Key Account sökes till MoM Performance
Talents by Inhouse AB
Företagssäljare

Är du en driven Key Account med passion för att bygga starka och långsiktiga kundrelationer? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du kan göra skillnad och bidra till företagets framgång? Då är du Key Account som vi söker till MoM Performances kund i Malmösom ärett ledande företag inom kopierings- och dokumenthanteringsbranschen med ett starkt fokus på innovation och kundanpassade lösningar. Arbetsbeskrivning Som Key Account kommer du att ha en central roll i säljteamet. Du ansvarar för att utveckla och förvalta relationer med bolagets största kunder, samtidigt som du identifierar och bearbetar nya affärsmöjligheter. Du kommer att arbeta nära kunderna för att förstå deras behov och erbjuda skräddarsydda lösningar som förbättrar deras verksamhet. I arbetsuppgifterna ingår bland annat: Bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer med nyckelkunder. Identifiera nya affärsmöjligheter och driva försäljningsprocesser från start till mål. Skapa och genomföra strategiska planer för att uppnå och överträffa försäljningsmål. Arbeta tvärfunktionellt med andra avdelningar för att säkerställa leverans av högkvalitativa lösningar till våra kunder. Din profil För att trivas i rollen har du några års erfarenhet av B2B-försäljning med dig, gärna inom telefoni, teknisk utrustning eller liknande bransch. Du har även dokumenterad erfarenhet av att utveckla starka kundrelationer och uppnå försäljningsmål. Vidare är du självgående, resultatorienterad och har en stark entreprenörsanda, och har en förmåga att kommunicera tydligt och övertygande på både svenska och engelska. Du behöver också vara bekväm med att arbeta i en föränderlig miljö och gillar att anta nya utmaningar. Rollen kommer att erbjuda dig spännande och utmanande arbete i ett expansivt företag, där du får möjlighet att påverka och utvecklas inom bolaget. Arbetsmiljön är positiv och stödjande där samarbete och gemensam framgång värdesätts högt. Dukommer att erbjudas en arbetsplats med högt tempo där din kreativitet och ditt engagemang kommer till sin rätt. Om företaget MoM Performance erbjuder konsultverksamhet inom organisationsutveckling, strategiimplementation och ledarträning samt erbjuder även rekrytering. MoM Performance arbetar med att få människor och organisationer att nå sin fulla potential och med utgångspunkt från människorna utvecklar vi organisationer utifrån uppdragsgivarens affärsmål. Ansök enkelt med ditt CV Vi kommer att gå igenom ansökningarna löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, utan du söker enkelt med ditt CV här Du ska inte skicka med något personligt brev, vi vet att ditt CV räcker gott och väl. Om du går vidare i processen kommer du som ett första steg få svara på ett antal urvalsfrågor. Processen innehåller även tester. För mer information eller frågor, kontakta: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig!

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
System Owner Dynamics 365 till Pågen

Välkommen till Pågen! Pågen är Sveriges ledande bageri med produkter inom förpackat färskt bröd, jäst kaffebröd, skorpor samt korv- och hamburgerbröd. Vi är ett familjeföretag i femte generationen, vars bagartradition började redan 1878. Vi har ett långsiktigt och hållbart perspektiv med omsorg om våra medarbetare, kunder, konsumenter och vår jord. Vi brukar säga att ”det vi bakar ska vi kunna ge till våra barn”. Idag bakar och säljer vi ca 60 olika produkter och våra goda, färska bröd hittar du i alla svenska matbutiker, i Danmark, Norge, Finland och Tyskland, och våra Gifflar och skorpor exporteras till 25 olika länder. Vi har en positiv försäljningsutveckling i en stabil bransch. I Sverige har vi medarbetare över hela landet, för att varje dag kunna förse butiker och konsumenter med färskt bröd. Vårt huvudkontor ligger i Malmö, med två bagerier i Malmö och i Göteborg, omsättningen är 4 miljarder SEK. Vill du bli en av oss? Nu utökar vi vår IT-avdelning och söker en ny kollega: System Owner, Dynamics 365. Om rollen: Pågen fortsätter att rulla ut delar av sin affärsstödjande systemplattform, och behöver förstärka upp kompetensen för fortsatt implementering av Dynamics 365 Finance & Operations i organisationen. Vi har en Microsoft-intensiv miljö och jobbar bland annat med PowerApps, Flow, Teams och Dynamics365 CE. Som System Specialist Dynamics 365 blir du en central kraft i att definiera Pågens framtida plattform tillsammans med 365-teamet. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Taktiskt och operativt ansvar för Pågens Dynamics 365 F&O miljö, med inriktning mot ekonomi och integrationer mellan Dynamics 365 och övriga system. Stödja verksamheten i det dagliga arbetet med processerna i Dynamics 365. Hjälpa till att driva Pågen Dynamics 365 förvaltningsgrupp tillsammans med intressenter från verksamheten och därigenom koordinera utvecklings-förbättrings- och förändringsarbete. Koordinera uppgifter och aktiviteter gentemot de miljöer som Dynamics 365 integrerar mot. Säkerställa att de systemtekniska lösningarna inom området lever upp till Pågens krav på IT-miljöer och systemförvaltning. Om dig: Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med Dynamics 365 Finance & Operations i en komplex IT-miljö och gjort detta i minst några år. Vi ser gärna att du har god förståelse för ett tillverkande bolags verksamhetsprocesser och flöden. Du har tidigare erfarenhet av att jobba med utveckling och implementering av verksamhetsnära systemstöd, och du har förmåga att agera beställare mot våra leverantörer av IT-tjänster och system. För att lyckas i rollen är du duktig på att kommunicera och kan agera brygga mellan teknik och process, och mellan IT och övrig verksamhet. Vidare tror vi att du trivs i att vara med och driva förändring, att tänka och prova nytt med ett praktiskt och jordnära förhållningssätt. Du bli en del av en grupp som präglas av en öppen och stödjande atmosfär där vi alla hjälps åt med att säkerställa att våra aktiviteter leder till de gemensamma målen. Kontakt: I denna rekrytering samarbetar vi med Cabeza AB, för frågor om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Malin Schultz: [email protected]. Vi hanterar ansökningar löpande, så hör gärna av dig redan idag. Vi ser fram emot din ansökan! Placering: Malmö

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
Finnish-Speaking Business Development Representative to Eletive (Student)
A Hub AB
Företagssäljare

Eletive is on a mission to enable companies to efficiently measure and foster employee engagement. Through their cutting-edge People Success Platform and ambitious growth targets, Eletive is on a growth journey that could be likened to a rocket ride! Employee engagement has been shown to improve both profitability and staff turnover, which is the premise on which Eletive helps client companies around the world through their platform and SaaS solution. The team making this possible is made up of 90 supportive and driven individuals, most of whomare based at their centrally placed office in Malmö. To ensure that Eletive is properly set up for the journey ahead, A-hub is right now seeking a Finnish-speaking Business Development Representative (BDR) to join the team at Eletive on part-time basis as a student consultant. Your role as a Business Development Representative As a Business Development Representative, you will play a crucial role in the continued growth at Eletive by identifying and qualifying leads, helping to fuel the sales pipeline, and driving business expansion. Tasks include, but are not limited to: Identifying potential business prospects. Generating qualified meetings for Account Executives via outgoing phone calls, email and social selling (SoMe channels such as LinkedIn). Conducting Discovery Calls to gather information regarding timelines, mandates, and budgets to prepare the Account Executives with valuable prospect information. Achieving set goals and monthly targets linked to KPIs such asbooked meetings, number of outreaches, and calls per day. Administering activities and customer data with HubSpot and Sales Navigator. Qualifications: Fluent language skills in Finnish and English. Strong interest in learning and developing in a sales role. Currently enrolled in a YH, college, or university degree with at least one year left of your studies. Personal Competencies As a Business Development Representative at Eletive, your personal competencies are what matter most. Specifically, we will be screening for the following qualities: Result oriented. You set up goals, problem-solve when faced by challenges, and do what is needed to reach your targets. Humble. You welcome feedback and continuously seek to improve yourself. Relationship building. You consider the people around you and foster your relationships with others. Persuasive. You engage others to buy into your ideas through tonality, arguments, and body language. Structured. You organize and prioritize your work efficiently. Practical Information Employment: A-hub student consultant (around two days per week). Location: On site at the Eletive office in central Malmö. Start: August. Sounds great! What next? Interested candidates should apply as soon as possible, as we are hiring on an ongoing basis. Simply submit your application through the A-hub recruitment platform below. We look forward to hearing from you! Join A-hub and Eletive and help improve well-being in workplaces worldwide!

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
Säljcoach till ledande solcellsbolag i Malmö!
1KOMMA5 grader AB
Företagssäljare

Om oss: Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen: I rollen som Säljcoach kommer du ha det huvudsakliga ansvaret över onboarding och utbildning av våra nya säljare. Du kommer även jobba löpande med att utveckla och förbättra säljstrategier och arbetssätt. Detta är en roll där du kommer ha många kontaktytor hos såväl säljchefer och som första kontakt under säljarnas första tid hos oss. I och med att vi har kontor på flera ställen i landet kommer det kräva en hel del resande i arbetet. Vi tror att du: Har flerårig erfarenhet av B2C-försäljning Har varit chef/teamleader/ledare tidigare, eller har ledaregenskaper Tidigare jobbat med onboarding och säljutbildningar (meriterande) Är flexibel och har möjlighet att resa i arbetet Har arbetat i CRM-system Har b-körkort (meriterande) Kan uttrycka dig i tal så väl som i skrift på både svenska och engelska Övrigt: START: Enligt överenskommelse PLATS: Malmö OMFATTNING: 100%

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
Servicekoordinator till ledande solcellsbolag!
1KOMMA5 grader AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om oss: Varmt välkommen till Europas marknadsledande leverantör av energilösningar till privatpersoner – 1KOMMA5. 1KOMMA5-gruppen driver visionen om en klimatneutral europeisk villamarknad enligt Parisavtalet 2030. 1KOMMA5 levererar och installerar energismarta lösningar såsom solceller, laddboxar och ellagring samt AI energistyrsystemet Heartbeat. Företaget grundades 2021 och har idag över 2 200 anställda på över 75 olika platser i Norden, Europa och Australien. Företaget värderades till Unicorn redan 2023, som det mest snabbväxande clean-techbolaget någonsin. Följ med på en imponerande resa genom att bli en del av 1KOMMA5 Sverige, och forma framtiden för kommande generationer – steg för steg, hus för hus. Om rollen: Nu söker vi en Servicekoordinator till vår nya kundsupportavdelning, vars huvudsakliga ansvar är att professionellt bemöta våra kunder vid frågor eller supportärenden, och planera ut serviceärenden till våra utförare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: - Bemöta privatkunder via telefon och e-post kring service, support och vägledning. - Koordinera och följa upp serviceärenden med våra utförare - Kontakt med våra leverantörer, exempelvis vid garantiärenden Som Servicekoordinator är du ansvarig för kundens upplevelse efter att installationen av energilösningen är färdig. Detta innebär genomgående ansvar för hur kundresan byggs upp, hur kommunikationen utförs och all dokumentation genomgående. Vi tror att du: Är en social kameleont, som kan prata med alla människor Är kommunikativt tydlig, och kommunicerar både muntligt och skriftligt obehindrat på svenska och engelska. Är snabbtänkt, framåtlutad och tar egna initiativ. Gillar att arbeta i förändring och tar eget ansvar för ditt arbete Har erfarenhet från solcellsbranschen (meriterande) Vi ligger i framkant inom en snabbväxande bransch och vill att du ska växa med oss. Denna tjänst ger dig möjlighet att ta stort ansvar och erbjuder varierande arbetsuppgifter. Du blir omgiven av skickliga kollegor, i en miljö med hög energi och högt i tak. Din arbetsplats är på vårt nya fina huvudkontor i Hyllie med utsikt över hela Malmö och tillgång till vårt stora showroom! START: Enligt överenskommelsePLATS: MalmöOMFATTNING: 100% 1KOMMA5 strävar efter att vara en attraktiv arbetsgivare som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. I vår personalsammansättning vill vi spegla samhället i övrigt och välkomnar både kvinnor och män i olika åldrar och med olika bakgrund till att bli vår kollega. För att säkerställa att våra medarbetares värdegrund stämmer överens med 1KOMMA5º tar vi en bakgrundskontroll som en del av rekryteringsprocessen.

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
Systemutvecklare
Finansia Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om Finansia Finansia, grundat 2014, står som ett personligt alternativ till traditionella banker för små och medelstora företag. Vi är stolta över att sedan vår start ha finansierat över 7 miljarder kronor, vilket har möjliggjort för tusentals företagare att förverkliga sina drömmar och därmed bidra till Sveriges tillväxt och välfärd. Vår framgång har uppmärksammats genom att vi erhållit tre Di Gasell-utmärkelser, vilket placerar oss i den prestigefyllda kategorin MästarGasell. Om tjänsten Den här tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med systemutveckling och vill utveckla nya system som gör nytta. Vi ger dig möjligheten att arbeta i ett ungt företag där du får stort inflytande över de tekniska besluten och samtidigt arbetar nära affären med få steg mellan krav, utveckling och användare. Vem vi söker Vi ser gärna att du är en systemutvecklare som har intresse av integrationer och/eller TDD - testdriven utveckling. Du har en eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet inom systemutveckling. Vi tror att du drivs av att ha eget ansvar och få möjligheten att arbeta med utveckling i alla delar, från arkitektur till design och test. Du trivs med omväxling och vill arbeta över en rad olika system i olika miljöer och är duktig på att hitta balansen mellan affärsnytta, innovativa lösningar och struktur. Du är ansvarstagande och noggrann och en god lagspelare som gillar att prestigelöst söka lösningar tillsammans med affär och verksamhet. Kvalifikationer Du måste ha erfarenhet av någon eller några av; - Utveckling inom C# / .NET Core - Integrationer och API-utveckling - SQL databas, design Det är extra meriterande om du dessutom har erfarenhet av något av följande områden: - Git - Azure - REST - React

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
Junior Ekonomiansvarig
Docupartner i Stockholm AB
Ekonomi- och finanschefer

Limhamnshus Industri söker en Junior Ekonomiansvarig Limhamnshusgruppen är en dynamisk och växande privatägd företagsgrupp med rötterna i fastighetsbranschen. Idag omfattar vår verksamhet bolag inom fastigheter, industri, IT, reklam, finans och e-handel. Med över 600 anställda och moderna lokaler på Saltimporten i Malmö, har vi etablerat oss som en mångsidig och innovativ koncern. Om tjänsten Vi söker nu en driven och utvecklingsorienterad Junior Ekonomiansvarig till vårt huvudkontor i Malmö. I denna roll kommer du att få chansen att växa tillsammans med Limhamnshus Industri och spela en central roll i det operativa och strategiska ekonomiarbetet för vår verksamhet inom industrisektorn. Rollen som Junior Ekonomiansvarig Som Junior Ekonomiansvarig kommer du att få en nyckelroll i vår ekonomiavdelning. Du kommer att arbeta nära teamet, som idag består av fem medarbetare, och ta ansvar för den dagliga redovisningen och rapporteringen för samtliga bolag inom Limhamnshus Industri. Vi söker dig som befinner dig i början av din karriär eller har några års erfarenhet och redo att ta dig an en utmanande roll där du får möjlighet att utvecklas tillsammans med oss. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Chefsansvar för gruppen som idag består av fem medarbetare Övergripande ansvar för samtliga bolag Kvalitetssäkra den löpande redovisningen Månadsbokslut och årsredovisning Du är ytterst ansvarig för bankrapportering, skatt/moms, arbetsgivaravgifter Integrering av nya bolag vid förvärv Utveckla interna processer och internkontroll Rapportering till Ekonomichef och VD Vi söker dig som har några års erfarenhet och vill utvecklas inom ekonomi. Du är organiserad, noggrann och har ett öga för detaljer. Du gillar att skapa struktur i ditt arbete och strävar efter att leverera hög kvalitet i allt du gör. Du har förmågan att planera och prioritera dina arbetsuppgifter och trivs med att samarbeta med andra för att nå gemensamma mål. Det är viktigt för dig att förstå helheten, och du har en metodisk och strukturerad arbetsstil. Du uppskattar ett högt tempo och har en positiv attityd som bidrar till en bra arbetsmiljö. Vi ser att du har en kandidatexamen i ekonomi och några års erfarenhet, gärna från en större revisionsbyrå eller organisation. Vi erbjuder På Limhamnshus Industri erbjuder vi en arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt. Vi har höga förväntningar på varandra och värdesätter en positiv och stödjande atmosfär. Förutom en attraktiv lönesättning kan vi erbjuda: 30 dagars semester Flextid och möjlighet till hybridarbete Friskvårdsbidrag Pensionsavsättning Sjukförsäkringar och föräldralön Tjänsten är på 100%, och vi ser gärna att du kan börja under hösten. Tester och referenstagning kan komma att bli aktuellt på slutkandidater. I denna rekrytering av Limhamnshus Industri valt att samarbeta med DocuPartner. Samtliga frågor om tjänsten riktas till Rekryterare Linda Ström som nås på [email protected] alternativt 070-825 08 10

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
ERP-Projektledare Microsoft Dynamics 365 F&O
Fellowmind Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

”Projektledare – en mångfacetterad roll i ett föränderligt landskap”. Så beskriver Johan sin roll som projektledare på Fellowmind. Projektledarollen är under ständig förändring/förädling i samarbete med kund, kollegor och leverantörer. Tillsammans skapar vi, med hjälp av verktyg & metodik etc., förutsättningarna för att excellera i vår ambition att hjälpa våra kunder på deras digitaliseringsresa. Rollen som projektledare har därmed också förändrats och det är en del av det som förhoppningsvis sporrardig som blir vår nästa projektledare. Om tjänstenI rollen som projektledare arbetar du tätt med hela projektorganisationen, både med det egna teamet och kundens. Det gäller att från start börja bygga upp ett förtroende hos kunden, vilketgörs genom bra framdrift, god ordning och tydlig kommunikation. Projektledaren har det övergripande ansvaret för projektet avseende framdrift, uppföljning och resultat. Därtill får projektledaren stöd med planering och uppföljning av det vi kallar strömledare samt lösningsarkitekter inom projektet. ”Idag använder jag mer mycket mer av min tid till att säkerställa att teamet har rätt förutsättningar på plats för att kunna utföra sin områdesexpertis och gemensamt styra oss mot målet. Det gäller att kunna vara inlyssnande och coachande, må det vara kring resursbrister, nya delprojekt, förändringar av scope eller tidplan. Utmaningarna behöver hanteras och det på tid, budget och med kvalitet. ” - menar Johan. Vi söker dig som: Idag arbetar i en projektledarroll inom ERP, antingen i en konsultorganisation eller det vi kallar kundsidan Har en coachande ledarstil och är bra på att lyfta andras prestationer Är strukturerad och har ett tydligt processtänk med ett stort intresse för verksamhet, affärsprocesser och flöden Är en fena på det kommunikativa och har lätt för att skapa förtroende och anpassa dig efter mottagaren. Då du kommer jobba både internationellt och nationellt är det en förutsättning att du kommunicerar obehindrat på både engelska och svenska Det är meriterande om du har erfarenhet av en agil projektmetodik alternativt att du har ett stort intresse för att lära dig det. Givetvis är det även en fördel om du har en bakgrund inom Dynamics 365 F&O eller AX som det hette tidigare, men du kan likväl komma från annat ERP (till exempel NAV/Business Central, Jeeves, M3, Visma, IFS, SAP) alternativt någon ISV/3:e parts-lösning. Det praktiskaStart: Gärna så snart som möjligt, men vi har förståelse för att du har uppsägningstid att ta hänsyn till. Omfattning: Heltid, kontorstider, men vi är givetvis flexibla och utgår från att det ska fungera för alla parter. Placering: På något av våra kontor i Malmö, Göteborg, Helsingborg, Halmstad, Jönköping eller Stockholm. Resande är en naturlig del av rollen för att vara på plats ute hos kunder. Rekryteringsprocessen kommer bestå av telefonintervju, djupintervjuer, test och referenstagning. Vi tillämpar löpande urval och läser alla ansökningar löpande.

142 dagar sedan
Sista ansökan:
14 februari 2025
Senior React & Python utvecklare till GESHDO i Malmö
GESHDO Now AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Introduktion Utvecklare, programmerare, kodare,mjukvaruingenjör - oavsett vad du kallar dig själv är det dig vi letar efter! Vem är du?Du har erfarenhet och passion för mjukvaruutveckling och har arbetat i mer än 5 år inom området. Du önskar att alla människor förstod skönheten i att skriva kod och det hantverk som du gör varje dag. Som person är du nyfiken, öppen och kommunikativ. Du besitter gedigenkunskap i React på frontendsidan samt Python påbackendsidan och trivs med att dela dina kunskaper samtidigt som du får möjlighet att utvecklas. Erfarenhet med molnplattformar somGCP samt IaC-verktyg som Terraform är ett stort plus. Vad du kommer att göra: Hacka molnet. Vi arbetar med toppmodern teknik, och våra kompetenser täcker de tre huvudsakliga molnplattformarna, GCP, AWS och Azure, även om vi för närvarande fokuserar mest på GCP. Vi ser det som vår uppgift att driva gränserna för vad som är möjligt i en molnmiljö och utmana de skrivna och oskrivna reglerna om bästa praxis. Skriva kod. Vi är stolta över att kalla oss utvecklare! Vi älskar att testa nya ramverk och strävar alltid efter att förbättra våra arbetsmetoder. Filosofin är att vi bygger det, vi kör det. Därför är strävan efter molnbaserade teknologier, som serverless, verkligen viktigt. Konsultation. Vi är alla konsulter, och våra kunder litar på oss att hitta de bästa IT-lösningarna för dem. På GESHDO kommer du att arbeta nära klienter och andra talangfulla IT-professionella. Vad vi har att erbjuda dig Uppsatta mål:Våra anställda är vad som gör oss speciella, och att göra dig glad och tekniskt utmanad är vad som driver oss framåt. Några exempel vi erbjuder för att uppnå detta är utbildning i nya teknologier, möten med vår arbetscoach samt de bästa verktygen för att koda. Öppenhet:Vi är grundade av två utvecklare som fastslog sina grundvärderingar utifrån sina egna omfattade erfarenheter som konsulter. En viktig punkt hos oss är att vi är öppna med varandra. Vi har inga hemligheter, och den som vill vara del av besluttaganden är välkommen med öppna armar. Social miljö:Balans mellan arbetsliv och privatliv är viktigt för oss. Möten sker under arbetstid och mertid är något vi alltid strävar efter att undvika. Vi gillar att spendera tid ihop och försöker att göra det så ofta som möjligt. Roliga och frivilliga aktiviteter vi gör ihop är till exempel konferenser två gånger per år, arrangera hackathons, tränar tillsammans och ibland avslutar vi även dagen med en afterwork. Konkurrensförmåner:Vi erbjuder dig en trygg tjänstepension samt skydd om du blir sjuk. Du kommer att ha tillgång till vår personliga tränare och vår arbetscoach. Som anställd hos oss ger vi dig en tydlig plan på hur du kan höja din lön och nå nästa steg i din karriär. “GESHDO-filosofin”:Vi vill utmana industrins standard för att återigen lägga det primära fokuset på resultatet för slutanvändaren. Det primära fokuset för utveckling ska inte vara bekvämlighet. Att utmana dig själv och ditt sätt att tänka, använda nya teknologier och tänja gränser är vad som gör att utveckling blir ett användbart redskap och inte en restriktion. Låter detta intressant för dig? I så fall är vi övertygade om att vi kan ha mycket kul på jobbet ihop! We areGESHDOandwe get shit done! Nice to meet you!

143 dagar sedan
Sista ansökan:
13 februari 2025
Outsourcing Supervisor - Character Art
Sharkmob AB
Designer inom spel och digitala medier

With the upcoming release of Exoborne, we are looking to strengthen our Art Outsourcing team with an Outsourcing Supervisor focusing on Character Art. Your main responsibility will be to ensure high technical and aesthetic quality of the assets produced by our outsourcing partners. This role provides a great opportunity to collaborate with both internal and external art teams and make a big impact on our upcoming AAA-game, using your artistic as well as communication skills. As an Outsourcing Supervisor, you will be essential to the realization of the project and improving how we work with our art outsourcing partners. Key elements of the role Reviewing assets submitted by outsourcing partners according to project needs and requirements Managing the backlog of assets and preparing briefs according to project needs while ensuring assets align sufficiently with technical requirements, target quality and direction Drive continuous improvement initiatives for all collaborations and workflows as a part of the Art Outsourcing team Requirements Experience as a Character Artist, preferably with realistic art styles Self-reliant and structured/organized Strong interpersonal and communication skills Good sense of art quality Able to work methodically with tools such as Jira and Confluence Bonus points Previous experience as a Lead, Producer or Supervisor Experience giving feedback on outsourced art for games Experience managing outsourcing pipelines and collaborating with external partners You don't need to be a gamer to join us, but we consider it a bonus (and hopefully, you do too!). Who we areSharkmob was founded in 2017 and has offices in Malmö, Sweden, and London, UK. The studio develops AAA-quality games for PC and console, using the Unreal Engine to power its ambitions of taking multiplayer games to new heights. Currently, we are working on two major projects: Exoborne – a Sharkmob original game created in Malmö, is a tactical, open-world extraction shooter set in a United States torn apart by apocalyptic forces of nature. The second project, developed in London, is another Sharkmob original IP yet to be announced. Our first game, Bloodhunt - a battle royale set in the Vampire: The Masquerade universe, was released on 27 April 2022. At Sharkmob, we are committed to building an inclusive team that represents diverse backgrounds, perspectives, and skillsets – because we believe that helps us create great games. We welcome all candidates who are aligned with our core values of shared ownership, smart decisions, and, last but not least – having fun! We hope you want to join us on our adventure and become a part of our crew. You can find more great perks of being a crew member. If you want to know more about Sharkmob and our projects, visit our homepage.

143 dagar sedan
Sista ansökan:
13 februari 2025