Power BI-specialist i Stockholm

Har du djup teknisk kompetens inom Power BI och vill ta ett helhetsansvar för att utveckla, äga och leda BI- och budgetprocesser framåt? Trivs du i en konsultroll där du får kombinera hands-on utveckling med strategiskt systemarbete? Då kan detta vara uppdraget för dig! Vi söker nu en självständig och drivande Power BI-specialist till ett företag med kontor i Nacka. Här kliver du in i en nyckelroll med ansvar för att vidareutveckla företagets BI-struktur och kravställa för ett nytt budgetsystem. Uppdraget är ett konsultuppdrag på 3–6 månader med start i mitten av augusti, möjlighet till hybridarbete finns.  Om rollen Som Power BI-specialist kommer du att vara företagets mest tekniska kompetens inom ekonomiområdet när det gäller Power BI. Du kliver in som systemägare och blir navet i utvecklingen av dashboards, rapporter och datamodeller. Du leder arbetet framåt, utbildar interna användare och driver systemrelaterade processer från ax till limpa. Du kommer bland annat att: • Äga och vidareutveckla Power BI som system • Bygga och optimera dashboards och rapporter • Utbilda och stötta interna användare i Power BI • Avveckla befintligt budgetsystem • Kravställa och jämföra nya lösningar  • Leda och driva arbetet systematiskt framåt – från nuläge till målläge • Ansvara för att säkra den tekniska strukturen och BI-arkitekturen Vi söker dig som • Har en utbildningsbakgrund inom ekonomi • Är expert på Power BI, både tekniskt och verksamhetsnära • Har erfarenhet av att bygga dashboards och datamodeller från grunden • Trivs i konsultrollen och är van att arbeta självständigt i komplexa miljöer • Har erfarenhet av att leda systemrelaterade projekt eller processer • Är pedagogisk och trygg i att hålla interna utbildningar • Förstår ekonomiprocesser och har en stark analytisk förmåga • Är strukturerad, initiativtagande och lösningsorienterad Du erbjuds  Ett uppdrag där du får ett helhetsansvar för BI och budgetsystem ur ett tekniskt och verksamhetsnära perspektiv. Du blir en nyckelperson i ett bolag som är i en spännande fas och där din insats verkligen kommer göra skillnad. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 3–6 månader med möjlighet till förlängning. Start mitten av augusti. Möjlighet till hybridarbete finns.  Ansökan Då urvalsprocessen och intervjuer sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor angående tjänsten kontakta gärna ansvarig konsultchef Sophie Hersvall, [email protected] Om oss Jurek Recruitment & Consulting grundades 2006 av serieentreprenören Shervin Razani och är ett växande företag med fokus på flexibla och kundanpassade rekryterings- och konsulttjänster. Vi rekryterar och hyr ut talanger inom en mängd områden, från studenter till erfarna akademiker, med specialistkompetens. Våra uppdrag spänner över områdena juridik, ekonomi, HR, marknad/kommunikation, administration och management. Då varje uppdrag är unikt arbetar vi för att alltid skapa en perfect match för våra konsulter och kunder. Konsult hos Jurek År 2024 utsågs vi till en av Sveriges 100 mest attraktiva arbetsgivare av Karriärföretagen. Det är fint att få ett kvitto på vårt viktiga arbete med att erbjuda unika karriär- och utvecklingsmöjligheter. Som konsult hos oss får du chansen att arbeta på spännande arbetsplatser inom olika branscher och vid din sida har du alltid en dedikerad konsultchef som stöttar dig under ditt uppdrag och hjälper dig framåt i din karriär. Du kommer dessutom bjudas in på flera spännande nätverksträffar och aktiviteter tillsammans med konsultchefer och övriga konsulter på Jurek.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Är du ny i arbetslivet? Starta din resa hos Tryggsam
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du precis tagit studenten och är redo att ta nästa steg? Vill du jobba med något meningsfullt, utvecklas snabbt och ha kul på vägen? Då kan en säljroll hos Tryggsam vara helt rätt för dig! Om jobbetVi på Tryggsam jobbar med att skydda människors identitet och ekonomi – något som blir allt viktigare i dagens digitala samhälle. Som säljare kontaktar du privatpersoner via telefon och berättar om våra tjänster inom ID-skydd och kreditbevakning. Ditt mål är att skapa trygga kunder – och nå dina egna mål på vägen. Du blir en del av ett ungt och peppande team med cirka 20 kollegor. Här lär vi oss tillsammans, firar framgångar och har roligt både på och utanför kontoret. Du som söker: Har nyligen tagit studenten (eller är i början av din karriär) Är nyfiken, driven och gillar att prata med människor Vill utvecklas, tjäna pengar och få en bra start i arbetslivet Behöver inte ha tidigare erfarenhet – vi lär dig allt du behöver! Vi erbjuder: En betald säljutbildning med löpande coachning Fast lön + provision utan tak Karriärmöjligheter – väx med oss! En rolig arbetsplats med tävlingar, gemenskap och afterworks Arbetstider: Måndag-Fredag 09-18:00. Placering: Hästholmsvägen 28, Danvikcenter

3 dagar sedan
Sista ansökan:
12 december 2025
Telefonförsäljare till Tryggsam
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Telefonförsäljning hos Tryggsam – Skapa trygghet och utvecklas inom sälj Vill du vara med och göra skillnad för människor i deras vardag? Hos Tryggsam får du chansen att arbeta med telefonförsäljning inom marknadens mest efterfrågade trygghetstjänster, och samtidigt bygga värdefull erfarenhet för framtiden. Om jobbet – Telefonsäljare inom trygghetslösningar Kartlägga kundens behov och presentera våra tjänster inom kreditbevakning, ID-skydd samt personförsäkringar per telefon. Bygga långsiktiga relationer och erbjuda lösningar som skapar trygghet. Bidra till en positiv teamkänsla och arbeta mot tydliga, gemensamma mål. Delta aktivt i tävlingar, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Dina egenskaper – Kundfokus och säljglädje Du är kommunikativ, ansvarstagande och trivs med att ge professionell service. Du motiveras av uppsatta mål och vill utvecklas inom försäljning. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du uppskattar att arbeta i team där gemenskap och samarbete är en självklarhet. Tidigare erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vad vi erbjuder – Lön, förmåner och utveckling hos Tryggsam Garantilön samt provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. En modern kontorsmiljö på Hästholmsvägen 28 i Nacka/Stockholm. Gemensamma frukostar, AW:s, kickoffs och roliga tävlingar. Friskvårdsbidrag, friskvårdstimmar och tjänstepension. Tydliga karriärvägar och möjlighet att växa inom företaget. Vem är du? Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag 09–18. Du är motiverad, gillar att tala med nya människor och har viljan att lyckas. Praktisk information – Telefonförsäljningsjobb i Stockholm Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, mån–fre 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision Tryggsam – Din framtida arbetsplats i sälj och trygghet Tryggsam är ett växande företag med fokus på trygghetslösningar, personlig utveckling och kundsäkerhet. Hos oss får du stöd, inspirerande kollegor och möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning. Ansök nu och bli en del av ett vinnande säljteam där din energi och ditt engagemang värderas högst!

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Allakando läxhjälp Nacka, privatlärare, Generellt studiestöd
Allakando AB
Arbetsförmedlare

Studiecoach – Flexibelt och meriterande extrajobb Undervisa i dina ämnen och utveckla eftertraktade färdigheter som ledarskap och pedagogik. Bli en förebild för dina elever, samtidigt som du har tid till egna studier och fritid! Flexibelt och enkelt att kombinera med studier och fritid Mycket utvecklande och en merit som imponerar Gör skillnad och bli en förebild för dina elever Ansök till jobbet här: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 90-120 minuter, en eller två gånger i veckan Extrajobbet passar perfekt för dig som: Går på exempelvis gymnasiet eller universitet Vill göra skillnad för andra människor Är positiv och engagerande Har goda ämneskunskaper i dina ämnen Kan extrajobba minst 4 timmar i veckan Kommunicerar effektivt på svenska i tal och skrift Flexibelt extrajobb utan krav på förkunskaper: Undervisa i hemmet, på ett bibliotek eller online Välj själv ämnen och på vilken nivå du vill undervisa Jobba på de dagar och tider som passar dig Inga förkunskaper krävs, vi utbildar dig! Bonus! Du som jobbar hos oss en längre period får även kostnadsfri tillgång till exklusivt studiematerial som hjälper dig säkra försprånget inför exempelvis högskoleprovet! https://www.allakando.se/hogskoleprovet/ Ansök till jobbet på 3-4 minuter Du ansöker enkelt och smidigt på vår karriärsida: https://www.allakando.se/laxhjalp-jobb/ Ansökan tar endast några minuter – sedan blir du kallad till intervju för jobbet som studiecoach på Allakando! Läs mer om oss här: https://www.allakando.se En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Studiecoach online: https://www.allakando.se/laxhjalp-online/ Studiecoach i matematik: https://www.allakando.se/mattehjalp/ Privatlärare i matematik: https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Personlig nanny: https://nannypoppins.se/ Privat barnvakt: https://barnvakt.se/ Au pair i USA: https://my-nanny.se/au-pair/ Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Personlig studiecoach i Stockholm: https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm/ Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg/ Barnvakt i Stockholm: https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm/

4 dagar sedan
Sista ansökan:
9 juli 2025
Processledare bidrag i Stockholm
Jurek Recruitment & Consulting AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Har du erfarenhet av att arbeta med bidragsansökningar och trivs i en roll där du får kombinera administration med självständigt ansvar? Är du van att samarbeta med olika funktioner och har förmågan att driva processer framåt? Då kan detta vara ett uppdrag för dig! Vi söker nu en processledare för bidragsansökningar till ett konsultuppdrag på 50% med start i augusti. Uppdraget är på deltid och innebär att du arbetar nära både verksamhetschefer och controllers i en organisation med cirka 500 anställda.  Detta är ett konsultuppdrag där du anställs som konsult av Jurek Talents. Som konsult hos oss på Jurek är du anställd hos oss och uthyrd till en eller flera av våra olika kunder. Förutom en mängd förmåner som friskvårdsbidrag, försäkringar, kollektivavtal och karriärmöjligheter, erbjuds du möjligheten att utöka dina erfarenheter och kompetenser samtidigt som du bidrar med dina värdefulla kunskaper. Om rollen Som processledare kommer du att tillhöra ett team med fyra kollegor, där du ansvarar för att driva och kvalitetssäkra bidragsansökningar från idé till inlämning. Dina ansvarsområden kommer att innefatta: • Projektleda och tidshålla ansökningsprocesser • Ta fram och kvalitetssäkra ansökningsunderlag • Stötta verksamheterna i återrapportering enligt finansiärers krav • Säkerställa att projekt bedrivs enligt ansökningar genom deltagande i styrgrupper • Ansöka och fördela medel via riksföreningen • Förankra ansökningar hos chefer och i finansieringsforum • Ta fram underlag inför strategiska vägvalsbeslut Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du:  • Har tidigare erfarenhet av att arbeta med bidragsansökningar • Är administrativt skicklig men också van att ta ägarskap för processer • Har förmåga att arbeta självständigt och strukturerat • Har viss pondus och kan driva arbetet framåt även i komplexa sammanhang • Har erfarenhet från liknande verksamhet och förstår kontexten • Är van att samarbeta med olika funktioner och kan tänka strategiskt • Det är viktigt att du inte enbart ser dig själv som administrativt stöd – du behöver kunna hålla i stafettpinnen och ta ansvar för att processerna genomförs på ett kvalitativt sätt. Du erbjuds Uppdraget är ett spännande och meningsfullt konsultuppdrag i en samhällsviktig organisation, där du får möjlighet att ta stort ansvar och verkligen göra skillnad. Arbetet har ett flexibelt upplägg och kan förläggas till en eller flera dagar i veckan, med möjlighet att arbeta delvis på distans. Uppdraget förväntas starta i augusti och omfattningen är cirka 50 procent. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt via www.jurek.se. Vid frågor om tjänsten, kontakta gärna ansvarig konsultchef Hanna Darberg på [email protected].

4 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Trygg och engagerad personlig assistent till mitt team i Nacka
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

Jag är en tjej på snart 16 år som söker en ny stabil assistent till mitt team på 75%!  Jag gillar att göra precis allt som alla som är snart 16 tycker om att göra! T.ex. hänga med vänner, göra TikToks, sminka mig, åka och bada, spela spel, gå promenader och mycket annat.  Men jag behöver din assistans för att jag ska kunna göra allt det roliga, som jag gillar. Du ska finnas vid min sida om jag behöver dig. Jag behöver till exempel assistans när jag ska utföra mina olika aktiviteter och allt annat i vardagen. Jag behöver även hjälp med att tolka det jag säger, men ju mer vi umgås desto mer kommer vi förstå varandra. Jag behöver även hjälp vid förflyttningar. Jag har också olika hjälpmedel som jag använder i min vardag, så som olika rullstolar.  Jag ser gärna att du tidigare har arbetat som personlig assistent, men det är inget krav. Det viktigaste är att vi klickar och kan ha kul tillsammans. Pga alla aktiviteter i min vardag så är det också bra om du har en stabil och bra grundstryka.  Jag ser gärna att du som söker arbetet är kvinna och mellan 20-30 år. Hoppas vi hörs! Som assistent i Balans får du kontinuerligt stöd i ditt uppdrag, du får en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning.  Tjänsten är på 75% + bemanningsansvar 1 vecka/månad ca. För bemanningsansvaret utgår givetvis ett arvode. Du kommer att få möjlighet att hoppa in extra på upp till heltid om det är din önskan. Ladda upp CV och personligt brev i formuläret nedan.  JAG SER FRAM EMOT DIN ANSÖKAN! Glöm inte att beställa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Beställ det i tid påwww.polisen.se”

4 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Spoltekniker sökes till Stockholm

Vi växer och söker nu en engagerad och ansvarstagande spoltekniker som vill bli en del av vårt team i Stockholm! Om oss Rör och Ledningsinspektion har lång erfarenhet inom branschen. Vi arbetar med allt från rörinspektioner, högtrycksspolning och underhåll av ledningsnätet i och utanför fastighet. Vår ambition är att alltid leverera hög kvalitet och professionell service genom att arbeta med modern utrustning och teknik – oavsett uppdragets storlek. Personalen hos oss är en viktigt del som vi värnar högt. Samarbete, delaktighet och kommunikation är något som vi lägger stort fokus på med vår personal. Arbetsuppgifter Som spoltekniker hos oss kommer dina dagar att variera men du kommer bland annat att arbeta med Spolning av akuta avloppsstopp Förebyggande stamspolning Slipning och rengöring av avloppsledningar Kontakt med kunder och rapportering av utfört arbete Du arbetar både självständigt och i team, med både privatpersoner, fastighetsbolag och företag som kunder. Vi söker dig som: Har B-körkort (krav) Behärskar svenska i tal och skrift (krav) Är lösningsorienterad, noggrann och ansvarstagande Har god servicekänsla och trivs med kundkontakt Kan arbeta självständigt, men även samarbeta väl i team Tidigare erfarenhet av spolteknik är meriterande, men inte ett krav. Vi erbjuder Ett varierande arbete Goda möjligheter till utveckling inom företaget Trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor

4 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Lärare i engelska och svenska
DBGY Kronan AB
Gymnasielärare

Drottning Blankas Gymnasieskola har sedan starten 1996 haft en tydlig vision – att skapa en skola där starka relationer och gemenskap står i centrum. Vi tror på kraften i samarbete och hur vi tillsammans kan stötta varje individ att utvecklas och nå sin fulla potential. Vår devis, "Det är viktigt för oss att det går bra för dig", genomsyrar hela verksamheten och präglar vårt arbetssätt, från klassrum till organisationens övergripande mål. Idag finns Drottning Blankas Gymnasieskolor på 26 skolor i 20 städer runt om i Sverige, där vi erbjuder både praktiska och teoretiska gymnasieprogram. Våra värderingar – gemenskap, engagemang och ambition, ger oss vägledning i hur vi ska agera och är grundläggande för vår verksamhet. Vi är engagerade i våra kollegor, elever och omvärld. Tillsammans stöttar vi vår omgivning och låter engagemanget vara nyckeln till utveckling. När vi jobbar tillsammans, med det vi brinner för, når vi högre resultat. Vill du veta mer om hur vi skapar en inspirerande och utvecklande gymnasieskola? Besök oss på dbgy.se och upptäck möjligheterna! Drottning Blankas Gymnasieskola i Nacka startades 2020 och erbjuder yrkes- och högskoleförberedande utbildningar med följande program, Ekonomi, Samhälle, Hantverk, Vård och omsorg, Försäljning och service, Teknik och el och energi. Skolan har cirka 800 elever och 60 medarbetare. Lärare i Engelska och svenska till Drottning Blankas Gymnasieskola i Nacka Ditt uppdrag Några av våra uppskattade lärare skall gå på föräldraledighet under läsåret, så söker vi dig som kan komma in och ersätta dessa! Vi erbjuder nu en tjänst för undervisning i engelska och svenska, under ett läsår. Då det är två lärare som ska växelvis ska vara föräldralediga så innebär tjänsten engelska på HT och svenska under VT. I tjänsten ingår det även ett mentorskap. Som lärare hos oss är du lyhörd för elevernas behov och skapar rätt förutsättningar för elevernas kunskapsinhämtning. För oss är det därför viktigt att vi känner ett starkt engagemang för eleverna, medarbetarna och skolan. Din profil Vi söker dig som är legitimerad lärare med behörighet för undervisning i engelska och svenska. Du har en pedagogisk skicklighet som bygger på en god kommunikation med eleverna. Vi ser även att du är väl förtrogen med skolans regelverk. Du har en stor förståelse för ungdomars individuella förutsättningar och behov. Med erfarenhet och förmåga av att skapa tydlig struktur för de elever du arbetar med har du har lätt för att skapa goda relationer med såväl elever som vårdnadshavare och kollegor. Du är en skicklig kommunikatör och med ett tydligt elevfokus drivs du av att se ungdomar utvecklas. Som kollega är du prestigelös, inspirerande och har lätt för att ta egna initiativ. Du ser möjligheter istället för hinder och delar vår vision om modern undervisning. Vi erbjuder Drottning Blankas Gymnasieskolor lägger stor vikt vid personligt, lokalt och globalt engagemang. Vi skapar meningsfullhet genom externa samarbeten och vårt globala perspektiv genomsyrar våra skolor. Som en skola inom AcadeMedia erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig kompetensutveckling genom Academedia Academy samt intern och extern professionsutveckling. För oss är det viktigt att det går bra för dig och därför får du självklart kollektivavtalade förmåner och försäkringar men även friskvårdsbidrag, pensionsrådgivning och möjlighet till fördelaktiga köp genom netto- och bruttolöneväxling. Övrigt Tjänsten är till att börja med ett vikariat under läsåret, med start 2025-08-07 (eller efter överenskommelse), men med möjlighet till förlängning med inledande provanställning på 6 månader (såvida du uppfyller Skollagens krav på behörighet). Omfattningen är 100%. Tillträde enligt överenskommelse, vi rekryterar löpande och lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag 2025-07-25, så lämna in din ansökan redan nu. Vid frågor kring tjänsten, kontakta gärna rektor Pamilla Carlén på mailadress [email protected]. Vi undanbeder oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

4 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Vill du göra skillnad i en tonårings liv – i en kombinerad roll som assiste
Assistans i Balans i Sverige AB
Personliga assistenter

Hej! Jag heter Polly, jag är 16 år och bor i Nacka. Jag har personlig assistans och söker nu en trygg och omtänksam person till mitt team. På fritiden gillar jag att bada, kolla på serier, gå på konserter och ta det lugnt. Vi söker dig som vill arbeta 50% i en kombinerad roll som personlig assistent och arbetsledare, med ett fast schema varannan vecka (ojämna veckor). Om tjänsten Du kommer dels att jobba nära mig som personlig assistent, och dels att ta ett övergripande ansvar som arbetsledare för mitt team under samma veckor. Du behöver både lära känna mig och förstå hur vardagen fungerar - och samtidigt ta hand om schema, arbetsmiljö och samordning. Arbetsuppgifter: * Stödja mig i vardagen hemma och i aktiviteter * Vara en trygg och lugn närvaro i hemmet * Ansvara för schemaläggning och kontakt med teamet * Ha dialog med ansvarig chef och ge återkoppling från verksamheten Du jobbar alltså både praktiskt och administrativt - vilket gör att du får en varierad, men också väldigt meningsfull roll. Det här får du * Fast schema på ca 50% varannan vecka * Tydlig introduktion och handledning * Betald arbetsmiljöutbildning och ledarskapsutbildning * Arbete på plats hos Polly, men administrativt arbete kan göras hemifrån eller på kontor * Utbildning och möjlighet att utvecklas i uppdraget Vem är du? För att trivas och lyckas tror vi att du är: * Inkännande och empatisk - du förstår andra och ger trygghet * Lugn och tålmodig - det kan ta lite tid att lära känna mig * Ordningsam och ansvarstagande - särskilt viktigt i arbetsledarrollen * Tekniskt nyfiken - du behöver hantera enkla digitala system * Kvinna mellan 25 och 60 år, med god svenska i tal och skrift  Ingen formell utbildning krävs - vi lär dig allt du behöver. Det viktigaste är din inställning. Om Assistans i Balans Alla mina assistenter är anställda av Assistans i Balans, vilket innebär: * God introduktion och fortbildning * Arbetsledning och stöd från chef * Rätt förutsättningar att lyckas i din roll Är du den vi söker? Vi söker dig som vill stanna en längre tid och vara med och skapa trygghet och kontinuitet i min vardag. Introduktion sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Varmt välkommen!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
25 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Nacka Forum 80%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Du kommer att få möjlighet att skicka med en kort videopresentation i ansökan, det är frivilligt men ett bra sätt att ta chansen att presentera sig! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

4 dagar sedan
Sista ansökan:
24 augusti 2025