Vi söker processledare för en hållbar socialtjänst

Du är välkommen till Norberg, den lilla kommunen med det stora hjärtat. Våra verksamheter speglas av ett stort engagemang bland medarbetarna, korta beslutsvägar och gemenskap. Vill du vara en del av detta är du varmt välkommen. Har du analysförmåga och god insikt i socialtjänstens verksamhetsområde? Vill du vara med och ta socialtjänsten i Norberg in i framtiden?  Nu söker vi en strategisk processledare till ett roligt och utmanande uppdrag i Norbergs kommun. I Norbergs kommun, precis som i många andra kommuner pågår förändringsarbete mot en innovativ och hållbar socialtjänst i riktning mot den nya Socialtjänstlag som förväntas träda i kraft den 1 juli 2025. Både möjligheter och utmaningar finns att hantera och för att få stöd och tempo i omställningen, söker vi nu en processledare. Motiveras du av att leda ett utvecklings- och förändringsarbete, är analytiskt och en god kommunikatör, kan du vara den vi söker. Socialkontoret Socialkontoret ger olika former av stöd och insatser efter individers och familjers behov. Barn, unga och deras familjer, äldre personer, personer med funktionsnedsättning och personer som har svårt att klara egen försörjning eller behöver stöd med en beroendeproblematik är några av de målgrupper kontoret möter i den dagliga verksamheten. Stöd till våldsutsatta, anhörigstöd, skuldrådgivning samt familjerätt och kommunala arbetsmarknadsfrågor ingår också. Tjänsten och arbetsuppgifter Du kommer att arbeta med både strategiska och operativa frågor med koppling till kommunens socialtjänst och närliggande områden. Norberg är en liten kommun med nära till allt och i ditt uppdrag kommer även inrymmas andra utvecklingsfrågor kopplat till det utvecklingsarbete som pågår. Som processledare för omställningen kommer du att samordna och leda arbetet genom att: - Kartlägga och analysera lokala behov och förutsättningar - Samverka internt och med vårdgrannar, föreningar och intresseorganisationer - Representera kommunen vid konferenser, workshops och länsövergripande nätverk och kommunicera det arbete som pågår i kommunen, länet och nationellt - Ta fram en modell för hur kommunens första och andra linjes socialtjänst kan se ut - Planera, leda och implementera de förändringar som ska genomföras Du förväntas ta ett stort eget ansvar och kommer att ha möjlighet att initiera och driva utvecklingsfrågor tillsammans med medarbetare och chefer. Detta är ett utmärkt tillfälle för dig som söker ett arbete där du gör skillnad och aktivt vill bidra till att verksamheten utvecklar sin förmåga att möta kommuninvånarnas behov av stöd och insatser. Du kommer att ingå i socialkontorets ledningsgrupp och rapportera direkt till Socialchef. Kvalifikationer och kompetenser Du som söker har en högskoleexamen i form av socionomprogrammet, sociala omsorgsprogrammet eller annan utbildning arbetsgivare bedömer lämplig. Du har även en bred och flerårig erfarenhet från socialtjänstens verksamhetsområde av både myndighetsutövning och verkställighet. Din förmåga att arbeta strukturerat och analytiskt kommer att vara nyckeln till att uppnå framgång och utveckling. Dessutom är din förmåga att kommunicera och samarbeta med olika intressenter av yttersta vikt. Din innovativa approach kommer att vara avgörande för att upptäcka nya metoder för att lösa komplexa problem och främja positiva förändringar. Meriterande om du har tidigare chefs- och ledarerfarenhet. Övrigt Tjänsten är en projektanställning på 1 år med möjlighet till förlängning. Urval och intervjuer sker fortlöpande och tjänsten kan komma tillsättas under ansökningsperioden. Norbergs kommun tillämpar rökfri arbetstid. Som medarbetare inom Norbergs kommun erbjuds du, utöver stimulerande arbete och ett gott arbetsklimat, en del förmåner som bland annat friskvårdsbidrag, visst distansarbete och flexibel arbetstid.

19 mars 2024
Sista ansökan:
3 april 2024
Lingon söker säljare

Lingon startades under 2017 och är i dagsläget Sveriges största virtuella mobiloperatör med över 20000st+ befintliga mobil kunder. Vi har under 2022 breddat vårt utbud med att utöver mobilabonnemang börja erbjuda våra kunder elavtal till förmånliga priser. Vi söker därför dig som har glimten i ögat och gillar att jobba i högt tempo. Jobbet passar dig som är tävlingsinriktad och drivs av att bli bäst och tjäna mycket pengar! Dina arbetsuppgifter går ut på att sälja Lingons abonnemang till konsumenter du träffar ute på torg , gator , festivaler och marknader runtom i Sverige. Arbetet är på resande fot och Lingon står för hotell och resekostnader under arbetsveckorna. Vad vi erbjuder dig: # Höga provisioner på egen försäljning # Heltidstjänst i ett snabbväxande företag med stora möjligheter att klättra # Garatilön Vad vi förväntar oss av dig: # Du är lösningsorienterad och har en positiv inställning # Du är taggad och är inte rädd för att prata med människor. # Du är ansvarsfull och sköter tider # Du kan jobba på resande fot måndag - fredag # Du har en vinnarskalle och vill bli bäst på det du gör! Om jobbet: Arbetsplatsen är events runtom i hela Sverige. Arbetstider: 09.30-19.00 Vi rekryterar löpande så tjänsten kan tillsättas omgående om du är rätt kandidat.

18 mars 2024
Sista ansökan:
17 april 2024
Säljare på resande fot - Snittlön 35.000 kr

Just nu söker vi efter fler stjärnor som vill jobba med våra fantastiska säljare! Ingen tidigare erfarenhet inom försäljning krävs. Vi utbildar samtliga nyanställda inom en säljstruktur som gynnar säljaren hos oss likväl som i framtiden inom andra yrken eller områden. Har du kanske framtidsplaner på att starta eget? Bli entreprenör? Lär dig allt inom försäljning från grunden hos oss! Om tjänsten Här erbjuds en heltidstjänst där du besöker kunderna i olika städer inom Sveriges gränser. Under besöken säljer du olika typer av tjänster från välkända varumärken från en av våra uppdragsgivare. Vi står för samtliga resor samt boendekostnader till alla våra säljare! Kontraktstyp - Heltid. - Arbetstider mån-fre kl 13:00-21:00 & fre 14:00-20:00. - Provanställning 6 mån, därefter tillsvidare. Vi söker dig som: - Motiveras av personlig utveckling och resultat. - Målmedveten och tävlingsinriktad. - Utåtriktad med en positiv inställning. - Lärovillig och engagerad. Vi erbjuder: - Generös provision (utan tak). - Utvecklingsmöjligheter inom vårt snabbväxande företag. - Teoretisk samt praktisk utbildning inom sälj. - Varierande arbetsuppgifter med givande och starka varumärken. - Löpande coachning och utbildning. - Säljtävlingar, resor och festligheter! Meriterande - B-körkort (inget krav). Är det dig vi söker? Skicka din ansökan idag! https://jobb.valuesales.se/ Om oss Value Sales är ett ungt och snabbväxande företag som arbetar inom fält- och eventförsäljning samt telemarketing. Vi samarbetar med väletablerade affärspartners och hjälper organisationer att utveckla sitt viktigaste element - vi säljer! Vårt huvudkontor ligger beläget i Kista, Stockholm. Hemsida: www.valuesales.se Följ vår resa på sociala medier: Instagram: @valuesalesab / TikTok: @valuesales

18 mars 2024
Sista ansökan:
1 april 2024
Sjuksköterska och Specialistsjuksköterska

För bästa ekonomiska villkor och support! Bli Bemanningssköterska hos Omsorg & Behandling Vi erbjuder: Bästa möjliga ekonomiska villkor (Högre inkomst) Regionuppdrag nationella avtalet med uppdrag i hela Sverige (Valfrihet) Kommunuppdrag avtal med över 100 kommuner i hela Sverige (Valfrihet) Personligt engagerat team med hög vårdkunskap (Trygghet) Arbeta via eget företag eller som anställd (Flexibilitet) Hög rekryteringsbonus som ska gynna samtliga parter Kollektivavtal (Justa villkor) Balans i Livet: Vi värdesätter din hälsa och balans mellan arbete och privatliv och erbjuder flexibla arbetstider. Vi finns där för dig och tillsammans säkerställer vi att Sverige har en vård i världsklass Om oss: Omsorg & Behandling vårdbemanning är ett av Sveriges ledande bemanningsföretag inom vård och omsorg. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och har kollektivavtal (justa villkor). Vår vision och målsättning är att alltid skapa en god arbetsmiljö och de bästa förutsättningar för vår personal. Tredjepartscertifierade: Kvalitécertifiering ISO 9001:2015 Miljöcertifiering ISO 14001:2015 Arbetsmiljöcertifiering ISO 45001:2018 Bra vård börjar med dig! Vänligen kontakta oss för mer information och ett personligt möte. E-post: [email protected] Hemsida: www.omsorgbehandling.se

17 mars 2024
Sista ansökan:
16 april 2024
Samordnare på Fänriken HVB 100 %

Nu har du möjlighet att söka jobb hos mig och mitt fantastiska team på Barn och Unga, Humana. Jag heter Kalle Jansson och är föreståndare/verksamhetschef på Fänriken HVB och nu söker vi en samordnare. Vi arbetar efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv samt våra ledord: glädje, engagemang och ansvar. Vi har väl upparbetade relationer med Humanas stödfunktioner inom bland annat HR-frågor, ekonomi och kvalité. Som samordnare hos oss på Fänriken HVB blir du en viktig del i verksamheten och tillsammans hjälps vi åt att möta utmaningarna och föra verksamheten framåt med fokus på goda behandlingsresultat. Om Fänriken HVB Fänriken HVB är ett mindre och familjärt boende med fem platser. Enheten riktar sig till flickor 13-17 år med ett omfattande vårdbehov. Det är vanligt att ungdomarna har känsloregleringsproblematik, bristande impulskontroll, svårigheter i det sociala samspelet och andra självdestruktiva beteenden. Fänriken tar emot placeringar enligt SoL samt LVU och kan ta emot flickor från hela Sverige och vi arbetar utifrån inlärningspsykologiska principer och evidensbaserade metoder. Huvuddelarna i vårt behandlingsupplägg är enskild terapi (KBT), manualbaserad DBT i grupp samt strukturerade kontaktmannasamtal. Genom att observera och tydliggöra funktionella beteenden uppmärksammar vi den unge på strategier och verktyg för att själv hantera situationer i livet. Vi arbetar även med social färdighetsträning, där ungdomarna övar på sociala och praktiska färdigheter genom dagliga aktiviteter tillsammans med personalen och övriga ungdomar. Om tjänsten I tjänsten som Samordnare hos oss på Fänriken HVB arbetar du i samråd med/på uppdrag av Verksamhetschef och kommer huvudsakligen att arbeta med: - Självständigt samordna dagliga arbetsuppgifter, granska samt kvalitetsutveckla verksamheten - Löpande administrativa arbetsuppgifter, såsom journaldokumentation, genomgång av månadsrapporter, halvårskontroller, tidsrapportering etc  - Upprätta och revidera genomförandeplaner - På daglig basis organisera och planera insatsen för ungdomarna utifrån individens vårdbehov, och att detta sker utifrån befintlig struktur, gällande lagstiftning, rutiner, mål och styrdokument samt i enlighet med uppdrag från beställare (socialtjänsten) - Kontakt med socialtjänst, skola, vårdnadshavare och andra aktuella aktörer - Arbeta med förfrågningar - Vid behov arbeta med ungdomarna i verksamheten med sedvanliga arbetsuppgifter inom HVB - Ansvara för introduktion av nyanställda - Hantera avvikelser och klagomål Vem är du? Som person är du organiserad, engagerad, ansvarsfull och har lätt för att organisera och strukturera ditt arbete. Du har mest troligt tidigare arbetat med en samordnande roll och innehar goda kunskaper i dokumentation samt god förmåga att ha många ”bollar i luften”. Då du till viss del kommer ha en arbetsledande roll gentemot personalen är du en god kommunikatör, ödmjuk och tydlig med ett positivt synsätt. Du har god förmåga till relationskapande anpassning i ditt bemötande och har lätt för att samarbeta och samverka såväl internt som externt. Formella krav för denna tjänst är: - Du har en högskoleutbildning såsom beteendevetare eller socionom - Du har god erfarenhet av dokumentationsarbete och därav behärskar svenska flytande både i tal och skrift - Det är önskvärt att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete på HVB - Det är önskvärt att du ha kännedom om socialtjänst - Det är önskvärt att du har kännedom om DBT och KBT Övrigt Manuellt B-körkort krävs för tjänsten.   Utdrag ur Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister för personal vid HVB erfordras alltid före anställning. Se Blankett. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker en samordnare med 100% sysselsättningsgrad, dagtid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Lön: Lön enligt överenskommelse och kollektivavtal. Tillträde:  Enligt överenskommelse. Har du frågor om den här tjänsten är du välkommen att kontakta föreståndare Kalle Jansson via e-post: [email protected]  Sista ansökningsdag: 2024 04 14. Vänta inte med att ansöka då vi löpande går igenom urvalet och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR

15 mars 2024
Sista ansökan:
14 april 2024
Jobba Som Festsäljare

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

14 mars 2024
Sista ansökan:
13 april 2024
Behandlingspersonal till ny behandlingsenhet Löten 2 HVB

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb och vara delaktig i att starta upp en ny behandlingsenhet samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få unika möjligheter för kompetensutveckling och arbeta i ett mindre team? Ta  då chansen att söka jobb på Löten 2 HVB som startar upp i början av 2024!. Om tjänsten: Löten 2 HVB  är en liten familjär behandlingsverksamhet som ligger lugnt och avskilt i Norberg. Verksamheten riktar sig till flickor 16-20 år med missbruk och psykosocial problematik, sjVi kommer att erbjuda 8 behandlingsplatser. Vi arbetar framförallt utifrån inlärningspsykologiska principer och evidensbaserade metoder med fokus på KBT. Andra delar av vårt behandlingsupplägg är LAB, MI , A-CRA, DBT  Connect och Mindfulness. Vi arbetar salutogent, motivationsstödjande och lågaffektivt. Behandlingen styrs av individuella genomförandeplaner som bygger på den unges behov, förutsättningar och styrkor. Avgörande är att bygga ärliga relationer och visa varje ungdom att vi alltid finns där för var och en. Vi tar emot placeringar enligt SoL samt LVU och kan ta emot ungdomar från hela Sverige. Du kommer huvudsakligen att arbeta med:   - Behandlingsinterventioner   - Dokumentation    - I tjänsten ingår även vardagliga sysslor Vem är du?   Som behandlingspersonal är du trygg och balanserad med ungdomarnas välmående i fokus. Dina värderingar är viktiga eftersom du är en rollmodell för ungdomarna. Vi söker dig som är lösningsfokuserad, organiserad och ansvarsfull.  Du har ett positivt synsätt, är stresstålig och har goda förutsättningar att arbeta i en ibland tuff psykosocial arbetsmiljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer:  - Du har minst en två-årig eftergymnasial utbildning såsom behandlings-/socialpedagog.  - Du behärskar svenska i tal och skrift samt har god datavana. - Manuellt B-körkort krävs för tjänsten.   Det är även meriterande om du: - har erfarenhet av arbete inom behandling för barn och ungdomar  - har erfarenhet av KBT, MI, LAB, ACRA, ART  DBT och/eller Connect   - har erfarenhet av dokumentationsarbete och läkemedelshantering  Övrigt:  Tjänstgöringsgrad och arbetstid: Tillsvidaranställning tillämpar provanställning. Heltid.  Lön: Sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.   Tillträde:  Vi tillsätter tjänsterna löpande enligt överenskommelse.   Sista ansökningsdag: 2024-04-30 Utdrag ur Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister för personal vid HVB erfordras alltid före anställning. Se Blankett. Har du frågor om den här tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef på Villa Fridhem HVB och Löten HVB, Caroline de Carro på [email protected]  Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss. Om Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag med cirka 17 000 medarbetare som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana är ett tillväxtbolag med fokus på hög kvalitet och nöjda kunder. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm sedan 2016 och har huvudkontor i Stockholm. Läs mer om hur det att jobba hos oss på Humana HÄR Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb och vara delaktig i att starta upp en ny behandlingsenhet samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv?  Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Ta då chansen att söka jobb på Löten 2 HVB  som startar upp ibörjan av 2024

11 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Vi söker engagerade förskollärare

Du är välkommen till Norberg, den lilla kommunen med det stora hjärtat. Våra verksamheter speglas av ett stort engagemang bland medarbetarna, korta beslutsvägar och gemenskap. Vill du vara en del av detta är du varmt välkommen. Vill du vara med och skapa en trygg, rolig och lärorik förskola? Vi söker nu engagerade förskollärare till våra avdelningar. På Norbergs förskolor arbetar vi alla tillsammans med att ge varje barn så goda förutsättningar som möjligt att få utvecklas i en trygg och lärorik verksamhet. I Norbergs förskolor har vi som mål att skapa en så likvärdig förskola som möjligt. Att alla barn, oavsett vilken förskola de går på, skall ges likvärdiga förutsättningar för lek, lärande och utveckling. Som en del i det arbetet håller vi just nu på att ta fram ett dokument som tydliggör förskolornas pedagogiska grundverksamhet.  Tjänsten och arbetsuppgifter På våra förskolor har vi minst en förskollärare per avdelning med ett mål att vara två per avdelning. Vi har avsatt tid för gemensam reflektion i arbetslaget, tid för utvecklingsarbete samt egen planeringstid som du som medarbetare själv förfogar över och schemalägger där det passar dig i anslutning till tid i barngrupp. Vi arbetar med att förlägga alla möten och gemensamma reflektioner i den mån det går, till måndagar och fredagar. Som förskollärare hos oss arbetar du för att skapa en trygg, rolig och lärorik förskola. Med barnen i centrum och med läroplanen som utgångspunkt ansvarar du tillsammans med ditt arbetslag för den pedagogiska verksamheten. Du planerar, genomför och följer upp verksamheten tillsammans med kollegor för att säkerställa att barnen utmanas i sitt lärande. Vi ser det kollegiala lärandet som en viktig del i utvecklingen av verksamheten. Därför har vi olika tillfällen då vi möts både inom den egna förskolan men också mellan kommunens förskolor för att utbyta erfarenheter, inspireras, diskutera, och utveckla vårt pedagogiska arbete. Kvalifikationer Du har förskollärarexamen eller lärarexamen med inriktning förskola, legitimerad förskollärare. Du har god kunskap om uppdraget utifrån förskolans läroplan och är väl medveten om förskollärarens särskilda ansvar. Vi söker dig som ser varje barns unika förmåga, som har fokus på barnens och förskolans utveckling och lärande. Läroplanens värdegrund genomsyrar ditt förhållningssätt och du ser såväl gruppens som miljöns betydelse för lärandet och inspireras av barnens nyfikenhet, kreativitet och frågor. Du visar engagemang och är intresserad av att utveckla förskolans arbete framåt. Du har även god förmåga till samarbete samt att organisera och strukturera utbildningen. Du bidrar till att skapa arbetsglädje och är medveten om din egen roll som positiv förebild. Övrigt På varje förskola finns en förskollärare med ett särskilt uppdrag med att utveckla den pedagogiska verksamheten, på den egna förskolan. I uppdraget ingår bland annat att vara en del av förskolornas processledningsgrupp. Processledarna har avsatt tid för uppdraget varje måndag. I processledningsgruppen ingår förskollärare från alla förskolor, specialpedagog samt rektorer. Ett viktigt arbete vi har är att tillsammans arbeta för likvärdigheten på våra förskolor så att alla barn i Norberg ges samma möjlighet till omsorg, utveckling, undervisning och lärande. Vi tillhandahåller arbetskläder (skalkläder), till all tillsvidareanställd personal. Utöver detta erbjuds du bland annat friskvårdsbidrag, förmånscykel och att lämna blod på betald arbetstid. För den som erbjuds anställning krävs enligt Lag om registerkontroll utdrag ur Rikspolisstyrelsens belastningsregister. Intervjuer sker fortlöpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Kommunen tillämpar rökfri arbetstid.

7 mars 2024
Sista ansökan:
7 april 2024
Utesäljare sökes! Har Du Vad Som Krävs? Provision + Garantilön 27,450:-

Har du det lilla extra som krävs för att lyckas?! * Vill du ha ett arbete där du själv bestämmer dina tider och vart du vill jobba? * Ha ett jobb utan lönetak? * Vill du få en bra säljutbildning och klättra i karriären? * Vill du ha ett arbete där du själv bestämmer dina tider? Har du alltid velat testa på ett säljyrke eller testa något nytt och fortsätta utvecklas inom säljbranschen? Nu har du chansen. Vi expanderar just nu över hela landet. Vårt huvudkontor ligger i Västerås men vi har även kontor i Gävle och Trelleborg. Vi söker nya säljare som vill vara med i vårt team och få oss att fortsätta expandera. Vi internutbildar all personal så man behöver inte ha några säljerfarenheter för att söka. Det man säljer är en universal städmaskin som är ledande inom sin teknik på marknaden. Roboclean grundades -96 och har expanderat så att vi säljer vår produkt i 53 länder idag. Den gör allt inom rengöring. Luftrening, rekond, sanering, skurning m.m Som säljare hos oss utgår man från sitt eget hem och åker på förbokade kundbesök. Garantilön på 27450kr + provision Enda kraven vi har: · Körkort och tillgång till bil · Flytande svenska Är du redo för en ny utmaning? #jobbjustnu

5 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024
Boendestödjare till stödboendet Nästa Steg

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb  samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få unika möjligheter för kompetensutveckling och arbeta i ett mindre team? Ta  då chansen att söka jobb på stödboendet Nästa Steg Om tjänsten: Stödboendet Nästa Steg ligger  inne i Västerås  Verksamheten riktar sig till ungdomar  16 -20  år som behöver stöd i sin vardag.  Vi har 10  lägenheter som är belägna i samma fastighet. Vi arbetar salutogent, motivationsstödjande och lågaffektivt. Boendet och stödinsatserna styrs av individuella genomförandeplaner som bygger på den unges behov, förutsättningar och styrkor. Avgörande är att bygga ärliga relationer och visa varje ungdom att vi alltid finns där för var och en. Vi tar emot placeringar enligt SoL samt LVU och kan ta emot ungdomar från hela Sverige. Du kommer huvudsakligen att arbeta med:   - Stödinterventioner   - Dokumentation    - I tjänsten ingår även vardagliga sysslor Vem är du?   Som behandlingspersonal är du trygg och balanserad med ungdomarnas välmående i fokus. Dina värderingar är viktiga eftersom du är en rollmodell för ungdomarna. Vi söker dig som är lösningsfokuserad, organiserad och ansvarsfull.  Du har ett positivt synsätt, är stresstålig och har goda förutsättningar att arbeta i en ibland tuff psykosocial arbetsmiljö. För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du har lätt för att skapa relationer och har god samarbetsförmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer:  - Du har minst en två-årig eftergymnasial utbildning såsom behandlings-/socialpedagog.  - Du behärskar svenska i tal och skrift samt har god datavana. - Manuellt B-körkort krävs för tjänsten.   Det är även meriterande om du: - har erfarenhet av arbete inom behandling för barn och ungdomar  - har erfarenhet av dokumentationsarbete och läkemedelshantering  Övrigt:  Tjänstgöringsgrad och arbetstid: Tillsvidaranställning tillämpar provanställning. Deltid.  Lön: Sker enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.   Tillträde:  Vi tillsätter tjänsterna löpande enligt överenskommelse.   Sista ansökningsdag: 2024-04-15 Utdrag ur Polismyndighetens belastnings- och misstankeregister för personal vid HVB erfordras alltid före anställning. Se Blankett. Har du frågor om den här tjänsten är du välkommen att kontakta verksamhetschef på Villa Fridhem HVB och Löten HVB, Caroline de Carro på [email protected]  Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdagen. Skicka därför gärna din ansökan redan idag! Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt att kontakta Caroline d eCarro 072-5368210

4 mars 2024
Sista ansökan:
15 april 2024