Lediga jobb i Norberg

Sök totalt 17 lediga jobb i Norberg

Få Sveriges högsta lön som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen!

Hjärtligt välkommen att arbeta som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är vårdbiträde och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för vårdbiträden! Vi tror på att ha Sveriges bästa vårdbiträden anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra vårdbiträden och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Handledare/jobbcoach till Rusta och Matcha 2

Är du en engagerad handledare och entreprenör? Då är Ability redo att samarbeta med just dig för att skapa en bättre värld! Vi söker samarbetspartners för att stödja oss i att utföra tjänsten "Rusta och Matcha 2" på uppdrag av Arbetsförmedlingen. Vi är särskilt intresserade av individer som är villiga att verka på platser där Ability för närvarande inte är etablerade. För att se vart kontoren redan finns, besök gärna vår webbplats: https://www.ability.se/kontor-rustamatcha/ Som samarbetspartner kommer du att arbeta nära Abilitys erfarna ledare och kollegor för att skapa en trygg och stödjande arbetsmiljö. Du kommer även få stöd inom bland annat administration och ekonomi. I rollen kommer du att ansvara för att leda och driva verksamheten på ditt/dina kontor med stort självständigt handlingsutrymme. Du ges möjligheten att utvecklas och nå en hög kompetensnivå inom tjänsten, och du kommer att ingå i ett omfattande nätverk som sträcker sig över hela landet. Tillsammans strävar vi efter att bli Sveriges största och bästa leverantör inom tjänsten Rusta och Matcha. Vi är redan på rätt väg, och med din medverkan kommer Ability att nå sina ambitiösa mål. Ta chansen att bli en del av ett framgångsrikt team och bidra till att forma framtiden för arbetsmarknadsintegration! Personliga egenskaper • Målinriktad • Strukturerad • Kommunikativ • Driven Bakgrund Vi ser gärna att du har ett starkt lokalt nätverk med ingångar till såväl arbetsgivare som civilsamhället. Det är också positivt om du har erfarenhet av tidigare ledande roller eller av att driva eget företag. Stor vikt kommer dock att läggas vid personlig lämplighet, tidigare erfarenhet och goda referenser. Det är viktigt att du uppfyller kraven som Arbetsförmedlingens (AF) ställer för handledning/matchning i tjänsten Rusta och Matcha 2: Alternativ 1: Utbildning: Högskoleutbildning om minst 180 högskolepoäng (120 poäng enligt det tidigare systemet). Leverantören har befogenhet att själv bestämma den mest lämpliga studieinriktningen för att uppnå målet med tjänsten. Arbetslivserfarenhet: Minst två (2) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid. Även deltid kan godkännas om den sammanräknade arbetstiden motsvarar heltid under två (2) år. Alternativ 2: Utbildning: Minst ett (1) års heltidsstudier på eftergymnasial nivå med minst godkänt resultat. Arbetslivserfarenhet: Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet motsvarande heltid inom något eller några av följande yrken eller arbetsuppgifter: Arbetsledning med personalansvar, rekrytering, omställningsarbete för arbetssökande, studie- och yrkesvägledning, handläggning i personalfrågor (ej enbart personaladministration), arbete med arbetslivs- och arbetsmarknadsfrågor, samt arbete med social och gruppsykologi, karriärvägledning. Även deltidsarbete kan godkännas om den ackumulerade arbetstiden motsvarar heltid under tre (3) år. Välkommen med din ansökan! Du ansöker genom att bifoga ditt uppdaterade CV och andra nödvändiga dokument samt besvara urvalsfrågorna. Har du frågor om tjänsten eller processen är du välkommen att kontakta Annika Anderstedt på Ability som hanterar denna rekrytering. Telefon: 073 787 98 22 Mail: [email protected]

12 juni 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

12 juni 2024
Sista ansökan:
26 juni 2024
Behandlingspedagog till Fänriken HVB

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om oss   Fänriken HVB är ett mindre och familjärt boende med fem platser. Enheten riktar sig till flickor 13-17 år med ett omfattande vårdbehov. Det är vanligt att ungdomarna har känsloregleringsproblematik, bristande impulskontroll, svårigheter i det sociala samspelet och andra självdestruktiva beteenden. Fänriken tar emot placeringar enligt SoL samt LVU och kan ta emot flickor från hela Sverige och vi arbetar utifrån inlärningspsykologiska principer och evidensbaserade metoder. Huvuddelarna i vårt behandlingsupplägg är enskild terapi (KBT), manualbaserad DBT i grupp samt strukturerade kontaktmannasamtal. Genom att observera och tydliggöra funktionella beteenden uppmärksammar vi den unge på strategier och verktyg för att själv hantera situationer i livet. Vi arbetar även med social färdighetsträning, där ungdomarna övar på sociala och praktiska färdigheter genom dagliga aktiviteter tillsammans med personalen och övriga ungdomar.  Om tjänsten Som behandlingspedagog kommer du huvudsakligen att arbeta med:  - Klientnära arbete; social färdighetsträning, aktiviteter, behandlingssamtal utifrån klients genomförandeplan samt verksamhetens rutiner och riktlinjer - Dokumentationsarbete; daglig journalföring, rapportering i avvikelsesystem och rapportering till uppdragsgivare  - Vardagliga arbetsuppgifter såsom måltidsrutiner och städning Du kommer arbeta dygnspass med sovande jour. Dag, kväll, natt samt helg. Vem är du? - Socialpedagog, socionom, behandlingspedagog eller annan avslutad eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Erfarenhet av behandlingsarbete - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift - God systemvana då dokumentation förekommer i hög omfattning - B-körkort Som person är du ansvarstagande, relationsskapande, flexibel och trygg. I rollen är det viktigt att du visar stor empati samtidigt som du har förmågan att sätta gränser vid behov. Arbetet innebär ett nära och förtroendefullt samarbete med dina kollegor och du har därför god kommunikations- och samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Inför anställning lämnas utdrag ur belastningsregistret. Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Övrigt Antal tjänster: 2  Anställningsform: Tjänst 1: Tillsvidareanställning, vi tillämpar 6 månaders provanställning. Tjänst 2: Tidsbegränsad anställning (avtalad visstid) på 6 månader med möjlighet till tillsvidare. Sysselsättningsgrad: 100% Löneform: Månadslön Tillträde: Enligt överenskommelse Vad händer nu? Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm.

11 juni 2024
Sista ansökan:
5 juli 2024
Personlig assistent till man i Norberg

KundbeskrivningVår kund är en man i 40-årsåldern som bor i en lägenhet centralt i Norberg. Han harbehov av assistans dygnet runt. Arbetstider och tjänstgöringsgradVi söker en sommarvikarie. Arbetstiden är förlagd på dygnspass med väntetid kl 9.00-9.00 Är det här du?Vi ser helst att du har B-körkort. Du behöver behärska det svenska språket mycket väl för att kunna jobba på den här arbetsplatsen. Utbildning och erfarenhet är meriterande, men inget krav. Det allra viktigaste är att du och kunden trivs ihop och har bra personkemi. Vilka är vi?Vi Omsorg är ett assistansbolag med hjärtat i Dalarna. Vi finns till för att skapa kvalitativ assistans för våra kunder och strävar efter ständig förbättring för att hålla oss aktuella. Hos oss har kunden ett stort inflytande över vem som ska anställas som assistent och hur assistansen ska utföras. Samtidigt som vi erbjuder våra kunder individspecifik assistans riktar vi stort fokus på våra medarbetare och värnar om deras arbetsmiljö.Vad kan vi erbjuda dig? En utvecklande och lärorik arbetsmiljö Kollektivavtal Förmånskort Aktiviteter för både kunder och assistenter Vill du veta mer om oss? Besök gärna vår hemsida: http://www.viomsorg.se För anställning hos oss på Vi Omsorgbehöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Dubehöver också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret. Rätt utdrag hittar du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

10 juni 2024
Sista ansökan:
27 november 2024
Sjuksköterska! Sluta leta! Låt oss hitta jobbet till dig!

SSK! Inte hittat vad du söker? Låt oss hjälpa dig! Som sjuksköterska har du ett stort utbud av jobberbjudanden att ta del av. Att hitta erbjudanden som passar just dig är därmed inte alltid så lätt. Processen att hitta nästa möjlighet i livet kan tyvärr bli en väldigt tidskrävande process. Mängder av annonser ska läsas och ansökningar ska skrivas. När du väl hittat något som verkar intressant så ska det sedan förhandlas och allt som oftast blir det inte riktigt som man vill eller önskar. Allt som oftast hamnar man i valet att tacka ja till något man inte är helt nöjd med, eller att behöva börja om samma krävande process. Låt istället oss på VårdMatch hjälpa dig att smidigt finna vad du söker. I vårt formulär anger du dina önskemål och preferenser. Du är kanske på jakt efter nya utvecklingsmöjligheter? Eller ett schema som passar bättre in i livet? Kanske är det bara en fråga om ersättning och förmåner? Oavsett vad du söker efter så är vi på VårdMatch alltid här för att lyssna. Sedan återkopplar vi med lämpliga matchningar som har potential att kunna erbjuda vad du söker. Vi på VårdMatch arbetar inte på uppdrag av arbetsgivare utan det är du som kandidat som står i vårt absoluta centrum. Vi representerar dina intressen genom hela processen, även i förhandlingarna. Varmt välkommen till VårdMatch och berätta vad du söker i ditt yrkesliv. Låt livet vara mer än dåliga erbjudanden! Har du frågor angående VårdMatch och våra tjänster så är du alltid välkommen att höra av dig till ansvarig matchare. Filip Ohlin - Rekryterare & Matchare [email protected]

9 juni 2024
Sista ansökan:
9 juli 2024
Resurspedagog i särskild undervisningsgrupp

Du är välkommen till Norberg, den lilla kommunen med det stora hjärtat. Våra verksamheter speglas av ett stort engagemang bland medarbetarna, korta beslutsvägar och gemenskap. Vill du vara en del av detta är du varmt välkommen. Norbergs förskolor och skolor har en gemensam vision, ”Det hänger på mig och jag kan göra något åt det. Jag, vi, tillsammans i det livslånga lärandet”. Utifrån vår vision arbetar vi även efter ett framtaget förväntansdokument för våra skolor. Centralskolan är en skola för årskurser 4 - 9 med drygt 400 elever och cirka 60 medarbetare. Skolan är organiserad i två arbetslag och flera ämneslag. Under de senaste åren har vi haft kompetensutveckling kring språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt och systematiskt kvalitetsarbete. Tjänsten och arbetsuppgifterna I rollen som resurspedagog kommer du vara en viktig vuxen för våra elever. Du kommer att undervisa, vägleda, handleda och stötta elever både enskilt och i mindre grupp i den särskilda undervisningsgruppen. Kvalifikationer och kompetenser  Vi vill att du som söker har en akademisk utbildning med inriktning pedagogik/beteendevetenskap/folkhälsovetenskap på minst 30 högskolepoäng. Meriterande är om du är lärare, beteendevetare eller socialpedagog. Du har kunskap om dator och andra tekniska hjälpmedel och ser det som ett naturligt inslag i ditt arbete. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet som elevassistent/resurspedagog.  Som person ser vi att du är en trygg och tydlig ledare som ger eleverna möjlighet att utvecklas utifrån sina förutsättningar. Du är tydlig och strukturerad och trivs med att samarbeta. Du kommer gärna med idéer och förslag på hur verksamheten kan utvecklas. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrigt Innan anställning behöver du visa upp ett godkänt utdrag från polisens  belastningsregister. Utöver ett stimulerande arbete där din insats är värdefull, ges du som medarbetare i Norbergs kommun möjlighet att nyttja våra förmåner som bland annat friskvårdsbidrag, förmånscykel och att lämna blod på betald arbetstid. Norbergs kommun tillämpar rökfri arbetstid. Varmt välkommen med din ansökan!

7 juni 2024
Sista ansökan:
21 juni 2024
Är du vår nya toppsäljare? Ansök idag!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

6 juni 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024
Vill du flytta hemifrån? Jobba som resande säljare!

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp Heltid. Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: Motiveras av personlig utveckling och resultat. Målmedveten och tävlingsinriktad. Utåtriktad med en positiv inställning. Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: Generös provision (utan tak). Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. Löpande coachning och utbildning. Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

5 juni 2024
Sista ansökan:
19 juni 2024
Kyrkogårdsarbetare med samordningsansvar

Kyrkogårdsarbetare med samordningsansvar Vi söker nu en kyrkogårdsarbetare med samordningsansvar på Norberg-Karbennings församlings kyrkogårdsförvaltning. Hos oss får du ett självständigt och meningsfullt arbete där du får möjlighet att använda dina kunskaper i vackra kulturmiljöer med hög skötselnivå. Huvudsakliga arbetsuppgifter Du kommer att tillsammans med övriga kollegor på förvaltningen att ansvara för att begravningsplatser och kyrkogårdar alltid är vackra och välskötta, så att besökare får en god service och ett gott bemötande. Arbetet består av kyrkogårdsskötsel, såsom gräsklippning, häckklippning, grästrimning, plantering, gravskötsel, ogräsrensning, vattning, städning samt gravgrävning och snöplogning. I tjänsten ingår också att visa gravplatser och då kunna möta människor i sorg på ett vänligt och värdigt sätt. Som samordnare ansvarar du för att planera, leda och fördela det dagliga arbetet ute på kyrkogårdarna samtidigt som du själv deltar i arbetet. I begravningsverksamheten ingår administrativa uppgifter som kräver noggrannhet och god administrativ förmåga. Tjänsten innehåller också underhåll och anläggningsarbeten samt underhåll på församlingens och begravningsverksamhetens byggnader. Kvalifikationer Minst grundläggande gymnasial utbildning. B-körkort. Förarbevis grävmaskin och lastmaskin, erfarenhet meriterande. Skicklighet vid maskiner och redskap inom verksamhetsområdet. Behärska det svenska språket bra i tal och skrift. Arbetet är mångsidigt och kräver god samarbetsförmåga, serviceanda och ett stort ansvarstagande Erfarenhet av arbetsledning och nyanläggning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Sista anmälningsdag 20 juni. Välkommen med din ansökan! Om anställningen Lön Månadslön Anställningsvillkor 100% Tillträde 12 augusti 2024 eller enligt överenskommelse. Provanställning kan tillämpas. Arbetsgivaren Norberg-Karbennings församling Postadress Box 39 73833 Norberg Kontaktpersoner Per Nord, kyrkogårdschef Tel: 0223-298 18 E-post: [email protected]

28 maj 2024
Sista ansökan:
20 juni 2024