Vill du vara med och sprida matglädje i centrala Norrköping? Hos oss får du möjlighet att utvecklas i ett kreativt och passionerat team där kvalitet och omtanke alltid går först. På Grazie brinner vi för det sydeuropeiska köket och våra rätter lagas från grunden på fina råvaror. Vi har ett högt tempo och söker dig som trivs med variation och vill vara en aktiv del av restaurangens puls och utveckling. Arbetsuppgifter Prepp och service Servera gäster Bidra till ett positivt samarbete i köket och med serveringsteamet Hålla köket rent, organiserat och arbeta effektivt även när det är mycket att göra Delta i utveckling av meny och smaker för att göra gästupplevelsen minnesvärd Vem är du? Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som kock, gärna med italiensk mat Du uppskattar kvälls- och helgjobb, och har möjlighet att arbeta flexibla pass Du har passion för mat och gillar när tempot är högt Du är noggrann, ansvarstagande och tycker om att samarbeta Du ser möjligheter i vardagen och bidrar med energi till teamet Det här erbjuder vi på Grazie En modern italiensk restaurang med centralt läge och kärlek till genuina råvaror Varierade arbetsuppgifter och utrymme att påverka menyer och arbetssätt Ett inkluderande team där alla är lika viktiga Möjlighet till utveckling inom vår restaurangkoncern Östgöta Kök Fast timlön enligt kollektivavtal Om Grazie och Östgöta Kök Grazie är en del av Östgöta Kök – restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som kännetecknas av passion, yrkesstolthet och omtanke. Vår verksamhet har funnits i snart tjugo år och vi brinner fortfarande lika mycket för matlagning, service och hållbar kvalitet. Hos oss blir du en viktig del av helheten, i ett team där alla respekteras och utvecklas tillsammans. Tjänsten utgår från 50% med majoriteten fördelar över kvällar och helger. Tillträde i början på augusti! Vi ser fram emot att välkomna en ny medarbetare till oss på Grazie.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vår kund är ett väletablerat industriföretag med egen verkstad, certifierade processer och drygt 100 engagerade medarbetare. De fortsätter växa och söker nu en Arbetsledare som vill driva projekt inom ytskydd för betong och metall – från planering till färdig leverans – och samtidigt utveckla ett starkt team. Ditt uppdrag Planera och bereda projekt ute hos kund och i verkstad (material, utrustning, resurser och arbetsmiljö). Leda och coacha cirka tio medarbetare så att projekten levereras säkert, effektivt och med hög kvalitet. Delta operativt vid behov, exempelvis vid beläggningsarbeten. Upprätta kalkyler, offerter och projektdokumentation samt ta fram faktureringsunderlag. Säkerställa rätt kompetens i teamet och ett nära samarbete med kunder under hela projektcykeln. Resor med övernattning kan förekomma. Vi tror att du har Erfarenhet av arbetsledning och kundrelationer. Bakgrund inom bygg eller betong, gärna i ledande roll. Vana vid kalkyl, offert- och fakturahantering och god datorvana. Flytande svenska i tal och skrift samt B-körkort. För att trivas tror vi att du Inspirerar, engagerar och får människor att växa. Tar ansvar och fattar egna beslut. Har starkt kundfokus och hög servicenivå. Håller huvudet kallt när tempot går upp och flera projekt pågår samtidigt. Lockas av entreprenörsanda och vill vara med och utveckla verksamheten. Vi erbjuder Stort eget ansvar i en varierad roll där du ser resultatet av ditt ledarskap. Möjlighet till personlig utveckling och vidareutbildning; kompetenslyft prioriteras högt. Säker arbetsmiljö, god sammanhållning och ett företag som satsar på att medarbetare ska må bra och ha roligt på jobbet. Arbetstid måndag–torsdag 07.00–16.00, fredag 07.00–14.30 (ATF). Placering i Norrköping. Ansökan Låter det som nästa steg i din karriär? Skicka in CV och ett kort personligt brev så snart som möjligt – urval sker löpande. Vi ser fram emot din ansökan!
Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass som stärker helhetsupplevelsen av din verksamhet. Vi gör det genom våra tjänsteområden lokalvård, bemanning. Vi skapar en lösning som passar din verksamhet. Östgöta Elitstäd AB har funnits sedan 2013, omsätter 103 mkr och sysselsätter 175 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. VI TYCKER SÄRSKILT OM DIG SOM: • Är noggrann och ser helheten • Har förmåga att prioritera arbetsuppgifter • Har god kunskap om städteknik och städkvalitet • Gillar ordning och reda Svenska är ett krav vilket i enlighet med våra uppdragsgivare innebär att du ska förstå, läsa och tala god svenska. Ur säkerhetssynpunkt är detta viktigt för att du ska förstå och läsa de instruktioner och anvisningar som delges dig. På Östgöta Elitstäd arbetar vi för att vara en del av upplevelsen och vi söker dig som vill vara ansiktet utåt. Hos oss är du vår viktigaste resurs! Vi söker motiverad och engagerad personal för lokalvård. Arbetsuppgifterna innefattar regelrätt städning, tömma papperskorgar, moppa, dammsugning och även maskinkörning, vi söker därför dig som är fysiskt stark. Vi söker dig som har en vilja och ambition att ta ansvar och initiativ i ditt arbete. Har du vad som krävs?
Söker du ett flexibelt och varierande extrajobb? Är du noggrann och gillar att arbeta fysiskt? Då kan detta vara den perfekta möjligheten för dig! Vi på Manpower söker just nu engagerade lagerarbetare till Apotek Hjärtat i Norrköping. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och Apotek Hjärtat. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund. Om jobbet som lagerarbetare Som lagerarbetare hos Apotek Hjärtat kommer du att ansvara för orderplock och packning av läkemedel och hälsoprodukter. Med hjälp av en handdator som din guide plockar du produkterna och ser till att de placeras korrekt för paketering och leverans. Din insats som lagerarbetare är avgörande för att Apotek Hjärtats kunder ska få sina beställningar i tid och i perfekt skick. Genom att noggrant följa orderinstruktioner och arbeta effektivt bidrar du till att upprätthålla högsta kvalitet i kundservicen. Arbetsplatsen är öppen på vardagar mellan kl 06:00-23:00 och arbetstiderna är förlagda däremellan. Vi ser gärna att du kan jobba varierade tider. Övrig information Placeringsort: Norrköping Typ av anställning: Extra vid behov Arbetstider: Lagret är öppet mellan 06-23 och vi ser gärna att du kan arbeta både dag och kväll Är du rätt för rollen som lagerarbetare? För att lyckas i rollen är det viktigt att du arbetar noggrant och effektivt, samt har förmågan att strukturera dina arbetsuppgifter. Det är också avgörande att du är resultatinriktad och snabbt identifierar vad som behöver göras. Dessutom har du en stark vilja att utvecklas och nå resultat. Vi söker dig som * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% som även fortsätter i höst - exempelvis: deltidsjobb, studier, elitidrott, egen företagare * kan arbeta minst 2 pass i veckan * behärskar svenska väl i både tal och skrift Erbjudande Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Bilia satsar på hållbar tillväxt och söker fler engagerade medarbetare. Vi letar nu efter en verksamhetsnära miljö- och arbetsmiljöcoach samt kemikaliesamordnare inom miljö och arbetssäkerhet. Det här erbjuder Bilia Vi erbjuder dig en spännande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik. Vi är ett team med olika expert- och fokusområden inom miljö och arbetssäkerhet, utspridda över hela landet. Vi stöttar, utmanar och uppmuntrar varandra – och söker en kollega som arbetar på samma sätt. Vi tycker att man ska må bra, både på och utanför jobbet. Därför har Bilia medarbetarnas framtid, hälsa och privatliv i åtanke och arbetar aktivt för att främja välmående och trygghet. Vi erbjuder även attraktiva personalrabatter och förmåner. Huvudsakliga arbetsuppgifter Som coach inom miljö och arbetssäkerhet kommer du, tillsammans med dina kollegor, att ansvara för att utveckla och driva operativa frågor inom miljö och arbetssäkerhet på ett framgångsrikt sätt. Dina arbetsuppgifter består främst av att stötta våra verksamheter genom att aktivt arbeta med kemikalier samt säkerställa att verksamheten bedrivs i enlighet med gällande lagstiftning och kundkrav. I ditt arbete ingår bland annat: Kemikaliearbete, t.ex. analyser, identifiering av personlig skyddsutrustning, riskanalyser och substitutionsarbete Proaktivt och konsultativt stöd till verksamheten inom miljö och arbetssäkerhet Samordning av samverkansmöten, t.ex. skyddskommittéer Genomförande av verksamhetsrevisioner Rapportering till myndigheter Stöd vid tillståndsansökningar och verksamhetsanmälan gällande miljö, brand och arbetsmiljö Utredningar inom miljö och arbetsmiljö Stöd och vägledning i våra processer och rutiner – både strukturerat och situationsanpassat Hålla dig och dina kollegor uppdaterade om nya rön och forskning inom området Vad vi önskar av dig Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av arbete med kemikalier, helst inom miljö- och arbetssäkerhetsområdet. Har du arbetat med kemikalier i något system och har utbildning relaterad till kemikaliearbete är det meriterande. Erfarenhet som HMS samt några års operativt arbete med miljö- och arbetsmiljöfrågor är ett stort plus. Utbildning inom dessa områden är också meriterande. Du bör ha god systemvana, särskilt inom Officepaketet och SharePoint. B-körkort är ett krav. Som person är du flexibel, serviceinriktad och har god problemlösningsförmåga samt ett stort intresse för området. Du är kommunikativ och pedagogisk, har god prioriteringsförmåga, är noggrann, strukturerad och har lätt för att samarbeta. Genom förståelse för affären kan du skapa engagemang i verksamheten för miljö- och arbetsmiljöarbetet. Rollen som coach innebär många kontaktytor, och vi lägger stor vikt vid din förmåga att skapa förtroende, bygga goda relationer och samverka med andra på ett smidigt sätt för att nå våra gemensamma mål. Anställningsform, omfattning, placeringsort Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering vid någon av våra anläggningar i Norrköping eller Örebro. Tjänsten innebär ett visst antal resdagar och övernattningar per år. Anställningen inleds med sex månaders provanställning. Urvalsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum – skicka därför in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot din ansökan!
* Du bör ha god erfarenhet inom sushi och japansk matlagningskonst. Du skall vara ambitiös, älska sushi och vara passionerad för det japanska köket. *Du har känsla för kvalitet och vet att god mat och noggrann rengöring hänger tätt samman *Du drivs av att vara delaktig i att alltid leverera en smak- och restaurangupplevelse *Du brinner för att sätta gästen i centrum *Du har god samarbetsförmåga och en positiv utstrålning *Du tycker om att verka i ett företag som ständigt utvecklas *Du kan ta eget ansvar *Du kan hantera stress Vi lägger stor vikt vid personkemi, yrkesstolthet och att du har ett öga för detaljer. Vidare är du utåtriktad och engagerad samt vill göra ditt bästa i alla lägen. Sedvanliga arbetsuppgifter: *Tillagning av sushi och vissa asiatiska rätter *Renhållning, städning och diskhantering
Servicerådgivare till Bilbyter i Norrköping Vill du vara en del av ett dynamiskt team och arbeta med två välkända bilmärken? Då kan denna roll som Servicerådgivare hos Bilbyter vara något för dig! Här får du möjlighet att utvecklas i en stimulerande och omväxlande miljö, där ingen dag är den andra lik. Om rollen Som Servicerådgivare hos Bilbyter kommer du att vara en viktig länk mellan företaget och våra kunder. Du ansvarar för att säkerställa en hög servicenivå och en positiv upplevelse för kunderna under deras hela besök, från första kontakt till slutfört ärende. Dina arbetsuppgifter: Mottaga och välkomna kunder på ett professionellt och vänligt sätt. Ge information och rådgivning om Mazda och Ford, samt hjälpa till med produktrelaterade frågor. Hantera serviceärenden och bokningar, inklusive reparationer och underhåll av fordon. Fungera som en problemlösare och hantera diverse kundförfrågningar och ärenden. Arbeta med flera olika uppgifter samtidigt och hålla ordning på dina arbetsflöden. Säkerställa att kunderna alltid får bästa möjliga service och är nöjda med sitt besök. Samarbeta med övriga avdelningar för att lösa eventuella kundproblem eller förseningar. Din profil: Erfarenhet av kundmottagning eller kundservice är meriterande, gärna inom bilbranschen. Du är en naturlig problemlösare som trivs med att ha många bollar i luften. Du är serviceinriktad, kommunikativ och har förmågan att skapa goda relationer med kunder. Du har ett genuint intresse för bilar, särskilt Mazda och Ford. Du har goda organisatoriska färdigheter och en flexibel inställning. B-körkort är ett krav. Övrigt: Tjänsten är placerad i Norrköping och inledningsvis ett konsultuppdrag, men vi ser goda chanser till förlängning eller en anställning hos Bilbyter på längre sikt. Du kommer att arbeta i en positiv och stödjande arbetsmiljö tillsammans med engagerade kollegor. Här finns också möjlighet till personlig utveckling och vidare karriärmöjligheter inom företaget. Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Vill du bli en del av ett engagerat team med stora utvecklingsmöjligheter? Nu har du chansen att ansluta dig till vår kund team i Norrköping! Om företaget Bilbyter startades faktiskt redan 1971 och har genom åren vuxit till att nu ha hela 90 anställda och vara representerade på 5 adresser. På så sätt behåller de en familjär känsla på varje anläggning men kan dra fördel av deras storhet när det behövs. Hos Bilbyter möter du en fantastisk skara anställda som har tagit många år att sätta samman, var och en dedikerade till sin uppgift att hjälpa och vägleda dig som kund oavsett om det gäller en liten reparation eller ett stort inköp. Om tjänsten Som mekaniker kommer du att ha fokus på felsökning ansvarar för att identifiera och åtgärda tekniska problem i fordon. Genom att använda diagnostikverktyg och tester lokalisera fel i mekaniska, elektriska och hydrauliska system. Rollen kräver en god förståelse för hur olika system fungerar tillsammans, samt förmåga att snabbt hitta lösningar på problem. Hos vår kund får du uppleva den personliga känslan av ett mindre, sammansvetsat team inom ramen för ett större, stabilt företag. Kunden värnar om en stark gemenskap där varje medarbetare spelar en viktig roll. Du kommer att ha möjlighet att växa och vidareutveckla dina färdigheter genom märkesspecifika utbildningar och fördjupning inom generella fordonsreparationer. Vi söker dig som Vi söker dig, oavsett om du är kille eller tjej, som har några års erfarenhet som mekaniker eller har motsvarande kunskaper inom modern bilteknik. Du är en person som inte bara följer instruktioner utan också vågar ta egna initiativ för att lösa problem på ett kreativt och effektivt sätt. För vår kund är kundnöjdhet alltid i fokus, och vi letar efter dig som är kommunikativ, lösningsorienterad och har en stark vilja att sätta kundens behov i centrum. Om du vill arbeta i en miljö där din kompetens uppskattas och där du har möjlighet att utvecklas – då är detta rätt plats för dig! Övrigt Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]. I denna rekrytering samarbetar Bilbyter AB med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt. Välkommen med din ansökan!
Vi är en del av Nordens ledande mediekoncern, Bonnier News AB och söker nu fler företagssäljare till vårt kontor i Norrköping. Vi letar efter dig med vinnarmentalitet och höga ambitionsnivåer som motiveras av resultat. Du trivs i en arbetsmiljö med högt tempo och i en arbetsgrupp med stor gemenskap och teamkänsla. Om ossSedan starten 2014 har vi på Bonnier News Inhouse Sales, en central del av Nordens ledande mediekoncern Bonnier News AB, genomgått en stor expansion som markerar vår betydelse inom branschen. Vi har gått från att ha ett kontor med fem anställda till att idag ha närmare 100 anställda säljare fördelade på våra kontor i Västerås, Norrköping, Örebro och Eskilstuna. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen och med en total försäljning på 145 miljoner under 2024 finns det inget som kan stoppa oss! Som företagssäljare på Bonnier News Inhouse Sales har du möjligheten att påverka din egen lön genom en obegränsad provisionsmodell samt garantilön varje månad. Du får en utbildning i modern försäljningsteknik av våra erfarna säljcoacher och försäljningschefer som har över 10 års erfarenhet i branschen. Vi erbjuder en fantastiskt rolig arbetsplats med motiverande kollegor, roliga aktiviteter och spännande säljtävlingar. Som anställd på Bonnier News Inhouse Sales finns också utvecklingsmöjligheter inom hela Bonnier koncernen. Om rollenSom säljare på Bonnier arbetar du måndag-torsdag, 8.00-17.00 och fredagar 8.00-15.45. Du startar arbetsveckan tillsammans med dina kollegor på vårt kontor mitt i centrala Norrköping. Dagen inleds med en gemensam uppstart där vi går igenom veckans och dagens mål. Du kommer sedan dagligen att prata med företagare i Sveriges näringsliv via telefon och erbjuda dem prenumerationer på Nordens ledande affärstidning Dagens industri. Arbetsdagen varvas sedan med försäljning, coachande säljmöten, egna studier kring produkten du säljer och roliga aktiviteter och säljtävlingar.Vi är stolta över vår inspirerande arbetsmiljö, präglad av motiverande kollegor och spännande utmaningar som gör varje arbetsdag unik. Vem är du?Du trivs i en dynamisk och snabb arbetsmiljö där högt tempo, positiv energi och starkt kollegialt samarbete går hand i hand med goda försäljningsresultat. Du är en kommunikativ och övertygande telefonförsäljare med en förmåga att uttrycka dig klart och effektivt både muntligt och skriftligt. Genom aktivt lyssnande och förståelse för kundens behov, kan du skräddarsy lösningar som verkligen tillför värde. Som person är du målinriktad och driven, och du strävar inte bara efter att nå utan också att överträffa uppsatta mål. Din ihärdighet och arbetsvilja gör att du alltid håller fokus och ser till att uppgifterna löses effektivt och utan att ge upp. Du är noggrann och ordningsam, vilket gör att du alltid levererar kvalitet i ditt arbete, och du hanterar stressiga situationer på ett lugnt och stabilt sätt.Kvalifikationer: - God förmåga att kommunicera och bemöta kunder via telefon och mail/skrift. - Flytande kunskaper i svenska, både i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande. - Erfarenhet från sälj inom mediebranschen är meriterande. Övrig informationTjänsten är en tillsvidareanställning som börjar med en 6 månaders provanställning. Lönen baseras på garantilön och provision. Du kommer att tillhöra Bonnier News Inhouse Sales. Du rapporterar till försäljningschefen och kontoret ligger på Prästgatan 12 i centrala Norrköping.Hos Bonnier News Inhouse Sales får tillgång till förmåner som ett generöst friskvårdsbidrag på 3000 kr, rabatter och extra ersättning vid föräldraledighet. Vi är anslutna till kollektivavtal via Almega och Unionen.Vill du veta mer om hur det är att jobba hos oss? Lyssna på vår podd Drömjobbet. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. För att få reda på mer om vår rekryteringsprocess, klicka här! Bonnier News Inhouse Sales är en del av Nordens ledande mediekoncern. Vi fokuserar på att erbjuda och sälja prenumerationer på cirka 200 varumärken inom Bonnier News, inklusive några av Sveriges mest välkända tidningar såsom Dagens Nyheter och Dagens Industri. Sedan starten 2014 har företaget genomgått en betydande expansion, vilket betonar dess centrala roll inom branschen. Vi har vuxit från ett kontor med fem anställda till över 100 medarbetare med en omsättning på 143 miljoner för 2023. Vi är fördelade på våra kontor i Eskilstuna, Örebro, Västerås och Norrköping. Vår vision är att bli den ledande säljorganisationen inom hela Bonnierkoncernen.
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vill du vara med och utveckla Saps vitvaruverksamhet inom region Östergötland med huvudfokus Norrköping, där vi utför reparationer, service och förebyggande underhåll mot hushållsmaskiner samt gemensamma tvättstugor. Tjänsterna bedrivs framförallt mot Hyresbostäder AB och Rikshem AB bostäder, där du blir en av våra nyckelspelare för driften av dess fastighetsbestånd. Vad vi söker i dig Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tidigare erfarenhet inom verksamhetsområdet. Positiv och lätt för samarbete både internt och externt där kunden är i fokus Villig att ta egna initiativ och vara drivande med noggrannhet i dina arbetsuppgifter God administrativ förmåga Dokumenterad erfarenhet inom liknande uppdrag Behörighet inom EL/VVS är meriterande B-körkort är ett krav & Du kommer arbeta mot fastigheter i Norrköping & Linköping Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi är fackligt anslutna till Fastighetsanställdas förbund. Frågor gällande tjänsten besvaras av; Jimmy Andersson via e-post [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Välj ett jobb för att visa detaljer