership skills. We prioritise continuous improvement within a transformative environment, preparing for ongoing changes. We’re one of the few companies named as a Global Top Employer by the Top Employers Institute – certified in offering excellent employee conditions. Collaboration, inclusion and partnership underpin everything we do here at BAT. We are looking forward to enabling every individual to thrive, regardless of gender, sexual orientation, marital or civil partnership status, gender reassignment, race, religion or belief, colour, nationality, ethnic or national origin, disability, age, skills, experience, education, socio-economic and professional background, veteran status, perspectives and thinking styles. We know that embracing talent from all backgrounds is what makes us stronger and best prepared to meet our business goals. We see the career breaks as opportunities not obstacles. Through The Global Returners program, we support professionals looking to restart their careers after an extended absence from the workforce (e.g. time out caring for family, parental leave, national service, sabbatical and/or starting an own venture). Come bring your difference and see what is possible for you at BAT. Learn more about our culture and our award winning employee experience here. If you require any reasonable adjustments or accommodations to help you perform at your best during the recruitment process, you are encouraged to notify us. We are fully committed to support you by making appropriate arrangements for you to demonstrate your full potential. " ARBETSBESKRIVNING Som maskinoperatör inom produktion av vitt snus är du ansvarig för att se till att maskinen rullar som den ska och att inställningar etc är rätt. Du utför även enklare service och kvalitetskontroller av produkterna vid behov. Maskinmärket är Mertz. Arbetstiderna är förlagda 5-skift och innebär varierande arbetstider (morgon, kväll, natt och helg) 7 timmars pass och 12 timmars pass. DINA KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är intresserad av eller tidigare har arbetat inom produktion eller med maskiner. Då arbetsplatsen är svår att ta sig till utan bil behöver du säkerställa att du kan ta dig till och från arbetet de angivna tiderna ovan. Arbetsplatsen ligger i Fosie i Malmö. Då all dokumentation är på svenska behöver du kunna läsa och förstå svenska obehindrat. Då vår kund ständigt arbetar mot en positiv mångfald på arbetsplatsen ser vi gärna både kvinnliga och manliga sökanden. MERITERANDE Engelska i tal och skrift Tidigare erfarenhet som maskinoperatör Tidigare erfarenhet från livsmedels- eller läkemedelsproduktion OM OSS Job&Talent tillhandahåller en digital plattform med målet att förändra arbetsmarknaden och göra den mer effektiv och rättvis. Vi är ett globalt företag som tillhandahåller tio-tusentals medarbetare till kunder som Amazon, Uber, Santander, och H&M från våra kontor i Storbritannien, Frankrike, Spanien, Tyskland, Portugal, Mexiko, Colombia och Sverige. Job&Talent är en av Sveriges största bemanningsföretag inom vår sektor, och vi specialiserar oss inom lager och logistik samt industri och verkstad. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan, bifoga CV och personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan!

135 dagar sedan
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Junior säljare till Bygghemma i Malmö
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Har du ett brinnande intresse för försäljning? Är du därtill en kommunikativ, relationsskapande och nyfiken person som vill lära dig mer om byggvaror och produkter för hemmet? Nu söker Bygghemma efter junior säljare i Malmö! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Bygghemma har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Bygghemma en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete. Om företaget Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Företaget erbjuder ett brett sortiment från välkända externa och egna varumärken, med fokus på att tillhandahålla kvalitetsprodukter till konkurrenskraftiga priser. Den digitala plattformen kompletteras av fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer. Med huvudkontor i Malmö har Bygghemma.se etablerat sig som en pålitlig partner för både små och stora projekt i hela landet. Arbetsuppgifter I rollen som Säljare är ditt främsta ansvar att hantera inkommande samtal från kunder och hjälpa dem genom köpprocessen på bästa möjliga sätt. Du arbetar med att erbjuda rådgivning och guidning utifrån kundens unika önskemål och behov, vilket kan innebära allt från att svara på kontrollfrågor till att hjälpa kunder med större och mer komplexa beställningar. Arbetet innefattar att skapa offerter, följa upp kunddialoger och säkerställa att rätt produkt och lösning presenteras. För vissa projekt kan det även krävas att mäta och koordinera detaljer för beställningar, till exempel för dörrar och fönster, samt att ha kontakt med leverantörer för att dubbelkolla information och återkoppla till kunder. Arbetet är till stor del transaktionellt och fokuserat på ordermottagning, men innefattar ibland mer administrativt arbete för att säkerställa att kundens behov blir helt tillgodosedda. • Ta emot inkommande samtal • Guida kunder genom köpprocessen • Skapa offerter, följa upp dialoger och presentera rätt lösningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Avslutad gymnasieexamen • Erfarenhet av kundservice/försäljning • God dator och systemvana • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska För att trivas i denna roll är du en nyfiken person som drivs av att förstå och hitta lösningar. Du har en naturlig förmåga att skapa förtroende och bygga långsiktiga relationer, samtidigt som du är kommunikativ och har ett starkt säljdriv. Med ditt engagemang och din vilja att ta reda på saker säkerställer du att kunden alltid får bästa möjliga upplevelse. Din serviceminded inställning kombineras med en genuin vilja att leverera resultat, vilket gör dig till en uppskattad kollega och en framgångsrik del av teamet. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Fast + Bonus Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-03-09

135 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Säljare till Malmö sökes START omgående - Snittlön 30.000
Swedish Brands Marketing AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker dig som är motiverad, engagerad, driven och som vill jobba med försäljning. Bli en del av vårt härliga team. Hos oss får du utbildning och möjligheten att ta nästa steg i din karriär Vi söker dig som: Kan jobba heltid, Måndag - Fredag Talar och skriver flytande svenska Har starka kommunikationsförmågor Är målmedveten och drivs av positiva resultat Vill utvecklas inom försäljning och service Vad vi erbjuder: En konkurrenskraftig lön plus hög provisionsmodell. Utbildningar och daglig coachning Möjligheten att klättra inom företaget Jobba i centrala Malmö Anställningsvillkor: Tillsvidareanställning med inledande provanställning 6 Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Skicka in din ansökan direkt då vi rekryterar löpande. Om Swedish Brands Swedish Brands är ett dynamisk och framåtblickande företag som hjälper Sveriges främsta varumärken. Med vår kärnkompetens inom försäljning och marknadsföring, fokuserar vi på att skapa värde för våra kunder.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Nu söker vi sjuksköterskor till Malmö stad!
CURA Vårdbemanning Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Nu söker vi sjuksköterskor till Malmö Stad! Vi erbjuder våra konsulter uppdrag över hela Sverige som avtalsleverantör i regionernas nationella avtal. Vi har även avtal med hälften av Sveriges kommuner och en del privata vårdgivare. Uppdragen kommer in löpande. Att vara en del av Cura Vårdbemanning och vårt team som Sjuksköterska innebär att du väljer en arbetsplats som värdesätter ditt bidrag till samhället och jobbar för en hållbar vård och omsorg. Vi strävar efter att skapa en miljö där din passion för att hjälpa andra får utrymme och där du kan bidra med positiv förändring. Vill du ha hjälp att hitta ett uppdrag som passar just dig eller om du har några frågor så är du välkommen att kontakta oss. 0703021220 [email protected] Detta erbjuder Cura vårdbemanning dig som konsult: • Attraktiv ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär • Trygga villkor • En kontaktperson som arbetar för dig och dina önskemål under hela processen • Resor och boende vid uppdrag på annan ort • Flexibiliteten • Möjlighet att forma arbetslivet så att det passar dig • Unika möjligheter till kompetensutveckling och nya karriärmöjligheter • Tillgång till rabatter och erbjudanden från samarbetspartners • Mängder av uppdrag över hela landet från olika uppdragsgivare Vi är med dig hela vägen Oavsett om du är ny som konsult eller saknar tidigare erfarenhet är du varm välkommen. Hos Cura Vårdbemanning har du en dedikerad konsultchef som stöttar dig och ger en grundlig introduktion till ditt nya uppdrag, vilket gör att du är i trygga händer hos en engagerad och seriös arbetsgivare. Vi är ett team och finns med dig hela vägen. Hos oss är du en del av Cura Vårdbemanning och vår gemenskap! Om du är redo att ta nästa steg i din karriär eller bara vill utforska nya möjligheter inom vården, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att stödja dig på din resa och matcha dig med spännande möjligheter som passar dina färdigheter.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Erfaren säljare heltid sökes för operatören Tre
Nollsjutrefem AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga och är van att göra affärer via telefon Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell utan lönetak (våra mest erfarna säljare har en snittlön på ca 45.000-55.000kr). Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Säljare heltid sökes för operatören Tre
Nollsjutrefem AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatan i centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på en stabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Team Manager för Accounts Payable
Bygghemma Sverige AB
Redovisningsekonomer

Bygghemma.se är Sveriges största onlinebaserade aktör inom byggvaror, hem och trädgård. Genom vår onlinebutik, som kompletteras och understöds av flertalet fysiska visningsbutiker och ett omfattande service- och tjänsteutbud, såsom montering och installationer, erbjuder vi ett ledande sortiment från välkända externa och egna varumärken. Vi har huvudkontor i Malmö. Är du en driven och prestigelös person med erfarenhet av ekonomiprocesser? Vill du kombinera operativt arbete med ledarskap och driva utvecklingen av ett ekonomiteam? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu en Team Manager för Accounts Payable som kommer att ha en nyckelroll i att leda och utveckla vårt AP-team samt dess processer. Om tjänsten Som Team Manager för Accounts Payable ansvarar du för att säkerställa korrekt och effektiv hantering av leverantörsfakturor, med särskilt fokus på varuflöden. Du kommer också att ha en aktiv roll i fakturahantering och bokslut, vilket ger dig en god överblick över både teamets och verksamhetens arbete. I rollen ingår personalansvar, vilket innebär att du stöttar, coachar och utvecklar dina medarbetare. Du leder teamet i det dagliga arbetet och bidrar till dess utveckling genom att skapa förutsättningar för smidiga arbetsprocesser och samarbeten. Utöver det operativa ansvaret arbetar du med utvecklingsprojekt inom processer, rutiner och system för att optimera och modernisera arbetssättet. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Säkerställa korrekt hantering och betalning av leverantörsfakturor. Personalansvar för teamet, där du leder det dagliga arbetet, prioriterar uppgifter och stöttar medarbetarnas utveckling genom coachning och stöd. Ansvara för AP-relaterade delar av månads-, kvartals- och årsbokslut. Driva utvecklingsprojekt för processer och system för ökad effektivitet och kvalitet. Hantera inkommande ärenden och säkerställa smidig kommunikation med interna och externa parter. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med finansiella processer, gärna med fokus på varuflöden och fakturahantering. Du är van att arbeta i flera system samtidigt och har grundläggande Excel-kunskaper för enklare analyser. Som person är du driven, prestigelös och kommunikativ. Du trivs med att kombinera operativt arbete med att leda och inspirera andra och har ett stort intresse för att utveckla både arbetssätt och processer. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att leda ett team, gärna inom en ekonomifunktion. Vi erbjuder Vi erbjuder dig en chans att vara en del av ett växande företag med en stark marknadsposition. Du kommer att vara en del av ett fantastiskt team som hjälper varandra och delar med sig av kunskap för att utvecklas tillsammans. På Bygghemma ger vi dig även möjligheten att delta i olika företagsaktiviteter och sociala evenemang, såsom teambuilding-aktiviteter och afterwork. Välkommen till vår gemenskap, där våra värderingar är: Ansvar, Enkelhet, Utmanar och Tillsammans. Låter detta som din typ av utmaning? Vi väntar på att höra ifrån dig, så skicka gärna din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. Om företaget Bygghemma är en del av BHG, en av de största onlineaktörerna inom konsumenthandel i Norden, med en nettointänkt på drygt 13 Mdkr 2022. Inom BHG ingår över 100 onlinedestinationer, innefattande till exempel: www.bygghemma.se, www.polarpumpen.se, www.trademax.se, www.nordicnest.se och www.svenssons.se - och över 70 showrooms.Vårt huvudkontor ligger i Malmö och vi har verksamheter i de flesta europeiska länder. BHG är noterat på Nasdaq Stockholm, med tickern BHG. BHG:s e-handelsverksamheter - www.wearebhg.com - har över 2 000 anställda som varje dag arbetar för att skapa en optimal köpupplevelse genom ett oöverträffat produktutbud och smart teknologi, kombinerat med ledande produktexpertis och ett brett utbud av service och tjänster.

136 dagar sedan
Sista ansökan:
17 juli 2025
Embedded Developer till Advenica
Cabeza Rekrytering och Konsulting AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om Advenica Vi på Advenica jobbar för att skapa en säkrare värld. Våra produkter skyddar den allra viktigaste digitala informationen i vårt samhälle och bidrar till att vi kan leva våra liv så som vi vill. Vi hjälper företag, kritisk infrastruktur och demokratiska institutioner att fungera i en tid av ökande hotbild och attacker. Vi är stolta över att kunna bidra till Sveriges säkerhet och till upprätthållandet av demokratiska värderingar. Om rollen Till vårt Customer Solutions-team söker vi en skicklig utvecklare som trivs med att arbeta med kundnära utveckling, utveckling och anpassningar av våra befintliga produkter utifrån kundens önskemål och behov. Som utvecklare på Customer Solutions kommer du att delta som teknisk expert på kundmöten, och i dialog med kunden och dina kollegor designa anpassningen, samt på egen hand utveckla, testa och underhålla lösningen. I den här rollen kommer du att: Utforska och utvärdera lösningar – du får stort utrymme att testa, bygga proof of concepts och driva tekniska initiativ framåt. Komma nära våra kunders verksamhet – våra kunder är engagerade, tekniskt kunniga och måna om att implementera rätt lösningar. Du får se våra produkter i praktiken och vara med och forma deras användning. Arbeta i ett agilt och flexibelt team – vi är ett litet team med stort inflytande. Det gör att du får varierade uppgifter och en central roll i utvecklingen av våra lösningar. Det här är en möjlighet för dig som vill utvecklas tekniskt, ha ett nära samarbete med både kunder och kollegor samt arbeta i en miljö där innovation och säkerhet går hand i hand. Om dig Du trivs i en agil miljö, gillar att arbeta kundnära och har lätt för att fånga upp, stämma av och konkretisera önskemål. Du har en gedigen bakgrund som embeddedutvecklare med tydlig styrka i C++ eller annat objektorienterat språk. Erfarenhet inom Python eller Rust är meriterande. Du behärskar god svenska och engelska, i tal och skrift. På grund av vår verksamhet är tjänsten säkerhetsklassad. Det innebär att du behöver vara svensk medborgare och att en säkerhetsprövning kommer att genomföras innan anställning. Om arbetsplatsen Hos Advenica uppmuntras personlig utveckling och du får stor frihet i ditt arbete. Stor vikt läggs vid att jobba proaktivt för att främja välmående och balans mellan arbete och fritid. Vårt kontor ligger centralt i Malmö med gångavstånd till det mesta du kan tänkas behöva. På Advenica finns en vi-känsla där vi stöttar och hjälper varandra. Vår attityd är att vi tillsammans gör skillnad och skapar resultat, oavsett var i organisationen du är. OrtMalmö KontaktpersonI denna rekrytering samarbetar vi med Cabeza AB. För frågor om tjänsten välkommen att kontakta Malin Schultz: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!

136 dagar sedan
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Förvaltare med personalansvar till Malmö
Victoriahem AB
Fastighetsförvaltare

Välkommen till Victoriahem, ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa! Om tjänsten Nu söker vi en resultatorienterad och engagerad fastighetsförvaltare som drivs av att skapa långsiktigt värde i våra fastigheter. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en snabbfotad miljö där affärsmässighet, utveckling och hög kvalitet står i fokus. Som fastighetsförvaltare kommer du att spela en central roll i att driva vår verksamhet framåt, säkerställa nöjda kunder och leverera på våra affärsmål. Till den här rollen söker vi därför dig som har affärsförståelse, förmåga att identifiera möjligheter och som inte är rädd för att ta initiativ för att nå framgång. Vårt fastighetsbestånd i Malmö består av 2107 lägenheter. Teamet består av 20 personer. I rollen som förvaltare har du personalansvar för fastighetstekniker och vitvarutekniker. Huvudsakliga arbetsuppgifter Huvudansvar för planerat underhåll och löpande förvaltning Ansvara för förbesiktningar, underhållsbesiktningar och avflyttsbesiktningar Handla upp, beställa åtgärder samt arbeta fram investeringsbeslut Arbetsledning och formellt personalansvar för ett par fastighetstekniker Upprätta och följa upp drift- och underhållsplaner genom att driva förändrings- och förbättringsarbete Kontakt med hyresgäster Löpande kontakt med myndigheter och övriga intressenter i området Kontinuerliga avstämningar med driftsorganisationen med målsättning att optimera fastighetens värme, ventilation och andra tekniska system Din profil För att vara aktuell för den här rollen hos oss ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete med förvaltning av bostadsfastigheter i en affärsdriven organisation. Du har troligtvis arbetat som förvaltare, teknisk förvaltare, driftledare eller projektledare i fastighetsbranschen. I dina tidigare roller har du fått erfarenhet av personalledning och att driva projekt - kunskaper och erfarenheter som du vill fortsätta utveckla tillsammans med oss. Utbildningsmässigt har du en högskole- eller KY-utbildning eller motsvarande, alternativt gymnasiekompetens i kombination med relevant yrkeserfarenhet inom fastighetsförvaltning. Du har goda kunskaper i Officepaketet, Excel i synnerhet. Då arbetet innebär att du behöver kunna förflytta dig under arbetstid är även B-körkort och tillgång till egen bil ett krav för tjänsten. Som person är du ansvarstagande, van vid att ta egna initiativ och driva dessa i mål. Arbetet innebär många skiftande arbetsuppgifter, så du måste vara strukturerad och kunna prioritera vad som är viktigast. Du har en god samarbetsförmåga, är en relationsbyggare och trivs med många kontakter i ditt arbete. Det är viktigt att du trivs med att möta många olika slags människor. I vårt bestånd har vi en del lokaler, har du erfarenhet eller intresse av kommersiell förvaltning är detta absolut en bonus. Vi erbjuder dig Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Som förvaltare får du en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget på flera nivåer. Du kommer att utmanas men också stöttas i din utveckling. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Placering: Malmö Bakgrundskontroll och tester är en del av rekryteringsprocessen Ansökan Vi kommer löpande att läsa ansökningarna, så sök gärna så snart som möjligt. Du söker via vår karriärsida. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta områdeschef Amélija Ernemyr på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan!

136 dagar sedan
Sista ansökan:
6 augusti 2025