Produktionsledare kväll
Elis Textil Service AB
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Välj inte Elis om du inte gillar teamwork… …men om du vill vara del av ett företag som är ledande inom cirkulära tjänster och tror på såväl individuell som kollektiv framgång – välkommen till oss! Med vår hjälp har svenska företag och organisationer kunnat omge sig med hela och rena textilier sedan 1950. Sedan dag ett har vi hyrt ut, hämtat, tvättat och lagat – om och om igen med kundens behov i centrum. Hundratusentals arbetskläder, mattor, torktrasor, bädd-, bad- och bordstextilier cirkulerar dagligen mellan Elis tvätterier och kunder inom vård och omsorg, industri, handel, renrum, hotell och restaurang.Vi är ett av Sveriges 500 största bolag och har av Karriärföretaget blivit utsedda som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare 2023 och 2024! Produktionsledare kvälltill LimhamnÄr du en driven och engagerad ledare som brinner för coachande ledarskap samt att driva förbättringsarbete? Då kan du få en viktig roll i ett fantastiskt företag. TjänstenSom produktionsledare erbjuds du ett arbete i en central roll som är både omväxlande och utmanande med fokus på produktionsledning. Du får ansvara för att leda och planera ditt team, vilket innebär att tillsammans med teamledare och personal se till att uppsatta produktions- och kvalitetsmål uppfylls. Du ska även aktivt driva förbättringsarbete inom ditt område för ökad flexibilitet och produktivitet. I ditt team ingår ca 30 medarbetare. Mer specifikt innebär rollen: Arbetsledning av produktionspersonal som arbetar kvällsskift. Ansvara för att avdelningens kapacitet utnyttjas på ett effektivt sätt. Planera både arbete och personella resurser på ett optimalt sätt. Samordna korttidsfrånvaro. Hålla dagliga möten med berörda avdelningar. Säkerställa och främja rotation inom/mellan avdelningarna. Ansvara för utvecklingssamtal och kompetensutveckling av produktionspersonal. Verka för en god arbetsmiljö, kontinuerligt driva genomförandet och tillämpningen av riskbedömningar. Aktivt driva kontinuerligt förbättringsarbete och effektivisering av produktionen inom ditt ansvarsområde. Ansvara för introduktion och upplärning av nya medarbetare. Tjänsten som produktionsledare är förlagd till kvällsskiftet och arbetstiderna är 16.00-24.00. Du rapporterar till produktionschefen. Vad har Anders Nilsson, produktionschef, att säga om tjänsten och företaget? "På Elis anläggning på Limhamn så bedriver vi textilservice till våra kunder inom hotell- och restaurangsektorn. Jag är stolt över företaget och mina kollegor, som alla jobbar hårt, är oerhört lojala, hjälpsamma och genuint fina människor. Du kommer att trivas med oss om du gillar högt tempo, arbeta både operativt och strategiskt och tar ansvar för att tillsammans med våra engagerade medarbetare nå uppsatta mål. Vi söker personen som delar vår ambition och värderingar, men samtidigt är sig själv och kan bidra med sina unika styrkor". Vem är du?För rollen som produktionsledare söker vi dig som är nytänkande och som står för ett modernt, coachande, motiverande ledarskap. Du drivs av att skapa delaktighet och förståelse och att alltid försöka förbättra processer och flöden i vår produktion. För att lyckas i tjänsten bör du även vara strukturerad och organiserad. Vad kan du?Vi söker dig som helst har några års erfarenhet av arbetsledning eller så har du en eftergymnasial utbildning, gärna med teknisk inriktning eller annan relevant utbildning. Det viktigaste är att du brinner för att motivera och ta vara på dina medarbetares kompetenser för att driva avdelningen framåt. Har du arbetat med Lean production, 5S eller liknande är det ett plus. Varför ska du välja Elis?Vi erbjuder dig en heltidstjänst i ett marknadsledande företag där miljö- och hållbarhetsfrågorna står högt på dagordningen. Vi kan dessutom erbjuda dig en variationsrik och utmanande vardag. Vi lever efter de värderingar som alltid har utgjort Elis ryggrad: Respekt för andra, Att vara en förebild, Integritet och Ansvar. De ger en referensram, som vägleder våra handlingar och inspirerar våra val. Kontakt och ansökanFör frågor om tjänsten kontakta Anders Nilsson, produktionschef,072-179 67 26. Välkommen att registrera din ansökan med ett personligt brev och CV genom länken nedan. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut - så skicka in din ansökan redan idag! Sista ansökningsdag är torsdagen den 6februari 2025. Välkommen med din ansökan!

166 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Butiksmedarbetare frukt & grönt till ICA Kvantum Malmborgs Erikslust Malmö
Rosénssons Consulting AB
Butikssäljare, dagligvaror

"ICA Kvantum Malmborgs Erikslust har funnits i 60 år och drivs idag av handlaren Mats Lundin som tog över butiken från sin far 2001. En tradition inom Malmborgsbutikerna är att köpa frukt och grönsaker av lokala odlare. Idag är alla Malmborgs butiker både KRAV-märkta och Svanen-certifierade. Malmborgsgruppen månar både om sin mångåriga koppling till ICA, samt om det traditionstyngda namnet Malmborgs – en garant för en stark lokal färskvaruprofilering med maten, människan och miljön i fokus."Tjänst Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av frukt&grönt eller brinner för avdelningen. Dina arbetsuppgifter består av varupåfyllning och att hålla avdelningen snygg och fräsch. Tillsammans med ditt team ser du till att fruktavdelningen alltid är säljande.Kunden är ständigt i fokus! Egenskaper Vi söker dig som är intresserad av ett vikariat på ICA. Dutrivs med att arbeta i team och har ett bra och positivt kundbemötande.Du är estetiskt lagd och gillar färg och form. Som person är du glad och positiv och gillar människor.Du är bra på att arbeta effektivt och personligt. Duär fysiskt stark och klarar tunga lyft. Du är stresstålig och ser alltid till att kunden lämnar avdelningen och butiken nöjd. MeriterandeTidigare arbetat med frukt & grönt eller andra avdelningar i dagligvaruhandeln, gärna ICA.Grundläggande kunskap om olika frukter, grönsaker, säsongstillgång och hur man hanterar och förvarar dem på bästa sätt.Eftersom frukt och grönt ofta har ett kortare hållbarhet, är det viktigt att du är noggrann med att hålla ordning på hyllorna och ta bort varor som har blivit dåliga. Det är också viktigt att vara uppmärksam på bäst-före-datum och rotera varor för att minimera svinn. Tjänsten är på ca30 itimmar i veckan, dagtid samt någon jourkväll till kl 19:00 på vardagar. Varannan lördag till kl 16:00 ena helgen och till 18:00 den andra helgen. Tjänsten är ett vikariat, start omgående till v 26, eventuellt längre, chans till fast anställning. Lön enligt handels avtal. Vårt urval sker löpande, skicka gärna in din ansökan snarast. Rekrytering Tjänsten avser en anställning direkt hos vår kund där Rosénssons Bemanning AB ansvarar för rekryteringen och bemanning.Rosénssons är företaget som aldrig tummar på kvaliteten, vi arbetar med service utan gränser! EJ ansökningar via mail eller samtal, endast via länken. Vid frågor kontakta [email protected] Vi ser framemot din ansökan!

166 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Senior Automationsingenjör till Granitor Systems
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Vill du vara med och bygga framtiden inom automation där ditt tekniska kunnande och ledarskap gör skillnad? Har du flerårig erfarenhet som ingenjör inom automation och industriella styrsystem samt kunskaper inom 800-XA? Då kan den här tjänsten vara din nästa utmaning. Som Senior Automationsingenjör på Granitor Systems erbjuds du en möjlighet att bidra till innovativa projekt i både små och stora team, från mindre serviceuppdrag till stora projekt. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Granitor Systems. Om företaget Granitor Systems är en del av Granitor-koncernen, med cirka 400 medarbetare som är specialiserade inom automation och industriella lösningar, inklusive robotik och kransystem. Med rötterna i traditionell automation och en agil arbetsmetodik tar de helhetsansvar för projekt – från el och kraft till kompletta anläggningar där människor, montage och mekanik integreras. Överallt där industriproduktion effektiviseras och utvecklas har de en självklar roll. Granitor Systems i Malmö fokuserar på långsiktiga kundrelationer och skräddarsydda lösningar, särskilt inom livsmedels- och läkemedelsindustrin. Bland kunderna finns namn som AstraZeneca, Novo Nordisk och Swedish Match, samtidigt som de växer inom energisektorn. Med en tydlig vision för 2025 strävar de efter att växa med kvalitet och skapa hållbara, återkommande kundrelationer. Deras värderingar är kärnan i allt de gör; engagerade, agila och ansvarstagande. De sätter människor först genom att matcha rätt möjligheter med rätt personer och skapa utrymme för individuell utveckling. Medarbetarna är deras viktigaste resurs, och företaget prioriterar omtanke och balans för att säkerställa hållbara arbetsvillkor. Här får du chansen att vara en del av en växande verksamhet, ett Malmöteam på ca 10 kollegor och där du samtidigt kan dra nytta av tryggheten i en stor organisation. Arbetsuppgifter Som Senior Automationsingenjör på Granitor Systems blir du en central del av vårt team som levererar avancerade automationslösningar inom vatten och avlopp, läkemedel, infrastruktur och industri. Med fokus på komplexa lösningar och processtyrsystem arbetar du i nära samarbete med våra kunder för att stärka deras verksamheter och driva stora projekt framåt. Du deltar i försäljningsprocessen och bidrar med teknisk expertis för att definiera erbjudanden som möter kundernas behov samt tar en ledande roll i projekt och handleda juniora ingenjörer för att säkerställa framgångsrika leveranser. Du arbetar handson med systemdesign, hårdvara och mjukvara och är operativ i både mindre uppdrag och större teamprojekt med allt från 2 till 10+ personer. En viktig del av rollen är samarbetet med kollegor, så somprojektledare och systemdesigners, från andra kontor och andra avdelningar inom Granitor för att leverera lösningar med högsta kvalitet. • Försäljningsstöd • Teknisk ledning • Projektgenomförande • Självständiga uppdrag Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Högskoleutbildning eller YH-utbildning med inriktning mot automationsingenjör/automationstekniker • Mångårig erfarenhet som ingenjör inom automation och industriella styrsystem (DCS/PLC/SCADA) med inriktning mot applikation och system • Erfarenhet av och kunskaper inom 800-XA • Erfarenhet av drift och underhåll samt felsökning i komplexa anläggningar • God kommunikation i tal och skrift på både svenska och engelska • B-körkort Du tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter, ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Du missar sällan detaljer eftersom du planerar ditt arbete på ett strukturerat sätt och arbetar metodiskt. Eftersom att du vet vad du ska prioritera, levererar du alltid inom ramen för ditt uppdrag. Att se tydliga resultat av ditt arbete motiverar dig och du drivs av att skapa affärer och nya möjligheter hos kunder. Du förstår vikten av god kommunikation och är duktig på att muntligen uttrycka dig tydligt och välformulerat i både små och stora grupper. Du tycker om att samarbeta, att lyssna på vad andra har att säga och du tycker att resultatet blir som bäst när man jobbar tillsammans. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse, fast lön Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 20XX-XX-XX.

166 dagar sedan
Sista ansökan:
5 juli 2025
Lärare/processledare till Kompetenslyft i förskolan (Malmö)

På uppdrag av Skolverket genomför Merit AB ett Kompetenslyft för personal som arbetar i förskolan. Kompetenslyftet vänder sig till tvåspråkig personal på förskolor, och utbildar även handledare och chefer i förskolan. Syftet är att förbättra kommunikationen på arbetsplatsen - med barnen, med vårdnadshavare och med kolleger. Deltagarna får också ökad kunskap om förskolans uppdrag och kan bli mer delaktiga i verksamheten. Vill du bli en del av ett team som arbetar med att kompetensutveckla den tvåspråkiga personalen? Din uppgift blir att utbilda i yrkesinriktad svenska, och med teman som förskolans värdegrund, personalsamverkan, interkulturell kommunikation, pedagogiskt ledarskap, digitala lärverktyg. Du kommer även att arbeta med att etablera kontakter med kommunala och privata förskolor, rektorer, förvaltningar m fl för att marknadsföra kompetenslyftet. Vi söker dig som har erfarenhet av att utbilda inom svenska som andraspråk vana vid att se individuella behov och göra anpassningar kunskap om förskolan god digital kompetens Har du dessutom erfarenhet av vuxenpedagogik och systematiskt kvalitetsarbete är det ett extra plus! Är du intresserad av tjänsten, men är mitt i dina universitetsstudier? Ingen fara, skicka in din ansökan ändå! Merit AB är ett växande utbildnings- och coachningsföretag som drivs av pedagoger. Merit finns till för deltagarna. Vi arbetar med kompetensförsörjning tillsammans med arbetsgivare och utbildningar. Våra insatser håller hög kvalitet med effektiva metoder med starkt resultatfokus. På Merit är teamkänslan stark och det finns en mångfald av kompetenser bland personal och deltagare. Välkommen till en kreativ, rolig och stolt arbetsplats!

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Säljare heltid sökes för operatören Tre
Nollsjutrefem AB
Telefonförsäljare m.fl.

Är du vår nästa toppsäljare? 0735 sitter i ljusa fräscha lokaler mitt på gågatani centrala Malmö på Södra Förstadsgatan bara ett stenkast från Triangeln. Vi är en oberoende återförsäljare inom mobil telekommunikation som arbetar med direktförsäljning mot konsumenter på svenska marknaden. Service, Trygghet & Engagemang är våra tre ledord och något som genomlyser hela vårt bolag. Vi är en del av en koncern med flera olika bolag i och vi jobbar i marknadens absolut bästa sälj/CRM-system "Retailer". Systemet ägs av vårt systerbolag Businesspartner och är egenutvecklat och unikt för oss. Vi söker dig som: Är nyfiken och engagerad som person Tävlingsinriktad Brinner för försäljning Har en enastående hög arbetsmoral Har god kommunikativ förmåga Kan hantera olika typer av människor och förstår vikten av ett gott bemötande Vi erbjuder: En heltidstjänst på enstabil och rolig arbetsplats Moderna lokaler på gågatan i centrala Malmö Generös lönemodell med garanti utan lönetak Möjlighet att utvecklas både personligen och i din yrkesroll Vi tror att du som säljare trivs allra bäst när du kan skapa ditt eget resultat, är fri från administrativt jobb samt har möjlighet att påverka din egen lön. Därför har du som säljare tillgång till 8st duktiga agenter som jobbar heltid med att supportera dig med all administration som kan uppstå. Vi bistår även med en gedigen sälj och produktutbildning.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Köksmästare till Heat i Malmö!
Heat Restauranger AB
Restaurang- och kökschefer

Om oss: På Heat är kärleken till god mat och service vår största passion!Vi erbjuder våra gäster vällagad mat och ett personligt bemötande. Vårt fokus är luncher tillagade från grunden i våra egna kök, men vi jobbar även med catering av alla de slag till företag och privatpersoner i våra närområden.Vi strävar alltid mot att gästen ska få en bra upplevelse på Heat, och därför är vår trevliga och kunniga personal en viktig del av konceptet. Våra menyer är centralt planerade och utifrån recept kan vi bibehålla Heats kvalitet och hjärta.Vi finns för närvarande i Malmö, Stockholm, Uppsala, Västerås, Örebro, Gävle, Sandviken, Sundsvall, Östersund och Umeå.IMalmö har vi i nulägettre verksamheter;Heat Malmö, Heat Hyllie och Heat Rättscentrum. Heat Malmö ärbelägen i Toftanäs och har öppet mån-sön både dag- och kvällstid. Restaurangen producerar och levererar maten till de övriga restaurangerna.Om tjänsten: Våra köksmästare arbetar i den dagliga driften och ansvarar för matkvalitet, råvaruinköp, lagerhållning, egenkontroll och inventering. Du leder det dagliga arbetet på restaurangen tillsammans med restaurangchefen. Du arbetar främst dagtid måndag-fredag men kvälls- och helgarbete förekommer. Om dig: Du har flera års erfarenhet i rollen som köksmästare/kökschef. Du är positiv, lösningsfokuserad och strukturerad. God planering är ett ledord på Heat och det är du bekväm med. Vår matkvalitet är vår grund, tillsammans med vårt personliga bemötande, och du är bekväm med att ansvara för matkvaliteten och för att följa Heats riktlinjer och recept för tillagning och inköp. Du är en naturlig ledare som har lätt för att samarbeta, delegera och planera i en större produktion. B-körkort är ett krav för denna tjänst.Då delar av arbetet utförs inom säkerhetsklassat område kommer du att genomgå en säkerhetsprövning med registerkontroll.För rätt person finns mycket goda utvecklingsmöjligheter då Heat avser att fortsätta sin expansion.

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
B2B Marketing Manager
Resurs Bank AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Resurs is the leading bank in providing retail finance solutions in the Nordics. We work in a true partnership model with brands like Elgiganten, Mio, Jula, and Åhléns, to mention a few. With new owners, a new management team, and an ambitious growth strategy, we need you to help us spearhead B2B marketing of our corporate offer in payments and lending. Get an idea of the role As B2B Marketing Manager, you will take charge of understanding user needs, the competitive landscape, and positioning our products in a highly competitive, and increasingly regulated market. This demands hands-on experience in packaging services for corporate clients and a strong ability to collaborate across commercial, product, and marketing teams. You will play a key role in refining our go-to-market approach and building a robust lead generation process, likely through an Account-Based Marketing (ABM) strategy. Reporting directly to the Head of Marketing, you will lead and grow a small, dedicated team that works closely with both agencies and an in-house production team to deliver measurable results and market differentiation. Your key responsibilities will include: Gathering and synthesizing insights around users, industries, and competitors that exist or need to be established. Clearly positioning our products to stand out and appeal to specific industries. Packaging our products and defining the product content strategy to ensure consistent messaging. Collaborating around enhancement of our go-to-market approach and lead generation process. Defining, implementing, and managing sales-driving campaigns to align with sales goals. On a personal level We are seeking both a visionary marketer and a real doer. You find joy in execution and focus on delivering outcomes. This is likely not the first time you’ve faced a challenge like this. You have hands-on experience and have developed strong analytical and strategic thinking skills, with a positive mindset and collaborative nature. At Resurs, we act and thrive like a team. Key qualities and experience University degree in business, marketing, or a related field. At least 5 years of experience in B2B marketing, with strong digital expertise. Experience with product marketing and market research. Proven track record of demand generation and exceeding commercial targets Experience with leading a smaller team towards clear objectives and results, and being the coordinating force between product, commercial, and marketing Fluency in Swedish and English. Previous experience with tech-intensive and complex products is highly valued. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Join us and take the lead in shaping the future of B2B marketing at Resurs. Together, we can achieve extraordinary things. Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
B2C Marketing Manager
Resurs Bank AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Resurs is the third largest provider of unsecured consumer loans in the Nordics. Our largest customer acquisition channel is part payment solutions provided through partnerships with well-known retail brands. In addition to loans, we offer credit cards and savings products. With new ownership, a new leadership team, and an ambitious growth strategy, we are looking for a driven B2C Marketing Manager to reshape our consumer marketing. Get an idea of the role As a B2C Marketing Manager, you will be at the forefront of reshaping how we package and position our consumer products together with your assigned team of two CRM specialists and one B2C Project Coordinator. Reporting directly to our Head of Marketing and collaborating closely with both product and commercial teams, you will lead marketing efforts across direct sales and partner channels. Your mission is to drive measurable impact by increasing the lifetime value of our customer relationships while keeping acquisition costs under control. This role demands coordination with internal teams and external agencies, ensuring strategies and tactics are aligned and executed with excellence. Your key responsibilities will include: Analyzing customer insights and competitive data to refine messaging and positioning. Creating and running marketing campaigns that connect with customers and increase sales. Managing marketing automation tools and CRM strategies to improve efficiency and results. Monitoring and evaluating campaign performance to extract actionable insights, sharing knowledge both internally and with partners to enhance understanding, and fostering a culture of continuous improvement. On a personal level You are a hands-on person who bases decisions on insights and data, reflecting your developed analytical and strategic mindset. You thrive in a fast-paced environment with varied tasks and multiple parallel initiatives. Collaboration energizes you, and you find joy in working together to achieve great outcomes. Key qualities and experience University degree in marketing, business, or a related field. At least 5 years of experience in B2C marketing, with proven expertise in digital and CRM. Strong analytical skills, with experience in customer insights and data-driven marketing. Experience with managing and optimizing cross-channel campaigns. Fluency in Swedish and English. Previous experience in the banking, finance, or e-commerce sectors is a plus. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Join us and take the lead in shaping the future of B2C marketing at Resurs. Together, we can achieve extraordinary things. Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Copywriter
Resurs Bank AB
Grafiska formgivare m.fl.

We’re on a mission to refine and align our communication across all channels. Are you a skilled copywriter who can take ownership of our brand voice, ensuring it resonates with clarity and consistency? If so, we want to hear from you! Get an idea of the role As our Copywriter, you will take the lead in defining and refining our brand voice. Your goal is to create clear, consistent, and engaging communication that connects with our audience. You’ll work with teams across the organization to refine their messaging and align it with our established tone. Whether it’s launching new products or crafting communications for partnerships, you will play a key role in making sure every word resonates and delivers impact. This is a unique opportunity to unify our voice across four Nordic markets, setting the standard for how we communicate with clarity and impact. On a personal level We’re looking for a confident and structured professional with a playful touch. You excel at turning complex ideas into concise, impactful messages that inspire action. With integrity and a pragmatic mindset, you’re unafraid to challenge ideas constructively while remaining curious and creative, keeping your work fresh and engaging. Key qualities and experience Degree in design, copywriting or similar At least 5 years of experience in copywriting Previous experience in the banking or financial field is highly valued Fluency in both Swedish and English Understanding of creating content for SEO Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025
Inhouse Production Manager
Resurs Bank AB
Informations-, kommunikations- och PR-chefer

At Resurs, we are in the middle of an ambitious transformation journey with a renewed strategy, aimed at strengthening our market position. We are now looking for an Inhouse Production Manager to join our team and oversee how we package and present our products in the market. Get an idea of the role In this role, your main responsibility will be to create and execute a content strategy aligned with product goals and audience needs. Reporting directly to our Head of Marketing and leading a team of six designers and writers, you will also collaborate closely with key stakeholders across the bank to ensure alignment and impactful outcomes. Your responsibilities include: Developing various types of content, including ads, print material, case studies, videos, infographics, and product guides Ensuring all content adheres to brand guidelines, voice, and tone Use analytics to measure content performance and inform future content strategies On a personal level We seek someone who is result-driven and a confident leader. With a creative mind and experience leading people in dynamic environments, you are someone who can guide the direction and lead through action. Key qualities and experience Degree in marketing, web design or another related field At least 5 years of experience in product marketing or e-commerce Previous experience in the banking or financial field is highly valued. Fluency in both Swedish and English Experience with tools such as Adobe Suite or InDesign Experience in web design and HTML. Join an Internationalteam Although we are based in the Nordics, our team is enriched by the breadth of perspectives brought by colleagues from countries such as South Africa, Australia, Iran, Germany, New Zealand, the US, and India. We foster a welcoming and supportive culture, where collaboration drives us to achieve the best outcomes for our users. Resurs in brief At Resurs, we are committed to creating balance in people’s personal finances through innovative and customer-centric financial solutions. With a customer base of over 6 million across the Nordics and a team of 650 dedicated employees, we strive to deliver long-term value for our customers and society. Apply today! Don’t wait to send in your application. Selection and interviews take place on an ongoing basis, and the position may be filled before the last application date. We look forward to hearing from you! Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

167 dagar sedan
Sista ansökan:
4 juli 2025