Leg sjuksköterska till MAVA, bemanning

Jämför och chatta med bemanningsbolagen enkelt via Vårdföretag App (vardforetag.se) Skapa din profil på mindre än 1 minut och lägg upp dina önskemål. Få erbjudanden på uppdrag som kan passa dina önskemål och chatta med flera av de ledande bemanningsbolagen inom vården. Enkelt och kostnadsfritt! Just nu finns ett ledigt uppdrag som legitimerad sjuksköterska till MAVA i Östergötlands län. Uppdraget finns att söka bland flera bemanningsbolag i Vårdföretag.se Fördelar: -Hög ersättning -Inga onödiga Mail Eller telefonsamtal -Enkelt och kostnadsfritt -Inget bindande Vill du starta eget aktiebolag? Vi på vardforetag.se hjälper dig att starta aktiebolag och redovisning till fasta kostnader.

7 maj 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Är du vår nästa nationella återförsäljningsansvarig?

Nu finns chansen att följa med Nellemann Machinery och Kubota i deras framväxt inom lantbruksindustrin. Tillsammans med ett team kompetenta, engagerade kollegor och starka varumärken blir du en avgörande pusselbit i att upprätthålla goda affärsrelationer och fortsatt tillväxt. Nu söker vi på Poolia nu en vass relationsbyggare och säljare med lantbrukserfarenhet som vill blir den avgörande länken som knyter samman Nellemann Machinery och Kubota med återförsäljare. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Rollen som återförsäljningsansvarig innebär att du på ett nationellt plan stöttar hela återförsäljarnätet samtidigt som du utvecklar det framåt. Huvudfokuset för rollen är försäljning och marknadsföring av Kubotas lantbruksprogram och du kommer i rollen att vara ytterst ansvarig för återförsäljare över hela Sverige. Likväl som arbetet sker självständigt kommer du att ha daglig kontakt med olika återförsäljare, såväl som dina engagerade kollegor hos Nellemann Machinery. Du erbjuds en flexibel och utmanande roll där ingen dag är den andra lik. Tjänsten är en tillsvidareanställning direkt hos Nellemann Machinery och start sker så snart som möjligt enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter i huvudsak Ditt huvudsakliga ansvarsområde blir: - Utveckla återförsäljarnätet och aktivt söka nya utvecklingsmöjligheter och affärsområden - Hjälpa och stötta nuvarande återförsäljarnät - Assistera vid planering, uppsättning och delta i mässor, utställningar och maskinvisningar - Upprätthålla god kontakt med stora kunder - Sätta och ansvara för budgetar Vem är du? Som återförsäljningsansvarig har du en omväxlande och självständig roll, som även innebär att du som person bör vara självständig, driven och ha en god initiativförmåga. Vi ser att du är en lagspelare ut i fingerspetsarna som värderar det samarbete med både kollegor och återförsäljare som rollen kräver. Lyhördhet och närvaro för dina olika kontakter gör att du blir framgångsrik i rollen och kommunikation är A och O. Eftersom en del resor kommer att förekomma i arbetet bör du tycka om tjänsteresor, allt från mässor till besök hos återförsäljare. För att trivas i och axla rollen har du följande bakgrund: - Arbetat med någon typ av försäljning - Erfarenhet av lantbruk och maskiner - Social och god kommunikativ förmåga Om verksamheten Nellemann Machinery är en av Skandinaviens största leverantörer av professionella maskiner och tillbehör för skötsel och underhåll av väg- och gräsytor samt lantbruksmaskiner. Vi levererar till hela Skandinavien och säljer de mest attraktiva produkterna på marknaden. Nellemann Machinery tog över import och försäljning av Kubota i Skandinavien under 2017. Nellemann-koncernen har även verksamhet inom import, försäljning och service av MG, Aston Martin, Kia och Isuzu samt försäljning och service av Volvo i Danmark.

7 maj 2024
Sista ansökan:
4 juni 2024
Kundservicemedarbetare till Stadium sökes!

Är du en social person som söker efter nya utmaningar? Trivs du med att erbjuda service i absolut världsklass och gedigen samarbetsanda? Då har vi en fantastisk möjlighet för dig! Vi söker just nu kundservicemedarbetare till Stadiums huvudkontor i Norrköping. Bli en del av Workz och Stadium och join the movement! Tillsammans kan vi göra skillnad! OM TJÄNSTEN Vi på Workz söker nu en glad kundservicemedarbetare till Stadium. Du kommer att vara en del av teamet som aktivt underlättar för Stadiums privatkunder i frågor gällande produkter, tjänster, tekniska frågor kring hemsidan, samt övriga frågor som kan uppstå. Arbetet sker främst över telefon samt i skrift via mail. Utöver detta kommer du även samarbeta med kundserviceteamet för föreningsavdelningen, och kommer således även arbeta mot föreningar. Arbetsplatsen präglas av en miljö med hög energi, där man kan förvänta sig både skratt, varierande arbetsuppgifter, coachning och individuell utveckling. Stadium har sitt huvudkontor på Norra Promenaden, bra beläget nära resecentrum och stan. VI SÖKER DIG SOM Vi söker en snabbtänkt person som trivs med att tänka utanför boxen för att lösa problem. Du är dedikerad till att leverera utmärkt service och drivs av teamets framgång. Sportintresse är en bonus men inget krav. Vi kommer att ge dig träning i samtalsteknik, hantering av svåra situationer och skriftlig kommunikation. Dessa färdigheter kommer vara värdefulla både i arbetslivet och privat. VI SER ÄVEN ATT DU Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska, goda kunskaper i engelska Har en god datorvana Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande PRAKTISK INFORMATION Start: 1 juni 2024Omfattning: Deltid 50-80%Lön:Enligt kollektivavtalPlacering: NorrköpingArbetstider: Schemaläggning under öppettider (mån-sön 8-20) VI ERBJUDER DIGWorkz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad operativ chef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig som konsult hos oss.Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] OM STADIUM Historien om Stadium tog sin början när bröderna Ulf och Bo Eklöf bestämde sig för att bli bäst på sport och sportmode. Uppväxta i föräldrarnas livsmedelsbutik hade de fått känsla för företagande och butiksförsäljning. Sportintresset fanns med redan från barnsben då deras mor guidat dem upp och ner i slalombacken utanför uppväxtorten Norrköping och 1987 öppnade den första butiken. Stadium har idag växt till en självklar aktör inom sport och sportmode och finns över hela Sverige.

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Lastbilsmekaniker

Om tjänsten Vi söker just nu en lastbilsmekaniker till en av våra kunder i Norrköping/Åby! Som lastbilsmekaniker kommer du att utföra felsökning, elektronik och diagnostik av lastbilar med tillhörande eftersläp. Arbetet är på dagtid, måndag - fredag. För att passa för denna tjänsten behövs: - Önskvärt minst tre års erfarenhet av yrket - Kunskap om hydraulik - Kunskaper i svetsning - Körkort - Travers - Heta arbeten - CE-kort är meriterande Din profil Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as

7 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Markmiljöspecialist till Samhällsbyggnadskontoret

Det pågår många spännande projekt på samhällsbyggnadskontoret, nu söker vi dig som är erfaren Markmiljöspecialist som vill utveckla kommunens arbetssätt inom teknikområdet.  Vilka är vi? Norrköpings kommun växer och är i en stark utvecklingsfas med många pågående projekt som till exempel Ostlänken och Inre hamnen. Vi är en dynamisk och utvecklande arbetsplats för dig som vill ha något mer än ett jobb.  På samhällsbyggnadskontoret arbetar cirka 500 personer, i ett nära projektorienterat samarbete för att hela samhälls­byggnadsprocessen ska fungera effektivt och samordnat. På uppdrag av kommun­styrelsen, byggnads- och miljöskyddsnämnden och samhällsplaneringsnämnden, ansvarar vi för att Norrköping fortsätter växa, utvecklas och sköts om samt för att säkerställa en hållbar livsmiljö för alla. Som markmiljöspecialist arbetar du på enheten mark och Infrastruktur tillsammans med specialister inom geoteknik och masshantering samt geostrateg. På enheten finns också trafikplanerare, gatuingenjörer och belysningsingenjör.  Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta brett med frågor som rör marksanering ur tekniska, ekonomiska och juridiska perspektiv och bidra med expertkunskap för att bedöma markens status, behov av markmiljöundersökningar och behandlingsåtgärder. Som specialist kommer du jobba mot hela samhällsbyggnadsprocessen, så väl utveckling som förvaltning samt de kommunala bolagen. Du kommer att medverka i upphandling av konsultutredningar men även som stöd i genomförandet av entreprenader inom markmiljöområdet. Det innebär att du bidrar till att ta fram förfrågningsunderlag och utvärdering av offerter. Du bedömer relevansen i utredningars åtgärdsförslag och ansvarar för att de åtgärder som utförs på kommunens uppdrag håller rätt kvalité. Du är även ett stöd i kommunens kontakt med tillsynsmyndigheterna och har kontakt med till exempel miljökontoret och länsstyrelsen avseende tillstånd och anmälningar. Du skapar löpande skaffar kunskap och skapar egna nätverk inom miljöområdet. Allmänt kommer du att ges möjlighet att utveckla kommunens arbetssätt inom markmiljöområdet. Vem är du? Vi söker dig med högskoleutbildning inom geologi, geovetenskap, miljöteknik eller annan utbildning och erfarenhet som gett relevanta kunskaper för tjänsten.  Du har flerårig erfarenhet av arbete med markmiljöfrågor, gärna på en tillsynsmyndighet eller i konsultbranschen, och är väl förtrogen med myndighetsarbete inom miljöområdet. Erfarenhet av arbete enligt MIFO-metodiken är meriterande. Vi ser gärna att du har kunskap om och förståelse för den kommunala planerings- och beslutsprocessen och kan bedöma behov och konsekvenser av markmiljöåtgärder ur ett brett perspektiv, exempelvis ur ekonomiska aspekter. Som person är du lösningsfokuserad, strukturerad, tycker om att arbeta självständigt. Du är även en stark gruppspelare som bidrar till helheten och ser värdet i samarbete. Du har ett intresse för att sätta dig in i nya områden, omvärldsbevaka samt söka ny information, är trygg i dig själv och kan stå upp för tagna beslut. Språkligt har du har mycket god svenska i tal och skrift. Krav på B-körkort. Information om tjänsten:  Antal lediga tjänster: 1 Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Arbetstid: Dagtid Möjlighet till distansarbete: Ja, till viss del utifrån verksamhetens behov Sista ansökningsdatum: 30 maj 2024.  Kontakt: Enhetschef Johan Smedner på [email protected] eller på 011 - 15 27 90, alternativt Rekryteringsspecialist Sara Persson på [email protected] KÄNSLAN AV ATT BIDRA. MÖJLIGHETEN ATT PÅVERKA Det händer mycket i Norrköping. Allt fler företag väljer att etablera sig här och vi växer dagligen med nya invånare. Att arbeta i Norrköpings kommun betyder att du är med och skapar välfärden. Våra 11 000 medarbetare bidrar och gör skillnad. Varje dag. Vi erbjuder en kreativ och dynamisk arbetsplats för nyfikna och öppna människor som vill ha mer än ett jobb. Tillsammans skapar vi Norrköpings framtid. Vi söker dig som har kompetens att bidra till våra verksamheter oavsett kön, könsidentitet eller könsuttryck, ålder, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, sexuell läggning eller funktionsnedsättning. När du söker jobb hos oss i Norrköpings kommun använder du dig av vårt rekryteringsverktyg. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på ansök längst ner i annonsen. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

7 maj 2024
Sista ansökan:
30 maj 2024
Bilplåtslagare till Werksta - Norrköping!

Är du en erfaren bilplåtslagare i skadebranschen redo för nya utmaningar? Hör av dig!Till vår kund Werksta söker vi nu en erfaren Bilplåtslagare som med sin sköna humor och härliga energi vill ansluta sig till Werksta-teamet i Norrköping! Ansök nu och bli en del av Werkstas oslagbara gäng!Om WerkstaWerksta grundades i Sverige år 2015 och är idag Sveriges största aktör inom fordonsreparation med över 90 skadeverkstäder i Norden. Vi stoltserar med att reparera över 30 000 bilar per år, enbart i Sverige. Med en personalstyrka på över 1 000 personer och en omsättning på ca 2,2 miljarder kronor år 2022, strävar vi efter hög kvalitet och en utmärkt kundupplevelse. Werksta samarbetar med alla försäkringsbolag och reparerar alla bilmärken och modeller. Som en del av Werksta Group är vi dedikerade till att leverera enastående service och resultat.Werksta NorrköpingWerksta Norrköping är en plåt- och lackverkstad, en allbilsverkstad med auktorisering för Tesla. I denna spännande roll kommer du att tillhöra ett dedikerat team bestående av 11 plåtslagare, 8 lackerare, 2 med ansvar för reservdelar, samt 2 skadeberäknare och en kundmottagare.Din profil Vi söker dig som är erfaren bilplåtslagare. Du ska ha förmågan att arbeta självständigt, vara serviceinriktad, engagerad och noggrann. Det är viktigt för oss att du blir en i gänget, att du har stor social kompetens och god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att du har datavana samt förstår hur tidsstämpling fungerar. Tjänsten förutsätter att du har B-körkort. Du behärskar svenska väl i tal och skrift. Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta med många olika bilmärken och hantera såväl små reparationer som stora strukturskador. Exempel på arbetsuppgifter; – Byta och rikta karossdetaljer – Svetsa, limma och nita – Demontering och montering – Samverka med planering, skadeberäknare och arbetsledare för att skapa goda resultat AnsökanDenna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönnpå0707 98 26 76 eller via [email protected] behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
24 oktober 2024
Skaderådgivare till Werksta - Norrköping

Erfaren Skaderådgivare redo för nya utmaningar? Hör av dig! Till vår kund Werksta söker vi nu en erfaren Skaderådgivare som med sin sköna humor och härliga energi vill ansluta sig till Werksta-teamet i Norrköping! Ansök nu och bli en del av Werkstas oslagbara gäng! Om Werksta Werksta grundades i Sverige år 2015 och är idag Sveriges största aktör inom fordonsreparation med över 90 skadeverkstäder i Norden. Vi stoltserar med att reparera över 30 000 bilar per år, enbart i Sverige. Med en personalstyrka på över 1 000 personer och en omsättning på ca 2,2 miljarder kronor år 2022, strävar vi efter hög kvalitet och en utmärkt kundupplevelse. Werksta samarbetar med alla försäkringsbolag och reparerar alla bilmärken och modeller. Som en del av Werksta Group är vi dedikerade till att leverera enastående service och resultat. Werksta Norrköping Werksta Norrköping är en plåt- och lackverkstad, en allbilsverkstad med auktorisering för Tesla. I denna spännande roll kommer du att tillhöra ett dedikerat team bestående av 11 plåtslagare, 8 lackerare, 2 med ansvar för reservdelar, samt 2 skadeberäknare och en kundmottagare. Kort om tjänsten Som Skaderådgivare hos Werksta kommer du få arbeta med många olika bilmärken och ett team av duktiga medarbetare. Kunden är i fokus från det att bilen kommer in för reparation tills dess att den lämnar byggnaden med högsta kvalitet. En vanlig dag kan du till exempel jobba med: Boka, ta emot och lämna ut kundernas bilar Svara i telefon och på mail Ha kommunikation med kunden och dina kollegor Övrig administration Skadebesiktning av bokade bilar, fotobesiktningar samt drop-in kunder Hur är stämningen på jobbet? Vi frågade dina framtida kollegor om hur de tycker det är att jobba på Werksta. Så här svarade de: ”Det jag älskar med min tjänst är att företaget verkligen tar hand om sina anställda.” ”Hos oss är kollegorna hjälpsamma. Vi samarbetar, tar hand om varandra och stöttar för att bidra till varandras utveckling.” ”Werksta befinner sig i en stor och spännande tillväxtresa som jag verkligen vill vara en del av.” Fler fördelar med att jobba hos Werksta: Julfester varje år Friskvårdsbidrag Kollektivavtal och försäkringar Utbildningar och utveckling Vem är då den vi letar efter? Stor vikt läggs vid din personlighet. Det är viktigt att du är en serviceinriktad, glad person med en stor portion social kompetens. Du ser möjligheter i det mesta och är lösningsorienterad. Du trivs med att arbeta tillsammans i ett Team och är flexibel.Du talar och skriver obehindrat på svenska. Flerspråkighet är meriterandeKörkort är ett krav och datorvana krävs. Goda kunskaper i Cabas är ett krav och erfarenhet från liknande arbete är mycket meriterande. Ansökan Denna rekrytering är ett samarbete med Fordonsakademin, som hanterar ansökningar löpande. Vid frågor om tjänsten kontakta Alexandra Lönn 0707 98 26 76 eller [email protected] Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag. Skicka därför din ansökan redan idag Välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
23 oktober 2024
Är du nyutexaminerad eller erfaren sjuksköterska? Sök till akutmottagning!

Är du nyutexaminerad eller erfaren sjuksköterska? Vi söker nu dig som är legitimerad sjuksköterska eller som tar examen inom kort och vill vara delaktig i arbetet med att förbättra och utveckla vår akutmottagning ytterligare. Viktigt är att du är intresserad av en stimulerande och spännande miljö med variation och där du ges möjlighet till utmaningar och utveckling. Vårt erbjudande För livet framåt. Region Östergötland har höga ambitioner och ett ansvarsfullt uppdrag. Det handlar om hälsa och vård, om vår regions utveckling och om dem som lever och vistas här. Vi vill fortsätta att vara i framkant, med vård, forskning och utbildning. Det innebär att våga tänka nytt – och att ha de bästa medarbetarna. Därför erbjuder vi unika möjligheter till vidare lärande och satsar på moderna miljöer med effektiva system och verktyg. Många av oss möter patienter och närstående, andra skapar förutsättningarna för livsviktiga insatser. Hos oss jobbar fantastiska människor mot samma mål – att göra skillnad på riktigt, och för livet framåt. Arbetsmiljön du erbjuds är spännande, bitvis stressig, samtidigt som den är otroligt rolig och utmanande. Våra arbetstider ger stora möjligheter till variation då vi finns tillgängliga dygnets alla timmar, årets alla dagar. Vi är intresserade av dig som önskar arbeta dag, kväll samt natt, heltid, deltid eller på timmar. Hos oss erbjuder vi arbetstidsmodell där man kan få reducerad arbetstid med upp till 32 timmar per vecka. Vi jobbar även med individuellt anpassad introduktion med handledning av utsedd mentor, kontinuerlig utbildning, fortbildning samt scenarioträning så du ska känna dig trygg i din roll som sjuksköterska. Vi erbjuder något för alla oavsett erfarenhetsnivå. Vi prioriterar och läger stort fokus på introduktion så att den är anpassad både till dig som är ny examinerad eller med erfarenhet. Trivs du bra på din nuvarande arbetsplats men är intresserad av akutsjukvård och vill rotera mot akutmottagningen så ställer vi oss positiva till det. Är du specialistsjuksköterska inom akutsjukvård finns det stora möjligheter till utveckling. Vi håller på att forma specialistsjuksköterskans roll och kan därmed erbjuda möjligheter till utveckling och variation. Här kan du läsa om vår karriärstege för sjuksköterskor och om dina förmåner hos oss. Arbetsbeskrivning Som sjuksköterska på akutmottagningen erbjuder vi en arbetsdag som skiftar i både innehåll och utmaningar, där du är en självklar och central del av patientens vård. Till akutmottagningen vänder sig många olika patientgrupper och därför behöver vi medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. Arbetsgrupp Arbetet sker i team som är tätt sammansvetsade inom olika professioner och du är lyhörd och kommunikativ och ser samarbete både inom teamet och över klinikgränserna ser vi som en självklarhet. Om dig Erfarenhet av arbete akutmottagning/ambulanssjukvård är meriterande. Då du arbetar i ständig dialog med patienter och kollegor är det ett krav att du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och i skrift. Vi ser att du i linje med våra värderingar, är en öppen person med ett positivt förhållningssätt, både som person, samt gentemot verksamhetens uppsatta mål, policys och riktlinjer. Du är engagerad och tycker om att dela med dig av dina kunskaper, erfarenheter och idéer för att tillsammans med oss göra kliniken ännu bättre. Då vi är verksamma inom akutsjukvård där förhållandena snabbt kan förändras så ser vi att du är trygg och stabil som person samt i din profession och har när det krävs inga problem med att fatta snabba beslut. Ansökan och anställning Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt! Inför anställning i ett patientnära arbete inom Region Östergötland kommer du att få fylla i en https://ledsys.lio.se/Document/Document?DocumentNumber=54500. Varmt välkommen in med din ansökan! Om du behöver hjälp med att registrera i systemet, kontakta kundtjänst Stöd och service, 010-103 60 00, under kontorstid. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Region Östergötland har upphandlade avtal.

7 maj 2024
Sista ansökan:
9 juni 2024
Axiva hemtjänst söker erfarna undersköterskor!

Axiva hemtjänst är en privat utförare av hemtjänst. Nu söker vi erfarna och engagerade undersköterskor till vår verksamhet i Norrköping. Vi söker utbildade undersköterskor som har erfarenhet av äldreomsorg. Erfarenhet av hemtjänst är meriterande. Personlig lämplighet är ytterst viktigt då vi dagligen möter människor som är i behov av stöd eller hjälp i sin vardag. Att du ser dig själv som en viktig del av Axivas team och att du är en bidragande person till ett positivt arbetsklimat ser vi som en självklarhet. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift då vi har ett krav att dokumentera. Vår arbetsplats har kollektivavtal och jobbar aktivt för att skapa bästa möjliga arbetsmiljö för alla våra medarbetare! Rekrytering sker löpande, välkommen med din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
6 juni 2024
Teknisk support till kund i Finspång

Arbetsbeskrivning Vi söker nu en engagerad och kunnig medarbetare för arbete som Teknisk Support Specialist för att ansluta till vår kunds dynamiska team. Som en nyckelroll i organisationen kommer du att vara ansvarig för att leverera förstklassigt tekniskt stöd och service till kunder inom energisektorn. Om du är passionerad för att leverera högkvalitativt tekniskt stöd och vill vara en del av ett ledande företag inom energisektorn, är detta en spännande möjlighet för dig. Ansök redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Detta är ett konsultuppdrag, du blir anställd hos oss på Randstad och utför sedan ditt arbete på plats hos kund. Ansvarsområden Ansvarsområden inkluderar att vara den primära kontaktpunkten för kunder och tillhandahålla tekniskt stöd och service för företagets produkter inom energisektorn. Det innefattar att guida kunder genom felsökning och rådgivning, hantera dokumentation och ärenden noggrant, utbilda både kunder och kollegor om produkternas funktioner och bästa praxis, samarbetamed andra avdelningar för att säkerställa en enhetlig kundupplevelse och hålla sig kontinuerligt uppdaterad om de senaste produkterna och teknikerna. Kvalifikationer För denna tjänst finns följande krav på dig som sökande: Flytande i svenska och engelska Relevant teknisk utbildning eller erfarenhet Utmärkta kommunikationsförmågor och problemlösningsförmåga Förmåga att arbeta självständigt och i team Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

7 maj 2024
Sista ansökan:
26 maj 2024