Innovative söker fältsäljare!

Utforska Sverige som Resande Fältförsäljare hos Innovative Sales! 🚀 Drömmer du om ett jobb där du kan resa genom hela Sverige, erbjuda kunder fantastiska erbjudanden och ha roligt på vägen? Då är detta jobb för dig! Vi söker just nu resande fältförsäljare på uppdrag av Telia. Vad vi har att erbjuda: Veckovisa Äventyr: Bye bye tråkiga kontor! Vi tar jobbet till kundernas dörrar och låter dig utforska nya platser varje vecka. Generösa Provisionsmodeller och Bonusar: Möt och överträffa dina försäljningsmål och låt oss belöna dig med härliga bonusar och generösa provisionsmodeller utan lönetak! Tjäna obegränsat med pengar! Garantibonus: Känn tryggheten i en garantilön Ingen Förkunskap Krävs: Är du ny inom fältförsäljning? Lugn, vi utbildar dig från grunden i säljteknik - ingen tidigare erfarenhet behövs! Arbetstider för nattugglor: Mån-Fre, kl 12-21. Inga tidiga morgnar - perfekt för dig som älskar en lugn morgon. Vilka är vi? Innovative Sales: Vi är inte bara ett företag - vi är en familj av 180 entusiastiska medarbetare som gör uppdrag åt de stora spelarna: Telia, Telenor och Halebop. Är du redo att starta igång din karriär? Skicka in din ansökan så bokar vi in en intervju! Har du frågor? Skicka ett meddelande till [email protected]. https://www.innovativesales.se/ https://www.instagram.com/innovativesales/?hl=sv Packa väskan och häng med - varje vecka är en ny resa hos oss! 🌟👜

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Produktchef till Arla Plast i Borensberg

Har du ett brett tekniskt intresse och vill arbeta med helhetsansvar för produkter med fokus på utveckling? Lockas du av att leda projekt i en internationell affärsmiljö och att samarbeta tvärfunktionellt? Då har vi rollen för dig! Vi söker nu en Produktchef till Arla Plast i Borensberg. OM FÖRETAGET Arla Plast grundades 1969 och har idag anläggningar i Sverige, Tjeckien och Tyskland med cirka 250 medarbetare och mer än 700 kunder i över 45 länder. Bolaget är en ledande tillverkare, leverantör och återförsäljare av extruderade skivor i tekniska plastmaterial med ett stort antal användningsområden som exempelvis personskydd, ishockeyrinkar och ljudbarriärer. Arla Plasts kultur och verksamhet genomsyras av värderingar som bygger på kvalitet, snabbhet, service och flexibilitet. Med lång erfarenhet, hållbarhet i fokus, hög investeringstakt och finjusterad extruderingsteknik är Arla Plast väl positionerat. OM TJÄNSTEN Som Produktchef har du ett helhetsansvar för produkterna i din produktportfölj. Det innebär ansvar för att kontinuerligt utveckla produkter och dess livscykler, både tekniskt och kommersiellt. Du har koll på marknaden och anpassar prisstyrning därefter för att uppnå verksamhetens mål på kort och lång sikt. Du ingår i ett team av flera Produktchefer och Produkttekniker. Gruppen är indelad i två produktområden och du kommer samarbeta närmast en av Produktteknikerna. Förutom det närmsta teamet har du ett tvärfunktionellt samarbete inom organisationens olika funktioner så som sälj, produktion, inköp och ekonomi. I din roll agerar du tekniskt säljstöd, deltar i kundbesök och skapar mervärde för varje kund. Du lägger lika stor vikt vid såväl det tekniska som kommersiella inom produkterna. Du deltar också i marknadsföringsarbetet genom att paketera budskap till att säkerställa att produkten uppfyller ställda krav mot olika marknader. Rollen som Produktchef innefattar: - Ansvar för utvecklingen av nya och befintliga produkter inklusive dess livscykel. Detta görs genom utförande av kostnadskalkylering, prisstyrning och lönsamhetsuppföljning enligt gällande modell och riktlinjer. - Ansvar för omvärldsbevakning av nya och befintliga standarder/krav inom tilldelat ansvarsområde. - Ansvar för produkternas utbildningsmaterial. - Ledande av samt deltagande i förbättringsprojekt. - Medverkande vid kundbesök, leverantörsbesök och branschmässor vilket inkluderar tjänsteresor. - Medverkande i det löpande marknadsföringsarbetet inom produktteknisk information. VEM ÄR DU? Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning, med fördel som ingenjör, eller flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av projektledning och industri, gärna inom en internationell affärsmiljö. Med en bred teknisk och kommersiell förståelse är du kvalitetsmedveten, noggrann och har en analytisk förmåga. Du är ansvarstagande, prestigelös, arbetar kund- och affärsorienterat samt är beslutsam. Du är kommunikativ och har flytande kunskaper i både svenska och engelska med goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIGT Upplägg: I denna rekrytering samarbetar Arla Plast med A-hub. A-hub sköter rekryteringsprocessen och vid frågor är du välkommen att kontakta Alice Lindell på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected]. Anställning erbjuds slutligen direkt hos Arla Plast. Placering: Arbetet utgår från Arla Plasts huvudkontor i Borenberg, med flexibilitet för distansarbete en dag i veckan efter överenskommelse. Tjänsten kommer innebära resor till kunder, leverantörer och mässor vilket beräknas vara ca 2-3 dagar varannan vecka. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Produkttekniker till Arla Plast i Borensberg

Har du ett stort teknikintresse och vill vara drivande i projekt för att utveckla och förbättra produkter? Trivs du med att vara expert inom ditt område, tillhandahålla information och agera för att krav och standarder uppfylls? Då har vi rollen för dig! Nu söker vi en Produkttekniker till Arla Plats i Borensberg. OM FÖRETAGET Arla Plast grundades 1969 och har idag anläggningar i Sverige, Tjeckien och Tyskland med cirka 250 medarbetare och mer än 700 kunder i över 45 länder. Bolaget är en ledande tillverkare, leverantör och återförsäljare av extruderade skivor i tekniska plastmaterial med ett stort antal användningsområden som exempelvis personskydd, ishockeyrinkar och ljudbarriärer. Arla Plasts kultur och verksamhet genomsyras av värderingar som bygger på kvalitet, snabbhet, service och flexibilitet. Med lång erfarenhet, hållbarhet i fokus, hög investeringstakt och finjusterad extruderingsteknik är Arla Plast väl positionerat. OM TJÄNSTEN Som Produkttekniker ansvarar du för att kontinuerligt förbättra, anpassa och utveckla produkter utefter marknadens behov. Du ansvarar för att utveckla produkterna och tillhandahålla produktteknisk support inom tilldelat område. Du ingår i ett team av flera Produktchefer och Produkttekniker, där du speciellt kommer samarbeta nära en av Produktcheferna inom just ditt område. Förutom teamet samarbetar du med resterande del av organisationens funktioner. Du ser till att tester av produkter utförs, både internt och externt, för att säkerställa att beslutade standarder och krav uppfylls. I rollen som Produkttekniker agerar du produkttekniskt säljstöd externt och internt, ger information och klargör specifikationer om dina produkter. Med din expertis kommer du även medverka vid besök hos kunder och leverantörer samt på branschmässor. Du är delaktig, och i vissa fall även ledande, inom projekt för förbättringsarbeten och tar fram utbildningsmaterial för produkterna. Rollen som Produkttekniker innefattar bland annat att: - Utföra utveckling av nya produkter samt förbättringar, ändringar och anpassningar av befintliga produkter enligt produktområdets prioriteringar och riktlinjer från Produktchef. - Föreslå nya insatsmaterial/råvaror med stöd av Inköpschef för att utveckla och löpande förbättra produkterna. - Ha kontakt med leverantörer kring tekniska frågor om insatsmaterial/råvaror. - Ansvara för att målsätta och koordinera provkörning i produktionen utav nya och befintliga produkter. - Ansvara för att interna/externa tester av produkter utförs för att säkerställa att beslutade standarder och krav uppfylls. - Ansvara för att inhämta och uppdatera produkternas tekniska dokumentation (exempelvis; produktspecifikation, datablad, produkthanteringsinformation, produktgarantier, deklarationer och förpackningsintruktioner). VEM ÄR DU? Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning, med fördel som ingenjör, eller flerårig erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har erfarenhet av arbete i projekt, gärna inom industri och har bred teknisk kunskap. Med din erfarenhet känner du dig trygg i att läsa och tolka kravspecifikationer i standarder. Du är kvalitetsmedveten, noggrann och har en analytisk förmåga. Du är ansvarstagande, prestigelös och är beslutsam med ett målinriktat arbetssätt. Du är kommunikativ och har flytande kunskaper i både svenska och engelska med goda kunskaper i Office-paketet. ÖVRIGT Upplägg: I denna rekrytering samarbetar Arla Plast med A-hub. A-hub sköter rekryteringsprocessen och vid frågor är du välkommen att kontakta Alice Lindell på [email protected] eller Sebastian Dejler på [email protected]. Anställning erbjuds slutligen direkt hos Arla Plast. Placering: Arbetet utgår från Arla Plasts huvudkontor i Borenberg, med flexibilitet för distansarbete en dag i veckan efter överenskommelse. Tjänsten kommer innebära resor till kunder, leverantörer och mässor vid behov som beräknas vara ca 1-2 dagar per månad. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

4 mars 2024
Sista ansökan:
21 augusti 2024
Sommarvikarier sökes till våra kunder i Mjölby, Motala och Skänninge

Vi söker nu sommarvikarie till våra kunder i Mjölby, Motala, Skänninge och Ödeshög. Söker du ett roligt sommarjobb eller extrajobb? Sök då jobbet som personlig assistent hos oss och kom och förgyll våra kunders dagar och de får förgylla dina!  Humana är fullt av hjältar! Med glädje, engagemang och ansvar arbetar de med oss eller är värdefulla kunder. Så gillar du att jobba med människor och vill ha ett meningsfullt arbete så kan detta vara jobbet för dig!  Att jobba som personlig assistent innebär att vara någons förlängda arm och hjälpa till där funktionsnedsättningen sätter gränser, så att kunden kan få leva det liv den vill!  Personlig assistent är en av Sveriges största yrkesgrupper som gör ett otroligt viktigt arbete. Som personlig assistent får du hjälpa till med allt från vardagssysslor och stöd till fritidsintressen och nöjen.  Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut, skriv med i ditt personliga brev om du inte kan arbeta alla tider på dygnet samt om du kan arbeta hela eller delar av sommaren.    I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att:  - Sätta guldkant på någons vardag  - Hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - Hjälpa till med personlig hygien  - Vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet, t ex promenader  - Stötta och träna kunden kring kommunikation    Vem är du?  Vi söker dig som vill göra skillnad och arbeta efter vår vision Alla har rätt till ett bra liv.  Vi söker dig som är omtänksam, handlingskraftig och empatisk. Du är social och trygg i dig själv samt har en god arbetsmoral och arbetsglädje! Att arbeta som personlig assistent innebär att man behöver vara lyhörd inför hur kunden vill ha det.  Du får gärna ha erfarenhet av arbete inom vård och eller personlig assistans men det är viktigaste är att du och kunden trivs ihop.  Det krävs även att du som söker har god svenska i både tal och skrift.    Meriterande:  - Om du har erfarenhet av arbete inom vård och eller personlig assistans.  - Tillgång till körkort och bil.   Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!    Arbetstid/varaktighet: Arbetstiderna varierar beroende på vilken kund du skulle jobba hos, men det kan innebär allt ifrån dagtid, kvällar, nätter (både sovande och vaken) samt helger. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Maj-Juni 2024 eller enligt överenskommelse. De flesta tjänsterna gäller sommarmånaderna juni-augusti men vissa börjar innan och vissa avslutas efter.   Att jobba på Humana  Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.  Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.    Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR    Vad händer nu?  Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.    Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/blanketter/ Blanketten du ska välja heter LSS – utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9).  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!    Välkommen med din ansökan!

15 februari 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Spännande Möjlighet för Farmaceuter i Hela Sverige!

Brinner du för ditt arbete som farmaceut men söker nya spännande utmaningar? Vi har ett spännande tillfälle för dig att växa och utvecklas som farmaceut runt om i hela Sverige. Om Oss: Vårdbron är bemanningsföretaget som bemannar och rekryterar all form av personal inom vård- och omsorg och socialtjänst. Vi arbetar med regioner, kommuner och privata aktörer med uppdrag i hela landet. Vi brinner för att matcha kompetenta farmaceuter med spännande uppdrag och strävar efter att skapa meningsfulla möten och bygga långsiktiga relationer. Vår målsättning är att vara det trygga bemanningsföretaget som arbetar för att vara en flexibel arbetsgivare med trygga arbetsvillkor. Vi vill att du ska få möjligheten att styra över din egen tid, så du enklare får ihop livspusslet. Vi Söker: Nu söker vi kontakt med nya engagerade farmaceuter som är redo att ta nästa i karriären och utvecklas tillsammans med oss. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och för att trivas i rollen som bemanningskonsult behöver du vara duktig på att möta nya människor och vara noggrann samt trygg i din yrkesroll. Krav: Legitimerad farmaceut/apotekare Engagemang och professionalism Förmåga att arbeta självständigt och i team 2 års erfarenhet Kompetens i Pharma Suite Vi Erbjuder: Spännande och varierande uppdrag Möjlighet till personlig och professionell utveckling Konkurrenskraftig lön och förmånliga anställningsvillkor En personlig bemanningsspecialist som finns tillgängliga för dig under hela resan. Varmt välkommen in med din ansökan!

14 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Plåtslagare till Motala/Linköping

Vi på Submit söker nu efter flera plåtslagare till en av våra kunder i Motala/Linköping med omnejd. Om kunden: En pålitlig takpartner för alla behov. Från takläggning och renoveringar till underhåll och säkerhetsåtgärder. Med lång erfarenhet i branschen erbjuder de både långsiktig trygghet och fördelaktiga förmåner för rätt person. Profil: - Bosatt i Motala eller Linköping med omnejd alternativt är öppen för en flytt. - Har en jobba hårt-mentalitet - Duktig på att hålla tider. Krav: - Minst 1-2 års erfarenhet i Sverige. - Talar svenska och/eller engelska. - B-körkort Plats: Motala/Linköping med omnejd Start: Omgående Lön: Enl. överrenskommelse Arbetstid: 07-16 Mån-Fre Låter detta som något för dig? Ansök idag! Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected] med rubrik "Plåtslagare Motala".

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Kjell & Company söker butikschef till Motala!

Välkommen att vara med på en fantastisk utvecklingsresa inom retail, Kjell & Company och inte minst, rollen som butikschef! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra medarbetares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis!   Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point vi främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Chef eller ledare? - vi söker dig som ser skillnaden mellan ordens innebörd och som inser att båda delarna behövs för att skapa en välfungerande enhet och ett team som utvecklas. Vi kräver ingen tidigare erfarenhet från chefsrollen men du behöver vara en person som under en längre tid funderat på rollen som ledare, så pass att du har en tydlig bild över vad du kommer att stå för som chef och ledare. Kanske är du just nu din arbetsplats bästa medarbetare och redo att ta nästa kliv? Du har mest troligt ett stort intresse för ledarskap, älskar försäljning och genom ditt team vill skapa framgång, samtidigt som du brinner för att ge service i världsklass varje dag.   Vi söker dig som:   Är ödmjuk, socialt kompetent, driftig och energifylld.  Älskar att sälja och att ta stort ansvar för både din egen och andras prestationer. .  Kan förmedla mål, samt att på ett coachande sätt driva gruppen mot dessa.  Har intresse och kunskap kring produkterna vi säljer.  Är resultat-och-målfokuserad.  Är stabil, mogen och beslutsam i ditt agerande.  Vi ser gärna att du har:  - Erfarenhet av ledarskap i någon form, gärna från detaljhandeln.  - Erfarenhet av försäljning till slutkonsument.  Vad erbjuder vi dig?  I rollen som butikschef driver du, tillsammans med dina säljare, din butik som din egen. Du har ett gediget stöd ifrån Huvudkontoret som gör att du får bästa förutsättningar att fokusera på det operativa ledarskapet och utvecklingen av ditt team.  Vi värdesätter ett nära ledarskap genom hög butiksnärvaro och i rollen kommer du ha ett tätt nära samarbete med din regionchef som både stöttar, utvecklar och agerar bollplank. Exempel på arbetsuppgifter och ansvar som butikschef:  - Skapa ett effektivt och välfungerande team i din butik.  - Förvalta och utveckla den höga nivån av kundnöjdhet som vi verkar för.  - Arbeta för en välskött butik och ett välorganiserat lager  Första året ges du en gedigen introduktion till rollen - allt för att ge dig bästa möjliga förutsättningar som butikschef hos oss!  Vill du veta mer om hur är det att jobba på Kjell & Company? 👇 Övrigt   - Tjänsten kommer att tillsättas omgående.  - Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag!  - Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag och vassa internutbildningar.  Vi ser fram emot att läsa din ansökan!  Eleonora, People and Culture 💙 Kjell & Company

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Kjell & Company Motala söker säljare med servicekänsla och teknikintresse!

Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! ✨ Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! 👇 Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ca 6 timmar i veckan i vår butik i Motala. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef - trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef - trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar XXXX, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company 💙

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Personlig assistent till kund i Motala

. Som personlig assistent förväntas du ha empatisk förmåga, vara lyhörd och ha en god förståelse för vad ett bra bemötande innebär för varje kund. Om du visar att du har en vilja och stort engagemang för din uppgift som personlig assistent ger det vår kund kvalité på sin assistans. Din arbetsplats är där kunden befinner sig vilket ger ett varierande och händelserikt arbete. Känner du att du brinner för att arbeta med människor, ge dem en hjälpande hand och att ditt engagemang gör deras vardag bättre? Då kanske du ska jobba som personlig assistent! Nu söker vi en timvikarie med chans till tjänst åt en kund i 50-årsåldern som har Cerebral Pares. Kunden kan kommunicera via sitt egna tal. Behöver hjälp med all daglig omvårdnad. Det är viktigt att vara lyhörd och att man kan läsa av kunden och situationen, att du är en glad person som ser positivt på saker istället för hinder, har en empatiskt förmåga, har en lugnande inverkan samt att du är ansvarsfull. Meriterande: * Det är meriterande om du har erfarenhet inom vård och omsorg men inget krav. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrigt: * Körkort är krav då kunden har egen bil som du kommer att köra hen i  * Du behöver ha bank id/mobilt bank id för att kunna se schema, signera din tidrapport i slutet av månaden. * Du ska vara icke rökare * Arbetstid:08:00-19:00 eller 19:00-08:00(väntetid 00:00-05:15) * Urval sker löpande så ansök i god tid! * Viktigt att du kan tala och skriva svenska flytande, då det är viss dokumentation Vi tror på att närhet till våra kunder och medarbetare ger både trygghet och hög kvalité på den service vi ger. Vårt mål är att bistå människor oavsett funktionsnedsättning med den i särklass tryggaste personliga assistansen samt att vara den i särklass bästa arbetsgivaren. Vår verksamhet genomsyras av fem värdeord: engagemang, kompetens, respekt, omsorg och trygghet, vars initialer bildar ordet EKROT, ett ord som återfinns i allt vi gör.

9 februari 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Sommarjobb inom logistik på Svensk Plaståtervinning!

Pluggar du inom logistik eller transport och vill bygga på din erfarenhet, samtidigt som du bidrar till ett bättre klimat genom att minimera utsläppen från plastförpackningar? Vi söker nu dig som vill arbeta på Svensk Plaståtervinnings logistikavdelning i Motala under sommaren! Om företaget Välkommen till vår kund Svensk Plaståtervinning, ett företag i tiden som ger plast nytt liv. Om och om igen. Svensk Plaståtervinning är ett företag inom återvinningsbranschen som har till uppgift att se till att förpackningar i Sverige samlas in och återvinns. Med de stora klimatutmaningar vi har idag krävs det gemensamma insatser och all plast som inte återvinns är slöseri med våra allmänna resurser. Därför har Svensk Plaståtervinning bestämt sig för att alla plastförpackningar i vårt land ska återvinnas och bli nya plastprodukter samt att övriga producenter runt om i världen ska upplysas om att välja bästa tänkbara återvunna plast. Svensk Plaståtervinning har byggt Europas största och effektivaste anläggning för plaståtervinning i Motala och tar nu ett stort steg mot deras framtida vision. Att med helt automatiserad teknik sortera de olika plastsorterna med maximal precision och högsta kvalitet, samt minska svinnet och säkerställa att så mycket som möjligt kan användas till nya plastprodukter. Plast är ett fantastiskt material med unika egenskaper som gör vårt moderna samhälle möjligt på många sätt. Nu finns förutsättningarna för att ta tillvara plastens värde som återvunnen råvara, fullt ut, och det är där Svensk Plaståtervinning har sitt fokus idag tillsammans med sina medarbetare. Nu behöver Svensk Plaståtervinning en duktig semestervikarie inom logistik som vill arbeta i världens största återvinningsanläggning för plastförpackningar när deras medarbetare går på välförtjänt semester. Dina arbetsuppgifter • Hantera och skriva ut transportdokument samt säkerställa att inkommande och utgående material vägs in. • Säkerställa att avgående transporter har rätt transportdokument • Registrera in- och uttransporter i affärssystemet • Ansvara för att lagersaldon är korrekta i systemen • Sköta turordning för lastning/lossning enligt schema • Support av produktions- och transportplanering • Koordinering och bokning av transporter med avtalade transportörer Arbetet pågår under v24 till v33. Arbetstiderna är förlagda till tvåskift. Din profil Vi söker dig som studerar inom inköp eller logistik- och transportområdet, alternativt har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har intresse och förståelse för logistikflöden. Vidare har du en god datavana och behärskar att arbeta i olika system. För den här tjänsten krävs mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Svensk Plaståtervinning använder sig av affärssystemet Monitor och det är meriterande om du arbetat i något MPS/MRP system. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Som person är du flexibel, noggrann och självgående. Du är van att planera och strukturera arbetet i förväg. Du samverkar väl med andra människor och har en förmåga att kommunicera såväl internt som med externa parter. Du är lugn, stresstålig och tillmötesgående i ditt bemötande och är inte rädd för att ta initiativ. Ansökningsförfarande Urval, intervjuer och tillsättningar kommer att ske löpande så skicka därför in din ansökan till tjänsten redan idag! Motivera gärna så utförligt som möjligt varför vi skulle välja just dig. Vi tar inte emot ansökningar via mail men vid frågor går det bra att kontakta ansvarig rekryterare Rasmus Bank på [email protected]. Om oss Skill är ett modernt kompetensföretag med ett brett tjänsteutbud inom rekrytering, bemanning, hr-tjänster och kompetensutveckling. Vi har en stark kundbas i teknik- och industriföretag samt inom IT och tech. Rätt människor, på rätt plats, kan förändra allt – och när människor växer, växer företag. People change – everything.

2 februari 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024