Lediga jobb i Munkfors
Sök totalt 16 lediga jobb i Munkfors
Kollektivavtal: Vi är medlem i Tjänsteföretagens Arbetsgivarförbund genom Almega och vi har gällande kollektivavtal för branschen. Vi erbjuder dig:- Konkurrenskraftiga löner - Bästa marginal när du fakturerar - Friskvårdsbidrag - Arbeta som underkonsult via eget bolag - Konsultchefer som har kompetens och erfarenhet inom vården - Sjuklön - Tjänstepension - Inskolning vid nytt uppdrag - Vi är rikstäckande och erbjuder dig uppdrag i hela Sverige - Flexibla arbetstider Är du intresserad så tveka inte att höra av dig till oss. Vi är här för att hjälpa just dig!
Vill du bli en del i vår framtidskommun? I Munkfors kommun bor och förenas människor, infödda och inflyttade, i en kommun som ger en trygg och trivsam livsmiljö med kommunala verksamheter som sätter alla medborgare i fokus. Munkfors är den lilla kommunen som är bäst på att vara liten och utnyttja fördelarna litenheten ger nu och i framtiden. Munkfors kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår vision vilar på fyra värdeområden som är extra viktiga för Munkfors kommuns utveckling: livskvalitet, bäst på att vara små, tillgänglighet och Munkforsandan. Tillsammans är de vår gemensamma plattform. Vill du tillsammans med oss arbeta långsiktigt, hållbart, strategiskt med värdeskapande verksamhetsnytta samtidigt som du har hjärtat på rätta stället? Då har vi tjänsten för dig! Beskrivning Som HR-chef är du en nyckelperson i kommunens ledning och styrning. Du är direkt underställd kommunchefen och ingår i kommunkoncernens ledningsgrupp, där du förväntas bidra aktivt till kommunens utveckling. Tjänsten är placerad i kommunhuset i Munkfors. Du har ansvar för enheten för intern service och medborgartjänster med ansvar för cirka nio kompetenta och engagerade medarbetare inom stödfunktionerna. Tjänsten är en tillsvidareanställning med ansvar för att driva, utveckla och leda kommunens HR-processer. Du kombinerar strategiskt, operativt och konsultativt arbete inom hela HR-området. Det innebär bland annat arbete med lönebildning, rehabilitering, rekrytering, förhandling, arbetsrätt och arbetsmiljö. Som HR-chef har du också tillgång till goda möjligheter till kompetensutveckling och erfarenhetsutbyte genom våra nätverk. Arbetsuppgifter Du leder och utvecklar verksamheten utifrån gällande lagstiftning, avtal, överenskommelse och riktlinjer. Du driver ett systematiskt kvalitets- och förbättringsarbete, följer upp ekonomi och optimerar resurser. Du bygger goda relationer med medarbetare, fackliga parter, invånare och myndigheter. Du säkerställer en hållbar arbetsmiljö och utvecklar, coachar och rekryterar medarbetare. I den här rollen krävs också att du har förmågan att se helheten, kan tänka strategiskt och långsiktigt, samt att du har mål och resultat i fokus i såväl din planering som i ditt agerande. Som chef skapar du motivation, engagemang och delaktighet, och du tydliggör mål och förväntningar för ditt team. Vi vill se dig inspirera och leda så att vi når våra verksamhetsmål. I ditt ledarskap utmanar du dig själv och dina medarbetare på ett sätt som skapar ett klimat av nyfikenhet och lust att lyckas och trivas i kommunkoncernen. Kvalifikationer Vi söker dig med relevant högskoleutbildning inom HR, personalvetenskap eller motsvarande område. Du har erfarenhet av att arbeta strategiskt inom HR och en god förståelse för hur en politiskt styrd organisation fungerar. Du kan uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift och har god förmåga att kommunicera och se helheten. Du är van vid att arbeta med kompetensutveckling, digitalisering, fackliga förhandlingar, rekrytering och frågor kopplade till ledarskap, medarbetarskap och arbetsmiljö. Du har även god kännedom om lönebildning och ekonomiska samband inom HR och har arbetslivserfarenhet på liknande nivå, inklusive ansvar för verksamhet, personal och ekonomi. Det är meriterande om du har erfarenhet som chef inom kommunal sektor med förståelse för balansen mellan strategiskt HR-arbete och operativt HR-arbete. Vi söker en lyhörd och tydlig ledare som skapar engagemang genom sitt närvarande ledarskap. Social kompetens, intresse för människor och ett coachande förhållningssätt ser vi som en självklarhet. Du agerar förebild, visar tillit och arbetar med helhetsperspektiv. Du är trygg och stabil, behåller lugn och gott humör även under press och har en lösningsorienterad inställning. Vi ser att du är analytisk, noggrann, flexibel och självständig, samtidigt som du trivs med att samarbeta och bidra till en inkluderande arbetskultur. Du har lätt för att skapa kontakter och underhålla relationer. Förutom erfarenhet och utbildning är det viktigt vem du är som person. Stor vikt kommer därför att läggas vid dina personliga egenskaper kopplade till kompetenserna vi söker. B-körkort är ett krav. Tjänsten kommer att säkerhetsskyddsklassas och förutsätter godkänd säkerhetsprövning och registerkontroll i enlighet med Säkerhetsskyddslagen. Processen med säkerhetsprövning innebär att rekryteringsförfarandet kan ta längre tid än vad som är brukligt. Vi erbjuder dig Vi erbjuder ett mångsidigt, stimulerande och meningsfullt arbete med många nära och personliga möten. Ett viktigt uppdrag där du får bidra till samhällsnyttan, med nära ledarskap och snabba beslutsvägar. Som enhetschef och del av kommunens ledningsgrupp får du en nyckelroll i ett utvecklingsfokuserat team. Vi erbjuder kollektivavtal, friskvårdsbidrag och möjligheter till kompetensutveckling. Vi är övertygade om att vi är bättre tillsammans. Hos oss finns en arbetsmiljö som präglas av engagemang, delaktighet och handlingsutrymme. Att arbeta i Munkfors kommun innebär att arbeta nära verksamheterna och göra skillnad, en möjlighet att vara med och bidra till ett samhälle där vi tar hand om varandra. Du blir en del av den gemenskap och riktning som präglar arbetet i Munkfors. Vi ser människor som vår främsta resurs och eftersträvar ett arbetsklimat som bygger på öppenhet, tillit och dialog. Du blir en viktig spelare i lag Munkfors kommun. Vi vill framåt och välkomnar dig i laget! Ta chansen att bidra till Munkfors kommuns utveckling och skapa värde för våra medborgare. Kommunledningskontoret som arbetsplats På kommunledningskontoret arbetar vi med att driva de strategiska och övergripande frågorna som formar framtiden för Munkfors kommun. Tillsammans med våra engagerade medarbetare jobbar vi ständigt för att förbättra villkoren och förutsättningarna för alla som bor, lever och verkar här. Genom kontinuerlig omvärldsbevakning och uppdatering är vi alltid redo att möta framtidens utmaningar. Vårt kontor fungerar som en central länk mellan förtroendevalda politiker och kommunens olika verksamheter. Vi ansvarar för ekonomi, HR, näringsliv, turism, kultur, kommunikation och IT. Här finns även tekniska enheten som ser till att invånarna har rent vatten, fungerande avfallshantering, välskötta fastigheter, lekplatser och gator.
Vill du bli en del i vår framtidskommun? I Munkfors kommun bor och förenas människor, infödda och inflyttade, i en kommun som ger en trygg och trivsam livsmiljö med kommunala verksamheter som sätter alla medborgare i fokus. Munkfors är den lilla kommunen som är bäst på att vara liten och utnyttja fördelarna litenheten ger nu och i framtiden. Munkfors kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår vision vilar på fyra värdeområden som är extra viktiga för Munkfors kommuns utveckling: livskvalitet, bäst på att vara små, tillgänglighet och Munkforsandan. Tillsammans är de vår gemensamma plattform. Vill du vara med och göra skillnad för människors trygghet och hälsa i Munkfors kommun? Är du engagerad i att utveckla och samordna viktiga samhällsinsatser? Då kan detta vara tjänsten för dig! Beskrivning Nu söker vi dig som vill ta dig an en viktig och omarbetad roll i vårt gemensamma arbete för ett tryggt och hållbart Munkfors. Tjänsten har nyligen förändrats, både i innehåll och inriktning, och du får chansen att vara med från början och sätta din prägel på hur vi arbetar framåt. Förändringen är en del i att möta nya krav på det brottsförebyggande arbetet samt anpassa oss till den nya socialtjänstlagen som träder i kraft den 1 juli 2025. Tjänsten tillhör området Omsorg och Hälsa och är direkt underställd verksamhetschefen. Arbetsuppgifter I din roll kommer du att samordna kommunens brottsförebyggande arbete, ett område som växer i betydelse och där samverkan är en nyckel till framgång. Du kommer också att ha en samordnande roll för familjecentralen, som planeras vara i full drift från 2026. Utöver det ansvarar du för kommunens folkhälsofrågor, där områden som ANDTS och suicidprevention ingår. Du kommer att delta i olika länsnätverk och andra samverkansgrupper, samt hantera utredningsuppdrag vid behov. Du planerar och stödjer genomförandet av förändringsarbete inom dina ansvarsområden och följer upp verksamhetens utveckling för att säkerställa att insatserna ger önskat resultat. Kvalifikationer Vi söker dig med socionomexamen eller annan relevant högskoleutbildning, till exempel inom samhällsvetenskap, offentlig förvaltning eller beteendevetenskap. Det är meriterande om du har erfarenhet från arbete inom socialtjänst, brottsförebyggande insatser eller folkhälsoarbete, men framför allt söker vi dig som är analytisk och strukturerad i ditt arbetssätt. Du är trygg i att kommunicera och samarbeta med olika aktörer och känner dig bekväm i rollen som samordnare. Du tar gärna egna initiativ, är lösningsfokuserad och har en förmåga att engagera andra i gemensamma utvecklingsprocesser. Villkor Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid, provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! Omsorg och hälsa som arbetsplats Omsorg och hälsa omfattar särskilt boende, hemtjänst, LSS, socialpsykiatri, hemsjukvård, familjerådgivning, individ- och familjeomsorg samt arbetsmarknadsfrågor. Varje del av verksamheten spelar en avgörande roll för att skapa trygghet och välmående. Här står individens behov i centrum och vi arbetar för att alla ska få det stöd de behöver, dygnet runt, året om.
Vill du bli en del i vår framtidskommun? I Munkfors kommun bor och förenas människor, infödda och inflyttade, i en kommun som ger en trygg och trivsam livsmiljö med kommunala verksamheter som sätter alla medborgare i fokus. Munkfors är den lilla kommunen som är bäst på att vara liten och utnyttja fördelarna litenheten ger nu och i framtiden. Munkfors kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår vision vilar på fyra värdeområden som är extra viktiga för Munkfors kommuns utveckling: livskvalitet, bäst på att vara små, tillgänglighet och Munkforsandan. Tillsammans är de vår gemensamma plattform. Tycker du om att möta människor i förändring, bygga relationer och göra konkret skillnad i vardagen? Då kan detta vara tjänsten för dig! Beskrivning Medarbetarna inom öppenvården i Munkfors kommun arbetar i nära samverkan med socialsekreterare för att stärka den enskilde individen och dess nätverk. Verksamheten vänder sig till barn och familjer, personer med skadligt bruk eller beroende samt individer inom socialpsykiatrin. Vi är en liten och sammansvetsad socialtjänst som ser stor styrka i vår litenhet, varje medarbetare är en viktig del av helheten och bidrar till att göra verklig skillnad för Munkforsborna. Tjänsten är främst inriktad mot arbete med barn och deras familjer. Arbetet är varierande och innefattar både praktiskt stöd i vardagen, insatser för att stärka föräldraskapet samt arbete med familjemönster genom metoder som Komet och Funktionell familjeterapi (FFT). Vi söker dig som är engagerad och brinner för att arbeta med människor. Du behöver vara trygg, stabil och lyhörd, med god självkännedom och förmåga att kommunicera tydligt och respektfullt. Du är uthållig, ansvarstagande och trivs med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Om du söker ett meningsfullt, utmanande och omväxlande arbete där du ges möjlighet att utvecklas och bidra i ett kompetent och engagerat team, då kan du vara den kollega vi letar efter! Arbetstiden är förlagd till vardagar, men viss kvälls tjänstgöring och undantagsvis vid särskilda händelser kan helg tjänstgöring förekomma. Kvalifikationer Vi söker dig som har en utbildning som socionom, beteendevetare eller annan relevant utbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Det är meriterande om du har vidareutbildning inom exempelvis motiverande samtal (MI), Komet, Funktionell familjeterapi (FFT), ABC, ICDP, KBT eller liknande metoder. Erfarenhet av förebyggande arbete riktat mot målgruppen, såsom att leda föräldragrupper, ses också som en tillgång. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Urval sker löpande under ansökningstiden, så skicka in din ansökan redan idag! Omsorg och hälsa som arbetsplats Omsorg och hälsa omfattar särskilt boende, hemtjänst, LSS, socialpsykiatri, hemsjukvård, familjerådgivning, individ- och familjeomsorg samt arbetsmarknadsfrågor. Varje del av verksamheten spelar en avgörande roll för att skapa trygghet och välmående. Här står individens behov i centrum och vi arbetar för att alla ska få det stöd de behöver, dygnet runt, året om. Individ- och familjeomsorgen som arbetsplats Avdelningen för individ- och omsorg omfattar öppna insatser, kontaktperson, familjehem, familjebehandling samt myndighetsutövning. Verksamheten erbjuder ett brett utbud av stöd för att möta varje individs specifika behov och förutsättningar. Målet är att ge rätt insatser för att främja personlig utveckling och skapa trygghet för den enskilde.
Vill du bli en del i vår framtidskommun? I Munkfors kommun bor och förenas människor, infödda och inflyttade, i en kommun som ger en trygg och trivsam livsmiljö med kommunala verksamheter som sätter alla medborgare i fokus. Munkfors är den lilla kommunen som är bäst på att vara liten och utnyttja fördelarna litenheten ger nu och i framtiden. Munkfors kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår vision vilar på fyra värdeområden som är extra viktiga för Munkfors kommuns utveckling: livskvalitet, bäst på att vara små, tillgänglighet och Munkforsandan. Tillsammans är de vår gemensamma plattform. Forsnässkolan söker nu en engagerad och behörig lärare i Hem- och konsumentkunskap för undervisning i årskurs 6–9! Beskrivning Du kommer att undervisa i Hem- och konsumentkunskap för elever i årskurs 6–9. Tjänsten är på heltid och innebär ett nära samarbete med både ämneskollegor och övriga medarbetare i arbetslaget, liksom med elevhälsoteamet. Mentorskap på högstadiet ingår i uppdraget. Skolan präglas av ett aktivt utvecklingsarbete där samverkan mellan skolans olika professioner är en självklar del. Elevhälsoteamet har en tydlig närvaro och är en viktig resurs i det dagliga arbetet. Organisationen är strukturerad i två arbetslag: årskurs 4–6 samt 7–9, med ledning av arbetslagsledare som ger stöd i det pedagogiska arbetet. Undervisningen bedrivs i vår nya, moderna och välutrustade sal för Hem- och konsumentkunskap – en inspirerande miljö anpassad för ämnets behov. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad lärare med lärarexamen i Hem- och konsumentkunskap, gärna i kombination med andra ämnesbehörigheter. Du har en god ämneskompetens och ett starkt engagemang för undervisning och elevernas utveckling. Som person är du ansvarstagande, flexibel och nyfiken. Du ser möjligheter i förändring och har en vilja att kontinuerligt utvecklas, både i din undervisning och i det kollegiala samarbetet. Vi tror att du trivs med att prova nya arbetssätt och att du har ett öppet och lösningsinriktat förhållningssätt i din yrkesroll. Vi fäster stor vikt vid din pedagogiska förmåga och ditt engagemang för att skapa en tillgänglig och inkluderande lärmiljö. Du har en tydlig elevfokus och strävar efter att vara en närvarande och inspirerande ledare i klassrummet. Att vara en god förebild för eleverna ser vi som en självklar del av lärarrollen, och något vi sätter stort värde på. Det är meriterande om du har erfarenhet av, eller särskild kompetens inom, neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF), då detta är en viktig del i vårt arbete med att möta alla elevers behov. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Inför en eventuell anställning behöver du kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur Polisens belastningsregister. Provanställning kan komma att tillämpas. Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Varmt välkommen att ansöka! Bildning och hälsa som arbetsplats Bildning och hälsa i Munkfors kommun ansvarar för skola, utbildning, bibliotek, badhus, kostenhet, föreningsverksamhet och folkhälsa. Arbetet syftar till att skapa förutsättningar för barn, elever och vuxna att utvecklas och ta ansvar utifrån sina individuella förmågor och behov. Med fokus på hälsa och lärande arbetar medarbetarna för att stödja och främja ett friskt och hälsosamt liv för varje individ. Forsnässkolan som arbetsplats Belägen vid vackra Klarälven ligger Forsnässkolan. Här erbjuds en inspirerande arbetsmiljö för arbete med elever i årskurs 4–9. I nyrenoverade och moderna lokaler ges möjligheter att arbeta nära naturen och utveckla pedagogiken i en stimulerande miljö. Skolan har ett stort fokus på kontinuerlig utveckling och verksamhetsförbättring, vilket skapar förutsättningar för elever och medarbetare att växa och utvecklas.
Letar du efter en arbetsplats där du får tid för både patienter och kollegor? Där du kan påverka, utvecklas och samtidigt ha nära till naturen? Då kan Vårdcentralen Munkfors vara något för dig. Vårdcentralen Munkfors är en mindre enhet med ett nära och tvärprofessionellt samarbete. Vi har cirka 4000 listade patienter och ett arbetslag på 13 personer, samt kollegor från andra enheter inom regionen. Här arbetar vi tillsammans – inte bara samtidigt – och vi värdesätter öppenhet, respekt och arbetsglädje. Dina arbetsuppgifter Du arbetar med både planerad och akut mottagning. Det ingår viss jour och beredskap inom öppenvårdsområdet i norra Värmland, med tydlig struktur och stöd. Det finns även möjlighet att arbeta mot särskilt boende, barnmorskemottagning och BVC, beroende på intresse och erfarenhet. Patientgruppen är bred, vilket ger variation och möjlighet att använda hela din kompetens. Du arbetar i nära samarbete med övriga professioner på vårdcentralen. Dina kunskaper och kompetenser Du är specialistläkare inom allmänmedicin. Har du utbildning eller erfarenhet inom geriatrik är det meriterande. Du har ett genuint intresse för människor och för att utveckla primärvården. Du vill bidra till en vård som håller hög kvalitet, är tillgänglig och erbjuder kontinuitet. Du behöver vara en öppen, positiv och engagerad person med god samarbetsförmåga. Du är flexibel, lösningsfokuserad och har ett tydligt patientfokus. Du har också ett intresse för att vara med och utveckla verksamheten, både i det dagliga arbetet och på längre sikt. Det här erbjuder vi - En stabil och välfungerande arbetsmiljö - Kollegialt stöd och god introduktion - Möjlighet att påverka arbetssätt och rutiner - Ett varierat arbete med stort ansvar Om Munkfors Munkfors ligger vid Klarälven, cirka 6,5 mil från Karlstad. Här finns närhet till natur, lugn och goda boendemöjligheter. Det är enkelt att hitta prisvärt boende, slippa bilköer och få ihop vardagen. För dig som uppskattar småskalighet, friluftsliv och ett enklare vardagsliv är Munkfors ett bra val – med Karlstad inom räckhåll när du vill ha mer stadspuls. Är du nyfiken men inte helt säker än? Hör av dig om du vill veta mer om tjänsten, arbetsplatsen eller hur det är att bo i Munkfors. Vi svarar gärna på dina frågor. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier. Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan. Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Vill du bli en del i vår framtidskommun? I Munkfors kommun bor och förenas människor, infödda och inflyttade, i en kommun som ger en trygg och trivsam livsmiljö med kommunala verksamheter som sätter alla medborgare i fokus. Munkfors är den lilla kommunen som är bäst på att vara liten och utnyttja fördelarna litenheten ger nu och i framtiden. Munkfors kommun har en framtidstro, drivkraft och engagemang som för oss framåt. Vår vision vilar på fyra värdeområden som är extra viktiga för Munkfors kommuns utveckling: livskvalitet, bäst på att vara små, tillgänglighet och Munkforsandan. Tillsammans är de vår gemensamma plattform. Munkfors kommun söker nu en strukturerad och lösningsfokuserad person som vill använda sin servicekänsla för att bidra till vårt gemensamma uppdrag. Här väntar ett varierande arbete där du både arbetar självständigt och har mycket kontakt med andra! Beskrivning Som administrativ handläggare vid Tekniska enheten är du en nyckelperson med en samordnande funktion, där du bidrar till att arbetet inom enheten håller hög kvalitet och effektivitet. Tekniska enheten arbetar med att skapa en fungerande vardag för kommunens invånare, genom bland annat drift och underhåll av kommunens grönområden, trafikanläggningar, fastigheter, gator och vägar. Nu söker vi en medarbetare som främst kommer arbeta med frågor kopplade till samhällsplanering, klimatanpassning, miljö och markfrågor. Du kommer att vara delaktig både i utvecklingsarbete och löpande processer. Hos oss möts du av ett engagerat gäng med hjälpsam och välkomnande kultur, där vi värdesätter både skratt och ett starkt engagemang för vårt uppdrag. I tjänsten ingår kontakter med kollegor, medborgare, markägare, politiker, näringsliv och andra aktörer, vilket gör jobbet varierat och socialt. Vi erbjuder en arbetsplats med korta beslutsvägar och stort utrymme att påverka. Hos oss får du både använda din kompetens och utvecklas i din roll. Här får du arbeta med samhällsviktiga frågor och vara en viktig del i vår gemensamma utveckling. Varje medarbetare har en betydelsefull roll i vårt arbete för att vara en attraktiv och hållbar kommun. Arbetsuppgifter Rollen som administrativ handläggare är bred och innefattar både strategiskt och praktiskt arbete. Det handlar om att hålla ihop processer, stötta verksamheten och vara med och utveckla våra arbetssätt. Exempel på arbetsmoment som kan ingå: Ge stöd i olika sakområden och bidra med underlag i beslutsprocesser. Fungera som sakkunnig och bidra med rekommendationer. Kommunicera med medborgare och entreprenörer i aktuella ärenden. Använda digitala verktyg och system för bland annat planering och uppföljning. Delta i utveckling av rutiner och processer. Hantera ekonomiskt och administrativt underlag. Följa upp ärenden och delta i planeringsmöten. Bistå med dokumentation och protokollföring vid behov. Uppdragen varierar i både omfång och komplexitet, och du arbetar både självständigt och tillsammans med kollegor i olika konstellationer. Kvalifikationer Vi söker dig som har akademisk utbildning som byggingenjör, inom statsvetenskap eller av oss bedömd relevant akademisk utbildning eller gedigen erfarenhet av avancerat administrativt arbete. Du har tidigare arbetat med administration och trivs i en roll där struktur, samarbete och problemlösning är centralt. Erfarenhet från en politiskt styrd organisation är meriterande. Det är också meriterande om du har erfarenhet av strategisk samhällsplanering och infrastruktur eller insikt i samhällsbyggnadsprocessen och relaterade frågor. Du har förmåga att se vad som behöver göras och tar initiativ. Rollen kräver att du kan hantera flera frågor samtidigt och att du snabbt kan ställa om när förutsättningarna förändras. Du är noggrann, organiserad och har en vilja att utveckla både dig själv och arbetssättet. Vi söker dig som är serviceinriktad och som gillar att arbeta i en dynamisk miljö. Du är analytisk och har lätt för att omsätta idéer i praktisk handling. Du har god samarbetsförmåga och vill bidra till en arbetsmiljö där vi jobbar tillsammans mot gemensamma mål. För att lyckas i rollen behöver du vara trygg i kontakten med olika aktörer, både inom och utanför organisationen. Du är initiativrik, gillar att tänka strategiskt och drivs av att hitta hållbara lösningar. Du har goda kunskaper i svenska i tal och skrift, god datorvana samt B-körkort. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Villkor Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (provanställning kan komma att tillämpas) med tillträde enligt överenskommelse. Kommunledningskontoret som arbetsplats På kommunledningskontoret arbetar vi med att driva de strategiska och övergripande frågorna som formar framtiden för Munkfors kommun. Tillsammans med våra engagerade medarbetare jobbar vi ständigt för att förbättra villkoren och förutsättningarna för alla som bor, lever och verkar här. Genom kontinuerlig omvärldsbevakning och uppdatering är vi alltid redo att möta framtidens utmaningar. Vårt kontor fungerar som en central länk mellan förtroendevalda politiker och kommunens olika verksamheter. Vi ansvarar för ekonomi, HR, näringsliv, turism, kultur, kommunikation och IT. Här finns även tekniska enheten som ser till att invånarna har rent vatten, fungerande avfallshantering, välskötta fastigheter, lekplatser och gator.
Vi söker nu en serviceinriktad och engagerad restaurangbiträde som vill bli en del av vårt team. I rollen som restaurangbiträde kommer du att arbeta med varierande uppgifter i restaurangmiljö, såsom enklare matförberedelser, diskning, städning, kundbemötande och kassahantering. Du kommer att ha en viktig roll i att skapa en trevlig upplevelse för våra gäster. Vi ser gärna att du är flexibel, samarbetsvillig och trivs med att arbeta i högt tempo. Tidigare erfarenhet från restaurang eller kök är meriterande men inte ett krav – det viktigaste är att du har en positiv inställning och viljan att lära dig.
Om rollen: Nu söker vi flera farmaceuter till både bemanningsuppdrag och rekryteringslösningar till flera olika öppenvårdsapotek i Värmland. På apoteket kommer du att arbeta med vanliga arbetsuppgifter på apotek, vilket inkluderar bland annat egenvård, recepthantering och rådgivning. Oavsett vilket apotek du arbetar på finns goda möjligheter till kompetensutveckling inom områden du vill utvecklas inom. Vi berättar mer om uppdragen vid inledande samtal. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Vill bli del av ett team som arbetar med högkvalitativ service Trivs i att arbeta både självständigt och i team Vill ta nästa steg i sin karriär. Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Om rollen: Nu söker vi flera farmaceuter till både bemanningsuppdrag och rekryteringslösningar till flera olika öppenvårdsapotek i Värmland. På apoteket kommer du att arbeta med vanliga arbetsuppgifter på apotek, vilket inkluderar bland annat egenvård, recepthantering och rådgivning. Oavsett vilket apotek du arbetar på finns goda möjligheter till kompetensutveckling inom områden du vill utvecklas inom. Vi berättar mer om uppdragen vid inledande samtal. Vi söker dig som: Är legitimerad apotekare eller legitimerad receptarie Vill bli del av ett team som arbetar med högkvalitativ service Trivs i att arbeta både självständigt och i team Vill ta nästa steg i sin karriär. Vi erbjuder: Möjlighet att utvecklas i din yrkesroll Stöd från en rekryteringskonsult genom hela processen Ett nätverk av spännande karriärmöjligheter inom farmaci Om Talangbron: Vi är specialister på rekrytering och bemanning inom farmaci och samarbetar med ledande aktörer i branschen. Vår styrka är att hitta rätt matchning mellan arbetsgivare och farmaceuter för långsiktiga och givande samarbeten. Hos oss får du en trygg och flexibel arbetslösning anpassad efter dina önskemål. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag, vi ser fram emot att höra från dig!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 16 jobb